Bestandssignatur Der Name des Bestandes Datum von Datum bis
Zeige 21 bis 40 von 269 Einträgen.
Bestandssignatur Bestandsname Laufzeit Anzahl der
Einheiten
Anzahl der Scans Alles
erweitern
68/21/0 Zarząd Miejski i Miejska Rada Narodowa w Reczu 1945-1950 [1952] 31 0 erweitern
1. ZARZĄD MIEJSKI W RECZU, 1945-1950, 23 j.a. 1.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1948-1950, 2 j.a. - jest to statut organizacyjny zarządu oraz inne zarządzenia dotyczące opłat za psy, świadczeń w naturze na rzecz miasta, podatku miejskiego od publicznych zabaw i widowisk. Znajdują się tu również materiały statystyczne dotyczące ludności. 1.2. Referat Finansowy, 1945-1950, 17 j.a. - są to budżety Zarządu Miejskiego i sprawozdania z ich wykonania. 1.3. Referat Społeczny, 1945-1948, 4 j.a - zachowane jednostki dotyczą przejęcia mienia poniemieckiego, wnioski o przyznanie gospodarstw rolnych oraz spraw nadzoru budowlanego. 2. MIEJSKA RADA NARODOWA W RECZU, 1946-1950, 8 j.a. - protokoły z sesji i posiedzeń prezydium rady. Z całego 1949 r. ocalał tylko jeden protokół posiedzenia prezydium, a z roku 1950 nie ma żadnego. Pozostałe akta dotyczą problemów rozwojowych miasta, jak też funkcjonowania urzędu. 3. AKTA OSOBOWE PRACOWNIKÓW ZARZĄDU MIEJSKIEGO I MIEJSKIEJ RADY NARODOWEJ W RECZU, 1945-1950 [1952], 21 j.a. Anzahl der Einheiten52
68/22/0 Zarząd Miejski i Miejska Rada Narodowa w Stargardzie Szczecińskim 1945-1950 121 0 erweitern
1. ZARZĄD MIEJSKI W STARGARDZIE SZCZECIŃSKIM, 1945-1950, 91 j.a. 1.1. Dział Ogólny, 1945-1950, 23 j.a. - organizacja Zarządu Miejskiego w Stargardzie: zarządzenia wewnętrzne burmistrza miasta, sprawozdania ogólne z działalności Zarządu, protokoły zdawczo-odbiorcze przy zmianach personalnych oraz protokoły kontroli Zarządu, protokoły posiedzeń Kolegium Zarządu Miejskiego. W związku z tym wymieniony wyżej materiał jest podstawowym źródłem do poznania organizacji urzędu i jego kancelarii. Ponadto znajdują się tu informacje dotyczące gospodarki komunalnej: oczyszczania miasta, uruchamiania wodociągów, gazowni, elektrowni. Są to kwestionariusze tych zakładów, ankiety o stanie gospodarczym zakładów. Zachowana jest także ankieta o stanie gospodarczym zakładów. Zachowana jest także ankieta o stanie gospodarczym miasta, zawierająca wykaz budynków z podaniem stanu zachowania i zniszczenia. 1.2. Dział Administracji, 1945-1950, 22 j.a. - sprawy porządkowe i bezpieczeństwa publicznego w mieście. Są tu raporty dzienne z pracy nad oczyszczeniem miasta. Zachowane są wykazy gospodarstw, plany produkcji rolnej oraz sprawozdania z ich wykonania, materiały o prowadzonej w mieście akcji rozbiórkowej zniszczonych budynków oraz korespondencja w sprawach przydziału lokali mieszkalnych i na cele publiczne; akta Biura Ewidencji Ruchu Ludności: raporty miesięczne o stanie ruchu ludności, wykazy autochtonów i cudzoziemców. 1.3. Dział Finansowy, 1945-1950, 40 j.a. - preliminarze budżetowe, budżety i sprawozdania rachunkowe Zarządu Miejskiego w Stargardzie i przedsiębiorstw miejskich. Ponadto zachowane są plany oszczędnościowe i inwestycyjne oraz kredyty i dotacje dla Zarządu Miejskiego. 1.4. Dział Społeczny, 1945-1950, 6 j.a. - są tu akta dotyczące organizacji szkolnictwa w mieście: korespondencja w sprawie organizowania Kursów Gimnazjalnych i Licealnych dla Dorosłych, imprez artystycznych. Znajdują się tu wykazy szkół w mieście. W dziale tym znajdują się informacje dotyczące ewidencji dróg i mostów, wykazy ulic w mieście. 2. MIEJSKA RADA NARODOWA W STARGARDZIE SZCZECIŃSKIM, 1947-1950, 16 j.a. - zachowały się zgłoszenia kandydatów na radnych, protokoły sesji i posiedzeń Prezydium, informacje dotyczące organizacji Rady, radnych Zarządu Miejskiego i komisji, sprawozdania z działalności jednostek podległych, sprawozdania z działalności Miejskiej Rady Narodowej, akta komisji. 3. AKTA OSOBOWE PRACOWNIKÓW ZARZĄDU MIEJSKIEGO I MIEJSKIEJ RADY NARODOWEJ W STARGARDZIE SZCZECIŃSKIM, 1947-1948, 13 j.a. 3. KARTY WYNAGRODZEŃ, LISTY PŁAC, 1946, 1 j.a. - listy płac pracowników zatrudnionych przy konserwacji Kanału Czarsko w Stargardzie. Anzahl der Einheiten121
68/23/0 Zarząd Miejski i Miejska Rada Narodowa w Suchaniu 1945-1950 75 0 erweitern
1. ZARZĄD MIEJSKI W SUCHANIU, 1945-1950, 63 j.a. 1.1. Dział Ogólno-Organizacyjny, 1945-1950, 13 j.a. - znajdują się tu instrukcje, statuty organizacyjne, podział czynności, wykaz akt, korespondencja z Wydziałem Powiatowym w Stargardzie dotycząca organizacji i zakresu działania Zarządu, sprawozdania z działalności Zarządu, zarządzenia wewnętrzne burmistrza, ogłoszenia Zarządu Miejskiego, wykazy osób zatrudnionych w Zarządzie, protokoły zdawczo-odbiorcze przy zmianach z lat 1945-1950, protokoły zebrań burmistrza z mieszkańcami miasta oraz sprawozdania z uroczystości odbywających się w mieście. Jedna z zachowanych jednostek to kwestionariusze zakładów i przedsiębiorstw działających w Suchaniu. Znajdują się także informacje dotyczące majątku samorządowego. Jest to korespondencja w sprawach przejmowania zakładów przez Zarząd Miejski. 1.2. Dział Finansowo-Budżetowy, 1946-1949, 7 j.a. - znajdują się tu budżety Zarządu Miejskiego, budżet drogowo-szarwarkowy miasta Suchania na rok 1949. Są tu informacje dotyczące kredytowania Zarządu Miejskiego oraz pomocy finansowej udzielanej przez Zarząd osobom fizycznym. 1.3. Dział Gospodarki Gminnej, 1945-1950, 12 j.a. - w dziale tym znajdują się materiały dotyczące stanu dróg i ulic w Suchaniu w roku 1948, oświetlenie miasta w roku 1946, sprawozdania z wykonywanych robót szarwarkowych; akta dotyczące rolnictwa: sprawozdania z produkcji roślinnej i zwierzęcej, wykazy pozwalające określić stan gospodarki rolnej oraz korespondencja w sprawach rolnictwa, rejestry osadników i gospodarstw rolnych z lat 1948-1949. Dwie z zachowanych jednostek dotyczą rozwoju przemysłu i handlu w Suchaniu. 1.4. Dział Administracji Społecznej, 1945-1950, 16 j.a. - akta zachowane w tym dziale dotyczą rozwoju oświaty i kultury w mieście, opieki społecznej oraz akcji sanitarno-porządkowej. Dużą grupę akt stanowią akta dotyczące osadnictwa w Suchaniu: spisy osadników z lat 1945, 1949, wykazy gospodarstw rolnych i budynków mieszkalnych, sprawozdania z chłonności miasta, korespondencja z osadnikami dotycząca zajmowanych przez nich budynków. 1.5. Dział Administracyjny, 1945-1949, 15 j.a. - jedna z zachowanych jednostek dotyczy przygotowań do głosowania w referendum w roku 1946. Podstawową grupę akt stanowią akta Biura Ewidencji Ludności: rejestry mieszkańców, sprawozdania ze stanu ludności w mieście. Ponadto dotyczą ochrony porządku i bezpieczeństwa publicznego w mieście, organizacji partii politycznych, grobownictwa wojennego, materiały posiedzeń i sprawozdania z działalności Towarzystwa Przyjaciół Zdemobilizowanych Żołnierzy działających przy Zarządzie Miejskim 2. MIEJSKA RADA NARODOWA W SUCHANIU, 1945-1950, 12 j.a. - Są tu materiały dotyczące powołania w Suchaniu Tymczasowej Rady Doradczej, protokoły sesji Miejskiej Rady Narodowej, teczki protokołów posiedzeń komisji rady, księga uchwał Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Suchaniu, sprawozdania z działalności Rady z roku 1948, sprawozdania jednostek podległych przesyłane Radzie, a także ewidencja radnych. 3. AKTA OSOBOWE PRACOWNIKÓW ZARZĄDU MIEJSKIEGO I MIEJSKIEJ RADY NARODOWEJ W SUCHANIU,1945-1950 [1951], 25 j.a. Anzahl der Einheiten100
68/24/0 Zarząd Miejski i Miejska Rada Narodowa w Węgorzynie 1945-1950 18 0 erweitern
1. Zarząd Miejski, 1945-1950, 59 j.a. 1.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1945-1949, 10 j.a. Są tu zarządzenia burmistrza dotyczące organizacji władz miejskich, sprawozdania z działalności Zarządu Miejskiego w latach 1945 i 1949 oraz wykazy osób zatrudnionych w tym urzędzie. Ponadto znajdują się tu protokoły z zebrań pracowników Zarządu, sprawozdania sytuacyjne burmistrza z roku 1947, informacje dotyczące zmian nazw ulic z lat 1946-1947 oraz grobownictwa wojennego z roku 1947. 1.2. Referat Finansowy, 1946-1950, 12 j.a. W materiałach archiwalnych tego referatu znajdują się budżety Zarządu Miejskiego z lat 1946-1950 oraz sprawozdania z ich realizacji. Dwie z zachowanych jednostek zawierają wnioski o pomoc kredytową dla Zarządu Miejskiego w Węgorzynie. 1.3. Referat Administracyjny, 1945-1949, 37 j.a. Są tu informacje dotyczące majątku miejskiego (lasów, jezior), korespondencja dotycząca wydzierżawienia tego majątku lub jego sprzedaży. Dużą grupę akt stanowią materiały dotyczące rolnictwa: sprawozdania z produkcji rolnej w mieście, wykazy gospodarstw rolnych, spisy rolne, informacje dotyczące hodowli zwierząt i weterynarii. Są tu również sprawozdania dotyczące przebiegu akcji osiedleńczej w mieście, wykazy mieszkańców Węgorzyna oraz informacje dotyczące wysiedlania obywateli niemieckich. Ponadto w referacie tym występują pojedyncze jednostki dotyczące organizacji przemysłu w mieście z roku 1945, aprowizacji i handlu z roku 1945, oświaty, opieki społecznej, organizacji straży pożarnej. 2. Miejska Rada Narodowa, 1946-1950, 4 j.a. Są tu protokoły sesji Miejskiej Rady Narodowej: informacje związane z odbudową miasta ze zniszczeń wojennych, przemysłem, handlem, oświatą, służbą zdrowia, opieką społeczną, sprawami finansowo-budżetowymi. Protokoły posiedzeń Komisji Kontroli Społecznej, Komisji Oświatowej i Komisji Gospodarczej z roku 1948. Anzahl der Einheiten63
68/27/0 Gminna Rada Narodowa w Kołkach (powiat choszczeński) 1945-1954 10 0 erweitern
1. Zarząd Gminny w Kołkach, 1945-1950, 22 j.a. 1.1 Dział Ogólno-Organizacyjny, 1945-1950, 3 j.a. Statut i regulamin organizacyjny zarządu, majątek gminny, sprawy osobowe członków organów gminnych. 1.2. Dział Finansowo-Budżetowy, 1945-1950, 8 j.a. Budżety gminy i sprawozdania z ich realizacji. 1.3. Dział Gospodarki Gminnej, 1945-1949, 8 j.a. Statystyka rolnicza, raporty sytuacyjne dotyczące rolnictwa, nadania działek i gospodarstw, informacje statystyczne dotyczące rolnictwa, protokoły wprowadzania na gospodarstwa rolne. 1.4. Dział Administracji Społecznej, 1945, 1947, 1 j.a. Informacje dotyczące oświaty i kultury w gminie. 1.5. Dział Administracyjny, 1945-1950, 2 j.a. Ewidencja i kontrola ruchu ludności. 2. Gminna Rada Narodowa w Kołkach, 1946-1950, 10 j.a. Protokoły sesji rady, protokoły posiedzeń prezydium i komisji Gminnej Rady Narodowej w Kołkach. 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Kołkach, 1950-1954, 22 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 13 j.a. Protokoły sesji gminnej rady narodowej, protokoły posiedzeń prezydium i komisji rady, sprawozdania z działalności rady, protokoły zebrań i narad z udziałem członków prezydium, skargi i zażalenia, ewidencja i kontrola ruchu ludności. 3.2. Referat Finansowy, 1951-1954, 6 j.a. Sprawozdanie budżetowe za rok 1950, budżety gminne na lata 1951-1954. 3.3. Referat Rolny, 1952-1953, 3 j.a. Informacje dotyczące osadnictwa i klasyfikacji gruntów. Anzahl der Einheiten54
68/28/0 Gminna Rada Narodowa w Krzęcinie (powiat choszczeński) 1945-1954 42 0 erweitern
1. ZARZĄD GMINNY W KRZĘCINIE, 1945-1950, 15 j.a. 1.1. Dział Ogólno-Organizacyjny, 1945-1950, 4 j.a. - sprawozdania z działalności gminy, kronika gminy, sprawy osobowe członków organów gminy, zebrania ciał samorządowych. 1.2. Dział Finansowo-Budżetowy, 1945-1950, 6 j.a. - budżety gminne i sprawozdania z ich realizacji. 1.3. Dział Gospodarki Gminnej, 1945-1946, 2 j.a. - wykazy gospodarstw, ludność zatrudniona w rolnictwie, popieranie rozwoju rzemiosła. 1.4. Dział Administracji Społecznej, 1947-1950, 2 j.a. - organizacja i stan szkolnictwa w gminie, Komisja do Spraw Walki z Analfabetyzmem. 1.5. Dział Administracyjny, 1945-1946, 1 j.a. - ewidencja i kontrola ruchu ludności. 2. GMINNA RADA NARODOWA W KRZĘCINIE, 1946-1950, 10 j.a. - Protokoły zebrań Gminnej Rady Doradczej, protokoły sesji rady, protokoły posiedzeń prezydium i komisji rady, sprawozdania z działalności rady i komisji. 3. PREZYDIUM GMINNEJ RADY NARODOWEJ W KRZĘCINIE, 1950-1954, 17 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954,5 j.a. - protokoły sesji gminnej rady narodowej, protokoły posiedzeń prezydium rady. 3.2. Referat Finansowy, 1951-1954, 8 j.a. - sprawozdania rachunkowe z wykonania budżetu gminnego za rok 1950, budżety roczne. 3.3. Referat Spraw Socjalnych i Kulturalnych, 1951,1953-1954, 2 j.a. - kwestionariusze sprawozdawcze dotyczące likwidacji analfabetyzmu, organizacja czytelnictwa. 3.4. Referat Rolny, 1952, 1954, 2 j.a. - wykaz spółdzielni produkcyjnych, urządzenia rolne, wprowadzanie na gospodarstwa rolne. 4. AKTA OSOBOWE PRACOWNIKÓW GMINNEJ RADY NARODOWEJ, 1948-1951, 46 j.a. Anzahl der Einheiten88
68/29/0 Gminna Rada Narodowa w Pomieniu (powiat choszczeński) 1945-1954 13 0 erweitern
1. Zarząd Gminny w Pomieniu, 1945-1950, 14 j.a. 1.1. Dział Ogólno-Organizacyjny, 1948-1949, 1 j.a. Gminna Komisja Współzawodnictwa, funkcjonowanie gminy. 1.2. Dział Finansowo-Budżetowy, 1945-1951, 10 j.a. Budżet gminny i sprawozdania z jego wykonania. 1.3. Dział Gospodarki Gminnej, 1948-1949, 1 j.a. Wprowadzanie na gospodarstwa rolne. 1.4. Dział Administracji Społecznej, 1947, 1 j.a. Wywiady społeczne w celu udzielenia pomocy. 1.5. Dział Administracyjny, 1945, 1 j.a. Spis ludności pochodzenia niemieckiego. 2. Gminna Rada Narodowa w Pomieniu, 1946-1950, 3 j.a. Protokoły sesji, protokoły posiedzeń prezydium i komisji rady. 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Pomieniu, 1950-1954, 16 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 10 j.a. Protokoły sesji, protokoły posiedzeń prezydium i komisji rady, obsada personalna prezydium, podział administracyjny gminy. 3.2. Referat Finansowy, 1950-1954, 3 j.a. Sprawozdania rachunkowe z wykonania budżetu gminnego za rok 1950, budżety roczne. 3.3. Referat Spraw Socjalnych i Kulturalnych, 1953-1954, 2 j.a. Organizacja czytelnictwa. 3.4. Referat Rolny, 1951-1952, 1954, 1 j.a. Protokoły wprowadzenia na gospodarstwa rolne. Anzahl der Einheiten34
68/30/0 Gminna Rada Narodowa w Radęcinie (powiat choszczeński) 1945-1954 5 0 erweitern
1. Zarząd Gminny w Radęcinie, 1945-1949, 15 j.a. 1.1. Dział Ogólno-Organizacyjny, 1949, 1 j.a. Ewidencja składu personalnego gminnej rady narodowej. 1.2. Dział Finansowo-Budżetowy, 1945-1950, 14 j.a. Budżety gminy i sprawozdania z ich wykonania. 2. Gminna Rada Narodowa w Radęcinie, 1946-1950, 3 j.a. Protokoły sesji gminnej rady narodowej, sprawozdania i protokoły kontroli przeprowadzonych przez komisje rady, protokoły posiedzeń prezydium gminnej rady narodowej. 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Radęcinie, 1950-1954, 11 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 4 j.a. Protokoły sesji gminnej rady narodowej, protokoły kontroli przeprowadzonych przez komisje rady, protokoły posiedzeń prezydium gminnej rady narodowej. 3.2. Referat Finansowy, 1950-1952, 1954, 5 j.a. Budżet i sprawozdania rachunkowe z wykonania budżetu gminy. 3.3. Referat Rolny, 1951-1952, 2 j.a. Plany hodowlane, wykazy wsi do elektryfikacji, regulacja własności gospodarstw rolnych. Anzahl der Einheiten29
68/31/0 Gminna Rada Narodowa w Żółwinie (powiat choszczeński) 1946-1954 2 0 erweitern
1. Zarząd Gminny w Żółwinie, 1946-1949, 20 j.a. 1.1 Dział Ogólno-Organizacyjny, 1946-1948, 4 j.a. Zarządzenia i informacje dla zarządów gminnych przesłane ze starostwa powiatowego, okólniki i zarządzenia wójta gminy, sprawy osobowe pracowników gminnych, majątek gminy. 1.2. Dział Finansowo-Budżetowy, 1946-1950, 8 j.a. Budżet gminy i sprawozdania z jego wykonania. 1.3. Dział Gospodarki Gminnej, 1946-1947, 1949, 3 j.a. Raporty sytuacyjne, dane statystyczne dotyczące ilości gospodarstw, przybyłych osadników, powierzchni gruntów, stanu inwentarza. 1.4. Dział Administracyjny, 1946-1948, 5 j.a. Wykazy miejscowości, rozbrajanie terenu, wysiedlanie Niemców, grobownictwo wojenne, ewidencja ludności. 2. Gminna Rada Narodowa w Żółwinie, 1946-1950, 3 j.a. Protokoły sesji gminnej rady narodowej, protokoły posiedzeń prezydium gminnej rady narodowej. 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Żółwinie, 1950-1954, 18 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 10 j.a. Protokoły sesji gminnej rady narodowej, protokoły posiedzeń komisji i prezydium gminnej rady narodowej, zebrania gromadzkie, ewidencja i kontrola ruchu ludności. 3.2. Referat Finansowy, 1951-1954, 5 j.a. Budżet gminy. 3.3. Referat Spraw Socjalnych i Kulturalnych, 1951-1952, 1 j.a. Likwidacja analfabetyzmu. 3.4. Referat Rolny, 1950-1953, 2 j.a. Plany zasiewów i podniesienia ilości pogłowia zwierząt, wykazy gospodarstw, elektryfikacja wsi, wprowadzanie na gospodarstwa rolne. Anzahl der Einheiten41
68/33/0 Gminna Rada Narodowa w Bełcznej (powiat łobeski) 1945-1954 10 0 erweitern
1. Zarząd Gminny w Bełcznej, 1945-1950, 16 j.a. 1.1. Dział Ogólno-Organizacyjny, 1945-1950, 5 j.a. Zarządzenia i okólniki ogólne, majątek samorządowy, raporty sytuacyjne o stanie gospodarki gminnej. 1.2. Dział Finansowo-Budżetowy, 1946-1950, 8 j.a. Budżety oraz sprawozdania z ich wykonania, roczne sprawozdanie rachunkowe. 1.3. Dział Gospodarki Gminnej, 1949, 1 j.a. Rozwój przemysłu i handlu. 1.4. Dział Administracji Społecznej, 1949, 1 j.a. Zarządzenia administracyjne władz samorządowych dotyczących ochrony zdrowia. 1.5. Dział Administracyjny, 1947-1948, 1 j.a. Wykazy Niemców zamieszkałych na terenie gminy Bełczna. 2. Gminna Rada Narodowa w Bełcznej, 1948-1950, 4 j.a. Protokoły sesji, protokoły Komisji Kontroli Społecznej, sprawy osobowe radnych. 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Bełcznej, 1950-1954, 14 j.a 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 6 j.a. Protokoły sesji, posiedzeń Prezydium GRN, protokoły zebrań wiejskich, sprawy obywateli niemieckich (wyjazdy do Niemiec) oraz Narodowy Spis Powszechny z 1950 r. 3.2. Referat Finansowy, 1950-1954, 7 j.a. Budżety oraz sprawozdania z ich wykonania. 3.3. Referat Rolny, 1948-1949, 1953, 3 j.a. Sprawozdanie z akcji siewnej oraz rejestry wymiarowe podatku gruntowego. Anzahl der Einheiten36
68/34/0 Gminna Rada Narodowa w Przytoniu (powiat łobeski) 1947-1954 3 0 erweitern
1. Zarząd Gminny w Przytoniu, 1948-1950, 3 j.a. 1.1. Dział Finansowo-Budżetowy, 1949-1950, 2 j.a. Budżet i budżet dodatkowy gminy oraz sprawozdanie z jego wykonania. 1.2. Dział Gospodarki Gminnej 1949, 1 j.a. Badanie klasyfikacji gruntów. 2. Gminna Rada Narodowa w Przytoniu, 1948-1950, 2 j.a. Protokoły sesji Gminnej Rady Narodowej w Przytoniu. 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Przytoniu, 1950-1954, 9 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 4 j.a. Protokoły sesji, protokoły posiedzeń Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Przytoniu. 3.2. Referat Finansowy, 1950-1953, 5 j.a. Budżety oraz sprawozdanie z jego wykonania. 3.3. Referat Rolny, 1947-1953, 1 j.a. Rejestr wymiarowy podatku gruntowego. Anzahl der Einheiten15
68/35/0 Gminna Rada Narodowa w Radowie Małym (powiat łobeski) 1946-1954 10 0 erweitern
1. Zarząd Gminny w Radowie Małym, 1946-1950, 14 j.a. 1.1. Dział Ogólno-Organizacyjny, 1946-1950, 3 j.a. Protokoły posiedzeń, zebrań sołtysów gromadzkich oraz sprawozdania wójta gminy. 1.2. Dział Finansowo-Budżetowy, 1946-1950, 10 j.a. Roczne sprawozdania rachunkowe, budżety oraz sprawozdania z ich wykonania. 1.3. Dział Administracyjny, 1948, 1 j.a. Korespondencja dotycząca cudzoziemców w gminie. 2. Gminna Rada Narodowa w Radowie Małym, 1946-1950, 5 j.a. Protokoły sesji, protokoły posiedzeń i kontroli Komisji Kontroli Społecznej, Komisji Rolnej. 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Radowie Małym, 1950-1954, 12 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 4 j.a. Protokoły sesji Gminnej Rady Narodowej, posiedzeń Prezydium Gminnej Rady Narodowej, protokoły zebrań wiejskich, akta urzędu stanu cywilnego. 3.2. Referat Finansowy, 1950-1954, 8 j.a. Sprawozdanie rachunkowe Prezydium Gminnej Rady Narodowej, budżety. Anzahl der Einheiten31
68/37/0 Gminna Rada Narodowa w Starogardzie Łobeskim (powiat łobeski) 1947-1954 5 0 erweitern
1. Zarząd Gminny w Starogardzie Łobeskim, 1949-1950, 2 j.a. 1.1. Dział Finansowo-Budżetowy, 1949-1950, 2 j.a. Budżet oraz sprawozdanie z jego wykonania. 2. Gminna Rada Narodowa w Starogardzie Łobeskim, 1947-1949, 1 j.a. Protokoły sesji GRN. 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Starogardzie Łobeskim, 1950-1954, 10 j.a. 1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 4 j.a. Protokoły sesji GRN, protokoły posiedzeń Prezydium GRN. 2. Referat Finansowy, 1950-1953, 5 j.a. Budżety oraz budżet dodatkowy. 3. Referat Rolny, 1953, 1 j.a. Wykazy dotyczące rolnictwa. Anzahl der Einheiten13
68/39/0 Gminna Rada Narodowa w Winnikach (powiat łobeski) 1945-1954 15 0 erweitern
1. Zarząd Gminny w Winnikach, 1945-1950, 28 j.a. 1.1. Dział Ogólno-Organizacyjny, 1946-1949, 4 j.a. Protokoły zebrań sołtysów, okólniki i instrukcje dotyczące gospodarki gminy. 1.2. Dział Finansowo-Budżetowy, 1946-1950, 14 j.a. Budżety oraz sprawozdania z ich wykonania, roczne sprawozdania rachunkowe, sprawozdania finansowe. 1.3. Dział Gospodarki Gminnej, 1945-1950, 6 j.a. Wykazy osadników i gospodarstw, ankieta w sprawie klasyfikacji gruntów, sprawy aprowizacji i handlu w gminie. 1.4. Dział Administracji Społecznej, 1948, 1 j.a. Sprawozdania i wykazy dotyczące opieki społecznej. 1.5. Dział Administracyjny, 1945-1949, 3 j.a. Akta Referatu Społeczno-Politycznego, sprawy osiedleńcze, akta urzędu stanu cywilnego. 2. Gminna Rada Narodowa w Winnikach, 1947-1949, 3 j.a. Protokoły sesji GRN, protokoły posiedzeń Prezydium GRN. 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Winnikach, 1945-1954, 21 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 9 j.a. Protokoły sesji GRN, protokoły posiedzeń Prezydium GRN, protokoły zebrań sołtysów. 3.2. Referat Finansowy, 1950-1954, 7 j.a. Budżety oraz sprawozdania z ich wykonania. 3.3. Referat Rolny, 1945-1951, 5 j.a. Rejestry podatku gruntowego, książki meldunkowe. Anzahl der Einheiten52
68/40/0 Gminna Rada Narodowa w Zajezierzu (powiat łobeski) 1946-1954 15 0 erweitern
1. Zarząd Gminny w Zajezierzu, 1946-1950, 17 j.a. 1.1. Dział Ogólno-Organizacyjny, 1946-1950, 1 j.a. - dokumentacja dotycząca zebrań wiejskich. 1.2. Dział Finansowo-Budżetowy, 1946-1950, 16 j.a.- budżety oraz sprawozdania z ich wykonania, roczne sprawozdania rachunkowe. 2. Gminna Rada Narodowa w Zajezierzu, 1946-1950, 3 j.a. - protokoły sesji GRN. 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Zajezierzu, 1950-1954, 13 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 6 j.a. - protokoły sesji GRN, protokoły posiedzeń Prezydium GRN. 3.2. Referat Finansowy 1950-1953, 6 j.a. - budżety oraz roczne sprawozdania z ich wykonania. 3.3. Referat Rolny, 1949, 1 j.a. - akta dotyczące klasyfikacji gruntów. Anzahl der Einheiten33
68/41/0 Gminna Rada Narodowa w Zerzynie (powiat łobeski) 1946-1954 7 0 erweitern
1. Zarząd Gminny w Zerzynie, 1946-1950 8 j.a. 1.1. Dział Ogólno-Organizacyjny, 1947-1950, 1 j.a. Protokoły odpraw sołtysów. 1.2. Dział Finansowo- Budżetowy, 1946-1950, 7 j.a. Budżety oraz sprawozdania z ich wykonania, roczne sprawozdania rachunkowe. 2. Gminna Rada Narodowa w Zerzynie, 1947-1950, 2 j.a. Protokoły sesji GRN, protokoły posiedzeń Prezydium GRN. 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Zerzynie, 1950-1954, 13 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 7 j.a. Protokoły sesji GRN, protokoły posiedzeń Prezydium GRN, protokoły zebrań wiejskich, akta Gminnej Komisji Podziału Administracyjnego w Zerzynie. 3.2. Referat Finansowy, 1950-1954, 6 j.a. Budżety oraz sprawozdania z ich wykonania. Anzahl der Einheiten23
68/42/0 Gminna Rada Narodowa w Barlinku (powiat myśliborski) 1945-1954 74 0 erweitern
1. ZARZĄD GMINNY W BARLINKU, 1945-1950, 36 j.a. 1.1. Dział Ogólno-Organizacyjny, 1945-1949, 3 j.a. - organizacja Zarządu, sprawozdania z działalności, kontrola zewnętrzna Zarządu. 1.2. Dział Finansowy, 1946-1950, 14 j.a. - budżety oraz sprawozdania z jego wykonania. 1.3. Dział Gospodarki Gminnej, 1945-1949, 6 j.a. - wykazy gospodarstw, protokoły wprowadzeń na gospodarstwa rolne, rozwój przemysłu w gminie Barlinek. 1.4. Dział Administracji Społecznej, 1945-1950, 3 j.a. - organizacja życia społeczno-gospodarczego na terenie gminy, kwestionariusze organizacyjne kursu walki z analfabetyzmem, oświata. 1.5. Dział Administracyjny, 1945-1949, 10 j.a. - sprawozdania dotyczące ewidencji ludności, rolnictwa, osadnictwa, osadnictwo wojskowe, wykazy przesiedleńców, wykazy imienne osadników, wykazy obywateli niemieckich, podział administracyjny gminy. 2. GMINNA RADA NARODOWA W BARLINKU, 1947-1949, 2 j.a. - protokoły sesji GRN, protokół z posiedzenia Prezydium GRN. 3. PREZYDIUM GMINNEJ RADY NARODOWEJ W BARLINKU, 1950-1954, 36 j.a 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 19 j.a. - protokoły sesji GRN, protokoły posiedzeń Prezydium GRN, ewidencja radnych, protokoły zebrań sołtysów, akta Komisji Finansowo-Budżetowej, Gospodarki Drogowej, Oświaty i Kultury, Rolna, Urządzeń Osiedli, Zdrowia, Pracy i Pomocy Społecznej. 3.2. Referat Finansowy, 1950-1953, 6 j.a. - budżety oraz sprawozdania z jego wykonania. 3.3. Referat Spraw Socjalnych i Kulturalnych, 1950-1954, 4 j.a. - oświata w gminie, inwestycje, sprawy bezpieczeństwa i porządku publicznego i karno-administracyjne. 3.4. Referat Rolny, 1950-1954, 7 j.a. - sprawozdania z wykonania czynów melioracyjnych, melioracja gruntów, klasyfikacja i regulacja gruntów, planowanie obsiewów i zbiorów. 4. AKTA OSOBOWE PRACOWNIKÓW GMINNEJ RADY NARODOWEJ W BARLINKU, 1951-1952, 5 j.a. Anzahl der Einheiten79
68/43/0 Gminna Rada Narodowa w Golenicach (powiat myśliborski) 1945-1954 55 0 erweitern
1. ZARZĄD GMINNY W GOLENICACH, 1945-1950, 19 j.a. 1.1. Dział Ogólno-Organizacyjny, 1945-1950, 4 j.a. - wykazy zatrudnionych w Zarządzie, sprawozdania dotyczące zatrudnienia, kontrole Zarządu, majątek gminy Golenice. 1.2. Dział Finansowy-Budżetowy, 1946-1950, 10 j.a. - budżety oraz sprawozdania z ich wykonania. 1.3. Dział Gospodarki Gminnej, 1947, 3 j.a. - sprawozdania dotyczące rolnictwa, protokoły wprowadzenia na gospodarstwa rolne. 1.4. Dział Administracyjny, 1946-1947, 2 j.a. - rejestr ludności, sprawozdania dotyczące ewidencji ludności. 2. GMINNA RADA NARODOWA W GOLENICACH, 1946-1949, 4 j.a. - protokoły sesji, protokoły posiedzeń Prezydium, Komisje GRN. 3. PREZYDIUM GMINNEJ RADY NARODOWEJ W GOLENICACH, 1950-1954, 32 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 23 j.a. - protokoły sesji, Komisje, protokoły posiedzeń Prezydium GRN, wykazy zatrudnionych, wykazy radnych, plany pracy Prezydium, sprawozdania z działalności, kontrole zewnętrzne Prezydium, protokół Obwodowej Komisji Wyborczej w Golenicach. 3.2. Referat Finansowy, 1950-1953, 5 j.a. - budżety oraz sprawozdania z ich wykonania, preliminarze budżetowe. 3.3. Referat Spraw Socjalnych i Kulturalnych, 1953-1954, 1 j.a. - oświata i kultura na terenie gminy. 3.4. Referat Rolny, 1950-1954, 3 j.a. - wykazy nieruchomości i gospodarstw rolnych, sprawozdania statystyczne dotyczące rolnictwa. 4. AKTA OSOBOWE PRACOWNIKÓW PREZYDIUM GMINNEJ RADY NARODOWEJ W GOLENICACH, 1950, 1 j.a. Anzahl der Einheiten56
68/44/0 Gminna Rada Narodowa w Karsku (powiat myśliborski) 1945-1954 79 0 erweitern
1. Zarząd Gminny w Karsku, 1945-1950, 47 j.a. 1.1. Dział Ogólno-Organizacyjny, 1945-1950, 7 j.a. - instrukcja kancelaryjna, wykaz akt, regulamin i statut Biura, protokoły posiedzeń, sprawozdania z działalności, ewidencja pracowników Zarządu, wybory sołtysów, kontrole zewnętrzne, protokoły zebrań gromadzkich. 1.2. Dział Finansowo-Budżetowy, 1946-1950, 11 j.a. - budżety oraz sprawozdania z ich wykonania, preliminarze budżetowe. 1.3. Dział Gospodarki Gminnej, 1945-1948, 14 j.a. - raporty sytuacyjne, wykazy statystyczne gospodarstw, skierowania osadników na gospodarstwa rolne, wykazy dotyczące rolnictwa, przemysłu i handlu, ewidencja kart rejestracyjnych zakładów przemysłowych. 1.4. Dział Administracji Społecznej, 1945-1949, 3 j.a. - rejestr domów w gminie, oświata, kultura i sztuka, elektryfikacja gminy. 1.5. Dział Administracyjny, 1945-1950, 12 j.a. - wykazy ludności, dane statystyczne dotyczące ewidencji ludności, sprawozdania dotyczące osadnictwa, Narodowy Spis Ludności z 1950 r. 2. Gminna Rada Narodowa w Karsku, 1946-1950, 7 j.a. - protokoły sesji, protokoły posiedzeń Prezydium Gminnej Rady Narodowej, ewidencja radnych, komisje, sprawozdania z działalności Gminnej Rady Narodowej. 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Karsku, 1950-1954, 25 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 16 j.a. - protokoły sesji Prezydium Gminnej Rady Narodowej, komisje, protokoły posiedzeń Prezydium Gminnej Rady Narodowej, ewidencja zatrudnionych, wykaz akt, instrukcja kancelaryjna. 3.2. Referat Finansowy, 1950-1951, 5 j.a. Budżety oraz sprawozdania z ich wykonania, preliminarze budżetowe. 3.3. Referat Spraw Socjalnych i Kulturalnych, 1951-1953, 2 j.a. - oświata i kultura w gminie, walka z analfabetyzmem. 3.4. Referat Rolny, 1951-1952, 2 j.a. - rejestr klasyfikacji gruntów, spis rolny. 4. Akta osobowe pracowników Zarządu Gminy Karnocice (Karsko), 1945-1949, 6 j.a. Anzahl der Einheiten85
68/45/0 Gminna Rada Narodowa w Myśliborzu (powiat myśliborski) 1945-1954 47 0 erweitern
1. ZARZĄD GMINNY W MYŚLIBORZU, 1945-1950, 28 j.a 1.1. Dział Ogólno-Organizacyjny, 1945-1950, 6 j.a. - sprawy organizacyjne Zarządu, protokoły posiedzeń, ewidencja zatrudnionych, sprawozdania z działalności, wybory sołtysów, protokoły lustracji gromad. 1.2. Dział Finansowo-Budżetowy, 1946-1950, 8 j.a. - budżety oraz sprawozdania z ich wykonania. 1.3. Dział Gospodarki Gminnej, 1945-1950, 13 j.a. - wykazy i sprawozdania dotyczące rolnictwa, wykazy gospodarstw, księgi posiadaczy gruntów, protokoły wprowadzeń na gospodarstwa rolne, statystyka rolna. 1.4. Dział Administracji Społecznej, 1947, 1 j.a. - dane statystyczne podopiecznych opieki społecznej w gminie. 2. GMINNA RADA NARODOWA W MYŚLIBORZU, 1947-1950, 3 j.a. - protokoły sesji, komisje, protokoły posiedzeń Prezydium GRN. 3. PREZYDIUM GMINNEJ RADY NARODOWEJ W MYŚLIBORZU, 1950-1954, 16 j.a 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 10 j.a. - protokoły sesji, komisje, protokoły posiedzeń Prezydium GRN, plany pracy i sprawozdania z działalności Prezydium GRN, kontrola zewnętrzna, sprawy podziału administracyjnego gminy. 3.2. Referat Finansowy, 1950-1952, 3 j.a. - budżety, plany wydatków Prezydium GRN. 3.3. Referat Spraw Socjalnych i Kulturalnych, 1952, 1 j.a. - sprawy oświaty w gminie. 3.4. Referat Rolny, 1951, 1954, 2 j.a. - spis zwierząt gospodarskich, korespondencja dotycząca przyznanych gospodarstw rolnych. 4. AKTA OSOBOWE PRACOWNIKÓW PREZYDIUM GMINNEJ RADY NARODOWEJ W MYŚLIBORZU, 1945-1951, 12 j.a. Anzahl der Einheiten59
Zeige 21 bis 40 von 269 Einträgen.