Urząd Gminy w Wojsławicach

Sygnatura
36/315/0
Daty skrajne
[1972] 1973-1990
Liczba serii
3
Liczba skanów
0

Zawartość:

realizacja wniosków komisji stałych z 1984 r. (sygn. 1); realizacja wniosków prezydium rady z 1984 r. (sygn. 2); podział gminy na sołectwa z lat 1974-1976, 1985 (sygn. 3-5); wybory sołtysów z lat 1974, 1985 (sygn. 6-7); protokoły zebrań wiejskich z lat 1974-1977, 1984 (sygn. 8-31); plany i programy zjazdów, narad, konferencji własnych z 1989 r. (sygn. 32); protokoły narad pracowników własnej jednostki z lat 1980-1989 (sygn. 33-42); organizacja urzędu gminy - zakresy czynności z 1973 r. (sygn. 43); zarządzenia terenowych organów administracji państwowej - własne z lat 1973, 1975-1981 (sygn. 44-52); postanowienia i zarządzenia terenowych organów administracji państwowej - własne z lat 1981-1990 (sygn. 53-67); długofalowe i roczne plany pracy jednostek własnych z lat 1988-1989 (sygn. 68-69); programy realizacyjne i okresowe plany pracy jednostki własnej z lat 1977, 1982-1989 (sygn. 70-81); sprawozdania z realizacji planów pracy jednostki własnej z lat 1986-1990 (sygn. 82-86); analizy i oceny skarg i wniosków, sprawozdania z lat 1976-1990 (sygn. 87-101); kontrole i inspekcje zewnętrzne z lat 1973-1974 (sygn. 102-103); protokoły kontroli, inspekcji, lustracji, zarządzenia pokontrolne w jednostkach własnych z lat 1976-1987 (sygn. 104-116); realizacja kontroli, inspekcji, lustracji, zarządzenia pokontrolne i sprawozdania z ich realizacji w jednostkach własnych z 1988 r. (sygn. 118); zasady pracy i płac z lat 1973-1974 (sygn. 119); plany i programy szkolenia pracowników terenowych organów administracji państwowej i ich realizacja z lat 1982-1989 (sygn. 120-128); budżety z lat 1973, 1978 (sygn. 128-130); sprawozdania i analizy dotyczące realizacji planów z lat 1973-1974, 1978, 1987 (sygn. 131-134); organizacja pracy w szkołach i placówkach oświatowo-wychowawczych z lat 1984-1988 (sygn. 135-136); wyniki nauczania, klasyfikacja promowanie z lat 1985-1987 (sygn. 137); działalność ideowo-wychowawcza organizacji młodzieżowych kół naukowych, kół zainteresowań z lat 1984-1986 (sygn. 138); poradnictwo zawodowo-wychowawcze z lat 1984-1986 (sygn. 139); koordynacja organizowanych imprez kulturalnych z 1987 r. (sygn. 140); kierunki i programy rozwoju kultury fizycznej z lat 1977-1979 (sygn. 141-143); program rozwoju kultury fizycznej i sportu z lat 1983-1984 (sygn. 144); nadzór nad stowarzyszeniami z lat 1977-1978, 1980, 1985 (sygn. 145-148); plany obrony cywilnej z lat 1977-1984 (sygn. 149-154); przebieg kontraktacji roślinnej z lat 1986-1987 (sygn. 155); komunikaty o wystąpieniu chorób roślin i szkodników z lat 1980-1981, 1983 (sygn. 156-157); ewidencja gruntów rolnych, zmiany, aktualizacja z lat 1978-1980 (sygn. 158); ogólne zasady zaopatrzenia rynku z lat 1977-1989 (sygn. 159-181); ewidencja zakładów przemysłowych i rzemieślniczych z 1977 r. (sygn. 182); opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego z lat 1985-1989 (sygn. 183-187); ewidencja zatwierdzonych planów i ich zmiany z lat 1983-1986 (sygn. 189-192); opinii i decyzje lokalizacji szczegółowych z lat 1975-1982 (sygn. 193-199); ewidencja i rejestracja lokalizacji (inwestycji) z lat 1987-1989 (sygn. 200-202); programy rozwoju budownictwa wiejskiego z lat 1977-1983 (sygn. 203-208); analiza potrzeb i efektów pomocy społecznej z lat 1975-1982 (sygn. 209-210); analizy stanu zatrudnienia, skierowań do pracy z lat 1980-1982 (sygn. 211-213)

Dzieje twórcy:

Urząd Gminy w Wojsławicach, powiat chełmski, województwo lubelskie, powstał w 1973 r., na podstawie uchwały nr XXI/92/72 Wojewódzkiej Rady Narodowej w Lublinie z dnia 5 grudnia 1972 r. W 1975 r. urząd wszedł w skład województwa chełmskiego. W wyniku zmiany Konstytucji RP oraz ustawy z 8 marca 1990 r. o samorządzie terytorialnym nastąpiła likwidacja urzędu gminy jako jednostki administracji państwowej. Siedziba urzędu gminy mieściła się w Wojsławicach. Status prawny – administracja ogólna. Urząd gminy został powołany do wykonywania zadań gminy, jako jednostka wykonawcza naczelnika gminy w zakresie załatwiania spraw należących do poszczególnych dziedzin administracji państwowej. Działał on zgodnie z wytycznymi i zarządzeniami władz nadrzędnych, uchwałami gminnej rady narodowej i zarządzeniami naczelnika gminy. Urzędem kierował naczelnik gminy. Statut organizacyjny szczegółowo określał podział i zadania poszczególnych komórek organizacyjnych (stanowisk pracy) wchodzących w skład biura, gminnej służby rolnej i urzędu stanu cywilnego stanowiących łącznie urząd gminy.

Daty skrajne:

[1972] 1973-1990

Klasyfikacja:

administracja ogólna

Nazwa twórcy:

Daty:

1972-1990.

Nazwa dawna:

Nazwa obcojęzyczna:

Języki:

polski

Dostępność:

Udostępniany w całości

Ogółem jednostek archiwalnych:

285

Ogółem opracowanych jednostek archiwalnych:

213

Ogółem jednostek archiwalnych bez ewidencji:

0

Ogółem metrów bieżących

1.92

Ogółem opracowanych metrów bieżących

1.5

Ogółem metrów bieżących bez ewidencji

0.0

Ogółem jednostek archiwalnych:

0.0

Ogółem metrów bieżących:

0.0

Daty skrajne dokumentacji niearchiwalnej:

Nazwa Inwentarz skarbowy Uwagi
spis zdawczo-odbiorczy Tak 1
inwentarz książkowy zatwierdzony Tak 213
spis roboczy Tak 71 (dopływy: KN 748/2000; KN 781/2001)