Bestandssignatur Der Name des Bestandes Datum von Datum bis
Zeige 41 bis 60 von 366 Einträgen.
Bestandssignatur Bestandsname Laufzeit Anzahl der
Einheiten
Anzahl der Scans Alles
erweitern
67/41/0 Gminna Rada Narodowa w Dębicach 1945-1954 45 0 erweitern
I. GMINNA RADA NARODOWA I ZARZĄD GMINNY (18 j.a., lata 1945-1950) 1) Referat Ogólno-Administracyjny (sygn. 1-12, 12 j.a., lata 1945-1950): zbiór uchwał GRN z 1949 r.; akta komisji GRN (niekompletne); ewidencja radnych (1948-1949); sprawy organizacyjne ZG; akta dot. ewidencji mieszkańców. 2) Referat Rolny (sygn. 13, 1 j.a., lata 1949): akta dot. osadnictwa rolniczego. 3) Referat Finansowy (sygn. 14-18, 5 j.a., lata 1949-1950): budżety i sprawozdania finansowe. II. PREZYDIUM GRN (27 j.a., lata 1950-1954) 1) Referat Ogólno-Administracyjny (sygn. 19-38, 20 j.a., lata 1950-1954): protokoły sesji GRN; akta komisji GRN; protokoły posiedzeń Prezydium GRN; protokoły narad gospodarczych; nowy podział administracyjny. 2) Referat Socjalno-Kulturalny (sygn. 39-40, 2 j.a., lata 1951-1953): sprawy oświaty. 3) Referat Finansowy (sygn. 41-45, 5 j.a., lata 1950-1953): budżety. Anzahl der Einheiten45
67/42/0 Gminna Rada Narodowa w Lubczynie 1945-1954 31 0 erweitern
I. GMINNA RADA NARODOWA i ZARZĄD GMINNY (10 j.a., lata 1945-1950) 1) Referat Ogólno-Administracyjny (sygn.1, lata 1949-1950): protokoły posiedzeń plenarnych GRN. 2) Referat Rolny (sygn. 2-4, 3 j.a., lata 1946-1950): spisy rolne. 3) Referat Finansowy (sygn. 5-10, 6 j.a., lata 1945, 1947-1950): budżety i sprawozdania finansowe. II. PREZYDIUM GRN (21 j.a., lata 1950-1954) 1) Referat Ogólno-Administracyjny (sygn. 11-22, 24, 13 j.a., lata 1950-1954): protokoły sesji GRN (nie ma protokołów z 1950 r.); protokoły posiedzeń Prezydium GRN (komplet); protokoły kontroli z 1951 r.; akta dot. nowego podziału administracyjnego z 1954 r. 2) Referat Rolny (sygn. 25-27, 3 j.a., lata 1950-1951, 1953-1954): spisy rolne z lat 1950-1951; rejestry pomiarowo-klasyfikacyjne gruntów z 1953 r. 3) Referat Finansowy (sygn. 28-32, 5 j.a., 1950-1953): budżety. Anzahl der Einheiten31
67/43/0 Gminna Rada Narodowa w Maszkowie 1946-1954 36 0 erweitern
I. GMINNA RADA NARODOWA I ZARZĄD GMINNY (20 j.a., lata 1946-1950) 1) Referat Ogólno-Administracyjny (sygn. 1-2, 2 j.a., lata 1946, 1949): protokoły zebrań wiejskich. 2) Referat Rolny (sygn. 3-13, 11 j.a., lata 1947-1950): raporty sytuacyjne; spisy rolne. 3) Referat Finansowy (sygn. 14-20, 7 j.a., lata 1947-1950): budżety; sprawozdania finansowe (z lat 1948-1949). II. PREZYDIUM GRN (16 j.a., lata 1950-1954) 1) Referat Ogólno-Administracyjny (10 j.a., sygn. 21-30, lata 1950-1954): protokoły sesji GRN (brak z roku 1953); akta komisji GRN z 1950 r.; protokoły posiedzeń Prezydium GRN (komplet); nowy podział administracyjny ( 1954 r.) 2) Referat Rolny (sygn. 31, 1 j.a., lata 1954 r.): spis rolny. 3) Referat Finansowy (sygn. 32-36, 5 j.a., lata 1950, 1952-1954): budżety; sprawozdanie finansowe za 1950 r. Anzahl der Einheiten36
67/44/0 Gminna Rada Narodowa w Mostach 1945-1954 25 0 erweitern
I. GMINNA RADA NARODOWA I ZARZĄD GMINNY (9 j.a., lata 1945-1950) 1) Referat Ogólno-Administracyjny sygn. 1-3, (3 j.a., lata 1945-1949): protokoły zebrań wiejskich; sprawy wojskowe; korespondencja dot. Obsady sołectw. 2) Referat Gospodarczo-Społeczny (sygn. 4-6, 3 j.a., lata 1945-1946, 1948, 1950): zagospodarowywanie gminy w latach 1945-1946; statystyka (1948 r.); wykazy gospodarstw rolnych z 1950 r. 3) Referat Finansowy (sygn. 7-9, 3 j.a., lata 1948-1950): budżety. II. PREZYDIUM GRN (16 j.a., lata 1950-1954) 1) Referat Ogólno-Administracyjny (sygn. 10-17 i 25; 9 j.a., lata 1950-1954): protokoły sesji GRN z lat 1953-1954; akta komisji GRN z 1950 r.; protokoły posiedzeń Prezydium GRN (komplet; akta dot. Podziału administracyjnego z 1954 r. 2) Referat Rolny (sygn. 18-19, 2 j.a., lata 1952, 1954): spisy rolne z 1952 r.; kontrole sprzętu żniwnego z 1954 r. 3) Referat Finansowy (sygn. 20-24, 5 j.a., lata 1950-1953): budżety i sprawozdania finansowe. Anzahl der Einheiten25
67/45/0 Gminna Rada Narodowa w Rożnowie 1945-1954 29 0 erweitern
I. GMINNA RADA NARODOWA I ZARZĄD GMINNY (2 j.a., lata 1949-1950) Referat Finansowy Zarządu Gminnego – budżety. II. PREZYDIUM GRN (27 j.a., lata 1945-1954) 1) Referat Ogólno-Administracyjny (sygn. 3-16, 14 j.a., lata 1945-1954): protokoły sesji GRN (brak z 1953 r.); akta komisji GRN z 1951 r.; protokoły posiedzeń Prezydium GRN (komplet); ewidencjamieszkańców (rejestry z lat 1945-1953); nowy podział administracyjny (1954 r.) 2) Referat Rolny (sygn. 17-22 i 29; 7 j.a., lata 1951-1953): spisy rolne z lat 1951-1952; świadczenia w naturze (1951-1953); akcje rolne (1953-1954); zagospodarowywanie odłogów (1952 r.) 3) Referat Finansowy (sygn. 23-28, 6 j.a., lata 1950-1953): budżety z lat 1950-1953; sprawozdania finansowe za 1950 r. Anzahl der Einheiten29
67/46/0 Gminna Rada Narodowa w Strzelewie 1945-1954 33 0 erweitern
I. GMINNA RADA NARODOWA I ZARZĄD GMINNY (11 j.a., lata 1945-1950) 1) Referat Ogólno-Administracyjny (sygn. 1-2, 2 j.a., lata 1950 r.): protokoły posiedzeń plenarnych Prezydium GRN. 2) Referat Rolny (sygn. 3-6, 4 j.a., lata 1945-1949): spisy rolne. 3) Referat Finansowy (sygn. 7-11, 5 j.a., lata 1945-1950): budżety na lata 1947, 1949-1950; sprawozdania finansowe za lata 1945-1946 i 1948. II. PREZYDIUM GRN (22 j.a., lata 1950-1954) 1) Referat Ogólno-Administracyjny (sygn.12-24, 13 j.a., lata 1950-1954): protokoły sesji GRN (1951-1954); akta komisji GRN (1950-1951); protokoły posiedzeń Prezydium GRN (komplet); sprawozdania z działalności GRN (1953 r.); protokoły zebrań wiejskich (1951 r.); nowy podział administracyjny (1954 r.) 2. Referat Rolny (sygn. 25-26, 2 j.a., lata 1952): spisy rolne. 3. Referat Socjalno-Kulturalny (sygn. 27-28, 2 j.a., lata 1951, 1953): rozwój oświaty; walka z analfabetyzmem. 4. Referat Finansowy (sygn. 29-33, 5 j.a., lata 1950-1953): budżety. Anzahl der Einheiten33
67/47/0 Gminna Rada Narodowa w Wołowcu 1948-1954 28 0 erweitern
I. GMINNA RADA NARODOWA I ZARZĄD GMINNY (2 j.a., lata 1948, 1950, 1948) 1) Referat Ogólno-Administracyjny (sygn.1, 1 j.a., lata 1948): akta Komisji Kulturalno-Oświatowej. 2) Referat Finansowy (sygn. 2, 1 j.a., lata 1950): budżet. II. PREZYDIUM GRN (26 j.a., lata 1950-1954) 1) Referat Ogólno-Administracyjny (sygn. 3-21, 19 j.a., lata 1950-1954): protokoły sesji GRN (nie ma z 1950 r.); akta komisji GRN (niekompletne); protokoły posiedzeń Prezydium GRN (nie ma z 1950 r.); sprawozdania z działalności GRN (1954 r.); wybory sołtysa (1953-1954); protokoły zebrań wiejskich (1950-1951); nowy podział administracyjny (1954 r.) 2) Referat Rolny (sygn. 22, 1 j.a., lata 1951-1954): ankiety klasyfikacji gruntów. 3) Referat Finansowy (sygn. 23-28, 6 j.a., lata 1950-1953): budżety i sprawozdania finansowe. Anzahl der Einheiten28
67/48/0 Gminna Rada Narodowa w Żółwiej Błoci 1945-1954 69 0 erweitern
I. GMINNA RADA NARODOWA I ZARZĄD GMINNY (42 j.a., lata 1945-1950) 1) Referat Ogólno-Administracyjny (sygn. 1-9, 9 j.a., lata 1947-1950): przepisy i zarządzenia; sprawy organizacyjne i personalne; protokoły kontroli; protokoły posiedzeń plenarnych GRN oraz Prezydium GRN z lat 1948-1950; akta Komisji Oświaty z lat 1948-1949; sprawy wyznaniowe; prawo rodzinne i małżeńskie; akta koła Związku Zawodowego Pracowników Samorządowych. 2) Referat Rolny (sygn. 10-19, 10 j.a., lata 1945-1950): sprawozdania statystyczne i spisy rolne; akcje rolne i likwidacja odłogów; sprawy osiedleńcze. 3) Referat Gospodarczo-Społeczny (sygn. 20-29, 10 j.a., lata 1945-1950): zagospodarowywanie gminy (rozwój handlu, przemysłu, elektryfikacja, budowa dróg); aprowizacja; opieka społeczna; rozwój szkolnictwa. 4) Referat Finansowy (sygn. 30-42, 13 j.a., lata 1946-1950): budżety i sprawozdania finansowe; księgi wydatków budżetowych. II. PREZYDIUM GRN (27 j.a., lata 1950-1954) 1) Referat Ogólno-Administracyjny (sygn. 43-62, 20 j.a., lata 1950-1954): instrukcje i okólniki; kontrole i inspekcje; protokoły sesji GRN (komplet); akta komisji GRN (niekompletne); protokoły posiedzeń Prezydium GRN (brak z roku 1950); protokoły zebrań wiejskich; sprawozdania statystyczne; sprawozdania z działalności Rady i jej organów; nowy podział administracyjny (1954 r.) 2) Referat Rolny (sygn. 63-64, 2 j.a., lata 1951-1954): kontraktacja i skup. 3) Referat Finansowy (sygn. 65-69, 5 j.a., lata 1950-1953): budżety. Anzahl der Einheiten69
67/49/0 Inspektorat Szkolny w Gryficach 1945-1950 55 0 erweitern
1. Referat ogólny: sygn. 1-12, 55 (13 j.a.), lata 1945-1950: sprawozdania opisowe i statystyczne Inspektora Szkolnego o stanie szkół i przedszkoli; sprawozdania dotyczące bibliotek; wykazy nauczycieli; działalność Oddziału Powiatowego Związku Nauczycielstwa Polskiego w Gryficach; protokoły konferencji rejonowych nauczycieli. 2. Referat szkolnictwa powszechnego: sygn.13-24 (17 j.a.), lata 1945-1950: sprawozdania o organizacji szkół; projekty organizacji i formularze sprawozdawczo-statystyczne szkół; działalność Komitetów Rodzicielskich i organizacji młodzieżowych. 3. Referat oświaty dorosłych: sygn. 25-54 (25 j.a.), lata 1945-1950: plany pracy, sprawozdania opisowe i statystyczne z zakresu oświaty i kultury dorosłych; formularze sprawozdawczo-statystyczne i zgłoszenia placówek oświatowych dla dorosłych; akcja zwalczania analfabetyzmu (1948-1950). Anzahl der Einheiten55
67/50/0 Inspektorat Szkolny w Nowogardzie 1945-1950 [1951] 61 0 erweitern
1. Referat ogólny: sygn. 1-8 i 57-60 (12 j.a.), lata 1945-1950: sprawozdania opisowe i statystyczne Inspektora Szkolnego o stanie szkolnictwa w powiecie; sprawozdania z wizytacji szkół i przedszkoli; rejestry nauczycieli; sprawy budżetowe. 2. Referat szkolnictwa powszechnego: sygn. 9-50 i 61 (43 j.a.), lata 1945-1951: projekty organizacji szkół; formularze statystyczno-sprawozdawcze szkół; organizacja i działalność wszystkich szkół podstawowych na terenie powiatu. 3. Referat oświaty dorosłych: sygn. 51-56 (6 j.a.), lata 1946-1951: sprawozdania opisowe i statystyczne z zakresu oświaty i kultury dorosłych; sprawozdania z wizytacji kursów dla analfabetów; formularze sprawozdawczo-statystyczne kursów i szkół dla dorosłych. Anzahl der Einheiten61
67/51/0 Urząd Skarbowy w Gryficach 1945-1950 57 0 erweitern
1. Dział ogólny: sygn. 1-12 (12 j.a.), lata 1947-1950: a) referat administracyjny: analizy działalności organów skarbowych; b) referat statystyczny: sprawozdania z 1949 r.; c) referat ewidencyjny: ewidencja płatników, rejestr odpisów na skutek umorzeń). 2. Dział wymiarowy: sygn.13-20 (8 j.a.), lata 1946-1947, 1949-1950: informacje o kontrolach ksiąg podatkowych i handlowych z 1949 r.; rejestry wymiarowe podatków (dochodowego, obrotowego, od nabycia praw majątkowych i opłaty skarbowej); 3. Dział rachunkowo-kasowy: sygn. 21 (1 j.a.), lata 1949: księga zestawień podatkowych; 4. Akta związane z nadzorem nad podatkami i finansami komunalnymi (sygn. 22-56 (35 j.a.), lata 1947-1950: sprawozdania Powiatowego Pełnomocnika Rządowego ds.Podatku gruntowego (1947-50); rejestry wymiarowe podatku gruntowego dla gmin (1947-1950); wymiar składek na SFO (1948 r.); wykazy osób posiadających gospodarstwa rolne (1948-1949); rejestr wymiarowy podatku od nieruchomości i lokali dla miasta Gryfice (1949 r.) 5. Akta osobowe, 1 j.a. (sygn. 57), 1948. Akta osobowe pracownika (prośby o przeniesienie, odbyte szkolenia). Anzahl der Einheiten57
67/52/0 Urząd Skarbowy w Kamieniu Pomorskim 1945-1949 36 0 erweitern
1. Dział ogólny: sygn.1-7 (7 j.a.), lata 1945-1949: a) referat administracyjny: dziennik kancelaryjny i korespondencja tajna; b) referat ewidencyjny: rejestry spraw karnych, spadków i darowizn, zajęcia praw majątkowych i nieczytelności; 2. Akta związane z nadzorem nad podatkami i finansami komunalnymi (sygn. 8-36 (29 j.a.), lata 1947-1949: rejestry wymiarowe podatku gruntowego; wykazy osób posiadających gospodarstwo rolne; rejestr wymiarowy podatku od nieruchomości i lokali dla gminy Kozielice (1949 r.) Anzahl der Einheiten36
67/53/0 Urząd Skarbowy w Nowogardzie 1946-1950 40 0 erweitern
1. Dział ogólny: sygn.1-15 (15 j.a.), lata 1947-1950: a) referat administracyjny: zarządzenia, instrukcje, wykazy obsady personalnej, protokoły kontroli, korespondencja tajna, obywatelska Komisja Podatkowa i lustratorzy społeczni; b) referat statystyczny: charakterystyka gospodarcza powiatu, sprawozdania; c) referat ewidencyjny: ewidencja pracodawców opłacających podatek od wynagrodzeń; zapisek spraw karnych o występki; 2. Dział wymiarowy: sygn.16(1 j.a.), lata 1949-1950: rejestr podatku od opłaty dodatkowej i składek na SFO. 3. Dział rachunkowo-kasowy: (sygn. 17 (1 j.a.), lata 1948: księga sum niebudżetowych SFO. 4. Dział egzekucyjny: sygn.18 (1 j.a.), lata 1946-1948: plany czynności egzekucyjnych. 5. Akta nadzoru nad podatkami i finansami komunalnymi: sygn.19-40 (22 j.a.), lata 1948-1949: protokoły posiedzeń Powiatowej Komisji Podatku Gruntowego; sprawozdania Powiatowego Pełnomocnika Rządu ds. podatku gruntowego; wykazy gospodarstw rolnych; rejestry wymiarowe podatku gruntowego; wykazy składek SFO. Anzahl der Einheiten40
67/54/0 Rejonowy Urząd Likwidacyjny w Gryficach [1945] 1949-1951 [1955] 35 0 erweitern
1. Akta ogólno-organizacyjne: sygn.1-6, lata 1946-1950: zarządzenia i pisma okólne władz zwierzchnich; sprawozdania statystyczne z czynności egzekucyjnych; protokoły posiedzeń Komisji Opiniodawczej w Resku. 2. Zbiór rejestrów: sygn. 7-33; 27 j.a., lata 1946-1955: a) z terenu powiatu gryfickiego; sygn. 7-13, lata 1946-1955: rejestry formularzy spisowych zawierających mienie zgłoszone do nabycia lub oddania; rejestry sprzedaży; b) z terenu powiatu kamieńskiego; sygn. 14-28, lata 1946-1952: rejestry urzędów oraz instytucji państwowych i samorządowych; rejestry formularzy spisowych; rejestry sprzedaży; c) z terenu powiatu łobeskiego; sygn. 29-33, lata 1946-1950: rejestry formularzy spisowych; formularze spisowe dla zakładów rzemieślniczych handlowych i przemysłowych. 3. Akta osobowe; sygn. 34-35 (2 j.a.) z lat 1945-1950; Akta osobowe pracowników (kwestionariusze osobowe, podania o pracę, zaświadczenia). Anzahl der Einheiten35
67/55/0 Powiatowy Urząd Ziemski w Gryficach 1945-1947 22 0 erweitern
1. Akta ogólne: sygn. 1-5 (5 j.a.), lata 1945-1946: sprawozdania (z działalności komisarza ziemskiego i referatów PUZ, z przebiegu akcji żniwnej); korespondencja PUZ; wykazy pracowników i listy płac Powiatowych Administratorów Majątków Państwowych. 2. Sprawozdania statystyczne i wykazy: sygn. 6-15 (10 j.a.), lata 1945-1947: wykazy hodowli zwierząt futerkowych; wykazy szkód wyrządzonych w majątkach ziemskich przez żołnierzy Armii Czerwonej i Wojska Polskiego; wykazy majątków ziemskich. 3. Opisy majątków ziemskich sygn.16-22 (7 j.a.), lata 1945-1946: opisy gospodarstw, zawierające dane dot. stanu i możliwości ich zagospodarowania; opisy powiatu gryfickiego pod kątem stanu zagospodarowania oraz potrzeb i perspektyw rozwoju. Anzahl der Einheiten22
67/56/0 Powiatowy Urząd Ziemski w Nowogardzie 1945-1947 21 0 erweitern
1. Akta ogólne: sygn. 1 (1 j.a.), lata 1946-1947: korespondencja PUZ (dot. gł. zagospodarowania majątków ziemskich). 2. Sprawozdania statystyczne i wykazy: sygn. 2-9 (8 j.a.), lata 1945-1947: sprawozdania dot. osadnictwa oraz stanu zagospodarowania powiatu; sprawozdania statystyczne dot. stanu inwentarza żywego; wykazy (zestawienia liczbowe) gospodarki rolnej i inwentarza żywego; wykazy majątków ziemskich. 3. Opisy i inwentury majątków ziemskich: sygn. 10-16 (7 j.a.), lata 1945-1946: opisy majątków ziemskich o pow. powyżej 100 ha; inwentury gospodarstw poniemieckich. 4. Protokoły zdawczo-odbiorcze majątków przejętych od 5 Pułku Rolno-Gospodarczego Wojska Polskiego: sygn. 17-21 (5 j.a.), lata 1945-1946. Anzahl der Einheiten21
67/57/0 Inspektorat Szkolny w Kamieniu Pomorskim 1945-1950 [1952] 95 0 erweitern
1. Dział ogólny: sygn. 1-14 i 93 (15 j.a.), lata 1945-1950: okólniki Ministerstwa Oświaty, Kuratorium i własne Inspektoratu; protokoły rejonowych konferencji nauczycieli;sprawozdania Inspektora Szkolnego; organizacja i funkcjonowanie bibliotek; sprawozdania z zatrudnienia i wykazy nauczycieli;sprawy bytowe nauczycieli;kształcenie ideologiczne nauczycieli. 2. Dział szkolnictwa powszechnego: sygn. 15-80 i 94, (67 j.a.),lata 1945-1952: zbiorcze projekty organizacyjne szkół; sprawozdania z organizacji sieci szkolnej; materiały statystyczne dot. Szkolnictwa (m.in. Wyników nauczania); teczki szkół podstawowych w powiecie. 3. Dział oświaty dorosłych: sygn. 81-92, (12 j.a.), lata 1945-1951: działalność komitetów do walki z analfabetyzmem; protokoły egzaminacyjne; sprawozdania opisowe m.in.. Z akcji zapobiegającej wtórnemu analfabetyzmowi (np. Z organizowania kursów poprawnego czytania i pisania). 4. Akta osobowe, 1 j.a. z lat 1945-1950, sygn. 95: Akta osobowe pracowników (kwestionariusze osobowe, podania o pracę, zaświadczenia). Anzahl der Einheiten95
67/58/0 Powiatowy Oddział Informacji i Propagandy w Gryficach 1945-1947 4 0 erweitern
1. Sprawozdania z działalności Oddziału: sygn. 1-2 (2 j.a.), 1945 r.; 2. Korespondencja Oddziału: sygn. 3-4 (2 j.a.), lata 1946-1947: korespondencja z organami administracji ogólnej i instytucjami społeczno-kulturalnymi; instrukcje i okólniki władz nadrzędnych. Anzahl der Einheiten4
67/59/0 Prezydium Powiatowej Rady Narodowej i Urząd Powiatowy w Gryficach [1945] 1950-1975 [1976] 2613 0 erweitern
1. WYDZIAŁ ORGANIZACYJNO-PRAWNY (617 j.a., sygn. 1-617, lata [1949-] 1950-1975): protokoły posiedzeń PRN (brak kilku protokołów z lat 1950-1955); rejestry uchwał, kontrole wykonania uchwał, sprawozdania i analizy działalności Rady; zespoły radnych, Konwent Seniorów (protokoły posiedzeń); komisje doraźne i inne zespoły działające przy PRN; spotkania radnych z wyborcami, interpelacje i wnioski radnych; protokoły posiedzeń Prezydium PRN (brak kilku protokołów z lat 1950-1955); rejestry postanowień Prezydium PRN; sprawy podziału terytorialnego powiatu (korespondencja, zebrania mieszkańców); zarządzenia i pisma okólne PPRN i Naczelnika Powiatu; organizacja wewnętrzna PPRN i UP, wykazy czynności, decentralizacja, regulaminy pracy, instrukcje kancelaryjne; konferencje, zjazdy i narady organizowane przez Wydział; informacje, referaty, sprawozdania, opracowania tematyczne Wydziału, współpraca z innymi instytucjami. 2. WYDZIAŁ BUDŻETOWO-GOSPODARCZY (15 j.a., sygn. 618-632, lata 1958-1970): organizacja Wydziału; preliminarze oraz plany dochodów i wydatków budżetowych wydziałów PPRN i jednostek podległych. 3. POWIATOWA KOMISJA PLANOWANIA GOSPODARCZEGO (268 j.a., sygn. 633-900, lata 1955-1975): protokoły posiedzeń Kolegium PKPG; sprawy organizacji PKPG; plany perspektywiczne i wieloletnie, sprawozdania i analizy ich wykonania; bilanse siły roboczej, analizy stanu zatrudnienia, plany, kierunki działania; plany, sprawozdania i analizy roczne – zbiorcze dla powiatu; plany gospodarcze, programy rozwoju miast, gmin i gromad; plany gospodarcze roczne - resortowe, oprac. Dla poszczególnych gałęzi gospodarki narodowej; sprawozdania, analizy i informacje z ich wykonania; plany i sprawozdania dot. Czynów społecznych; problemowe opracowania monograficzne, korespondencja dot. Różnych zagadnień społeczno-gospodarczych. 4. WYDZIAŁ STATYSTYKI (60 j.a., sygn. 901-960, lata 1956-1962): organizacja Wydziału; sprawozdania statystyczne wg gałęzi gospodarki narodowej; Narodowy Spis Powszechny 1960 r.; opracowania statystyczne zbiorcze. 5. WYDZIAŁ FINANSOWY (420 j.a., sygn. 961-1381, lata [1945-] 1950-1972): budżety zbiorcze i jednostkowe powiatu; preliminarze dochodów i wydatków Wydziałów i jednostek podległych; bilanse, sprawozdania i analizy działalności gospodarczej przedsiębiorstw, zakładów i spółdzielni; rejestry wymiarowe podatków; protokoły kontroli Wydziału; protokoły kontroli przeprowadzonych przez Wydział. 6. WYDZIAŁ OŚWIATY I KULTURY (327 j.a., sygn. 1382-1709, lata [1946-] 1950-1975): organizacja Wydziału; protokoły narad organizowanych przez Wydział; plany perspektywiczne, wieloletnie i roczne, sprawozdania z ich wykonania, materiały do planów; sprawozdania statystyczne zbiorcze i jednostkowe; projekty organizacyjne szkół i placówek oświatowych, wykazy nauczycieli; akta poszczególnych szkół, ankiety dot. Historii szkół; szkoły narodowościowe i specjalne; oświata dorosłych, kursy eksternistyczne, walka z analfabetyzmem; inspekcje i kontrole szkół; biblioteki, domy kultury, kluby i inne placówki kulturalno-oświatowe – sprawozdania i informacje o działalności; opracowania tematyczne Wydziału. 7. POWIATOWY KOMITET KULTURY FIZYCZNEJ I TURYSTYKI (34 j.a., sygn. 1710-1743, lata 1952-1973): protokoły posiedzeń plenarnych i posiedzeń Prezydium PKKFiT; plany i programy działalności – wieloletnie i roczne; budżety; sprawozdania statystyczne i opisowe; informacje, opracowania tematyczne, nadzór nad organizacjami sportowymi w terenie 8. WYDZIAŁ SPRAW WEWNĘTRZNYCH (127 j.a., sygn. 1744-1870, lata 1955-1975): organizacja Wydziału, zakresy czynności; plany i sprawozdania , protokoły kontroli; zmiana obywatelstwa, zmiana imion i nazwisk; rejestracja stowarzyszeń, nadzór nad stowarzyszeniami; sprawy narodowościowe, aktywizacja Cyganów; zgromadzenia i zbiórki publiczne; sprawy wojskowe. 9. WYDZIAŁ GOSPODARKI WODNEJ I OCHRONY POWIETRZA (23 j.a., sygn. 1871-1893, lata 1955-1972): przepisy, plany pracy; kontrole; spółki wodne; melioracja terenów rolniczych. 10. WYDZIAŁ SKUPU (16 j.a., sygn. 1894-1909, lata 1955-1975): organizacja Wydziału; protokoły posiedzeń organów kolegialnych; plany kontraktacji i skupu, sprawozdania z ich wykonania; kontrole. 11. WYDZIAŁ ROLNICTWA I LEŚNICTWA (223 j.a., sygn. 1910-2125, 2690-2696, lata [1946-] 1950-1975): organizacja Wydziału, protokoły kontroli, nadzór nad służbą rolną, protokoły posiedzeń powiatowej Komisji Ziemskiej; plany perspektywiczne i wieloletnie, plany roczne, sprawozdania statystyczne i opisowe, analizy wykonania planów gospodarczych; akta Rolniczych Spółdzielni Produkcyjnych; oświata rolnicza, nadzór nad szkołami rolniczymi, wystawy rolnicze, szkolenia; plany łowieckie i hodowli lasów, plany zadrzewień, plany gospodarki leśnej, sprawozdania z wykonania planów; gospodarka gruntami: scalanie i wymiana gruntów, klasyfikacja gruntów; ochrona przyrody – pomniki przyrody, plany sytuacyjne i protokoły zdawczo-odbiorcze lasów. 12. WYDZIAŁ GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ (164 j.a., sygn. 2126-2289, lata 1950-1975): organizacja Wydziału; plany 5-letnie; gospodarcze plany roczne; preliminarze dochodów i wydatków Wydziału oraz zakładów komunalnych; sprawozdania statystyczne, opisowe, analizy wykonania planów; kontrole, realizacja zaleceń pokontrolnych; opracowania tematyczne, skargi i zażalenia. 13. WYDZIAŁ HANDLU, PRZEMYSŁU I USŁUG (46 j.a., sygn. 2290-2335, lata 1956-1971):organizacja Wydziału, protokoły komisji i zespołów działających przy Wydziale; plany i programy wieloletnie; plany roczne, sprawozdania i analizy ich wykonania; nadzór nad rzemiosłem i drobną wytwórczością, wykazy zakładów rzemieślniczych; opracowania tematyczne, skargi i zażalenia. 14. WYDZIAŁ ZDROWIA I OPIEKI SPOŁECZNEJ (148 j.a., sygn. 2336-2483, lata 1950-1975): organizacja Wydziału, organy kolegialne, protokoły narad i odpraw; plany i programy wieloletnie i 5-letnie, sprawozdania z ich wykonania; plany roczne-zbiorcze Wydziału i jednostkowe poszczególnych placówek służby zdrowia, sprawozdania i analizy wykonania planów; sprawozdania statystyczne; nadzór i kontrole placówek służby zdrowia; opracowania tematyczne, skargi i zażalenia 15. Dopływy z 1992 r. i 1997 r. A) Wydział Organizacyjno-Prawny (20 j.a., sygn. 2548-2567, lata 1951-1975 (protokoły posiedzeń Prezydium PRN z lat 1953-1955; wykazy imienne i ankiety personalne pracowników terenowych organów administracji państwowej z lat 1951-1953, 1958, 1968 i 1972-1975; decyzje i zarządzenia Naczelnika Powiatu z 1975 r. B) Powiatowa Komisja Planowania Gospodarczego (9 j.a., sygn. 2568-2576, lata 1953-1975: protokoły posiedzeń i sprawozdania PKPG oraz Kolegium PKPG z lat 1953-1955; opracowania do planów wieloletnich na lata 1959-1965 i 1971-1975; bilanse siły roboczej na lata 1960-1975; opracowania i informacje dot. Spraw gospodarczych powiatu z lat 1955 i 1969. c) Wydział Finansowy (31 j.a., sygn. 2577-2607, lata 1950-1971): budżety i plany finansowe oraz sprawozdania z ich wykonania za lata 1952-1971; protokoły kontroli i rewizji finansowych z lat 1952, 1961-1966; rejestr spraw karnych o występki z lat 1950-1956. d) Wydział Oświaty i Kultury (1 j.a., sygn. 2608, lata 1945-1970): kronika Szkoły Podstawowej w Wicimicach za lata 1945-1970. e) Wydział Spraw Wewnętrznych (9 j.a., sygn. 2609-2617, lata 1951-1975): informacje o działalności Urzędów Stanu Cywilnego w powiecie w latach 1951-1975. f) Wydział Gospodarki Wodnej i Ochrony Powietrza (3 j.a., sygn. 2618-2620, lata 1957-1975): akta spółek wodnych z lat 1957-1975 (statuty i mapy); decyzje dot. Ujęć wodnych z lat 1966-1968. g) Wydział Rolnictwa i Leśnictwa (12 j.a., sygn. 2621-2632, lata 1952-1974): plany i sprawozdania z zakresu rolnictwa z lat 1952-1964; opracowania dot. Melioracji łąk i użytków rolnych z lat 1973-1974; plany urządzenia lasów w PGR Natolewice z lat 1959-1969 oraz plany kompleksowego zadrzewiania wsi z lat 1973-1974. h) Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej (10 j.a., sygn. 2633-2642, lata 1956-1975): plany i sprawozdania dot. Budownictwa mieszkaniowego i zasobów lokalowych w powiecie z lat 1956, 1970, 1973-1974; sprawozdania z działalności zakładów i przedsiębiorstw GKiM z lat 1973-1974; sprawozdania z realizacji czynów społecznych na terenie powiatu w 1974 r.; budżet zbiorczy powiatu w zakresie GKiM na lata 1974-1975; akta dot. Katastrof budowlanych w Gryficach w latach 1968 i 1971. i) Wydział Handlu, Przemysłu i Usług (8 j.a., sygn. 2643-2650, lata 1965-1975): plany i sprawozdania Wydziału z lat 1969-1975; wykazy prywatnych warsztatów rzemieślniczych z lat 1965-1966. j) Wydział Zdrowia i Opieki Społecznej (1 j.a., sygn. 2651, lata 1974): kompleksowy program rozwoju służby zdrowia do roku 1990. 16. DOPŁYW 1994 r. - Wydział Statystyki (3 j.a., sygn. 2654-2656, lata 1960-1961): metryki statystyczne powiatu za 1955-1960. 17. DOPŁYW 1995 r. - Wydział Spraw Wewnętrznych (6 j.a., sygn. 2657-2662, lata 1959-1974): akta Kółek Rolniczych z terenu gminy Brojce. 18. DOPŁYW 2004 r. A) Wydział Spraw Wewnętrznych (1 j.a., sygn. 2663, lata 1967-1973): akta Powiatowego Społecznego Komitetu Ochotniczej Rezerwy Milicji Obywatelskiej w Gryficach. B) Wydział Organizacyjno-Prawny (2 j.a., sygn. 2664-2665, lata 1968-1975) : akta dot. Archiwum zakładowego (protokoły kontroli oraz środki ewidencyjne zasobu aktowego). C) Wydział Gospodarki Wodnej i Ochrony Powietrza (7 j.a., sygn. 2666-2672, lata 1956-1973): akta Spółek Wodnych z terenu powiatu gryfickiego (statuty, protokoły zebrań, wykazy członków). D) Wydział Rolnictwa i Leśnictwa (1 j.a., sygn. 2673, lata 1957-1972): dokumentacja kartograficzna – mapy zasadnicze wsi gminy Karnice (osnowa geodezyjna). E) Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej (1 j.a., sygn. 2674, lata 1967-1968): plany uzbrojenia terenów dla potrzeb budownictwa mieszkaniowego na lata 1969-1985 dla 20 miast rozwojowych woj. Szczecińskiego (m.in..Gryfic i Trzebiatowa). 19. Dopływ nr 746/2013 (7 j.a., sygn. 2675-2681, lata 1950-1960): wykazy i rejestry pracowników Wydziału Zdrowia. Anzahl der Einheiten2620
67/60/0 Prezydium Powiatowej Rady Narodowej i Urząd Powiatowy w Goleniowie [1945] 1954-1975 [1976] 1559 0 erweitern
1. WYDZIAŁ ORGANIZACYJNO-PRAWNY: sygn. 1-427 (427 j.a.), lata 1954-1975: protokoły sesji PRN (sygn. 1-44, lata 1954-1975); uchwały PRN, rejestry uchwał, sprawozdania z wykonania uchwał, sprawozdania z działalności PRN (sygn. 45-48, lata 1959-1969); zespoły i kluby radnych, Konwent Seniorów (sygn. 49-64, lata 1957, 1965-1974); akta komisji stałych (sygn. 65-220, lata 1955-1975); zespoły i komitety doraźne (sygn. 221-223, lata 1955, 1967-1973); spotkania radnych z wyborcami, realizacja programów wyborczych, wnioski i interpelacje radnych (sygn. 224-240, lata 1957-1965, 1969-1975); protokoły posiedzeń Prezydium PRN (sygn. 241-333, lata 1954-1975); uchwały Prezydium PRN (sygn. 334-337, lata 1960-1973); podział terytorialny powiatu (sygn. 338-341, lata 1954-1969); zarządzenia Przewodniczącego PPRN, zarządzenia Naczelnika Powiatu (sygn. 342-350; lata 1968-1975); organizacja Urzędu (sygn. 351-364, lata 1955, 1970-1975); konferencje, zjazdy i narady organizowane przez PPRN i Naczelnika Powiatu (sygn. 365-375, lata 1968-1974); informacje, sprawozdania i opracowania tematyczne (sygn. 376-385, lata 1955-1973); nadzór nad działalnością jednostek podporządkowanych i podległych, współdziałanie z organizacjami społeczno-politycznymi (sygn. 386-423, lata 1958-1975); skargi, wnioski, zażalenia (sygn. 424-427, lata 1959-1960, 1969, 1973-1974). 2. WYDZIAŁ BUDŻETOWO-GOSPODARCZY: sygn. 428-439 (12 j.a.), lata 1955, 1959-1967: protokoły rewizji działalności finansowo-gospodarczej Wydziału (sygn. 428, lata 1959-1963); rewizje przeprowadzane przez Wydział (sygn. 429, lata 1962-1963); preliminarze budżetowe (sygn. 430-439, lata 1955, 1960-1967). 3. POWIATOWA KOMISJA PLANOWANIA GOSPODARCZEGO: sygn. 440-609 (170 j.a.), lata 1954-1975: protokoły posiedzeń PKPG, sprawozdania z działalności PKPG (sygn. 440-449, lata 1955-1962, 1973-1974); plany wieloletnie (sygn. 450-464, lata 1954-1975); bilanse siły roboczej (sygn. 465-476, lata 1957-1971); roczne plany gospodarcze: zbiorcze powiatu, plany miast, gromad i gmin (sygn. 477-530, lata 1955-1975); analizy i sprawozdania z wykonania powiatowego planu gospodarczego (sygn. 531-563, lata 1955-1975); czyny społeczne (sygn. 564-567, lata 1965-1975); informacje doraźne, opracowania tematyczne, ankiety, charakterystyki (sygn. 568-609, lata 1954-1975). 4. WYDZIAŁ STATYSTYKI: sygn. 610-687 (78 j.a.), lata 1954-1962: plany pracy i sprawozdania Statystyka Powiatowego (sygn. 610-612, lata 1955-1959); Narodowy Spis Powszechny (sygn. 613, lata 1960 r.); sprawozdania statystyczne z zakresu ludności (sygn. 614-615, lata 1954-1959); statystyka rolna, spisy rolne 1954, 1957, 1958 r. (sygn. 616-649, lata 1954-1959); pozostałe sprawozdania statystyczne, informacje i opracowania (sygn. 650-687, lata 1954-1962). 5. WYDZIAŁ FINANSOWY: sygn. 688-803 (116 j.a.), lata 1955-1975: sprawy organizacyjne Wydziału (sygn. 688-690, lata 1965, 1967-1973); budżety zbiorcze i jednostkowe powiatu, analizy i sprawozdania z wykonania budżetu (sygn. 691-774, lata 1955-1974); bilanse i sprawozdania przedsiębiorstw (sygn. 775-779, lata 1963, 1972-1973); podatki i opłaty (sygn. 780-785, lata 1956-1975); protokoły kontroli i rewizji (sygn. 786-803, lata 1956, 1963-1975). 6. WYDZIAŁ OŚWIATY I KULTURY: sygn. 804-925 (122 j.a.), lata 1951-1975: sprawy organizacyjne Wydziału, protokoły kontroli, plany pracy (sygn. 804-812, lata 1968-1975); budżet Wydziału i jego wykonanie (sygn. 813-819, lata 1962-1974); plany wieloletnie (sygn. 820-823, lata 1969-1975); sprawozdawczość GUS, informacje tematyczne (dot. M. in. Nauczania religii, reorganizacji szkolnictwa), akta szkół (sygn. 824-923, lata 1951-1975); skargi i zażalenia (sygn. 924-925, lata 1972, 1974). 7. POWIATOWY KOMITET KULTURY FIZYCZNEJ I TURYSTYKI: sygn. 926-935(10 j.a.), lata 1965-1975: protokoły posiedzeń PKKFiT (sygn. 926, lata 1969-1971); plany i sprawozdania, budżety (sygn. 927-935, lata 1965-1975). 8. WYDZIAŁ SPRAW WEWNĘTRZNYCH: sygn. 936-977 (42 j.a.), lata 1954-1976: sprawy organizacyjne, plany pracy, zarządzenia kierownika WSW, kontrole (sygn. 936-942, lata 1967-1975); zgromadzenia i stowarzyszenia – ewidencja i nadzór (sygn. 943-961, lata 1957-1976); sprawy EKRL, ludność cygańska (sygn. 962-967, lata 1965-1968); sprawy wyznaniowe (sygn. 968-973, lata 1954-1957); informacje i sprawozdania tematyczne (sygn. 974-977, lata 1962-1971). 9. WYDZIAŁ ROLNICTWA I LEŚNICTWA: sygn. 978-1130 (153 j.a.), lata 1945-1976: sprawy organizacyjne, wykazy akt, protokoły kontroli (sygn. 978-984, lata 1964-1974); budżety Wydziału i ich realizacja (sygn. 985-987, lata 1961-1966); plany wieloletnie i roczne, sprawozdania z ich realizacji (sygn. 988-1010, lata 1954-1976); nadzór nad PGR, akta RSP (sygn. 1011-1085, lata 1950-1975); ewidencja gruntów (sygn. 1086-1102, lata 1945-1973); leśnictwo (sygn. 1103-1130, lata 1955-1973). 10. WYDZIAŁ GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ: sygn. 1131-1173 (43 j.a.), lata 1951-1975: sprawy organizacyjne Wydziału, zakresy czynności, wykazy akt (sygn. 1131-1134, lata 1970-1975); plany, budżety, sprawozdania z ich realizacji (sygn. 1135-1152, lata 1954-1973); sprawozdania GUS, analizy ruchu budowlanego (sygn. 1153-1157, lata 1956-1975); protokoły kontroli (sygn. 1158-1160, lata 1962-1973); sprawozdania jednostek podległych Wydziałowi (sygn. 1161-1165, lata 1954-1971); ochrona zabytków; cmentarze; informacje i opracowania tematyczne, Kronika Wydziału Komunikacji (sygn. 1166-1173, lata 1951-1973). 11. WYDZIAŁ PRZEMYSŁU, HANDLU I USŁUG: sygn. 1174-1212 (39 j.a.), lata 1954-1975: sprawy organizacyjne Wydziału, organa kolegialne (sygn. 1174-1175, lata 1960-1965, 1970-1972); plany i programy wieloletnie i roczne, sprawozdania z ich wykonania (sygn. 1176-1193, lata 1954-1975); nadzór nad jednostkami podległymi i podporządkowanymi – wykazy, sprawozdania (sygn. 1194-1209, lata 1963-1974); skargi i wnioski (sygn. 1210-1212, lata 1964-1972). 12. WYDZIAŁ ZDROWIA I OPIEKI SPOŁECZNEJ: sygn. 1213-1238 (26 j.a.), lata 1955-1973: plany i sprawozdania z działalności placówek służby zdrowia (sygn. 1213-1224, lata 1955-1973); wykazy kadry medycznej (sygn. 1225-1226, lata 1964, 1966); pomoc społeczna (sygn. 1227-1229, lata 1963-1970); protokoły kontroli (sygn. 1230-1234, lata 1970-1973); informacje i opracowania tematyczne (sygn. 1235-1238, lata 1970-1973). 13. WYDZIAŁ ZATRUDNIENIA I SPRAW SOCJALNYCH: sygn. 1239-1255 (17 j.a.), lata 1957-1975: sprawy organizacyjne, protokoły narad, plany pracy (sygn. 1239-1242, lata 1959, 1967-1970, 1975); sprawozdawczość GUS (sygn. 1243-1248, lata 1957-1975); protokoły kontroli (sygn. 1249-1252, lata 1967-1970); informacje i analizy, opracowania tematyczne (sygn. 1253-1255, lata 1967-1975). 14. Akta osobowe: sygn. 1256-1260 (5 j.a.), lata 1955-1960; akta osobowe pracowników zatrudnionych w poszczególnych referatach; sygn. 1261-1559 (299 j.a.), lata 1951-1963; akta osobowe pracowników zatrudnionych placówkach kulturalno-oświatowych. 15. Dopływ 2022: sygn. 1560-1567 (8 j.a.), lata 1959-1969; akta osobowe pracowników jednostki własnej i jej podległych Anzahl der Einheiten1567
Zeige 41 bis 60 von 366 Einträgen.