Numer zespołu Nazwa zespołu Data od Data do
Wyświetlanie 16 do 30 z 1 402 wpisów.
Numer Nazwa Daty skrajne Liczba
jednostek
Liczba skanów Rozwiń
wszystko
13/16/0 Akta gminy Biała 1931-1954 178 0 rozwiń
I. Urząd Gminy Mikuszowice Krakowskie 1. Sprawy meldunkowe: rejestr mieszkańców i skorowidz, z lat 1931-1939, sygn. 1-2 II. Der Bürgermeister der Nikolsdorf-Ost (Naczelnik Gminy Mikuszowice) 1. Sprawy meldunkowe: kartoteka mieszkańców Mikuszowic Krakowskich, z lat 1940-1945, sygn. 3 III. Der Bürgermeister Batzdorf-Ost (Naczelni Gminy Komorowice) 1. Sprawy budowlane i nieruchomości: sprawy budowlane, nieruchomości gminne, z lat 1940-1944, sygn. 4-7 2. Budżet: budżet gminy, z lat 1942-1943, sygn. 8-9 IV. Zarząd Gminy Biała Krakowska 1. Dział Ogólno-Inwentaryzacyjny: zarządzenia, instrukcje, protokoły posiedzeń Gminnej Rady Narodowej i Zarządu oraz Komisji, protokoły pokontrolne, sprawy majątkowe, szkody wojenne, z lat 1945-1950, sygn.10-44 2. Dział Finansowo-Budżetowy: budżet gminy i sprawozdania finansowe, sprawy podatkowe, z lat 1946-1950, sygn. 45-81 3. Dział Gospodarki Gminnej: utrzymanie dróg i mostów, sprawy rolne, spis użytków rolnych (powierzchnia), hodowla, weterynaria, statystyka, przemysł i handel, z lat 1945-1949, sygn. 82-97 4. Dział Administracji Społecznej: szkolnictwo powszechne, ośrodki zdrowia, opieka społeczna, z lat 1946-1950, sygn. 98-105 5. Dział Administracyjny: sprawy mieszkaniowe, statystyka, sprawozdania sytuacyjne, bezpieczeństwo i porządek publiczny, plan inwestycyjny, budownictwo, z lat 1945-1950, sygn. 106-118 V. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Białej 1. Dział Ogólno-Administracyjny: plany i sprawozdania z działalności, protokoły posiedzeń Rady i Komisji oraz Prezydium, z lat 1950-1954, sygn. 119-145 2. Dział Socjalno- Kulturalny: protokoły Komisji Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej, Sanitarnej, z lat 1950-1952, sygn. 146-150 3. Dział Gospodarki Komunalnej: utrzymanie dróg i mostów, sprawy budowlane, z lat 1950-1954, sygn. 151-153 4. Rolnictwo: sprawy urządzeń rolnych i statystyka rolna, z lat 1950-1954, sygn. 154-161 5. Ewidencja i kontrola ruchu ludności: sprawy obywatelstwa, statystyka ludnościowa, korespondencja, z lat 1949-1954, sygn. 162-178 Liczba jednostek178
13/17/0 Akta gminy Bystra 1886-1954 46 0 rozwiń
I. Zarząd Gminy w Bystrej Śląskiej 1. Protokoły posiedzeń Zarządu, z lat 1919-1936, sygn.1 2. Akta finansowe i budżetowe: księgi dochodów i rozchodów budżetowych, księga inwentarzowa, z lat 1928-1939, sygn.2-6 II. Zarząd Gminy w Bystrej Śląskiej 1. Dział Ogólno-Organizacyjny : protokoły posiedzeń Zarządu i Gminnej Rady Narodowej, szkody wojenne, z lat 1945-1951, sygn.7-15 2. Dział Finansowo-Budżetowy: budżety i roczne sprawozdania rachunkowe, z lat 1947-1949, sygn. 16-19 3. Dział Gospodarki Gminnej: sprawy budowlane gminy, z lat 1946-1949, sygn. 20 4. Dział Administracyjny: sprawozdania sytuacyjne, wykazy stowarzyszeń, korespondencja, z lat 1946-1950, sygn. 21-23 III. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Bystrej Śląskiej 1. Dział Ogólno-Administracyjny: protokoły posiedzeń Prezydium, księga uchwał, korespondencja w sprawach organizacyjnych i administracyjnych, z lat 1950-1954, sygn. 24-31 2. Dział Finansowo-Budżetowy: budżety, preliminarze, inwentarz majątku gminy, z lat 1945-1954, sygn. 32-38 3. Dział Socjalny i Kulturalny: sprawy likwidacji analfabetyzmu, stowarzyszenia i organizacje, z lat 1950-1951, sygn. 39-42 4. Dział Gospodarki Komunalnej: sprawy budowlane gminy, z lat 1952-1954, sygn. 43 5. Rolnictwo: statystyka rolna, z lat 1950-1954, sygn. 44-45 IV. Gemeindeausschuss, z lat 1886-1919, księga uchwał gminy Bystra, sygn. 46 Liczba jednostek46
13/18/0 Akta gminy Bystra Wilkowice 1918-1954 113 0 rozwiń
I. Zarząd Gminy w Bystrej Wilkowicach 1. Dział Ogólno-Organizacyjny: wybory do Rady Gminnej i Zarządu, protokoły, korespondencja, z roku 1928, sygn. 1 2. Dział Finansowo-Budżetowy: budżety, zestawienia przychodów i rozchodów, roczne sprawozdania rachunkowe, inwentarz, z lat 1919-1938, sygn. 2-22 3. Dział Gospodarki Rolnej: statystyka bydła i trzody chlewnej, z roku 1927, sygn. 23 4. Dział Administracji Społecznej: rejestr wydanych zaświadczeń o bezrobociu, z lat 1937-1938, sygn. 24-25 II. Zarząd Gminny w Bystrej-Wilkowicach 1. Dział Ogólno-Organizacyjny: przepisy, zarządzenia, charakterystyka gminy, protokoły posiedzeń Gminnej Rady Narodowej i Zarządu, sprawozdania z działalności, kontrola społeczna, majątkowa, z lat 1945-1950, sygn. 26-47 2. Dział Finansowo-Budżetowy: budżety, sprawozdania finansowe, podatki, z lat 1946-1950, sygn. 48-64 3. Dział Gospodarki Gminnej: szkody wojenne, drogi, place, statystyka rolna i stan rolnictwa, z lat 1945-1949, sygn. 65-73 4. Dział Administracji Społecznej: liczba i struktura ludności, stowarzyszenia, związki, gminna komisja oświatowa, z lat 1945-1950, sygn. 74-77 III. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Bystrej Wilkowicach 1. Dział Agólno-Administracyjny: organizacja, sprawozdania, protokoły posiedzeń, księga uchwał, gminne komisje, z lat 1950-1954, sygn. 78-100 2. Dział Finansowo-Budżetowy: budżety, sprawozdania finansowe, inwentarz, z lat 1950-1954, sygn. 101-109 3. Dział Socjalno-Kulturalny: oświata, zestawienia wyników powszechności nauczania, z lat 1952-1953, sygn. 110-113 4. Rolnictwo: protokoły posiedzeń zespołu rolnego, spisy użytków rolnych, z lat 1952-1954, sygn. 112-113 Liczba jednostek113
13/19/0 Akta gminy Jaworze 1922-1954 69 0 rozwiń
I. Zarząd Gminny w Jaworzu 1. Protokół parcelowy gm. Jaworze, z lat 1922-1939, sygn. 1 2. Budżet gminy: budżet gminny na rok 1939/40, z roku 1939, sygn. 2 II. Zarząd Gminny w Jaworzu 1. Dział Ogólno-Organizacyjny: sprawy organizacyjne i osobowe członków rady, protokoły rady i zarządu, majątek gminy, z lat 1945-1950, sygn. 3-20 2. Dział Finansowo-Budżetowy: budżety, sprawozdania finansowe, podatki, z lat1945-1949, sygn. 21-41 3. Dział Gospodarki Gminnej: protokoły komisji rolnej, z roku 1946, sygn. 42 4. Dział Administracyjny: korespondencja w sprawach społecznych i administracyjnych, z lat 1945-1949, sygn. 43-46 III. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Jaworzu 1. Dział Ogólno-Administracyjny: protokoły posiedzeń Rady Prezydium, protokoły komisji społecznych, umowy dzierżawne, z lat 1948-1954, sygn. 47-57 2. Dział Finansowo-Budżetowy: budżety, preliminarze, sprawozdania finansowe, z lat 1950-1954, sygn. 58-66 3. Dział Socjalno-Kulturalny: sprawy szkolnictwa, protokoły komisji kultury i oświaty, z lat 1951-1954, sygn. 67-69 Liczba jednostek69
13/20/0 Akta gminy Lipnik 1783-1925 217 0 rozwiń
I. Urząd Gminny w Lipniku 1. Protokoły zwierzchności i protokoły sądowe: protokoły posiedzeń Rady Gminnej, uchwały zwierzchności gminy Lipnik, z lat 1783-1925, sygn. 1-10 2. Korespondencja: korespondencja w sprawach administracyjnych, gospodarczych, majątkowych i ludności gminy Lipnik, z lat 1885-1925, sygn. 11-140 3. Księga katastralna Cyrkułu Myślenickiego Dominium Lipnik Wieś Lipnik, z lat 1787-1788, sygn. 141 4. Księgi meldunkowe, z lat 1856-1925, sygn. 142-149 5. Protokoły, z lat 1883-1925, sygn. 150-215 6. Nabytek z 2019 r. z lat 1890-1900 (sygn. 217, 218) spis ludności Liczba jednostek217
13/21/0 Akta gminy Mikuszowice 1755-1954 253 0 rozwiń
I. Gemeindevorstand Nikelsdorf (Naczelnik Gminy Mikuszowice) 1. Dział Ogólno-Organizacyjny: przepisy, zarządzenia, okólniki, obwieszczenia, informacje o charakterze normatywnym, wybory gminne, protokoły posiedzeń zarządu gminnego, z lat 1755-1919, sygn. 1-23 2. Dział Finansowo-Budżetowy: roczne sprawozdania rachunkowe, budżety, sprawy podatkowe i finansowe gminy, z lat 1863-1919, sygn. 24-48 3. Dział Gospodarki Gminnej: wykazy rolników w gminie Mikuszowice zobowiązanych do dostaw płodów rolnych, instalacje wodociągowe, spisy obowiązkowych dostaw rolnych, wojskowych i podatkowych, z lat 1770-1914, sygn. 49-57 4. Dział Administracji Społecznej, szkolnictwo: zarządzenia szkolne, statystyka, księga protokołów, sprawy szkolnictwa w Mikuszowicach, wykazy dzieci szkolnych, lecznictwo szpitalne, walka z epidemią cholery, sprawy spadkowe i opiekuńcze, z lat 1814-1910, sygn. 58-88 5. Dział Administracyjny: rejestr nieruchomości, księgi przynależności do gminy, kontrybucje wojenne, sprawy wojenne i wojskowe, majątkowe, budowlane, finansowe i handlowe, dzienniki korespondencyjne, z lat 1811-1918, sygn. 89-113 II. Zarząd Gminny w Mikuszowicach 1. Dział Ogólno-Organizacyjny: wybory gminne, spisy wyborców, wybory do Sejmu Śl., protokoły posiedzeń Wydziału Gminnego, z lat 1919-1939, sygn. 114-122 2. Dział Finansowo-Budżetowy: księga biercza podatku gruntowego, z lat 1937-1939, sygn. 123 3. Dział Administracyjny: księgi meldunkowe osób pobytu stałego, spisy poborowych i podlegających obowiązkowi wojskowemu, sprawy transportu wojskowego, zarządzenia w sprawie zaopatrzenia, dzienniki korespondencyjne, z lat 1925-1939, sygn. 124-139 III. Zarząd Gminny w Mikuszowicach 1. Dział Ogólno-Organizacyjny: organizacja samorządu gminnego, majątek gminny, protokoły posiedzeń rady i zarządu, z lat 1945-1950, sygn. 140-164 2. Dział Finansowo-Budżetowy: budżety, roczne sprawozdania finansowe, księgi podatkowe, księga inwentarzowa, z lat 1945-1950, sygn. 165-183 3. Dział Gospodarki Gminnej: statystyka rolna, wykaz dostaw zbóż, z lat 1948-1950, sygn. 184-187 4. Dział Administracyjny: sprawozdania sytuacyjne, opinie społeczno-polityczne, repatriacje, osadnictwo, z lat 1946-1949, sygn. 188-197 IV. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Mikuszowicach 1. Dział Ogólno-Administracyjny: kontrola wewnętrzna, plany pracy, sprawozdania, protokoły posiedzeń rady i prezydium, protokoły posiedzeń komisji, z lat 1948-1954, sygn. 198-241 2. Dział Finansowo-Budżetowy: budżety, preliminarz budżetowy, podatek od nieruchomości, z lat 1950-1954, sygn. 242-246 3. Rolnictwo: instrukcje w sprawach rolnych, z roku 1952, sygn. 247 4. Biuro ewidencji i kontroli ruchu ludności: księgi kontroli ruchu ludności, z lat 1930-1951, sygn. 248-253 Liczba jednostek253
13/22/0 Akta gminy Rudzica 1945-1954 76 0 rozwiń
I. Zarząd Gminny w Rudzicy 1. Dział Ogólno-Organizacyjny: protokoły posiedzeń rady i zarządu, księgi uchwał, z lat 1945-1950, sygn. 1-7 2. Dział Finansowo-Budżetowy: budżety, roczne sprawozdania finansowe, księgi kasowe, z lat 1945-1950, sygn. 8-21 3. Rolnictwo: statystyka rolna, protokoły komisji rolnej, z lat 1945-1950, sygn. 22-27 4. Dział Administracji Społecznej: sprawy oświaty i kultury, statystyka stanu ludnościowego gminy, szkody wojenne, raporty sytuacyjne, opinie społeczne, planowanie przestrzenne, budowa szkoły, z lat 1945-1950, sygn. 28-36 II. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Rudzicy 1. Dział Ogólno-Administracyjny: okólniki i zarządzenia, sprawozdanie i statystyka, protokoły posiedzeń rady i prezydium, komisje społeczne, statystyka ludnościowa, z lat 1950-1954, sygn. 37-71 2. Dział Finansowo-Budżetowy: plan finansowy, sprawozdania finansowe, z lat 1952-1953, sygn. 72-73 3. Dział Gospodarki Komunalnej: sprawy budowlane gminy, z lat 1950-1954, sygn. 74 4. Rolnictwo: protokoły posiedzeń aktywu rolnego w Rudzicy, z lat 1952-1953, sygn. 75-76 Liczba jednostek76
13/23/0 Akta gminy Międzyrzecze 1939-1954 56 0 rozwiń
I. Der Burgermeister der Gemeinde Kurzwald (Naczelnik Gminy Międzyrzecze) 1. Zarządzenia: zarządzenia w sprawach list narodowościowych, zarządzenia w sprawach ludności polskiej, z lat 1939-1944, sygn. 1-2 II. Zarządzenia Gminy Międzyrzecze 1. Dział Ogólno-Organizacyjny: księgi protokołów rady i zarządu kontrola gminy i majątek, z lat 1945-1950, sygn. 3-9 2. Dział Finansowo-Budżetowy: budżety i roczne sprawozdania finansowe, sprawy podatkowe, z lat 1945-1950, sygn. 10-24 3. Rolnictwo: spisy pogłowia i gospodarstw, statystyka rolna, z lat 1945-1949, sygn. 25-31 4. Dział Administracyjny: statystyka ludnościowa, sprawozdania sytuacyjne, wykaz stowarzyszeń, z lat 1945-1949, sygn. 32-37 III. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Międzyrzeczu 1. Dział Ogólno-Administracyjny: sprawy organizacyjne, protokoły posiedzeń rady i prezydium, z lat 1950-1954, sygn. 38-49 2. Dział Finansowo-Budżetowy: budżety i sprawozdania finansowe, z lat 1951-1953, sygn. 50-56 Liczba jednostek56
13/24/0 Akta gminy Stare Bielsko 1915-1954 92 0 rozwiń
I. Zarząd Gminny Stare Bielsko 1. Dział Administracyjny: wyciągi z księgi posiadłości gruntowych, księgi meldunkowe, księgi kontroli ruchu ludności, ewidencja osób przybyłych na pobyt czasowy, księga inwentarzowa gminy, z lat 1915-1939, sygn. 1-6 II. Zarząd Gminny Stare Bielsko 1. Dział Ogólno-Organizacyjny: sprawy organizacyjne, protokoły posiedzeń rady i zarządu, protokoły posiedzeń komisji społecznych, z lat 1924-1950, sygn. 7-20 2. Dział Finansowo-Budżetowy: budżety, sprawozdania finansowe, podatki, z lat 1945-1950, sygn. 21-32 3. Dział Gospodarki Gminnej: statystyka rolna, spisy gospodarstw rolnych, przydziały z reformy rolnej, orzeczenia Komisji Ziemskiej, z lat 1945-1950, sygn. 33-44 4. Dział Administracji Społecznej: sprawy komisji szkolnej, kultura, oświata, opieka społeczna, z lat 1946-1949, sygn. 45-51 5. Dział Administracyjny: sprawozdania sytuacyjne, sprawy ewidencji kontroli ludności, książka meldunkowa, z lat 1945-1949, sygn. 52-58 III. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Starym Bielsku 1. Dział Ogólno-Administracyjny: plany gospodarcze, sprawozdania i statystyka dotycząca działalności rady, protokoły posiedzeń rady i prezydium, komisje społeczne, z lat 1950-1954, sygn. 59-79 2. Dział Finansowo-Budżetowy: budżety, preliminarze środków socjalnych, podatki, z lat 1952-1954, sygn. 80-89 3. Dział Socjalno-Kulturalny: likwidacja analfabetyzmu, z roku 1951, sygn. 90 4. Dział Urzędu Stanu Cywilnego: protokoły kontroli USC, z roku 1953, księga małżeństw z 1952, sygn. 91-92 Liczba jednostek92
13/25/0 Akta gminy Grodziec 1926-1954 62 0 rozwiń
I. Zarząd Gminny w Świętoszówce 1. Protokoły posiedzeń i sprawy rolne: protokoły posiedzeń Wydziału Gminnego, Ochotniczej Straży Pożarnej, Kółka Rolniczego, projekt drenacji gruntów w Łazach, z lat 1926-1939, sygn. 1-5 II. Zarząd Gminny w Grodźcu 1. Dział Ogólno-Organizacyjny: Organizacja Zarządu, protokoły posiedzeń Zarządu, księga uchwał, sprawy majątkowe, z lat 1945-1950, sygn. 6-16 2. Dział Finansowo-Budżetowy: budżety, roczne sprawozdania, sprawy komisji finansowej, z lat 1948-1950, sygn. 17-23 3. Dział Gospodarki Gminnej: statystyka rolnictwa, protokoły komisji rolnej, z lat 1945-1950, sygn. 24-26 4. Dział Administracji Społecznej: protokoły i okólniki komisji oświatowej, z lat 1948-1950, sygn. 27-29 5. Dział Administracyjny: zarządzenia i korespondencja w sprawach politycznych i opiniodawczych, z roku 1949, sygn. 30 III. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Grodźcu 1. Dział Ogólno-Administracyjny: protokoły kontroli, protokoły posiedzeń prezydium i rady, protokoły komisji, z lat 1948-1954, sygn. 31-43 2. Dział Finansowo-Budżetowy: budżety i sprawozdania rachunkowe, z lat 1951-1954, sygn. 44-53 3. Dział Socjalno-Kulturalny: sprawy oświaty, walka z analfabetyzmem, opieka społeczna, z lat 1949-1951, sygn. 54-58 4. Dział Gospodarki Komunalnej: sprawy organizacyjne i budowlane, z lat 1950-1951, sygn. 59-60 5. Dział Rolnictwa: protokoły dotyczące stanu rolnictwa, protokoły z zebrań zespołów rolnych, z lat 1951-1953, sygn. 61-62 Liczba jednostek62
13/26/0 Akta gminy Szczyrk 1931-1954 [1955] 83 0 rozwiń
I. Zarząd Gminny w Szczyrku 1. Statystyki produkcji rolnej: statystyka produkcji rolnej w gospodarstwach poniżej 50 ha, budżet administracyjny, z lat 1931-1932, sygn. 1-2 II. Zarząd Gminny w Szczyrku 1. Dział Ogólno-Organizacyjny: organizacja zarządu gminnego, protokoły posiedzeń rady i zarządu, protokoły komisji, protokół przyjęcia administracji gromady Szczyrk, z lat 1946-1950, sygn. 3-20 2. Dział Finansowo-Budżetowy: budżety, roczne sprawozdania finansowe, księgi dochodów i wydatków budżetowych, z lat 1946-1950, sygn. 21-40 3. Dział Gospodarki Gminnej: statystyka rolna, użytki i zasiewy rolne, z lat 1946-1950, sygn. 41-43 4. Dział Administracji Społecznej: sprawy szkolne, z lat 1948-1949, sygn. 44-46 5. Dział Administracyjny: spisy mieszkańców gminy Szczyrk, z lat 1946-1947, sygn. 47-50 III. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Szczyrku 1. Dział Ogólno-Administracyjny: protokoły pokontrolne, protokoły posiedzeń rady i prezydium, protokoły posiedzeń komisji, skład osobowy rady i komisji, z lat 1950-1954[1955], sygn. 51-67 2. Dział Finansowo-Budżetowy: budżety, plany i sprawozdania finansowe, księga inwentarzowa, środków trwałych, ruchomości gminy Szczyrk, z lat 1951-1954, sygn. 68-76 3. Dział Socjalno-Kulturalny: sprawy oświaty dla dorosłych, z lat 1952-1953, sygn. 77 4. Rolnictwo: wykazy gospodarstw rolnych, protokoły zespołu rolnego, z lat 1952-1954, sygn. 78-80 5. Spis zdawczo-odbiorczy, nab. 1861/2019: sygn. 81-83 Liczba jednostek83
13/27/0 Akta gminy Zabrzeg 1933-1954 58 0 rozwiń
I. Zarząd Gminny w Zabrzegu 1. Budżet na lata 1933-1935, sygn. 1-2 II. Zarząd Gminny w Zabrzegu 1. Dział Ogólno-Administracyjny: protokoły posiedzeń rady narodowej, z lat 1946-1950, sygn. 3-7 2. Dział Finansowo-Budżetowy: budżety, preliminarz szkolny i robót drogowych, roczne sprawozdania finansowe, sprawy podatkowe, księga inwentarzowa stanu majątkowego gminy, z lat 1945-1950, sygn. 8-23 3. Dział Gospodarki Gminnej: sprawy drogowe, spis powszechny użytków i zwierząt, melioracje, z lat 1946-1950, sygn. 24-29 4. Dział Administracji Społecznej: walka z analfabetyzmem, z lat 1949-1950, sygn. 30 5. Dział Administracyjny: sprawy nabycia ziemi i majątków rolnych, z 1949 r. , sygn. 31 III. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Zabrzegu 1. Dział Ogólno-Administracyjny: protokoły posiedzeń rady i prezydium, sprawozdania i protokoły posiedzeń komisji, z lat1950-1954, sygn. 32-46 2. Dział Finansowo-Budżetowy: budżety, zestawienia obrotów i sprawozdania finansowe, z lat 1950-1954, sygn.47-50 3. Dział Socjalno-Kulturalny: zestawienia wyników kontroli powszechności i nauczania, z lat 1950-1953, sygn. 51-52 4. Gospodarka Komunalna: rejestr wydanych zezwoleń budowlanych, z lat 1949-1952, sygn. 53 5. Rolnictwo: statystyka rolna, protokoły posiedzeń zespołu rolnego, z lat 1950-1954, sygn. 54-58 Liczba jednostek58
13/40/0 Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Bestwinie [1948-1954] 1955-1972 [1973] 121 0 rozwiń
1. Zarządzanie: protokoły sesji, uchwały, spotkania poselskie z wyborcami, działalność Komisji Dróg i Urządzeń Gromadzkich, Finansowo-Budżetowej, Mandatowej, Oświaty, Kultury i Zdrowia, Planowania Gospodarczego i Budżetu, Rolnictwa, Leśnictwa i Zaopatrzenia, Zdrowia i Pomocy Społecznej, protokoły posiedzeń Prezydium, zebrania wiejskie, plany gospodarcze, z lat 1955-1972, sygn. 1-67, 13a-e, 15a, 21a, 32a, 35a, 43a-b, 57a-e, 58a, 60a, 66a-c, 67a-e, 67g 2. Majątek własny: kościół parafialny w Bestwienie- biekt zabytkowy, zamek arcyksięcia Habsburga- ekspertyza zawilgocenia, użytkowanie, plan, z lat [1948-1954]1955-1966, sygn. 86b-c 3. Finanse i rachunkowość budżetowa: budżet gromady, sprawozdania budżetowe, z lat 1955-1972[1973], sygn. 68-86, 77a, 79a-c, 86a, 4. Gospodarka komunalna i mieszkaniowa: Obywatelski Komitet Czynów Społecznych, protokoły zebrań, z 1961 r., sygn. 67f Liczba jednostek121
13/41/0 Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Buczkowicach [1954] 1955-1972 79 0 rozwiń
1. Zarządzanie: protokoły sesji, uchwały, spotkania radnych z wyborcami, działalność Komisji Dróg i Urządzeń Gromadzkich, Finansowo-Budżetowej, Kultury, Oświaty i Zdrowia, Mandatowej, Rolnictwa i Zaopatrzenia, Zdrowia i Opieki Społecznej, Planowania Gospodarczego, protokoły i uchwały posiedzeń Prezydium, zebrania gromadzkie, wybory sołtysów, plany gospodarcze, sprawozdania z działalności Prezydium, z działalności kulturalno-oświatowej, z wykonania planu higienizacji gromady, kontrole, powszechny spis rolny, z lat [1954]1955-1972, sygn. 1-60 2. Finanse i rachunkowość budżetowa: budżet gromady i plan funduszu gromadzkiego, z lat 1955-1970, sygn. 61-70 3. Rekwalifikacja 2017 r.: książki meldunkowe gminy Bystra-Wilkowice, z lat 1951-1954, sygn. 71-79 Liczba jednostek79
13/42/0 Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Bystrej [1950] 1955-1972 0 0 rozwiń
1. Zarządzanie: protokoły sesji, działalność Komisji Dróg i Urządzeń Gromadzkich, Finansowo-Budżetowej, Mandatowej, Oświaty, Kultury i Zdrowia, Planowania Gosp., Rolnictwa i Leśnictwa, protokoły posiedzeń Prezydium i zebrań gromadzkich, plany gospodarcze, sprawozdania z działalności Prezydium, kontrole, z lat 1955-1969, sygn. 1-48, 13a-b, 39a-e 2. Finanse i rachunkowość budżetowa: budżet i jego wykonanie, plan funduszu gromadzkiego, z lat 1955-1972 ,sygn. 49-60, 60a-b 3. Rekwalifikacja 2017 r.: spis mieszkańców, książki meldunkowe, z 1955-1960 r., sygn. 70-94 4. Nabytek z 2019 r. , program rozwoju gromady, plany gospodarcze, sygn. 95-100 Liczba jednostek100
Wyświetlanie 16 do 30 z 1 402 wpisów.