Numer | Nazwa | Daty skrajne | Liczba jednostek | Liczba skanów | Rozwiń wszystko Zwiń wszystko |
37/21/0 | Akta gminy Huta Krzeszowska | 1921-1954 | 113 | 52 | rozwiń zwiń |
| Sprawy organizacyjne- korespondencja z Wydziałem Powiatowym, zarządzenia, instrukcje (sygn. 1), dzienniki główna (sygn. 2-3), książka kasowa Wójta Gminy (sygn. 4), roczne sprawozdania rachunkowe (sygn. 5-7), listy rozkładu podatku gruntowego (sygn.8-12), księga biercza daniny od mieszkańców (sygn. 13), sprawy osobowe (sygn. 14), posiedzenia Rady Gminnej i Zarządu Gminnego (sygn. 15), protokoły i uchwały GRN (sygn. 16-17), plany pracy i sprawozdania z działalności GRN (sygn. 18-19), protokoły posiedzeń Prezydium GRN (sygn. 20), sprawozdania z działalności Prezydium GRN (sygn. 21), protokoły i sprawozdania Komisji (sygn. 22), protokoły sesji sołtysów (sygn. 23-24), protokoły zebrań gromadzkich (sygn. 25), majątek gminy i gromad (sygn. 26), sprawy budżetowe (sygn. 27-36), roczne sprawozdania rachunkowe (sygn. 37-43), dochody gminy - podatki (sygn. 44-46), sprawy rolne - wykazy gospodarstw, pomoc sąsiedzka, (sygn. 47-48), oświata, kultura, sztuka - walka z analfabetyzmem (sygn. 49-55), przemysł i handel - spis zakładów przemysłowych (sygn. 56), ewidencja i kontrola ruchu ludności (sygn. 57-64), gromadzkie książki meldunkowe z lat 1950-1954 (sygn. 65-75), sprawy budowlane (sygn. 77-78), sprawy przesiedleńcze (sygn. 79), księgi Biecze podatków gruntowego i od nieruchomości (sygn .80-86), protokoły posiedzeń GRN (sygn. 87-89), protokoły z sesji sołtysów (sygn. 90), protokóły z zebrań wiejskich (sygn. 91-94), protokóły ze zjazdu wójtów, sekretarzy Zarządów gminnych (sygn. 95), akta Komitetu Budowy Szkoły w Hucie Krzeszowskiej (sygn. 96), Gminny Komitet obywatelski Premiowej Pożyczki Odbudowy Kraju w Hucie Krzeszowskiej (sygn. 97), rejestr osób aresztowanych przez wójta gminy (sygn. 98), Księga kontroli ruchu ludności- rejestr osób opuszczających gminę (sygn. 99), Księga kontroli ruchu ludności- rejestr osób przybywających do gminy (sygn. 100), rejestry mieszkańców z lat 1932-1950 (sygn. 101-105), księga biercza ekwiwalentu serwitutowego (sygn. 106), protokoły z kontroli Zarządu Gminnego (sygn.107), wykaz gospodarstw rolnych (sygn.108), rejestry mieszkańców miejscowości Hatasiuki, Hucisko, Wólka Kusze, Półsieraków, Sieraków Nowy, Sieraków nad Tanwią z lat 1932-1959 (sygn. 109-113). Liczba jednostek113 |
37/22/0 | Akta gminy Kocudza | 1916-1954 | 166 | 3284 | rozwiń zwiń |
| Akta Urzędu Gminy z lat 1916-1918 (sygn. 1-11), mobilizacja i pobór do wojska z lat 1922-1923, 1925 (sygn. 12-14), statystyka odłogów i zasiewów z 1920 r., (sygn. 15), sprawy ksiąg ludności stałej z 1924 r., (sygn. 16), rejestrów i ruchu ludności z 1932 r., (sygn. 17), sprawy poszukiwania osób, majątku i kapitałów z lat 1922-1923,1928,1933 (sygn. 18-21), o poborach do wojska z 1920 r., (sygn. 22), aprowizacji gminnej z 1921 r., (sygn. 23), uchodźców i reemigrantów z lat 1922, 1925, 1926 (sygn. 24-26), sanitarne, chorób ludzi i zwierząt z lat 1924-1928, 1930, 1932 (sygn. 27-32), korespondencja z oddziałami ubezpieczeń wojennych budowli od ognia z 1921 r., (sygn. 33), instrukcjach i okólnikach z 1922 r., (sygn. 34), sprawy podatków państwowych i komunalnych, gminnych i szkolnych z lat 1922-19245, 1928,1931 (sygn. 35-39), statystyka ogólna dot. spisu ludności i inwentarz a z lat 1922-1931 (sygn. 40-46), sprawy dot. weteranów, emerytów, inwalidów, zasiłków z lat 1922-1923, 1925 (sygn. 47-49), kosztów szpitalnych i dobroczynności z lat 1922, 1926, 1928, 1932 (sygn. 50-53), podatków państwowych, sejmikowych, gminnych z 1921 r., (sygn. 54), podwód, związków i stowarzyszeń z lat 1922, 1924-1925, 1932 (sygn. 55-58), wykazów informacyjnych i statystycznych z 1921 r., (sygn. 59), szkolnictwa, oświaty i wyznania z lat 1922, 1926, 1930 (sygn. 60-62), dozoru szkolnego z lat 1927-1931 (sygn. 63), korespondencja z instytucjami i oddziałami wojskowymi z 1921 r., (sygn. 64), sprawy ubezpieczenia budowli od pożarów z lat 1922,1924, 1926-1927 (sygn. 65-68), sądownictwa z 1923 r., i 1925 (sygn. 69-70), aresztu i aresztowanych z 1925 r., (sygn. 71), zasiłków wojskowych z 1920 r., (sygn. 72), korespondencja różna z 1927 r., (sygn. 73), sprawy dowodów osobistych z 1921 r., (sygn. 74), sejmiku powiatowego z 1922 r. ,(sygn. 75), ewidencji koni z lat 1929-1930 (sygn. 76-77), dostarczania podwód z lat 1920-1921 (sygn. 78-79), świadczenia rzeczowe (szarwarki) z 1928 r., (sygn. 80), korespondencja ogólna z 1920 r., (sygn. 81), dochody gminy z 1936 r., (sygn. 82), rolnictwo z 1938 r., (sygn. 83), spis wyborców uprawnionych do głosowania z 1933 r., (sygn. 84-85), sprawy aprowizacji z 1941 r., (sygn. 85-86), sprawy organizacyjne - podział administracyjny Gminy z lat 1947-1954 (sygn. 87), Zebrania Rady Gminnej , sołtysów z 1947 r., (sygn. 88), protokoły posiedzeń Gminnej Rady Narodowej z lat 1945-1948 (sygn. 89) i sesji z lat 1949-1954 (sygn. 90), protokoły Zarządu Gminy z lat 1946-1949 (sygn. 91), protokoły Prezydium Gminnej Rady Narodowej z lat 1946-1954 (sygn. 92), protokoły i plany pracy wszystkich komisji z lat 1949-1954 (sygn. 93-99), protokoły zebrań komisji z lat 1952-1954 (sygn. 100), zebrania gromadzkie z lat 1953-1954 (sygn. 101), kontrola wewnętrzna , nadzór z lat 1947--1953 (sygn. 102-105), majątek Gminy i gromad z lat 19471948 ( sygn. 106-107), sprawy budżetu i sprawozdania z wykonania z lat 1947-1954 (sygn.108-119), plany finansowe z 1954 r., (sygn.120), księga biercza szarwarków z 1948 r., (sygn.121), księga inwentarzowa Zarządu gminnego z 1948 r., (sygn.122), obrót pieniężny i dochody obce z lat 1949-1952 (sygn.123-127), księga biercza podatku gruntowego, Daniny Narodowej i danin komunalnych z lat 1945-1949 (sygn.128-134), podatek gruntowy z 1950 r., (sygn.135), drogi i place publiczne z lat 1947-1948 (sygn.136-137), sprawy rolnictwa z lat 1947-1954 (sygn.138-142), oświaty, kultury i sztuki z lat 1947-1954 (sygn.143-146), opieki społecznej z lat 1948-1949 (sygn. 147-148), gospodarki komunalnej i mieszkaniowej z lat 1949, 1951-1952( sygn.149-150), sprawy wyznaniowe z lat 1948-1949 (sygn.151-152), ewidencja i kontrola ruchu ludności z lat 1947-1949 (sygn.153-154), sprawy budowlane z lat 1947-1949 (sygn. 155-157), skargi i zażalenia z lat 1951-1953 (sygn. 158), księga meldunkowa wsi Andrzejówka z lat 1948-1954 (sygn. 159), wsi Bukowa z lat 1948-1954 (sygn. 160), wsi Korytków Duży z lat 1948-1954 (sygn. 161), rozkład podatków z lat 1930-1931 (sygn. 162), sprawy podatku gruntowego z lat 1948-1949 (sygn. 163-164), protokoły z zebrań gromadzkich z lat 1950-1953 (sygn. 165), ankiety "wykaz stanu osobowego funkcjonariuszy" Urzędu Gminy w Kocudzy z lat 1947-1953 (sygn. 166). Karta B: Spis zdawczo-odbiorczy zawiera protokoły z zebrań, programy i sprawozdania Komitetu Gminnego Zjednoczonego Stronnictwa Ludowego w Kocudzy z lat 1950-1954 (sygn. 1) Liczba jednostek167 |
37/23/0 | Akta gminy Krzeszów | 1945-1954 | 33 | 0 | rozwiń zwiń |
| Sprawy osobowe członków organów gminy i pracowników gminnych (sygn. 1), uchwały oraz sprawozdania kwartalne z działalności Gminnej Rady Narodowej (sygn. 2), ewidencja uchwał GRN (sygn. 3), zebrania i urzędowanie ciał samorządowych (sygn. 4), protokoły i plany pracy komisji (sygn. 5-17), protokoły zebrań gromadzkich (sygn. 18), budżet (sygn. 19), preliminarze indywidualne wydatków (sygn. 21), dochody obce (sygn. 22), podatek gruntowy (sygn. 23-24), sprawy rolne- sprawozdania z akcji siewnej, spisy powierzchni użytków, (sygn. 25-27), oświata, kultura, sztuka (sygn. 28), sprawy gospodarki mieszankowej i komunalnej (sygn. 29), książka meldunkowa osób przybywających (sygn. 30), sprawy ewidencji i kontroli ruchu ludności (sygn. 31), skargi i zażalenia (sygn. 32-33). Liczba jednostek33 |
37/24/0 | Akta gminy Księżpol | 1864-1954[1955-1979] | 144 | 791 | rozwiń zwiń |
| Sprawy organizacyjne (sygn. 1), sprawy personalne (sygn. 2), szkolenia sołtysów (sygn. 3), protokóły Gminnej Rady Narodowej (sygn. 4, 74-78), protokóły posiedzeń plenarnych GRN (sygn. 5, 84), protokóły posiedzeń Prezydium GRN (sygn. 6, 80-83), plany pracy Prezydium GRN (sygn. 7), sprawozdania z działalności GRN (sygn. 8), protokóły i plany pracy Komisji (sygn. 8-13, 79), protokóły sesji sołtysów (sygn. 14), protokóły zebrań gromadzkich (sygn. 15), protokóły pokontrolne (sygn. 16), budżet (sygn. 17-24), roczne sprawozdania rachunkowe (sygn. 25-27), dziennik główna (sygn. 28-29), sprawozdania z wykonania budżetu (sygn. 30-33), dochody obce - podatek gruntowy, danina narodowa (sygn. 36), sprawy gospodarcze (sygn. 37), drogi i place publiczne (sygn. 38), sprawy rolnictwa - m.in. pomoc sąsiedzka, akcje żniwne i siewne, wykazy powierzchniowe, kontraktacji (sygn. 39-51), oświata, kultura i sztuka (sygn. 52-57), opieka społeczna, koszty leczenia (sygn. 58-59), ewidencja i kontrola ruchu ludności (sygn. 60, 69-73, 90), księga biercza podatku wojskowego (sygn. 61), sprawy budowlane i odbudowy (sygn. 62-66), wykazy gromadzkich Komitetów Obrońców Pokoju (sygn. 67), skargi i zażalenia (sygn. 68), sprawozdania z działalności (sygn. 85), gospodarka gruntami (sygn. 86-89). Karta B: spis zdawczo-odbiorczy 1/2003: ewidencja ludności (poz. 1-5, 7-31), tabela likwidacyjna (poz. 6); spis zdawczo-odbiorczy 1/2010: rejestry mieszkańców (poz. 1-25); spis zdawczo-odbiorczy 1/2011: rejestry mieszkańców (1-13). Liczba jednostek159 |
37/25/0 | Akta gminy Łukowa | 1944-1954 | 30 | 0 | rozwiń zwiń |
| Protokoły z sesji i posiedzeń Gminnej Rady Narodowej z lat 1949-1954 (sygn. 1, 19), protokoły posiedzeń oraz kwartalne plany pracy Prez. Gminnej Rady Narodowej z lat 1950-1954 (sygn. 2), protokoły oraz plany pracy Komisji z lat 1949-1954 (sygn. 3), protokoły narad i odpraw sołtysów z lat 1949-1952 (sygn. 4), protokoły zebrań gromadzkich z lat 1951-1952 (sygn. 5), budżet administracyjny z 1949 r., (sygn. 6-7), budżet administracyjny dodatkowy z 1950 r., (sygn. 8-10), budżet z lat 1951-1952 (sygn. 11-12), roczne sprawozdanie rachunkowe z 1948 r., (sygn. 13), budżet terenowy z lat 1948-1952 (sygn. 14), inwentarz Gminy z lat 1952-1953 (sygn. 15), sprawy rolne z lat 1950-1951 (sygn. 16), ewidencja i kontrola ruchu ludności z lat 1949-1953 (sygn. 17), prośby i podania o udzielenie zezwolenia na budowę z 1953 r., (sygn. 18), księga uchwał Gminnej Rady narodowej i Prezydium Gminnej Rady narodowej z lat 1950-1951 (sygn. 20), protokoły z sesji sołtysów i zebrań wiejskich z lat 1949-1953, (sygn. 21), protokoły z posiedzeń Komitetów Zarządu Gminy z lat 1945-1953 (sygn. 22), opisy nieruchomości z lat 1947-1954 (sygn. 23), wykazy gospodarstw z lat 1946-1954 (sygn. 24-25), zagospodarowanie gruntów z lat 1947-1954 (sygn. 26), księgi uzupełniające USC z lat 1947-1952 (sygn. 27-30) Liczba jednostek30 |
37/26/0 | Akta gminy Potok Górny | 1864-1954 | 0 | 0 | rozwiń zwiń |
| Akta Sądu Policji Okręgu Tarnogrodzkiego (sygn. 1),akta wójta gminy (sygn. 2), wzór księgi protokółów, uchwał i zebrań gminnych (sygn. 3), protokóły karne i doniesienia policyjne o ukaranie (sygn.4), korespondencja z naczelnikiem powiatu biłgorajskiego (sygn. 5), korespondencja z naczelnikiem chełmskiej Dyrekcji Szkolnej (sygn. 6), ubezpieczenie od ognia - protokoły (sygn. 7), remont mostu we wsi Harasiuki (sygn. 8), księga dochodów i kapitałów cerkwi w Potoku (sygn. 9), spis ludności (sygn. 10-14), księgi ludności stałej (sygn. 15-49), zarządzenia i okólniki w sprawach organizacji władz (sygn. 50-51), protokoły i uchwały zebrań wiejskich (sygn. 52), sprawy osobowe i wyborcze (sygn. 53-54), ewidencja i kontrola ruchu ludności (sygn. 55-60), sprawy rolnictwa i wykazy gospodarstw (sygn. 61-66), sprawy wojskowe (sygn. 67-73), korespondencja w sprawach kart aprowizacyjnych (sygn. 74), zarządzenia i korespondencja w sprawach utrzymania dróg (sygn. 75), sprawy przemysłu i handlu - udzielanie koncesji (sygn. 76), korespondencja i zarządzenia w sprawach podatków (sygn. 77-78), książka kasowa (sygn. 78-79), dziennik kasowy (sygn. 80-81), księgi kasowe (sygn. 81-83), księga biercza podatków (sygn. 84-88), kontrola podatków (sygn. 89), kwity do księgi kasowej (sygn. 90-91), sprawy sądowe i karne (sygn. 92-96), ubezpieczenie od ognia (sygn. 97), wykazy domów które spłonęły (sygn. 98), spis drzewa budowlanego (sygn. 99), sprawy szkolne i nauczycieli - korespondencja (sygn. 100), sprawy szkół (sygn.101), opieka społeczna (sygn.102-106), dzienniki podawcze (sygn. 107-109), przepisy i zarządzenia ogólne (sygn. 110-118), sprawy organizacyjne (sygn. 119-126), sprawy osobowe (sygn. 127-173), zebrania i urzędowanie ciał samorządowych (sygn. 174-199), kontrola wewnętrzna, nadzór (sygn. 200-201), majątek gminy i gromad (sygn. 202-205), przedsiębiorstwa gminne (sygn. 206), budżety: administracyjny, zakładów i przedsiębiorstw (sygn. 208-295), dochody gminy (sygn. 296-301), obrót pieniężny (sygn. 302-350), dochody obce (sygn. 351-415), przymusowe ubezpieczenia rzeczowe (sygn. 416-438), egzekucja administracyjna (sygn. 439-441), sprawy ogólnogospodarcze (sygn. 442-449), drogi i place publiczne (sygn .450-474), oświata, kultura i sztuka (sygn. 475-499), zdrowie publiczne i akcja sanitarno - porządkowa (sygn. 500-519), opieka społeczna - koszty leczenia (sygn. 520-557), opieka społeczna, koszty leczenia (sygn. 550-557), rolnictwo (sygn. 558-608), weterynaria i hodowla (sygn. 609-618), popieranie przemysłu i handlu ( sygn. 619-627), sprawy ogólnoadministracyjne (sygn. 628-691), sprawy wyznaniowe (sygn. 692-699), ewidencja i kontrola ruchu ludności (sygn. 700-751), bezpieczeństwo i porządek publiczny (sygn. 752-797), sprawy wojskowe (sygn. 798-841), przysposobienie wojskowe i wychowanie fizyczne (sygn. 842-843), zwierzęta pociągowe i środki przewozowe (sygn. 844-870), sprawy budowlane i odbudowy (sygn. 871-884), aprowizacja oraz walka z drożyzną (sygn. 885-906), sprawy karno - administracyjne (sygn. 907-927), sprawy sądowe (sygn. 928-978), różna korespondencja (sygn. 979-996), dzienniki korespondencyjne (sygn. 997-1017), przepisy i zarządzenia ogólne, okólniki (sygn. 1018-1024), sprawy organizacyjne (sygn. 1025-1034), sprawy osobowe (sygn. 1035-1051), zebrania i urzędowanie ciał samorządowych (sygn. 1052-1094), kontrola wewnętrzna i nadzór (sygn. 1095), majątek gminy i gromad (sygn. 1096-1101), przedsiębiorstwa gminne (sygn. 1102), budżety: administracyjny, zakładów i przedsiębiorstw (sygn. 1103-1120), dochody gminy (sygn. 1121), obrót pieniężny (sygn. 1122-1126), dochody obce (sygn. 1127-1152), przymusowe ubezpieczenia rzeczowe (sygn. 1153-1156), egzekucja administracyjna (sygn. 1157-1158), sprawy ogólno-gospodarcze (sygn. 1159-1167), drogi i place publiczne (sygn. 1168-1178), rolnictwo (sygn. 1179-1211), weterynaria i hodowla (sygn. 1212-1220), przemysł i handel (sygn. 1221-1230), oświata, kultura i sztuka (sygn. 1231-1239), zdrowie publiczne i akcja sanitarno - porządkowa (sygn. 1240-1248), opieka społeczna - koszty leczenia (sygn. 1249-1259), gospodarka lokalowo - mieszkaniowa (sygn. 1260), sprawy ogólno administracyjne (sygn. 1261-1266), akta stanu cywilnego (sygn. 1267-1274), ewidencja i kontrola ruchu ludności (sygn. 1275-1295), bezpieczeństwo i porządek publiczny (sygn. 1296-1304), sprawy wojskowe (sygn. 1305-1310), przysposobienie wojskowe i wychowanie fizyczne (sygn. 1311), zwierzęta pociągowe i środki przewozowe (sygn. 1312-1213), sprawy budowlane i odbudowy (sygn. 1314-1319), aprowizacja oraz walka z drożyzną (sygn. 1320-1341), sprawy karno - administracyjne (sygn. 1342-1349), sprawy sądowe (sygn.1350-1360), różne (sygn. 1361-1365).zebrania i urzędowanie ciał samorządowych (sygn. 1366-1386), kontrola wewnętrzna, nadzór (sygn. 1387), klasyfikacja gruntów i wykazy gospodarstw ( sygn. 1388-1389), sprawy organizacyjne ( sygn. 1390), sprawy budowlane (sygn. 1391), ewidencja i kontrola ruchu ludności (sygn. 1392 -1395), akta stanu cywilnego (sygn. 1396), rolnictwo i wykazy gospodarstw ( sygn. 1397-1399), księgi ludności stałej i ewidencja ludności (sygn. 1400-1416). Karta B: spis zdawczo odbiorczy nr 1/2010 zawiera skorowidze do rejestru mieszkańców z lat 1924-1925 ( poz. 1- 2) oraz domowe książki meldunkowe z roku 1951 i 1954 ( poz. 3-9), spis zdawczo odbiorczy nr 1/2017 zawiera księgi ludności stałej z roku 1923 i 1927 (poz. 1-4) oraz rejestry mieszkańców z 1932 roku ( poz. 5-17). Liczba jednostek1442 |
37/27/0 | Akta gminy Puszcza Solska | 1922-1954 | 437 | 332 | rozwiń zwiń |
| sprawy osobowe członków organów gminy i pracowników gminnych z lat 1929-1949 (sygn. 1), zebrania i urzędowanie ciał samorządowych z lat 1934-1947 (sygn. 2-3), kontrola wewnętrzna i nadzór z lat 1922-1953 (sygn. 4), majątek gminy i gromad z lat 1932-1938 (sygn. 5), budżety: administracyjny, zakładów i przedsiębiorstw z lat 1936-1941 (sygn. 6-9), dochody obce z lat 1943-1944 (sygn. 10), ewidencja i kontrola ruchu ludności z lat 1924-1932 (sygn. 11-15), przepisy i zarządzenia ogólne z lat 1948-1954 (sygn. 16-23), sprawy organizacyjne z lat 1950-1954 (sygn. 24-28), sprawy osobowe z lat 1944-1954 (sygn. 29-40), zebrania i urzędowanie ciał samorządowych z lat 1944-1954 (sygn. 41-107), kontrola wewnętrzna i nadzór z lat 1948-1954 (sygn. 108-112), majątek gminy i gromad z lat 1951-1952 (sygn. 113), budżety: administracyjny, zakładów i przedsiębiorstw z lat 1944-1953 (sygn. 114-157), dochody gminy z lat 1949-1953 (sygn. 158-161), kredyt komunalny, zapomogi z 1951 r. (sygn. 162), obrót pieniężny z lat 1946-1952 (sygn. 163-165), dochody obce z lat 1944-1953 (sygn. 166-187), ubezpieczenia rzeczowe z lat 1945-1954 (sygn. 188-195), sprawy gospodarcze z lat 1948-1954 (sygn. 196-200), drogi i place publiczne z lat 1947-1954 (sygn. 201-215), rolnictwo z lat 1944-1954 (sygn. 216-247), weterynaria i hodowla z lat 1944-1949 (sygn. 248-253), przemysł i handel z lat 1944-1948 (sygn. 254-260), oświata, kultura i sztuka z lat 1947-1954 (sygn. 261-288), zdrowie publiczne i akcja sanitarno - porządkowa z lat 1944-1954 (sygn. 289-295), opieka społeczna - koszty leczenia z lat 1944-1954 (sygn. 296-301), gospodarka lokalowo - mieszkaniowa z alt 1944-1954 (sygn. 302-310), sprawy ogólno administracyjne z lat 1945-1951 (sygn. 311-312), ewidencja i kontrola ruchu ludności z lat 1945-1954 (sygn. 313-327), bezpieczeństwo i porządek publiczny z lat 1945-1953 (sygn. 328-343), sprawy wojskowe z lat 1944-1953 (sygn. 344-376), przysposobienie wojskowe i wychowanie fizyczne z 1949 r. (sygn. 377), zwierzęta pociągowe i środki przewozowe z lat 1948-1954 (sygn. 378-381), sprawy budownictwa i odbudowy z lat 1944-1954 (sygn. 382-397), aprowizacja oraz walka z drożyzną z lat 1944-1954 (sygn. 398-404), sprawy karno - administracyjne z lat 1945-1952 (sygn. 405-412), sprawy sadowe z lat 1949-1954 (sygn. 413-421), rejestry mieszkańców z lat 1932-1950 (sygn. 422-437). Liczba jednostek437 |
37/28/0 | Akta gminy Sól | 1863-1954 | 849 | 2661 | rozwiń zwiń |
| Akta wójta gminy z lat 1863-1866 (sygn. 1-27), akta wójta gminy Sól z lat 1967-1917 (sygn. 28-473), przepisy i zarządzenia ogólne z 1927 r., (sygn. 474), sprawy organizacyjne (sygn. 475-476), sprawy osobowe (sygn. 477-480), zebrania i urzędowanie ciał samorządowych (sygn. 481-491, 846), budżety: administracyjny, zakładów i przedsiębiorstw (sygn. 492-501), obrót pieniężny (sygn. 5-2-503), dochody obce (sygn. 504-516), ubezpieczenia rzeczowe (sygn. 517-518), drogi i place publiczne (sygn. 519), oświata, kultura i sztuka (sygn. 520), zebrania publiczne i akcje sanitarno - porządkowe (sygn. 521), opieka społeczna, koszty leczenia (sygn. 522-524), rolnictwo (sygn. 525-527), sprawy ogólno - administracyjne (sygn. 528-542), akta stanu cywilnego - sprawy wyznaniowe (sygn. 543), ewidencja i kontrola ruchu ludności (sygn. 544-552), bezpieczeństwo i porządek publiczny (sygn. 553-557), sprawy wojskowe (sygn. 558-595), zwierzęta pociągowe i środki przewozowe (sygn. 596-598), sprawy budowlane i odbudowy (sygn. 599-601), aprowizacja i walka z drożyzna (sygn. 602-603), sprawy karno - administracyjne (sygn. 604), sprawy sadowe (sygn. 605-609), drogi i place publiczne (sygn. 610), ewidencja i kontrola ruchu ludności (sygn. 611-614), księgi ludności stałej z lat 1878-1894 (sygn. 615-632), księgi ludności stałej z lat 1931-1932 (sygn. 633-664), skorowidze do ksiąg ludności stałej z lat 1978-1994 (sygn. 665-679), skorowidze do ksiąg ludności stałej z lat 1931-1933 (sygn. 680-709), sprawy organizacyjne z lat 1947-1953 (sygn. 710-716), sprawy osobowe (sygn. 717-723), zebrania i urzędowanie ciał samorządowych (sygn. 724-772), kontrola wewnętrzna, nadzór (sygn. 773), budżety: administracyjny, zakładów, przedsiębiorstw (sygn. 774-785), obrót pieniężny (sygn. 786-), dochody obce (sygn. 787-788), drogi i place publiczne (sygn. 789), rolnictwo (sygn. 790-795), oświata, kultura, sztuka (sygn. 796- 817), gospodarka lokalowo - mieszkaniowa (sygn. 818), sprawy ogólno - administracyjne (sygn. 819), ewidencja i kontrola ruchu ludności (sygn. 820-823, 847-850), bezpieczeństwo i porządek publiczny (sygn. 824-826), sprawy wojskowe (sygn. 827), zwierzęta pociągowe i środki przewozowe (sygn. 828-829), sprawy budowlane i odbudowy (sygn. 830-835), aprowizacja oraz walka z drożyzną (sygn. 836-837), sprawy karno - administracyjne (sygn. 838-840), sprawy sądowe (sygn. 841-845), sprawy różne - polisy ubezpieczeniowe od ognia, umowy najmu z lat 1925-1945 (sygn. 851). Liczba jednostek851 |
37/29/0 | Akta gminy Tarnogród | [1864] 1922-1954 | 128 | 0 | rozwiń zwiń |
| Sprawy organizacyjne (sygn. 1-3), sprawy osobowe (sygn.5-8), zebrania i urzędowanie ciał samorządowych (sygn.9-45), kontrola wewnętrzna i nadzór (sygn.46-47), budżety: administracyjny, zakładów i przedsiębiorstw (sygn.48-62), dochody gminy (sygn.63), dochody obce (sygn.64-69), drobi i place publiczne (sygn.70-71), rolnictwo (sygn. 72-80), przemysł i handel (sygn.81), oświata, kultura i sztuka (sygn.82-95), zdrowie publiczne i akcja sanitarno porządkowa (sygn.96-99), opieka społeczna, koszty leczenia (sygn.100), gospodarka komunalna i mieszkaniowa (sygn.101-102), sprawy administracyjne (sygn.103), ewidencja i kontrola ruchu ludności (sygn.104-110, 126), bezpieczeństwo i porządek publiczny (sygn.111-112), sprawy karno - administracyjne (sygn.113-115), protokoły sesji (sygn. 116-117), protokoły prezydium (sygn. 118-119), posiedzenia komisji (sygn. 120), sprawy partyjne (sygn. 121), sprawozdawczość i statystyka (sygn. 122), ewidencja nieruchomości (sygn. 123), budżet (124-125), wykazy zgonów (sygn. 127-128). Liczba jednostek128 |
37/30/0 | Akta gminy Wola Różaniecka | 1914-1954[1955-1958] | 128 | 0 | rozwiń zwiń |
| Sprawy organizacyjne (sygn. 1), sprawy osobowe (sygn. 2-11), zebrania i urzędowanie ciał samorządowych (sygn. 12-33), kontrola wewnętrzna i nadzór (sygn. 34), majątek gminy i gromad (sygn. 35), dochody gminy (sygn. 36-38), dochody obce (sygn. 39-45), drogi i place publiczne (sygn. 46-47), rolnictwo (sygn. 48-58), oświata, kultura i sztuka (sygn. 59-64), gospodarka lokalowo - mieszkaniowa (sygn. 65-66), ewidencja i kontrola ruchu ludności (sygn. 67, 81-128), bezpieczeństwo i porządek publiczny (sygn. 68), sprawy budowlane i odbudowy (sygn. 69-73), sprawy karno - administracyjne (sygn. 74-75), sprawy sądowe (sygn. 76), sprawy karno - administracyjne (sygn. 77-80), ewidencja ludności (81-127), wykazy kwartalne urzędów parafialnych (128). Liczba jednostek128 |
37/31/0 | Akta gminy Annopol | 1944-1954 | 87 | 0 | rozwiń zwiń |
| Sprawy organizacyjne (sygn. 1-2), sprawy personalne (sygn. 3-7), protokoły posiedzeń Gminnej Rady Narodowej (dalej GRN) i jej organów (sygn. 8-12, 14-16), plany pracy i sprawozdania GRN (sygn. 13), protokoły komornika sądowego (sygn. 17-18), protokóły zebrań i sesji sołtysów (sygn. 19-21), protokoły zebrań i posiedzeń gromadzkich (sygn. 22-24), protokoły pokontrolne (sygn. 25), budżety (sygn. 26-36), roczne sprawozdania rachunkowe (sygn. 37-41), dziennik główna (sygn. 42-46), dochody obce - podatek gruntowy, świadczenia w naturze (sygn.47-64), sprawy rolnictwa - m.in. wykazy powierzchniowe, kontraktacji (sygn. 65-69), oświata, kultura i sztuka (sygn. 70-72), gospodarka lokalowo-mieszkaniowa (sygn. 73-77), spis uprawnionych do głosowania ludowego (sygn. 78-80), ewidencja i kontrola ruchu ludności (sygn. 81), sprawy budowlane i odbudowy (sygn. 82-85), aprowizacja oraz walka z drożyzną (sygn. 86), rejestr wyroków sądowych (sygn. 87). Liczba jednostek87 |
37/32/0 | Akta gminy Batorz | 1926-1954 | 145 | 0 | rozwiń zwiń |
| Zarządzenia ogólne, okólniki (sygn. 1), protokoły i uchwały Rady Gminnej (sygn. 2), budżety (sygn. 3-19), roczne sprawozdania rachunkowe (sygn. 20-33), księgi finansowe (sygn. 34-41), rejestr świadczeń drogowych (sygn. 42) księgi podatkowe (sygn. 43-52), kosztorysy na budowę dróg gminnych (sygn. 53), wybory do Sejmu (sygn. 54-56), spis ludności (sygn. 57-59), projekt urzędu gminnego (sygn. 60), sprawy organizacyjne (sygn.61), sprawy personalne (sygn. 62-65), protokoły posiedzeń Gminnej Rady Narodowej (dalej GRN) i jej organów (sygn. 66-67), protokóły zebrań i sesji sołtysów (sygn. 68-70), protokoły zebrań i posiedzeń gromadzkich (sygn. 71), protokoły Kolegium Orzekającego (sygn.72 ), protokoły pokontrolne (sygn.73), budżety (sygn. 74-85), roczne sprawozdania rachunkowe (sygn. 86-90), dziennik główna (sygn. 91-93), dokumentacja podatków gruntowych, świadczeń w naturze (sygn.94-98, 106-117), księgi inwentarzowe (sygn.99-100), obrót pieniężny (sygn. 101), dochody obce (sygn. 102-105), drogi i place publiczne (sygn. 118), sprawy rolnictwa - m.in. wykazy powierzchniowe, kontraktacji (sygn. 119-123), popieranie przemysłu i handlu (sygn. 124), oświata, kultura i sztuka (sygn. 125-126), gospodarka lokalowo-mieszkaniowa (sygn. 127), spis uprawnionych do głosowania ludowego (sygn. 128), ewidencja i kontrola ruchu ludności (sygn. 129-130), bezpieczeństwo i porządek publiczny (sygn. 131) sprawy budowlane i odbudowy (sygn. 132-133), rejestr wyroków sądowych (sygn. 134), księgi obowiązkowych dostaw (sygn. 135-145). Liczba jednostek145 |
37/33/0 | Akta gminy Brzozówka | 1939, 1945-1954 | 85 | 0 | rozwiń zwiń |
| Sprawy personalne (sygn. 1-3), zebrania i urzędowanie ciał samorządowych (sygn. 4), protokoły posiedzeń Gminnej Rady Narodowej (dalej GRN) i jej organów (sygn. 5-15), protokóły zebrań i sesji sołtysów (sygn. 16-18), protokoły zebrań i posiedzeń gromadzkich (sygn. 19), protokoły pokontrolne (sygn. 20), majątek gminy i gromad (sygn. 21), budżety (sygn. 22-33, 77), roczne sprawozdania rachunkowe (sygn. 34-37, 40), dokumentacja księgowa (sygn. 38-39), obrót pieniężny (sygn. 41), dochody obce, podatek gruntowy, świadczenia w naturze (sygn. 42-59), sprawy rolnictwa - m.in. klasyfikacja ziemi (sygn. 60), oświata, kultura i sztuka (sygn. 61-62), spis uprawnionych do głosowania ludowego i wyborców do Sejmu (sygn. 63-70), ewidencja i kontrola ruchu ludności (sygn. 71-75), sprawy przesiedleńcze (sygn. 76) rejestr spraw karno-administracyjnych i wyroków sądowych (sygn. 78-81), skargi i zażalenia (sygn. 82), sprawy gminnej Szkoły Rolniczej w Struży (sygn. 83), testamenty z lat 1949-1954 (sygn. 84-85). Liczba jednostek85 |
37/34/0 | Akta gminy Chrzanów | 1925, 1929, 1944-1954 | 161 | 0 | rozwiń zwiń |
| sprawy organizacyjne (sygn. 1-6), sprawy personalne (sygn. 7-16), protokoły posiedzeń Gminnej Rady Narodowej (dalej GRN) i jej organów oraz Zarządu Gminnego (sygn. 17-34) protokóły zebrań i sesji sołtysów (sygn. 35-37), protokoły zebrań gromadzkich (sygn. 38), protokoły pokontrolne (sygn. 39-45), majątek gminy i gromad (sygn. 46-49), przedsiębiorstwa gminne (sygn. 50), budżety (sygn. 51-64), roczne sprawozdania rachunkowe (sygn. 65-68), dziennik główna (sygn. 69-72), karty dochodów i rozchodów (sygn. 73-74), księgi inwentarzowe (sygn. 75), księgi podatkowe (sygn. 76-83), obrót pieniężny (sygn. 84-86), dochody obce, podatek gruntowy, świadczenia w naturze (sygn.87-102), drogi i place publiczne (sygn. 103), sprawy rolnictwa - m.in. wykazy powierzchniowe, kontraktacji (sygn. 104-114), popieranie przemysłu i handlu (sygn. 115), oświata, kultura i sztuka (sygn. 116-120), gospodarka lokalowo-mieszkaniowa (sygn. 121-122), spisy osób uprawnionych do głosowania (sygn. 123-124), akta stanu cywilnego-sprawy wyznaniowe (sygn. 125-127), ewidencja i kontrola ruchu ludności (sygn. 128-144), bezpieczeństwo i porządek publiczny (sygn. 145-147), sprawy budowlane i odbudowy (sygn. 148-153), aprowizacja oraz walka z drożyzną (sygn. 154), sprawy karno administracyjne (sygn. 155-158), skargi i zażalenia (sygn. 159), księga zebrań Komitetu Ratunkowego Gminy Chrzanów (sygn. 160), wyciąg z protokołu Rady Gminnej (sygn. 161). Liczba jednostek161 |
37/35/0 | Akta gminy Dzierzkowice | 1935, 1944-1954 | 139 | 0 | rozwiń zwiń |
| sprawy organizacyjne (sygn. 1-2, 4-5), miesięczne sprawozdania sytuacyjne (sygn. 3), sprawy personalne (sygn. 6-10), organizacja i protokoły posiedzeń Gminnej Rady Narodowej (dalej GRN) i jej organów (sygn. 11-15, 111-124) protokóły zebrań i sesji sołtysów (sygn. 16-17), protokoły zebrań gromadzkich (sygn. 18), protokoły pokontrolne (sygn. 19-23), wykazy nieruchomości (sygn. 24), klasyfikacja ziemi poszczególnych gromad gminy (sygn. 25), polisy ubezpieczeniowe, zobowiązania (sygn. 26-28), księga inwentarzowa (sygn. 29), budżety (sygn. 30-39, 100), roczne sprawozdania rachunkowe (sygn. 40-44, 125-128), księgi podatkowe-podatek gruntowy, świadczenia w naturze (sygn. 45-58), drogi i place publiczne (sygn. 59), sprawy rolnictwa - m.in. wykazy powierzchniowe, kontraktacji (sygn. 60-72), oświata, kultura i sztuka (sygn. 73-76), zeznania świadków o zabójstwie mieszkańców gminy przez Niemców (sygn. 77), ewidencja i kontrola ruchu ludności (sygn. 78-87, 98), narodowy spis powszechny (sygn. 88), spisy uprawnionych do głosowania (sygn. 89-92), opieka społeczna (sygn. 93), sprawy budowlane i odbudowy (sygn. 94-95), aprowizacja oraz walka z drożyzną (sygn. 96-97), skargi i zażalenia (sygn. 99), działalność Zarządu Gminnego Związku Młodzieży Polskiej (sygn. 101-110), sprawy wojskowe (sygn. 129), domowe książki meldunkowe z poszczególnych gromad (sygn. 130-137), projekty znaku wodnego na rzece Wyżnicy przy Zakładzie Wodnym Sosnowa Wola (sygn. 138), Zakład Wodny Sosnowa Wola na rzece Wyżnicy (sygn. 139). Liczba jednostek139 |
37/36/0 | Akta gminy Gościeradów | 1943, 1945-1954 | 44 | 0 | rozwiń zwiń |
| sprawy personalne (sygn. 1), protokoły Obywatelskiej Komisji Podatkowej (sygn. 2), Gminna Rada Kobieca - protokoły, zarządzenia władz nadrzędnych (sygn. 3), protokóły zebrań i sesji sołtysów (sygn. 4-5), protokoły pokontrolne (sygn. 6), dziennik główna (sygn. 7-11), księgi podatkowe (sygn. 12-14), roczne sprawozdania rachunkowe (sygn. 15), budżet (sygn. 16-19), księgi inwentarzowe (sygn. 20), księgi biercze szarwarków, wymiarów świadczeń w naturze (sygn. 21-30), wykazy gospodarstw (sygn. 31), ewidencja i kontrola ruchu ludności (sygn. 32-33), domowe książki meldunkowe z poszczególnych gromad (sygn. 34-43), projekty techniczne melioracji wsi Wólka Szczecka (sygn. 44). Liczba jednostek44 |
37/37/0 | Akta gminy Kawęczyn | 1933-1954 | 117 | 0 | rozwiń zwiń |
| rejestry mieszkańców (sygn. 1-25), sprawy organizacyjne (sygn. 26), sprawy personalne (sygn. 27-30), organizacja i protokoły posiedzeń Gminnej Rady Narodowej (dalej GRN) i jej organów (sygn. 31-37) protokoły zebrań gromadzkich (sygn. 38), protokoły zebrań sołtysów i ich szkolenia (sygn. 39-41), protokoły pokontrolne (sygn. 42), majątek gminy i gromad (sygn. 43), budżety (sygn. 44-45), roczne sprawozdania rachunkowe (sygn. 46, 115-116), karty wydatków budżetu centralnego (sygn. 47-48, 113-114), sprawozdania kwartalne z wykonania budżetu (sygn. 49-51), dziennik główna (sygn. 52-54), księgi podatkowe-podatek gruntowy, świadczenia w naturze (sygn. 55-66), drogi i place publiczne (sygn. 67-68), sprawy rolnictwa - m.in. wykazy powierzchniowe, kontraktacji (sygn. 69-71, 117), popieranie przemysłu i handlu (sygn. 72-73), oświata, kultura i sztuka (sygn. 74), opieka społeczna (sygn. 75), spisy uprawnionych do głosowania (sygn. 76-80), Okręgowa Komisja Wyborcza (sygn. 81), akta stanu cywilnego (sygn. 82-88), ewidencja i kontrola ruchu ludności (sygn. 89-100), bezpieczeństwo i porządek publiczny (sygn. 101-102), sprawy budowlane (sygn. 103-105), rejestry spraw karno-administracyjnych, wyroków sądowych (sygn. 106-111), księgi inwentarzowe Zarządu Gminy (sygn. 112). Liczba jednostek117 |
37/38/0 | Akta gminy Kosin | 1945-1954 | 64 | 0 | rozwiń zwiń |
| sprawy personalne (sygn. 1), protokoły posiedzeń Gminnej Rady Narodowej (dalej GRN) i jej organów (sygn. 2-6, 63) protokóły zebrań i sesji sołtysów (sygn. 7-8), protokoły zebrań gromadzkich (sygn. 9-12), protokoły pokontrolne (sygn. 13), budżety (sygn. 14-25), roczne sprawozdania rachunkowe (sygn. 26-29), księga sum przechodnich (sygn. 30-33), książka szczegółowa podatku gruntowego (sygn. 34-36), dziennik główna (sygn. 37-40), księgi dochodów i wydatków budżetowych i pozabudżetowych (sygn. 41-55), sprawy rolnictwa - m.in. arkusze obliczeniowe gospodarstw rolnych (sygn. 56), oświata, kultura i sztuka (sygn. 57-59), sprawy budowlane i odbudowy (sygn. 60), skargi i zażalenia (sygn. 61-62), gospodarka lokalowo-mieszkaniowa (sygn. 64). Liczba jednostek64 |
37/39/0 | Akta gminy Modliborzyce | 1928-1954 | 160 | 0 | rozwiń zwiń |
| budżet (sygn. 1), dokumentacja księgowa min. dziennik główna, księga rozchodów budżetowych, sum przechodnich (sygn. 2-18), księgi inwentarzowe (sygn. 19-21), umowy dzierżawne (sygn. 22), sprawy organizacyjne (sygn. 23-24), sprawy personalne (sygn. 25-31), protokoły posiedzeń Gminnej Rady Narodowej (dalej GRN) i jej organów (sygn. 32-41) protokóły zebrań i sesji sołtysów (sygn. 42-47), protokoły pokontrolne (sygn. 48-49), majątek gminy i gromad (sygn. 50), przedsiębiorstwa gminne (sygn. 51-52), budżety (sygn. 53-65), roczne sprawozdania rachunkowe (sygn. 66-69), dziennik główna (sygn. 70-72), dochody gminne (sygn. 73-103), dochody obce (sygn. 104-105), drogi i place publiczne (sygn. 106), sprawy rolnictwa - m.in. wykazy powierzchniowe (sygn. 107-119), popieranie przemysłu i handlu (sygn. 120), oświata, kultura i sztuka (sygn. 121), opieka społeczna (sygn. 122-125), gospodarka lokalowo-mieszkaniowa (sygn. 126-129), akta stanu cywilnego-sprawy wyznaniowe (sygn. 130), ewidencja i kontrola ruchu ludności (sygn. 131-134), spisy osób uprawnionych do głosowania i akta dotyczące wyborów (sygn. 135-137), bezpieczeństwo i porządek publiczny (sygn. 138-139), sprawy wojskowe (sygn. 140), sprawy budowlane i odbudowy (sygn. 141-144), aprowizacja oraz walka z drożyzną (sygn. 145-148), rejestry spraw karno-administracyjnych, wyroków sądowych (sygn. 149-153), prośby i podania w różnych sprawach (sygn. 154), akta z dowodami personalnymi pracowników Urzędu Gminy (sygn. 155), protokoły zebrań Zarządu (sygn. 156), budowa szkoły (sygn. 157), protokoły zebrań gminy (sygn. 158), dział gospodarki gminnej (sygn. 159), oświata, kultura i sztuka (sygn. 160). Liczba jednostek160 |
37/40/0 | Akta gminy Potok | 1933-1954 | 121 | 0 | rozwiń zwiń |
| akta organizacyjne urzędu z lat: 1951-1954 (sygn. 1-3), protokoły posiedzeń Gminnej Rady Narodowej (dalej GRN) i jej organów z lat 1953-1954, (sygn. 4-10), sesje sołtysów oraz zebrania gromadzkie z lat 1950-1954 (sygn. 11-12), kontrole oraz inspekcje z lat 1947-1954 (sygn. 13-17), działalność finansowo-budżetowa z lat 1944-1945, 1949-1954 (sygn. 18-34), sprawy gospodarcze z lat 1948-1954 (sygn. 35-43), sprawy z zakresu Urzędów Stanu Cywilnego z lat 1946-1954 (sygn. 44-61), ewidencja mieszkańców z roku 1951(sygn. 62-77), sprawy karno-administracyjne z lat 1947-1954 (sygn. 78-79), akta z Urzędu Gminy z lat 1937-1939, (sygn. 80-82), ewidencja mieszkańców z lat 1933-1951 (sygn. 83-121). Liczba jednostek121 |