Numer zespołu Nazwa zespołu Data od Data do
Numer Nazwa Daty skrajne Liczba skanów rozwiń wszystko
36/46/0 Akta gminy Chłopiatyn 1951-1954 0 rozwiń
działy: Ogólno-Organizacyjny - protokoły sesji Gminnej Rady Narodowej oraz posiedzeń Prezydium GRN w Chłopiatynie z lat 1951-1954 (sygn. 1-3, 23-25), Gminny Komitet Obchodu Święta Ludowego, Gminny Komitet Odbudowy Warszawy; Zespół Gminny gminy Chłopiatyn z lat 1952-1953 (sygn. 4), korespondencja ogólna - sprawy organizacji sesji rady i posiedzeń prezydium z lat 1951-1954 (sygn. 5), protokół zebrania gromadzkiego w Chłopiatynie z 1954 r. (sygn. 6); Finansowo-Budżetowy - korespondencja budżetowa z lat 1951-1954 (sygn. 7-8), budżety na lata 1952-1954 z lat 1951-1954 (sygn. 9-11), roczne sprawozdanie rachunkowe z wykonania budżetu byłej gminy Bełz za rok 1950 (sygn. 12), rejestry wymiarowe podatku gruntowego z lat 1951-1953 (sygn. 13-19, 26), księgi biercze podatku gruntowego za lata 1953-1954 gminy Chłopiatyn (sygn. 20-21); Administracyjny (sprawy poruczone) - sprawy organizacji wyborów z 1952 r. (sygn. 22) Liczba jednostek w zespole: 26
36/47/0 Akta gminy Chorobrów 1941-1952 0 rozwiń
działy: Ogólno-Organizacyjny z lat 1945-1951 (sygn. 1-72, 389); Finansowo-Budżetowy z lat 1945-1951 (sygn. 73-97, 99, 116-148b, 150-151, 156-163); Gospodarki Gminnej z lat 1944-1924 (sygn. 164-246); Administracji Społecznej z lat 1944-1952 (sygn. 247-282); Administracyjny (sprawy poruczone) z lat 1941-1951 (sygn. 283-349, 354-388) Liczba jednostek w zespole: 384
36/48/0 Akta gminy Dubienka 1928-1954 0 rozwiń
działy: Ogólno-Organizacyjny z lat 1928-1929, 1945-1946, 1950-1954 (sygn. 1-8); Finansowo-Budżetowy z lat 1945-1954 (sygn. 9-55); Administracyjny (sprawy poruczone), bez daty (sygn. 56-57) Liczba jednostek w zespole: 57
36/50/0 Akta gminy Grabowiec 1864-1954 0 rozwiń
działy: Ogólno-Organizacyjny z lat 1907-1915, 1919-1922, 1925-1926, 1930-1934, 1937-1940 (sygn. 1-8, 266-269); Finansowo-Budżetowy z lat 1926-1943 (sygn. 9-30, 34-36, 41); Gospodarki Gminnej z lat 1915-1925, 1928-1930, 1933 (sygn. 60-61, 163); Administracji Społecznej z lat 1864, 1928-1931, 1941 (sygn. 62-63, 164-165, 271); Administracyjny (sprawy poruczone) z lat 1908-1912, 1916-1921, 1925-1948 (sygn. 64-134, 136-143, 145-150); lata powojenne - działy: Ogólno-Organizacyjny z lat 1944-1954 (sygn. 166-174); Finansowo-Budżetowy z lat 1945-1950 (sygn. 174a-181, 186-215); Gospodarki Gminnej z lat 1944-1948, 1951 (sygn.245-249); Administracji Społecznej z lat 1944-1946, 1950-1951 (sygn. 250-252); Administracyjny (sprawy poruczone) z lat 1945-1950 (sygn. 253-265, 270) Liczba jednostek w zespole: 309
36/51/0 Akta gminy Horodło 1913-1954 0 rozwiń
część I - działy: Ogólno-Organizacyjny z lat 1923-1940 (sygn. 1-4); Finansowo-Budżetowy z lat 1924-1925, 1928, 1932-1944 (sygn. 5-23); Administracyjny (sprawy poruczone) z lat 1913-1914, 1939, (sygn. 24-25); część II - działy: Ogólno-Organizacyjny z lat 1945-1954 (sygn. 1-41); Finansowo-Budżetowy z lat 1944-1954 (sygn. 42-69, 77-82, 103-106, 117-150, 162-165); Gospodarki Gminnej z lat 1947-1951, 1953-1954 (sygn. 167-174); Administracji Społecznej z lat 1948-1953 (sygn. 175-179); Administracyjny (sprawy poruczone) z lat 1933, 1947, 1950-1954 (sygn. 180-197) Liczba jednostek w zespole: 212
36/52/0 Akta gminy Hulcze 1951-1954 0 rozwiń
działy: Ogólno-Organizacyjny - sprawy organizacyjne (sygn. 1); sprawy osobowe - listy płatnicze z 1954 r. (sygn. 2); protokoły posiedzeń Prezydium Gminnej Rady Narodowej oraz Zespołu Gminnego w Hulczu z lat 1952-1953 (sygn. 3); książka protokołów zebrań i odpraw sołtysów z 1952 r. (sygn. 4); protokoły zebrań wiejskich z lat 1952-1953 (sygn. 5); kontrole zewnętrzne z lat 1952-1953 (sygn. 6), protokoły z sesji Gminnej Rady Narodowej i posiedzeń Prezydium z lat 1953-1954 (sygn. 26-27); Finansowo-Budżetowy - sprawy budżetowe z lat 1951-1952 (sygn. 7); budżet na 1953 rok z lat 1952-1953 (sygn. 8); książka kasowa (sygn. 9); kontrola kasowych kwitariuszy z lat 1953-1954 (sygn. 10); księga kontroli druków ścisłego zarachowania z lat 1952-1954 (sygn. 11); rejestry wymiarowe podatku gruntowego z lat 1952-1953 (sygn. 12-14); księgi biercze podatku gruntowego z lat 1951, 1954 (sygn. 15-16); dochody obce, kontrole finansowe z lat 1951-1952 (sygn. 17); Gospodarki Gminnej - sprawy rolne z lat 1951-1953 (sygn. 18); przemysł i handel z 1953 r. (sygn. 19); Administracyjny (sprawy poruczone) - ruch ludności - statystyka, meldunki z lat 1951-1954 (sygn. 21-22); Urząd Stanu Cywilnego w Hulczu - księga urodzeń z 1951 r. (sygn. 23); Urząd Stanu Cywilnego w Hulczu - wykazy aktów sporządzonych w księdze urodzeń oraz księdze zgonów w III kwartale 1952 roku (sygn. 24); sprawy wojskowe z lat 1952-1953 (sygn. 25) Liczba jednostek w zespole: 27
36/53/0 Akta gminy Kryłów 1944-1954 0 rozwiń
działy: Ogólno-Organizacyjny z lat 1947-1954 (sygn. 1-42); Finansowo-Budżetowy z lat 1945-1954 (sygn. 43-87); Gospodarki Gminnej z lat 1945, 1947-1954 (sygn. 88-96); Administracji Społecznej z lat 1944, 1950-1954 (sygn. 97-102); Administracyjny (sprawy poruczone) z lat 1948-1954 (sygn. 103-111) Liczba jednostek w zespole: 111
36/54/0 Akta gminy Krystynopol 1944-1951 0 rozwiń
działy: Ogólno-Organizacyjny z lat 1944-1951 (sygn. 1-17, 20-86); Finansowo-Budżetowy z lat 1935-1939, 1945-1951 (sygn. 87-97, 97a-107, 116, 125-143, 153-157, 159, 161, 288-289); Gospodarki Gminnej z lat 1945-1951 (sygn. 162-214); Administracji Społecznej z lat 1945-1951 (sygn. 215-235); Administracyjny (sprawy poruczone) z lat 1946-1951 (sygn. 236-254, 254a-254x, 255-287); listy płac z lat 1948-1950 (sygn. 290) Liczba jednostek w zespole: 288
36/55/0 Akta gminy Miączyn 1924-1954 0 rozwiń
część I, sprzed 1944 r.: budżet na rok 1939/40 z lat 1938-1939 (sygn. 1); księgi biercze podatku gruntowego z lat 1937-1941, 1943-1946 (sygn. 2-5); dochodzenie wstępne do spisu użytków rolnych - wykaz gospodarstw - Stanisławka, gmina Miączyn z 1943 r. (sygn. 6); rozkład podatku gruntowego, wojennego, sejmikowego, wyrównawczego oraz na stójkę z lat 1943-1944 (sygn. 7); o reformie rolnej z 1926 r. (sygn. 8); księga ludności stałej Zawalów wieś z lat 1933-1939 (sygn. 9); wykaz urodzonych z lat 1924, 1926, 1928-130 (sygn. 10); część II, po 1944 r.: działy - Ogólno-Organizacyjny z lat 1944-1954 (sygn. 11-41); Finansowo-Budżetowy z lat 1944-1954 (sygn. 42-113); Gospodarki Gminnej z lat 1947-1954 (sygn. 114-125); Administracji Społecznej z lat 1945-1946, 1949-1948, 1951-1952 (sygn. 126-130); Administracyjny (sprawy poruczone) z lat 1944-1950, 1952-1954 (sygn. 131-146) Liczba jednostek w zespole: 144
36/56/0 Akta gminy Mieniany 1945-1954 0 rozwiń
działy: Ogólno-Organizacyjny - dokumenty stanu cywilnego do księgi ludności stałej z 1891 r. (sygn.1); z lat 1947-1954 (sygn. 1-49); Finansowo-Budżetowy z lat 1945-1954 (sygn. 50-96); Gospodarki Gminnej z lat 1947-1954 (sygn. 97-109); Administracji Społecznej z lat 1948-1952 (sygn. 110-115); Administracyjny (sprawy poruczone) z lat 1947-1954 (sygn. 116-135); Liczba jednostek w zespole: 135
36/58/0 Akta gminy Moniatycze 1865-1954 0 rozwiń
działy: Ogólno-Organizacyjnym z lat 1922-1942, 1944-1954 - sprawy organizacyjne (sygn. 1-7); sprawy poufne (sygn. 8); kontrola urzędników administracji gminnej (sygn. 9); sprawy osobowe urzędników (sygn. 10-11); sprawy wyborów radnych gminnych i wyborów do rad gminnych i sołtysów (sygn. 12-13); protokoły posiedzeń i sesji organów kolegialnych, uchwały (sygn. 14-24; 259-252); książka odpraw sołtysów (sygn. 25); książka protokołów zebrań wiejskich (sygn. 26); księga wizytacyjna urzędu gminnego (sygn. 27); dzienniki podawcze i dziennik korespondencyjny (sygn. 28-34); akta Gminnej Kasy Oszczędnościowo-Pożyczkowej w Moniatyczach (sygn. 35); Finansowo-Budżetowy z lat 1923-1954 - budżety na lata 1927-1928, 1935-1939, 1941-1953 (sygn. 36-50); korespondencja finansowa i budżetowa (sygn. 51-54); sprawozdania rachunkowe (sygn. 55-62); dochody gminy, kontrola dochodów i wydatków budżetowych (sygn. 63-71); księga sum przechodnich (sygn. 72); książka kasowa Zarządu Gminy Moniatycze (sygn. 73); księga rozchodów (sygn. 74); dzienniki główna (sygn. 75-77); księgi inwentarzowe (sygn. 78-81); przypisy i odpisy podatku gruntowego (sygn. 82-87); sprawy podatków i ich rozkład (sygn. 88-93); rejestry wymiarowe podatku gruntowego (sygn. 94-124); księgi biercze podatku gruntowego (sygn. 125-134); pożyczki na odbudowę i pomoc rolną (sygn. 135); dochody obce (sygn. 136); wykazy ustalonych wkładów oszczędnościowych (sygn. 137-140); ubezpieczenia rzeczowe - korespondencja (sygn. 141); wykazy osób posiadających nieruchomości gruntowe (sygn. 142-144); sprawy podatkowe (sygn. 145-146); listy płatnicze Prezydium Gminnej Rady Narodowej (sygn. 147); Gospodarki Gminnej z lat 1921, 1923, 1925-1938, 1944, 1947, 1953 - akta budowy budynku urzędu gminy (sygn. 148); sprawy ogólno-gospodarcze (sygn. 150-151); sprawy dróg, mostów, placów publicznych oraz sprawy rolne (sygn. 152-159); Administracji Społecznej z lat 1923-1938, 1941-1942, 1951-1954 - szkolnictwo, oświata (sygn. 160-162); książka protokołów Komisji Sanitarnej (sygn. 163); sprawy zasiłków dla inwalidów i rodzin rezerwistów (sygn. 164); sprawy dotyczące leczenia szpitalnego i szczepień ochronnych (sygn. 165-167; sprawy opieki społecznej (sygn. 168-169); Administracyjny (sprawy poruczone) z lat 1865-1954 - spisy wyborców do Sejmu i Senatu RP oraz sprawy organizacji wyborów i komisji wyborczych (sygn. 170-173); wykazy zaślubionych, urodzonych i zmarłych parafii rzymskokatolickich i prawosławnych (sygn. 174-189); akta o cudzoziemcach (sygn. 190-191); poszukiwanie osób i rzeczy zaginionych (sygn. 192, 232); ewidencja i kontrola ruchu ludności (sygn. 193-203); księgi ludności stałej, dokumenty do ksiąg ludności stałej (sygn. 204-210); lista poborowa do Służby Budowlanej rocznika 1924 (sygn. 211; wykazy, spisy ludności, ewidencja mieszkańców (sygn. 212-224); bezpieczeństwo i porządek publiczny (sygn. 225-228); sprawy pożarów i składki ogniowej (sygn. 229); akta dotyczące związków i stowarzyszeń (sygn. 230-231); sprawy wojskowe (sygn. 235-239); sprawy karno-administracyjne (sygn. 240-248) Liczba jednostek w zespole: 280
36/59/0 Akta gminy Mołodiatycze 1894-1954 0 rozwiń
Akta sprzed 1944 roku, m. in. ewidencja lasów włościańskich na terenu gminy Mołodiatycze z 1939 r. (sygn. 1); dokumenty do ksiąg ludności stałej Trzeszczany z 1936 r. (sygn. 2); skorowidz do księgi ludności stałej wsi Dobromierzyce, gmina Mołodiatycze, powiat Hrubieszów z lat 1905-1930 (sygn. 3); księga protokołów Zarządu Gminnego w Mołodiatyczach z 1934-1939 (sygn. 101); księga protokołów sesji sołtysów z 1937-1939 (sygn. 104); ewidencja mieszkańców z lat 1894-1950 (sygn.106-129); Dział I. Ogólno-Organizacyjny (sygn 4-18, 97-100, 102-103, 105); Dział II. Finansowo-Budżetowy (sygn. 19-69); Dział III. Gospodarki Gminnej (sygn. 70-76); Dział IV. Administracji Społecznej (sygn. 77-79); Dział V. Administracyjny (sprawy poruczone) (sygn. 80-96) Liczba jednostek w zespole: 129
36/60/0 Akta gminy Uchanie 1928-1954 0 rozwiń
Akta sprzed 1944 r.: księgi biercze podatków skarbowych i samorządowych gminy Uchanie z lat 1943-1944 (sygn. 1-3); lista rozkładu państwowego podatku gruntowego z lat 1943-1944 (sygn. 4); rejestr kenkart z 1943 r. (sygn. 5); wykaz kwartalny zaślubionych parafii prawosławnej w Teratynie na terenie gminy Uchanie za I i II kwartał 1938 roku (sygn. 6); działy - Ogólno-Organizacyjny z lat 1944-1954 (sygn. 7-97); Finansowo-Budżetowy z lat 1928, 1938-1939, 1944-1954 (sygn. 98-185); Gospodarki Gminnej z lat 1934, 1939, 1944-1954 (sygn. 186-209); Administracji Społecznej z lat 1946-1953 (sygn. 210-222); Administracyjny (sprawy poruczone) z lat 1944-1954 (sygn. 223-274) Liczba jednostek w zespole: 274
36/61/0 Akta gminy Waręż 1944-1951[1952] 0 rozwiń
działy: Ogólno-Organizacyjny z lat 1944-1952 (sygn. 1-27); Finansowo-Budżetowy z lat 1945-1951 (sygn. 28-76, 133); Gospodarki Gminnej z lat 1946-1951 (sygn. 77-89); Administracji Społecznej z lat 1947, 1949-1951 (sygn. 90-99); Administracyjny (sprawy poruczone) z lat 1944-1951 (sygn. 100-132, 134-135) Liczba jednostek w zespole: 132
36/62/0 Akta gminy Werbkowice 1939-1954 0 rozwiń
działy: Ogólno-Organizacyjny z lat 1939-1943, 1947-1954 (sygn. 1-43, 159-161); Finansowo-Budżetowy z lat 1945-1954 (sygn. 44-124); Gospodarki Gminnej z lat 1948-1954 (sygn. 125-131); Administracji Społecznej - sprawy oświaty i kultury z lat 1949-1954 (sygn. 132-134); gospodarka komunalna z lat 1951-1954 (sygn. 135); Administracyjny (sprawy poruczone) - sprawy wyborcze z 1952 r. (sygn. 136-137), sprawy USC z 1951 r. (sygn. 138); poświadczenie obywatelstwa i ewidencja ruchu ludności z lat 1949-1954 (sygn. 139); ewidencja ruchu ludności z lat 1952-1954 (sygn. 140-142); księgi kontroli ruchu ludności z 1951 r. (sygn. 143-145), spis ludności gminy Werbkowice, bez daty, (sygn. 146), spis ludności ukraińskiej zamieszkałej na terenie gminy Werbkowice z 1947 r. (sygn. 147); książka meldunkowa z 1952 r. (sygn. 148); sprawy wojskowe - karne z 1952 r. (sygn. 149); budownictwo z lat 1948-1950, 1954 (sygn. 150-153); Gminna Kasa Spółdzielcza w Werbkowicach - kredyty, dłużnicy z lat 1950, 1954 (sygn. 154); rejestry spraw karno-administracyjnych z lat 1952-1953 (sygn. 155-157); listy płac z 1954 r. (sygn. 158) Liczba jednostek w zespole: 161
36/63/0 Akta gminy Dębowa Kłoda 1896-1954 [1955] 0 rozwiń
Akta sprzed 1944 roku (sygn. 1-89, 180-212); Dział I Ogólno-Organizacyjny (sygn. 90-124); Dział II Finansowo-Budżetowy (sygn. 125-152, 213); Dział III Gospodarki Gminnej (sygn. 153-161); Dział IV Administracyjny - prawy poruczone (sygn. 162-179) Liczba jednostek w zespole: 213
36/64/0 Akta gminy Hańsk 1901-1954 0 rozwiń
0a-01 - księgi ludności stałej z 1901, 1914-1932; działy: Ogólno-Organizacyjny z lat 1944-1954 (sygn. 1-33); Finansowo-Budżetowy z lat 1945-1954 (sygn. 34-65, 86-87, 94-117, 129-133); Gospodarki Gminnej z lat 1946-1947, 1949-1954 (sygn. 134-157); Administracji Społecznej z lat 1947-1954 (sygn. 158-166); Administracyjny (sprawy poruczone) z lat 1947-1954 (sygn. 167-179) Liczba jednostek w zespole: 151
36/65/0 Akta gminy Krzywowierzba 1944-1954 0 rozwiń
Dział I Ogólno-Organizacyjny (sygn. 1-36, 132-133); Dział II Finansowo-Budżetowy (sygn. 37-126, 146-151); Dział III Gospodarki-Gminnej (sygn. 127-144, 152); Dział IV Administracji Społecznej (sygn. 136-137); Dział V Administracyjny (sprawy poruczone) (sygn. 145, 160-162) Liczba jednostek w zespole: 162
36/66/0 Akta gminy Opole 1944-1954 0 rozwiń
Dział I Ogólno-Organizacyjny (sygn. 1-36, 132-134); Dział II Finansowo-Budżetowy (sygn. 37-95); Dział III Gospodarki Gminnej (sygn. 96-114); Dział IV Administracji Społecznej (sygn. 115-118); Dział V Administracyjny (sprawy poruczone) (sygn. 119-131) Liczba jednostek w zespole: 134
36/67/0 Akta gminy Romanów w Sosnówce 1934-1954 0 rozwiń
działy: Ogólno-Organizacyjny - sprawy organizacyjne, sprawy osobowe pracowników, zebrania i urzędowanie, protokoły: sesji rady, posiedzeń prezydium, komisji, sesji sołtysów, uchwały rady, kontrola społeczna z lat 1946-1954 (sygn. 1-31, 116-117); Finansowo-Budżetowy - budżety gminy, sprawozdania budżetowe, księgi dochodów budżetowych, księgi wydatków budżetowych, rejestry wymiarowe podatku gruntowego, elektryfikacja gminy Romanów z lat 1944-1954 (sygn. 32-80); Gospodarki Gminnej - sprawy gospodarcze, księga dróg i mostów, inżynieria gminy Romanów, sprawy rolne, rolnictwo i leśnictwo, sprawy rolne z lat 1948-1954 (sygn. 81-96); Administracji Społecznej - analfabetyzm, punkty szkolne z lat 1951-1953 (sygn. 97-102); Administracyjny (sprawy poruczone) - sprawy administracji, wyznaniowe, USC, sprawy ewidencji ludności, bezpieczeństwo publiczne, sprawy budowlane, rejestry spraw karnych z lat 1948-1954 (sygn. 103-115) Liczba jednostek w zespole: 117
Wyświetlanie 41 do 60 z 619 wpisów.