Urząd Gminy w Siennicy Różanej

Sygnatura
36/343/0
Liczba serii
0
Liczba skanów
0

Zawartość:

regulaminy organizacyjne i podziały pracy z lat 1973-1975 (sygn. 1-3); zarządzenia terenowych organów administracji państwowej z lat 1973-1989 (sygn. 4-43); ewidencja aktów normatywnych własnych z lat 1974-1982 (sygn. 44-45); programy realizacyjne i okresowe plany pracy jednostki własnej z lat 1977-1989 (sygn. 46-58); sprawozdania z realizacji planów pracy jednostki własnej lat 1988-1989 (sygn. 59-60); narady pracowników własnej jednostki z lat 1976-1979, 1981-1989 (sygn. 61-77); analiza i oceny skarg i wniosków, sprawozdania z lat 1977-1989 (sygn. 79-91); ogłoszenia i obwieszczenia własne z lat 1976, 1983, 1989 (sygn. 92-94); rzeczowe wykazy akt z lat 1976, 1979 (sygn. 95-96); rejestry kancelaryjne z 1983 r. (sygn. 97); ewidencja odznak i pieczęci z 1973 r. (sygn. 98); kontrole i inspekcje zewnętrzne z lat 1973-1975 (sygn. 99-101); protokoły kontroli, inspekcji, lustracji, zarządzenia pokontrolne i sprawozdania z ich realizacji w jednostkach własnych z lat 1976-1989 (sygn. 102-118); tezy badań i inne wytyczne w sprawach badań z 1979 r. (sygn. 119); wyniki badań, opracowania, notatki z lat 1977, 1982 (sygn. 120-121); zasady pracy i płac z 1975 r. (sygn. 122); dane statystyczne o pracownikach z lat 1976-1986, 1988-1990 (sygn. 123-135); przydziały etatów, plany rozmieszczenia pracowników z lat 1974, 1976, 1979, 1982-1984, 1988 (sygn. 136-142) ; ewidencja pracowników odznaczonych z 1980 r. (sygn. 143); plany i programy szkolenia pracowników terenowych organów administracji państwowej i ich realizacja z lat 1977-1980, 1982-1987 (sygn. 144-153); analizy i oceny form szkoleniowych za lata 1986-1988 z lat 1987-1989 (sygn. 154-156); analizy i oceny wypadków przy pracy w rolnictwie indywidualnym z 1989 r. (sygn. 157); planowanie budżetu z 1973 r. (sygn. 158); budżet i jego wykonanie z lat 1973-1990 (sygn. 159-195); sprawozdania z wykonania budżetu za lata 1973-1975, 1977-1990 z lat 1973-1990 (sygn. 196-226); analizy wykonania budżetu za lata 1982-1990 z lat 1982-1990 (sygn. 227-235); plany społeczno-gospodarczego rozwoju gminy z lat 1973-1989 (sygn. 236-255); sprawozdawczość gospodarcza ogólna z lat 1973-1975 (sygn. 256-258); sprawozdania i analizy dotyczące realizacji planów z lat 1982-1989 (sygn. 259-266); organizacja pracy w szkołach i placówkach oświatowo-wychowaczych z lat 1978, 1981 (sygn. 267-268); analizy, oceny i sprawozdania z działalności kolegiów ds. wykroczeń z lat 1978 (sygn. 269-271); rejonizacja upraw, struktura zasiewów, użytków z lat 1976-1978 (sygn. 272-274); przebieg kontraktacji roślinnej z lat 1976-1978, 1982-1989 (sygn. 275-286); komunikaty o występowaniu chorób roślin i szkodników z lat 1976-1982, 1984-1989 (sygn. 287-298); kompleksowe zadrzewnianie wsi i dokumentacja techniczna zadrzewień z lat 1976-1989 (sygn. 299-312); sprawy przekazywania, wykupu przymusowego i przejęcia na własność Państwa nieruchomości rolnych z 1973 r. (sygn. 313); sprawy scalania i klasyfikacji gruntów z 1974 r. (sygn. 314); ewidencja zakładów przemysłowych i rzemieślniczych z lat 1973-1988 (sygn. 315); opracowania analityczne z zakresu ochrony zdrowia z lat 1985-1986 (sygn. 316-317); analiza potrzeb i efektów pomocy społecznej z lat 1976-1977, 1983-1986 (sygn. 318-321); analizy stanu zatrudnienia, skierowań do pracy z lat 1980-1982 (sygn. 322-323)

Dzieje twórcy:

Urząd Gminy w Siennicy Różanej, powiat krasnostawski, województwo lubelskie, powstał w 1973 r., na podstawie uchwały nr XXI/92/72 Wojewódzkiej Rady Narodowej w Lublinie z dnia 5 grudnia 1972 r. W 1975 r. urząd wszedł w skład województwa chełmskiego. W wyniku zmiany Konstytucji RP oraz ustawy z 8 marca 1990 r. o samorządzie terytorialnym nastąpiła likwidacja urzędu gminy jako jednostki administracji państwowej. Siedziba urzędu gminy mieściła się w Siennicy Różanej. Status prawny – administracja ogólna. Urząd gminy został powołany do wykonywania zadań gminy, jako jednostka wykonawcza naczelnika gminy w zakresie załatwiania spraw należących do poszczególnych dziedzin administracji państwowej. Działał on zgodnie z wytycznymi i zarządzeniami władz nadrzędnych, uchwałami gminnej rady narodowej i zarządzeniami naczelnika gminy. Urzędem kierował naczelnik gminy. Statut organizacyjny szczegółowo określał podział i zadania poszczególnych komórek organizacyjnych (stanowisk pracy) wchodzących w skład biura, gminnej służby rolnej i urzędu stanu cywilnego stanowiących łącznie urząd gminy.

Daty skrajne:

1973-1990

Klasyfikacja:

Nazwa twórcy:

Daty:

1973-1990.

Nazwa dawna:

Nazwa obcojęzyczna:

Języki:

Dostępność:

Ogółem jednostek archiwalnych:

324

Ogółem opracowanych jednostek archiwalnych:

324

Ogółem jednostek archiwalnych bez ewidencji:

0

Ogółem metrów bieżących

2.0

Ogółem opracowanych metrów bieżących

2.4

Ogółem metrów bieżących bez ewidencji

0.0

Ogółem jednostek archiwalnych:

0

Ogółem plików :

0

Ogółem rozmiar (w MB):

0.0

Ogółem dokumentów

0

Ogółem spraw

0

Ogółem klas

0

Ogółem jednostek archiwalnych:

0.0

Ogółem metrów bieżących:

0.0

Daty skrajne dokumentacji niearchiwalnej:

Nazwa Inwentarz skarbowy Uwagi
inwentarz książkowy zatwierdzony Tak