Urząd Gminy w Wojciechowie

Sygnatura
37/213/0
Liczba serii
1
Liczba skanów
0

Zawartość:

Zespół zawiera następujące akta: plany i programy zjazdów, narad i konferencji pracowników jednostki własnej z lat 1977-1986 (sygn. 1), narady z pracownikami własnej jednostki -plany szkoleń oraz protokoły z lat 1977-1986 (sygn. 2), regulaminy organizacyjne i podział pracy pomiędzy pracowników Urzędu Gminy z lat 1973-1975 (sygn. 3-5), powoływanie i organizacja jednostek podległych z 1974 r. - dotyczy Gminnego Ośrodka Kultury w Wojciechowie (sygn. 6), zarządzenia Naczelnika Gminy Wojciechów z lat 1973-1974, 1976-1980, 1982-1985, 1987-1989 (sygn. 7-14), programy realizacyjne i okresowe plany pracy Urzędu Gminy w Wojciechowie na lata 1984-1988 (sygn. 15-19), plany, programy badań i opracowań statystycznych z 1976 r. (sygn. 20), podział administracyjny z 1973 r. (sygn. 21), skargi i wnioski rozpatrywane przez organy kolegialne gminy i Urząd Gminy oraz skierowane do innych organów z lat 1974-1983 (sygn. 23- 26), współpraca i współdziałanie z organizacjami państwowymi i społeczno-politycznymi z 1973 r. (sygn. 27), postępowanie kancelaryjne- instrukcje kancelaryjne, ich uzupełnienia i zmiany, zasady organizacji i techniki pracy z lat 1973-1976 (sygn. 28-29), sprawy archiwum zakładowego z lat 1973-1975 (sygn. 30), ewidencja odznak i pieczęci z 1973 r. (sygn. 31), protokoły z kontroli zewnętrznych z lat 1973-1975 (sygn. 32-34), Rada Pracownicza przy Urzędzie Gminy w Wojciechowie z lat 1983-1988 (sygn. 35), dane statystyczne o pracownikach Urzędu Gminy w Wojciechowie z lat 1977-1983 (sygn. 36-37), przydziały i wykazy etatów, plany rozmieszczeń pracowników z lat 1977-1981 (sygn. 38), planowanie budżetu i jego wykonanie z lat 1973-1975 (sygn. 39-43), finansowanie remontów bieżących własnych i kapitalnych budynku administracyjnego Urzędu Gminy z lat 1977-1986 (sygn. 44), realizacja funduszy specjalnych związanych z aktywizacją zawodową, sprawami socjalnymi i mieszkaniowymi pracowników Urzędu Gminy z lat 1976-1982 (sygn.45), protokoły i zarządzenia porewizyjne z rewizji finansowej przeprowadzonej w Urzędzie Gminy z 1977 r. (sygn.46), programy i plany społeczno-gospodarcze rozwoju gminy na lata 1973 -1975, 1978 (sygn. 47-50), nadzór nad Stowarzyszeniami działającymi na terenie gminy Wojciechów z lat 1983-1987 (sygn. 51), dokumentacja Zarządu Gminnego Związku Ochotniczych Straży Pożarnych z lat 1980- 1986 (sygn. 52-58), propaganda przeciwpożarowa. Współzawodnictwo statutowe z lat 1982-1984 (sygn. 59), sprawozdania z przebiegu kontraktacji roślinnej z lat 1976-1978 (sygn. 60), ogólne zasady zaopatrzenia rynku z lat 1979-1983 (sygn. 61-63), analiza stanu zatrudnienia, skierowań do pracy z lat 1982-1986 (sygn. 64-65), plany i programy szkolenia pracowników terenowych organów administracji państwowej z lat 1976-1986 (sygn. 66). Karta B: Akta rzemiosła z lat [1972]1973-1989 (sygn, 1/1-197)

Dzieje twórcy:

Urząd Gminy w Wojciechowie powołany został z dniem 1 stycznia 1973 r. na mocy ustawy z dn. 29 listopada 1972 r. o utworzeniu gmin i zmianie ustawy o radach narodowych (Dziennik Ustaw Nr 49, poz. 312, 1972). Zakończył swoją działalność w dniu 30 kwietnia 1990 r. na podstawie trzech ustaw z dnia 8 marca 1990 roku: o zmianie Konstytucji Rzeczpospolitej Polskiej, o samorządzie terytorialnym, o ordynacji wyborczej do rad gmin (Dziennik Ustaw, Nr 16, poz. 94, 95, 96, 1990). Siedziba Urzędu Gminy znajdowała się w Wojciechowie. W skład gminy wchodziły sołectwa: Góra, Halinówka, Ignaców, Łubki, Łubki-Kolonia, Łubki Szlachta, Maszki Palikijskie, Maszki Wojciechowskie, Miłocin, Nowy Gaj, Palikije Drugie, Palikije Pierwsze, Sporniak, Stary Gaj, Stasin, Szczuczki, Szczuczki-Kolonia, Wojciechów, Wojciechów-Kolonia Piąta, Wojciechów-Kolonia Pierwsza. Urząd Gminy w Wojciechowie miał status publiczny, wykonywał zadania powierzone Naczelnikowi Gminy Wojciechów, który był organem wykonawczym i zarządzającym Gminnej Rady Narodowej oraz organem administracji państwowej w gminie. W skład Urzędu Gminy w latach 1973-1983 wchodziły: biuro, gminna służba rolna. urząd stanu cywilnego.

Daty skrajne:

[1972]1973-1990

Klasyfikacja:

administracja ogólna

Nazwa twórcy:

Daty:

1972-1972, 1973-1990.

Nazwa dawna:

Nazwa obcojęzyczna:

Języki:

polski

Dostępność:

Udostępniany częściowo

Ogółem jednostek archiwalnych:

163

Ogółem opracowanych jednostek archiwalnych:

66

Ogółem jednostek archiwalnych bez ewidencji:

0

Ogółem metrów bieżących

0.94

Ogółem opracowanych metrów bieżących

0.63

Ogółem metrów bieżących bez ewidencji

0.0

Ogółem jednostek archiwalnych:

0

Ogółem plików :

0

Ogółem rozmiar (w MB):

0.0

Ogółem dokumentów

0

Ogółem spraw

0

Ogółem klas

0

Ogółem jednostek archiwalnych:

0.0

Ogółem metrów bieżących:

0.0

Daty skrajne dokumentacji niearchiwalnej:

Nazwa Inwentarz skarbowy Uwagi
spis zdawczo-odbiorczy Nie
inwentarz książkowy zatwierdzony Tak sporządzony przy pomocy bazy danych IZA