Numer zespołu Nazwa zespołu Data od Data do
Wyświetlanie 421 do 440 z 873 wpisów.
Numer Nazwa Daty skrajne Liczba
jednostek
Liczba skanów Rozwiń
wszystko
33/424/0 Urząd Gminy w Lisiej Górze 1973 - 1990 214 0 rozwiń
Realizacja wniosków komisji GRN i postanowień Prezydium Rady 1977-1985 (sygn. UG.L.G. 1-4) Podział gminy na sołectwa, wybory sołtysów, ewidencja 1978-1984 (sygn. UG.L.G. 5-10) Protokoły zebrań wiejskich 1979-1982 (sygn. UG.L.G. 11-15) Sprawozdania z działalności sołtysów i podsołtysów 1979 (sygn. UG.L.G. 16) Konferencje i narady pracowników własnej jednostki 1979-1990 (sygn. UG.L.G. 17-27) Akta normatywne własne 1974-1990 (sygn. UG.L.G. 28-34) Plany pracy własnej jednostki 1979-1986 (sygn. UG.L.G. 35-42) Analizy skarg i wniosków, sprawozdania 1979-1989 (sygn. UG.L.G. 43-53) Wycinki prasowe dotyczące własnej jednostki 1987-1990 (sygn. UG.L.G. 54) Protokoły kontroli, inspekcji, lustracji, zarządzenia pokontrolne 1978-1986 (sygn. UG.L.G. 55-60) Dane statystyczne o pracownikach, etaty, ewidencja odznaczonych 1979-1990 (sygn. UG.L.G. 61-74) Plany i programy szkolenia pracowników 1979-1983 (sygn. UG.L.G. 75-78) Ewidencja mienia gminy, sprawy zarządu i administracji mieniem gminy 1973 (sygn. UG.L.G. 79) Budżety zbiorcze ich zmiana i realizacja 1987-1990 (sygn. UG.L.G. 80-83) Plany i programy, sprawozdania i analizy z realizacji planów 1981-1990 (sygn. UG.L.G. 84-109) Czyny społeczne, plany i realizacja 1976-1990 (sygn. UG.L.G. 110-123) Organizacja pracy w szkołach i placówkach oświatowo-wychowawczych 1981-1983 (sygn. UG.L.G. 124-125) Sprawy imprez, konkursów kulturalnych 1978 (sygn. UG.L.G. 126-127) Miejsca walki i męczeństwa 1985-1986 (sygn. UG.L.G. 128-129) Analizy i oceny przebiegu imprez sportowych 1978 (sygn. UG.L.G. 130) Nadzór nad stowarzyszeniami 1978-1989 (sygn. UG.L.G. 131-137) Współpraca z MO, sztabami wojskowymi, USC 1979-1980 (sygn. UG.L.G. 138) Zarządzenia Naczelnika Gminy – Szefa OC 1979-1988 (sygn. UG.L.G. 139-146) Obsadzanie stanowisk kościelnych 1975-1985 (sygn. UG.L.G. 147) Sprawy eksploatacji, przekazywania, wykupu i przejęcia nieruchomości 1976-1981 (sygn. UG.L.G. 148-151) Rolnictwo, leśnictwo, zadrzewienia 1979-1990 (sygn. UG.L.G. 152-158) Ewidencja, klasyfikacja przekazywanie gruntów, gospodarka ziemią 1979-1985 (sygn. UG.L.G. 159-170) Zaopatrzenie rynku, oceny, analiza, badanie rynku 1980-1985 (sygn. UG.L.G. 171-172) Ewidencja cmentarzy komunalnych 1978-1988 (sygn. UG.L.G. 173-174) Sprawy planów zagospodarowania, lokalizacji ogólnych i szczegółowych 1977-1990 (sygn. UG.L.G. 175-178) Budownictwo – prognozy rozwoju, analizy i oceny ruchu budowlanego 1975-1986 (sygn. UG.L.G. 179-191) Badania, analizy, oceny jakości środowiska 1989-1990 (sygn. UG.L.G. 192) Ewidencja placówek służby zdrowia 1983-1984 (sygn. UG.L.G. 193) Pomoc społeczna, zatrudnienie 1976-1988 (sygn. UG.L.G. 194-200) Gminny Komitet Frontu Jedności Narodu 1979-1980 (sygn. UG.L.G. 201-203) Komitet Kontroli Społecznej, program oszczędnościowy 1980-1985 (sygn. UG.L.G. 204-208) Sprawy obrzędowości świeckiej 1980-1987 (sygn. UG.L.G. 209-211) Przejmowanie terenów pod budownictwo jednorodzinne 1985-1986 (sygn. UG.L.G. 212-213) Gminna Komisja ds. Kultury Moralnej i Obyczajowości Obywatelskiej 1975-1981 (sygn. UG.L.G. 214) Liczba jednostek214
33/425/0 Gminna Rada Narodowa w Brzeźnicy 1973 - 1976 12 0 rozwiń
Protokoły i uchwały sesji GRN 1973-1976 (sygn. GRN.Brzeź. 1) Protokoły Prezydium GRN 1974-1976 (sygn. GRN.Brzeź. 2) Organizacja i sesje GRN 1973-1974 (sygn. GRN.Brzeź. 3-4) Komisje GRN 1973-1976 (sygn. GRN.Brzeź. 5-12) Liczba jednostek12
33/426/0 Urząd Gminy w Brzeźnicy 1973 - 1976 40 0 rozwiń
Statut organizacyjny Urzędu 1975 (sygn. UG.Brzeź.1) Regulaminy organizacyjne i podział pracy 1973-1975 (sygn. UG.Brzeź.2-4) Akta normatywne własne 1974-1976 (sygn. UG.Brzeź.5-7) Postępowanie kancelaryjne 1973-1975 (sygn. UG.Brzeź.8-10) Rzeczowy wykaz akt 1976 (sygn. UG.Brzeź.11) Konferencje i narady 1974-1975 (sygn. UG.Brzeź.12-13) Podział administracyjny 1975 (sygn. UG.Brzeź.14) Kontrole i inspekcje 1973-1976 (sygn. UG.Brzeź.115-18) Ewidencja odznak i pieczęci 1973-1974 (sygn. UG.Brzeź.19) Analizy skarg i wniosków 1975-1976 (sygn. UG.Brzeź.20) Plany i programy 1973-1975 (sygn. UG.Brzeź.21-23) Sprawozdania i analizy 1976 (sygn. UG.Brzeź.24) Sprawozdania budżetowe 1974-1975 (sygn. UG.Brzeź.25-26) Budżet Gminy 1974 (sygn. UG.Brzeź.27) Zasady pracy i płac 1973 (sygn. UG.Brzeź.28) Gminny Komitet Upowszechniania Oszczędności 1976 (sygn. UG.Brzeź.29) Spotkania posłów i radnych z wyborcami 1973-1974 (sygn. UG.Brzeź.30-32) Komisje GRN 1973 (sygn. UG.Brzeź.33) Realizacja uchwał GRN i Prezydium GRN 1973-1975 (sygn. UG.Brzeź.34-36) Wybory sołtysów i podsołtysów, ewidencja 1976 (sygn. UG.Brzeź.37) Zebrania wiejskie, sołtysi 1973-1976 (sygn. UG.Brzeź.38-40) Liczba jednostek40
33/427/0 Narodowy Bank Polski Oddział w Tarnowie 1948 - 1975 88 0 rozwiń
Bilanse 1951-1974 (sygn. O.T.NBP 1-24) Protokoły z kontroli i rewizji 1948-1975 (sygn. O.T.NBP 25-36) Protokoły z narad 1956-1975 (sygn. O.T.NBP 37-43) Regulaminy organizacyjne 1961-1975 (sygn. O.T.NBP 44-51) Schemat organizacyjny 1956 (sygn. O.T.NBP 52) Sprawozdawczość kadrowa i funduszu płac 1956-1974 (sygn. O.T.NBP 53-58) Plany szkolenia zawodowego 1957-1967 (sygn. O.T.NBP 59-60) Plany i sprawozdania z działalności 1967-1975 (sygn. O.T.NBP 61-66) Preliminarze budżetowe 1956 (sygn. O.T.NBP 67) Organizacja pracy Wydziału Operacyjnego 1957 (sygn. O.T.NBP 68) Protokoły zdawczo-odbiorcze przekazania agend 1966-1970 (sygn. O.T.NBP 69-71) Likwidacja zmechanizowanej księgowości jednostek budżetowych 1971-1972 (sygn. O.T.NBP 72) Protokoły wizytacji archiwum zakładowego 1956-1975 (sygn. O.T.NBP 73-74) Zarządzenia wewnętrzne, jednolity rzeczowy wykaz akt 1962-1975 (sygn. O.T.NBP 75) Zarządzenia wewnętrzne 1951 (sygn. O.T.NBP 76) Protokoły posiedzeń Powiatowej Komisji ds. Planu Kasowego 1954-1955 (sygn. O.T.NBP 77) Informacje o sytuacji finansowej przedsiębiorstw 1956 (sygn. O.T.NBP 78) Arkusze ewidencji analitycznej przedsiębiorstw 1958 (sygn. O.T.NBP 79) Badania kształtowania się dochodów i wydatków pieniężnych ludności 1958-1959 (sygn. O.T.NBP 80) Informacje o sytuacji finansowej przedsiębiorstw 1958-1962 (sygn. O.T.NBP 81-82) Plany i sprawozdania z wykonania planu kasowego 1960 (sygn. O.T.NBP 83) Bilans dochodów i wydatków ludności 1963-1966 (sygn. O.T.NBP 84) Plany kasowe Oddziału 1967-1970 (sygn. O.T.NBP 85) Bilanse pieniężne przychodów i rozchodów ludności 1967-1972 (sygn. O.T.NBP 86) Programy pracy, protokoły z posiedzeń Komitetu Doradczego 1963-1975 (sygn. O.T.NBP 87) Plany pracy, sprawozdania z działalności Koła PTE 1971-1975 (sygn. O.T.NBP 88) Liczba jednostek88
33/428/0 Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Tarnowie 1989 - 1997 22 0 rozwiń
Sprawozdania finansowe – bilanse Oddziału 1989-1997 (sygn. O.O.NBP 1-9) Plany i sprawozdania roczne – ZFM, płace, kadry, zbiory danych 1989-1994 (sygn. O.O.NBP 10-12) Regulamin organizacyjny 1991-1994 (sygn. O.O.NBP 13) Spisy i protokoły – kontrole archiwum zakładowego, brakowanie akt 1989-1997 (sygn. O.O.NBP 14) Kontrole – plany, sprawozdania, zalecenia 1990-1997 (sygn. O.O.NBP 15) Schematy systemów – MINI SOB 1989-1993 (sygn. O.O.NBP 16) Plany kontroli wewnętrznej 1990-1997 (sygn. O.O.NBP 17) Zbiór danych o Oddziale 1990-1997 (sygn. O.O.NBP 18) Schematy organizacyjne, regulamin pracy 1994-1997 (sygn. O.O.NBP 19) Protokoły z rewizji, zarządzenia pokontrolne 1989-1997 (sygn. O.O.NBP 20) Struktura organizacyjna – etaty 1990-1997 (sygn. O.O.NBP 21) Plany remontów i konserwacji 1993-1997 (sygn. O.O.NBP 22) Liczba jednostek22
33/429/0 Akta stanu cywilnego Katedralnej Parafii Rzymskokatolickiej w Tarnowie 1880 - 1930 21 3732 rozwiń
Księgi urodzeń Grabówka, Pogwizdów, Strusina 1890-1898 (sygn. 33/429/1-2) Księga zgonów Grabówka, Pogwizdów, Strusina, Zabłocie, Zamieście 1891-1900 (sygn. 33/429/3) Księga urodzeń Tarnowiec, Zawada, 1889-1901 (sygn. 33/429/4) Księga urodzeń Rzędzin 1880-1901 (sygn. 33/429/5) Księga urodzeń Strusina 1896-1902 (sygn. 33/429/6) Księga urodzeń Zabłocie 1890-1904 (sygn. 33/429/7) Księga urodzeń Pogwizdów 1898-1907 (sygn. 33/429/8) Skorowidz urodzeń Parafii Katedralnej 1890-1912 (sygn. 33/429/9, 17) Księga urodzeń dzielnicy Strusina 1902-1909 (sygn. 33/429/10) Księga małżeństw Grabówka (V) 1890-1913 (sygn. 33/429/11) Księga małżeństw Pogwizdów (VI) 1890-1913 (sygn. 33/429/12) Księga małżeństw Strusina (VII) 1890-1913 (sygn. 33/429/13) Księga małżeństw Śródmieście (VIII) 1890-1913 (sygn. 33/429/14) Księga małżeństw Zabłocie (X) 1890-1913 (sygn. 33/429/15) Księga małżeństw Zamieście (XI) 1890-1913 (sygn. 33/429/16) Księgi zgonów Pogwizdów 1900-1930 (sygn. 33/429/18-19) Księga urodzeń dla dzielnicy Strusina 1909-1916 (sygn. 33/429/20) Księga urodzeń dla dzielnicy Zabłocie 1905-1919 (sygn. 33/429/21) Liczba jednostek21
33/430/0 Akta stanu cywilnego Izraelickiego Okręgu Metrykalnego w Czchowie 1886 - 1899 1 255 rozwiń
Księga urodzeń 1886-1899 (sygn. 33/430/1) Liczba jednostek1
33/431/0 Akta stanu cywilnego Parafii Rzymskokatolickiej w Zakliczynie 1890 - 1919 4 1075 rozwiń
Księga urodzeń 1890-1919 (sygn. 33/431/1, 4) Księga zgonów 1890-1905 (sygn. 33/431/2) Księga małżeństw 1890-1919 (sygn. 33/431/3) Liczba jednostek4
33/432/0 Akta stanu cywilnego Parafii Rzymskokatolickiej w Otfinowie 1870-1919 3 422 rozwiń
Księgi urodzeń 1870-1919 (sygn. 33/432/1-2) Skorowidz do księgi urodzeń 1900-1919 (sygn. 33/432/3) Liczba jednostek3
33/433/0 Akta stanu cywilnego Parafii Rzymskokatolickiej w Łęgu Tarnowskim 1890 - 1919 4 512 rozwiń
Księgi urodzeń 1890-1903 (sygn. 33/433/1-2) Księga małżeństw 1890-1919 (sygn. 33/433/3) Skorowidz do księgi małżeństw 1890-1919 (sygn. 33/433/4) Liczba jednostek4
33/434/0 Akta stanu cywilnego Parafii Rzymskokatolickiej w Wietrzychowicach 1890 - 1899 1 195 rozwiń
Księga urodzeń 1890-1899 (sygn. Par.Wiet. 1) Liczba jednostek1
33/435/0 Szkoła Podstawowa nr 8 w Tarnowie-Mościcach 1911 - 1977 59 0 rozwiń
Księgi protokołów Rady Pedagogicznej 1948-1977 (sygn. Szk.P.M. 1-14) Protokoły Rad Pedagogicznych 1969-1975 (sygn. Szk.P.M. 15) Kronika Szkolna 1945 (sygn. Szk.P.M. 16) Książka wizytacyjna 1945-1956 (sygn. Szk.P.M. 17) Księgi protokołów Komitetu Rodzicielskiego 1945-1974 (sygn. Szk.P.M. 18-20) Sprawy poufne 1952-1970 (sygn. Szk.P.M. 21) Inwentarz nieruchomości 1911-1957 (sygn. Szk.P.M. 22) Inwentarz szkolny 1928 (sygn. Szk.P.M. 23) Sprawozdania statystyczne 1968-1976 (sygn. Szk.P.M. 24) Księga zarządzeń kierownika szkoły 1951-1977 (sygn. Szk.P.M. 25-26) Metryka szklona 1933-1945 (sygn. Szk.P.M. 27-28) Księga ewidencji dzieci 1948-1975 (sygn. Szk.P.M. 29-31) Katalogi klasowe 1920-1934 (sygn. Szk.P.M. 32-47) Księgi ocen 1933-1945 (sygn. Szk.P.M. 48-59) Liczba jednostek59
33/436/0 Wojewódzka Stacja Kwarantanny i Ochrony Roślin w Tarnowie 1975 - 1996 97 0 rozwiń
Protokoły kontroli Urzędów Gmin 1979-1980 (sygn.WSKiOR 1-2) Protokoły z kontroli kompleksowych 1982-1989 (sygn.WSKiOR 3-9) Kontrola jednostek nadzorowanych i współdziałających 1993 (sygn.WSKiOR 10) Analizy skarg i wniosków 1979-1996 (sygn.WSKiOR 11-16) Zarządzenia 1980 (sygn.WSKiOR 17) Zbiór przepisów własnej jednostki 1985-1989 (sygn.WSKiOR 18) Narady i odprawy organizowane przez własną jednostkę 1981-1996 (sygn.WSKiOR 19-29) Kontrola własnej jednostki 1976-1981 (sygn.WSKiOR 30) Opracowania statystyczne za okresy roczne 1982-1995 (sygn.WSKiOR 31-36) Organizacja własnej jednostki 1975-1994 (sygn.WSKiOR 37) Wytyczne i wskaźniki 1986-1996 (sygn.WSKiOR 38-40) Plany i sprawozdania roczne – zbiorcze 1981-1989 (sygn.WSKiOR 41-45) Informacja własna 1981-1991 (sygn.WSKiOR 46-54) Plany perspektywiczne i wieloletnie oraz sprawozdania zbiorcze 1986-1987 (sygn.WSKiOR 55) Planowanie i sprawozdawczość 1989-1995 (sygn.WSKiOR 56-62) Liczba jednostek97
33/437/0 Państwowa Inspekcja Ochrony Roślin Inspektorat Wojewódzki w Tarnowie 1996 - 2000 112 0 rozwiń
Udział w zewnętrznych komisjach i zespołach 1997 (sygn. PIOR 1) Narady pracownicze i kierownictwa 1997 (sygn. PIOR 2) Kontrole zewnętrzne w PIOR 1997 (sygn. PIOR 3) Narady kierownictwa 1998 (sygn. PIOR 4) Sprawozdania jednostkowe i zbiorcze PIOR 1998 (sygn. PIOR 5) Rejestr skarg i wniosków, analizy 1998 (sygn. PIOR 6) Współpraca z organami władzy, administracją i innymi jednostkami 1998 (sygn. PIOR 7) Regulamin pracy 1997 (sygn. PIOR 8) Sprawozdania jednostkowe i zbiorcze 1997-1998 (sygn. PIOR 9-11) Kontrola własnej jednostki 1997 (sygn. PIOR 12) Zasady i organizacja nadzoru fitosanitarnego, nadzór nad importem i eksportem 1998 (sygn. PIOR 13) Ocena stanu zagrożenia przez organizmy szkodliwe 1998 (sygn. PIOR 14) Statystyczne opracowania końcowe 1996 (sygn. PIOR 15) Narady pracownicze i kierownictwa PIOR 1997 (sygn. PIOR 16) Współpraca z organami władzy, administracją i innymi jednostkami 1997 (sygn. PIOR 17) Planowanie, sprawozdawczość, statystyka 1997 (sygn. PIOR 18) Organy kolegialne, narady, zjazdy 1997 (sygn. PIOR 19) Planowanie, sprawozdawczość, statystyka 1998 (sygn. PIOR 20) Narady pracownicze i kierownictwa PIOR 1998 (sygn. PIOR 21) Liczba jednostek112
33/438/0 Urząd Gminy w Zabawie 1973 - 1976 33 0 rozwiń
Protokoły zebrań wiejskich 1973-1976 (sygn. UG.Zab. 1-3) Budżet Gminy Zabawa 1973-1976 (sygn. UG.Zab. 4-7) Akta normatywne własne 1975-1976 (sygn. UG.Zab. 8-9) Protokoły z kontroli 1973-1974 (sygn. UG.Zab. 10) Kontrole i inspekcje zewnętrzne 1974-1976 (sygn. UG.Zab. 11-13) Plan pracy Urzędu Gminy 1974-1976 (sygn. UG.Zab. 14-16) Spotkania posłów i radnych z wyborcami 1973-1976 (sygn. UG.Zab. 17-19) Regulaminy organizacyjne, podział pracy 1976 (sygn. UG.Zab. 20) Projekty uchwał, referaty i inne materiały 1975 (sygn. UG.Zab. 21) Zasady pracy i płacy 1975 (sygn. UG.Zab. 22) Dyscyplina finansowa – kontrole zewnętrzne 1973 (sygn. UG.Zab. 23) Podział administracyjny 1975 (sygn. UG.Zab. 24) Ewidencja odznak i pieczęci 1973-1976 (sygn. UG.Zab. 25-26) Plan gospodarczy Gminy 1974 (sygn. UG.Zab. 27) Realizacja uchwał GRN, kontrola i sprawozdania z realizacji 1975 (sygn. UG.Zab. 28) Organizacja i sesje GRN 1974 (sygn. UG.Zab. 29) Sprawozdania 1973-1976 (sygn. UG.Zab. 30-33) Liczba jednostek33
33/439/0 Gminna Rada Narodowa w Zabawie 1973 - 1976 15 0 rozwiń
Protokoły sesji GRN 1973-1976 (sygn. GRN Zab. 1-4) Protokoły posiedzeń Prezydium GRN 1973-1976 (sygn. GRN Zab. 5-8) Uchwały GRN i ich realizacja 1973-1976 (sygn. GRN Zab. 9) Komisje GRN stałe i doraźne 1974-1976 (sygn. GRN Zab. 10-14) Rejestr wniosków Komisji GRN 1974-1976 (sygn. GRN Zab. 15) Liczba jednostek15
33/440/0 Krajowe Biuro Wyborcze Delegatura w Tarnowie 1996 - 2006 9 0 rozwiń
0 Liczba jednostek9
33/441/0 Wojewódzki Urząd Pracy w Tarnowie [1992]1993-1999 610 0 rozwiń
0 Liczba jednostek610
33/442/0 Wojewódzki Zarząd Inwestycji Rolniczych w Tarnowie 1974 - 1991 64 0 rozwiń
Statystyka – opracowania własne 1988-1991 (sygn. 33/442/1) Plany i sprawozdania z ich wykonania 1988-1991 (sygn. 33/442/2-4) Plany inwestycyjne 1975-1988 (sygn. 33/442/5-18) Plan dochodów i wydatków budżetowych 1974-1983 (sygn. 33/442/19) Bilanse i sprawozdania 1976-1991 (sygn. 33/442/20-36) Sprawozdania z ewidencji i utrzymania urządzeń melioracyjnych 1975-1990 (sygn. 33/442/37) Informacje z wykonania planu inwestycyjnego 1975-1989 (sygn. 33/442/38-43) Program realizacji inwestycji melioracyjnych 1981 (sygn. 33/442/44) Program zaopatrzenia wsi w wodę 1980 (sygn. 33/442/45) Ewidencja studni publicznych i urządzeń zbiorowego zaopatrzenia w wodę 1974-1977 (sygn. 33/442/46-47) Wodociągi – wykazy wykonanych, oceny stanu sanitarnego 1976-1979 (sygn. 33/442/48-49) Skargi i wnioski 1975-1990 (sygn. 33/442/50-54) Kontrole zewnętrzne 1977-1988 (sygn. 33/442/55-57) Zarządzenia dyrektora 1975-1991 (sygn. 33/442/58-59) Regulaminy i instrukcje 1975-1991 (sygn. 33/442/60-61) Struktura organizacyjne – przegląd funkcjonowania 1986-1991 (sygn. 33/442/62) Wywłaszczenia dotyczące Kombinatu Szklarniowego WZD w Przyborowie 1973-1976 (sygn. 33/442/63-64) Liczba jednostek64
33/443/0 Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Tarnowie 1991 - 1999 17 0 rozwiń
Opracowania statystyczne 1991-1998 (sygn. 33/443/1) Plany finansowania inwestycji 1991-1999 (sygn. 33/443/2) Informacje z wykonania zadań inwestycyjnych 1992-1998 (sygn. 33/443/3) Bilans i sprawozdania 1991-1999 (sygn. 33/443/4-11) Skargi i wnioski 1991-1997 (sygn. 33/443/12) Kontrole zewnętrzne 1992-1995 (sygn. 33/443/13) Zarządzenia Dyrektora 1992-1999 (sygn. 33/443/14) Regulaminy i instrukcje kancelaryjne 1992-1998 (sygn. 33/443/15-16) Sprawozdania z ewidencji i utrzymania urządzeń melioracyjnych 1991-1999 (sygn. 33/443/17) Liczba jednostek17
Wyświetlanie 421 do 440 z 873 wpisów.