Номер фонда Название фонда Дата с Дата до
Показывается 581 в 600 из 1 276 записей.
Номер Название Крайние даты Количество
единиц
Количество сканов Разверните
все
24/528/0 Wydział Powiatowy w Tarnobrzegu 1882-1944 175 0 Разверните
I Wydział Powiatowy z lat 1892-1918 Dział Administracyjny - księgi protokółów Wydziału i Rady Powiatowej z lat 1895-1915 /1-6/ Dział Lustracji - lustracja gminy Siedleszczany, proces o gminne pastwisko, szkody /7-10/, Rachuba - zamknięcia rachunkowe szpitala w Tarnobrzegu /11-15/ Dział Melioracji - sprawy wywłaszczeniowe, obwałowanie Wisły i Sanu w latach 1892-4, drenowanie gruntów gminy Siedleszczany, budowy dróg /16-22/ II. Wydział Powiatowy w Tarnobrzegu z lat 1919-1939 Dział Administracyjny - protokóły z posiedzeń Wydziału Powiatowego sprawy osobowe, kancelaryjne, sprzedaż gruntów, zmiana granic miasta Tarnobrzega 1934-6, pomiary miasta 1938-9, podział administracyjny powiatu 1934, dokumenty likwidacji gmin jednostkowych, sprawozdania rachunkowe gmin 23-46 Dział Lustracji - sprawozdania polustracyjne, budżety i sprawozdania z wykonania /47-63/. Rachuba - zamknięcia rachunkowe, pożyczki, rejestry wymiarowe podatku gruntowego, księgi biercze opłat drogowych, wydatki na opiekę /64-91 Dział drogowy - kredyty na utrzymanie dróg i mostów, budowy mostów na Mokrzyszówce na drodze gminnej Stale-Sobów i Sobów-Furmany 92-99/ III. Wydział Powiatowy z lat1939-1944 Dział lustracji - sprawozdania polustracyjne zarządów gminnych budżety gmin i roczne sprawozdania z wykonania budżetów /100-175/. Количество единиц175
24/529/0 Powiatowa Rada Narodowa i Wydział Powiatowy w Tarnobrzegu 1944-1950 [1951] 179 0 Разверните
Powiatowa Rada Narodowa w Tarnobrzegu Dział Ogólno- Organizacyjny 1944-1950 sygn.1-22 Dział Rachunkowy 1944-1949 sygn.23-30 Dział Opieki Społecznej1949 sygn.31 Akta osobowe/ewidencja członków Rady/ Wydział Powiatowy w Tarnobrzegu 1944-1950 sygn.32-34 Dział Ogólno - Organizacyjny 1944-1950 sygn. 35-68 /referat Kontroli/ 1945-1950 sygn.69-98 Referat Finansowo-Budżetowy 1944-1950 sygn.99-126 /Referat Budowlany/ 1944-1950 sygn. 127-156 Referat Oświaty 1945-1950 sygn.157-162 Referat Kultury 1946-1950 sygn.163-165 Referat Zdrowia 1947-1949 sygn.166-174 Zespół zawiera nastepujące materialy:Protokoły z posiedzeń Powiatowe Rady i jej Prezydium, protokoły z posiedzeń i działalności Korni ji. Budżety i ich wykonanie, Protokoły z posiedzeń Wydziału Powiatowej , wykazy członków Rady i Wydziału protokoły z kontroli wydziału i jedna stek podległych, gminna gospodarka finansowa, organizacja i utrzymanie szkół, bibliotek, szkół zawodowych Organizacja służby zdrowia, dane o lecznictwie zamkniętym i otwartym teczka dot. zbrodni hitlerowskie w powiecie tarnobrzeskim Количество единиц179
24/531/0 Gminna Rada Narodowa w Baranowie Sandomierskim [1936] 1944-1954 0 0 Разверните
I. Dział Ogólno-Organizacyjny zawierający: zarządzenia wladz nadzrędnych, zarządeznia ogolne,protokoły z sesji, posiedzeń prezydium i komisji, zebrań wiejskich, nadzoru i kontroli. Majatek Gminy i gromad, podział terytorialny,zmiany nazw miejscowości. II. Dział administracyjny-Zarządzenia dot.USC,sprawy wyznaniowe,rejestr osób poszukiwanych, rejestr cudzoziemców, ewidencja i kontrola ruchu ludności, księgi meldunkowe,sprawy społeczno-administracyjne, karne i sądowe,budownictwo, zbrodnie niemieckie, szkody wojenne,grobownictwo wojenne, wywłaszcenia. III.Dział administracyjno-Społeczny zawierajązy akta dot. oświaty, kultury i sztuki, zdrowia i opieki społecznej, /koszty leczenia i opieki społecznej/IV.Dział Finansowo budżetowy zawierający: budżety i sprawozdania budżetowe, książki dochodów i wydatków,. Księgi kasowe. Dział Gospodarki gminnej zawierający: akta dot. drog i placów publicznych, rolnictwa/klasyfikacja gruntów/,osadnictwo, obowiązkowe dostawy, sprawy wodno-melioracyjne, dot. przemysłu i handlu sygn.1-379 Количество единиц384
24/532/0 Akta gminy Charzewice 1868-1954 [1960] 0 0 Разверните
Dział Ogólno-Organizacyjny z lat 1945-1954:Zarządzenia, okólnik i instrukcje sprawy organizacyjne, podział terytorialny, Protokoły z sesji, posiedzeń, komisji i zebrań wiejskich, Protokoły z kontroli i nadzór Majątek gminy i gromad. Dział Finansowo-Budżetowy z lat 1944-1955: budżety roczne, sprawozdania rachinkowe, księgi dochodów i wydatków budżetowych. Akta z lat 1910-1947 Księga dłużników kasy pozyczkowej. Akta z lat 1932-1939-księgi ruchu ludności Количество единиц285
24/533/0 Gminna Rada Narodowa w Chmielowie 1944 - 1954 139 0 Разверните
Dział Ogólno-Organizacyjny z lat 1944-1954 zawierający:zarządzenia, instrukcje, protokoły z sesji,posizedzeń prezydium i komisji, zebrań wiejskich, kontroli i nadzoru Dział administracyjny zawierający: ewidencję i kontrolę ruchu ludności, sprawy budowlane i odbudowy, akcje społeczne, zbrodnie niemieckie. Dział Administracji Społecznej zawierający akta dot. oświaty, kultury i sztuki, Dział finansowo-Budżetowy zawierający: budżety, księgi wydatków i dochodów budżetowych, roczne sprawozdania rachunkowe. Dział Gospodarki Gminnej z lat 1944-1954 zawierający: sprawy dróg i placów bublicznych, sprawy wodno-melioracyjne sygn. 1-139 Количество единиц139
24/534/0 Akta gminy Dąbrowica 1916-1920 0 0 Разверните
Księga uchwał rady gminnej z lat 1916-1920 sygn.1 Количество единиц1
24/535/0 Gminna Rada Narodowa w Dębie 1944-1954 [1972] 115 0 Разверните
Dział Ogólno-Organizacyjny z lat 1945-1954 zawierający:zarządzenia własne, podział terytorialny, zmiany nazw miejscowości, protokoły z sesji, posiedzeń przeydium i komisji, księgi uchwał, nadzór i kontrole, majatek gminy i gromad. Dział finansowo-Budżetowy z lat 1945-1954 zawirający budżety, roczne sprawozdania rachunkowe, księgi dochodów i wydatków budżetowych, książki kasowe. Dział Gospodarki Gminnej z lat 1947-1954 zawierający: zarządzenia wlasne,drogi, statystyka i sprawozdania, rolnictwo, sprawy wodno melioracyjne,osadnictwo rolne,ewidencję urządzeń komunalnych, grobownictwo wojenne, akta dot. przemysłu i rzemiosła. Dział Administracji Społecznej zawierający: zarządzenia własne, akta dot. oświaty, kultury i sztuki. Dział administracyjny z lat 1945-1954 zawierający: poświadczenia obywatelstwa, zmiana imion i nazwisk, ewidencja i kontrola ruchu ludności, budownictwa, sprawozdania o ruchu budowlanym sygn 1-160 Количество единиц160
24/536/0 Gminna Rada Narodowa w Grębowie [1937] 1944-1954 121 0 Разверните
Akta z 1944 r. roczne sprawozdania rachunkowe za 1944 r.Dział Ogólno Administracyjny z lat 1945-1954 zawierający: instrukcje, okolniki i zarządzenia, plany pracy i sprawozdania,księgi uchwał,protokoły z sesji, posiedzeń prezydium, komisji, zebrań wiejskich, protokoły z kontroli, majatek gminy i gromad. Dział Finansowo-Budżetowyz lat 1945-1954 zawierający budżety, sprawozdania z wykonania budżetu. Dzial Gospodarki Gminnej z lat 1945-1954 zawierający sprawy rolnictwa, osadnictwa rolnego, wodno-melioracyjne,elektryfikacji. Dział Administracji Społecznej z lat 1945-1954 zawierający sprawy dot. oświaty, kultury i sztuki. Dział Administracyjny z lat 1945-1954 zawierający akta stanu cywilnego, księgi kntroli ruchu ludności, szkody wojenne. Grobownictwo wojenne, akta stwowarzyszeń i związków. Dział Gospodarki Komunalnej z lat 1951-1954zawierający akta dot. przedsiębiorstw i urządzeń komunalnych, budownictwa i zaopatrzenia materiałowego sygn.1-121 Количество единиц121
24/537/0 Gminna Rada Narodowa w Radomyślu nad Sanem [1942] 1944-1954 186 0 Разверните
Dział Ogolno-Organizacyjny z lat 1945-1954 zawierający: zarządzenia własne, sprawy organizacyjne, podział terytorialny, protokoły z sesji, posiedzeń przezydium, komisji i zebrań wiejskich, uchwały majątek gminy i gromad. Dział finansowo-budżetowy z lat 1944-1954 zawierający: budżety, roczne sprawozdania rachunkowe, księgi przychodów i wydatków budżetowych.Dział Gospodarki Gminnej z lat 1945-1954 zawirający sprawy dróg i placów bublicznych, rolnictwa, melioracji, przemysłu i rzemiosła.Dział Administracji Spolecznej z lat 1947-1954 zawierający sprawy ośiwaty, kultury i sztuki, zdrowia publicznego, sanitarno porządkowe.Dział administracyjny z lat 1946-1954 zawierający sprawy wyborow do rad, spisy wyborców, akta dot. USC [rejestr osób tymczasowo opuszczających gminę, księga kontroli ruchu ludności], sprawy budownictwa i zaopatrzenia materiałowego sygn. 1-186 Количество единиц186
24/538/0 Akta gminy Sielec 1912 - 1934 0 0 Разверните
Ksiega uchwał gminy Sielec 1912-1934 sygn.1 Количество единиц1
24/539/0 Akta gminy Tarnobrzeg 1932-1954 440 0 Разверните
Dział Ogólno-Administracyjny z lat 1936 - 1954:Wybory do sejmu i rad narodowych, Protokoły z sesji, posiedzeń i komisji, uchwały, protokoły z zebrań wiejskich, protokoły z kontroli, sprawozdania z działalności, majątek gminy i gromad. Dział Finansowo-budżetowy z lat 1936 - 1954 Budżety, sprawozdania z wykonania budżetu. Dział Gospodarki komunalnej z lat 1937 - 1954:Drogi i place publiczne, sprawy budowlane i odbudowy, zaopatrzenie w materiały budowlane. Dział Administracji Społecznej z lat 1936 - 1954:Oświata,kultura i sztuka, pomoc społeczna i zdrowie publiczne. Dział Administracyjny z lat 1941 - 1954:Bezpieczeństwo i porządek publiczny, stowarzyszenia i związki, ewidencja i kontrola ruchu ludności, sprawy wyznaniowe, Protokoły przesłuchania świadków w sprawie zbrodni okupanta, ekshumacja zwłok, książki meldunkowe. Dział Rolniczy z lat 1941 - 1954: Rolnictwo/sprawozdania i statystyka/,ogrodnictwo, sprawy melioracyjne, zaświadczenia o stanie majątkowym. Количество единиц440
24/540/0 Gminna Rada Narodowa w Trześni 1944 - 1954 198 0 Разверните
Dział Ogólno-Organizacyjny z lat 1944-1954 zawiera: zarządzenia własne, instrukcje, okolniki wybory do sejmu i rad narodowych, protokoły z sesji, posiedzeń prezydium i komisji. Dział Finansowo-Budżetowy z lat 1944-1954 zawiera: budżety i sprawozdania z wykonania budżetu. Dział Gospodarki Gminnej z lat 1944-1954 zawiera:zarządzenia, instrukcje, okolniki, akta dot. rolnictwa, przemysłu i rzemiosla, drog i placów publicznych. Dział Administracji Społecznej z lat 1946-1954 zawiera sprawy z zakresu oświaty, kultury i sztuki. Dział Administracyjny z lat 19144-1950 zawiera: księgi kontroli ludności, sprawy budowlane i odbudowy, szkody wojenne Количество единиц198
24/541/0 Akta gminy Zbydniów 1887 - 1954 212 0 Разверните
Dział Ogolno-Organizacyjny z lat 1910-1954;protokoły z sseji i posiedzeń prezydium, uchwały, zatrządzenia, sprawy organizacyjne, majatek gminy i gromad; Dział Finansowo-Budżetowy z lat 1887-1933, 1935-1954; dziennik kasowy, ksiega dłużników gminej kasy pozyczkowej, budżety; Dział Administracyjny z lat 1914-1954 sprawy USC, ewidencja i kontrola ruchu ludności. Sprawy budowalne i odbudowy, groby żołnierzy sowieckich. Dział Gospodarki gminnej z lat 1945-1954: drogi i place publiczne, ewidencja urządzeń publicznych, rolnictwo, wykazy właścicieli gospodarstw; Dział Administracji Społecznej z lat 1936-1954: sprawy dot. oświaty, kultury i sztuki./ Количество единиц212
24/542/0 Starostwo Powiatowe Tarnobrzeskie [1870] 1944-1952 852 0 Разверните
Referat Ogólny sygn. 1-39 Instrukcje , okólniki , sprawozdania, organizacyjne ,nadużycia gospodarcze, sprawy osobowe; Referat Budżetowo-Gospodarczy z lat 1949sygn. 40 - 43 Instrukcje, okólniki, sprawy dot. budżetu; Referat Administracyjny z lat 1945 - 1950 sygn. 44 - 93 Dot. organizacji jednostek podległych, wybory sołtysów, sprawy administracyjne powiatu, dzierżawy stawów rybnych, zmiany nazwisk, nadawanie i utrata obywatelstwa, sprawy konsularne, wywłaszczeń; Referat Społeczno-Polityczny z lat 1945 - 1950 sygn. 94 - 215 Instrukcje , okólniki , sprawy mniejszości narodowych, związki spółdzielcze i polityczne, bezpieczeństwo i porządek publiczny, zażalenia, świadectwa moralności, rejestry obcokrajowców, wybory do sejmu, zezwolenia na działalność rozrywkową, sprawy wyznaniowe; Referat Administracyjno-Handlowo-Spółdzielczy z lat 1946- 1947sygn. 216 - 229 ukierunkowanie działalności jednostek przemysłowych, spółdzielczych w powiecie; Referat Aprowizacyjny z lat 1948 - 1949sygn. 230 - 240 Usprawnienia działalności placówek handlowych; Referat Przemysłowy z lat 1944 - 1947,1948 - 194sygn. 241 - 283,251 a, 284-311, Instrukcje, okólniki, sprawy rzemiosła, karty rzemieślnicze, uprawnienia handlowe, regulacja cen, statystyka przemysłowa, Referat Karno-Administracyjny z lat 1945 - 1950 sygn. 312 - 331 Instrukcje , okólniki, nakazy płatnicze, mandaty karne, rejestry karne; Referat Opieki Społecznej z lat 1945 - 1950 sygn. 332 - 386 Pomoc dla biednych i inwalidów wojennych, sprawozdania miesięczne likwidacja bezrobocia opieka lad grobami wojennymi 1945 r., rozliczenia kasowe z wydatków na pomoc społeczną; Referat Sanitarny z lat 1946-1949 , sygn.387-420 Stan sanitarno-higieniczny zakładów przemysłowych, sklepów, szkół, szczepienia ochronne, ekshumacja zwłok, sprawozdania o chorobach zakaźnych wykazy pracowników służby zdrowia; referat Weterynaryjny lat 1947-1949 sygn.421-436 Ewidencja szczepień ochronnych zwierząt, nadzór weterynaryjny wykaz koni rasowych; Referat odszkodowań Wojennych z lat 1944-1947, sygn. 437-531 Zestawienia szkód wojennych w powiecie; referat Kultury i Sztuki z lat 1945-1948 sygn.532-549 Organizowanie bibliotek, zespołów amatorskich teatralnych, muzycznych, zjazdów; Referat Odbudowy z lat 1945-1949 sygn.550-630 Budowa i odbudowa szkół, domów mieszkalnych, zagród wiejskich zakładów przemysłowych/cegielnie, tartaki/,plany inwestycyjne, ewidencja środków komunikacyjnych i transportowych, udzielanie kredytów, ekshumacja zwłok, protokoły odbioru budynku Starostwa Powiatowego w Tarnobrzegu; Referat Rolnictwa i Reform Rolnych z lat 1944 sygn. 631-643 Scalenie, parcelacja, wywłaszczenia gruntów, administracja majątkami opuszczonymi, sprawy podatku gruntowego; Referat Techniczno-Pomiarowy z lat 1947-1949 sygn. 644-703 Okólniki, zarządzenia, wyposażenie biur mierniczych, uprawa roślin przemysłowych, przydziały nawozów, ziarna, hodowla zwierząt drobiu, wykazy powodzian, stan maszyn i narzędzi rolniczych działalność instruktorów rolniczych w gromadach; Referat Świadczeń Rzeczowych z lat 1945-1947 sygn. 704-716 Zarządzenia, instrukcje, sprawozdania z przebiegu skupu zbóż, roślin strączkowych, arkusze wymiarowe świadczeń, sprawy osobowe pracowników; DOPLYW z 1981 roku Referat Społeczno Polityczny z lat 1944-1949 sygn. 717-727 Sprawy wydziału administracyjno--politycznego b. starostwa, sprawy wojskowe b. starostwa; Referat Administracyjny z lat 1944, 1948-1949 sygn.728-731 Instrukcje, okólniki, uprawnienia wodne i wywłaszczenia, ochrona wałów przeciwpowodziowych DOPŁYW z 1985 roku: Referat Ogólny: z lat 1945-1949 sygn. 732 sprawy osobowe niższych funkcjonariuszy Starostwa; Referat Administracyjny z lat 1944-1950 sygn.733-740 Regulamin pracy Starostwa, nominacje wójtów, burmistrzów, sołtysów, poświadczenia obywatelstwa polskiego, statystyka ludności, obwody łowne; Referat Społeczno-Polityczny z lat 1944-1950 sygn. 741-751 Sprawy stowarzyszeń, osadnictwa i przesiedleń /zaświadczenia przesiedleńcze/; Referat Aprowizacji z lat 1944-1945 sygn. 752 zaopatrzenie ludności w zboże i mąkę z ZSRR; referat samorządowy z lat 1948 sygn. 753 podział terytorialny , zmiana granic miasta Tarnobrzega i Rozwadowa; Referat Sanitarny z 1948 r. sygn. 754 dot. pracy wydziałów i referatów sanitarnych; referat Odszkodowań Wojennych z lat 1946-1947 sygn.755 Rejestracja szkód wojennych, ankiety dot. przebiegu wojny w powiecie tarnobrzeskim; referat Rolnictwa i Reform Rolnych z lat 1944-1950 sygn. 756-826 w tym sygn. 757 a Zarządzenia, ewidencja struktury rolnej, statystyka rolna, podziały ziemi, parcelacje, scalenia, regulacje rolne, odbudowa wsi, wykup ciężarów gruntowych, sprawy przesiedleńcze, Powiatowa Rada Osiedleńczo-Parcelacyjna, osadnictwo na Ziemiach Zachodnich, regulacje hipotek, administrowanie majątkami opuszczonymi poniemieckimi, pożydowskimi, protokoły z posiedzeń, remanenty ziemi, kartoteki resztówek Powiatowy Inspektorat Oświaty Rolniczej z lat 1947-1950 sygn. 827-845 Okólniki, zarządzenia, wytyczne pracy Powiatowego Inspektora Oświaty Rolniczej, sprawy organizacyjne oświaty rolniczej, sprawozdania PIÓR, wykazy szkół rolniczych w powiecie, przysposobienie rolnicze; Referat Pomiarów z 1948 r. sygn. 846-849 Pomiary podstawowe i uzupełniające; DOPŁYW z 1986 r. Referat Sanitarny z lat [1928] 1944-1946,1949 sygn. 850-853 Sprawozdania sytuacyjne, choroby zakaźne, Grobownictwo wojenne; Referat Rolnictwa z roku 1949 sygn. 854-855 Plany pracy, sprawozdania z działalności, wykazy udzielonych kredytów; Referat Przemysłowy [1870-1939] sygn. 856-864 Rejestry zakładów przemysłowych, kart rzemieślniczych. Ustawa z dnia 29 listopada 1972 roku o utworzeniu gmin i zmianie ustawy o radach narodowych (Dz. U. Nr 49, poz. 312) była aktem prawnym regulującym wprowadzenie pierwszego etapu organizacji administracji państwowej. Zniesiono dotychczasowy podział terenów wiejskich na gromady (zlikwidowano prezydia gromadzkich rad narodowych), tworząc jednocześnie gminy jako podstawowe jednostki podziału administracyjnego i gospodarczego na terenach wiejskich. Gmina Szastarka w powiecie kraśnickim woj. lubelskie utworzona została z dniem 1stycznia 1973 roku na mocy uchwały Wojewódzkiej Rady Narodowej w Lublinie nr XXI/92/72 z dnia 5 grudnia 1972 r.. Z dniem 1 lipca 1975 r. w wyniku wprowadzonego nowego podziału administracyjnego kraju, polegającego na likwidacji szczebla powiatowego i utworzenia nowych województw, gmina Szastarka znalazła się w województwie tarnobrzeskim. Według statutowych założeń do zadań gminnej rady narodowej jako organu władzy państwowej i podstawowego organu samorządu społecznego na terenie gminy należało: -zapewnienie wykonania zadań gospodarczych i społecznych wynikających z planu społeczno - gospodarczego kraju, -ustalenie zasadniczych kierunków rozwoju gminy i zapewnienia środków na realizację związanych z tym zadań, -organizowanie działalności społecznej dla wykonania zamierzonych zadań, -zapewnienie rozwoju zakładów, instytucji i urządzeń służących zaspakajaniu potrzeb gospodarczych i socjalno - kulturalnych ludności, -koordynowanie na terenie gminy działalnością jednostek państwowych i spółdzielczych, -sprawowanie kontroli nad jednostkami państwowymi i spółdzielczymi oraz organizacjami społecznymi działającymi na terenie gminy, zwłaszcza pod względem ich gospodarności i właściwego podejścia do potrzeb obywateli, a także w zakresie przestrzegania dyscypliny, ładu i porządku, -wpływanie na rozwijanie zespołowych form gospodarowania na wsi i organizowanie współpracy miedzy uspołecznionymi i indywidualnymi formami gospodarki. Na inauguracyjnej sesji po wyborach, Gminna Rada Narodowa wybierała ze swojego grona przewodniczącego, zastępcę przewodniczącego oraz przewodniczących komisji stałych. Przedstawiciele Ci stanowili prezydium gminnej rady narodowej, Prezydium GRN reprezentowało radę na zewnątrz i organizowało jej pracę a w szczególności: -ustalało projekt planu rocznego pracy GRN, -udzielało radnym pomocy w wykonywaniu mandatu, -organizowało działalność komisji w zakresie wykonywania kontroli społecznej oraz koordynowało ich pracę. Do zadań komisji stałych GRN jako organów kolegialnych, opiniodawczych, doradczych i kontrolnych należało: -czuwanie nad prawidłowym wykonywaniem uchwał GRN oraz organów nadrzędnych, utrzymywanie stałej łączności z mieszkańcami gminy i organizacjami społecznymi, -kontrolowanie przestrzegania dyscypliny społecznej, porządku i bezpieczeństwa publicznego, -sprawowanie kontroli społecznej nad jednostkami państwowymi i spółdzielczymi oraz organizacjami społecznymi. Organem wykonawczym gminnej rady narodowej był Naczelnik Gminy powoływany na czas nieokreślony przez WRN po zaopiniowaniu przez GRN. Inauguracyjna sesja odbyła się w dniu 4 stycznia 1973 roku, na Przewodniczącego GRN w Szastarce został wybrany Jan Wcisło. Powołano także Komisje stałe GRN. Ostatnia sesja GRN odbyła się 24 kwietnia 1990 roku a fakt ten wynikał z ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie terytorialnym (Dz. U. Nr 16, poz. 95). Количество единиц865
24/543/0 Prezydium Powiatowej Rady Narodowej w Nisku [1944] 1950-1973 [1978] 0 0 Разверните
Wydział Organizacyjno-Prawny z lat 1971-1972, sygn. 633-643: sprawozdawczość GUS; Wydział Finansowy z lat 1958-1972, sygn. 1-340; plany posiedzeń i narad; uchwały PPRN w Nisku, narady i odprawy pracownicze, planowanie budżetów, sprawozdawczość, budżety terenowe jednostkowe, bilanse roczne, jednostkowe i zbiorcze sprawozdania statystyczne, kontrole i inspekcje w jednostkach podległych, plany finansowania inwestycji i kapitalnych remontów, planowanie dochodów państwowych; Wydział Oświaty i Wychowania z lat 1965-1975, sygn. 341-347: plany pracy wydziału, praca dydaktyczno-wychowawcza szkół i placówek oświatowo wychowawczych, plany poprawy warunków mieszkaniowych nauczycieli, korekta planu sieci szkolnej, bezpieczeństwo i higiena pracy w szkołach i placówkach wychowawczych; Powiatowy Komitet Kultury Fizycznej i Turystyki z lat 1962-1973, sygn. 348 – 367: posiedzenia PKFFT, plany pracy i sprawozdania z ich wykonania, zawody i imprezy sportowe organizowane przez wydział, sprawozdania statystyczne, Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej z lat 1966-1973: opracowania statystyczne, program rozwoju sieci zakładów gastronomicznych na terenie Niska, plany perspektywiczne i roczne oraz sprawozdania z ich wykonania, sprawozdania finansowe i analizy, sprawozdania z kapitalnych remontów, ewidencja urządzeń komunalnych, czyny społeczne; Wydział Gospodarki Wodnej i Ochrony Środowiska z roku 1968, sygn. 427-428; spółki wodne powiatu Nisko; Wydział Rolnictwa, Leśnictwa i Skupu z lat 1960-1973, sygn. 429-455: planowanie i sprawozdawczość, plany urządzenia gospodarstwa leśnego wspólnoty lasu serwitutowego w Nisku; Wydział Handlu, Przemysłu i Usług z lat 1950-1973, sygn. 456-574: zarządzenia, zalecenia wydawane przez wydział, plany pracy i kontroli oraz sprawozdania z ich wykonania, analizy ekonomiczne, sieć handlowa detaliczna i gastronomiczna, kontrole i inspekcje jednostek podległych, ewidencja przedsiębiorstw handlowych i gastronomicznych; Wydział Zdrowia i Opieki Społecznej 1951-1973, sygn. 575-588: organizacja własnej jednostki, sprawozdawczość GUS, kontrola jednostek podległych; Wydział Budownictwa Urbanistyki i Architektury 1954-1972, sygn. 589-632: sprawozdania dotyczące ruchu budowlanego, analizy i oceny ruchu budowlanego, opracowywanie planów i wniosków w sprawach rozwoju budowlanego, programy rozwoju. Количество единиц735
24/544/0 Prezydium Powiatowej Rady Narodowej i Urząd Powiatowy w Tarnobrzegu 1950-1975 0 0 Разверните
Wydział Organizacyjno-Prawny z lat 1950-1973, sygn. 1-419a: protokoły z sesji PPRN, rejestr uchwał, spotkania osłów w wyborcami, interpelacje posłów i radnych, konwent Seniorów, komisje stałe Rady, protokoły z posiedzeń Prezydium, protokoły z zebrań organów kolegialnych, zarządzenia przewodniczącego PRN, realizacja uchwał, organizacja PPRN i jego wydziałów, podział administracyjny powiatu, materiały dotyczące członków organów kolegialnych, analizy skarg i wniosków, kontrole; Powiatowa Komisja Planowania Gospodarczego z lat 1950-1973, sygn. 420-625: protokoły z posiedzeń kolegium PKPG, sekcja projektów inwestycyjnych, koordynacja inwestycji, komisje doraźne, zarządzenia przewodniczącego, planowanie perspektywiczne, wieloletnie, sprawozdania z wykonania planu, bilanse siły roboczej, bilanse przepływu pieniądza, inwentaryzacja gospodarcza powiatu, problemowe opracowania monograficzne; Wydział Finansowy z lat 1950-1973, sygn. 626-824: sprawozdania i analizy opisowe sporządzone przez wydział, jednostkowe sprawozdania statystyczne o dochodach i wydatkach budżetowych, kontrole i inspekcje, budżet jednostkowy powiatu, budżet zbiorczy powiatu, plany budżetowe, organizacja wewnętrzna powiatu; Wydział Oświaty z lat 1950-1973, sygn. 825-1097: zjazdy, konferencje, narady, zasady tworzenia szkól i placówek oświatowo-wychowawczych, sieć szkół i placówek oświatowo- wychowawczych, projekty organizacyjne szkół, plany wieloletnie, plany inwestycyjne, planowanie w ramach narodowego planu gospodarczego, sprawozdawczość i statystyka, organizacja i działalność wydziału, zarządzenia, plany pracy, analizy skarg i wniosków, inspekcje, wizytacje, kontrole; Wydział Kultury z lat 1950-1973, sygn. 1098-1158: zjazdy konferencje, narady, Narodowy Plan Gospodarczy w zakresie kultury, plany pracy i sprawozdania z ich wykonania, opracowania statystyczne, kontrole zewnętrzne i wewnętrzne, skargi i wnioski, Komisja Ochrony Pomników Walki i Męczeństwa Ewidencja zabytków i orzeczenia konserwatorskie, inwestycje i remonty; Powiatowy Komitet Kultury Fizycznej i Turystyki z lat 1950-1973, sygn. 1159-1169: konferencje, narady, organizacja wewnętrzna, planowanie i organizacja imprez sportowych; Wydział Spraw Wewnętrznych z lat 1950-1973, sygn. 1170-1346: przejęcie spraw ze Starostwa, organizacja wydziału i plany pracy, sprawozdawczość dotycząca ewidencji ludności, kontrole zewnętrzne i wewnętrzne, zmiany imion i nazwisk, ewidencja stowarzyszeń i nadzór nad nimi, decyzje o odtworzeniu akt stanu cywilnego; Wydział Skupu z lat 1959-1973, sygn. 1347-1418: organizacja wewnętrzna wydziału, Powiatowy Zespól Koordynacyjny d/s Skupu, plany, sprawozdania i analizy ekonomiczne dotyczące skupu, kontrole i inspekcje; Wydział Rolnictwa i Leśnictwa z lat 1950-1973, sygn. 1419-1472a: gospodarka wodna, zebrania wiejskie dotyczące melioracji gruntów, sprawy spółek wodnych i ich statuty, plany perspektywiczne i roczne, sprawy dotyczące Rolniczych Spółdzielni Wytwórczych; Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej z lat 1950-1973, sygn. 1473-1543: organizacja i zakres działania wydziału, narady i konferencje organizowane przez wydział, plany wieloletnie (min. dotyczące rozbudowy Tarnobrzega w latach 1963-1980) i roczne, sprawozdania statystyczne, sprawy budownictwa indywidualnego i wielorodzinnego, nadzór i kontrola jednostek podległych; Wydział Handlu Przemysłu i Usług z lat 1950-1973, sygn. 1544-1733a: narady , sprawy organizacyjne, plany pracy wydziału, plany perspektywiczne, wieloletnie i roczne w zakresie przemysłu i handlu, plany i sprawozdania jednostek i instytucji podległych, inwentaryzacja gospodarcza powiatu pod względem handlu i przemysłu, rzemiosło, kontrola społeczna handlu, kontrola jednostek podległych i kontrolowanych, skargi i wnioski; Wydział Zdrowia I Opieki Społecznej z lat 1950-1973, sygn. 1734-1783: protokoły z zebrań, plany i sprawozdania z ich wykonania, kontrole i inspekcje; Wydział Zatrudnienia z lat 1950-1973, sygn. 1784-1973: organizacja wewnętrzna wydziału, bilans zatrudnienia, zatrudnianie absolwentów, młodocianych i kobiet; Wydział Budownictwa Urbanistyki i Architektury z lat 1950-1973, sygn. 1816-1964: dokumentacja techniczna obiektów przemysłowych powiatu tarnobrzeskiego; Wydział Budżetowo-Gospodarczy 1973, sygn. 1965: archiwum zakładowe PPRN w Tarnobrzegu; Urząd Powiatowy w Tarnobrzegu: Biuro Powiatowej Rady Narodowej z lat 1973-1974, sygn. 1966-1984: zarządzenia przewodniczącego, realizacja uchwał i wniosków PRN, interpelacje radnych i posłów; Wydział Ogólno-Organizacyjny z lat 1974-1975 sygn. 1985-1990: zarządzenia i decyzje Naczelnika Powiatu, organizacja pracy, Powiatowa Komisja Planowania Gospodarczego z lat 1974-1975, sygn. 1991-2000: analizy planu gospodarczego, sprawozdania z inwestycji; Wydział Spraw Wewnętrznych z lat 1974-1974, sygn. 2001-2012: odtworzenie aktów stanu cywilnego, potwierdzenie obywatelstwa; Wydział Oświaty, Kultury i Kultury Fizycznej z lat 1974-1975, sygn. 2013-2026: plany i sprawozdania z zakresu oświaty, kultury i kultury fizycznej Dopływy sygn. 1-192; Wydział Finansowy 1969 Powiatowa komisja Planowania Gospodarczego 1967-1968 Wydział Rolnictwa i Leśnictwa 1958-1965 Wydział Kultury 1964 Powiatowy Komitet Kultury Fizycznej i Turystyki 1970-1972 Wydział Skupu 1960-1963 Количество единиц2279
24/545/0 Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Baranowie Sandomierskim [1949] 1950-1972 0 0 Разверните
referat Ogólno-Organizacyjny, protokoły z sesji, posiedzeń prezydium, komisji, z zebrań radnych; Referat Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, :Sprawozdania, protokoły, plany dot. zagospodarowania terenu, remontów; Referat Finansowy: budżety, sprawozdania z jego wykonania, plany finansowe, uchwały finansowe, Referat Ewidencji Ludności Количество единиц200
24/546/0 Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Nisku [1949]1950-1973 [1976] 0 0 Разверните
Protokoły z sesji Miejskiej Rady Narodowej , uchwały Miejskiej Rady Narodowej i ich realizacja, protokoły z posiedzeń Komisji stałych, protokoły z posiedzeń Prezydium, uchwały Prezydium MRN i ich realizacja, plany pracy, sprawozdania z realizacji planów, spotkania posłów i radnych z wyborcami, budżety, plany finansowe, sprawozdania z wykonania budżetu, bilanse, plany gospodarcze, sprawozdawczość GUS, kontrole i realizacja zeleceń pokontrolnych Количество единиц292
24/547/0 Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Nowej Dębie 1962 - 1973 161 0 Разверните
Protokoły z sesji Miejskiej Rady Narodowej , uchwały Miejskiej Rady Narodowej i ich realizacja, protokoły z posiedzeń Komisji stałych, protokoły z posiedzeń Prezydium, uchwały Prezydium MRN i ich realizacja, plany pracy, sprawozdania z realizacji planów, spotkania posłów i radnych z wyborcami, plany gospodarcze, sprawozdawczość GUS, kontrole i realizacja zeleceń pokontrolnych, budżety sprawozdania z wykonania budżetu Количество единиц161
24/548/0 Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Rozwadowie [1949] 1950-1973 0 0 Разверните
Referat Ogólno-Organizacyjny z lat 1950-1972 sygn.1-83protokoły z sesji, posiedzeń prezydium, komisji, z zebrań radnych; Referat Wojskowy z lat 1953-1972 sygn.84-87: rejestry poborowych, Referat Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej z lat 1950-1970 sygn.88-109:Sprawozdania, protokoły, plany dot. zagospodarowania terenu, remontów; Referat Finansowy z lat 1951-1970 sygn110-158:budżety,sprawozdania z jego wykonania, plany finansowe, uchwały finansowe Referat Ewidencji Ludności z lat 1950-1972 sygn.159-177. Listy wyborcze sygn.178-192 Количество единиц182
Показывается 581 в 600 из 1 276 записей.