Bestandssignatur | Bestandsname | Laufzeit | Anzahl der Einheiten | Anzahl der Scans | Alles erweitern Alles verstecken |
24/508/0 | Powiatowy Inspektorat Statystyczny w Tarnobrzegu | 1962-1975 | 99 | 0 | erweitern verstecken |
| Sprawozdania z wykonania ważniejszych zdań gospodarczych w powiecie sygn 1-8, sprawozdania z różnych dziedzin gospodarki sygn. 9-99 Anzahl der Einheiten99 |
24/509/0 | Zrzeszenie Państwowych Przedsiębiorstw Gospodarki Rolnej w Tarnobrzegu | 1982-1987 | 0 | 0 | erweitern verstecken |
| akta organizacyjne Zrzeszenia PPGR w Tarnobrzegu, stuktura organizacyjna, spisy akt przekazanych do Związku Państwowych Gospodarstw Rolnych w Kielcach Anzahl der Einheiten3 |
24/510/0 | Akta stanu cywilnego okręgu bożniczego w Janowie Lubelskim | 1878-1939 | 21 | 0 | erweitern verstecken |
| Księgi urodzeń, małżeństw i zgonów Anzahl der Einheiten30 |
24/511/0 | Rada Narodowa Miasta i Gminy w Opatowie | 1973-1990 | 66 | 0 | erweitern verstecken |
| protokoły z sesji GRN, protokoły z posiedzeń Prezydium, protokoły z posiedzeń Komisji, zebrania wiejskie Anzahl der Einheiten66 |
24/512/0 | Powiatowy Inspektorat Statystyczny w Opatowie | [1960] 1962-1975 [1976] | 442 | 0 | erweitern verstecken |
| Sprawozdania z wykonania ważniejszych zdań gospodarczych w powiecie sygn 1-10, tablice statystyczne sygn. 11-12,sprawozdania z różnych dziedzin gospodarki sygn. 13-279 Anzahl der Einheiten442 |
24/513/0 | I Liceum Ogólnokształcące w Sandomierzu | [1941] 1944-1984 | 279 | 0 | erweitern verstecken |
| Protokoły z posiedzeń Rady Pedagogicznej, katalogi klasyfikacyjne i arkusze ocen, protokoły z egzaminów dojrzałości Anzahl der Einheiten279 |
24/514/0 | Poradnia Wychowawczo-Zawodowa w Tarnobrzegu | 1972-1980 | 0 | 0 | erweitern verstecken |
| Zespół zawiera dokumentacją merytoryczną, składająca się z kart badań zawodowych i badań psychologicznych uczniów, obrazującą metodykę badań psychologicznych młodzieży na przestrzeni 10 lecia. Anzahl der Einheiten1644 |
24/515/0 | Gimnazjum Ogólnokształcące w Grębowie | 1944-1947 | 6 | 0 | erweitern verstecken |
| Protokoły i świadecztwa egzaminów z zakresu gimnazjum i ogólnym z lat 1944-1947 sygn.1-4;świadectwa ukończenia gimnazjum z lat 1944-1947 sygn.5,protokoły i świadectaw egzaminów z zakresu gimnazjum z lat 1946-1947 sygn.6 Anzahl der Einheiten6 |
24/516/0 | Rolniczy Zakład Doświadczalny w Zdanowie | 1945 - 1960 | 11 | 0 | erweitern verstecken |
| [Protokół przejęcia na cele reformy rolnej majątku Zdanów] Sprawozdanie z działalności Rolniczego Zakładu Doświadczalnego w Zdanowie [Preliminarz budżetowy zagospodarowania majątku Święcica dołączonego do Zakładu Doświadczalnego i Ogniska Kultury Rolnej w Zdanowie] Materiały dotyczące działalności Rolniczego Zakłady Doświadczalnego w Zdanowie Protokoły z posiedzeń Komisji Rewizyjnej Spóldzielni Rolniczo-Handlowej "Rolnik" w Sandomierzu Anzahl der Einheiten11 |
24/517/0 | Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Pliskowoli | 1955 - 1960 | 15 | 0 | erweitern verstecken |
| Protokoły z sesji, posiedzeń komisji, posiedzeń Prezydium, budżety. Anzahl der Einheiten15 |
24/518/0 | Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Suchowoli | 1955 - 1960 | 8 | 0 | erweitern verstecken |
| Protokoły z sesji, posiedzeń Prezydium, budżety. Anzahl der Einheiten8 |
24/519/0 | Miejska Rada Narodowa w Sandomierzu | 1973-1990 | 110 | 0 | erweitern verstecken |
| Protokoły z sesji Miejskiej Rady Narodowej, protokoły z posiedzeń Komisji MRN, protokoły z posiedzeń prezydium MRN, wystąpienia Prezydium Miejskiej Rady Narodowej do organów wyższego stopnia, opinie, wnioski i interwencje Radnego Miejskiej Rady Narodowej w Sandomierzu, Samorząd Mieszkańców - Komitety osiedlowe miasta Sandomierza Anzahl der Einheiten117 |
24/520/0 | Sąd Gminny 4-go Okręgu Powiatu Opatowskiego 2-go Okręgu Guberni Radomskiej [w Kunowie] | 1905 | 1 | 0 | erweitern verstecken |
| Akta sprawy cywilnej o dział spadku Anzahl der Einheiten1 |
24/521/0 | Akta miasta Baranowa Sandomierskiego | 1862 - 1950 | 27 | 0 | erweitern verstecken |
| Akta z okresu 1772-1918, Zarząd Miejski w Baranowie Sandomierskim 1862-1900, sygn. 1-2: majątek gminy i gromad, statut kasy pożyczkowej; Akta z okresu 1918-1939, Zarząd Miejski w Baranowie Sandomierskim 1927-1939, sygn. 3-5: instrukcje, okólniki, zarządzenia, księga uchwał katolickiej rady gminnej, urządzenia komunalne, studnie publiczne, targowiska; Akta z okresu 1944-1950, Zarząd Miejski w Baranowie Sandomierskim 1939-1944, sygn. 6-8: sprawozdania rachunkowe gminy katolickiej, elektryfikacja miasta, akcje sanitarne, szczepienia ochronne; Akta z okresu 1944-1950, Zarząd Miejski w Baranowie Sandomierskim, Dział Ogólno-Organizacyjny z lat 1944-1948, sygn. 9-11: okólniki, zarządzenia, instrukcje, księga uchwał Rady Miejskiej, protokoły zebrań MRN, budżety i ich realizacja, Dział Finansowo-Budżetowy z lat 1945-1950, sygn. 12-19, budżety i ich realizacja, Dział Administracji Społecznej z lat 1944-1948, sygn. 20-21: otwarcie gimnazjum, wyposażenie biblioteki i domu ludowego, walka z epidemią czerwonki, akcje sanitarno-porządkowe, Dział Administracyjny z lat 1944-1947, sygn. 22-27: majątek wywieziony z zamku, zestawienie szkód wojennych, ekshumacja zwłok, aprowizacja oraz walka z drożyną, kontrola ruchu ludności. Anzahl der Einheiten27 |
24/522/0 | Akta miasta Niska | 1897-1950 | 728 | 0 | erweitern verstecken |
| I. Akta z okresu 1897- 1918; protokoły z posiedzeń Rady Gminnej sygn.1-4 II. Akta z lat 1919-1939 – Zarząd Miejski w Nisku Dział Ogólno – Organizacyjny: protokoły z posiedzeń Rady Gminnej, protokoły Komisji Lasowej z lat 1936-1939, sprawozdania z działalności zarządu, sprawy osobowe pracowników gminy, majątek miasta /s. 5-35/ Dział Finansowo - Budżetowy: budżety: administracyjny, zakładów i przedsiębiorstw; sprawozdania z wykonania budżetów, dochody Zarządu Miejskiego, księgi dłużników, kredyty i zapomogi, sprawy ubezpieczeń rzeczowych /s. 36-115/ Dział Gospodarki Miejskiej: zarządzanie i administracja majątkami gminy, budowa i naprawy dróg, utrzymanie szkół, akcje sanitarno porządkowe, koszty leczenia, sprawy inwalidów i bezrobotnych, melioracje, nawadnianie, hodowla zwierząt,, opieka weterynaryjna rozwój przemysłu i handlu /116-143/ Dział Administracyjny i sprawy wyborów do Sejmu, odsyłacze do akt stanu cywilnego z lat 1918-1939, wydawanie dowodów osobistych 1936-39 przestrzeganie porządku publicznego, budowa i rozbudowa dróg, szkół, domów, zwalczanie drożyzny, sprawy karno - administracyjne /s. 144-227/ III. Akta okresu 1939-1944 – Stadtsverwaltung der Stadt Nisko /Zarząd Miejski w Nisku/ Dział: Ogólny: zarządzenia, sprawy organizacyjne i gospodarcze z lat 1940-44 /s.228-248/ Dział Finansowo-Budżetowy: sprawy podatkowe, księgi podatku gruntowego, kart przemysłowych, daniny od mieszkańców, opłat ubezpieczeniowych, polowania, szyldów i innych /s.249-321/ Dział Administracyjny: zarządzenia administracyjne, karno - egzekucyjne, ruchu ludności, spisy domowników wydzielonych ulic w mieście i wsi Malce, Moskale, rejestr kart rozpoznawczych Dział Administracji Społecznej: zarządzenia dotyczące kultury, oświaty, zdrowia, opieki społecznej i bezpieczeństwa publicznego /s.322-368/ Dział Techniczny: sprawy budownictwa gminnego jak pomiary regulacyjne, naprawy dróg, rejestr pozwoleń na budowy. Ponadto sprawy takie jaki zaświadczania i przepustki dla osób odbywających kary w areszcie miejskim, świadectwa moralności, przynależności narodowej, cudzoziemców, poszukiwanych /s.423-450/ IV. Akta z okresu PRL z lat 1944-1950 - Zarząd Miejski w Nisku Dział Ogólny: księga protokółów MRN z lat 1946-49, księga uchwał Z lat 1949-1950: sprawy administrowania majątkiem miasta, sprawy osobowo, protokoły z kontroli społecznych komisji /s.451-499/ Dział: finansowy: budżety ze sprawozdaniami, arkusze wymiarowa podatku gruntowego, od nieruchomości i od lokali, wykazy nieruchomości przy poszczególnych ulicach i gromad /s. 500-606/ Dział Administracyjny: sprawy organizacyjno - prawne, wydawania dowodów osobistych w latach z lat 1946-48 /s.607-646/ Dział Administracji Społecznej: dane o rozwoju kultury, budowie szkół, wyposażenia bibliotek, świetlic, organizacja imprez, konkursów, akcja s walka z analfabetyzmem w latach 1945-1949, opieka nad inwalidami, sierotami, sprawy sanitarno - porządkowe, sprawy hodowli roślin i zwierząt i opieka weterynaryjna, aprowizacja, ceny i karty żywnościowe, organizacja przedsiębiorstw, rozwój sieci punktów handlowych /s.647-706/ Dział Techniczny: budowa i odbudowa budynków gminnych, budów dróg placów /s.707-710/ Anzahl der Einheiten728 |
24/523/0 | Akta miasta Rozwadowa | 1929-1950 | 47 | 0 | erweitern verstecken |
| Akta z okresu 1918-1939r.: księga dłużników kasy pożyczkowej i arkusz posiadłości gruntów gminy miejskiej./s.1-2/. Akta z okresu 1939-1944: ewidencja majątków mniejszości narodowej, księga podatków od lokali i świadczeń w naturze /S. 3-11/; Akta z okresu 1944 – 1950: Dział Ogólno - Organizacyjny: księgi protokółów i uchwał, protokóły z posiedzeń MRN, protokóły komisji szkód wojennych /s. 12-21/; Dział Finansowo - Budżetowy: Budżety ze sprawozdaniami, sprawozdania rachunkowe przedsiębiorstw miejskich, księgi podatku miejskiego od nieruchomości i gruntów /s. 22-31/; Dział Gospodarki Gminnej: Organizacja gospodarki mieszkaniowej w 1945: plan 6 letni gospodarki komunalnej, przejęcie przez miasto zakładu graficznego i energetycznego, roboty drogowe i melioracyjne i spis rolny ./s. 32-42/; Dział Administracyjny: organizacja USC w 1945 r., akta osobowe pracowników Zarządu i wybory burmistrza/s.43-48/. Anzahl der Einheiten47 |
24/524/0 | Akta miasta w Stalowej Woli | 1938-1950 | 108 | 10179 | erweitern verstecken |
| Akta z okresu 1918 – 1939sygn. 1-6: Zarząd Osiedlowy w Stalowej Woli, Administracja Osiedli Zakładów Południowych w Stalowej Woli: Sprawy zatrudnienia, przydział mieszkań dla pracowników, protokoły zdawczo-odbiorcze budynków mieszkalnych z1939,książka meldunkowa, podania o zezwolenie na założenie przedsiębiorstw handlowych; Akta z okresu 1939 – 1943, Zarząd Osiedlowy w Stalowej Wol sygn. 7-31i: zarządzenia, podania o zezwolenie na zamieszkanie w Stalowej Woli przydział mieszkań 1939-41,budżety 1939-43ewidencja ruchu ludności 1942,ewidencja żydów znajdujących się w obozie pracy z 1943 r., ludności ukraińskiej z lat 1941- 43 karty żywnościowe, przemysłowe, książki meldunkowe; Akta z okresu 1944 – 1950 , Dział Ogólno – Organizacyjny sygn. 32-56: Dziennik podawczy, instrukcje, zarządzenia własne z lat 1944-1946,protokoły z posiedzeń Fabrycznego Komitetu Zawodowego z 1944 r. protokoły z posiedzeń Gminnej Rady Narodowej, Miejskiej Rady Narodowej z lat 1944-1950,księga protokołów Miejskiej Rady Narodowej z lat 1949-1950,plany miasta, ustalenia granic, nadawanie praw miejskich Stalowej Woli ,ewidencja pracowników gminy i instytucji, przedsiębiorstw, sprawozdania z działalności MRN, komisji komitetów przy MRN z lat 1945-1949, zarządzenia pokontrolne MRN z lat 1948-50,sprawy dotyczące przedsiębiorstw miejskich 1944-50; Dział Finansowo – Budżetowy z lat 1944-1950 sygn. 57-69:: Preliminarze budżetowe i ich wykonanie z lat 1944-49,rejestr podatku gruntowego, opłaty administracyjne gminy z lat 1945-1950,kredyty komunalne, zapomogi 1945-49; Dział Gospodarki Gminnej z lat 1944 –1950 sygn. 70-77: Wyposażenie obiektów kulturalno - oświatowych, zadrzewienia miasta z lat 1944-50 naprawa,budowa dróg, placów z lat1946-47,wywłaszczenia,parcelacje,melioracja gruntów, zalesienia, pielęgnacja lasów, hodowla zwierząt, opieka weterynaryjna, ewidencja przedsiębiorstw przemysłowo - handlowych z lat 1944-50,analizy ekonomiczne przedsiębiorstw, regulacja cen/cenniki własne/władz zwierzchnich; Dział Administracji Społecznej z lat 1944 – 1950 sygn. 78-86: odbudowa szkół, wyposażenie sal, świetlic, sprawy pomocy szkolnych, organizowanie zespołów amatorskich, konkursów, obchody uroczystości państwowych, organizowanie szpitali, ośrodków zdrowia, walki z chorobami zakaźnymi, opieka nad dzieckiem, higiena szkolna, opieka nad inwalidami; Dział Administracyjny z lat 1944 –1950sygn. 87-110: administracja majątkami, poniemieckimi, spis mieszkańców miasta z 1944 r. , statystyka ludności miasta 1945-40, ewidencja, kontrola ruchu ludności, rejestracja stowarzyszeń i związków towarzystwa Przyjaźni Polsko-Radzieckiej, Polski Związek Zachodni, PCK, ZHP itd. z lat 1945-49,budowa,odbudowa i odbudowa dróg, zakładów przemysłowych, domów mieszkalnych, aprowizacja miasta, wykazy szkód wojennych, ekshumacja zwłok, klasyfikacja gruntów Anzahl der Einheiten110 |
24/525/0 | Akta miasta Tarnobrzega | 1793-1944 [1953] | 83 | 0 | erweitern verstecken |
| Zarząd Miejski, w Tarnobrzegu, akta z okresu 1867 – 1918:, Dział Ogólno – Organizacyjny z lat [1825] 1867-1918 sygn.1-10: dzienniki podawcze, księga uchwał, odpisy dokumentów z 1825 i 1681, Dział Finansowo- Budżetowy z lat 1901 – 1917 sygn. 11-14: budżety administracji, zakładów i przedsiębiorstw, Dział Administracyjny z lat 1880 – 1905: spisy ludności i księgi ruchu ludności, spisy spraw; Zarząd Miejski w Tarnobrzegu akta z okresu 1919 – 1939: Dział Ogólno-Administracyjny z lat 1919-1939 sygn. 15-26: okólniki, sprawy organizacyjne, księgi protokołów i uchwał Rady Miasta, dot. budowy przedsiębiorstw miejskich, majątek gminy; Dział Finansowo – Budżetowy z lat 1919 – 1939 sygn.27-47: budżety i sprawozdania z ich wykonania, dochody i wydatki, kredyty, zadłużenie miasta, Dział Gospodarki Gminnej z lat 1923 – 1939 sygn. 48-50: drogi i place publiczne, wykazy właścicieli nieruchomości, przemysł i handel, Dział Administracji Społecznej z lat 1919 – 1939 sygn. 51-53 : oświata, wyposażenie szkół, wykaz kin, świetlic, teatrów, stan sanitarny miasta, opieka społeczna, bezrobocie, emigracja, Dział Administracyjny z lat 1919 – 1939 sygn. 54-67: Wybory do sejmu, rady miejskiej, izby rzemieślniczej, księga mieszkańców, sprawy. bezpieczeństwa, budowlane, aprowizacyjne, skargi; Zarząd Miejski akta z okresu 1939 – 1944: Dział Gospodarki Gminnej z lat 1939 – 1944 sygn. 68-69: budżety szkół zawodowych w Tarnobrzegu, Dział Administracji Społecznej z lat 1939 –1944 sygn. 70-79: budowa elektrowni, drogi, przemysł, oświata, bezpieczeństwo, zaopatrzenie, plan sytuacyjny Tarnobrzega sygn.80, Księga Żydów nieprzynależnych do gminy miasta Tarnobrzega sygn. 81. Anzahl der Einheiten83 |
24/526/0 | Zarząd Miejski w Tarnobrzegu | 1944-1950 | 44 | 0 | erweitern verstecken |
| Dział Ogólno - Organizacyjny - zarządzenia i okólniki władz zwierzchnich, księga uchwał i protokóły z posiedzeń Prezydium, sprawozdania z działalności Miejskiej Rady i Komisji, zarządzenia pokontrolne, majątek gminy miejskiej /1-9/, Dział Finansowo – Budżetowy: budżety i sprawozdania z wykonania budżetów /10-19/; Dział Gospodarki Gminnej - sprawozdania z budowy dróg, statystyka rolna, spisy inwentarza żywego, wykazy warsztatów i przedsiębiorstw oraz ceny /20-24/; Dział Administracji Społecznej - otwarcie i zabezpieczenie szkół, zabytków, budowa urządzeń sanitarnych, pomoc dla inwalidów i bezrobotnych, przydziały lokali mieszkalnych /25-28/; Dział Administracyjny - wydawanie akt stanu cywilnego mniejszości narodowej, poszukiwanie osób, wykazy repatriantów, utworzenie straży przymusowej, sprawozdania sytuacyjne, organizowanie hufców harcerskich, werbunek do hufców pracy SP, wykazy inwalidów, grobów, wykaz środków przewozowych, odbudowa obiektów zniszczonych w czasie wojny, normy żywnościowe, opinie o osobach, odszukiwanie spadkobierców, kwestionariusze szkód wojennych, ekshumacja zwłok i grobów, afisze, sprawy osobowe członków organów gminy /29-39/, Instytucja Zastępcza Urzędu Zatrudnienia - sprawozdania z akcji werbunkowej z lat 1948-1949 /40/. Anzahl der Einheiten44 |
24/527/0 | Cech Zjednoczonych Rzemieślników w Tarnobrzegu | 1933-1936 | 1 | 0 | erweitern verstecken |
| Protokoły z posiedzeń Zarządu Anzahl der Einheiten1 |