Reklamy przemyskich przedsiębiorstw i sklepów w dwudziestoleciu międzywojennym

Data dodania
20.03.2020

Skany (4)

  • Obraz 1 z kolekcji "Reklamy przemyskich przedsiębiorstw i sklepów w dwudziestoleciu międzywojennym"
  • Obraz 2 z kolekcji "Reklamy przemyskich przedsiębiorstw i sklepów w dwudziestoleciu międzywojennym"
  • Obraz 3 z kolekcji "Reklamy przemyskich przedsiębiorstw i sklepów w dwudziestoleciu międzywojennym"
  • Obraz 4 z kolekcji "Reklamy przemyskich przedsiębiorstw i sklepów w dwudziestoleciu międzywojennym"

Opis

Reklama ma na celu skłonienie odbiorcy do zakupu towarów lub określonych usług. Nie od dziś wiemy, że stanowi ona "dźwignię handlu". Wiedzieli o tym również przedsiębiorcy w dwudziestoleciu międzywojennym, zachęcając potencjalnych odbiorców, właśnie poprzez reklamę, do wyboru ich towarów bądź usług. W kolekcji prezentujemy trzy reklamy usług dostępnych w Przemyślu przechowywane w zespole Materiały Wiktora Pitscha, sygn. 57

Tagi

tagi użytkowników indeksy nadawane przez archiwa