Numer zespołu Nazwa zespołu Data od Data do
Wyświetlanie 241 do 260 z 366 wpisów.
Numer Nazwa Daty skrajne Liczba
jednostek
Liczba skanów Rozwiń
wszystko
67/260/0 Urząd Miasta i Gminy w Międzyzdrojach [1945] 1984-1990 508 0 rozwiń
I.AKTA RADY NARODOWEJ MIASTA I GMINY (98 j.a. z lat 1984-1990) 1. Organizacja Rady, plany pracy, sprawozdania 2. Protokoły sesji Rady. 3. Uchwały Rady i ich realizacja 4. Sprawy osobowe radnych, ewidencja. 6. Spotkania radnych z wyborcami 7. Wnioski i postulaty radnych. 8. Komisje Rady Narodowe. 9. Protokoły posiedzeń Prezydium Rady Narodowej. 10. Postanowienia Prezydium i ich realizacja. 11. Wybory do samorządu mieszkańców. 12. Skargi i wnioski kierowane do Rady i jej organów. II. AKTA URZĘDU MIASTA I GMINY(137 j.a. z lat 1984-1990) 1. Organy kolegialne, narady. 2. Organizacja i zarządzanie. Zbiory zarządzeń i decyzji Naczelnika Miasta i Gminy, rejestry zarządzeń i decyzji i Naczelnika. 3. Plany pracy i programy działania Urzędu. 4. Statystyka. 5. Skargi i wnioski. 6. Kontrole i rewizje. 7. Planowanie i wykonanie budżetu gminy. 8. Plany i analizy społeczno-gospodarcze. 9. Czyny społeczne, konkursy. III. AKCESJA nr 680/2010, 17 nagrań z lat 1986-1990, sygn. 218-234. Nagrania Sesji Rady Narodowej Miasta i Gminy w Międzyzdrojach. IV. Akcesja 840/2019 Akta rzemieślników, 213 j.a. z lat 1945-1989, sygn. 235-447 V. Akcesja 924/2021 4 j.a. z lat 1958-1987, sygn. 448-451 VI. Akcesja 959/2021 57 j.a. z lat 1961-1989, sygn. 452-508. Liczba jednostek508
67/261/0 Muzeum Regionalne w Wolinie 1961-1997 54 0 rozwiń
1. DOKUMENTACJA AKTOWA Utworzenie Muzeum i nadanie statutu (1968 r.); plany pracy na lata 1970-1990; sprawozdania z działalności Muzeum za lata 1968-1990; sprawozdania statystyczne (1968-1985); nadbitki artykułów pracowników Muzeum (1980-1988); foldery, karty druki okolicznościowe (1980-1988); plany finansowe na lata 1979-1990; bilanse i sprawozdania finansowe za lata 1979-1990;współdziałanie z innymi instytucjami (korespondencja z lat1968-1990);rejestry działalności Muzeum za lata 1967-1990; sprawozdania z prac wykopaliskowych prowadzonych na terenie Wolina (1975-1992); korespondencja dot. Remontu zabytkowego dworku z XVIII w. jego adaptacji na potrzeby Muzeum (1981-1993); protokoły kontroli archiwum zakładowego (1985-1986); nadanie imienia Muzeum (1992-1993); zbiór ksiąg pamiątkowych Muzeum (1961-1991); akta klubów działających przy Muzeum: Amatorskiego Klubu Fotograficznego w Wolinie (protokolarze zebrań z lat 1970-1980) i Amatorskiego Klubu Fotograficznego w Wolinie (konika, programy działania 1980-1986). 2. DOKUMENTACJA TECHNICZNA Dokumentacja dot. Odbudowy (rekonstrukcji) zabytków Wolina: dworku z XVIII w. (adaptacja na Muzeum1987-1990); kościoła św. Wojciecha (1981 r.); palisady (1984 r.); portu średniowiecznego (1986 r.); Starego Miasta (1986-1997). Projekt wystawy archeologicznej w Wolinie z 1966 r. (rysunki) 3. Dopływ 969/2021 Teksty przewodników, sprawozdania; plany ochrony i plany przeciwpożarowe; akta Wolińskiego Towarzystwa Historycznego. Liczba jednostek58
67/262/0 Urząd Gminy w Kamieniu Pomorskim 1973-1973 5 0 rozwiń
I. GMINNA RADA NARODOWA W KAMIENIU POMORSKIM: 1. Protokoły sesji GRN: sygn. 1, lata -IX.1973 r. 2.Protokoły posiedzeń komisji stałych GRN: sygn. 2, lata - 1973 r.: protokoły Komisji Kultury, Oświaty i Spraw Socjalnych oraz Komisji Ładu i Porządku Publicznego. 3. Protokoły posiedzeń Prezydium GRN: sygn. 3, lata I-IX.1973 r. 4. Narady aktywu społeczno-gospodarczego: sygn. 4, lata II.1973 r.: narada w sprawie dalszego rozwoju produkcji rolnej na terenie gminy. II. URZĄD GMINY W KAMIENIU POMORSKIM: 5. Regulamin pracy pracowników Urzędu Gminy: sygn. 5, lata - V.1973 r. Liczba jednostek5
67/263/0 Powiatowy Pełnomocnik Ministerstwa Skupu w Kamieniu Pomorskim 1952-1956 1 0 rozwiń
Zarządzenia i okólniki Ministra Skupu oraz korespondencja Pełnomocnika dot. skupu dostaw obowiązkowych (1 j.a., lata 1952-1956) - dot. produkcji roślinnej i zwierzęcej. Liczba jednostek1
67/264/0 Przedsiębiorstwo Przemysłu Obuwniczego w Nowogardzie 1947-2018 438 0 rozwiń
1. Akta organizacyjne: regulaminy i schematy organizacyjne, zarządzenia Dyrektora dot. Spraw organizacyjnych Przedsiębiorstwa (1953-1989) 2. Zarządzenia Dyrektora (1956-1988) 3. Konferencje ekonomiczne, narady i odprawy pracownicze (1956-1989) 4. Organizacje pracownicze: akta Rady Pracowniczej, związków zawodowych, Podstawowej Organizacji Partyjnej PZPR (m.in.Wykazy członków, zbiór wydawnictw związków niezależnych; 1966-1997) 5. Plany gospodarcze wieloletnie (1958-1985) 6. Plany roczne: techniczno-ekonomiczne, inwestycyjne, produkcji i zatrudnienia (1949-1989) 7. Sprawozdania z wykonania planów, analizy ekonomiczno-finansowe działalności gospodarczej (1950-1989) 8. Bilanse i sprawozdania finansowe (1947-1991) 9. Sprawozdania statystyczne (1966-1991) 10. Instrukcje i wytyczne służbowe, instrukcje kancelaryjne i obiegu dokumentacji (1957-1993) 11. Kontrole, inspekcje, rewizje finansowe (1958-1984) 12. Zbiorowe układy pracy, porozumienia płacowe, regulaminy pracy i wynagradzania pracowników (1957-1991) 13. Szkolenia pracowników, współzawodnictwo (1950-1980, 1989) 14. Rozbudowa i modernizacja fabryki obuwia (1959-1975) 15. Karty inwentaryzacyjne budynków, paszporty maszyn i urządzeń, opisy technologiczne (1947-48, 1956-70) 16. Współpraca i kooperacja branżowa (1961, 1982-1988) 17. Kalkulacje cenowe (1957-1995) 18. Wynalazczość pracownicza, racjonalizacja: współpraca z Wojewódzkim Klubem Techniki i Racjonalizacji w Szczecinie, protokoły posiedzeń Zakładowej Komisji Wynalazczości i Racjonalizacji; rejestry projektów wynalazczych; zbiór zatwierdzonych pracowniczych projektów racjonalizatorskich (1963-1989) 19. Opisy technologiczno-materiałowe produkowanych wzorów obuwia (1982-1986) 20. Archiwum zakładowe: normatywy kancelaryjno-archiwalne, ewidencja zasobu (1958-1995) 21. AKCESJA 766/2015 142 j.a. z lat 1948-1963 0,45 mb 22. Akcesja 839/2019 8 j.a. z lat 1976-1993, 0,15 mb, sygn. 531-538 23. Dopływ 1078/2023 42 j.a. z lat 1992-2018; 1,5 mb., sygn. 539-580 Liczba jednostek580
67/265/0 Urząd Miasta i Gminy w Resku [1947] 1973-1990 376 0 rozwiń
I. AKTA RADY NARODOWEJ MIASTA I GMINY W RESKU (126 j.a., lata 1973-1990) 1. Organizacja Rady, plany pracy, sprawozdania 5 j.a., 1973-1990: regulaminy Rady; plany pracy Rady i jej organów; informacje o działalności Rady i jej organów; sprawozdania statystyczne Rady. 2. Protokoły sesji 21 j.a., 1973-1990. 3. Uchwały Rady i ich realizacja 12 j.a., 1973-1990: uchwały Rady Narodowej (nie ma tylko kilku uchwał); rejestry uchwał z lat 1984-1990; informacje o realizacji uchwał w latach 1973-1985. 4. Ewidencja radnych 4 j.a., 1984-1988: kwestionariusze radnych; karty ewidencyjne i aktywności mandatowej radnych; wykazy radnych. 5. Spotkania radnych z wyborcami 1 j.a., 1985-1986: protokoły spotkań radnych z wyborcami. 6. Wnioski i postulaty radnych 5 j.a., 1973-1974 i 1984-1990: wnioski, postulaty i interpelacje zgłaszane przez radnych na sesjach; rejestry interpelacji i wniosków radnych. 7. Komisje Rady Narodowej 44 j.a., 1973-1990: akta komisji stałych (protokoły posiedzeń, materiały z posiedzeń komisji oraz rejestry stanowisk, opinii i wniosków poszczególnych komisji) ułożone w 6 podserii: 1)Komisja Gospodarki Terenowej i Ochrony Środowiska (1973-1975). Akta komisji stałych z 1973 r. (nie ma akt Komisji Rolnictwa); 2)Komisja Przestrzegania Prawa i Porządku Publicznego; 3) Komisja Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Miejskiej; 4) Komisja Samorządu Społecznego Miasta i Wsi; 5) Komisja Wychowania, Oświaty i Kultury oraz Zdrowia, Spraw Socjalnych i Ochrony Środowiska; 6) Komisja Zaopatrzenia, Produkcji Rolnej i Usług. 8. Protokoły posiedzeń Prezydium Rady Narodowej 18 j.a., 1973-1990. 9. Postanowienia Prezydium 4 j.a., 1984-1990: postanowienia Prezydium; rejestry postanowień. 10. Samorząd mieszkańców miasta Resko 7 j.a., 1974-1990: akta Komitetu Osiedlowego Samorządu Mieszkańców miasta Resko (regulaminy organizacyjne, składy osobowe, protokoły posiedzeń Prezydium i komisji KOSM, sprawozdania i oceny działalności Samorządu, protokoły zebrań wyborczych mieszkańców do Komitetów Domowych). 11. Zebrania wiejskie. Wybory sołtysów 5 j.a., 1973-1984:protokoły zebrań wiejskich; akta z wyborów sołtysów; zestawienia statystyczne. II. AKTA URZĘDU MIASTA I GMINY(158 j.a., lata 1973-1990) 1. Organy kolegialne, narady 4 j.a. 1979-1989: protokoły posiedzeń Rady ds. Młodzieży przy Naczelniku Miasta i Gminy; protokoły posiedzeń oraz protokoły kontroli przeprowadzonych przez Zespół kontrolny do przeprowadzenia kontroli na terenie miasta i gminy Resko; protokoły posiedzeń Rady Pracowniczej; plany i protokoły narad koordynacyjnych. 2. Organizacja i zarządzanie 7 j.a., 1973-1985: regulaminy organizacyjne Urzędu; zarządzenia i decyzje Naczelnika Miasta i Gminy. 3. Plany pracy Urzędu 5 j.a., 1977-1989: kwartalne i roczne plany pracy Urzędu; plany szkoleń pracowników Urzędu. 4. Statystyka 10 j.a., 1975-1990: sprawozdania statystyczne dotyczące rolnictwa i skupu, gospodarki ziemią, leśnictwa, ruchu budowlanego i inwestycji, komunikacji, zatrudnienia i pośrednictwa pracy. 5. Skargi i wnioski 3 j.a. z lat 1978-1989: skargi i wnioski kierowane do Urzędu oraz Naczelnika Miasta i Gminy przez Komitet Miejsko-Gminny PZPR,przez mieszkańców miasta i gminy; wnioski i postulaty zgłoszone na zebraniach przedwyborczych. 6. Archiwum zakładowe 1 j.a., lata 1975-1990: spisy zdawczo-odbiorcze akt przekazanych do archiwum zakładowego; protokoły kontroli archiwum. 7. Kontrole zewnętrzne 5 j.a., 1973-1975 i 1979-1989: protokoły kontroli zewnętrznych (kompleksowych i problemowych) przeprowadzonych w Urzędzie m.in. przez Urząd Wojewódzki, Prezydium Powiatowej Rady Narodowej i Urząd Powiatowy w Łobzie, Główną Inspekcję Terenową;protokoły rewizji finansowych i gospodarczych. 8. Budżet gminy i jego realizacja. Bilanse i sprawozdania finansowe 23 j.a., lata 1973-1990: nie ma budżetów na lata 1975-1977 i 1981-1984 oraz informacji lub sprawozdań z wykonania budżetu za lata 1982-1983. 9. Plany społeczno-gospodarcze i ich realizacja. Informacje i analizy problemowe 29 j.a., 1973-1990: plany społeczno-gospodarcze wieloletnie i roczne; informacje o realizacji tych planów; inne plany i programy dot. spraw społeczno-gospodarczych (m.in. plan rozwoju sieci placówek handlowo-usługowych, kształtowania warunków życia na wsi, upowszechniania postępu społecznego); sprawozdania, informacje i analizy problemowe (dot. rolnictwa, budownictwa itp.). 10. Czyny społeczne. Konkursy 4 j.a., 1973-1990: plany i sprawozdania z realizacji czynów społecznych; programy estetyzacji miasta i gminy; materiały z konkursów: „Pomorze Szczecińskie piękne, gospodarne i kulturalne” „Gmina – Mistrz Gospodarności”, „Estetyka, czystość i porządek w zagrodzie wiejskiej”. 11. Oświata. Kultura i sztuka (ochrona zabytków). Sport i turystyka 4 j.a., 1974-1990: bardzo wyrywkowo zachowany materiał: projekt organizacji szkolnictwa 10-letniego na terenie gminy; wykazy obiektów zabytkowych na terenie gminy (budowli, parków, drzew uznanych za pomniki przyrody); akta dot. imprez turystycznych i sportowych organizowanych na terenie gminy; akta Międzyzakładowego Klubu Sportowego „Mewa” w Resku. 12. Urząd Stanu Cywilnego 1 j.a., 1977-1986: plany pracy USC; informacje o działalności Urzędu. 13. Obrona cywilna 2 j.a., 1973 r.: plany obrony cywilnej dla rejonu Resko i rejonu Starogard Łobeski. 14. Rolnictwo. Ochrona środowiska 6 j.a., 1977-1990: imienne wykazy gospodarstw rolnych specjalizujących się w produkcji roślinnej; informacje o występowaniu na terenie gminy chorób i szkodników roślin; sprawozdania z kontroli rolniczego wykorzystania gruntów rolnych; ewidencja urządzeń wodno-melioracyjnych; plany i programy poprawy stanu ochrony środowiska (dot. m.in. ochrony wód Regi i jej dopływów, ochrony terenów leśnych, gruntów, powietrza). 15. Geodezja. Gospodarka gruntami 50 j.a., 1973-1989: rejestry pomiarowo-klasyfikacyjne gruntów; akta dotyczące scalania i wymiany gruntów; decyzje dot. zmiany użytkowania gruntów; akta dot. sprzedaży i dzierżawy wieczystej gruntów. Oprócz dokumentacji aktowej, występuje również dokumentacja kartograficzna (mapy). 16. Budownictwo 3 j.a., 1976-1985: operaty koordynacyjne budownictwa mieszkaniowego; plany i sprawozdania z budownictwa indywidualnego i jednorodzinnego; dokumentację dot. wyznaczania terenów pod budownictwo jednorodzinne. 17. Pomoc społeczna 1 j.a., 1975 r.: analiza potrzeb i plan pomocy społecznej. III. Dopływ 720/2011 - Regulacja gruntów, scalenie i wymiana; ewidencja; operaty formalno-prawne miejscowości w gminie Resko - 56 j.a., [1946] 1973-1985. - Sprzedaż państwowych nieruchomości rolnych, przekazywanie nieruchomości Państwowego Funduszu Ziemi - 21 j.a., 1973-1986. IV. Dopływ 850/2019 r. Akta rzemieślników (14 j.a. sygn. 567-580 z lat 1956-1997) Liczba jednostek375
67/266/0 Urząd Celny w Dziwnowie [1946] 1947-1953 18 0 rozwiń
Zespół zawiera akta Urzędu Celnego w Dziwnowie oraz jednostek nadrzędnych. Stanowi go dokumentacja z lat 1947-1953, a także anteriora z 1946 r. Anteriora to normatywy instytucji zwierzchnich, zatwierdzone przed powstaniem urzędu a stanowiące podstawę jego działania. I. Dział Ogólny - 14 j.a. z lat [1946] 1947-1953: organizacja Urzędu Celnego w Dziwnowie - powoływanie i likwidacja urzędów celnych na terenie kraju; instrukcje i przepisy kancelaryjne; zbiory przepisów celnych; sprawozdania dotyczące żeglugi przybrzeżnej. II. Dział Celny - 4 j.a. z lat 1948-1953: współpraca i zależności z innymi instytucjami. Działalność Urzędu Celnego w Dziwnowie: - protokoły karne z powodu wykrycia przestępstwa skarbowego; - sprawozdania; - kontrole wewnątrz Urzędu; protokół z posiedzenia Komisji do ustalenia drogi, strefy i pasa granicznego w powiecie kamieńskim; współpraca z Wojskiem Ochrony Pogranicza; przejęcie łodzi motorowej "SAL.9". Liczba jednostek18
67/267/0 Urząd Celny w Świnoujściu 1945-1958 8 0 rozwiń
Zawartość zespołu stanowią następujące sygnatury: 1. Zarządzenia władz zwierzchnich dotyczące sposobu zabezpieczenia tajemnicy służbowej. Wytyczne przy ujawnianiu nadużyć; 1947-1947 2. Zarządzenia wewnętrzne Naczelnika Urzędu Celnego; 1948-1950 3. Przepisy kancelaryjne; 1945-1950 4. Sprawy poufne. Projekt współpracy przedsiębiorstw "Państwowa Żegluga na Odrze z Czechosłowacką Żeglugą na Odrze. Regulacje prawne dotyczące odpraw celnych żołnierzy i obywateli radzieckich; 1946-1950 5. Rejestr statków Bazy Bunkrowej; 1958-1958 6. Biuletyny statystyczne Ministerstwa Skarbu (nr 1 - I-VIII, 1946r; nr 2 - I-X, 1946r.); 1946-1946 7. Biuletyny statystyczne Ministerstwa Skarbu nr 1: II. 1947r. nr 6: VII. 1947r. nr 2: III. 1947r. nr 7: VIII. 1947r. nr 3: IV. 1947; 1947-1947 8. Biuletyny statystyczne Ministerstwa Skarbu nr 3: III. 1948r. nr 8: VIII. 1948r. nr 6:VI. 1948r. nr 9: IX. 1948r. nr 3: VII. 1948; 1948. Liczba jednostek8
67/268/0 Prokuratura Rejonowa w Gryficach [1957] 1975-1994 103 0 rozwiń
1. Repertoria Ds., Ko; PK; Pc; Ds.;. 2. Skorowidze do repertoriów Ds., Ko, W, Pk. 3. Akta z zakresu administracji: sprawozdania statystyczne; zarządzenia, pisma okólne, instrukcje. Liczba jednostek103
67/269/0 Przedsiębiorstwo Przemysłu Metalowego w Goleniowie [1949]1953-2005 248 0 rozwiń
1. Organizacja i zarządzanie 101 j.a.: sygn. 1-101 z lat 1953-2005 1.1 Organy kolegialne: sygn. 1 z lat 1973-1981: protokoły narad i konferencji Aktywu Społeczno-Gospodarczego, Komisji Weryfikacyjnej i Dyrekcji. 1.2 Organizacja przedsiębiorstwa; sygn. 2-22 z lat 1953-2005: dokumentacja dotycząca prywatyzacji przedsiębiorstwa oraz procesu upadłościowego. 1.3 Zarządzenia i opracowania jednostek nadrzędnych sygn. 23-25 z lat 1979-1992: informacje i oceny działalności przedsiębiorstw nadzorowanych przez Zarząd Przedsiębiorstw i Gospodarstw Pomocniczych Centralnego Zarządu Zakładów Karnych z lat 1979-1982; zarządzenia władz centralnych w sprawie zakładów karnych i przedsiębiorstw przywięziennych z lat 1982-1992; 1.4 Zarządzenia wewnętrzne; sygn. 26-56 z lat 1959-1994: zarządzenia wewnętrzne wydane w toku działalności zakładu, które w doskonały sposób obrazują jego rozwój i funkcjonowanie na przestrzeni lat 1.5 Instrukcje i regulaminy; sygn. 57-62 z lat 1967-1992: zbiór instrukcji i regulaminów obowiązujących w jednostce w latach 1967-1992 1.6 Kontrole i rewizje sygn. 63-68 z lat 1956-1993: protokoły z przeprowadzonych kontroli kompleksowych i problemowych zakładu, a dotyczących spraw z zakresu osiąganej rentowności, rozliczania z budżetem czy wykonywania obowiązków w zakresie ubezpieczeń społecznych; skargi personelu i więźniów na inspektorów kontrolujących przedsiębiorstwo oraz zarzuty skazanych względem zapewniania odpowiednich warunków BHP. 1.7 Archiwum Zakładowe: sygn. 69 z lat 1994-2003: notatka z lustracji archiwum zakładowego, umowa na opracowanie dokumentacji przedsiębiorstwa i umów przechowywania dokumentacji zawarte pomiędzy zakładem; ewidencja akt przekazanych do Archiwum Państwowego w Szczecinie Oddział w Płotach. 1.8 Kronika Przedsiębiorstwa; sygn. 70 z lat 1953-1990: oprawiona w wykonaną przez więźniów efektowną, metalową okładkę kronika przedsiębiorstwa. 1.9 Zarządzanie majątkiem Przedsiębiorstwa; sygn. 71-101 z lat 1975-2005: akta dotyczące majątku ruchomego oraz nieruchomości przedsiębiorstwa, ich inwentaryzacji i wyceny. 2. Planowanie i sprawozdawczość 142 j.a.; sygn. 102-243 z lat 1949-2005 2.1 Plany wieloletnie sygn. 102-104 z lat 1964-1976: projekty planów pięcioletnich z lat 1964-1968 oraz 1976, a także plan pięcioletni na lata 1971-1975. 2.2 Plany techniczno-ekonomiczne sygn. 105-154 z lat 1951-1994: plany techniczno-ekonomiczne oraz założenia do nich. Interesujący materiał stanowi plan techniczno ekonomiczny na 1994 r. oraz założenia do programu naprawczego do 1999 r. 2.3 Bilanse i sprawozdania finansowe sygn. 105-201 z lat 1949-2005: bilanse i występujące z nimi protokoły badania bilansów. 2.4 Sprawozdania opisowe sygn. 202-205 z lat 1952-2004: sprawozdania z realizacji zadań inwestycyjnych za lata 1969-1976 oraz sprawozdania Syndyka dotyczące przebiegu procesu upadłościowego. 2.5 Sprawozdania statystyczne sygn. 206-209 z lat 1965-1988: akta obrazujące działalność przedsiębiorstwa w latach 1965-1988 w ujęciu statystycznym. 2.6 Analizy ekonomiczne i problemowe; sygn. 210-243 z lat 1962-1990: materiał dotyczący kondycji finansowej przedsiębiorstwa i jego problemach ekonomiczno-finansowych. 3. Samorząd Pracowniczy 5 j.a.; sygn. 244-248 z lat 1958-1992 3.1 Rada Zakładowa; sygn. 244-246 z lat 1958-1980: protokoły posiedzeń Rady Zakładowej przedsiębiorstwa i uchwały Plenum Zarządu Związków Zawodowych Metalowców w Gdańsku. 3.2 Rada Pracownicza; sygn. 247-248 z lat 1983-1992: protokoły posiedzeń Rady Pracowniczej z lat 1983-1987 oraz Statut Samorządu Załogi i jego zmiany z lat 1983-1992. 4. AKCESJA 799/2016: Akta osobowe; sygn. 249-1526 z lat 1953-1994 Liczba jednostek1526
67/270/0 Kombinat Państwowych Gospodarstw Rolnych w Mostach [1945-1956] 1973-1992 163 0 rozwiń
1. Organizacja Kombinatu Państwowych Gospodarstw Rolnych w Mostach i jednostek podległych. Daty skrajne: 1973-1992. Liczba j.a.: 31 1.1. Rejestracja, zmiany, likwidacja. Daty skrajne: 1981-1992. Liczba j.a.: 1 - Są to akta rejestracyjne Kombinatu. Materiał nie jest kompletny. 1.2. Regulaminy i instrukcje wewnętrzne. Daty skrajne: 1973-1991. Liczba j.a.: 14 - Instrukcje prowadzenia dokumentacji księgowej, instrukcje inwentaryzacyjne, regulaminy pracy i regulaminy z zakresu płac i działalności socjalnej. Znaleźć tu można także zdekompletowane regulaminy organizacyjne Kombinatu oraz jego statut. 1.3. Zarządzenia wewnętrzne dyrektora i kierownictwa jednostek podległych. Daty skrajne: 1973-1991. Liczba j.a.: 3 - W tej grupie rzeczowej znaleźć można zarządzenia i decyzj dyrektora Kombinatu oraz pojedyncze zarządzenia pozostałego kierownictwa. Zbiór nie jest kompletny. 1.4. Posiedzenia i narady samorządu pracowniczego. Daty skrajne: 1973-1992. Liczba j.a.: 11 - Są to protokoły z Konferencji Samorządu Robotniczego, protokoły posiedzeń Rady Pracowniczej oraz jej uchwały, a także posiedzenia Delegatów oraz protokoły z ustalenia wyników wyborów do organów samorządu pracowniczego. Ważnym materiałem jest również jednostka dotycząca NSZZ Pracowników Kombinatu, zawierająca jego statut, plany pracy, sprawozdania z działalności i korespondencję. 1.5. Zakładowy Klub Techniki i Racjonalizacji. Daty skrajne: 1984-1990. Liczba j.a.: 1 - Jest to ciekawy materiał zawierający protokoły posiedzeń Klubu, plany pracy i wybory. 1.6. Współpraca z zagranicą. Daty skrajne: 1984-1990. Liczba j.a.: 1 - Ta podseria obejmuje umowę współpracy między KPGR w Mostach, a podobnymi podmiotami działającymi na terenie ówczesnego NRD. 2. Kontrole Kombinatu Państwowych Gospodarstw Rolnych w Mostach i jednostek podległych Daty skrajne: 1974-1992.Liczba j.a.: 10 2.1. Kontrole zewnętrzne Kombinatu Państwowych Gospodarstw Rolnych w Mostach.Daty skrajne: 1974-1992. Liczba j.a.: 8 - Są tu protokoły kontroli ogólnych i problemowych przeprowadzanych przez NIK, Okręgowy Zarząd Dochodów Państwowych i Kontroli Finansowej, Urząd Wojewódzki czy ZUS. Do podserii przyporządkowano także protokoły kontroli archiwum zakładowego przeprowadzanych przez Archiwum Państwowe. 2.2. Kontrole wewnętrzne Kombinatu Państwowych Gospodarstw Rolnych w Mostach i jednostek podległych.Daty skrajne: 1975-1992. Liczba j.a.: 2 - Są tu protokoły kontroli wewnętrznych z zakresu płac, zatrudnienia, prawidłowości prowadzenia księgowości, dystrybucji, produkcji itd. 3. Planowanie. Daty skrajne: 1973-1992. Liczba j.a.: 31 3.1. Plany gospodarczo-finansowe. Daty skrajne: 1973-1992. Liczba j.a.: 26 - Są tu plany gospodarczo finansowe roczne, opracowywane na tzw. lata gospodarcze, czyli od 30 czerwca roku początkowego do 30 czerwca roku następnego. Materiał jest kompletny. 3.2. Plany wieloletnie. Daty skrajne: 1973-1988. Liczba j.a.: 5 - Znaleźć tu można perspektywiczny plan gospodarczy dla Kombinatu, sporządzony w 1975 roku, a obejmujący okres do 1980 roku. Wśród materiałów tej podserii są także wieloletnie plany finansowo-gospodarcze, finansowania inwestycji czy skrócony program organizacyjno-inwestycyjny WPGR w Mostach. 4. Sprawozdawczość. Daty skrajne: 1973-1992. Liczba j.a.: 80 4.1. Sprawozdawczość finansowa. Daty skrajne: 1973-1991. Liczba j.a.: 20 - Są to bilanse i sprawozdania finansowe. Materiał jest kompletny i obejmuje WPGR w Mostach oraz KPGR w Mostach. 4.2. Sprawozdawczość rzeczowa. Daty skrajne: 1973-1992. Liczba j.a.: 13 - ta podgrupa rzeczowa obejmuje meldunki operacyjne, wynikowe sprawozdania rzeczowe, sprawozdania z działalności gospodarczej i sprawozdania inwestycyjne. 4.3. Analizy finansowo-rzeczowe. Daty skrajne: 1973-1992. Liczba j.a.: 25- Materiały zgromadzone w tej podserii to głównie analizy gospodarczo-finansowe oraz realizacji planów. Znaleźć tu można także informacje z zakresu realizacji zadań finansowych, analizy kosztów produkcji i ogólne analizy działalności gospodarczej Kombinatu. 4.4. Sprawozdawczość statystyczna. Daty skrajne: 1973-1992. Liczba j.a.: 20 - To sprawozdania syntetyczne na formularzach GUS obejmujące takie zagadnienia jak inwestycje, remonty kapitalne, zatrudnienie i fundusz płac, powierzchni zasiewów itd. Wbrew pozorom jest to ciekawy materiał obrazujący różne aspekty działalności Kombinatu. 5. Gospodarowanie nieruchomościami. Daty skrajne: 1974-1991. Liczba j.a.: 7 5.1. Rejestry i mapy. Daty skrajne: 1976-1991. Liczba j.a.: 5 - Są to rejestry gruntów i mapy gospodarstw: Danowo, Darż, Mosty, Radzanek. Materiał obejmuje także rejestry pomiarowo-klasyfikacyjne gruntów z lat 1982-1991. 5.2. Przejęcia i przekazania gruntów i innych nieruchomości rolnych. Daty skrajne: 1974-1991. Liczba j.a.: 2 - Protokoły zdawczo-odbiorcze przejęcia gruntów i innych nieruchomości rolnych. 6. Ewidencja pracownicza. Daty skrajne: 1945-1956. Liczba j.a.: 4 6.1. Skorowidze, rejestry i wykazy pracowników. Daty skrajne: 1945-1956. Liczba j.a.: 3 - Jest tu książka etatów pracowników, wykazy pracowników umysłowych, rejestr pracowników administracyjnych i inżynieryjno-technicznych. Osoby zainteresowane tematem działalności PGR na terenie objętym działalnością Archiwum Państwowego w Szczecinie mogą sięgnąć również do akt takich zespołów jak m.in.: 65/508 Zjednoczenia Państwowych Przedsiębiorstw Gospodarki Rolnej w Szczecinie; 65/1101 Kombinat Państwowych Gospodarstw Rolnych w Dobrej k. Szczecina; Archiwum Państwowym w Szczecinie Oddział w Międzyzdrojach: 67/22 Inspektorat PGR Gryfice z siedzibą w Trzebiatowie; 67/83 Inspektorat PGR Kamień Pomorski z siedzibą we Wrzosowie; 67/108 Inspektorat PGR Nowogard z siedzibą w Radosławiu; 67/254 Inspektorat PGR Goleniów; 67/283 Zbiór akt zespołów PGR z terenu działania Oddziału AP w Płotach; Archiwum Państwowym w Szczecinie Oddział w Stargardzie: 68/262 Kombinat Państwowych Gospodarstw Rolnych w Stargardzie Szczecińskim; 68/268 Kombinat Państwowych Gospodarstw Rolnych w Łobzie. Liczba jednostek163
67/272/0 Zarząd Powiatowy Związku Młodzieży Socjalistycznej w Świnoujściu 1966-1975 17 0 rozwiń
1. Konferencje Sprawozdawczo-Wyborcze 1966-1975; 3 j.a. – m.in. protokoły z obrad, teksty wystąpień, sprawozdania Zarządu Powiatowego ZMS. 2. Posiedzenia plenarne 1969; 1 j.a. – protokoły. 3. Posiedzenia Prezydium 1968-1969; 1 j.a. – protokoły. 4. Narady przewodniczących kół 1969; 1 j.a. – protokół. 5. Informacje Zarządu Wojewódzkiego Związku Młodzieży Socjalistycznej w Szczecinie 1968-1969; 1 j.a. – m.in. plany posiedzeń Zarządu Wojewódzkiego ZMS, schematy organizacyjne. 6. Sprawozdania statystyczne 1975, 1 j.a. 7. Kontrole 1969; 1 j.a. – protokół z kontroli przeprowadzonej przez Zarząd Wojewódzki ZSM w Szczecinie. 8. Członkostwo 1968-1975, 2 j.a. -wykazy członków, informacje o składkach, rezygnacje z członkostwa, opiniowanie. 9. Działalność ideowo-wychowawcza i oświatowa 1969-1974, 4 j.a. - informacje dotyczące szkoleń, odczytów i konkursów, dzienniki szkoły aktywu, fotografia z obchodów Święta Pracy. 10. Materiały dotyczące działalności zarządów miejskich, zakładowych i kół Związku Młodzieży Socjalistycznej 1969-1972, 2 j.a. – sprawozdania i protokoły z posiedzeń. Liczba jednostek17
67/273/0 Zarząd Miejski Związku Socjalistycznej Młodzieży Polskiej w Świnoujściu 1976-1987 28 0 rozwiń
1. Konferencje Sprawozdawczo-Wyborcze 1977-1984, 4 j.a. – m.in. m.in. protokoły obrad, teksty wystąpień, sprawozdania Zarządu Miejskiego ZSMP, fotografia z Konferencji. 2. Posiedzenia plenarne 1977-1986, 4 j.a. – protokoły, teksty wystąpień. 3. Posiedzenia Prezydium 1983-1984, 1 j.a. - protokoły. 4. Narady przewodniczących zarządów kół i aktywu szkolnego 1979-1986, 3 j.a. - protokoły narad przewodniczących zarządów zakładowych, zarządów kół i zarządów szkolnych; protokoły narad aktywu szkolnego. 5. Sprawozdania statystyczne, informacje 1976-1987, 7 j.a. - sprawozdania statystyczne z działalności; informacje dotyczące działalności Zarządu Miejskiego ZSMP w Świnoujściu. 6. Kontrole 1983-1985, 1 j.a. – m.in. protokół z kontroli kompleksowej Zarządu Miejskiego ZSMP w Świnoujściu. 7. Członkostwo 1976-1986, 1 j.a. - opiniowanie członków ZSMP w tym wnioski o nadanie odznaczeń. 8. Współpraca z Zarządem Wojewódzkim ZSMP w Szczecinie oraz innymi organizacjami 1977-1984, 2 j.a. – informacje dotyczące m.in. inicjatyw kulturalnych i propagandowych, zaproszenia na zebrania sprawozdawczo-wyborcze, organizacja wyjazdów. 9. Działalność sportowo-turystyczna i kulturalno-propagandowa 1979-1986, 2 j.a. – m.in. informacje dotyczące realizowanych inicjatyw. 10. Materiały dotyczące działalności zarządów zakładowych 1977-1987, 3 j.a. – materiały dotyczące zarządów zakładowych ZSMP Morskiej Stoczni Remontowej w Świnoujściu i Zakładu Przeładunkowego w Świnoujściu. Liczba jednostek28
67/274/0 Płotowskie Towarzystwo Kultury w Płotach 1984-1990 [1991] 26 0 rozwiń
1. Organizacja Płotowskiego Towarzystwa Kultury 1984 – 1990; 8 j.a. - akta dotyczące powołania (protokół spotkania założycielskiego, wpis do krajowego rejestru sądowego) oraz działalności statutowej Towarzystwa (protokoły obrad Sejmików Kultury, zebrań Rady oraz posiedzeń Prezydium Płotowskiego Towarzystwa Kultury); deklaracje członkowskie. 2. Akta finansowe i statystyczne 1985 – 1990; 1 j.a. - sprawozdania finansowe PTK za lata 1984 – 1990; formularze, wzory, zarządzenia Głównego Urzędu Statystycznego w sprawie obowiązków sprawozdawczych instytucji społecznych. 3. Działalność Płotowskiego Towarzystwa Kultury 1984 – 1991; 16 j.a. 3.1. Współpraca z instytucjami społecznymi 1984 – 1989; 4 j.a. - korespondencja ze Szczecińskim Towarzystwem Kultury oraz innymi instytucjami społecznymi; pisma wymieniane z Urzędem Miasta i Gminy w Płotach; zaproszenia oraz materiały dotyczące udziału członków PTK w konkurach oraz konferencjach. 3.2. Działalność wydawnicza. Publikacje1984 – 1990 [1991]; 5 j.a. - konspekty prac oraz materiały z sesji popularno-naukowych dotyczących publikowanych pozycji.: „Płoty wczoraj i dziś”, „Z dziejów oświaty na terenie miasta i gminy Płoty”, „Płoty. Dzieje miasta”. 3.3. Imprezy, konkursy, warsztaty 1984 –1988; 7 j.a. - akta dokumentujące konkursy organizowane przez PTK; harmonogramy przygotowań, zgłoszenia uczestników, programy obchodów, wykazy zwycięzców poszczególnych konkurencji oraz sprawozdania podsumowujące wydarzenia. 4. Materiały dotyczące historii Płot 1985; 1 j.a. - zbiór dokumentów dotyczących dawnych Płot: - kserokopie fotografii „Plater Zeitung” z 12.VI.1902 i 23.VIII.1902 dotyczących budowy kościoła w Płotach; - kserokopie dokumentów z 1903 r. znalezionych w wieży kościoła w 1971 r., - kserokopie artykułów z „Heimatkalender für den Kreis Regenwalde” z 1935 r. Liczba jednostek26
67/275/0 Stadnina Koni Nowielice w Nowielicach 1950-1993 122 0 rozwiń
Plany gospodarcze; sprawozdania rzeczowe; bilanse i sprawozdania finansowe; protokoły badania sprawozdań finansowych; plany i sprawozdania inwestycji i remontów kapitalnych; kontrole zewnętrzne, lustracje, rewizje finansowe; inwentaryzacja powszechna środków trwałych; regulaminy pracy; współzawodnictwo pracy; analizy ekonomiczne; sprawozdania statystyczne; skargi i wnioski; ewidencja archiwum zakładowego. Akcesja 771/2015 Stadnina Koni "Nowielice" w Nowielicach - 57 j.a. akta osobowe pracowników z lat 1957-1992 Akcesja 789/2016 - 9 j.a. sprawozdania i bilanse z lat 1980-1993. Dopływ 1025/2022 - 6 j.a. z lat 1969-1976 plany gospodarczo-finansowe z lat 1969-1976. Liczba jednostek179
67/276/0 Zarząd Miejski i Miejska Rada Narodowa w Resku 1946-1950 9 0 rozwiń
I. ZARZĄD MIEJSKI: sygn. 1-3, 3 j.a.,lata - 1949 r. 1) Referat Finansowy (2 j.a.): budżet dodatkowy Szpitala Powiatowego w Resku na rok 1949 oraz komplet budżetów na rok 1950. 2) Referat Ogólno-Administracyjny (1 j.a.): rejestr budynków znajdujących się na terenie miasta. Podaje on – między innymi – nazwiska osób oraz nazwy firm, które przed wojną były właścicielami danych posesji. II. MIEJSKA RADA NARODOWA: sygn. 4-9, 6 j.a., lata 1946-1950 Protokoły posiedzeń MRN z lat 1947-1950 oraz jeden protokół posiedzenia Prezydium MRN z 1949 r. Liczba jednostek9
67/277/0 Gminna Rada Narodowa w Resku 1947-1954 23 0 rozwiń
I. Zarząd Gminny (sygn. 1-4, 4 j.a., lata 1948-1950): akta tylko Działu Finansowego dot. Budżetu z lat 1949-1950 oraz podatku gruntowego (rejestry wymiarowe) z lat 1948-1949. II. Gminna Rada Narodowa (sygn. 5-9, 5 j.a., lata 1947-1950): protokoły posiedzeń plenarnych GRN z lat 1947-1950 oraz jeden protokół posiedzeń Prezydium GRN z 1947 r. III. Prezydium GRN (sygn. 10-23, 14 j.a., lata 1951-1954) 1) Referat Ogólno-Administracyjny: protokoły sesji GRN oraz protokoły posiedzeń Prezydium GRN z lat 1951-1954 2) Referat Finansowy: budżety i sprawozdania finansowe z lat 1950-1954. Liczba jednostek23
67/278/0 Zbiór akt komitetów FJN z terenu działania Oddziału AP w Płotach 1952-1983 326 0 rozwiń
I. POWIATOWE KOMITETY FJN:6 zespołów, 141 j.a. z lat 1952-1975 [-1983] 1. PowiatowyKomitet FJN w Goleniowie: 21 j.a. z lat 1954-1974: protokoły posiedzeń PK FJN z lat 1957-1970; akta Powiatowego Komitetu Koordynacyjnego Społecznego Funduszu Budowy Szkół z lat 1959-1966; plany pracy, programy działania oraz sprawozdania i informacje o działalności Komitetu i jego organów z lat 1958-1973; wybory do Sejmu i rad narodowych z lat 1954-1969; samorząd mieszkańców z lat 1967-1973; wybory sołtysów z lat 1958, 1970 i 1974;wybory ławników z 1956 r. 1. Powiatowy Komitet FJN w Gryficach: 66 j.a. z lat 1954-1975: wykazy i informacje o działaczach FJN z lat 1966-1968; protokoły posiedzeń PK FJN (posiedzeń plenarnych oraz posiedzeń Prezydium) z lat 1956-1975; akta komisji i komitetów działających przy PK FJN: Komisji ds. dzieci i młodzieży oraz Powiatowej Rady Kobiet z lat 1968-1969; informacje i sprawozdania z działalności z lat 1963-1973; wybory do Sejmu i rad narodowych z lat 1954-1973; samorząd mieszkańców z lat 1964 i 1974; wybory sołtysów z lat 1964 i 1974; wybory ławników z lat 1960-1961; czyny społeczne, konkursy z lat 1966-1971. 1. Powiatowy Komitet FJN w Kamieniu Pomorskim: 8 j.a. z lat: 1956-1975: protokoły posiedzeń PK FJN z lat 1956-1970; akta komitetów działających przy PK FJN: Komitetu Koordynacyjnego Społecznego Funduszu Budowy Szkół (1961r.), Powiatowej Rady Kobiet (1969r.), Powiatowej Rady Przyjaciół Szkoły i Młodzieży (1970r.); plany pracy, sprawozdania i informacje o działalności FJN z lat 1957-1975; plakat wydany z okazji XX rocznicy Ludowego Wojska Polskiego (1963r.) 1. Powiatowy Komitet FJN w Nowogardzie: 26 j.a. z lat 1952-1974: wykazy członków miejskich i gromadzkich komitetów FJN z 1969r.; protokoły posiedzeń PK FJN z lat 1956-1971; akta komitetów i organizacji działających przy PK FJN: Powiatowej Rady Kobiet (1969-1971) i Powiatowego Oddziału ZBOWiD (1956-1963); sprawozdania z działalności PK FJN z lat 1967-1971; wybory do Sejmu i rad narodowych z lat 1952-1973; czyny społeczne (1970-1971), konkursy (1969-1970), obchody rocznic (1968-1974); wydawnictwa własne PK FJN (1954-1955 i 1965). 1. Powiatowy Komitet FJN w Świnoujściu: 3 j.a. z lat 1956-1972: protokoły posiedzeń PK FJN z lat 1957-1972; wybory do Sejmu i rad narodowych z lat 1956 i 1965; obchody rocznic i uroczystości z lat 1966-1968. 1. Miejski Komitet FJN w Świnoujściu: 17 j.a. zlat: 1961-1983: wykazy członków MK FJN z lat 1973-1981; protokoły posiedzeń MK FJN z lat 1963-1982; akta komisji i komitetów działających przy MK FJN: Komisji indywidualnej profilaktyki społecznej (1977-1981), Komisji konkursowej i czynów społecznych (1969-1989), Komisji kultury moralnej i obyczajowości obywatelskiej (1978-1980), Komisji propagandy (1977-1980), Komisji ds. samorządu mieszkańców (1978-1981), Miejskiej Rady Kobiet (1976-1983), Zespołu ds. Społecznych Komisji Pojednawczych (1967-1980); wybory do Sejmu i rad narodowych z 1976r.; konkursy z lat 1976-1982. II.MIEJSKIE I OSIEDLOWE KOMITETY FJN: 11 zespołów, 29 j.a. z lat 1952-1973 1. Miejski Komitet FJN w Dobrej: 3 j.a. z lat 1952, 1965-1972 2. Osiedlowy Komitet FJN w Dziwnowie: 3 j.a. z lat 1965-1970 3. Miejski Komitet FJN w Goleniowie: 4 j.a. z lat 1957, 1970-1973 4. Miejski Komitet FJN w Gryficach:2 j.a. z lata: 1964-1973 5. Miejski Komitet FJN w Kamieniu Pomorskim: 1 j.a. z lat 1960-1969 6. Miejski Komitet FJN w Maszewie: 2 j.a. z lat 1961-1972. 7. Miejski Komitet FJN w Nowogardzie: 3 j.a. z lat 1969, 1971-1973 8. Miejski Komitet FJN w Płotach: 2 j.a. z lat 1963-1971 9. Miejski Komitet FJN w Resku: 3 j.a. zlat 1965-1972 10. Miejski Komitet FJN w Trzebiatowie: 3 j.a. z lat 1960-1973 11. Miejski Komitet FJN w Wolinie: 3 j.a. z lat 1961, 1965-1972. III.MIEJSKO-GMINNE KOMITETY FJN: 9 zespołów, 49 j.a. z lat 1973-1983 1. Miejsko-Gminny Komitet FJN w Dobrej: 5 j.a. zlat 1973-1980 2. Miejsko-Gminny Komitet FJN w Goleniowie: 13 j.a. z lat 1973-1983 3. Miejsko-Gminny Komitet FJN w Gryficach: 11 j.a. z lat 1975-1982 4. Miejsko-Gminny Komitet FJN w Maszewie: 2 j.a. z lat1973, 1976, 1978-1980 5. Miejsko-Gminny Komitet FJN w Międzyzdrojach: 1 j.a. z1982 r. 6. Miejsko-Gminny Komitet FJN w Nowogardzie: 2 j.a. z lat 1974-1976 7. Miejsko-Gminny Komitet FJN w Płotach: 2 j.a. zlat1979 i 1981 8. Miejsko-Gminny Komitet FJN w Trzebiatowie: 10 j.a. z lat 1974-1980 9. Miejsko-Gminny Komitet FJN w Wolinie: 2 j.a. z lat 1973-1983 IV. GMINNE KOMITETY FRONTU NARODOWEGO / FRONTU JEDNOŚCI NARODU: 12 zespołów: 45 j.a. z lat 1952,1973-1983 1. Gminny Komitet Frontu Narodowego w Dargobądzu: 1 j.a. z 1952r. 1. Gminny Komitety FJN w Brojcach: 4 j.a. z lat 1973-1981 1. Gminny Komitet FJN w Dziwnowie: 1 j.a. zlat: 1977-1978 1. Gminny Komitet FJN w Golczewie: 9 j.a. zlat 1973-1982 1. Gminny Komitet FJN w Kamieniu Pomorskim: 1 j.a. z 1973r. 1. Gminny Komitet FJN w Karnicach: 5 j.a. z lat 1974-1975, 1977-1981 7. Gminny Komitet FJN w Kołczewie: 1 j.a. z 1973r. 8. Gminny Komitet FJN w Lubczynie: 1 j.a. z lat1973-1976 9. Gminny Komitet FJN w Osinie: 2 j.a. z lat 1973-1980 10. Gminny Komitet FJN w Przybiernowie: 10 j.a. zlat 1973-1983 11. Gminny Komitet FJN w Rewalu: 1 j.a. z lat 1979-1981 12. Gminny Komitet FJN w Stepnicy: 9 j.a. z lat 1973-1983 V.GROMADZKIE KOMITETY FJN: 38 zespołów, 62 j.a. z lat [1952-] 1954-1972 1. Gromadzki Komitet FJN w Błotnie(pow. nowogardzki): 2 j.a. z lat 1961-1969 2. Gromadzki Komitet FJN w Cerkwicy(pow. gryficki): 1 j.a. z lat 1960-1972 3. Gromadzki Komitet FJN w Dargobądzu(pow. woliński): 3 j.a. z lat 1961-1972 4. Gromadzki Komitet FJN w Dębicach(pow. nowogardzki): 1 j.a. z lat 1961-1972 5. Gromadzki Komitet FJN w Gorzysławiu(pow. gryficki): 2 j.a. z lat 1954, 1969-1970 6. Gromadzki Komitet FJN w Gostyniu(pow. kamieński): 2 j.a. z lat 1956-1972 7. Gromadzki Komitet FJN w Górzycy(pow. gryficki): 1 j.a. z lat 1956-1972 8. Gromadzki Komitet FJN w Gryficach(pow. gryficki): 1 j.a. z lat 1960-1969 9. Gromadzki Komitet FJN w Jarosławkach(pow. goleniowski): 1 j.a. zlat 1954-1960 10.Gromadzki Komitet FJN w Jarszewie(pow. kamieński): 1 j.a. z 1969r. 11.Gromadzki Komitet FJN w Jaślu(pow. gryficki): 1 j.a. zlat 1961-1969 12.Gromadzki Komitet FJN w Kamieniu Pomorskim(pow. kamieński): 1 j.a. z lat 1960-1971 13.Gromadzki Komitet FJN w Karnicach(pow. gryficki): 1 j.a. z lat 1969-1972 14. Gromadzki Komitet FJN w Kliniskach Wielkich(pow. goleniowski): 1 j.a. z lat 1954-1961 15.Gromadzki komitet FJN w Kołczewie(pow. woliński): 2 j.a. zlat 1969-1972 16.Gromadzki Komitet FJN w Korytowie(pow. nowogardzki): 1 j.a. z lat 1957-1962 17.Gromadzki Komitet FJN w Krępsku(pow. goleniowski): 1 j.a. zlat 1960-1968 18.Gromadzki Komitet FJN w Lubczynie(pow. goleniowski): 2 j.a. z lat 1954 i1969 19.Gromadzki KomitetFJN w Ładzinie(pow. woliński): 2 j.a. z lat 1962-1971 20.Gromadzki Komitet FJN w Łożnicy(pow. goleniowski): 1 j.a. z 1969r. 21.Gromadzki Komitet FJN w Mostach(pow. goleniowski): 6 j.a. z lat [1952-] 1954-1972 22.Gromadzki Komitet FJN w Osinie(pow. nowogardzki): 1 j.a. z lat 1969-1972 23.Gromadzki Komitet FJN w Płotach(pow. gryficki): 1 j.a. z lat 1965-1969 24.Gromadzki Komitet FJN w Przybiernowie (pow. goleniowski): 1 j.a. z 1969r. 25.Gromadzki Komitet FJN w Przytorze(pow. woliński): 1 j.a. z lat 1961-1970 26.Gromadzki Komitet FJN w Racimierzu (pow. pow. goleniowski): 2 j.a. z lat 1966-1972 27.Gromadzki Komitet FJN w Resku(pow. łobeski): 4 j.a. zlat 1962-1966, 1969, 1971 28.Gromadzki Komitet FJN w Rogozinie(pow. gryficki): 1 j.a. z lat 1965 i 1969 29.Gromadzki Komitet FJN w Rożnowie(pow. goleniowski): 4 j.a. z lat 1961, 1969-1972 30.Gromadzki Komitet FJN w Stawnie(pow. goleniowski): 1 j.a. z lat 1963, 1965-1968 31.Gromadzki Komitet FJN w Stepnicy(pow. goleniowski): 2 j.a. z lat 1961-1972 32.Gromadzki Komitet FJN w Świerznie(pow. kamieński): 1 j.a. z lat 1961, 1965-1969 33.Gromadzki Komitet FJN w Trzebiatowie(pow. gryficki): 1 j.a. z 1969r. 34.Gromadzki Komitet FJN w Wicimicach(pow. gryficki): 1 j.a. zlat 1965-1972 35.Gromadzki Komitet FJN w Wierzbięcinie(pow. nowogardzki): 1 j.a. z lat1961-1971 36. Gromadzki Komitet FJN w Wołowcu(pow. nowogardzki): 3 j.a. z lat 1956-1960, 1963-1971 37.Gromadzki Komitet FJN w Wyszomierzu(pow. nowogardzki): 1 j.a. zlat 1965-1971 38. Gromadzki Komitet FJN w Żabowie(pow. nowogardzki): 2 j.a. zlat 1961-1969 W aktach miejskich, miejsko-gminnych oraz gminnych i gromadzkich komitetów FJN zachowały się najczęściej protokoły posiedzeń komitetów FJN, informacje o działalności FJN oraz komisji i organizacji działających przy FJN, akta dot. wyborów, czynów społecznych i konkursów. Akta żadnego z komitetów FJN nie są kompletne. Liczba jednostek326
67/279/0 Zbiór akt rad PRON z terenu działania Oddziału AP w Płotach 1983-1989 21 0 rozwiń
1. Rada Miejsko-Gminna PRON w Goleniowie: sygn. 1, lata 1988-1989: protokoły posiedzeń, informacje o działalności. 2. Rada Miejsko-Gminna PRON w Maszewie: sygn. 2-6 (5 j.a.), lata 1984-1989: protokoły posiedzeń, informacje o działalności. 3. Rada Miejsko-Gminna PRON w Międzyzdrojach: sygn. 7 (1 j.a.), lata 1984, 1986: protokoły posiedzeń, informacje o działalności. 4. Rada Miejsko-Gminna PRON w Płotach: sygn. 8-11 (4 j.a.), lata 1983-1989: protokoły posiedzeń, informacje o działalności. 5. Rada Miejsko-Gminna PRON w Trzebiatowie: sygn. 12-16 (5 j.a.), lata 1983-1989: protokoły posiedzeń, informacje o działalności. 6. Rada Gminna PRON w Stepnicy: sygn. 17-21 (5 j.a.), lata 1983-1989: protokoły posiedzeń, informacje o działalności. Liczba jednostek21
67/280/0 Akta komisji wyborczych z wyborów do Sejmu i Senatu z 1989 r. (i nast.) z terenu działania Oddziału AP w Płotach 1989-1997 29 0 rozwiń
1. Wybory z 4.VI.1989 r. (sygn. 1-20;20 ja);akta z terenu gmin: Brojce, Dobra, Golczewo, Goleniów, Kamień Pomorski, Karnice, Maszewo, Międzyzdroje, Nowogard, Przybiernów, Resko, Stepnica, Świnoujście, Wolin. 2. Wybory z 27.X.1991 r. (sygn. 21-22;2 ja);akt z terenu gmin Brojce i Stepnica. 3. Wybory z 19.IX.1993 r. (sygn. 23-26; 4 ja);akta z teenu gmin: Brojce, Karnice, Maszewo. 4. Wybory z 21.IX.1997 r. (sygn. 28-29;2 ja);akta z terenu gmin: Maszewo i Rewal. Są to głównie protokoły posiedzeń obwodowych komisji wyborczych, protokoły głosowań, obwieszczenia, wzory kart do głosowania. Liczba jednostek29
Wyświetlanie 241 do 260 z 366 wpisów.