Numer | Nazwa | Daty skrajne | Liczba jednostek | Liczba skanów | Rozwiń wszystko Zwiń wszystko |
34/151/0 | Akta Notariusza Adolfa Ziehe w Wolsztynie | 1887-1899 | 50 | 0 | rozwiń zwiń |
| akta notarialne Liczba jednostek50 |
34/152/0 | Cukrownia Kościańska - Spółka Akcyjna Kościan | 1881-1945 | 90 | 0 | rozwiń zwiń |
| I. Sprawy organizacyjno-administracyjne m.in. protokoły zebrań ogólnych akcjonariuszy, posiedzeń rady nadzorczej i zarządu, wyciąg z księgi wieczystej dotyczący kupna ziemi pod budowę Cukrowni, akta notarialne II. Majątek przedsiębiorstwa m.in. opisy budynków Cukrowni i oszacowanie ich wartości, inwentura majątkowa, sprawy konserwacji nieruchomości III. Sprawozdania roczne finansowe kartelu ZPC IV. Bilanse Spółki V. Sprawy plantatorów (tylko z lat 1940-1941) VI. Sprawy produkcji (m.in.. księgi kontroli produkcji) Liczba jednostek90 |
34/153/0 | Spółka Zarządzająca Skonfiskowanymi Gruntami Oddział w Lesznie | [1933] 1940-1945 | 1220 | 0 | rozwiń zwiń |
| I. Akta normatywne zarządzenia i wytyczne, bilans, pracownicy II. Akta poszczególnych nieruchomości i gruntów znajdujących się w ewidencji i administracji Grundstücksgesellschaft der Haupttreuhandstelle Ost mbH. Zweigstelle Lissa W aktach znajdują się m.in.. odpisy z ksiąg wieczystych i fotografie. Liczba jednostek1220 |
34/154/0 | Katolicka Szkoła Elementarna w Lesznie | 1846-1897 | 39 | 0 | rozwiń zwiń |
| W aktach znajdują się dzienniki klasowe oraz spisy uczniów. Liczba jednostek39 |
34/155/0 | Fundacja Sułkowskich w Rydzynie | [1915] 1924-1952 [1955] | 64 | 16 | rozwiń zwiń |
| Mimo szczątkowego charakteru, w zespole znajdują się podstawowe materiały źródłowe do dziejów Fundacji Sułkowskich. Zespół zawiera bowiem akta obrazujące niemal wszystkie przejawy działalności Fundacji: organizację zarządu (statut, regulaminy, posiedzenia Kuratorium Fundacji itp..), sprawy majątkowe, przebudowę i odbudowę zamku rydzyńskiego (zachowały się m.in.. plany zamku), gospodarkę rolną i leśną w dobrach Fundacji, działalność zakładów przemysłowych w jej dobrach , powstanie i rozwój Gimnazjum i Liceum im. Sułkowskich w Rydzynie, działalność pozastatutową Fundacji oraz jej stopniową likwidację w latach 1945-1952. Liczba jednostek64 |
34/156/0 | Towarzystwo Śpiewu "Harmonia" w Rakoniewicach, pow. Wolsztyn | 1928-1939, 1945 | 3 | 0 | rozwiń zwiń |
| W zespole znajdują się akta dotyczące spraw organizacyjnych Towarzystwa, spisy jej członków, protokoły z zebrań, sprawozdania z działalności oraz korespondencja. Liczba jednostek3 |
34/157/0 | Ewangelicka Gmina Wyznaniowa we Włoszakowicach, pow. leszczyński | 1778-1940 | 87 | 1076 | rozwiń zwiń |
| I. Sprawy kościelne Sprawy patronatu i reprezentacji gminy, stosunki parafialne i wyznaniowe II. Sprawy ludności gminy, zestawienia statystyczne, sprawy stanu cywilnego zestawienia statystyczne i sprawozdania o wewnętrznym życiu gminy, księgi metrykalne chrztów, ślubów i zgonów, sprawy opiekuńcze i konfirmacji, III. Sprawy szkolne działalność szkoły ewangelickiej IV. Sprawy finansowe i majątkowe rachunki roczne, dochody i wydatki , majątek gminy Liczba jednostek87 |
34/158/0 | Ewangelicka Gmina Wyznaniowa w Rawiczu | 1822-1916 | 137 | 5312 | rozwiń zwiń |
| Jest to zespól szczątkowy. Aż 133 j.a. stanowią duplikaty ksiąg stanu cywilnego: rejestry chrztów, ślubów i zgonów. Pozostałe akta zaledwie kilka teczek) dotyczą budowy kościoła, małżeństw mieszanych, spraw kościelnych i szkolnych, wojska stacjonującego w Rawiczu i kasy kościelnej. Liczba jednostek137 |
34/159/0 | Ewangelicka Gmina Wyznaniowa w Wolsztynie | 1770-1936 | 438 | 2662 | rozwiń zwiń |
| I. Sprawy kościelne, misyjne, fundacje i stowarzyszenia sprawy ogólne dotyczące organizacji parafii, zarządzenia, obsadzanie stanowisk, rada kościelna, sprawy duszpasterskie i misyjne, sprawy dobroczynności i opieki, sierociniec dla chłopców i sierociniec dla dziewcząt, szpital ewangelicki w Wolsztynie, stowarzyszenia parafialne, czasopisma ewangelickie II. Sprawy stanu cywilnego, opiekuńcze i szkolne rejestry urodzeń i chrztów oraz dowody do nich, rejestry zapowiedzi i ślubów oraz dokumenty do głównej księgi ślubów, rejestry konfirmacji oraz rejestry do nich, rejestry zgonów i dowody do głównej księgi zgonów, sprawy opiekuńcze, szkolnictwo ogólne, szkoły w parafii ewangelickiej wolsztyńskiej III. Sprawy finansowe i majątkowe rachunkowość, sprawy majątku gminy ewangelickiej, dzienniki korespondencyjne Liczba jednostek438 |
34/160/0 | Chrześcijańsko-Katolicka Gmina w Rawiczu | 1845-1854 | 3 | 0 | rozwiń zwiń |
| Zespół liczy zaledwie 3 j.a. z lat 1845-1854. Pomimo swojego niewielkiego rozmiaru obejmuje prawdopodobnie większość dokumentacji aktowej Chrześcijańsko-Katolickiej Gminy w Rawiczu z tego okresu. W zespole zachowały się akta dotyczące założenia gminy w Rawiczu, akta przedstawiające sprawy wiary i kultu tego wyznania, sprawozdania gminy z jej działalności, jej korespondencja z innymi gminami tego wyznania, a także drukowane listy, odezwy, sprawozdania i pojedyncze numery gazetek (przeważnie gmin i władz zwierzchnich prowincji śląskiej kościoła chrześcijańsko-katolickiego). Liczba jednostek3 |
34/161/0 | Parafia rzymskokatolicka w Bukówcu Górnym | 1864-1926 | 4 | 0 | rozwiń zwiń |
| Zespół liczy zaledwie 4 j.a. Dotyczą one m.in.. rachunków kościelnych i wykazu kapitałów oraz akt proboszcza Paula Kitzmanna Liczba jednostek4 |
34/162/0 | Parafia rzymskokatolicka w Dłużynie | 1873-1939 | 7 | 0 | rozwiń zwiń |
| Akta pochodzą z lat 1873-1939. Dotyczą wizyt kościelnych, rewizji i rachunków kasy kościelnej, nowych organów i dzwonów, postawienia figury Najświętszego Serca Jezusa w Starym Szzcepankowie, pożyczek z funduszów kościelnych, ubezpieczenia majątku kościelnego oraz działalności Komitetu Parafialnego do Spraw Bezrobocia Liczba jednostek7 |
34/163/0 | Parafia rzymskokatolicka w Krzycku Małym | 1755-1904 | 9 | 0 | rozwiń zwiń |
| zarządzenia, plebania i kościół, recesy, sprawy szkoły Liczba jednostek9 |
34/164/0 | Parafia rzymskokatolicka we Włoszakowicach | 1816-1913 | 30 | 0 | rozwiń zwiń |
| I. Akta parafii rozporządzenia, korespondencja, nieruchomości II. Akta kościoła patronat, kolekty, daniny, składki, roboty budowlane III. Akta plebani regulacja gruntów, dzierżawa nieruchomości, roboty budowlane, dochody organisty i nauczyciela IV. Akta szpitala parafialnego Liczba jednostek30 |
34/165/0 | Parafia rzymskokatolicka w Zbarzewie | 1673-1938 | 37 | 0 | rozwiń zwiń |
| I. Akta parafii rozporządzenia, dyspensy, wizytacje, statystyka II. Akta kościoła i plebani introdukcja proboszcza, majątek kościelny, fundacje, sprawy budowlane, regulacja gruntów III. Akta szkoły parafialnej Liczba jednostek37 |
34/166/0 | Parafie rzymskokatolickie w Ruchocicach i Zielęcinie, pow. wolsztyński | [1747]1800-1939 | 43 | 0 | rozwiń zwiń |
| I. Akta parafii Dotyczące dyspens i konsensów sadowych, sprawy opieki, okólniki i rozporządzenia władz duchownych i świeckich oraz dotyczące prowizorów kościołów II. Akta kościoła sprawy dotyczące budowy, rachunki kas kościołów w Ruchocicach i Zielęcinie III. Akta plebani akta dotyczące budowy i reperacji budynków plebańskich, materiały dotyczące podatków i regulacji gruntów Liczba jednostek43 |
34/167/0 | Parafia rzymskokatolicka w Skoraszewicach, pow. gostyński | 1794-1918 | 30 | 0 | rozwiń zwiń |
| I Akta parafii księgi do aktów urodzeń, zgonów, zapowiedzi i małżeństw, zezwolenia ślubne, rozporządzenia władz duchownych i cywilnych w sprawach ogólnych kościelnych oraz dekanalnych (m.in.. akta dotyczące odpustów ustanowionych przy kościele parafialnym w Skoraszewicach), akta dotyczące zarządców parafii II. Akta kościoła wykaz kapitałów należących do majątku kościoła, książka prowentu i expensy kościoła w Skoraszewicach, podział akcydensów pogrzebowych, dziennik dochodów kasy kościelnej, sprawy legatu śp. ks. Gołębeckiego III.Akta plebani dotyczące legatów i innych dochodów Liczba jednostek30 |
34/173/0 | Starostwo Powiatowe w Gostyniu | [1937] 1945-1950 [1964] | 107 | 0 | rozwiń zwiń |
| Mimo swego szczątkowego charakteru zespół zawiera bardzo cenne materiały dla badań nad powojennymi dziejami regionu gostyńskiego. W zespole zachował się bowiem komplet sprawozdań sytuacyjnych Starosty Powiatowego, które odzwierciedlają zmiany polityczno-społeczne i gospodarcze. Interesującym materiałem badawczym są także akta o tytule "Różne". Zawierają one między innymi charakterystyki gmin miejskich i wiejskich wchodzących w skład powiatu, wykazy pracowników Starostwa i podległych mu gmin, wykazy i charakterystyki duchownych katolickich, spisy majątku kościelnego, materiały dotyczące organizacji i stowarzyszeń wyznaniowych, repatriacji Niemców oraz akcji przesiedlania ludności polskiej na Ziemie Odzyskane. Nie mniej ciekawy materiał badawczy zawierają pozostałe akta zespołu: protokoły Wydziału Powiatowego z lat 1946-1950, akta dotyczące wyborów zarządów miejskich i gminnych oraz powołania rad narodowych w powiecie gostyńskim w 1945 r., a także budżety administracyjne Powiatowego Związku Samorządowego. Liczba jednostek107 |
34/174/0 | Starostwo Powiatowe w Kościanie | [1920] 1945-1950 [1951] | 705 | 0 | rozwiń zwiń |
| I. Referat Ogólno-Organizacyjny - zarządzenia, organizacja, zjazdy, kontrola, wykazy miejscowości II. Referat Budżetowo-Gospodarczy - przepisy, wnioski i sprawozdania budżetowe III. Referat Administracyjny - sprawy obywatelstwa i USC, zmiana nazwisk , melioracja IV. Referat Społeczno-Polityczny - sprawozdania sytuacyjne Starosty Powiatowego, referendum, wybory, stowarzyszenia, związki, partie polityczne, organizacje młodzieżowe, sprawy wyznaniowe, mniejszości narodowe, sprawy VD, wysiedlanie Niemców V.. Referat Opieki Społecznej - fundacje, zakłady opieki społecznej, sprawozdania VI. Referat Zdrowia - personel służby zdrowia, zakłady lecznicze, sprawozdawczość i statystyka VII. Referat Rolnictwa i Reform Rolnych - parcelacje, przemysł rolny, bydło trofejne, sprawozdania VIII. Referat Aprowizacji - świadczenia rzeczowe, karty żywnościowe IX. Referat Przemysłu i Handlu - zaopatrzenie rynku, przemysł, handel, rzemiosło X. Referat Szkód Wojennych - rejestracja szkód wojennych XI. Referat Odbudowy - okólniki, szkody wojenne, przedsiębiorstwa budowlane, sprawozdania, grobownictwo, nadzór budowlany XII. Referat Kultury i Sztuki - zespoły artystyczne, sale widowiskowe, sprawozdania XIII. Referat Samorządu Powiatowego - protokolarze posiedzeń Wydziału Powiatowego, sprawozdawczość, zakłady komunalne, inwestycje, biblioteka publiczna XIV. Referat Inspekcyjny i Samorządu Gminnego - wykazy pracowników, statystyka, świadczenia rzeczowe, sprawy inspekcyjne, granice powiatu, gmin i gromad, budżety i sprawozdania rachunkowe XV. Referat Podatkowy - statystyka podatkowa Liczba jednostek705 |
34/175/0 | Starostwo Powiatowe w Lesznie | [1928] 1945-1950 | 345 | 0 | rozwiń zwiń |
| 1. Referat Ogólno-Organizacyjny - sprawy personalne, wybory sołtysów 2. Referat Administracyjny - sprawy obywatelstwa, zmiana nazwisk, ewidencja ruchu ludności, 3. Referat Społeczno-Polityczny - sprawozdania sytuacyjne, partie polityczne, stowarzyszenia, organizacje, związki zawodowe, sprawy wyznaniowe 4. Referat Opieki Społecznej - zasiłki, grobownictwo 5. Referat Rolnictwa i Reform Rolnych - statystyka 6. Referat Aprowizacji i Handlu - sprawozdawczość, statystyka 7. Referat Odbudowy - nadzór budowlany, inwestycje, szkody wojenne, odbudowa 8. Referat Samorządu Powiatowego - protokolarze Wydziału Powiatowego 9. Referat Inspekcyjny i Samorządu Gminnego - budżety i sprawozdania rachunkowe Liczba jednostek345 |
34/176/0 | Starostwo Powiatowe w Rawiczu | [1897] 1945-1950 | 756 | 0 | rozwiń zwiń |
| I. Referat Ogólno-Organizacyjny - okólniki, sprawy organizacyjne II. Referat Administracyjny i Karno-Administracyjny - sprawy obywatelstwa, nadzór nad USC, ewidencja ludności, spółki wodne, szkody wojenne, tajne gorzelnictwo III. Referat Społeczno-Polityczny - okólniki, sprawozdania sytuacyjne, partie polityczne, stowarzyszenia, związki zawodowe, organizacje, sprawy narodowościowe i wyznaniowe IV. Referat Wojskowy - sprawy administracyjne V. Referat Opieki Społecznej - zakłady opieki społecznej, grobownictwo, żebractwo, sprawozdawczość VI. Referat Zdrowia - sprawozdawczość i statystyka VII. Referat Rolnictwa i Reform Rolnych - parcelacja, osadnictwo, sprawozdawczość i statystyka VIII. Referat Oświaty Rolniczej - sprawozdawczość, statystyka, personel i uczniowie szkół rolniczych IX. Referat Aprowizacji - statystyka i sprawozdawczość X. Referat Przemysłu i Handlu - sprawy ogólne, sprawozdawczość i statystyka, projekty zakładów, nadzór, koncesje XI. Referat Odbudowy - nadzór, inwestycje, grobownictwo, odbudowa wsi XII. Referat Kultury i Sztuki - orkiestry, chóry, kultura ludowa XIII. Referat Samorządu Powiatowego - zarządzenia, okólniki, KKO, budżety, planowanie, szpital, biblioteka publiczna XIV. Referat Inspekcyjny - inspekcje, sprawy budżetowe gmin, podział terytorialny Liczba jednostek756 |
34/177/0 | Starostwo Powiatowe w Wolsztynie | [1940] 1945-1950 [1953] | 200 | 0 | rozwiń zwiń |
| I. Referat Ogólno-Organizacyjny - sprawy organizacyjne, podział administracyjny II. Referat Administracyjny - sprawy obywatelstwa polskiego, zmiany imion i nazwisk, ruch ludności, przywłaszczanie nieruchomości, poszukiwanie rodzin III. Referat Społeczno-Polityczny - okólniki, sprawozdania sytuacyjne, statystyka ludności, wysiedlanie ludności niemieckiej, repolonizacja Ziem Odzyskanych, rejestracja cudzoziemców, repatriacja obywateli radzieckich, stosunek kleru katolickiego do nowego ustroju, stowarzyszenia i związki, sprawy wyznaniowe, rehabilitacja volksdetschów, poszukiwanie rodzin, zbrodnie hitlerowskie, zbiórki publiczne IV. Referat Wojskowy - instrukcje, zarządzenia polustracyjne V. Referat Opieki Społecznej - instrukcje, zarządzenia polustracyjne, opieka nad więźniami obozów koncentracyjnych, zakłady opieki społecznej, fundacje, pomoc zimowa, pomoc powodzianom, współdziałanie z Urzędem Repatriacyjnym, sprawozdawczość VI. Referat Rolnictwa i Reform Rolnych - rejestracja gospodarstw poniemieckich, spisy rolne VII. Referat Oświaty Rolniczej - statystyka VIII. Referat Weterynaryjny - wykazy lekarzy weterynarii, nadzór weterynaryjny, szczepienia zwierząt IX. Referat Przemysłu i Handlu - rejestracja przemysłu, rejestracja rzemieślników, statystyki X. Referat Świadczeń Rzeczowych - Komisja Specjalna do walki z szkodnictwem i nadużyciami, rekwizycje Armii Czerwonej, sprawozdania XI. Referat Szkód Wojennych - rejestracja szkód XII. Referat Odbudowy - nadzór budowlany, grobownictwo wojenne, szkody wojenne, odbudowa, pozwolenia budowlane, sprawozdania XIII. Referat Statystyki - sprawy statystyczne XIV. Referat Samorządu Powiatowego - okólniki i zarządzenia, protokoły posiedzeń Wydziału Powiatowego, kontrole, sprawy KKO, budżety i sprawozdania rachunkowe, sprawy majątkowe, planowanie i inwestycje XV. Referat Inspekcyjny - narady i konferencje Liczba jednostek200 |
34/178/0 | Powiatowa Rada Narodowa w Gostyniu | 1945-1950 | 3 | 0 | rozwiń zwiń |
| składy osobowe rad narodowych w powiecie gostyńskim, protokoły posiedzeń i sprawozdania z działalności Powiatowej Rady Narodowej Liczba jednostek3 |
34/179/0 | Powiatowa Rada Narodowa w Kościanie | 1945-1950 | 290 | 0 | rozwiń zwiń |
| 1. Sprawy organizacyjne i ogólne - przepisy, zarządzenia i okólniki organizacyjne, powoływanie członków Powiatowej Rady Narodowej, działalność komisji Powiatowej Rady Narodowej, posiedzenia Powiatowej Rady Narodowej, , statystyki i sprawozdania (dotyczące różnych dziedzin) 2. Nadzór nad działalnością Starostwa Powiatowego - sprawozdania z działalności, budżety, roczne sprawozdania rachunkowe oraz uchwały podatkowe i finansowe Powiatowego Związku Samorządowego, kontrola Prezydium Powiatowej Rady Narodowej nad działalnością starosty, sprawozdania starosty, powoływanie i ustąpienie starosty, opinie w sprawach powoływania burmistrzów i wiceburmistrzów, kontrola działalności 3. Nadzór nad gminami miejskimi i wiejskimi plany pracy, protokoły sesji i posiedzeń Prezydium oraz sprawozdania rad narodowych niższego stopnia, zatwierdzanie uchwał rad narodowych niższego stopnia w sprawach budżetu, zatwierdzanie uchwał rad narodowych, budżety i roczne sprawozdania rachunkowe miast i gmin wiejskich Liczba jednostek290 |
34/180/0 | Powiatowa Rada Narodowa w Lesznie | 1945-1950 | 80 | 0 | rozwiń zwiń |
| I. Organizacja, posiedzenia i sprawozdania Powiatowej Rady Narodowej i rad narodowych niższego stopnia przepisy i zarządzenia organizacyjne, akta dotyczące działalności Delegata Rządu na powiat leszczyński, powoływanie członków Powiatowej Rady Narodowej, posiedzenia Powiatowej Rady Narodowej i sprawozdania z działalności, protokoły z posiedzeń i sprawozdania rad narodowych niższego stopnia, powoływanie i odwoływanie starosty oraz opinie w sprawie wyboru burmistrzów i wiceburmistrzów II. Nadzór Powiatowej Rady Narodowej nad radami narodowymi niższego stopnia zatwierdzanie uchwał rad narodowych, składy osobowe rad narodowych na terenie powiatu III. Komisje społeczne i komitety protokoły posiedzeń Społecznej Komisji Kontroli Cen oraz Powiatowego Komitetu Współdziałania Liczba jednostek80 |
34/181/0 | Powiatowa Rada Narodowa w Rawiczu | 1945-1950 | 53 | 0 | rozwiń zwiń |
| Przepisy i zarządzenia organizacyjne, spisy członków Powiatowej Rady Narodowej i rad narodowych niższego szczebla, posiedzenia i uchwały Powiatowej Rady Narodowej, budżety i roczne sprawozdania rachunkowe miast i gmin wiejskich, zatwierdzanie uchwał rad narodowych oraz sprawozdania z ich działalności Liczba jednostek53 |
34/182/0 | Powiatowa Rada Narodowa w Wolsztynie | 1945-1950 | 17 | 0 | rozwiń zwiń |
| przepisy i zarządzenia organizacyjne, powoływanie członków Powiatowej Rady Narodowej, posiedzenia Powiatowej Rady Narodowej, jej Prezydium oraz komisji, kontrola działalności starosty i podległego mu urzędu, opinie w sprawach wyboru burmistrzów i wice burmistrzów Liczba jednostek17 |
34/183/0 | Urząd Skarbowy w Lesznie | [1925] 1945-1950 | 171 | 0 | rozwiń zwiń |
| opisy akta organizacyjne oraz instrukcje i zarządzenia, protokoły z konferencji służbowych, protokolarze z konferencji z zespołami lustratorów społecznych oraz z członkami Obywatelskiej Komisji Podatkowej, działalność Obywatelskiej Komisji Podatkowej, lustracje i inspekcje Urzędu Skarbowego, wykazy przedsiębiorstw powiatu leszczyńskiego i wschowskiego, opis stanu gospodarczego okręgu podległego Urzędowi Skarbowemu w Lesznie, sprawozdania lustratorów społecznych oraz inne sprawozdania (m.in. o zlikwidowanych przedsiębiorstwach, podatkach, akcji egzekucyjnej, statystyczne dla GUS), analizy dotyczące wymiarów i poborów podatków, roczne sprawozdania rachunkowe samorządów gminnych, rejestry wymiarowe podatków (obrotowego, dochodowego, gruntowego, od wynagrodzeń oraz od nabycia praw majątkowych), rejestry wymiarów doraźnych, rejestry spraw karnych, księgi zestawień podatkowych, sprawy akcyzy, Monopole (Tytoniowy, Loteryjny, Spirytusowy), zarządzenia dotyczące gorzelni i cukrowni, wykaz gorzelni, zajęcia majątków wrogich elementów, przekazanie kościołowi katolickiemu nieruchomości po zborach ewangelickich w Lesznie, sprawy poniemieckich nieruchomości bankowych, powiadomienia sądów o sprawach rehabilitacyjnych. Liczba jednostek171 |
34/184/0 | Inspektorat Szkolny w Kościanie | 1945-1950 | 15 | 0 | rozwiń zwiń |
| projekty organizacji szkół, sieć szkolna, sprawozdania roczne kierowników szkół, sprawozdania statystyczne szkół podstawowych i przedszkoli Liczba jednostek15 |
34/185/0 | Inspektorat Szkolny w Lesznie | 1945-1950 [1955] | 71 | 283 | rozwiń zwiń |
| zarządzenia własne, informacje dotyczące tajnego nauczania w okresie okupacji niemieckiej, wykaz nauczycieli zamordowanych i zaginionych w czasie okupacji, projekty organizacji szkół, formularze sprawozdawczo-statystyczne szkół podstawowych w powiecie, formularze sprawozdawczo-statystyczne dotyczące upowszechniania kultury i oświaty, plany inwestycyjne, sprawozdania z wizytacji szkół, sieć szkolna, etaty dla szkół podstawowych, sprawy majątkowe, sprawozdania roczne kierowników poszczególnych szkół, protokoły posiedzeń Rad Pedagogicznych szkół oraz kronika kolonii letnich w Ziemnicach. Liczba jednostek71 |