Numer zespołu Nazwa zespołu Data od Data do
Numer Nazwa Daty skrajne Liczba skanów rozwiń wszystko
36/31/0 Akta gminy Bukowa w Sawinie 1900-1954 0 rozwiń
działy: Ogólno-Organizacyjny z lat 1930-1954 (sygn. 1-4, 43-106); Finansowo-Budżetowy z lat 1921-1922, 1927-1954 (sygn. 5-16, 107-205); Gospodarki Gminnej z lat 1927-1939, 1944-1954 (sygn. 17-24, 206-236); Administracyjny (sprawy poruczone) z lat 1900, 1904, 1925, 1939, 1941-1954 (sygn. 25-42, 237-304) Liczba jednostek w zespole: 305
36/32/0 Akta gminy Krzywiczki w Pokrówce 1864-1954 0 rozwiń
Akta sprzed 1944 roku (sygn. 1-21, 343-344); Dział I Ogólno-Organizacyjny (sygn. 22-101, 342); Dział II Finansowo-Budżetowy (sygn. 102-194); Dział III Gospodarki Gminnej (sygn. 195-229); Dział Administracji Społecznej (sygn. 230-247); Dział V Administracyjny (sprawy poruczone) (sygn. 248-341, 345) Liczba jednostek w zespole: 345
36/33/0 Akta gminy Olchowiec w Wierzbicy 1833-1954 [1955] 0 rozwiń
Akta sprzed 1944 r. (sygn. 1-22); Dział Ogólno-Organizacyjny (sygn. 23-72, 267-268); Dział Finansowo-Budżetowy (sygn. 73-180); Dział Gospodarki Gminnej (sygn. 181-204, 214); Dział Administracji Społecznej (sygn. 205-2013) 6.V. Dział Administracyjny - sprawy poruczone (sygn. 215-266) Liczba jednostek w zespole: 268
36/34/0 Akta gminy Pawłów 1887-1954 0 rozwiń
działy: Ogólno-Organizacyjny z lat 1916-1921, 1923-1954 (sygn. 1-9); Finansowo-Budżetowy z lat 1917, 1925, 1927-1935, 1937-1954 (sygn. 10-15, 19-25, 27, 97-132, 163-168, 172-211, 241-245, 247-256); Gospodarki Gminnej z lat 1887, 1938-1939, 1944 (sygn. 28-30, 257-276); Administracji Społecznej z lat 1944-1954 (sygn. 277-286); Administracyjny (sprawy poruczone) z lat 1915, 1919-1925, 1933-1935, 1938, 1942-1954 (sygn. 31-38, 287-329, 334-363) Liczba jednostek w zespole: 297
36/35/0 Akta gminy Rakołupy w Leśniowicach 1942-1954 0 rozwiń
działy: Ogólno-Organizacyjny z lat 1944-1954 (sygn. 5-56); Finansowo-Budżetowy z lat 1942-1954 (sygn. 1-4, 44-91, 119-125, 129, 131-157, 178-182, 184-190); Gospodarki Gminnej z lat 1945-1954 (sygn. 191-217); Administracji Społecznej z lat 1945-1954 (sygn. 218-227); Administracyjny (sprawy poruczone) z lat 1945-1954 (sygn. 228-310) Liczba jednostek w zespole: 250
36/37/0 Akta gminy Siedliszcze 1909-1954 [1955] 0 rozwiń
akta do 1944 r.: I. Dział Ogólno-Organizacyjny (sygn. 1-44), II. Dział Finansowo-Budżetowy (sygn. 45-91); III. Dział Gospodarki Gminnej (sygn. 91-128); IV. Dział Administracyjny - sprawy poruczone (sygn. 129-160); po 1944 r. I Dział Ogólno-Organizacyjny (sygn. 161-233), II. Dział Finansowo-Budżetowy (sygn. 234-330, 462-495); III. Dział Gospodarki Gminnej (sygn. 321-361); IV. Dział Administracji Społecznej (sygn. 362-383); IV. Dział Administracyjny - sprawy poruczone (sygn. 384-461) Liczba jednostek w zespole: 495
36/38/0 Akta gminy Staw 1900-1954 0 rozwiń
akta sprzed 1918 r. - 1900, 1909-1915 (sygn. 1-5, 14a-14l); działy: Ogólno-Organizacyjny z lat 1936, 1944-1954 (sygn. 6, 15-107); Finansowo-Budżetowy z lat 1945-1954 (sygn. 7-11, 108-254); Gospodarki Gminnej z lat 1913-1919, 1945-1954 (sygn. 12, 255-282); Administracji Społecznej z lat 1947-1954 (sygn. 283-295); Administracyjny (sprawy poruczone) z lat 1944-1954 (sygn. 13-14, 296-384) Liczba jednostek w zespole: 378
36/43/0 Akta gminy Żmudź 1870-1954 0 rozwiń
działy: Ogólno-Organizacyjny z lat 1921-1939, 1944-1954 (sygn. 1-21, 168-217); Finansowo-Budżetowy z lat 1928-1954 (sygn. 22-50, 59-64, 66-68, 70-84, 220-244, 272-311, 333-339); Gospodarki Gminnej z lat 1911-1941, 1945-1954 (sygn. 85-98, 340-363, 414); Administracji Społecznej z lat 1944-1953 (sygn. 364-377, 415-416); Administracyjny (sprawy poruczone) z lat 1870, 1877, 1901, 1904, 1913, 1932-1954 (sygn. 99-133k, 134-167, 378-413) Liczba jednostek w zespole: 369
36/44/0 Akta gminy Bełz 1937-1951 0 rozwiń
protokół parcelowy gromady Leszczków, bez daty (sygn. 1); budżet zakładu opiekuńczego „Domu ubogich” na rok 1937/1938 z 1937 r. (sygn. 2); budżet przedsiębiorstwa miejskiego rzeźni na rok 1937/1938 z 1937 r. (sygn. 3); budżet administracyjny na rok 1937/1938 z 1937 r. (sygn. 4); roczne sprawozdanie rachunkowe za rok 1937/1938 z 1938 r. (sygn. 5); dział Ogólno-Organizacyjny - protokoły sesji rady, posiedzeń prezydium, sprawozdania z lat 1950-1951 (sygn. 6-9, 44); dział Finansowo-Budżetowy - preliminarze budżetowe, budżety, roczne sprawozdania rachunkowe oraz rejestry wymiarowe podatku gruntowego z 1950 r. (sygn. 10-41); dział Administracyjny - wykazy ludności ukraińskiej z 1944 r. (sygn. 42-43) Liczba jednostek w zespole: 44
36/46/0 Akta gminy Chłopiatyn 1951-1954 0 rozwiń
działy: Ogólno-Organizacyjny - protokoły sesji Gminnej Rady Narodowej oraz posiedzeń Prezydium GRN w Chłopiatynie z lat 1951-1954 (sygn. 1-3, 23-25), Gminny Komitet Obchodu Święta Ludowego, Gminny Komitet Odbudowy Warszawy; Zespół Gminny gminy Chłopiatyn z lat 1952-1953 (sygn. 4), korespondencja ogólna - sprawy organizacji sesji rady i posiedzeń prezydium z lat 1951-1954 (sygn. 5), protokół zebrania gromadzkiego w Chłopiatynie z 1954 r. (sygn. 6); Finansowo-Budżetowy - korespondencja budżetowa z lat 1951-1954 (sygn. 7-8), budżety na lata 1952-1954 z lat 1951-1954 (sygn. 9-11), roczne sprawozdanie rachunkowe z wykonania budżetu byłej gminy Bełz za rok 1950 (sygn. 12), rejestry wymiarowe podatku gruntowego z lat 1951-1953 (sygn. 13-19, 26), księgi biercze podatku gruntowego za lata 1953-1954 gminy Chłopiatyn (sygn. 20-21); Administracyjny (sprawy poruczone) - sprawy organizacji wyborów z 1952 r. (sygn. 22) Liczba jednostek w zespole: 26
36/47/0 Akta gminy Chorobrów 1941-1952 0 rozwiń
działy: Ogólno-Organizacyjny z lat 1945-1951 (sygn. 1-72, 389); Finansowo-Budżetowy z lat 1945-1951 (sygn. 73-97, 99, 116-148b, 150-151, 156-163); Gospodarki Gminnej z lat 1944-1924 (sygn. 164-246); Administracji Społecznej z lat 1944-1952 (sygn. 247-282); Administracyjny (sprawy poruczone) z lat 1941-1951 (sygn. 283-349, 354-388) Liczba jednostek w zespole: 384
36/48/0 Akta gminy Dubienka 1928-1954 0 rozwiń
działy: Ogólno-Organizacyjny z lat 1928-1929, 1945-1946, 1950-1954 (sygn. 1-8); Finansowo-Budżetowy z lat 1945-1954 (sygn. 9-55); Administracyjny (sprawy poruczone), bez daty (sygn. 56-57) Liczba jednostek w zespole: 57
36/50/0 Akta gminy Grabowiec 1864-1954 0 rozwiń
działy: Ogólno-Organizacyjny z lat 1907-1915, 1919-1922, 1925-1926, 1930-1934, 1937-1940 (sygn. 1-8, 266-269); Finansowo-Budżetowy z lat 1926-1943 (sygn. 9-30, 34-36, 41); Gospodarki Gminnej z lat 1915-1925, 1928-1930, 1933 (sygn. 60-61, 163); Administracji Społecznej z lat 1864, 1928-1931, 1941 (sygn. 62-63, 164-165, 271); Administracyjny (sprawy poruczone) z lat 1908-1912, 1916-1921, 1925-1948 (sygn. 64-134, 136-143, 145-150); lata powojenne - działy: Ogólno-Organizacyjny z lat 1944-1954 (sygn. 166-174); Finansowo-Budżetowy z lat 1945-1950 (sygn. 174a-181, 186-215); Gospodarki Gminnej z lat 1944-1948, 1951 (sygn.245-249); Administracji Społecznej z lat 1944-1946, 1950-1951 (sygn. 250-252); Administracyjny (sprawy poruczone) z lat 1945-1950 (sygn. 253-265, 270) Liczba jednostek w zespole: 309
36/51/0 Akta gminy Horodło 1913-1954 0 rozwiń
część I - działy: Ogólno-Organizacyjny z lat 1923-1940 (sygn. 1-4); Finansowo-Budżetowy z lat 1924-1925, 1928, 1932-1944 (sygn. 5-23); Administracyjny (sprawy poruczone) z lat 1913-1914, 1939, (sygn. 24-25); część II - działy: Ogólno-Organizacyjny z lat 1945-1954 (sygn. 1-41); Finansowo-Budżetowy z lat 1944-1954 (sygn. 42-69, 77-82, 103-106, 117-150, 162-165); Gospodarki Gminnej z lat 1947-1951, 1953-1954 (sygn. 167-174); Administracji Społecznej z lat 1948-1953 (sygn. 175-179); Administracyjny (sprawy poruczone) z lat 1933, 1947, 1950-1954 (sygn. 180-197) Liczba jednostek w zespole: 212
36/52/0 Akta gminy Hulcze 1951-1954 0 rozwiń
działy: Ogólno-Organizacyjny - sprawy organizacyjne (sygn. 1); sprawy osobowe - listy płatnicze z 1954 r. (sygn. 2); protokoły posiedzeń Prezydium Gminnej Rady Narodowej oraz Zespołu Gminnego w Hulczu z lat 1952-1953 (sygn. 3); książka protokołów zebrań i odpraw sołtysów z 1952 r. (sygn. 4); protokoły zebrań wiejskich z lat 1952-1953 (sygn. 5); kontrole zewnętrzne z lat 1952-1953 (sygn. 6), protokoły z sesji Gminnej Rady Narodowej i posiedzeń Prezydium z lat 1953-1954 (sygn. 26-27); Finansowo-Budżetowy - sprawy budżetowe z lat 1951-1952 (sygn. 7); budżet na 1953 rok z lat 1952-1953 (sygn. 8); książka kasowa (sygn. 9); kontrola kasowych kwitariuszy z lat 1953-1954 (sygn. 10); księga kontroli druków ścisłego zarachowania z lat 1952-1954 (sygn. 11); rejestry wymiarowe podatku gruntowego z lat 1952-1953 (sygn. 12-14); księgi biercze podatku gruntowego z lat 1951, 1954 (sygn. 15-16); dochody obce, kontrole finansowe z lat 1951-1952 (sygn. 17); Gospodarki Gminnej - sprawy rolne z lat 1951-1953 (sygn. 18); przemysł i handel z 1953 r. (sygn. 19); Administracyjny (sprawy poruczone) - ruch ludności - statystyka, meldunki z lat 1951-1954 (sygn. 21-22); Urząd Stanu Cywilnego w Hulczu - księga urodzeń z 1951 r. (sygn. 23); Urząd Stanu Cywilnego w Hulczu - wykazy aktów sporządzonych w księdze urodzeń oraz księdze zgonów w III kwartale 1952 roku (sygn. 24); sprawy wojskowe z lat 1952-1953 (sygn. 25) Liczba jednostek w zespole: 27
36/53/0 Akta gminy Kryłów 1944-1954 0 rozwiń
działy: Ogólno-Organizacyjny z lat 1947-1954 (sygn. 1-42); Finansowo-Budżetowy z lat 1945-1954 (sygn. 43-87); Gospodarki Gminnej z lat 1945, 1947-1954 (sygn. 88-96); Administracji Społecznej z lat 1944, 1950-1954 (sygn. 97-102); Administracyjny (sprawy poruczone) z lat 1948-1954 (sygn. 103-111) Liczba jednostek w zespole: 111
36/54/0 Akta gminy Krystynopol 1944-1951 0 rozwiń
działy: Ogólno-Organizacyjny z lat 1944-1951 (sygn. 1-17, 20-86); Finansowo-Budżetowy z lat 1935-1939, 1945-1951 (sygn. 87-97, 97a-107, 116, 125-143, 153-157, 159, 161, 288-289); Gospodarki Gminnej z lat 1945-1951 (sygn. 162-214); Administracji Społecznej z lat 1945-1951 (sygn. 215-235); Administracyjny (sprawy poruczone) z lat 1946-1951 (sygn. 236-254, 254a-254x, 255-287); listy płac z lat 1948-1950 (sygn. 290) Liczba jednostek w zespole: 288
36/55/0 Akta gminy Miączyn 1924-1954 0 rozwiń
część I, sprzed 1944 r.: budżet na rok 1939/40 z lat 1938-1939 (sygn. 1); księgi biercze podatku gruntowego z lat 1937-1941, 1943-1946 (sygn. 2-5); dochodzenie wstępne do spisu użytków rolnych - wykaz gospodarstw - Stanisławka, gmina Miączyn z 1943 r. (sygn. 6); rozkład podatku gruntowego, wojennego, sejmikowego, wyrównawczego oraz na stójkę z lat 1943-1944 (sygn. 7); o reformie rolnej z 1926 r. (sygn. 8); księga ludności stałej Zawalów wieś z lat 1933-1939 (sygn. 9); wykaz urodzonych z lat 1924, 1926, 1928-130 (sygn. 10); część II, po 1944 r.: działy - Ogólno-Organizacyjny z lat 1944-1954 (sygn. 11-41); Finansowo-Budżetowy z lat 1944-1954 (sygn. 42-113); Gospodarki Gminnej z lat 1947-1954 (sygn. 114-125); Administracji Społecznej z lat 1945-1946, 1949-1948, 1951-1952 (sygn. 126-130); Administracyjny (sprawy poruczone) z lat 1944-1950, 1952-1954 (sygn. 131-146) Liczba jednostek w zespole: 144
36/56/0 Akta gminy Mieniany 1945-1954 0 rozwiń
działy: Ogólno-Organizacyjny - dokumenty stanu cywilnego do księgi ludności stałej z 1891 r. (sygn.1); z lat 1947-1954 (sygn. 1-49); Finansowo-Budżetowy z lat 1945-1954 (sygn. 50-96); Gospodarki Gminnej z lat 1947-1954 (sygn. 97-109); Administracji Społecznej z lat 1948-1952 (sygn. 110-115); Administracyjny (sprawy poruczone) z lat 1947-1954 (sygn. 116-135); Liczba jednostek w zespole: 135
36/58/0 Akta gminy Moniatycze 1865-1954 0 rozwiń
działy: Ogólno-Organizacyjnym z lat 1922-1942, 1944-1954 - sprawy organizacyjne (sygn. 1-7); sprawy poufne (sygn. 8); kontrola urzędników administracji gminnej (sygn. 9); sprawy osobowe urzędników (sygn. 10-11); sprawy wyborów radnych gminnych i wyborów do rad gminnych i sołtysów (sygn. 12-13); protokoły posiedzeń i sesji organów kolegialnych, uchwały (sygn. 14-24; 259-252); książka odpraw sołtysów (sygn. 25); książka protokołów zebrań wiejskich (sygn. 26); księga wizytacyjna urzędu gminnego (sygn. 27); dzienniki podawcze i dziennik korespondencyjny (sygn. 28-34); akta Gminnej Kasy Oszczędnościowo-Pożyczkowej w Moniatyczach (sygn. 35); Finansowo-Budżetowy z lat 1923-1954 - budżety na lata 1927-1928, 1935-1939, 1941-1953 (sygn. 36-50); korespondencja finansowa i budżetowa (sygn. 51-54); sprawozdania rachunkowe (sygn. 55-62); dochody gminy, kontrola dochodów i wydatków budżetowych (sygn. 63-71); księga sum przechodnich (sygn. 72); książka kasowa Zarządu Gminy Moniatycze (sygn. 73); księga rozchodów (sygn. 74); dzienniki główna (sygn. 75-77); księgi inwentarzowe (sygn. 78-81); przypisy i odpisy podatku gruntowego (sygn. 82-87); sprawy podatków i ich rozkład (sygn. 88-93); rejestry wymiarowe podatku gruntowego (sygn. 94-124); księgi biercze podatku gruntowego (sygn. 125-134); pożyczki na odbudowę i pomoc rolną (sygn. 135); dochody obce (sygn. 136); wykazy ustalonych wkładów oszczędnościowych (sygn. 137-140); ubezpieczenia rzeczowe - korespondencja (sygn. 141); wykazy osób posiadających nieruchomości gruntowe (sygn. 142-144); sprawy podatkowe (sygn. 145-146); listy płatnicze Prezydium Gminnej Rady Narodowej (sygn. 147); Gospodarki Gminnej z lat 1921, 1923, 1925-1938, 1944, 1947, 1953 - akta budowy budynku urzędu gminy (sygn. 148); sprawy ogólno-gospodarcze (sygn. 150-151); sprawy dróg, mostów, placów publicznych oraz sprawy rolne (sygn. 152-159); Administracji Społecznej z lat 1923-1938, 1941-1942, 1951-1954 - szkolnictwo, oświata (sygn. 160-162); książka protokołów Komisji Sanitarnej (sygn. 163); sprawy zasiłków dla inwalidów i rodzin rezerwistów (sygn. 164); sprawy dotyczące leczenia szpitalnego i szczepień ochronnych (sygn. 165-167; sprawy opieki społecznej (sygn. 168-169); Administracyjny (sprawy poruczone) z lat 1865-1954 - spisy wyborców do Sejmu i Senatu RP oraz sprawy organizacji wyborów i komisji wyborczych (sygn. 170-173); wykazy zaślubionych, urodzonych i zmarłych parafii rzymskokatolickich i prawosławnych (sygn. 174-189); akta o cudzoziemcach (sygn. 190-191); poszukiwanie osób i rzeczy zaginionych (sygn. 192, 232); ewidencja i kontrola ruchu ludności (sygn. 193-203); księgi ludności stałej, dokumenty do ksiąg ludności stałej (sygn. 204-210); lista poborowa do Służby Budowlanej rocznika 1924 (sygn. 211; wykazy, spisy ludności, ewidencja mieszkańców (sygn. 212-224); bezpieczeństwo i porządek publiczny (sygn. 225-228); sprawy pożarów i składki ogniowej (sygn. 229); akta dotyczące związków i stowarzyszeń (sygn. 230-231); sprawy wojskowe (sygn. 235-239); sprawy karno-administracyjne (sygn. 240-248) Liczba jednostek w zespole: 280
36/60/0 Akta gminy Uchanie 1928-1954 0 rozwiń
Akta sprzed 1944 r.: księgi biercze podatków skarbowych i samorządowych gminy Uchanie z lat 1943-1944 (sygn. 1-3); lista rozkładu państwowego podatku gruntowego z lat 1943-1944 (sygn. 4); rejestr kenkart z 1943 r. (sygn. 5); wykaz kwartalny zaślubionych parafii prawosławnej w Teratynie na terenie gminy Uchanie za I i II kwartał 1938 roku (sygn. 6); działy - Ogólno-Organizacyjny z lat 1944-1954 (sygn. 7-97); Finansowo-Budżetowy z lat 1928, 1938-1939, 1944-1954 (sygn. 98-185); Gospodarki Gminnej z lat 1934, 1939, 1944-1954 (sygn. 186-209); Administracji Społecznej z lat 1946-1953 (sygn. 210-222); Administracyjny (sprawy poruczone) z lat 1944-1954 (sygn. 223-274) Liczba jednostek w zespole: 274
36/61/0 Akta gminy Waręż 1944-1951[1952] 0 rozwiń
działy: Ogólno-Organizacyjny z lat 1944-1952 (sygn. 1-27); Finansowo-Budżetowy z lat 1945-1951 (sygn. 28-76, 133); Gospodarki Gminnej z lat 1946-1951 (sygn. 77-89); Administracji Społecznej z lat 1947, 1949-1951 (sygn. 90-99); Administracyjny (sprawy poruczone) z lat 1944-1951 (sygn. 100-132, 134-135) Liczba jednostek w zespole: 132
36/62/0 Akta gminy Werbkowice 1939-1954 0 rozwiń
działy: Ogólno-Organizacyjny z lat 1939-1943, 1947-1954 (sygn. 1-43, 159-161); Finansowo-Budżetowy z lat 1945-1954 (sygn. 44-124); Gospodarki Gminnej z lat 1948-1954 (sygn. 125-131); Administracji Społecznej - sprawy oświaty i kultury z lat 1949-1954 (sygn. 132-134); gospodarka komunalna z lat 1951-1954 (sygn. 135); Administracyjny (sprawy poruczone) - sprawy wyborcze z 1952 r. (sygn. 136-137), sprawy USC z 1951 r. (sygn. 138); poświadczenie obywatelstwa i ewidencja ruchu ludności z lat 1949-1954 (sygn. 139); ewidencja ruchu ludności z lat 1952-1954 (sygn. 140-142); księgi kontroli ruchu ludności z 1951 r. (sygn. 143-145), spis ludności gminy Werbkowice, bez daty, (sygn. 146), spis ludności ukraińskiej zamieszkałej na terenie gminy Werbkowice z 1947 r. (sygn. 147); książka meldunkowa z 1952 r. (sygn. 148); sprawy wojskowe - karne z 1952 r. (sygn. 149); budownictwo z lat 1948-1950, 1954 (sygn. 150-153); Gminna Kasa Spółdzielcza w Werbkowicach - kredyty, dłużnicy z lat 1950, 1954 (sygn. 154); rejestry spraw karno-administracyjnych z lat 1952-1953 (sygn. 155-157); listy płac z 1954 r. (sygn. 158) Liczba jednostek w zespole: 161
36/63/0 Akta gminy Dębowa Kłoda 1896-1954 [1955] 0 rozwiń
Akta sprzed 1944 roku (sygn. 1-89, 180-212); Dział I Ogólno-Organizacyjny (sygn. 90-124); Dział II Finansowo-Budżetowy (sygn. 125-152, 213); Dział III Gospodarki Gminnej (sygn. 153-161); Dział IV Administracyjny - prawy poruczone (sygn. 162-179) Liczba jednostek w zespole: 213
36/64/0 Akta gminy Hańsk 1901-1954 0 rozwiń
0a-01 - księgi ludności stałej z 1901, 1914-1932; działy: Ogólno-Organizacyjny z lat 1944-1954 (sygn. 1-33); Finansowo-Budżetowy z lat 1945-1954 (sygn. 34-65, 86-87, 94-117, 129-133); Gospodarki Gminnej z lat 1946-1947, 1949-1954 (sygn. 134-157); Administracji Społecznej z lat 1947-1954 (sygn. 158-166); Administracyjny (sprawy poruczone) z lat 1947-1954 (sygn. 167-179) Liczba jednostek w zespole: 151
36/65/0 Akta gminy Krzywowierzba 1944-1954 0 rozwiń
Dział I Ogólno-Organizacyjny (sygn. 1-36, 132-133); Dział II Finansowo-Budżetowy (sygn. 37-126, 146-151); Dział III Gospodarki-Gminnej (sygn. 127-144, 152); Dział IV Administracji Społecznej (sygn. 136-137); Dział V Administracyjny (sprawy poruczone) (sygn. 145, 160-162) Liczba jednostek w zespole: 162
36/70/0 Akta gminy Tyśmienica 1933-1954 0 rozwiń
Akta sprzed 1944 roku (sygn. 1-19, 149); działy: I. Dział Ogólno-Organizacyjny (sygn. 20-80); II. Dział Budżetowo-Finansowy (sygn. 81-146, 165); III. Dział Gospodarki Gminnej (sygn. 147-152); IV. Dział Administracyjno-Społeczny (sygn. 153-157); V. Dział Administracyjny (sprawy poruczone) (sygn. 158-164) Liczba jednostek w zespole: 165
36/75/0 Akta gminy Wołoskowola 1901-1954 0 rozwiń
Księgi ludności stałej - Kamień, Nowiny z 1901 r. (sygn. 0a-0b); działy: Ogólno-Organizacyjny - księga uchwał rady narodowej, sołtysi, protokoły: posiedzeń prezydium, zarządu gminy, sesji rady, komisji z lat 1946-1954 (sygn. 1-33); Finansowo-Budżetowy - sprawy budżetowe, budżety gminy, preliminarze budżetowe, sprawozdania rachunkowe, księgi podatkowe, księgi budżetowe, rejestry wymiarowe podatku gruntowego z lat 1944-1954 (sygn. 34-64, 68-124, 135-139); Gospodarki Gminnej - rolnictwo i leśnictwo - korespondencja, sprawy rolne z lat 1952-1954 (sygn. 140-142); Administracji Społecznej - wykazy analfabetów z 1951 r. (sygn. 143); Administracyjny (sprawy poruczone) - rejestr poborowych, ewidencja ludności statystyka z lat 1949-1951 (sygn. 144-146) Liczba jednostek w zespole: 135
36/79/0 Prezydium Powiatowej Rady Narodowej i Urząd Powiatowy we Włodawie [1944-] 1950-1975 [-1990] 0 rozwiń
Oddział Organizacyjny z lat [1947-]1950-1957 (sygn. 1-424); Powiatowy Instruktor Kadrowy z lat 1950-1957 (sygn. 425-449); Wydział Organizacyjno-Prawny z lat 1958-1975 (sygn. 450-1208); Biuro Powiatowej Rady Narodowej z lat 1974-1975 (sygn. 1209-1265); Powiatowa Komisja Planowania Gospodarczego z lat 1951-1975 (sygn. 1266-1476); Wydział Finansowy z lat [1949-]1950-1975 (sygn. 1477-2285); Oddział Ogólno-Gospodarczy z lat 1950-1958 (sygn. 2286-2363); Wydział Budżetowo-Gospodarczy z lat 1958-1972 (sygn. 2364-2419); Wydział Oświaty z lat [1947-]1950-1961 (sygn. 2420-2691); Oddział Kultury z lat 1950-1957 (sygn. 2692-2782); Wydział Oświaty i Kultury z lat 1957-1974 (sygn. 2783-3263); Powiatowy Komitet Kultury Fizycznej i Turystyki z lat 1965-1973 (sygn. 3264-3293); Wydział Oświaty, Wychowania, Kultury, Kultury Fizycznej i Turystyki z lat 1974-1975 (sygn. 3294-3314); Oddział Społeczno-Administracyjny z lat 1950-1957 (sygn. 3315-3388); Wydział Spraw Wewnętrznych z lat 1951-1981 (sygn. 3389-3520, 4944-5145); Samodzielny Referat Zatrudnienia z lat 1951-1955 (sygn. 3521-3531); Inspektorat Rent i Pomocy Społecznej z lat 1952, 1957 (sygn. 3532-3534); Wydział Zatrudnienia i Spraw Socjalnych z lat 1952-1974 (sygn. 3535-3605); Powiatowy Pełnomocnik ds. Skupu z lat [1949]1951-1959 (sygn. 3606-3631); Wydział Skupu z lat 1955, 1958-1973 (sygn. 3632-3788); Powiatowy Zarząd Rolnictwa z lat 1954-1957 (sygn. 3789-3793); Wydział Rolnictwa i Leśnictwa z lat 1958-1975 (sygn. 3794-3947); Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej z lat 1950-1975 (sygn. 3948-4277); Wydział Budownictwa, Urbanistyki i Architektury z lat 1953-1954, 1958-1966, 1973-1974 (sygn. 4278-4315); Wydział Komunikacji z lat 1950-1963 (sygn. 4316-4378); Referat Przemysłu z lat 1950-1961 (sygn. 4379-4432); Wydział Handlu z lat 1951-1961 (sygn. 4433-4486); Wydział Handlu, Przemysłu i Usług z lat 1962-1975 (sygn. 4487-4712); Wydział Zdrowia z lat 1951-1957 (sygn. 4713-4774); Wydział Zdrowia i Opieki Społecznej z lat 1958-1972 ( sygn. 4775-4906); Referat Statystyki z lat 1953-1962 (sygn. 4907-4941); zawartość karty B: spis roboczy - Wydział Organizacyjno-Prawny (Sprawy organizacyjne z 1959 r.); Powiatowa Komisja Planowania Gospodarczego (Sprawy planowania z 1959 r.); Wydział Budżetowo-Gospodarczy (Sprawy organizacji i gospodarki organów terenowych i administracji z lat 1971-1972); Wydział Oświaty (Przepisy i zarządzenia ogólne z lat 1954-1956; Sprawy organizacyjne i zatrudnienia z lat 1950-1951; Organizacja szkół i sprawy zatrudnienia z 1950 r.; Preliminarze budżetowe wydatków szkół - 1951 r.; Ewidencja miejsc walki i męczeństwa z 1975 r.); Wydział Spraw Wewnętrznych (Zarządzenia władz nadrzędnych oraz własne z lat 1966-1972; Przepisy normatywne z lat 1960, 1963; Sprawy organizacyjne wydziału z 1959 r.; Organizacja i metody pracy z 1959 r.; Sprawy ogólno-organizacyjne z lat 1960-1962, 1970-1972; Korespondencja ogólna z lat 1960-1965; Organizacja powiatowych komend straży pożarnych z 1972 r.; Korespondencja ogólna – oświadczenia pracowników z 1972 r.; Sprawy obywatelstwa i konsularne z lat 1966-1969; Dokumenty z zakresu planowania specjalnego z lat 1966-1968, 1970-1972; Planowanie i sprawozdawczość z 1969 r.; Zgromadzenia i zbiórki publiczne z lat 1966-1971; Rejestracja przedpoborowych, poborowych i pobór do wojska z lat 1962-1966, 1968-1972; Sprawy wywłaszczeniowe z 1972 r.); Wydział Rolnictwa i Leśnictwa (Sprawy rolne, leśne i weterynaryjne z lat 1966-1972; Sprawy gruntów rolnych z 1961 r.; Rejestr pomiarowy – Doprowadzalnik wodny Kropiwki-Zahajki-Mosty z 1965 r.); Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej (Sprawy gospodarki komunalnej i mieszkaniowej z lat 1961, 1970-1972; Sprawy planowania specjalnego z lat 1967-1972); Wydział Komunikacji (Sprawy drogowe i komunikacji z lat 1971-1972); Wydział Przemysłu i Handlu (Sprawy handlu wewnętrznego z lat 1971-1972; Plany wieloletnie i sprawozdania z ich wykonania z lat 1971-1975); Wydział Zdrowia i Opieki Społecznej (Sprawy wojskowe z lat 1966-1972; Sprawy planowania specjalnego z lat 1966-1972) - łącznie 121 j.a.; dopływ 2009 r. - akta gospodarstwa rolnych, scaleń, ewidencje gruntów, operaty i inne z terenu gminy Romanów z lat 1950-1972 (łącznie 20 j.a.); dopływ 2016 r. - akta przesłanych wniosków o założenie księgi wieczystej wg miejscowości powiatu włodawskiego z lat 1945-1972 (łącznie 88 j.a.); spis roboczy akt bez ewidencji (146 j.a.); Liczba jednostek w zespole: 5395
36/81/0 Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Hrubieszowie 1950-1973 0 rozwiń
protokoły z sesji MRN w Hrubieszowie z lat 1950-1964, 1966-1973 (sygn. 1-34); sprawozdania z działalności Miejskiej Rady Narodowej w Hrubieszowie z 1957 r. (sygn. 35); Komisja Budownictwa i Gospodarki Komunalnej z lat 1958-1961 (sygn. 36); Komisja Oświaty i Kultury z lat 1958-1961 (sygn. 37); Obywatelska Komisja Podatkowa z lat 1951-1954 (sygn. 38-41); Komisja Finansowo-Budżetowa z lat 1955-1956, 1958-1961 (sygn. 42-44)); Komisja Porządku i Bezpieczeństwa Publicznego z lat 1958-1961 (sygn. 45); Komisja Rolna z lat 1958-1961 (sygn. 46); Komisja Zaopatrzenia Ludności z lat 1958-1961 (sygn. 47); Komisja Zdrowia, Pracy i Pomocy Społecznej z lat 1958-1961 (sygn. 48); protokoły z posiedzeń Prezydium MRN w Hrubieszowie z lat 1950-1960, 1962-1964, 1966-1971 (sygn. 49-72); protokoły z posiedzeń Komisji Wnioskowej oraz Komisji do usprawnienia administracji przy PMRN w Hrubieszowie z lat 1953, 1955 (sygn. 73); protokoły z posiedzeń Zespołu przy PMRN w Hrubieszowie z 1953 r. (sygn. 74); uchwały MRN i Prezydium MRN w Hrubieszowie z lat 1953-1967 (sygn. 75-78); plany pracy MRN oraz Prezydium MRN w Hrubieszowie z lat 1957, 1959, 1963-1964, 1966-1973 (sygn. 79-85); sprawozdania z działalności Prezydium MRN w Hrubieszowie z lat 1952-1955, 1957, 1960 (sygn. 86-87); komitety osiedlowe i blokowe miasta Hrubieszowa z 1953 r. (sygn. 88); sprawy organizacyjno-administracyjne z lat 1958-1960 (sygn. 89); kontrole zewnętrzne z lat 1957-1958, 1960 (sygn. 90); budżet terenowy na 1951 rok z lat 1951-1950 (sygn. 91); budżet miasta Hrubieszowa na 1957 rok z 1957 r. (sygn. 92); karty rozchodów budżet terenowy MZGKiM w Hrubieszowie z 1957 r. (sygn. 93) sprawy finansowe - zatrudnienie i płace z lat 1954-1955 (sygn. 94); sprawy finansowe z lat 1955-1957, 1959 (sygn. 95-97); dzienniki główna z lat 1953, 1955-1956 (sygn. 98-101); księga kasowa wpływów z lat 1955-1960 (sygn. 102); FGM, wymiar miesięczny i roczny płatników z 1955 r. (sygn. 103); rejestry wymiarowe podatku od nieruchomości z lat 1952-1955 (sygn. 104-109); dzienniki przypisów podatków od nieruchomości z lat 1952-1953, 1955 (sygn. 110-112); dziennik przypisów i odpisów podatków terenowych z lat 1958-1959 (sygn. 113); zapisek odwołań podatku od nieruchomości z 1952 r. (sygn. 114-115); dzienniki wpłat i zwrotów z lat 1956-1957 (sygn. 116-117); księgi biercze Zrzeszenia Prywatnych Właścicieli Nieruchomości w Hrubieszowie z lat 1952, 1956 (sygn. 118-119); księga kasowa Zrzeszenia Prywatnych Właścicieli Nieruchomości w Hrubieszowie z lat 1952-1957 (sygn. 120); rejestry wymiarowe podatku gruntowego z lat 1952-1950, 1959 (sygn. 121-145); księgi biercze podatku gruntowego z lat 1951, 1953 (sygn. 146-148); gospodarka komunalna i mieszkaniowa z lat 1953-1956 (sygn. 149-152, 162-163); inwestycje miejskie z lat 1950-1954, 1960-1961 (sygn. 153-155); prace drogowe i czyny społeczne z lat 1955, 1957 (sygn. 156); sprawy Miejskiego Przedsiębiorstwa Remontowo-Budowlanego w Hrubieszowie z 1954 r. (sygn. 157); sprawy lokalowo-kwaterunkowe z lat 1951-1952, 1957-1959 (sygn. 158-159); hotele miejskie z lat 1953-1954 (sygn. 160); pracownicze ogródki działkowe z lat 1951-1954 (sygn. 161); sprawy rolne, podatków wiejskich, skupu z lat 1952-1953, 1957-1958 (sygn. 164-165); gospodarka rolna z lat 1956-1958 (sygn. 166-167); księgi wymiarów i wykonania świadczeń w naturze z lat 1953-1954, 1957 (sygn. 173-178); sprawy sądowe z lat 1956-1959 (sygn. 179); rejestry i skorowidze spraw karno-administracyjnych z lat 1952-1953, 1955-1956 (sygn. 180-185); Podstawowa Organizacja Partyjna przy Prezydium MRN w Hrubieszowie z lat 1950-1958, 1961-1962, 1965, 1968 (sygn. 186-187); protokoły posiedzeń Zarządu Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej przy PMRN w Hrubieszowie z lat 1950-1954 (sygn. 188); listy płacy pracowników miejskich (sygn. 189-190) Liczba jednostek w zespole: 190
Wyświetlanie 31 do 60 z 616 wpisów.