Bestandssignatur Der Name des Bestandes Datum von Datum bis
Zeige 501 bis 520 von 1.097 Einträgen.
Bestandssignatur Bestandsname Laufzeit Anzahl der
Einheiten
Anzahl der Scans Alles
erweitern
50/528/0 Zakłady Stolarki Budowlanej "Stolbud" w Płocku 1950-1997 574 0 erweitern
1. Planowanie l. 1950-1990 (sygn. od 1 do 196) tj. plany: techniczno–przemysłowo-finansowe i ekonomiczne, produkcji i zdolności produkcyjnej, zatrudnienia i funduszu plac, finansowe i kosztów, postępu technicznego i rozwoju techniki, inwestycyjne i remontów oraz zaopatrzenia materiałowego. 2. Sprawozdawczość l. 1951-1992 (sygn. od 197 do 285) tj. sprawozdania: z wykonania planu produkcji, zatrudnienia i funduszu płac, z realizacji postępu technicznego i rozwoju techniki, z realizacji inwestycji i remontów, z wykonania planu zaopatrzenia i zbytu oraz dotyczące transportu. 3. Analizy ekonomiczne i bilanse l. 1951-1996 (sygn. od 286 do 400). 4. Wynalazczość, postęp techniczny i współzawodnictwo pracy l. 1952-1990 (sygn. od 401 do 422): akta Klubu Techniki i Racjonalizacji, Komisji Wynalazczości. 5. Bezpieczeństwo i higiena pracy l. 1953-1968 (syn. 423 do 429): plany i sprawozdania, karty wypadków przy pracy. 6. Samorząd i związki zawodowe l. 1960-1992 (sygn. od 430 do 444): protokoły posiedzeń, plany i sprawozdania finansowe. 7. Dokumentacja zarządzania i organizacji przedsiębiorstwa l. 1950-1997 (sygn. od 445 do 574): protokoły narad techniczno-ekonomicznych i kontroli, schematy i regulaminy organizacyjne, zarządzenia, ewidencja archiwum zakładowego, akta nieruchomości i postępowania upadłościowego, serwis fotograficzny. Anzahl der Einheiten574
50/529/0 Akta stanu cywilnego gminy Słupno [1762] 1808-1825 32 346 erweitern
1. Akta urodzeń, zapowiedzi, małżeństw i zgonów z l. 1808-1811, 1816-1825 (sygn. od 1 do 13 i sygn. 32); 2. Sumariusz ogólny metryk za l. 1762-1804 (sygn. 14); 3. Aneksy do aktów małżeństw z l. 1808-1811, 1816-1825 (sygn. od 15 do 30); 4. Akta zapowiedzi z r. 1808 (sygn. 31). Anzahl der Einheiten32
50/530/0 Przedsiębiorstwo Budownictwa Komunalnego w Płocku 1950-1995 274 0 erweitern
1. Dział Organizacyjny l. 1950-1995 (od 1 do 59): akty erekcyjne, zarządzenia dyrektora i likwidatora przedsiębiorstwa, statuty i schematy organizacyjne, regulaminy i instrukcje, inwentaryzacja majątku, ewidencja archiwum zakładowego. 2. Dział Ekonomiczny l. 1960-1991 (sygn. od 60 do 147): plany techniczno-ekonomiczne i operatywne, sprawozdania, analizy działalności, statystyka, protokoły kontroli. 3. Dział Księgowości l. 1964-1995 (sygn. od 148 do 256): plany rzeczowo-finansowe, bilanse, protokoły kontroli skarbowej. 4. Dział Kadr l. 1973-1989 (sygn. od 257 do 268): spisy i zakresy czynności pracowników, sprawozdania, struktura zatrudnienia, dyscyplina pracy, plany i programy szkolenia kadr. 5. Rada Pracownicza i Samorząd Pracowniczy l. 1958-1991 (sygn. od 269 do 274): protokoły z posiedzeń i sprawozdania Rady Zakładowej oraz Samorządu Robotniczego. Anzahl der Einheiten274
50/531/0 Przedsiębiorstwo Remontowo-Montażowe w Sierpcu 1973-1991 35 0 erweitern
I. Zakład Remontowo-Montażowy w Sierpcu l. 1973-1990 (sygn. od 1 do 14): struktura organizacyjna, regulaminy pracy, wzory pieczęci, instrukcje, protokoły kontroli, akta wyborów i protokoły Rady Pracowniczej, sprawy socjalno-bytowe, dokumentacja wywłaszczeniowa (od 1973 r.), protokoły narad, plany produkcji i sprzedaży. II. Przedsiębiorstwo Remontowo - Montażowe w Sierpcu l. [1984] 1990-1992 (sygn. od 15 do 35) tj. akta Działu Administracyjno-Księgowego: statut i dokumenty rejestrowe przedsiębiorstwa, zarządzenia dyrektora, akta Rady i Samorządu Pracowniczego, sprawozdania statystyczne, sprawy własnościowe, stan prawny i majątkowy przedsiębiorstwa, mapy gruntów, akta dotyczące prywatyzacji, bilanse. Anzahl der Einheiten35
50/532/0 Rada Opiekuńcza Zakładów Dobroczynnych w Płocku 1795-1874 21 0 erweitern
Akta dotyczące Szpitala Św. Trójcy w Płocku tj. prośby o dofinansowanie, plany obiektów, wykazy etatów, sprawozdania, sprawy dzierżawy folwarku i ogrodu, akta lekarza i kapelanów kaplicy szpitalnej, dowody przyjęcia chorych. Anzahl der Einheiten21
50/533/0 Starosta Płocki 1939-1945 0 0 erweitern
1. Der Landrat /Landrat/ l. 1939-1945 (sygn. od 1 do 23): zezwolenia na prowadzenie sklepów i zakładów rzemieślniczych, sprawy przydziału materiałów budowlanych, nadużyć gospodarczych, zwolnienia od płacenia podatku. 2. Preisbehörde L. III /Komórka ds. Ustalania i Kontroli Cen/ l. 1940-1942 (sygn. od 24 do 277): akta przeciwko właścicielom sklepów, straganów, rzemieślnikom, przygodnym sprzedawcom nieprzestrzegającym obowiązujących zarządzeń porządkowych i cenników. 3. Abteilung Feuerpolizei L. III /Wydział Policji Ogniowej/ l. 1940-1945 (sygn. 278): odpisy zarządzeń o bezpieczeństwie przeciwpożarowym, wykaz przedsiębiorstw szczególnie zagrożonych pożarami. 4. Wanderung L. IV /Migracje/ l. 1940-1944 (sygn. od 279 do 284): korespondencja i zezwolenia na przesiedlenie się mieszkańców powiatu płockiego do Generalnej Guberni. 5. Komórka ds. Wystawiania Dowodów Tożsamości L. VI l. 1941-1945 (sygn. od 285 do 324): wnioski o wydanie dowodów tożsamości wraz z załącznikami /metryki urodzenia, świadectwa ślubu, fotografie/. 6. Passtelle L.VII /Komórka ds. Wystawiania Paszportów/ l. 1940-1944 (sygn. od 325 do 345): wnioski o zgodę na wyjazd poza granicę rejencji, zezwolenia, korespondencja, przepustki, wykazy zaginionych osób i dokumentów przesyłanych przez gestapo. 7. Komórka ds. Zezwoleń na Posiadanie Broni L. VII l. 1940-1944 (sygn. od 346 do 353): zezwolenia na posiadanie broni. 8. Personalamt /Urząd Personalny/ l. 1939-1944 (sygn. od 354 do 398): akta personalne pracowników Starostwa /życiorysy, korespondencja w sprawach zatrudnienia, kwestionariusze osobowe, świadectwa ukończenia szkoły, rodowody, świadectwa ślubu, umowy o pracę, przeszeregowania i awanse/. 9. Abteilung fur Familienunterhalt /Wydział ds. Utrzymania Materialnego i Rodzin/ l. 1940-1945 (sygn. od 399 do 491): sprawy zasiłków dla rodzin żołnierzy, informacje o osobie powołanej do wojska i jego rodzinie /stan liczebny, wiek, wielkość gospodarstwa, wysokość zarobków, korzystanie z pomocy lekarskiej, recepty, zaświadczenia ze szpitali, świadecta urodzenia dzieci, arkusze wypłat zasiłków/. 10. Kreiswohlfahrtsamt /Powiatowy Urząd Opieki Społecznej/ l. 1940-1941, 1944 (sygn. od 492 do 494): wnioski i korespondencja w sprawach zapomóg. 11. Abteilung Landwirtschaft /Wydział Gospodarki Rolnej/ l. 1942, 1944 (sygn. od 495 do 497): zarządzenia landrata i prezydenta rejencji, spis rolników z Borowiczek i Biała otrzymujących dotacje z tytułu hodowli zwierząt. 12. Forst- und Holzwirtschaftsamt /Urząd Gospodarki Leśnej i Drzewnej/ l. 1942-1943 (sygn. 498): meldunki miesięczne o wywózce drewna, korespondencja z odbiorcami, okólniki władz zwierzchnich. 13. Wirtschaftsamt /Urząd Gospodarczy/ l. 1941-1945 (sygn. od 499 do 504): zezwolenia na zakup towarów, zamówienia na wyroby szczotkarskie, przydział nafty, węgla i koksu. 14. Kreisbauamt /Powiatowy Urząd Budowlany/ l. 1943-1944 (sygn. od 505 do 506): rachunki za prace budowlane i materiały, kosztorys, zezwolenia na budowę. 15. Gesundheitsamt /Urząd ds. Zdrowotności/ l. 1940, 1943-1944 (sygn. od 507 do 509): sprawozdania z działalności. 16. Standesamt /Urząd Stanu Cywilnego/ l. 1942-1944 (sygn. od 510 do 512): miesięczne zestawienia urodzeń i śmierci, sprawy ustalania ojcostwa. 17. Finanzamt /Urząd Finansowy/ l. 1943-1944 (sygn. od 513 do 515): karty uposażeń miesięcznych pracowników i karty podatku od wynagrodzeń. 18. Deklaracje szkolne r. 1943 (sygn. od 516 do 522) 19. Sprawy wojskowe l. 1941-1944 (sygn. od 523 do 527): ewidencja mężczyzn zobowiązanych oraz niezdolnych do służby wojskowej. 20. Deutsche Volksliste /Niemiecka Lista Narodowa/ l. 1940-1944 (sygn. od 528 do 656): ankiety w sprawie nabycia niemieckiej przynależności państwowej. 21. Amstskommissar Wolfshütte /Komisarz Obwodu Urzędowego Wilkanowo/ l. 1943-1945 (sygn. od 657 do 670): korespondencja m.in. w sprawach rozdziału żywności, zezwoleń na prowadzenie pojazdów mechanicznych oraz wykorzystania wszystkich środków na potrzeby wojny, ostrzeżenia przed zrzutami broni nieprzyjacielskiej i obcymi agentami, walka z sabotażem, chorobami zakaźnymi, ewidencja uchodźców niemieckich z terenów przyfrontowych. Anzahl der Einheiten858
50/534/0 Urząd Rewizyjny w Płocku 1946-1950 61 0 erweitern
Sprawozdania kasowe, rejestry przypisów i odpisów, rejestry spraw karnych, rejestry wezwań, księgi biercze i ewidencja podatników podatku obrotowego, okólniki, zestawienia statystyczne, teczki podmiotów – płatników, rejestry odwołań i zażaleń. Anzahl der Einheiten61
50/535/0 Dozór Szkolny w Płocku i Miejska Rada Szkolna w Płocku 1915-1937 108 0 erweitern
Korespondencja, okólniki władz szkolnych, sprawy utrzymania lokali i higieny, opieka sanitarna, akta gruntów szkolnych, umowy dzierżawne, rachunki, dowody kasowe, preliminarze budżetowe, utensylia szkolne, obowiązek szkolny - spisy dzieci, etaty i listy płacy nauczycieli, podania o posady, sprawozdania szkół powszechnych, akta Komisji Powszechnego Nauczania, sprawy biblioteki, regulamin zbiorów szkolnych przy TNP, projekt sieci szkolonej gminy Zągoty, akta dozoru dla miasta Płocka i gmin: Kleniewo, Lelice, Łubki, Majki, Mąkolin, Miszewo Murowane, Rogozino, Staroźreby, Święcice, Wyszogród, Zągoty. Anzahl der Einheiten108
50/536/0 Akta stanu cywilnego parafii rzymskokatolickiej Szczutowo 1895-1920 33 0 erweitern
Akta urodzeń, małżeństw i zgonów oraz aneksy do aktów małżeństw. Anzahl der Einheiten38
50/537/0 Ubezpieczalnia Społeczna w Płocku 1934-1951 692 0 erweitern
Kartoteka i dokumenty ubezpieczonych, akta przejęcie posesji przy ul. Kolegialnej 20. Anzahl der Einheiten697
50/538/0 Urząd Miejski w Gostyninie [1952] 1973-1987 0 0 erweitern
I. Organy kolegialne: 1. Rady Narodowe l. 1980-1981 (sygn. 1): protokoły sesji; 2. Komisje Rad Narodowych r. 1981 (sygn. 2): realizacja wniosków; 3. Prezydia Rad Narodowych l. 1980-1981 (sygn. 3): realizacja postanowień; 4. Kolegia, komisje, zespoły działające przy terenowych organach administracji państwowej l. 1981-1987 (sygn. od 4 do 7): plany, protokoły posiedzeń, sprawozdania, analizy Miejskiego Zespołu ds. Opieki Społecznej; 5. Zjazdy, narady, konferencje l. 1979-1987 (sygn. od 8 do 14): narady pracowników. II. Organizacja i zarządzanie: 1. Organizacja urzędów terenowych organów administracji państwowej l. 1975-1980 (sygn. 15): statut organizacyjny, regulamin pracy urzędu; 2. Zbiory przepisów prawnych i ich wykonawstwo l. 1976-1987 (sygn. od 16 do 33): decyzje naczelnika, zarządzenia terenowych organów administracji państwowej. III. Plany pracy i ich realizacja - Plany pracy terenowych organów administracji państwowej i ich urzędów l. 1979-1986 (sygn. od 34 do 45): programy realizacyjne, plany pracy, sprawozdania z ich wykonania. IV. Skargi i wnioski l. 1978-1987 (sygn. od 46 do 53): analizy i oceny skarg i wniosków. V. Wydawnictwa i ogłoszenia - l.1980-1984 (sygn. 54): ogłoszenia sądu podane do publicznej wiadomości. VI. Biurowość, archiwa: 1. Rejestry kancelaryjne, dzienniki korespondencyjne l. 1976-1987 (sygn. od 55 do 82): rejestry kancelaryjne, rejestry podań obywateli; 2. Archiwum zakładowe l. 1973-1976 (sygn. 83): ewidencja archiwum zakładowego. VII. Kontrole, inspekcje, lustracje l. 1981-1987 (sygn. od 84 do 93): protokoły kontroli, inspekcji, lustracji, zarządzenia pokontrolne, sprawozdania z ich realizacji. VIII. Dane statystyczne o pracownikach - l. 1978-1980 (sygn. 94): dane statystyczne o pracownikach. IX. Gospodarska finansowa – l. 1974-1974 (sygn. 98): bilans Urzędu Miejskiego w Gostyninie X. Plany społeczno-gospodarczego rozwoju i sprawozdawczość z ich realizacji: 1. Perspektywiczne plany społeczno-gospodarczego rozwoju i sprawozdania z ich realizacji l. 1983-1986 (sygn. od 95 do 97): ostateczne wersje planów zbiorczych; 2. Roczne plany społeczno-gospodarczego rozwoju, sprawozdania z ich realizacji l. 1979-1986 (sygn. od 98 do 105): sprawozdania i analizy dotyczące realizacji planów. XI. Plany pracy, sprawozdania z działalności ośrodków turystycznych r. 1981 (sygn. 110): plany pracy, analizy, sprawozdania z działalności Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gostyninie. XII. Kolegia ds. wykroczeń - l. 1971-1982 (sygn. od 106 do 109): analizy, oceny i sprawozdania z działalności kolegiów. XIII. Obrona cywilna l. 1976-1987 (sygn. od 111 do 122): plany obrony cywilnej. XIV. Gospodarka nieruchomościami rolnymi l. 1974-1983 (sygn. od 134 do137): przekazywanie gospodarstw na Skarb Państwa za emeryturę XV. Gospodarka terenami i nieruchomościami: 1. Sprawy wywłaszczeniowe i operaty szacunkowe l. 1963-1987 (sygn. 140-173, 175-176, 184-186, 188, 191-198, 204-210, 213-228): decyzje dotyczące wywłaszczeń nieruchomości za odszkodowanie, operaty szacunkowe, opinie biegłego; 2. Gospodarka gruntami i nieruchomościami – l. 1970-1987 (sygn. 177, 179-183, 187, 189-190, 199-201, 203): przydziały działek budowlanych, decyzje dotyczące wywłaszczeń za odszkodowanie, przekazywanie nieruchomości na Skarb Państwa, opinie szacunkowe, decyzje dotyczące wykupu, sprzedaży nieruchomości, dzierżawy nieruchomości; 3. Wykup gruntów i lokali l. 1969-1985 (sygn. 174, 202, 211-212, 229) decyzje dotyczące wykupu, sprzedaży nieruchomości, wywłaszczeń za odszkodowanie; 4. Sprzedaż gruntów – l. 1980-1981 (sygn. 178): akty notarialne, Akty Własności Ziemi, rejestry pomiarowe wsi, decyzje dotyczące upełnorolnienia gospodarstw rolnych, decyzje wywłaszczeniowe. XVI. Budownictwo, urbanistyka, architektura: 1. Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego – l. 1978-1981 (sygn. 138-139); 2. Lokalizacja ogólna i szczegółowa inwestycji l. 1978-1987 (sygn. od 123 do 132): opinie i decyzje w sprawie lokalizacji szczegółowych. XVII. Bilans siły roboczej – l. 1975 (sygn. 133): sprawozdania dotyczące zatrudnienia. XVIII. Akta nieopracowane l. [1952] 1973-1984: sprawy archiwum zakładowego, rejestr uchwał, sprawa budowy Sali gimnastycznej w Szkole nr 3 w Gostyninie, dokumentacja wydanych dowodów osobistych osób zmarłych w latach 1953-1984 Anzahl der Einheiten5120
50/539/0 Miejska Rada Narodowa w Gostyninie [1969] 1973-1987 0 0 erweitern
1. Wybory organów powoływanych przez rady narodowe l. 1982-1986: dokumenty dotyczące wyboru członków kolegium ds. wykroczeń i ławników (2 j.a.) 2. Sesje l. [1969] 1973-1987 (85 j.a.): protokoły z sesji z lat 1974-1987 (81 j.a.); księgi i rejestry uchwał za lata [1969] 1973-1985 (4 j.a.) 3. Prezydium l. 1977-1987 (20 j.a.): protokoły posiedzeń -11 j.a., sprawy związane z funkcją koordynacyjną PMRN-6 j.a., rejestry i realizacja postanowień-3 j.a. 4. Komisje stałe l. 1977-1987 (13 j.a.): protokoły posiedzeń, rejestry wniosków. 5. Instrukcje kancelaryjne, regulaminy l. 1984-1986 (2 j.a.): regulamin organizacyjny MRN, rzeczowy wykaz akt biura MRN w Gostyninie. 6. Akta nieopracowane l. 1978-1987 (6 j.a.): uchwały MRN, protokoły posiedzeń komisji, odznaczenia. Anzahl der Einheiten128
50/540/0 Miejska Rada Narodowa i Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Gostyninie 1951-1973 0 0 erweitern
I. Miejska Rada Narodowa l. 1951-1973 (sygn. od 1 do 2): protokoły z sesji MRN w Gostyninie. II. Komisje Miejskiej Rady Narodowej l. 1955-1969 (sygn. od 22 do 64): protokoły, plany pracy. III. Prezydium Miejskiej Rady Narodowej l. 1951-1973 (sygn. od 65 do 582): 1. Referat Ogólno-Administracyjny l. 1951- 1973 (sygn. od 65 do 86): protokoły posiedzeń, plany pracy; 2. Referat Finansowy l.1951- 1973 (sygn. od 87 do 148): budżety, sprawozdania z jego wykonania, bilanse PMRN; 3. Referat Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej l. 1951-1952 (sygn. od 149 do 582): książki ewidencyjne nieruchomości. 4. Dopływ – Rejestr dokumentów archiwalnych Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Gostyninie z lat 1972-1973 (sygn. 583): wykaz spisów zdawczo-odbiorczych z poszczególnych referatów. 5. Akta nieopracowane l. 1965-1972 (sygn. od 584 do 589): projekty miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, protokoły posiedzeń Prezydium MRN. Anzahl der Einheiten589
50/541/0 Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Lelicach powiat sierpecki 1954-1972 36 0 erweitern
1. Sesje Gromadzkiej Rady Narodowej l. 1954-1972 (sygn. od 1 do 11): protokoły, plany pracy. 2. Komisje Gromadzkiej Rady Narodowej l. 1955-1972 (sygn. od 12 do 15): plany pracy, protokoły posiedzeń Komisji: Finansów, Planowania Gospodarczego i Budżetu, Kultury, Oświaty i Spraw Socjalnych, Rolnej, Mandatowej. 3. Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej l. 1954-1972 (sygn. od 16 do 25): plany pracy protokoły posiedzeń. 4. Zebrania wiejskie, sołtysi l. 1959-1971 (sygn. od 26 do 28): protokoły zebrań. 5. Plany gospodarcze gromady l. 1964-1969 (sygn. od 29 do 29). 6. Działalność organów kolegialnych gromady l. 1964-1970 (sygn. od 30 do 30). 7. Kontrole i inspekcje zewnętrzne l. 1959-1971 (sygn. od 31 do 33): protokoły, zarządzenia pokontrolne. 8. Budżet gromady l. 1955-1971 (sygn. od 34 do 36): projekty budżetowe. Anzahl der Einheiten36
50/542/0 Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Kurowie powiat sierpecki 1956-1965 7 0 erweitern
1. Sesje Gromadzkiej Rady Narodowej r. 1959 (sygn. 1): protokoły. 2. Komisje Gromadzkiej Rady Narodowej l. 1956-1961 (sygn. 2): plany pracy, protokoły posiedzeń. 3. Zebrania wiejskie, sołtysi r. 1958 (sygn. od 3 do 4): protokoły. 4. Budżet i jego wykonanie l. 1958-1960 (sygn. od 5 do 6): sprawozdania budżetowe, sprawozdania z dochodów budżetowych. 5. Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej r. 1959 (sygn. 7): protokoły posiedzeń, uchwały. 6. Akta nieopracowane r. 1957 (sygn. 8): umowy dzierżawne, grunty wchodzące w skład PFZ. Anzahl der Einheiten8
50/543/0 Gminna Rada Narodowa w Gozdowie 1973-1990 180 0 erweitern
Protokoły z sesji, posiedzeń prezydium i komisji, uchwały, postanowienia i ich realizacja, akty normatywne, plany pracy, sprawozdania, analiza skarg i wniosków, spotkania radnych z wyborcami, rejestr interpelacji i wniosków radnych, wybory ławników i rad sołeckich, podział gminy na sołectwa, odznaczenia państwowe. Anzahl der Einheiten180
50/544/0 Urząd Gminy w Iłowie [1970] 1973-1990 59 0 erweitern
Posiedzenia kolegiów i komitetów gminnych, programy narad pracowników, zarządzenia Naczelnika, plany pracy i programy działania, sprawozdania, budżety gminy, analizy skarg i wniosków, akty normatywne własne, ogłoszenia i obwieszczenia, dane statystyczne o pracownikach, ewidencja pracowników odznaczonych, programy szkoleń, budżety gminy, plany społeczno-gospodarcze, protokoły kontroli jednostek podległych, czyny społeczne, sieć szkół i przedszkoli, rozwój kultury fizycznej, nadzór nad stowarzyszeniami i działalnością USC, plany i programy komitetów obrony, organizacja systemu ostrzegania ludności, pomoc społeczna, rejonizacja upraw, ewidencja gospodarstw zaniedbanych, kontraktacja, walka ze szkodnikami roślin, kompleksowe zadrzewianie wsi – dokumentacja techniczna, analizy ruchu budowlanego, ewidencja urządzeń komunalnych i naziemnych, cmentarzy, ewidencja zakładów rzemieślniczych i przemysłowych, ewidencja nieruchomości, domów, dróg i mostów, rejestracja lokalizacji, ewidencja złóż kopalin. Anzahl der Einheiten59
50/545/0 Gminna Rada Narodowa w Iłowie 1973-1990 47 0 erweitern
Protokoły z sesji, posiedzeń prezydium i komisji GRN, realizacja wniosków komisji i postanowień prezydium, wybory sołtysów, protokoły zebrań wiejskich, ewidencja i realizacja uchwał, plany pracy. Anzahl der Einheiten47
50/547/0 Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Goławinie powiat płoński 1961-1962 5 0 erweitern
Rejestry gruntów wsi Goławin i Miączynek. Anzahl der Einheiten5
50/548/0 Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Przybojewie powiat płoński 1956-1959 2 0 erweitern
Sprawozdania z dochodów budżetowych za l. 1956-1957 i 1959. Anzahl der Einheiten2
Zeige 501 bis 520 von 1.097 Einträgen.