Numer zespołu Nazwa zespołu Data od Data do
Numer Nazwa Daty skrajne Liczba skanów rozwiń wszystko
92/1/0 Notariusz Augustin Ludwik (pow. gnieźnieński) 1872 - 1888 0 rozwiń
Zespół zawiera akta notarialne oraz repertoria. Księgi ułożono w układzie rzeczowo-chronologicznym. Za aktami notarialnymi umieszczone zostały repertoria. Akta notarialne - sygn. 1 - 63; z lat 1872 - 1888. Repertoria - sygn. 64 - 69; z lat 1872 - 1877, 1879 - 1888. Dodatkowo: 29a Liczba jednostek w zespole: 70
92/2/0 Notariusz Bernhard Wilhelm (pow. gnieźnieński) 1838 - 1863 0 rozwiń
Zespół zawiera akta notarialne oraz repertoria. Księgi ułożono w układzie rzeczowo-chronologicznym. Za aktami notarialnymi umieszczone zostały repertoria. Akta notarialne - sygn. 1 - 61; z lat 1838 - 1863. Repertoria - sygn. 62 - 65; z lat 1846, 1852, 1856 - 1863. Brak: 51 (scontrum '97) Liczba jednostek w zespole: 64
92/3/0 Notariusz Biedermann Józef (pow. gnieźnieński) 1835 - 1858 0 rozwiń
Zespół zawiera akta notarialne oraz repertoria. Księgi ułożono w układzie rzeczowo-chronologicznym. Za aktami notarialnymi umieszczone zostały repertoria. Akta notarialne - sygn. 1 - 26; z lat 1835 - 1840, 1842 - 1843, 1845 - 1888. Repertoria - sygn. 27; z 1846 r. Liczba jednostek w zespole: 27
92/4/0 Notariusz Biernacki Zbigniew (pow. gnieźnieński) 1900 - 1925 0 rozwiń
Zespół zawiera akta notarialne oraz repertoria. Księgi ułożono w układzie rzeczowo-chronologicznym. Za aktami notarialnymi umieszczone zostały repertoria. Akta notarialne - sygn. 1 - 33; z lat 1900 - 1925. Repertoria - sygn. 34 - 40; z lat 1900 - 1925. Liczba jednostek w zespole: 40
92/5/0 Notariusz Cohn Benno (pow. gnieźnieński) 1910 - 1920 0 rozwiń
Zespół zawiera akta notarialne oraz repertoria. Księgi ułożono w układzie rzeczowo-chronologicznym. Za aktami notarialnymi umieszczone zostały repertoria. Akta notarialne - sygn. 1 - 11; z lat 1911 - 1920. Repertoria - sygn. 12 - 13; z lat 1910 - 1920. Liczba jednostek w zespole: 13
92/6/0 Notariusz Espe Hugo (pow. gnieźnieński) 1899 - 1919 0 rozwiń
Zespół zawiera akta notarialne oraz repertoria. Księgi ułożono w układzie rzeczowo-chronologicznym. Za aktami notarialnymi umieszczone zostały repertoria. Akta notarialne - sygn. 1 - 39; z lat 1899 - 1919. Repertoria - sygn. 40 - 45; z lat 1899 - 1919. Liczba jednostek w zespole: 45
92/7/0 Notariusz Ellerbeck Theodor (pow. gnieźnieński) 1861 - 1885 0 rozwiń
Zespół zawiera akta notarialne oraz repertoria. Księgi ułożono w układzie rzeczowo-chronologicznym. Za aktami notarialnymi umieszczone zostały repertoria. Akta notarialne - sygn. 1 - 31; z lat 1861 - 1862, 1864 - 1885. Repertoria - sygn. 33 - 38; z lat 1861 - 1885. (w 2007 r. scalono 2 j.a.: sygn. 28 i 28a) Liczba jednostek w zespole: 38
92/8/0 Notariusz Hertzler Emil (pow. gnieźnieński) 1857 - 1899 0 rozwiń
Zespół zawiera akta notarialne oraz repertoria. Księgi ułożono w układzie rzeczowo-chronologicznym. Za aktami notarialnymi umieszczone zostały repertoria. Akta notarialne - sygn. 1 - 115; z lat 1857 - 1899. Repertoria - sygn. 116 - 125; z lat 1857 - 1899. Brak: 25 (scontrum '97) Liczba jednostek w zespole: 124
92/9/0 Notariusz Honig Georg (pow. gnieźnieński) 1899 - 1915 0 rozwiń
Zespół zawiera akta notarialne oraz repertoria. Księgi ułożono w układzie rzeczowo-chronologicznym. Za aktami notarialnymi umieszczone zostały repertoria. Akta notarialne - sygn. 1 - 57; z lat 1899 - 1914. Repertoria - sygn. 58 - 64; z lat 1900 - 1915. Liczba jednostek w zespole: 64
92/10/0 Notariusz Kellemann Hieronim (pow. gnieźnieński) 1840 - 1880 0 rozwiń
Zespół zawiera akta notarialne oraz repertoria. Księgi ułożono w układzie rzeczowo-chronologicznym. Za aktami notarialnymi umieszczone zostały repertoria. Akta notarialne - sygn. 1 - 75; z lat 1840 - 1880. Repertoria - sygn. 76 - 80; z lat 1840 - 1880. Liczba jednostek w zespole: 80
92/11/0 Notariusz Kłossowski Ignacy (pow. gnieźnieński) 1891 - 1910 0 rozwiń
Zespół zawiera akta notarialne oraz repertoria. Księgi ułożono w układzie rzeczowo-chronologicznym. Za aktami notarialnymi umieszczone zostały repertoria. Akta notarialne - sygn. 1 - 34; z lat 1891 - 1910. Repertoria - sygn. 34 - 44; z lat 1891 - 1906, 1908. Liczba jednostek w zespole: 44
92/12/0 Notariusz Krauthofer Mieczysław (pow. gnieźnieński) 1881 - 1889 0 rozwiń
Zespół zawiera akta notarialne ułożone w porządku chronologicznym. Akta notarialne - sygn. 1 - 18; z lat 1881 - 1889. Liczba jednostek w zespole: 18
92/13/0 Notariusz Kwadyński Michał (pow. gnieźnieński) 1843 - 1866 0 rozwiń
Zespół zawiera akta notarialne, repertoria oraz księgi depozytowe. Dokumentację ułożono w układzie rzeczowo-chronologicznym. Za aktami notarialnymi umieszczone zostały repertoria, a po nich księgi depozytowe. Akta notarialne - sygn. 1 - 28; z lat 1843 - 1847; 1849 - 1866. Repertoria - sygn. 29 - 31; z lat 1846 - 1866. Księgi depozytowe - sygn. 32 - 34; z lat 1843 - 1864 Liczba jednostek w zespole: 34
92/14/0 Notariusz Maier Ludwik (pow. pow. gnieźnieński) 1866 - 1891 0 rozwiń
Zespół zawiera akta notarialne oraz repertoria. Księgi ułożono w układzie rzeczowo-chronologicznym. Za aktami notarialnymi umieszczone zostały repertoria. Akta notarialne - sygn. 1 - 82; z lat 1866 - 1891. Repertoria - sygn. 83 - 92; z lat 1866 - 1891. Liczba jednostek w zespole: 92
92/15/0 Notariusz Meinhardt Krzysztof (pow. gnieźnieński) 1867 - 1899 0 rozwiń
Zespół zawiera akta notarialne oraz repertoria. Księgi ułożono w układzie rzeczowo-chronologicznym. Za aktami notarialnymi umieszczone zostały repertoria. Akta notarialne - sygn. 1 - 58; z lat 1867 - 1899. Repertoria - sygn. 59 - 67; z lat 1867, 1872 - 1875, 1879 - 1891. Liczba jednostek w zespole: 67
92/16/0 Notariusz Sauer Fryderyk (pow. gnieźnieński) 1864 - 1876 0 rozwiń
Zespół zawiera akta notarialne oraz repertoria. Księgi ułożono w układzie rzeczowo-chronologicznym. Za aktami notarialnymi umieszczone zostały repertoria. Akta notarialne - sygn. 1 - 43; z lat 1864 - 1876. Repertoria - sygn. 44 - 46; z lat 1864 - 1876. Liczba jednostek w zespole: 46
92/17/0 Notariusz Tűrk Samuel (pow. gnieźnieński) 1906 - 1920 0 rozwiń
Zespół zawiera akta notarialne oraz repertoria. Księgi ułożono w układzie rzeczowo-chronologicznym. Za aktami notarialnymi umieszczone zostały repertoria. Akta notarialne - sygn. 1 - 20; z lat 1906 - 1920. Repertoria - sygn. 21 - 24; z lat 1906 - 1920. Liczba jednostek w zespole: 24
92/18/0 Notariusz Urlich Johans (pow. gnieźnieński) 1889 - 1915 0 rozwiń
Zespół zawiera akta notarialne oraz repertoria. Księgi ułożono w układzie rzeczowo-chronologicznym. Za aktami notarialnymi umieszczone zostały repertoria. Akta notarialne - sygn. 1 - 41; z lat 1889 - 1915. Repertoria - sygn. 42 - 50; z lat 1889 - 1891, 1893 - 1915. Liczba jednostek w zespole: 50
92/19/0 Notariusz Wolski Hugo (pow. gnieźnieński) 1911 - 1923 0 rozwiń
Zespół zawiera akta notarialne oraz repertoria. Księgi ułożono w układzie rzeczowo-chronologicznym. Za aktami notarialnymi umieszczone zostały repertoria. Akta notarialne - sygn. 1 - 29; z lat 1911 - 1915, 1919 - 1923. Repertoria - sygn. 30 - 31; z lat 1911 - 1912, 1919 - 1923. Liczba jednostek w zespole: 31
92/20/0 Notariusz Genschmer Marcin (pow. jarociński) 1907 0 rozwiń
Zespół zawiera akta notarialne oraz repertorium. Księgi ułożono w układzie rzeczowo-chronologicznym. Za aktami notarialnymi umieszczone zostało repertorium. Akta notarialne - sygn. 1; z roku 1907. Repertorium - sygn. 2; z roku 1907. Liczba jednostek w zespole: 2
92/21/0 Notariusz Kazowski Józef (pow. jarociński) 1926 - 1939 0 rozwiń
Zespół zawiera akta notarialne, repertoria oraz skorowidze nazwisk. Dokumentację ułożono w układzie rzeczowo-chronologicznym. Za aktami notarialnymi umieszczone zostały repertoria, a następnie skorowidze. Akta notarialne - sygn. 1 - 30; z lat 1926 - 1939. Repertoria - sygn. 31 - 33; z lat 1926 - 1933. Skorowidze - sygn. 34 - 35; z lat 1934 - 1939. Liczba jednostek w zespole: 35
92/22/0 Notariusz Leporowski Paul Mathias (pow. jarociński) 1882 - 1910 0 rozwiń
Zespół zawiera akta notarialne, księgę prostestów oraz repertorium. Dokumentację ułożono w układzie rzeczowo-chronologicznym. Za aktami notarialnymi umieszczona została księga protestów, a następnie repertorium. Akta notarialne - sygn. 1 - 59; z lat 1882 - 1910. Księga protestów - syg. 60; z lat 1899 - 1910 Repertoria - sygn. 31; z lat 1905 - 1907.. Liczba jednostek w zespole: 61
92/23/0 Notariusz Mróz Feliks (pow. jarociński) 1929 - 1939, 1944 - 1949 0 rozwiń
Zespół zawiera akta notarialne, repertoria oraz skorowidze nazwisk. Dokumentację ułożono w układzie rzeczowo-chronologicznym. Za aktami notarialnymi umieszczone zostały repertoria, a następnie skorowidze. Akta notarialne - sygn. 1 - 22; z lat 1929 - 1939. Repertoria - sygn. 23 - 24; z lat 1929 - 1933. Skorowidze - sygn. 25 - 26; z lat 1934 - 1937. Liczba jednostek w zespole: 31
92/24/0 Notariusz Műhring Walter (pow. jarociński) 1908 - 1920 0 rozwiń
Zespół zawiera akta notarialne oraz repertoria. Akta notarialne - sygn. 1 - 21, 26 - 37; z lat 1908 - 1920. Repertoria - sygn. 22 - 25; z lat 1908 - 1919. Liczba jednostek w zespole: 37
92/25/0 Notariusz Scholz Karl (pow. jarociński) 1913 - 1919 0 rozwiń
Zespół zawiera akta notarialne w ułożone układzie chronologicznym. Akta notarialne - sygn. 1 - 30; z lat 1913 - 1914, 1917 - 1919. Brak: 24, 25 (scontrum '97) Liczba jednostek w zespole: 28
92/26/0 Notariusz Staniewicz Jerzy (pow. jarociński) 1924 - 1928 0 rozwiń
Zespół zawiera akta notarialne oraz repertorium. Księgi ułożono w układzie rzeczowo-chronologicznym. Za aktami notarialnymi umieszczone zostało repertorium. Akta notarialne - sygn. 1 - 7; z lat 1924 - 1928. Repertoria - sygn. 8; z lat 1924 - 1928. Liczba jednostek w zespole: 8
92/27/0 Notariusz Dunin-Borkowski Stanisław (pow. wrzesiński, m. Pyzdry) 1898 - 1900 0 rozwiń
Zespół zawiera akta notarialne oraz repertoria i rejestry. Księgi ułożono w układzie rzeczowo-chronologicznym. Za aktami notarialnymi umieszczone zostały repertoria i rejestry. Akta notarialne - sygn. 1 - 4; z lat 1898 - 1900. Repertoria - sygn. 30 - 31; z lat 1898 - 1900. Liczba jednostek w zespole: 10
92/28/0 Notariusz Janicki Józef (pow. wrzesiński, m. Pyzdry) 1887 - 1897 0 rozwiń
Zespół zawiera akta notarialne, repertoria, skorowidz oraz księgę opłat.Wewnątrz zespołu księgi ułożono w układzie rzeczowo-chronologicznym. Za aktami notarialnymi umieszczone zostały repertoria, po nich skorowidz i księga opłat. Akta notarialne - sygn. 1 - 20; z lat 1887 - 1897. Repertoria - sygn. 21 - 42, 44; z lat 1888 - 1897. Skorowidze - sygn. 43; z roku 1890. Księga opłat - sygn. 45 z lat 1896 - 1897. Liczba jednostek w zespole: 45
92/29/0 Notariusz Jażdżewski Melchior (pow. wrzesiński, m. Pyzdry) 1838 - 1855 0 rozwiń
Zespół zawiera akta notarialne oraz repertoria. Księgi ułożono w układzie rzeczowo-chronologicznym. Za aktami notarialnymi umieszczone zostały repertoria. Akta notarialne - sygn. 1 - 18; z lat 1838 - 1854. Repertoria - sygn. 18 - 24; z lat 1839 - 1855. Liczba jednostek w zespole: 24
92/30/0 Notariusz Odechowski Wacław (pow. wrzesiński, m. Pyzdry) 1901 - 1914 0 rozwiń
Zespół zawiera akta notarialne, repertoria, skorowidz oraz notatnik.Wewnątrz zespołu księgi ułożono w układzie rzeczowo-chronologicznym. Za aktami notarialnymi umieszczone zostały repertoria, a następnie skorowidz i notatnik. Akta notarialne - sygn. 1 - 25; z lat 1901 - 1914. Repertoria - sygn. 26 - 42; z lat 1901 - 1905, 1907 - 1914. Skorowidz - sygn. 43; z roku 1906. Notatnik - sygn. 44; z roku 1901. Liczba jednostek w zespole: 44
92/31/0 Notariusz Ruprecht Aleksander (pow. wrzesiński, m. Pyzdry) 1872 - 1876 0 rozwiń
Zespół zawiera akta notarialne oraz repertoria. Księgi ułożono w układzie rzeczowo-chronologicznym. Za aktami notarialnymi umieszczone zostały repertoria. Akta notarialne - sygn. 1 - 8; z lat 1872 - 1876. Repertoria - sygn. 9 - 10; z lat 1872 - 1876. Liczba jednostek w zespole: 10
92/32/0 Notariusz Słubiński Jan (pow. wrzesiński, m. Pyzdry) 1819 - 1829 0 rozwiń
Zespół zawiera akta notarialne oraz repertorium. Księgi ułożono w układzie rzeczowo-chronologicznym. Za aktami notarialnymi umieszczone zostało repertorium. Akta notarialne - sygn. 1 - 15; z lat 1819 - 1829. Repertoria - sygn. 16; z lat 1819 - 1829. Liczba jednostek w zespole: 16
92/33/0 Notariusz Strycki Feliks (pow. wrzesiński, m. Pyzdry) 1876 - 1887 0 rozwiń
Zespół zawiera akta notarialne oraz repertoria. Księgi ułożono w układzie rzeczowo-chronologicznym. Za aktami notarialnymi umieszczone zostały repertoria. Akta notarialne - sygn. 1 - 20; z lat 1876 - 1887. Repertoria - sygn. 21 - 42; z lat 1876 - 1887. Liczba jednostek w zespole: 42
92/34/0 Notariusz Szybalski Jakub (pow. wrzesiński, m. Pyzdry) 1855 - 1864 0 rozwiń
Zespół zawiera akta notarialne oraz repertorium. Księgi ułożono w układzie rzeczowo-chronologicznym. Za aktami notarialnymi umieszczone zostało repertorium. Akta notarialne - sygn. 1 - 6; z lat 1855 - 1860. Repertorium - sygn. 7; z lat 1859 - 1864. Liczba jednostek w zespole: 7
92/35/0 Notariusz Tarnowski Kazimierz (pow. wrzesiński, m. Pyzdry) 1861 - 1871 0 rozwiń
Zespół zawiera akta notarialne oraz repertorium. Księgi ułożono w układzie rzeczowo-chronologicznym. Za aktami notarialnymi umieszczone zostało repertorium. Akta notarialne - sygn. 1 - 12; z lat 1861 - 1871. Repertorium - sygn. 13; z lat 1865 - 1871. Liczba jednostek w zespole: 13
92/36/0 Notariusz Wojciechowski Nepomucen (pow. wrzesiński, Pyzdry) 1827 - 1837 0 rozwiń
Zespół zawiera akta notarialne oraz repertoria. Księgi ułożono w układzie rzeczowo-chronologicznym. Za aktami notarialnymi umieszczone zostały repertoria. Akta notarialne - sygn. 1 - 16; z lat 1827 - 1837. Repertoria - sygn. 17 - 21; z lat 1827 - 1837. Brak: 17 (scontrum '97) Liczba jednostek w zespole: 20
92/37/0 Notariusz Małecki Franciszek (pow. wrzesiński, m. Września) 1861 - 1872 0 rozwiń
Zespół zawiera akta notarialne oraz repertoria. Księgi ułożono w układzie rzeczowo-chronologicznym. Za aktami notarialnymi umieszczone zostały repertoria. Akta notarialne - sygn. 1 - 44; z lat 1861 - 1872. Repertoria - sygn. 45 - 49; z lat 1861 - 1872. Liczba jednostek w zespole: 49
92/38/0 Notariusz Meyer Fryderyk (pow. wrzesiński, m. Września) 1869 - 1884 0 rozwiń
Zespół zawiera akta notarialne oraz repertoria. Akta notarialne - sygn. 1 - 42, 48 - 49; z lat 1869 - 1884. Repertoria - sygn. 43 - 47; z lat 1869, 1872, 1877 - 1884. Liczba jednostek w zespole: 49
92/39/0 Notariusz Paasch Wilhelm (pow. wrzesiński, m. Września) 1837 - 1870 0 rozwiń
Zespół zawiera akta notarialne oraz repertoriai księgę depozytową.Wewnątrz zespołu księgi ułożono w układzie rzeczowo-chronologicznym. Za aktami notarialnymi umieszczone zostały repertoria i księga depozytowa. Akta notarialne - sygn. 1 - 48; z lat 1837 - 1870. Repertoria - sygn. 49 - 51; z lat 1846 - 1856, 1862 - 1870. Księga depozytowa - sygn. 52; z lat 1841 - 1861. Liczba jednostek w zespole: 52
92/40/0 Notariusz Radosch Eugeniusz (pow. wrzesiński, m. Września) 1841 - 1858 0 rozwiń
Zespół zawiera akta notarialne, repertoria, księgi depozytowe oraz rejestr oprotestowanych weksli.Wewnątrz zespołu księgi ułożono w układzie rzeczowo-chronologicznym. Za aktami notarialnymi umieszczone zostały repertoria, księgi depozytowe i rejestr oprotestowanych weksli Akta notarialne - sygn. 1 - 31; z lat 1845 - 1858. Repertoria - sygn. 32; z lat 1853 - 1858. Księgi depozytowe - sygn. 33 - 34; z lat 1841 - 1856. Register von Wechsel-Protesten - sygn. 35l; z lat 1852 - 1858. Liczba jednostek w zespole: 35
92/41/0 Akta gminy Czerniejewo (pow. gnieźnieński) 1874 - 1954 [1955 - 1968] 0 rozwiń
Akta w zespole ułożono według następujących po sobie urzędów szczebla gminnego. W ramach poszczególnych urzędów akta ułożono w grupach rzeczowych. Na końcu zespołu umieszczono księgi meldunkowe, ułożone alfabetycznie według miejscowości. 1. Zarząd Gminny - sygn. 1 - 7; z lat [1876 - 1933] 1934 - 1939; budżety, sprawozdania budżetowe, protokoły Rady Gminy 2. Okres okupacji hitlerowskiej - sygn. 8 - 9; z lat 1939 - 1940; wysiedlenia Polaków 3. Zarząd Gminny - sygn. 10 - 33; z lat [1935 - 1945] 1945 - 1950 a. Dział Ogólno-Organizacyjny - sygn. 10 - 18; z lat [1935 - 1945] 1945 - 1950; protokoły z zebrań gminnych organów kolegialnych b. Dział Gospodarki Gminnej - sygn. 19 - 27; z lat 1945 - 1946, 1948, 1950; sprawy rolnictwa c. Dział Administracji Społecznej - sygn. 28 - 30; z lat 1945 - 1946, 1949 - 1950; sprawy kultury d. Dział Administracyjny - sygn.31 - 33; z lat 1945 - 1946, 1950; sprawy obywatelstwa 4. Prezydium Gminnej Rady Narodowej - sygn. 34 - 62; z lat 1950 - 1954 a. Referat Ogólno-Administracyjny - sygn. 34 - 55; z lat 1950 - 1954; sprawy organizacyjne, protokoły z zebrań gminnych organów kolegialnych b. Referat Finansowy - sygn. 56 - 58; z lat 1950 - 1951, 1953; sprawozdania budżetowe c. Referat Socjalno-Kulturalny - sygn. 59; z roku 1954; akta dotyczące świetlic d. Referat Rolny - sygn. 60 - 62; z roku 1953; wykazy gospodarstw rolnych, rejestry pomiarowo-klasyfikacyjne 5. Księgi meldunkowe - sygn. 63 - 228; z lat 1874 - 1954 [1955 - 1968]; dodatkowo: 14a, 27a 1 j.a. przesunięto w 2000 r. do zespołu nr 49 Liczba jednostek w zespole: 229
92/42/0 Akta gminy Gniezno (pow. gnieźnieński) 1837 - 1954 [1955 - 1967] 0 rozwiń
Akta w zespole ułożono według następujących po sobie urzędów szczebla gminnego. W ramach poszczególnych urzędów akta ułożono w grupach rzeczowych. Na końcu zespołu umieszczono księgi meldunkowe, ułożone alfabetycznie według miejscowości. 1. Okres zaboru pruskiego - sygn. 1; z lat 1837, 1875 - 1889;plan separacji gruntów, melioracja 2. Okres międzywojenny - sygn. 2 - 17; z lat [1852, 1895 - 1918] 1919 - 1939; martykuły sumaryczne 3. Zarząd Gminny - sygn. 18 - 51; z lat 1945 - 1950 [1950 - 1951] a. Dział Ogólno-Organizacyjny - sygn. 18 - 38; z lat 1945 - 1950 [1950 - 1951]; protokoły z zebrań gminnych organów kolegialnych, majątek gminny b. Dział Finansowo-Budżetowy - sygn. 39 - 42; z lat 1946 - 1948, 1950; sprawozdania budżetowe c. Dział Gospodarki Gminnej - sygn. 43 - 44; z lat 1949; folwarki d. Dział Administracyjny - sygn. 56 - 51; z lat 1945, 1948, 1950; gospodarstwa poniemieckie 4. Prezydium Gminnej Rady Narodowej - sygn. 52 - 99; z lat [1946 - 1950] 1950 - 1954 a. Referat Ogólno-Administracyjny - sygn. 52 - 86; z lat [1946 - 1950] 1950 - 1954; sprawy organizacyjne, protokoły z zebrań gminnych organów kolegialnych b. Referat Finansowy - sygn. 87 - 91; z lat 1951 - 1953; księgi główna c. Referat Rolny - sygn. 92 - 99; z lat 1951 - 1954; przebudowa ustroju rolnego 5. Księgi meldunkowe - sygn. 100 - 455; z lat 1860 - 1954 [1955 - 1968]; dodatkowo: 1a, 17a Liczba jednostek w zespole: 457
92/43/0 Akta gminy Kiszkowo (pow. gnieźnieński) 1905 - 1954 [1955 - 1956] 0 rozwiń
Akta w zespole ułożono według następujących po sobie urzędów szczebla gminnego. W ramach poszczególnych urzędów akta ułożono w grupach rzeczowych. Na końcu zespołu umieszczono księgi meldunkowe, ułożone alfabetycznie według miejscowości. 1. Komisariat Obwodowy - sygn. 89; z lat [1905 - 1919] 1919 - 1927; ogólne sprawy policyjne, wnioski, zażalenia 2. Zarząd Gminny - sygn. 1; z lat 1935 - 1939; protokolarz Rady Gminy 3. Zarząd Gminny - sygn. 2 - 29; z lat 1945 - 1950 [1950 - 1952] a. Dział Ogólno-Organizacyjny - sygn. 2 - 13; z lat 1945 - 1950 [1950 - 1951]; organizacja, majątek gminy b. Dział Finansowo-Budżetowy - sygn. 14 - 16; z lat 1946 - 1948, 1950; sprawozdania budżetowe c. Dział Gospodarki Gminnej - sygn. 17 - 21; z lat 1945 - 1950; sprawy rolnictwa d. Dział Administracji Społecznej - sygn. 22; z roku 1947; sprawy oświaty i kultury e. Dział Administracyjny - sygn. 23 - 29; z lat 1945 - 1950 [1950 - 1952]; sprawy dot. życia politycznego 4. Prezydium Gminnej Rady Narodowej - sygn. 30 - 64; z lat 1950 - 1954 a. Referat Ogólno-Administracyjny - sygn. 30 - 57; z lat 1950 - 1954; protokoły z zebrań gminnych organów kolegialnych b. Referat Finansowy - sygn. 58 - 60; z lat 1952 - 1953; budżety c. Referat Socjalno-Kulturalny - sygn. 61 - 62; z lat 1951 - 1954; likwidacja analfabetyzmu d. Referat Rolny - sygn. 63 - 65; z lat 1953 - 1954; spisy rolne 5. Księgi meldunkowe - sygn. 66 - 88; z lat 1951 - 1954 [1955 - 1966]; brak: 2 - 9, 11 - 13, 17, 18, 20, 22 - 25, 27 - 28 Liczba jednostek w zespole: 69
92/44/0 Akta gminy Kłecko (pow. gnieźnieński) 1840 - 1954 [1955 - 1969] 0 rozwiń
Akta w zespole ułożono według następujących po sobie urzędów szczebla gminnego. W ramach poszczególnych urzędów akta ułożono w grupach rzeczowych. Na końcu zespołu umieszczono księgi meldunkowe, ułożone alfabetycznie według miejscowości. 1. Distriktsamt - sygn. 1 - 19; z lat 1858 - 1918; sprawy polityczne, szkolne i gospodarki komunalnej 2. Komisariat Obwodowy i Wójtostwo - sygn. 20 - 107; z lat [1840 - 1918] 1919 - 1933 [1934 - 1936] a. Sprawy ogólno-administracyjne - sygn. 20 - 49; z lat [1909 - 1918] 1919 - 1933 [1934 - 1935]; sprawy polityczne, dot. rzemiosła, obcokrajowców, sołectw b. Sprawy podatkowe - sygn.50 - 53; z lat [1909 - 1918] 1919 - 1930; c. Sprawy gospodarki gminnej - sygn. 54 - 78; z lat [1840 - 1918] 1919 - 1933 [1934 - 1936]; sprawy poszczególnych wsi i dróg gminnych d. Sprawy społeczno-administracyjne - sygn. 79 - 107; z lat [1911 - 1918] 1919 - 1933 [1934 - 1935]; sprawy opieki społecznej i ochrony ppoż. 3. Zarząd Gminny - sygn. 108 - 157; z lat [1931 - 1933] 1934 - 1939; a. Dział Ogólno-Organizacyjny - sygn. 108 - 133; z lat 1934 - 1939; wybory do gminnych organów samorządowych b. Dział Finansowo-Budżetowy - sygn. 134 - 148; z lat [1931 - 1933] 1934 - 1939; budżety i sprawozdania budżetowe c. Dział Gospodarki Gminnej - sygn. 149 - 150; z lat 1935 - 1938; utrzymanie dróg d. Dział Administracji Społecznej - sygn. 151 - 157; z lat [1933] 1934 - 1939; sprawy opieki społecznej 4. Der Amtskommissar des Amtsbezirk - sygn. 158 - 171; z lat 1939 - 1944; zarządzenia i korespondencja 5. Zarząd Gminny - sygn. 172 - 200; z lat 1945 - 1950 [1950 - 1951] a. Dział Ogólno-Organizacyjny - sygn. 722 - 181; z lat 1945 - 1950 [1950 - 1951]; protokoły z zebrań gminnycy organów kolegialnych b. Dział Finansowo-Budżetowy - sygn. 182 - 184; z lat 1946 - 1948, 1950; budżety i sprawozdania budżetowe c. Dział Gospodarki Gminnej - sygn. 185 - 193; z lat 1945 - 1946, 1949 - 1950; sprawy dróg gminnych i rolnictwa d. Dział Administracji Społecznej - sygn. 194; z roku 1949; likwidacja analfabetyzmu e. Dział Administracyjny - sygn. 195 - 200; z lat 1945 - 1946, 1948 - 1950; sprawy mniejszości niemieckiej 6. Prezydium Gminnej Rady Narodowej - sygn. 201 - 220; z lat [1949 - 1950] 1950 - 1954 a. Referat Ogólno-Administracyjny - sygn. 200 - 211; z lat [1949 - 1950] 1950 - 1954; protokoły z zebrań gminnych organów kolegialnych b. Referat Finansowy - sygn. 212 - 216; z lat 1950 - 1954; sprawozdania finansowe c. Referat Rolny - sygn. 217 - 220; z lat 1951 - 1954; statystyka 7. Księgi meldunkowe - sygn. 221 - 472; z lat 1860 - 1954 [1955 - 1969]; dodatkowo: 171a Liczba jednostek w zespole: 473
92/45/0 Akta gminy Łubowo (pow. gnieźnieński) 1874 - 1954 [1955 - 1958] 0 rozwiń
Akta w zespole ułożono według następujących po sobie urzędów szczebla gminnego. W ramach poszczególnych urzędów akta ułożono w grupach rzeczowych. Na końcu zespołu umieszczono księgi meldunkowe, ułożone alfabetycznie według miejscowości. 1. Zarząd Gminny - sygn. 1 - 16; z lat 1945 - 1950 [1950 - 1952] a. Dział Ogólno-Organizacyjny - sygn. 1 - 10; z lat 1945 - 1950 [1950 - 1952]; sprawy organizacyjne b. Dział Finansowo-Budżetowy - sygn. 11; z lat 1946 - 1948; budżet c. Dział Gospodarki Gminnej - sygn. 12 - 15; z lat 1945 - 1946, 1949; sprawy rolnictwa d. Dział Administracyjny - sygn. 16; z roku 1945; statystyki demograficzne 2. Prezydium Gminnej Rady Narodowej - sygn. 17 - 43; z lat [1949 - 1950] 1950 - 1954 a. Referat Ogólno-Administracyjny - sygn. 17 - 33; z lat [1949 - 1950] 1950 - 1954; sprawy organizacyjne, protokoły z zebrań gminnych organów kolegialnych b. Referat Finansowy - sygn. 34 - 35; z lat 1952 - 1953; dzienniki główna d. Referat Rolny - sygn. 36 - 43; z lat 1950 - 1954; statystyka rolna 3. Księgi meldunkowe - sygn. 44 - 216; z lat 1874 - 1954 [1955 - 1958]; Liczba jednostek w zespole: 216
92/46/0 Akta gminy Mieleszyn (pow. gnieźnieński) 1914 - 1954 [1955 - 1958] 0 rozwiń
Akta w zespole ułożono według następujących po sobie urzędów szczebla gminnego. W ramach poszczególnych urzędów akta ułożono w grupach rzeczowych. Na końcu zespołu umieszczono księgi meldunkowe, ułożone alfabetycznie według miejscowości. 1. Zarząd Gminny - sygn. 1 - 3; z lat 1935 - 1939; protokoły z zebrań gminnych organów kolegialnych 2. Zarząd Gminny - sygn. 4 - 22; z lat 1945 - 1950 [1950 - 1951] a. Dział Ogólno-Organizacyjny - sygn. 4 - 10; z lat 1945 - 1950;protokoły z zebrań gminnych organów kolegialnych, majątek gminny b. Dział Finansowo-Budżetowy - sygn. 11 - 12; z lat 1947 - 1948, 1950; roczne sprawozdania rachunkowe, księga inwentarzowa c. Dział Gospodarki Gminnej - sygn. 13 - 18; z lat 1945 - 1949; sprawy rolnictwa, spis polskich użytkowników poniemieckich gospodarstw d. Dział Administracyjny - sygn. 19 - 22; z lat 1945, 1950 [1950 - 1951]; sprawy obywatelstwa, rejestracja szkód wojennych, sprawa rozstrzelania w 1939 r. przez wojska niemieckie Jana Strzelczyka 2. Prezydium Gminnej Rady Narodowej - sygn. 23 - 31; z lat 1950 - 1954 a. Referat Ogólno-Administracyjny - sygn. 23 - 27; z lat 1950 - 1954; protokoły z sesji GRN, wybory do Sejmu i GRN b. Referat Finansowy - sygn. 28 - 31; z lat 1951 - 1953; wymiat świadczeń w naturze, dzienniki główna 3. Księgi meldunkowe - sygn. 32 - 73; z lat 1914 - 1954 [1955 - 1958]; Liczba jednostek w zespole: 74
92/47/0 Akta gminy Niechanowo (pow. gnieźnieński) 1874 - 1954 [1955 - 1967] 0 rozwiń
Akta w zespole ułożono według następujących po sobie urzędów szczebla gminnego. W ramach poszczególnych urzędów akta ułożono w grupach rzeczowych. Na końcu zespołu umieszczono księgi meldunkowe, ułożone alfabetycznie według miejscowości. 1. Wójtostwo Obwodowe - sygn. 1 - 2; z lat [1926 - 1927] 1928 - 1933; protokoły sołectwa Nowa Wieś Niechanowska, akta dot. mniejszości niemieckiej 2. Zarząd Gminny - sygn. 3 - 9; z lat [1933] 1934 - 1939; protokoły sołectwa Nowa Wieś Niechanowska, sprawy finansowe 3. Zarząd Gminny - sygn. 10 - 23; z lat 1945 - 1950 [1950 - 1951] a. Dział Ogólno-Organizacyjny - sygn. 10 - 17; z lat 1945 - 1950; protokoły z zebrań gminnych organów kolegialnych b. Dział Finansowo-Budżetowy - sygn. 18; z lat 1948, 1950; budżety i roczne sprawozdania rachunkowe c. Dział Administracji Społecznej - sygn. 19 - 23; z lat 1949 - 1950 [1950 - 1951]; likwidacja analfabetyzmu d. Dział Administracyjny - sygn. 23; z lat 1946 - 1948; przekazania resztówek GS 4. Prezydium Gminnej Rady Narodowej - sygn. 24 - 38; z lat 1950 - 1954 a. Referat Ogólno-Administracyjny - sygn. 24 - 32; z lat 1950 - 1953; protokoły z zebrań gminnych organów kolegialnych b. Referat Finansowy - sygn. 33 - 35; z lat 1952 - 1953; dzienniki główna c. Referat Rolny - sygn. 36 - 38; z lat 1952 - 1954; spisy rolne 5. Księgi meldunkowe - sygn. 39 - 174; z lat 1874 - 1954 [1955 - 1963]; dodatkowo: 10a, 12a, 17a Liczba jednostek w zespole: 177
92/48/0 Akta gminy Powidz (pow. gnieźnieński) 1904 - 1954 [1955 - 1968] 0 rozwiń
Akta w zespole ułożono według następujących po sobie urzędów szczebla gminnego. W ramach poszczególnych urzędów akta ułożono w grupach rzeczowych. Na końcu zespołu umieszczono księgi meldunkowe, ułożone alfabetycznie według miejscowości. 1. Zarząd Gminny - sygn. 1 - 9; z lat 1935 - 1939; a. Dział Finansowo-Budżetowy - sygn. 1 - 6, z lat 1935 - 1939; budżety, roczne sprawozdania rachunkowe, dzienniki główna b. Dział Administracyjne - sygn. 7 - 9, z lat 1935, 1938; spisy wyborców do Sejmu i Senatu 2. Zarząd Gminny - sygn. 10 - 41; z lat 1945 - 1950 [1950 - 1951] a. Dział Ogólno-Organizacyjny - sygn. 10 - 33; z lat 1945 - 1950; protokoły z zebrań gminnych organów kolegialnych b. Dział Finansowo-Budżetowy - sygn. 34 - 35; z lat 1947 - 1948, 1950; sprawy podatkowe c. Dział Gospodarki Gminnej - sygn. 36 - 37; z lat 1945 - 1946, 1949 - 1950; utrzymanie dróg, wykaz warsztatów rzemieślniczych d. Dział Administracji Społecznej - sygn. 38; z lat 1949 - 1950 [1950 - 1951]; likwidacja analfabetyzmu e. Dział Administracyjny - sygn. 39 - 41; z lat 1945 - 1946, 1948; szkody wojenne, organizacje, rejestracja Niemców 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej - sygn. 42 - 81; z lat 1950 - 1954 a. Referat Ogólno-Administracyjny - sygn. 42 - 69; z lat 1950 - 195; protokoły z zebrań gminnych organów kolegialnych b. Referat Finansowy - sygn. 70 - 73; z lat 1951 - 1954; budżety, dzienniki główna c. Referat Rolny - sygn. 74 - 81; z lat 1951 - 1954; statystyki rolne 4. Księgi meldunkowe - sygn. 85 - 154; z lat 1904 - 1954 [1955 - 1968]; dodatkowo: 33a, 40a, 53a, 69a Liczba jednostek w zespole: 158
92/49/0 Akta gminy Witkowo (pow. gnieźnieński) 1874 - 1954 [1955 - 1956] 0 rozwiń
Akta w zespole ułożono według następujących po sobie urzędów szczebla gminnego. W ramach poszczególnych urzędów akta ułożono w grupach rzeczowych. Na końcu zespołu umieszczono księgi meldunkowe, ułożone alfabetycznie według miejscowości. 1. Zarząd Gminny - sygn. 1 - 2; z lat 1938 - 1939; budżety 2. Zarząd Gminny - sygn. 3 - 12; z lat 1945 - 1950 a. Dział Ogólno-Organizacyjny - sygn. 3 - 9; z lat 1945 - 1950; protokoły z zebrań gminnych organów kolegialnych b. Dział Finansowy - sygn. 10; z lat 1946 - 1948; książka inwentarzowa c. Dział Administracyjny - sygn. 11 - 12; z lat 1945, 1949 - 1950; sprawy mniejszośći niemieckiej, rejestracja Niemców 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej - sygn. 13 - 41; z lat 1950 - 1954 a. Referat Ogólno-Administracyjny - sygn. 13 - 34; z lat 1950 - 195; protokoły z zebrań gminnych organów kolegialnych b. Referat Finansowy - sygn. 35 - 37; z lat 1951 - 1953; budżety, dzienniki główna c. Referat Rolny - sygn. 38 - 41; z lat 1951 - 1952; statystyki rolne 4. Księgi meldunkowe - sygn. 42 - 105; z lat 1874 - 1954 [1955 - 1956]; Liczba jednostek w zespole: 105
92/50/0 Akta gminy Czermin (pow. jarociński) 1837 - 1954 0 rozwiń
Akta w zespole ułożono według następujących po sobie urzędów szczebla gminnego. W ramach poszczególnych urzędów akta ułożono w grupach rzeczowych. 1. Zarząd Gminny - sygn. 1 - 3; z lat 1934 - 1939; dzienniki główna 2. Zarząd Gminny - sygn. 4 - 30; z lat 1945 - 1950 a. Dział Ogólno-Organizacyjny - sygn. 4 - 13; z lat 1945 - 1950; protokoły z zebrań gminnych organów kolegialnych, sprawozdania b. Dział Finansowo-Budżetowy - sygn. 14 - 27; z lat 1945 - 1950; budżety, roczne sprawozdania rachunkowe, dzienniki główna c. Dział Gospodarki Gminnej - sygn. 28 - 29; z lat 1946 - 1947, 1949; majątek gminny d. Dział Administracyjny - sygn. 30; z lat 1949 - 1950; walka z analfabetyzmem 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej - sygn. 31 - 52; z lat 1950 - 1954 a. Referat Ogólno-Administracyjny - sygn. 31 - 48; z lat 1950 - 1954; protokoły z zebrań gminnych organów kolegialnych b. Referat Finansowy - sygn. 49 - 51; z lat 1951 - 1952; budżety, dziennik główna c. Referat Socjalno - Kulturalny - sygn. 52; z lat 1951 - 1952; likwidacja analfabetyzmu 4. Księgi meldunkowe - sygn. 54 - 133; z lat 1837 - 1951 Liczba jednostek w zespole: 133
92/51/0 Akta gminy Gołuchów (pow. jarociński) 1843 - 1954 0 rozwiń
Akta w zespole ułożono według następujących po sobie urzędów szczebla gminnego. W ramach poszczególnych urzędów akta ułożono w grupach rzeczowych. 1. Zarząd Gminny - sygn. 1 - 17; z lat 1934 - 1939 a. Dział Ogólno - Organizacyjny - sygn. 1 - 3; z lat 1935 - 1939; protokoły kontroli wewnętrznych b. Dział Finansowo - Budżetowy - sygn. 4 - 10; z lat 1934 - 1939; budżety, roczne sprawozdania rachunkowe c. Dział Gospodarki Gminnej - sygn. 11 - 12; z lat 1937 - 1939; zestawienia wilkości gospodarstsw rolnych i ilości maszyn rolniczych d. Dział Administracyjny - sygn. 13 - 17; z lat 1935 - 1939; wybory do Sejmu i Senatu, zestawienia ludności całej gminy, sprawy wojskowe 2. Zarząd Gminny - sygn. 18 - 54; z lat 1945 - 1950 a. Dział Ogólno-Organizacyjny - sygn. 18 - 25; z lat 1945 - 1950 [1950 - 1951]; protokoły z zebrań gminnych organów kolegialnych b. Dział Finansowo-Budżetowy - sygn. 26 - 47; z lat 1945 - 1950; budżety, roczne sprawozdania rachunkowe c. Dział Administracyjno - Społeczny - sygn. 48 - 49; z lat 1946 - 1948; walka z analfabetyzmem d. Dział Administracyjny - sygn. 50 - 54; z lat 1945 - 1950; wybory do Sejmu, referendum ludowe, sprawy cudzoziemców, odszkodowania wojenne, badanie zbrodni hitlerowskich 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej - sygn. 55 - 96; z lat 1950 - 1954 a. Referat Ogólno-Administracyjny - sygn. 55 - 81; z lat 1950 - 1954; protokoły z zebrań gminnych organów kolegialnych, sprawozdania Kolegium Orzekającego w Gołuchowie, rejestr spraw karno-administarcyjnych b. Referat Finansowy - sygn. 82 - 91; z lat 1951 - 1954; budżety, dziennik główna, rejestry wymiaru podatków c. Referat Socjalno - Kulturalny - sygn. 92 - 94; z lat 1951 - 1954; likwidacja analfabetyzmu, sprawy kultury ludowej, sprawy narodowościowe i wyznaniowe d. Raferat Rolny - sygn. 95 - 96; z lat 1951 - 1954; spółdzielczość produkcyjna, statystyka zwierząt gospodarskich 4. Księgi meldunkowe - sygn. 97 - 213, z lat 1843 - 1851 Liczba jednostek w zespole: 213
92/52/0 Akta gminy Jaraczewo (pow. jarociński) 1831 - 1954 0 rozwiń
Akta w zespole ułożono według następujących po sobie urzędów szczebla gminnego. W ramach poszczególnych urzędów akta ułożono w grupach rzeczowych. Na końcu zespołu umieszczono księgi meldunkowe (nieopracowane). 1. Districtamt - sygn. 1; z lat 1839 - 1858; zarząd parafii 2. Wójtostwo Obwodowe - sygn. 2; z lat 1929 - 1934; protokolarz komisji rewizyjnej 3. Zarząd Gminny - sygn. 3 - 36; z lat 1935 - 1939 a. Dział Ogólno - Administracyjny - sygn. 3; z lat 1935 - 1938; zebranie i urzędowanie ciał samorządowych b. Dział Finansowo - Budżetowy - sygn. 4 - 35; z lat 1935 - 1939; budżety, roczne sprawozdania rachunkowe c. Dział Administracyjny - sygn. 36; z roku 1935; wybory do Sejmu i Senatu 2. Zarząd Gminny - sygn. 37 - 62; z lat 1945 - 1950 a. Dział Ogólno-Organizacyjny - sygn. 37 - 40; z lat 1947 - 1950; protokoły z zebrań gminnych organów kolegialnych b. Dział Finansowo-Budżetowy - sygn. 41 - 57; z lat 1945 - 1950; budżety, roczne sprawozdania rachunkowe c. Dział Gospodarki Gminnej - sygn. 58 - 60; z lat 1945, 1949; sytaty wojenne, sprawy gospodarstw poniemieckich d. Dział Administracyjny - sygn. 61 - 62; z lat 1946, 1949 - 1950; referendum ludowe, walka z analfabetyzmem 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej - sygn. 63 - 94; z lat [1949 - 1950] 1950 - 1954 a. Referat Ogólno-Administracyjny - sygn. 63 - 88; z lat [1949 - 1950] 1950 - 1954; protokoły z zebrań gminnych organów kolegialnych, organizacja urzedu, sprawy wyborów b. Referat Finansowy - sygn. 89 - 92; z lat 1951 - 1954; budżet, dziennik główna c. Referat Socjalno - Kulturalny - sygn. 93 - 94; z roku 1951; likwidacja analfabetyzmu 4. Księgi meldunkowe - sygn. 95 - 194; z lat 1831 - 1954 Liczba jednostek w zespole: 195
92/53/0 Akta gminy Jarocin (pow. jarociński) 1905 - 1954 0 rozwiń
Akta w zespole ułożono według następujących po sobie urzędów szczebla gminnego. W ramach poszczególnych urzędów akta ułożono w grupach rzeczowych. 1. Zarząd Gminny - sygn. 1 - 44; z lat 1945 - 1950 a. Dział Ogólno-Organizacyjny - sygn. 1 - 12; z lat 1945 - 1950; protokoły z zebrań gminnych organów kolegialnych, kontrole wewnętrzne b. Dział Finansowo-Budżetowy - sygn. 13 - 36; z lat 1945 - 1950; budżety, roczne sprawozdania rachunkowe c. Dział Gospodarki Gminnej - sygn. 37 - 42; z lat 1945 - 1949; rejestry wymiarowe podatków, rejestracja szkód wojennych d. Dział Administracyjno - Społeczny - sygn. 43 - 44; z lat 1949 - 1950; walka z analfabetyzmem 2. Prezydium Gminnej Rady Narodowej - sygn. 45 - 86; z lat 1950 - 1954 a. Referat Ogólno-Administracyjny - sygn. 45 - 76; z lat 1950 - 1954; protokoły z zebrań gminnych organów kolegialnych, rejestr spraw karno-administracyjnych b. Referat Finansowy - sygn. 77 - 81; z lat 1951 - 1954; budżety c. Referat Socjalno - Kulturalny - sygn. 82 - 83; z lat 1950 - 1952, 1954; likwidacja analfabetyzmu d. Referat Rolny - sygn. 84 - 86; z lat 1952 - 1954; statystyki rolne 3. Księgi meldunkowe - sygn. 87 - 88; z lat 1931 - 1950 Liczba jednostek w zespole: 89
92/54/0 Akta gminy Kotlin (pow. jarociński) 1830 - 1954 0 rozwiń
Akta w zespole ułożono według następujących po sobie urzędów szczebla gminnego. W ramach poszczególnych urzędów akta ułożono w grupach rzeczowych. Na końcu zespołu umieszczono księgi meldunkowe (nieopracowane). 1. Districtamt - sygn. 1 - 157, z lat 1827 - 1918 [1919 - 1941]; sprawy: urzędu stanu cywilnego, pracownicze, wyborów, zarządu gminnego, policji, wojskowe (rejestry poborowych), ubezpieczeń, dróg, spółek drenarskich, recesów, lasów i polowań, szkolne, podatków 2. Komisariat Obwodowy - sygn. 158 - 160; z lat [1908 - 1918] 1919 - 1927; sprawy wyboru sołtysów, miar i wag 3. Wójtostwo Obwodowe - sygn. 161 - 165; z lat 1929 - 1934; sprawy rolne, parcelacyjne, przewłaszczenia, dróg, mostów i rowów 4. Zarząd Gminny - sygn. 166 - 172; z lat [1933] 1934 - 1939 a. Dział Ogólno-Administracyjny - sygn. 166 - 168; z lat [1933] 1934 - 1939; protokoły z zebrań gminnych organów kolegialnych b. Dział Finansowo-Budżetowy - sygn. 169 - 172; z lat 1936 - 1939; budżety 5. Der Amtskommissar des Amtbezirks - sygn. 173 - 196; z lat [1937 - 1939] 1939 - 1945; korespondencja z landratem, sprawy ludności polskiej, przesiedleńcze, budżety, sprawy budowlane, cmentarzy, ubezpeczeń 6. Zarzad Gminny - sygn. 197 - 233; z lat 1945 - 1950 a. Dział Ogólno-Organizacyjny - sygn. 197 - 207; z lat 1945 - 1950; protokoły z zebrań gminnych organów kolegialnych b. Dział Finansowo-Budżetowy - sygn. 208 - 224; z lat 1945 - 1950; budżety, roczne sprawozdania rachunkowe c. Dział Gospodarki Gminnej - sygn. 225 - 231; z lat 1946 - 1949; sprawy rolne, spisy nieruchomości poniemieckich d. Dział Administracyjno-Społeczny - sygn. 232 - 233; z lat [1941 - 1945] 1945 - 1948; głosowanie ludowe, sprawa wyroków śmierci wykonanych w 1942 r. 7. Prezydium Gminnej Rady Narodowej - sygn. 234 - 271; z lat 1950 - 1954 a. Referat Ogólno-Administracyjny - sygn. 234 - 258; z lat 1950 - 1954; protokoły z zebrań gminnych organów kolegialnych, sprawy wyborów b. Referat Finansowy - sygn. 259 - 263; z lat 1951 - 1953; budżety, dzinniki główna c. Referat Socjalno - Kulturalny - sygn. 264 - 266; z lat 1950 - 1951,1953 - 1954; likwidacja analfabetyzmu, spraw świetlic d. Referat Rolny - sygn. 267 - 271; z lat 1951 - 1954; spisy rolne 8. Księgi meldunkowe - sygn. 272 - 384; z lat 1830 - 1953 Liczba jednostek w zespole: 385
92/55/0 Akta gminy Mieszków (pow. jarociński) 1833 - 1915 0 rozwiń
Akta ułożono w grupach rzeczowych. Districtamt - sygn. 1 - 41; z lat 1833 - 1915; przepisy i zarządzenia, osiedlanie się ludności, sprawy policji, recesy wsi, sprawy wyznaniowe, szkolne, wojskowe Liczba jednostek w zespole: 41
92/56/0 Akta gminy Nowe Miasto (pow. jarociński) 1826 - 1954 0 rozwiń
Akta w zespole ułożono według następujących po sobie urzędów szczebla gminnego. W ramach poszczególnych urzędów akta ułożono w grupach rzeczowych. I. Distriktsamt sygn. 1 - 654; z lat 1834 – 1918 1. Sprawy urzędu sygn. 1 – 27 2. Sprawy panujących, sprawozdania sygn. 28 – 37 3. Wybory, wizytacje gmin sygn. 38 – 65 4. Emigracja i imigracja, ruch graniczny sygn. 66 – 77 5. Statystyka ludności, zgony sygn. 78 – 102 6. Policja bezpieczeństwa sygn. 103 – 155 7. Komunikaty meteorologiczne, sprawy kolejnictwa, polowania, obcokrajowcy sygn. 156 – 166 8. Policja budowlana sygn. 167 – 236 9. Sprawy pożarnictwa, ubezpieczenia, wypadki sygn. 237 – 289 10. Opieka medyczna, akuszerki sygn. 290 – 324 11. Opieka weterynaryjna sygn. 325 – 351 12. Sprawy przemysłu i handlu sygn. 352 – 375 13. Zaopatrzenie w żywność, kultura rolna sygn. 376 – 380 14. Rowy graniczne sygn. 381 – 386 15. Policja polowa sygn. 387 – 396 16. Zmiany nazw polskich na niemieckie, stowarzyszenia polskie sygn. 397 – 407 17. Rzemiosło, ochrona pracowników sygn. 408 – 420 18. Opieka nad ubogimi sygn. 421 – 431 19. Sprawy kościelne sygn. 432 – 444 20. Sprawy szkolne sygn. 445 – 519 21. Listy urodzonych chłopców dla celów wojskowych sygn. 520 - 555 22. Sprawy wojskowe sygn. 556 – 580 23. Kontrole kas gminnych sygn. 581 – 596 24. Obrót ziemią, regulacja gruntów, sprawy własności gruntów sygn. 597 - 615 25. Podatki sygn. 616 – 654 II. Komisariat Obwodowy sygn. 655 - 690; z lat 1919 – 1927 1. Sprawy urzędu i jego obsady osobowej sygn. 655 – 659 2. Sprawy USC sygn. 660 3. Zmiany nazw miejscowości sygn. 661 – 662 4. Sprawy ludności, obywatelstwa sygn. 663 – 668 5. Towarzystwa niemieckie i żydowskie sygn. 669 – 672 6. Sprawy policji i bezpieczeństwa sygn. 673 – 675 7. Plebiscyt na Górnym Śląsku sygn. 676 – 677 8. Sprawy zatrudnienia sygn. 678 – 680 9. Rejestr zezwoleń budowlanych sygn. 681 10. Zbiórki uliczne sygn. 682 11. Opieka medyczna sygn. 683 – 684 12. Opieka weterynaryjna sygn. 685 – 688 13. Statystyki majątków ziemskich sygn. 689 14. Rejestry wymiarowe podatków sygn. 690 III. Wójtostwo Obwodowe sygn. 691 - 792; z lat 1928 – 1934 1. Wykazy radnych, sołtysów i podsołtysów sygn. 691 2. Akta Rady Wójtowskiej sygn. 692 3. Zebrania sołtysów, zestawienia wydatków sygn. 693 4. Sprawy USC sygn. 694 5. Spisy ludności sygn. 695 – 696 6. Dowody osobiste, przyznawanie obywatelstwa polskiego sygn. 697 – 698 7. Emigranci i reemigranci, wykazy cudzoziemców sygn. 699 – 701 8. Zmiany gruntów gminnych i obszarów dworskich sygn. 702 9. Zmiany nazw miejscowości sygn. 703 10. Stowarzyszenia sygn. 704 – 705 11. Akta dotyczące byłej gminy żydowskiej sygn. 706 12. Sądy, przestępstwa, kary administracyjne, radcy sierot sygn. 707 - 714 13. Poszukiwanie osób sygn. 715 – 716 14. Budżety i sprawozdania rachunkowe sygn. 717 – 719 15. Podatki sygn. 720 – 723 16. Zatrudnienie, bezrobocie, zapomogi sygn. 724 – 729 17. Sprawy budowlane sygn. 730 – 731 18. Ujęcia wody sygn. 732 – 734 19. Akta dotyczące gospodarstw rolnych sygn. 735 – 736 20. Rzemiosło, handel, przemysł rolny sygn. 737 – 746 21. Klęski żywiołowe, wypadki sygn. 747 – 751 22. Sprawy wojska, poborowych, koni, broni, groby wojenne sygn. 752 – 764 23. Opieka medyczna sygn. 765 – 769 24. Opieka weterynaryjna sygn. 770 – 780 25. Rybołówstwo, łowiectwo, lasy sygn. 781 – 785 26. Statystyki gospodarcze sygn. 786 – 788 27. Punkty trygonometryczne sygn. 789 – 790 28. Odznaczenia orderami sygn. 791 – 792 IV. Zarząd Gminny sygn. 793 - 861; z lat 1934 – 1939 A. Dział Ogólno – Administracyjny 1. Spisy spraw sygn. 793 2. Statuty, regulaminy i uchwały sygn. 794 3. Wybory gminne sygn. 795 – 796 4. Protokoły z posiedzeń Rady, Zarządu i Komisji sygn. 797 – 801 B. Dział Finansowo – Budżetowy 5. Majątek gminny sygn. 802 – 805 6. Budżety, budżety szkolne sygn. 806 – 816 7. Sprawozdania rachunkowe sygn. 817 – 821 8. Podatki sygn. 822 – 825 C. Dział Gospodarki Gminnej 9. Gospodarka gminna sygn. 826 10. Przemysł, handel, rolnictwo, walka z bezrobociem sygn. 827 – 840 11. Wielkopolska Izba Rolnicza, Straż Pożarna sygn. 841 – 843 12. Stypendia i fundacje sygn. 844 – 845 13. Regulacja cen sygn. 846 D. Dział Administracyjny 14. Sprawy poruczone – karne i sądowe sygn. 847 – 849 15. Ruch ludności sygn. 850 – 851 16. Rejestr cudzoziemców sygn. 852 – 853 17. Sprawy wojska, poborowi sygn. 854 – 859 18. Bezpieczeństwo i aresztanci sygn. 860 – 862. V. Der Amtskommissar des Amtsbezirks sygn. 862 - 870; z lat 1939 - 1945 1. Akta dotyczące urzędu i gminy sygn. 863 – 871 VI. Zarząd Gminny sygn. 871 - 906: z lat 1945 – 1950 A. Dział Ogólno – Administracyjny 1. Protokoły z posiedzeń GRN, Zarządu, Prezydium, sołtysów sygn. 872 – 877 2. Sprawozdania z działalności sygn. 878 3. Kontrola zewnętrzna i nadzór sygn. 879 4. Opłaty administracyjne sygn. 880 B. Dział Finansowo – Budżetowy 5. Budżety sygn. 881 – 884 6. Dzienniki główne sygn. 885 – 888 7. Roczne sprawozdania rachunkowe sygn. 889 – 891 8. Rolnictwo sygn. 892 – 899 C. Dział Administracyjny 9. Walka z analfabetyzmem sygn. 900 10. Oświata i wydawnictwa sygn. 901 – 903 11. Sprawy Niemców sygn. 904 – 906 12. Odbudowa Warszawy i Poznania sygn. 908 VII. Prezydium Gminnej Rady Narodowej sygn. 907 - 942; z lat 1950 – 1954 A. Referat Ogólno – Administracyjny 1. Sprawy dotyczące archiwum Prezydium GRN sygn. 909 2. Protokoły z sesji GRN sygn. 909 – 912 3. Protokoły z posiedzeń Prezydium sygn. 913 – 917 4. Protokoły z posiedzeń Komisji i Klubów sygn. 918 – 921 5. Sprawozdanie z działalności GRN sygn. 922 6. Kontrola i nadzór nad działalnością Prezydium GRN sygn. 923 7. Kolegium Orzekające i sprawy karno – administracyjne sygn. 924 – 928 8. Sprawy dotyczące amnestii sygn. 929 B. Referat Finansowy 9. Budżety sygn. 930 – 933 10. Dzienniki główne sygn. 934 – 935 C. Referat Socjalno – Kulturalny 11. Sprawy likwidacji analfabetyzmu sygn. 936 12. Sprawy USC sygn. 937 – 938 D. Referat Rolny 13. Spisy rolne, statystyka rolna sygn. 939 – 942 14. Sprawy elektryfikacji sygn. 943 VIII. Księgi meldunkowe - sygn. 944 - 946; z lat 1880 - 1946 Liczba jednostek w zespole: 1095
92/57/0 Akta gminy Pleszew (pow. jarociński) 1857 - 1954 0 rozwiń
Akta w zespole ułożono według następujących po sobie urzędów szczebla gminnego. W ramach poszczególnych urzędów akta ułożono w grupach rzeczowych. 1. Zarząd Gminny - sygn. 1 - 33; z lat 1945 - 1950 a. Dział Ogólno-Administracyjny - sygn. 1 - 9; z lat 1945 - 1950; protokoły z zebrań gminnych organów kolegialnych, sprawozdania b. Dział Finansowo-Budżetowy - sygn. 10 - 23; z lat 1945 - 1950; budżety, roczne sprawozdania rachunkowe c. Dział Gospodarki Gminnej - sygn. 24 - 27, z lat 1945 - 1950; statystyki rolne d. Dział Administracji Społecznej - sygn. 28 - 33, z lat 1945 - 1947, 1949 - 1950; wybory, szkody wojenne, walka z analfabetyzmem 2. Prezydium Gminnej Rady Narodowej - sygn. 34 - 65; z lat 1950 - 1954 a. Referat Ogólno-Administracyjny - sygn. 34 - 56; z lat 1950 - 1954; protokoły z zebrań gminnych organów kolegialnych b. Referat Finansowy - sygn. 57 - 61; z lat 1950 - 1953; budżety, dzienniki główna c. Referat Socjalno - Kulturalny - sygn. 62; z lat 1950 - 1951; likwidacja analfabetyzmu d. Referat Rolny - sygn. 63 - 65; z lat 1951 - 1954; spisy rolne 3. Księgi meldunkowe - sygn. 66 - 260; z lat 1857 - 1951 Liczba jednostek w zespole: 281
92/58/0 Akta gminy Szymanowice (pow. jarociński) 1868 - 1954 0 rozwiń
Akta w zespole ułożono według następujących po sobie urzędów szczebla gminnego. W ramach poszczególnych urzędów akta ułożono w grupach rzeczowych. 1. Zarząd Gminny - sygn. 1 - 33; z lat 1945 - 1950 a. Dział Ogólno-Administracyjny - sygn. 1 - 8; z lat 1945 - 1950; protokoły z zebrań gminnych organów kolegialnych, sprawozdania b. Dział Finansowo-Budżetowy - sygn. 9 - 23; z lat 1945 - 1950; budżety, roczne sprawozdania rachunkowe c. Dział Gospodarki Gminnej - sygn. 24 - 27, z lat 1945 - 1947; statystyki rolne d. Dział Administracyjny - sygn. 28 - 33, z lat 1945 - 1946; sprawy Niemców 2. Prezydium Gminnej Rady Narodowej - sygn. 34 - 53; z lat 1950 - 1954 a. Referat Ogólno-Administracyjny - sygn. 34 - 45; z lat 1950 - 1954; protokoły z zebrań gminnych organów kolegialnych b. Referat Finansowy - sygn. 46 - 51; z lat 1950 - 1954; budżety c. Referat Rolny - sygn. 52 - 53; z lat 1950 - 1951, 1953 - 1954; spisy rolne 3. Księgi meldunkowe - sygn. 54 - 69; z lat 1868 - 1949 Liczba jednostek w zespole: 69
92/59/0 Akta gminy Żerków (pow. jarociński) 1844 - 1954 0 rozwiń
Akta w zespole ułożono według następujących po sobie urzędów szczebla gminnego. W ramach poszczególnych urzędów akta ułożono w grupach rzeczowych. Na końcu zespołu umieszczono księgi meldunkowe (nieopracowane). 1. Wójtostwo Obwodowe - sygn. 1; z lat 1931; dochodzenia w sprawach poborowych 2. Zarząd Gminny - sygn. 2 - 8; z lat 1935 - 1939 [1940]; budżety, dzienniki główna 3. Zarzad Gminny - sygn. 9 - 43; z lat 1945 - 1950 a. Dział Ogólno-Organizacyjny - sygn. 9 - 22; z lat 1945 - 1950; protokoły z zebrań gminnych organów kolegialnych b. Dział Finansowo-Budżetowy - sygn. 23 - 37; z lat 1945 - 1950; budżety, roczne sprawozdania rachunkowe c. Dział Gospodarki Gminnej - sygn. 38 - 39; z lat 1948 - 1950; sprawy rolne d. Dział Administracyjno-Społeczny - sygn. 40 - 43; z lat 1945 - 1947, 1949 - 1950; głosowanie ludowe, walka z analfabetyzmem 4. Prezydium Gminnej Rady Narodowej - sygn. 44 - 72; z lat [1947 - 1950] 1950 - 1954 a. Referat Ogólno-Administracyjny - sygn. 44 - 65; z lat [1947 - 1950] 1950 - 1954; protokoły z zebrań gminnych organów kolegialnych, rejestr spraw karno-administracyjnych b. Referat Finansowy - sygn. 66 - 70; z lat 1951 - 1954; budżety, dzinniki główna c. Referat Socjalno - Kulturalny - sygn. 71; z lat 1951 - 1952; likwidacja analfabetyzmu d. Referat Rolny - sygn. 72; z lat 1952 - 1954; oszacowanie plonów 5. Księgi meldunkowe - sygn. 73 - 182; z lat 1844 - 1949 Liczba jednostek w zespole: 183
92/60/0 Akta gminy Chrzypsko Wielkie (pow. międzychodzki) 1924 - 1954 0 rozwiń
Akta w zespole ułożono według następujących po sobie urzędów szczebla gminnego. W ramach poszczególnych urzędów akta ułożono w grupach rzeczowych. 1. Wójtostwo Obwodowe - sygn. 1 - 7; z lat [1924 - 1927] 1928 - 1933 [1934]; akta sołectw Chrzypsko Wielkie (wybory, sprawozdania rachunkowe) i Mylin (wybory, budżety, statystyki rolne) 2. Zarząd Gminny - sygn. 8 - 40; z lat [1933] 1934 - 1939 a. Dział Ogólno-Administracyjny - sygn. 8 - 14; z lat[1933] 1934 - 1939; sprawy organizacyjne, wybory, majątek gminy i gromad b. Dział Finansowo-Budżetowy - sygn. 15 - 25; z lat 1935 - 1939; budżety, sprawy podatkowe c. Dział Gospodarki Gminnej - sygn. 26 - 37, z lat 1935 - 1939; sdrogi i place publiczne, oświata, kultura i sztuka, rolnictwo d. Dział Administracjyjny - sygn. 38 - 40, z lat 1943 - 1937; wybory, sprawy budowlane 3. Zarzad Gminny - sygn. 41 - 85; z lat [1939] 1945 - 1950 a. Dział Ogólno-Organizacyjny - sygn. 41 - 48; z lat 1945 - 1950; protokoły z zebrań gminnych organów kolegialnych, sprawy organizacyjne b. Dział Finansowo-Budżetowy - sygn. 49 - 81; z lat [1939] 1945 - 1950; budżety, roczne sprawozdania rachunkowe, rejestry podatkowe c. Dział Administracji Społecznej - sygn. 81 - 83; z roku 1950; walka z analfabetyzmem d. Dział Administracyjny - sygn. 84 - 85; z lat 1945 - 1947; ewidencja i kontrola ruchu ludności 4. Prezydium Gminnej Rady Narodowej - sygn. 86 - 101; z lat 1950 - 1954 a. Referat Ogólno-Administracyjny - sygn. 86 - 89, 92 - 101; z lat 1951 - 1954; protokoły z zebrań gminnych organów kolegialnych b. Referat Finansowy - sygn. 90; z roku 1951; budżet, rejestr podatkowy c. Referat Spraw Socjalnych i Kulturalnych - sygn. 91; z lat 1950 - 1951; rejestracja analfabetów brak: 53 (scontrum '97) dodatkowo: 90a Liczba jednostek w zespole: 101
Wyświetlanie 1 do 60 z 482 wpisów.