Номер фонда Название фонда Дата с Дата до
Показывается 121 в 140 из 1 097 записей.
Номер Название Крайние даты Количество
единиц
Количество сканов Разверните
все
50/127/0 Akta gminy Lucień powiat gostyniński 1947-1948 2 0 Разверните
1. Urząd Gminy l. 1947-1947 (sygn. od 1 do 1): a) Dział ogólno-administracyjny tj. protokoły. 2. Zarząd Gminy l. 1948-1948 (sygn. od 2 do 2): a) Dział finansowo-budżetowy tj. budżet. Количество единиц2
50/128/0 Akta gminy Łąck powiat gostyniński 1945-1954 46 0 Разверните
1. Gminna Rada Narodowa l. 1945-1949 (sygn. od 1 do 2): protokoły. 2. Zarząd Gminy l. 1945-1950 (sygn. od 3 do 19): a) Dział ogólno-administracyjny tj. protokoły z posiedzeń Zarządu i zebrań sołtysów. b) Dział finansowo-budżetowy tj. budżet i jego realizacja. 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej l. 1951-1954 (sygn. od 20 do 46): a) Referat ogólno-administracyjny tj. protokoły z sesji oraz posiedzeń Gminnych Komisji: Przeciwpożarowej, Finansowo-Budżetowej, Zdrowia i Pomocy Społecznej, Gospodarki Drogowej, Oświatowej, Urządzania Osiedli, Rolnej; protokoły z posiedzeń Prezydium i zebrań gromadzkich; listy wyborców uprawnionych do głosowania. b) Referat budżetowo-finansowy tj. budżet. Количество единиц46
50/129/0 Akta gminy Pacyna powiat gostyniński 1895-1954 64 0 Разверните
1. Urząd Gminy l. 1895-1935 (sygn. od 1 do 17): skorowidz alfabetyczny i księgi ludności stałej wsi: Adamów, Dębowiec, Helenów, Jadwigów, Kamień, Kamionka, Lenkowice, Kąty, Lipińskie, Luszczanów, Luszyn, Łuszczanówek, Maliny, Model, Modła, Muchowo, Pacyna, Podczachy, Poddembina, Potrzasków, Radycz, Remki, Rezlerka, Sejkowice, Sendki, Słomków, Słup, Topólno, Wola Pacyńska, Wydra. 2. Gminna Rada Narodowa l. 1950-1950 (sygn. od 18 do 18): protokoły. 3. Zarząd Gminy l. 1931-1953 (sygn. od 19 do 64): a) Dział finansowo-budżetowy tj. budżet i jego realizacja. b) Dział administracyjny tj. wykazy Niemców zamieszkujących w gminie, księgi kontroli ruchu ludności, kartoteki meldunkowe i rejestry mieszkańców. 4. Prezydium Gminnej Rady Narodowej l. 1950-1954 (sygn. od 34 do 47): a) Referat ogólno-administracyjny tj. protokoły z sesji Rady oraz posiedzeń Gminnych Komisji: Oświaty i Kultury, Finansowo-Budżetowej, Rolnej, Urządzenia Osiedli, Zdrowia, Pracy i Pomocy Społecznej, Przeciwpożarowej oraz posiedzeń Prezydium GRN; karty wynagrodzeń pracowników za 1952 r. b) Referat budżetowo-finansowy tj. budżet. Количество единиц64
50/130/0 Akta gminy Sanniki powiat gostyniński 1945-1954 0 0 Разверните
1. Gminna Rada Narodowa l. 1945-1950 (sygn. od 1 do 62): protokoły z posiedzeń Prezydium GRN oraz Komisji Gminnych: Kontroli Społecznej, Drogowej, Przeciwpożarowej i Gminnego Komitetu Bibliotecznego. a) Dział ogólno-administracyjny tj. sprawy organizacyjne, protokoły z odpraw sołtysów i kontroli, rejestracja szkód wojennych, sprawy budowlane i odbudowy-pozwolenia na budowę. b) Dział finansowo-budżetowy tj. budżet i jego realizacja, podatek gruntowy, preliminarz budżetowy robót szarwarkowych.. c) Dział gospodarki gminnej tj. statystyka rolna i zwierząt. d) Dział administracyjny tj. spis ludności stałej, księgi kontroli ruchu ludności, gromadzkie księgi meldunkowe. 2. Prezydium Gminnej Rady Narodowej l. 1951-1954 (sygn. od 63 do 68): a) Referat ogólno-administracyjny tj. protokoły sesji Rady, posiedzeń Prezydium i zebrań gromadzkich. 3. Akta osobowe pracowników Zarządu Gminy l. 1945-1953 (sygn. od 69 do 77). Количество единиц77
50/131/0 Starostwo Powiatowe w Płocku [1850] 1918-1939 [1950] 656 0 Разверните
I.Komisarz Rządu i Urząd Powiatowy w Płocku z l. 1918-1919 (sygn. od 1 do 3): akta Rady Powiatowej Płock, akta wyborów do Sejmu Ustawodawczego, sprawy policji (rozmieszczenie posterunków w powiecie, ich obsada personalna). II. Starostwo Powiatowe w Płocku: 1. Referat Ogólny l. 1930-1939 (sygn. od 4 do 8 oraz sygn. 68): sprawy reprezentacyjne, uroczystości oficjalne, współpraca z władzami skarbowymi, okólniki władz zwierzchnich, pośrednictwo starosty w nadawaniu imion chrześniakom Prezydenta RP, sprawy dotyczące młodzieży szkolnej, burs i akademików. 2. Referat Organizacyjny l. 1921-1935 (sygn. od 9 do 13): akta organizacji i pracy Urzędu (przepisy i zarządzenia ogólne, okólniki władz zwierzchnich), sprawy osobowe urzędników i niższych funkcjonariuszy. 3. Referat Budżetowo – Gospodarczy l. 1930-1936 (sygn. 14): materiały dotyczące komunalnych kas oszczędności, kas gminnych i kas Stefczyka. 4. Referat Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego l. 1919-1938 (sygn. od 15 do 30 oraz od 64 do 65): akta stowarzyszeń i związków zawodowych, partii politycznych (Stronnictwo Narodowe, Związek Legionistów Demokratycznych RP, Obóz Wielkiej Polski) – informacje o działalności, składy osobowe zarządów; informacje o ilości bezrobotnych, sprawy prasowe (konfiskaty i zajęcia czasopism), legalizacja kółek rolniczych, wykazy imienne funkcjonariuszy komisariatu Policji Państwowej w Płocku, sprawy ewidencji i ruchu ludności (cudzoziemcy, paszporty, emigracja zarobkowa, sprawozdania statystyczne), zaświadczenia moralności o niekaralności, wykaz stowarzyszeń i związków działających na terenie powiatu płockiego w l. 1893-1929. 5. Referat Administracyjno – Prawny l. 1920-1939 (sygn. od 31 do 54 oraz od 66 do 67): ordynacje wyborcze, akta wyboru do Sejmu i Senatu, sprawy nadania i utraty obywatelstwa polskiego oraz przedłużania paszportów konsularnych, sprawy wyznaniowe - wyznanie katolickie i luterańskie (postawa polityczna księży), sprawy gminy żydowskiej, organizacje żydowskie; sprawy spółek wodnych, akta parcelacji majątków państwowych i prywatnych, sprawy ustalenia norm władania, akta wyborów do Rady Miejskiej i Gromadzkiej oraz wyborów sołtysów, korporacje przemysłowe (wykaz związków, kursy rzemieślnicze; pisma Związku Ziemian O/Płock do Starostwa, protokoły strat poniesionych w 1920 r. od wojsk polskich, sprawy inwestycyjne w majątkach państwowych, sprawozdania aprowizacyjne gmin powiatu płockiego. 6. Referat Wojskowy l. 1923-1933 (sygn. od 55 do 58): przepisy, okólniki, rozporządzenie w sprawach wojskowych, ćwiczenia rezerwistów, akta Miejskiego Komitetu Wychowania Fizycznego i Przysposobienia Wojskowego w Płocku. 7. Referat Karno – Administracyjny l. 1926-1939 (sygn. od 59 do 61): rejestr karny, sprawy policji państwowej, powiatowa księga sanitarna (sygn. 61). 8. Referat Budowlany l. 1927-1932 (sygn. od 62 do 63 oraz sygn. 70): akta nieruchomości państwowej przy ul. Teatralnej nr 72 i młyna wodnego „Słupno” oraz plany wodne młyna rzecznego na rzece Motawie w miejscowości Bodzanów. 9. Referat Rolny l. 1924-1925 (sygn. 69): sprawa dzierżawy wieczystej "Kępa Kandowizna", gm. Ramutówko, pow. płocki. Количество единиц659
50/132/0 Inspektor Szkolny w Gostyninie 1922-1934 8 0 Разверните
Kursy wieczorowe, oceny okresowe nauczycieli powiatu gostynińskiego, akta osobowe nauczycieli. Количество единиц8
50/133/0 Akta gminy Skrzany powiat gostyniński 1932-1954 68 0 Разверните
1. Urząd Gminy l. 1932-1940 (sygn. od 1 do 10 i sygn. 68): rejestr mieszkańców, księga biercza danin publicznych, wymiar i pobór podatku gruntowego, budżet, spisy wyborców do Sejmu RP w 1939 r. 2. Gminna Rada Narodowa l. 1945-1950 (sygn. od 11 do 16): protokoły z posiedzeń Prezydium GRN oraz Gminnej Komisji Kontroli Społecznej. 3. Zarząd Gminy Skrzany l. 1945-1954 (sygn. od 17 do 53): protokoły, sprawozdania z działalności GRN i Zarządu Gminnego, spis gospodarstw poniemieckich, wykazy osób posiadających gospodarstwa rolne. a) Dział finansowo-budżetowy tj. budżet i jego realizacja, księgi wierzycieli Zarządu Gminy. 4. Prezydium Gminnej Rady Narodowej l. 1950-1954 (sygn. od 54 do 67): a) Referat ogólno-administracyjny tj. protokoły z sesji Rady, z posiedzeń jej Prezydium i Gminnych Komisji: Finansowo-Budżetowej i Oświaty; protokoły zebrań gromadzkich. b) Referat finansowo-budżetowy tj. budżet, listy płac pracowników GRN za miesiąc I i II 1950 r., księga biercza podatku gruntowego. Количество единиц68
50/134/0 Akta gminy Szczawin powiat gostyniński 1940 6 0 Разверните
1. Zarząd Gminy l. 1940-1940 (sygn. od 1 do 6): a) Dział finansowo-budżetowy tj. listy rozkładu państwowego podatku gruntowego. Количество единиц6
50/135/0 Akta stanu cywilnego Parafii Rzymskokatolickiej w Białej 1826-1923 128 4584 Разверните
Akta urodzeń, małżeństw i zgonów z lat 1826-1910 oraz aneksy do aktów małżeństw z lat 1826-1828, 1831, 1833-1835, 1838-1864 w układzie chronologiczno – rzeczowym tj. w obrębie jednego roku kalendarzowego w pierwszej kolejności występują akta urodzeń, małżeństw i zgonów, a za nimi aneksy do aktów małżeństw (sygn. od 1 do 119). Количество единиц131
50/136/0 Akta stanu cywilnego Parafii Rzymskokatolickiej w Bądkowie 1826-1919 164 4843 Разверните
1. Pierwopisy: 1.1. Akta urodzeń z lat 1865-1868, 1882-1888 (sygn. 1); 1.2. Akta małżeństw z lat 1868-1894 (sygn. 2); 1.3.Akta zgonów z lat 1868-1887 (sygn. 3). 2. Wtóropisy tj.: Akta urodzeń, małżeństw i zgonów z lat 1826-1910 oraz aneksy do aktów małżeństw z lat 1840-1894, 1896-1901, 1903-1908, 1910 w układzie chronologiczno-rzeczowym tj. w obrębie jednego roku kalendarzowego w pierwszej kolejności występują akta urodzeń, małżeństw i zgonów, a za nimi aneksy do aktów małżeństw (sygn. od 4 do 156). Количество единиц167
50/137/0 Akta stanu cywilnego Parafii Rzymskokatolickiej w Bielsku 1826-1922 170 6399 Разверните
Akta urodzeń, małżeństw i zgonów z lat 1826-1910 oraz aneksy do aktów małżeństw z lat 1826, 1828-1829, 1831-1873, 1875-1882, 1885-1890, 1893, 1895-1901, 1903-1910 w układzie chronologiczno – rzeczowym tj. w obrębie jednego roku kalendarzowego w pierwszej kolejności występują akta urodzeń, małżeństw i zgonów, a za nimi aneksy do aktów małżeństw (sygn. od 1 do 161). Количество единиц177
50/138/0 Akta stanu cywilnego parafii rzymskokatolickiej Blichowo 1826-1928 175 5857 Разверните
1. Akta urodzeń, małżeństw i zgonów z l. 1826-1894 (sygn. od 1 do 41, od 73 do 95 i od 98 do 103); 2. Aneksy do aktów małżeństw z l. 1826, 1829-1831, 1836, 1838-1863, 1884, 1888 (sygn. od 42 do 72 i od 96 do 97). Количество единиц178
50/139/0 Akta stanu cywilnego parafii rzymskokatolickiej Bodzanów 1826-1922 135 6795 Разверните
1. Akta urodzeń, małżeństw i zgonów z l. 1826-1894 (sygn. od 1 do 40 i od 80 do 108); 2. Aneksy do aktów małżeństw z l. 1826-1864 (sygn. od 41 do 79). Количество единиц137
50/140/0 Akta stanu cywilnego parafii rzymskokatolickiej Bonisław 1826-1920 167 5069 Разверните
1. Akta urodzeń, małżeństw i zgonów z l. 1826-1894 (sygn. od 1 do 40 i od 79 do 107); 2. Aneksy do aktów małżeństw z l. 1826-1827, 1829-1830, 1832-1873, 1875-1884, 1886-1891 (sygn. od 41 do 78, od 108 do 115, od 117 do 120, sygn. 122, od 124 do 125, od 128 do 130, od 132 do 135, od 137 do 138). Количество единиц169
50/141/0 Akta stanu cywilnego parafii rzymskokatolickiej Brwilno 1826-1923 132 2877 Разверните
1. Akta urodzeń, małżeństw i zgonów z l. 1826-1894 (sygn. od 1 do 40 i od 78 do 105); 2. Aneksy do aktów małżeństw z l. 1826-1828, 1830-1832, 1834-1851, 1853-1865 (sygn. od 41 do 77). Количество единиц134
50/142/0 Akta stanu cywilnego parafii rzymskokatolickiej Bulkowo 1826-1938 168 3005 Разверните
1. Akta urodzeń, małżeństw i zgonów z l. 1826-1894 (sygn. od 1 do 40 i od 75 do 103); 2. Aneksy do aktów małżeństw z l. 1826-1833, 1835-1839, 1841-1848, 1850-1852, 1854-1863 (sygn. od 41 do 74). Количество единиц189
50/143/0 Akta stanu cywilnego parafii rzymskokatolickiej Ciachcin 1826-1922 160 3334 Разверните
1. Akta urodzeń, małżeństw i zgonów z l. 1826-1894 (sygn. od 1 do 40 i od 76 do 104); 2. Aneksy do aktów małżeństw z l. 1828, 1830, 1832-1864 (sygn. od 41 do 75). Количество единиц168
50/144/0 Akta stanu cywilnego parafii rzymskokatolickiej Daniszewo 1826-1935 179 5684 Разверните
1. Akta urodzeń, małżeństw i zgonów z l. 1826-1858, 1860-1894 (sygn. od 1 do 39 i od 76 do 104); 2. Aneksy do aktów małżeństw z l. 1826, 1828-1858, 1860-1863, 1868 (sygn. od 40 do 75 i 105). Количество единиц186
50/145/0 Akta stanu cywilnego parafii rzymskokatolickiej Drobin 1826-1922 168 5774 Разверните
1. Akta urodzeń, małżeństw i zgonów z l. 1826-1896 (sygn. od 1 do 41, od 78 do 106 i od 132 do 133); 2. Aneksy do aktów małżeństw z l. 1828-1893, 1896 (sygn. od 42 do 77 i od 107 do 131). Количество единиц189
50/146/0 Akta stanu cywilnego parafii rzymskokatolickiej Góra 1826-1922 165 5164 Разверните
1. Akta urodzeń, małżeństw i zgonów z l. 1826-1894 (sygn. od 1 do 40, od 79 do 101 i od 104 do 109); 2. Aneksy do aktów małżeństw z l. 1828-1870, 1872-1883, 1885-1886, 1888, 1890, 1893-1894 (sygn. od 41 do 78, od 102 do 103 i od 110 do 130). Количество единиц168
Показывается 121 в 140 из 1 097 записей.