Gmina Raków

Sygnatura
21/3401/0
Liczba serii
0
Liczba skanów
0

Zawartość:

Protokoły z Sesji Rady Gminy, protokoły z posiedzeń Zarządu Gminy, protokoły z posiedzeń Komisji, Statut Gminy, Statut Rady Gminy, regulamin organizacyjny Urzędu i Zarządu Gminy, sprawozdania statystyczne, wydawnictwa własne, kontrole zewnętrzne, uchwały Rady Gminy, uchwały Zarządu Gminy, sprawozdania z wykonania budżetu, orzeczenia organizacyjne publicznych szkół.

Dzieje twórcy:

Urząd Gminy w Rakowie został utworzony na podstawie ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie terytorialnym. pracą Urzędu kierował Wójt. Zgodnie z regulaminem organizacyjnym w skład jednostki wchodziły następujące komórki organizacyjne: Urząd Stanu Cywilnego, Referat Finansowy, Referat Rolnictwa i Gospodarki Ziemia, Referat Administracyjno-Gospodarczy, Radca Prawny. Gmina obejmowała obszar o powierzchni 19522 ha. Rada Gminy będąca organem stanowiącym i kontrolnym wspólnoty samorządowej składała się z 18 radnych wybranych przez mieszkańców gminy w wyborach. Rada wybierała ze swego grona przewodniczącego, v-e przewodniczącego, sekretarza, którzy stanowili sekretariat rady. Rada powoływała następujące stałe komisje problemowe: komisja budżetu i finansów, komisja gospodarcza, komisja rolna. Sesje Rady miały być zwoływane nie rzadziej niż raz na kwartał.

Daty skrajne:

1990-1994

Klasyfikacja:

administracja ogólna

Nazwa twórcy:

Daty:

1990-1994.

Nazwa dawna:

Nazwa obcojęzyczna:

Języki:

polski

Dostępność:

Udostępniany w całości

Ogółem jednostek archiwalnych:

28

Ogółem opracowanych jednostek archiwalnych:

0

Ogółem jednostek archiwalnych bez ewidencji:

0

Ogółem metrów bieżących

0.26

Ogółem opracowanych metrów bieżących

0.0

Ogółem metrów bieżących bez ewidencji

0.0

Ogółem jednostek archiwalnych:

0

Ogółem plików :

0

Ogółem rozmiar (w MB):

0.0

Ogółem dokumentów

0

Ogółem spraw

0

Ogółem klas

0

Ogółem jednostek archiwalnych:

0.0

Ogółem metrów bieżących:

0.0

Daty skrajne dokumentacji niearchiwalnej:

Nazwa Inwentarz skarbowy Uwagi
spis zdawczo-odbiorczy Nie
inwentarz książkowy roboczy Nie
elektroniczny inwentarz archiwalny roboczy Nie