Номер фонда Название фонда Дата с Дата до
Показывается 46 в 90 из 269 записей.
Номер Название Крайние даты Количество
единиц
Количество сканов Разверните
все
68/51/0 Gminna Rada Narodowa w Lipianach (powiat pyrzycki) 1946-1954 24 0 Разверните
1. Zarząd Gminny w Lipianach, 1946-1950, 16 j.a. 1.1. Referat Finansowy, 1946-1950, 98 j.a. Budżety oraz sprawozdania z ich wykonania. 1.2. Referat Administracyjny, 1947-1950, 8 j.a. Raporty sytuacyjne, sprawozdania statystyczne, sprawy oświaty i kultury, walka z analfabetyzmem, ewidencja ludności, sprawy narodowościowe, deklaracje rejestracyjne obywateli niemieckich. 2. Gminna Rada Narodowa w Lipianach, 1946-1950, 5 j.a. Protokoły sesji i posiedzeń Prezydium GRN, księga uchwał GRN. 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Lipianach, 1950-1954, 18 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 9 j.a. Protokoły sesji GRN, protokoły kontroli komisji, protokoły posiedzeń Kolegium, protokoły zebrań sołtysów, protokoły zebrań wiejskich. 3.2. Referat Finansowy, 1950-1952, 7 j.a. Budżety oraz sprawozdania z ich wykonania, preliminarz budżetowy. 3.3. Referat Rolny, 1950-1952, 2 j.a. Gminne zestawienie wykazów powierzchniowych, rejestr zmian pomiarowo-klasyfikacyjny gromady Bylice gminy Lipiany. Количество единиц39
68/52/0 Gminna Rada Narodowa w Piaseczniku z siedzibą w Sądowie (powiat pyrzycki) 1945-1954 25 0 Разверните
1. Zarząd Gminny w Piaseczniku, 1945-1951, 5 j.a. 1.1. Referat Finansowy, 1946-1951, 11 j.a. Budżety oraz sprawozdania z ich wykonania, sprawozdania rachunkowe, budżet administracyjny. 1.2. Referat Administracyjny, 1948-1951, 7 j.a. Księga parcel gromady Skrzany i Kukadło, walka z analfabetyzmem, biblioteki gminne, protokoły konferencji sołeckich, rejestr osób przybywających do gminy oraz rejestr osób opuszczających gminę. 2. Gminna Rada Narodowa w Piaseczniku, 1946-1950, 5 j.a. Protokoły posiedzeń, sesji i posiedzeń Prezydium GRN, księga uchwał. 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Piaseczniku, 1950-1954, 16 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 6 j.a. Protokoły sesji GRN, protokoły posiedzeń Prezydium GRN, regulamin obrad, sprawozdania z działalności, wykaz radnych, zebrania wiejskie. 3.2. Referat Finansowy, 1950-1953, 10 j.a. Budżety oraz sprawozdania z ich wykonania, preliminarz indywidualny dochodów i wydatków. Количество единиц39
68/53/0 Gminna Rada Narodowa w Przelewicach (Brzesko) (powiat pyrzycki) 1946-1954 19 0 Разверните
1. Zarząd Gminny w Przelewicach, 1946-1950, 14 j.a. 1.1. Referat Ogólny, 1946-1950, 1 j.a. Wybory sołtysów w gminie Brzesko. 1.2. Referat Finansowy, 1946-1950, 10 j.a. Budżety oraz sprawozdania z ich wykonania. 1.3. Referat Administracyjny, 1948, 3 j.a. Rejestr osób opuszczających gminę, rejestr osób przybywających do gminy, księga parcel miejscowości Gardziec. 2. Gminna Rada Narodowa w Przelewicach, 1946-1950, 5 j.a. Protokoły posiedzeń GR Doradczej, protokoły sesji GRN oraz protokoły sesji i posiedzeń Prezydium GRN. 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Przelewicach, 1950-1954, 12 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 6 j.a. Protokoły sesji GRN, komisje, protokoły posiedzeń Prezydium GRN, wykazy radnych. 3.2. Referat Finansowy, 1950-1952, 6 j.a. Budżety oraz sprawozdania z ich wykonania, preliminarz indywidualny dochodów i wydatków. Количество единиц31
68/54/0 Gminna Rada Narodowa w Tetyniu (powiat pyrzycki) 1946-1954 16 0 Разверните
1. Zarząd Gminny w Tetyniu, 1946-1950, 17 j.a. 1.1. Referat Ogólny, 1946-1950, 1 j.a. Protokoły zebrań Komitetów Współzawodnictwa Wsi. 1.2. Referat Finansowy, 1946-1950, 10 j.a. Budżety oraz sprawozdania z ich wykonania. 1.3. Referat Administracyjny, 1946-1949, 6 j.a. Raporty sytuacyjne i materiały statystyczne dotyczące ludności, rolnictwa i rzemiosła, walka z analfabetyzmem, wykazy przesiedleńców, księga parcel gromady Brzezina. 2. Gminna Rada Narodowa w Tetyniu, 1946-1950, 7 j.a. Protokoły sesji i posiedzeń Prezydium GRN, protokoły sesji GRN, komisje. 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Tetyniu, 1950-19541, 1 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 6 j.a. Protokoły sesji GRN, protokoły posiedzeń Prezydium GRN, wykazy radnych, protokoły zebrań wiejskich, protokoły kontroli Prezydium GRN. 3.2. Referat Finansowy, 1951-1952, 4 j.a. Budżety, budżet jednostkowy. 3.3. Referat Rolny, 1951, 1954, 1 j.a. Rejestr pomiarowo-klasyfikacyjny, wymiana gruntów, 3.4. Referat Spraw Socjalnych i Kulturalnych, 1951, 1 j.a. Sprawy oświaty, kultury, sztuki i zdrowia. Количество единиц36
68/55/0 Gminna Rada Narodowa w Turzu z siedzibą w Nieborowie (powiat pyrzycki) 1946-1954 21 0 Разверните
1. Zarząd Gminny w Turzu, 1946-1952, 14 j.a. 1.1. Referat Ogólny, 1948-1952, 1 j.a. Wybory sołtysów w gminie Turze. 1.2. Referat Finansowy, 1946-1950, 9 j.a. Budżety oraz sprawozdania z ich wykonania. 1.3. Referat Administracyjny, 1946-1950, 4 j.a. Sprawozdania statystyczne, walka z analfabetyzmem, księgi parcel miejscowości Chabówko, Bądgoszcz, Parsów. 2. Gminna Rada Narodowa w Turzu, 1946-1949, 1 j.a. Protokoły sesji i posiedzeń Prezydium GRN. 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Turzu, 1950-1954, 17 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 7 j.a. Protokoły sesji GRN, komisje, protokoły posiedzeń Prezydium GRN, wykazy radnych. 3.2. Referat Finansowy, 1950-1952, 8 j.a. Budżety oraz sprawozdania z ich wykonania. 3.3. Referat Spraw Socjalnych i Kulturalnych, 1951-1954, 2 j.a. Sprawy oświaty i kultury, sprawy wodno-melioracyjne. Количество единиц32
68/56/0 Gminna Rada Narodowa w Wierzbnie (powiat pyrzycki) 1945-1954 20 0 Разверните
1. Zarząd Gminny w Wierzbnie, 1945-1950, 20 j.a. 1.1. Referat Finansowy, 1946-1950, 12 j.a. Budżety oraz sprawozdania z jego wykonania, budżet biblioteki gminnej i ośrodka zdrowia. 1.2. Referat Administracyjny, 1945-1950, 8 j.a. Sprawozdania statystyczne, sprawy oświaty, kultury i sztuki, ewidencji i kontrola ruchu ludności, rejestr osób przybywających do gminy, rejestr osób opuszczających gminę. 2. Gminna Rada Narodowa w Wierzbnie, 1947-1949, 3 j.a. Protokoły sesji i posiedzeń Prezydium GRN. 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Wierzbnie, 1950-1954, 20 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 12 j.a. Protokoły sesji GRN, komisje, protokoły posiedzeń Prezydium GRN, wykaz radnych, Narodowy Spis Powszechny, podział administracyjny gminy Wierzbno. 3.2. Referat Finansowy, 1950-1952, 7 j.a. Budżety oraz preliminarze budżetowe, preliminarz indywidualny dochodów i wydatków. 3.3. Referat Rolny, 1951, 1 j.a. Rejestr pomiarowy gromady Barnim. Количество единиц43
68/57/0 Gminna Rada Narodowa w Bytowie z siedzibą w Krzemieniu (powiat stargardzki) 1946-1954 12 0 Разверните
1. Zarząd Gminny w Bytowie z siedzibą w Krzemieniu, 1946-1950,7 j.a. 1.1. Dział Finansowo-Gospodarczy, 1946-1950, 3 j.a. Budżety oraz sprawozdania z jego wykonania. 1.2. Dział Gospodarki Gminnej, 1949-1950, 4 j.a. Klasyfikacja gruntów, wykazy nieruchomości i gospodarstw rolnych, wprowadzanie osadników na gospodarstwa rolne. 2. Gminna Rada Narodowa w Bytowie z siedzibą w Krzemieniu, 1946-1950, 5 j.a. Protokoły sesji, ewidencja radnych, kontrole zewnętrzne GRN, komisje. 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Bytowie z siedzibą w Krzemieniu, 1950-1954, 10 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 8 j.a. Protokoły sesji, protokoły posiedzeń Prezydium, Komisja Rolna. 3.2. Referat Finansowy, 1954, 2 j.a. Budżet na rok 1954 oraz sprawozdanie z jego wykonania. Количество единиц22
68/59/0 Gminna Rada Narodowa w Długiem (powiat stargardzki) 1946-1954 24 0 Разверните
1. ZARZĄD GMINNY W DŁUGIEM, 1947-1950, 4 j.a. 1.1. Dział Ogólno-Organizacyjny, 1947-1950, 3 j.a. - protokoły zebrań sołtysów, szkolnictwo na terenie gminy (szkoła w Białej). 1.2. Dział Finansowy, 1946-1947, 1 j.a. - budżet oraz sprawozdanie z jego wykonania. 2. GMINNA RADA NARODOWA W DŁUGIEM, 1948-1950, 3 j.a. - protokoły sesji, ewidencja radnych. 3. PREZYDIUM GMINNEJ RADY NARODOWEJ W DŁUGIEM, 1950-1954, 17 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 10 j.a. - protokoły sesji, protokoły posiedzeń Prezydium, protokoły zebrań gromadzkich, ewidencja pieczęci, protokoły kontroli Prezydium GRN, wykazy osadników, protokoły przekazania znaków geodezyjnych. 3.2. Referat Finansowy, 1951-1954, 3 j.a. - budżety oraz sprawozdania z ich wykonania. 3.3. Referat Rolny, 1951-1952, 4 j.a. - sprawozdania dotyczące gospodarki rolnej, klasyfikacja gruntów, akcja kontraktacyjna. 4. AKTA OSOBOWE GMINNEJ RADY NARODOWEJ W DŁUGIEM, 1953-1954, 10 j.a. Количество единиц34
68/60/0 Gminna Rada Narodowa w Kani z siedzibą w Karkowie (powiat stargardzki) 1946-1954 4 0 Разверните
1. Zarząd Gminny w Kani z siedzibą w Karkowie, 1946-1950, 7 j.a. 1.1. Dział Finansowo-Budżetowy, 1946-1949, 1 j.a. - budżet oraz sprawozdanie z jego wykonania. 1.2. Dział Gospodarki Gminnej, 1947-1950, 5 j.a. - spis rolny, wykaz nieruchomości i gospodarstw rolnych, wykaz rozrachunkowy. 1.3. Dział Administracyjny, 1947, 1 j.a. - rejestr mieszkańców. 2. Gminna Rada Narodowa w Kani z siedzibą w Karkowie, 1947-1949, 3 j.a. - protokoły sesji, ewidencja radnych. 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Kani z siedzibą w Karkowie, 1950-1954, 15 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 10 j.a. - protokoły sesji, protokoły komisji, protokoły posiedzeń Prezydium, sprawy archiwalne, kontrola zewnętrzna Prezydium GRN, Gminna Komisja Podziału Administracyjnego. 3.2. Referat Finansowy, 1950-1954, 4 j.a. - budżety oraz sprawozdania z jego wykonania. 3.3. Referat Rolny, 1952-1953, 1 j.a. - klasyfikacja gruntów w gminie Kania. Количество единиц25
68/61/0 Gminna Rada Narodowa w Klępinie (powiat stargardzki) 1946-1954 10 0 Разверните
1. ZARZĄD GMINNY W KLĘPINIE, 1947-1950, 3 j.a. 1.1. Dział Gospodarki Gminnej, 1949-1950, 2 j.a. - wykaz rozrachunkowy, wykaz nieruchomości i gospodarstw rolnych na terenie gminy. 1.2. Dział Administracyjny, 1947, 1 j.a. - rejestr mieszkańców gminy Klępino. 2. GMINNA RADA NARODOWA W KLĘPINIE, 1948-1950, 4 j.a. - protokoły sesji, protokoły posiedzeń Prezydium, ewidencja radnych, sprawozdania z działalności GRN. 3. PREZYDIUM GMINNEJ RADY NARODOWEJ W KLĘPINIE, 1946-1954, 18 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 10 j.a. - Gminna Komisja Podziału Administracyjnego, protokoły sesji, protokoły posiedzeń Prezydium, komisje, protokoły zebrań sołtysów i wójtów, wybory do Sejmu, kontrola zewnętrzna Prezydium GRN. 3.2. Referat Finansowy, 1950-1954, 4 j.a. - budżety oraz sprawozdania kwartalne z jego wykonania. 3.3. Referat Rolny, 1951-1954, 4 j.a. - sprawozdania dotyczące rolnictwa, klasyfikacja gruntów, rejestr żywego inwentarza. Количество единиц25
68/62/0 Gminna Rada Narodowa w Marianowie (powiat stargardzki) 1946-1954 8 0 Разверните
1. ZARZĄD GMINNY W MARIANOWIE, 1946-1950,11 j.a. 1.1. Dział Ogólno-Organizacyjny, 1947-1950, 2 j.a. - protokoły zebrań gromadzkich, kontrole Zarządu Gminnego. 1.2. Dział Finansowy, 1946-1949, 1 j.a. - budżety oraz sprawozdania z ich wykonania. 1.3. Dział Ewidencji i Kontroli Ruchu Ludności, 1946-1950, 7 j.a. - księgi ewidencji ludności, wykazy ludności ukraińskiej i niemieckiej zamieszkującej gminę, dokumentacja dotycząca wydawania tymczasowych zaświadczeń tożsamości. 1.4. Dział Administracyjny, 1947-1950, 3 j.a. - referendum, wykaz rozrachunkowy, wykazy nieruchomości i gospodarstw rolnych. 2. GMINNA RADA NARODOWA W MARIANOWIE, 1947-1949, 3 j.a. - protokoły sesji, ewidencja radnych. 3. PREZYDIUM GMINNEJ RADY NARODOWEJ W MARIANOWIE, 1950-1954,16 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 9 j.a. - Gminna Komisja Podział Administracyjnego, protokoły sesji, protokoły komisji, protokoły posiedzeń Prezydium, sprawozdania z działalności Prezydium GRN, ewidencja pieczęci. 3.2. Referat Finansowy, 1950-1954, 5 j.a. - budżety oraz sprawozdania z ich wykonania, plan finansowy. 3.3. Referat Rolny, 1951-1954, 2 j.a. - klasyfikacja gruntów. Количество единиц32
68/63/0 Gminna Rada Narodowa w Mielnie z siedzibą w Ciemniku (powiat stargardzki) 1946-1954 17 0 Разверните
1. ZARZĄD GMINNY W MIELNIE, 1946-1950, 3 j.a. 1.1. Dział Finansowy, 1946-1950, 1 j.a. - budżety oraz sprawozdania z ich wykonania. 1.2. Dział Gospodarki Gminnej, 1949-1950, 2 j.a. - spis rolny, wykaz nieruchomości i gospodarstw rolnych. 2. GMINNA RADA NARODOWA W MIELNIE, 1948-1949, 1 j.a. - protokoły sesji GRN. 3. PREZYDIUM GMINNEJ RADY NARODOWEJ W MIELNIE, 1950-1954, 13 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 4 j.a. - Gminna Komisja Podziału Administracyjnego, protokoły sesji i posiedzeń Prezydium GRN. 3.2. Referat Finansowy, 1951-1954, 8 j.a. - budżety oraz sprawozdania z ich wykonania, preliminarz budżetowy. 3.3. Referat Rolny, 1953, 1 j.a. - wykaz gospodarstw rolnych na terenie gminy Mielno. 4. AKTA OSOBOWE PRACOWNIKÓW GMINNEJ RADY NARODOWEJ W MIELNIE, 1951-1953, 2 j.a. Количество единиц19
68/64/0 Gminna Rada Narodowa w Nosowie z siedzibą w Ognicy (powiat stargardzki) 1946-1954 12 0 Разверните
1. Zarząd Gminny w Nosowie, 1946-1950, 2 j.a. 1.1. Dział Finansowy, 1946-1950, 1 j.a. - budżety oraz sprawozdania z ich wykonania. 1.2. Dział Gospodarki Gminnej, 1950, 1 j.a. - wykaz nieruchomości i gospodarstw rolnych. 2. Gminna Rada Narodowa w Nosowie, 1947-1949, 3 j.a. - protokoły sesji, ewidencja radnych. 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Nosowie, 1950-1954, 9 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 5 j.a. - Gminna Komisja Podziału Administracyjnego, protokoły sesji, zebrań gromadzkich, protokoły posiedzeń Prezydium. 3.2. Referat Finansowy, 1952, 1954, 2 j.a. - budżety. 3.3. Referat Rolny, 1952, 1954, 2 j.a. - spis rolny, zestawienie gminne klasyfikacji gruntów. Количество единиц14
68/65/0 Gminna Rada Narodowa w Pęzinie (powiat stargardzki) 1946-1954 21 0 Разверните
1. ZARZĄD GMINNY W PĘZINIE, 1946-1950, 6 j.a. 1.1. Dział Ogólno-Organizacyjny, 1948-1950, 2 j.a. - protokoły zebrań gromadzkich, kontrole Zarządu Gminnego i Prezydium GRN. 1.2. Dział Finansowy, 1946-1950, 1 j.a. - budżety oraz sprawozdania z jego wykonania. 1.3. Dział Gospodarki Gminnej, 1949-1950, 3 j.a. - rejestr wymiarowy podatku gruntowego, wykaz rozrachunkowy, wykaz nieruchomości i gospodarstw rolnych. 2. GMINNA RADA NARODOWA W PĘZINIE, 1948-1950, 5 j.a. - protokoły sesji, protokoły posiedzeń Prezydium, komisje, ewidencja radnych. 3. PREZYDIUM GMINNEJ RADY NARODOWEJ, 1950-1954, 10 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 5 j.a. - Gminna Komisja Podziału Administracyjnego, protokoły sesji, posiedzeń Prezydium GRN. 3.2. Referat Finansowy, 1952-1954, 3 j.a. - budżety. 3.3. Referat Rolny, 1952, 2 j.a - klasyfikacja gruntów, projekt budowy drogi Pęzino-Gogolewo. 4. AKTA OSOBOWE PRACOWNIKÓW GMINNEJ RADY NARODOWEJ W PĘZINIE, 1952-1953, 7 j.a. Количество единиц28
68/66/0 Gminna Rada Narodowa w Słodkowie (powiat stargardzki) 1946-1954 22 0 Разверните
1. ZARZĄD GMINNY W SŁODKOWIE, 1946-1950, 5 j.a. 1.1. Dział Ogólno-Organizacyjny, 1948-1950, 2 j.a. - zarządzenia wewnętrzne wójta, protokoły zebrań gromadzkich. 1.2. Dział Finansowy, 1946-1950, 1 j.a. - budżety oraz sprawozdania z ich wykonania. 1.3. Dział Ewidencji i Kontroli Ruchu Ludności, 1 j.a. - ewidencja mieszkańców gminy Słodkowo. 1.4. Dział Administracyjny, 1950, 1 j.a. - wykaz nieruchomości i gospodarstw rolnych na terenie gminy. 2. GMINNA RADA NARODOWA W SŁODKOWIE, 1948, 2 j.a. - protokoły sesji, ewidencja radnych. 3. PREZYDIUM GMINNEJ RADY NARODOWEJ W SŁODKOWIE, 1950-1954, 15 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 7 j.a. - Gminna Komisja Podziału Administracyjnego, protokoły sesji, posiedzeń Prezydium, sprawozdania z działalności Prezydium GRN, podział czynności, kontrole zewnętrzne. 3.2. Referat Finansowy, 1951-1954, 7 j.a. - budżety i sprawozdania z ich wykonania. 3.3. Referat Rolny, 1951, 1 j.a. - klasyfikacja gruntów gminy Słodkowo. 4. AKTA OSOBOWE PRACOWNIKÓW PREZYDIUM GMINNEJ RADY NARODOWEJ W SŁODKOWIE, 1950-1951, 7 j.a. Количество единиц29
68/67/0 Gminna Rada Narodowa w Storkowie (powiat stargardzki) 1946-1954 15 0 Разверните
1. Zarząd Gminny w Storkowie, 1946-1950, 5 j.a. 1.1. Dział Ogólno-Organizacyjny, 1947-1950, 1 j.a. - protokoły zebrań gromadzkich, dokumentacja dotycząca zmiany imion i nazwisk (spolszczenia pisowni). 1.2. Dział Finansowy, 1946-1950, 1 j.a. - budżety i sprawozdania z ich wykonania. 1.3. Dział Gospodarki Gminnej, 1949-1950, 2 j.a. - spis rolny, wykaz nieruchomości i gospodarstw rolnych. 2. Gminna Rada Narodowa w Storkowie, 1947-1950, 4 j.a. - protokoły sesji, protokoły posiedzeń Prezydium, ewidencja radnych. 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Storkowie, 1950-1954, 12 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 5 j.a. - protokoły sesji, protokoły posiedzeń Prezydium. 3.2. Referat Finansowy, 1950-1954, 7 j.a. - budżety i sprawozdania z ich wykonania. Количество единиц21
68/68/0 Powiatowy Urząd Ziemski w Choszcznie 1945-1947 [1950] 3 0 Разверните
Zachowały się jedynie 3 j.a. usystematyzowane w następujący sposób: 1. Akta ogólno-administracyjne: korespondencja w sprawach osiedleńczych, 1945-1946, 1 j.a. 2. Akta osadnicze: protokoły przekazania gospodarstw przez wojska radzieckie, 1945-1950, 1 j.a. 3. Sprawy rybackie: okólniki i pisma dotyczące tworzenia obwodów rybackich, 1945-1947, 1 j.a. Количество единиц3
68/69/0 Powiatowy Urząd Ziemski w Łobzie 1945-1947 2 0 Разверните
1. Akta ogólno-administracyjne, 1945-1946, 4 j.a. - opisy sytuacji w terenie, problem z zasiedlaniem. 2. Akta osadnicze, 1946, 3 j.a. - korespondencja, wykazy stanu inwentarza. 3. Fundusz Ziemi, 1945-1947, 2 j.a. - akta dotyczące majątków przejmowanych przez Wojsko Polskie od administracji radzieckiej, zabezpieczanie mienia, spisy inwentarza, opisy budynków i stanu zagospodarowania. 4. Pomiary rolne, 1945-1947, 2 j.a. - opisy regulacji gruntów, ustalanie granic lasów, gmin, miast, spółdzielni. 5. Sprawy rybackie, 1946-1947, 1 j.a. - podział na obwody rybackie. Количество единиц12
68/70/0 Powiatowy Urząd Ziemski w Stargardzie Szczecińskim 1945-1947 [1948] 1 0 Разверните
1. Akta ogólno-administracyjne, 1945-1946, 8 j.a. - zarządzenia ogólne, sprawy organizacyjne PUZ, normatywy kancelaryjne, wykazy pracowników. 2. Akta osadnicze, 1945-1946 [1947], 11 j.a. - informacje, sprawozdania i opisy dotyczące mienia, osadnictwa, gospodarstw, akcji żniwnej, dzierżaw, protokoły posiedzeń Powiatowej Komisji Akcji „K”, wykazy szkód wyrządzonych przez żołnierzy Armii Czerwonej. 3. Pomiary rolne, 1945-1947 [1948], 2 j.a. - informacje dotyczące parcelacji wsi. 4. Akta osobowe pracowników Powiatowego Urzędu Ziemskiego w Stargardzie Szczecińskim, 1945-1947, 8 j.a. Количество единиц29
68/71/0 Powiatowy Urząd Ziemski w Pyrzycach 1946-1947 0 0 Разверните
1. Akta osadnicze, 1946-1947, 2 j.a. - sprawy osadników, wykazy inwentarza żywego. 2. Pomiary rolne, 1946-1947, 1 j.a. - regulacja gruntów. Количество единиц3
68/72/0 Urząd Skarbowy w Choszcznie 1945-1950 [1954] 6 0 Разверните
1. Dział Ogólny, 1945-1950 [1954], 6 j.a., 1.1. Referat Administracyjny, 1945-1954, 1 j.a. - ewidencja pieczęci urzędowych zakończona na 1954 r. 1.2. Referat Ewidencyjny,1947-1950, 5 j.a. - rejestry spraw karnych. 2. Dział Wymiarowy, 1948-1949, 5 j.a. - rejestry wymiarowe podatków: dochodowego i obrotowego, rejestr wymiarów doraźnych. 3. Dział Rachunkowo-Kasowy, 1947-1948, 3 j.a. - księgi sum niebudżetowych Społecznego Funduszu Oszczędnościowego. Количество единиц14
68/73/0 Urząd Skarbowy w Pyrzycach 1946-1950 11 0 Разверните
1. Dział Wymiarowy, 1946-1950, 18 j.a. - analizy przypisów i odpisów podatków, rejestry formularzy spisowych. 2. Akta związane z nadzorem nad podatkami i finansami komunalnymi, 1947, 4 j.a. - rejestry wymiarowe podatku gruntowego. Количество единиц22
68/74/0 Urząd Skarbowy w Stargardzie Szczecińskim 1945-1950 [1954] 48 0 Разверните
1. Dział Ogólny 1945-1950, 22 j.a., 1.1. Referat Administracyjny, 1945-1950, 4 j.a. - protokoły z zebrań pracowniczych, ewidencja pieczęci Rejonu Kontroli Akcyzowej, dzienniki podawcze. 1.2. Referat Ewidencyjny, 1945-0950, 18 j.a. - alfabetyczne skorowidze podatników, wykazy zakładów, przedsiębiorstw prywatnych, uspołecznionych, handlowych, ewidencja rozliczeń za użytkowanie przedsiębiorstw, rejestry zabezpieczonego mienia, przekazywanie środków trwałych, konfiskaty, rejestry mienia zgłoszonego do nabycia. 2. Dział Wymiarowy, 1945-1950, 15 j.a. - rejestry wymiarowe podatku dochodowego i obrotowego. 3. Dział Egzekucyjny, 1948-1950 [1954], 1 j.a. - skorowidz do repertorium spraw egzekucyjnych. 4. Akta związane z nadzorem nad podatkami i finansami komunalnymi, 1946-1950, 109 j.a. - rejestry gospodarstw, wykazy osób posiadających gospodarstwa, zestawienia wyników podatku gruntowego w powiecie i w poszczególnych gminach, arkusze wymiarowe podatku gruntowego, wykazy ustalonych wkładów oszczędnościowych na Społeczny Fundusz Oszczędnościowy. Количество единиц147
68/76/0 Inspektorat Szkolny w Łobzie 1945-1950 0 0 Разверните
1. Akta ogólne inspektoratów, 1945-1950, 2 j.a. - korespondencja Inspektora Szkolnego, ogólne plany pracy, zamierzenia dydaktyczne, sprawozdania ze stanu oświaty, budynków szkolnych i przedszkolnych, sprawy kadrowe pracowników szkół i przedszkoli. Pozostawiono tu również materiały dotyczące bibliotek i placówek „czynnego upowszechniania kultury” działających na terenie poszczególnych powiatów. 2. Teczki szkół i przedszkoli, 1945-1947, 1 j.a. - formularze sprawozdzwczo-statystyczne dla szkół i przedszkoli. 3. Akta dotyczące oświaty i kształcenia dorosłych, 1946-1948, 5 j.a. - ankiety i sprawozdania z kursów dla analfabetów, zestawienia statystyczne dotyczące ilości analfabetów, prowadzonych kursów i egzaminów, zespoły dobrego czytania. Na uwagę zasługują, zachowane w myśliborskim inspektoracie, wypracowania i listy byłych analfabetów pisane podczas końcowych egzaminów sprawdzających. Количество единиц8
68/77/0 Inspektorat Szkolny w Myśliborzu 1945-1950 [1951-1953] 191 0 Разверните
1. Akta ogólne inspektoratów, 1945-1950 [1951], 44 j.a. - korespondencja Inspektora Szkolnego, ogólne plany pracy, zamierzenia dydaktyczne, sprawozdania ze stanu oświaty, budynków szkolnych i przedszkolnych, sprawy kadrowe pracowników szkół i przedszkoli, materiały dotyczące bibliotek i placówek „czynnego upowszechniania kultury” działających na terenie poszczególnych powiatów. 2. Teczki szkół i przedszkoli, 1945-1950 [1952], 60 j.a. - arkusze organizacyjne, sprawozdania, protokoły kontroli poszczególnych placówek, zbiorcze sprawozdania sporządzane przez dział przedszkoli i dział szkół powszechnych, funkcjonujących oddzielnie do 1947 r. 3. Akta dotyczące oświaty i kształcenia dorosłych, 1945-1950 [1953], 87 j.a. - ankiety i sprawozdania z kursów dla analfabetów, zestawienia statystyczne dotyczące ilości analfabetów, prowadzonych kursów i egzaminów, zespoły dobrego czytania. Na uwagę zasługują, zachowane w myśliborskim inspektoracie, wypracowania i listy byłych analfabetów pisane podczas końcowych egzaminów sprawdzających. 4. Akta osobowe pracowników Inspektoratu Szkolnego w Myśliborzu, 1945-1950 [1951], 147 j.a. Количество единиц338
68/78/0 Inspektorat Szkolny w Stargardzie Szczecińskim 1945-1950 [1951, 1953] 32 0 Разверните
1. Akta ogólne inspektoratów, 1945-1950 [1951], 14 j.a. - korespondencja Inspektora Szkolnego, ogólne plany pracy, zamierzenia dydaktyczne, sprawozdania ze stanu oświaty, budynków szkolnych i przedszkolnych a także sprawy kadrowe pracowników szkół i przedszkoli, materiały dotyczące bibliotek i placówek „czynnego upowszechniania kultury” działających na terenie poszczególnychpowiatów. 2. Teczki szkół i przedszkoli, 1945-1950 [1953], 22 j.a. - plany pracy szkół, projekty organizacji szkół poszczególnych miejscowości powiatu stargardzkiego, formularze sprawozdzwczo-statystyczne dla szkół i przedszkoli, sprawozdania i zestawienia ze szkół dotyczące uczniów oraz stanu budynków szkolnych. Количество единиц36
68/79/0 Powiatowy Komitet Opieki Społecznej w Stargardzie Szczecińskim 1945-1949 13 0 Разверните
1. Referat Ogólny, 1946-1947, 2 j.a. - listy pracowników Powiatowego Komitetu Opieki Społecznej w Stargardzie Szczecińskim, przydziały kart żywnościowych i spisy członków zarządu komitetu. 2. Referat Organizacyjno-Inspekcyjny, 1945-1949, 9 j.a. - protokoły z zebrań Powiatowego Komitetu Opieki Społecznej w Stargardzie Szczecińskim, wybory członków Zarządu, sprawozdania z działalności, zarządzenia dotyczące księgowości, protokoły z zebrań organizacyjnych gminnych komitetów pomocy społecznej na terenie powiatu, protokoły z posiedzeń likwidacyjnych Powiatowego Komitetu Opieki Społecznej w Stargardzie Szczecińskim. 3. Referat Finansowo-Gospodarczy, 1946-1949, 4 j.a. - plany i sprawozdania finansowe komitetu, sprawy aprowizacji i księga inwentarza Powiatowego Komitetu Opieki Społecznej w Stargardzie Szczecińskim. 4. Referat Opiekuńczy, 1946-1949, 12 j.a. - teczki zawierają dane o organizowaniu placówek opieki, przede wszystkim Domu Dziecka i Matki w Stargardzie (ewidencja dzieci przebywających w placówce, sprawy adopcji, aprowizacja, inwentaryzacja sprzętu, wykazy korzystających z posiłków w kuchniach ludowych) oraz kuchni ludowych. Są wytyczne i sprawozdania z organizacji akcji letnich i akcji zimowych, wykazy podopiecznych oraz podania dotyczące przydziału bydła na poszczególne gminy. 5. Akta osobowe pracowników Powiatowego Komitetu Opieki Społecznej w Stargardzie Szczecińskim, 1947-1948, 24 j.a. 6. Karty wynagrodzeń, listy płac pracowników Powiatowego Komitetu Opieki Społecznej w Stargardzie Szczecińskim, 1948-1949, 1 j.a. Количество единиц52
68/80/0 Powiatowy Inspektorat Statystyczny w Łobzie [1955-1960] 1962-1975 2 0 Разверните
1. Plany pracy i sprawozdania z ich realizacji za lata 1966-1975, 1967-1973, 3 j.a. 2. Instrukcje GUS, WUS i oceny działalności Inspektoratu, 1966-1973, 2 j.a. - protokoły oceniające pracę PIS w Łobzie oraz kilka protokołów kontroli zewnętrznych z lat 1968, 1971-1973. 3. Działalność kontrolna PIS w jednostkach sprawozdawczych, [1957] 1962, 1 j.a. - protokoły kontroli w jednostkach sprawozdawczych i wykaz przedsiębiorstw na terenie powiatu. 4. Instrukcja kancelaryjna i spisy akt przeznaczonych do archiwum i na makulaturę, 1967, 1969, 1973, 1 j.a. 5. Aktualizowanie wykazu i nazw miejscowości w oparciu o zmiany w podziale administracyjnym kraju, 1972, 1 j.a. 6. Państwowa Inspekcja Plonów, 1970-1974, 4 j.a. Sprawozdania PIS z osiąganych plonów i zbiorów ważniejszych ziemiopłodów rolnych, warzyw i owoców. 7. Wyniki spisów powszechnych przeprowadzonych w latach 1958-1970, [1958] 1962-1970, 17 j.a. - formularze sprawozdawcze dotyczące stanu ludności, wykazów nieruchomości, gospodarstw rolnych, planu gospodarczego. 8. Spisy rolne, [1959] 1962-1974, 50 j.a. - sprawozdania i zestawienia statystyczne z przebiegu czerwcowych i grudniowych spisów rolnych, analizy tych wyników, informacje statystyczne sporządzone na poszczególne gromady i dla całego powiatu. 9. Kwartalne informacje statystyczne, 1968-1970, 3 j.a. - wykonanie planu gospodarczego powiatu we wszystkich gałęziach gospodarki. 10. Badania, masowe wyniki badań, 1967-1968, 6 j.a. - wykazy miejscowości w gromadach, spisy zasobów mieszkaniowych, badania struktury ludności. 11. Miesięczne informacje statystyczne o realizacji ważniejszych zadań gospodarczych, 1963-1974 [1975], 15 j.a. 12. Sprawozdania z wykonania planów, 1963-1974, 17 j.a. Sprawozdania z wykonania planów gospodarczych oraz o sytuacji gospodarczej powiatu. 13. Inne opracowania, [1955-1960] 1962-1974, 38 j.a. - sprawozdawczość z zakresu zatrudnienia i płac pracowników zatrudnionych w zakładach przemysłowych, urzędach, jednostkach oświaty i kultury, gospodarki komunalnej i innych jednostkach organizacyjnych, dane dotyczące ludności, wielkości pogłowia zwierząt, użytkowania gruntów, metryki statystyczne powiatu. Количество единиц158
68/81/0 Prezydium Powiatowej Rady Narodowej i Urząd Powiatowy w Choszcznie [1946] 1950-1975 [1983] 246 0 Разверните
1. WYDZIAŁ ORGANIZACYJNO-PRAWNY, 1950-1975, 612 j.a. - protokoły sesji powiatowej rady narodowej, akta ze spotkań z wyborcami, dane o sposobach realizacji wniosków wyborców przez radnych i posłów, realizacja i egzekwowanie przez radnych przyjętych na siebie zobowiązań, zgłaszanych przez wyborców w czasie cyklicznych spotkań, protokoły posiedzeń komisji rady, protokoły posiedzeń Komisji Usprawnień Administracji Państwowej, protokoły posiedzeń prezydium powiatowej rady narodowej, protokoły narad z sekretarzami i przewodniczącymi rad narodowych, kierownikami wydziałów, sołtysami, sprawozdania z przebiegu świąt państwowych i innych uroczystości, decyzje i zarządzenia Naczelnika Powiatu, akta dotyczące organizacji prezydium powiatowej rady narodowej, prezydiów rad niższego szczebla, sprawy techniki i organizacji pracy, wykazy teczek i normatywy kancelaryjne, przydziały etatów, podział administracyjny powiatu, analizy materiałów z sesji rad narodowych niższych stopni i ich prezydiów (materiały dotyczące powiatowej rady narodowej i jej korelacji z radami niższego szczebla), materiały dotyczące członków organów kolegialnych powiatowej rady narodowej i rad narodowych niższego szczebla, rejestry i analizy skarg, pierwsza monografia powiatu i audycje do radiowęzła, protokoły kontroli zewnętrznych wykonywanych w prezydium oraz protokoły kontroli jednostek podległych i nadzorowanych przez prezydium, organizacja Urzędu Powiatowego, działalność Kolegium do spraw Wykroczeń. 2. POWIATOWA KOMISJA PLANOWANIA GOSPODARCZEGO, 1950-1975, 229 j.a. - posiedzenia Kolegium Powiatowej Komisji Planowania Gospodarczego, plany gospodarcze i sprawozdania z ich realizacji (plany wieloletnie i roczne), inne plany i sprawozdania z ich realizacji (dotyczą rolnictwa, przemysłu i handlu, obrotu towarowego, drobnej wytwórczości, służby zdrowia, oświaty i kultury, komunikacji, gospodarki komunalnej, inwestycji, budownictwa oraz kilku przedsiębiorstw produkcyjnych działających na terenie powiatu) bilanse zatrudnienia siły roboczej, charakterystyki powiatu, ankiety zagospodarowania miast i gromad, aktywizacja powiatu. Występują również materiały organizacyjne PKPG: skład kolegium komisji, protokoły kontroli zewnętrznych, sprawozdania z załatwiania skarg i wniosków. 3. WYDZIAŁ STATYSTYKI, 1952-1961 [1963], 54 j.a. - zachowany jest tu materiał statystyczny dotyczący rolnictwa, oświaty i kultury, przemysłu i rzemiosła, ruchu i stanu liczbowego ludności, zatrudnienia i funduszu płac. 4. WYDZIAŁ FINANSOWY, 1950-1974, 139 j.a. - protokoły kontroli w jednostkach podległych i nadzorowanych, budżety jednostkowe i zbiorcze, sprawozdania roczne, kwartalne lub miesięczne, protokoły rewizji, sprawozdania dotyczące gospodarki lokalami biurowymi i mieszkalnymi z lat 1958-1959, plany i bilanse finansowe zakładów (Zakłady Przemysłu Wełnianego w Choszcznie, Budowlane Przedsiębiorstwo Powiatowe, Choszczeńskie Zakłady Przemysłu Terenowego), poświadczenia rejestracji jednostek (dotyczy etatów i płac) oraz akta wymiarowe podatków: obrotowego, dochodowego i gruntowego, sprawozdanie opisowo-analityczne do bilansu powiatu za rok 1970. 5. WYDZIAŁ KULTURY, 1951-1957, 3 j.a. - budżety świetlic gromadzkich, karty rejestracyjne świetlic. 6. POWIATOWY KOMITET KULTURY FIZYCZNEJ I TURYSTYKI, 1966-1971, 7 j.a. - protokoły posiedzeń Powiatowego Komitetu Kultury Fizycznej i Turystyki oraz jego prezydium, plany roczne i sprawozdania z lat 1968-1971, plan rozwoju sportu szkolnego powiatu na lata 1966-1970 i kalendarz imprez sportowych i turystycznych na lata 1968-1971, sprawozdania GUS i opisowe dotyczące działalności PKKFiT za lata 1967-1970, protokół kontroli zewnętrznej z 1970 r. 7. WYDZIAŁ SPRAW WEWNĘTRZNYCH, 1950-1974, 67 j.a. - sprawozdania z zakresu repatriacji, opracowania statystyczne (informacje o stanie ewidencji i ruchu ludności w powiecie w latach 1972-1973), protokoły kontroli zewnętrznych za lata 1962-1972 oraz jedna jednostka kontroli przeprowadzonych przez wydział w jednostkach podległych w 1973 r., akta dotyczące stwierdzenia obywatelstwa polskiego, ustalanie i odtwarzanie treści aktów stanu cywilnego, wykazy i sprawozdania dotyczące ludności pochodzenia niemieckiego, ukraińskiego i Cyganów, akcja wywłaszczeniowa, zmiana imion i nazwisk, decyzje powiatowej rady narodowej dotyczące akt stanu cywilnego, jednostki mówiące o organizacji i zakresie działania wydziału w latach 1962, 1967-1970. 8. WYDZIAŁ SKUPU, 1963-1972, 27 j.a. - plany roczne skupu zbóż, ziemniaków i zwierząt rzeźnych na lata 1968-1971, sprawozdania zbiorcze z realizacji obowiązkowych dostaw (zwierząt rzeźnych, zbóż, mleka, ziemniaków), protokoły kontroli dokonywanych przez wydział w jednostkach podległych, informacje o działalności własnej wydziału. 9. WYDZIAŁ ROLNICTWA I LEŚNICTWA, 1950-1974, 71 j.a. - zjazdy, konferencje, narady organizowane przez wydział, plany wieloletnie, roczne, sprawozdania częściowe (dotyczą leśnictwa, rolnictwa, kwartalne, półroczne), analizy z zakresu sytuacji w rolnictwie i leśnictwie, sprawy budżetu, sytuacji gospodarczej, ocena stanu w produkcji rolnej, rozwój usług dla ludności, działalność PGR-ów, mechanizacja rolnictwa, programy intensyfikacji upraw, opracowania statystyczne (dotyczą dziedzin życia społeczno-politycznego), protokoły kontroli zewnętrznych. 10. WYDZIAŁ GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ, 1950-1972, 77 j.a. - plan wieloletni na lata 1961-1965 oraz 5-letni na lata 1966-1970, roczne w zakresie budownictwa mieszkaniowego, inwestycji i kapitalnych remontów, gospodarki komunalnej, sprawozdania i analizy z realizacji budżetu wydziału, opracowania statystyczne dotyczące kapitalnych remontów, zieleni miejskiej, oświetleniu ulic, oczyszczania miasta, stanu urządzeń komunalnych, ciepłownictwa, zasobów lokalowych, wodociągów), protokół kontroli kompleksowej jednostek gospodarki komunalnej i mieszkaniowej powiatu, przeprowadzonej przez PWRN w Szczecinie w roku 1963, dane odnośnie grobownictwa wojennego, ekshumacji, uruchamiania lub zamykania cmentarzy komunalnych. 11. WYDZIAŁ HANDLU, PRZEMYSŁU I USŁUG, 1951-1974, 60 j.a. - plany 5-letnie na lata 1961-1965, 1966-1970, 1971-1975, sprawozdania, plany gospodarcze i analizy ich wykonania dla zakładów produkcyjnych działających na terenie powiatu, analizy ekonomiczne, akta kontroli zewnętrznych przeprowadzanych w jednostkach nadzorowanych, ewidencja przedsiębiorstw przemysłowych, stan zakładów rzemieślniczych i sieci handlowej, organizacja samorządów rzemieślniczych, organizacja jednostek państwowego przemysłu terenowego. 12. WYDZIAŁ ZDROWIA I OPIEKI SPOŁECZNEJ, 1958-1973, 30 j.a. - protokoły posiedzeń Powiatowego Komitetu Pomocy Społecznej, projekt planu pięcioletniego na lata 1961-1965, plany roczne, sprawozdania wydziału dotyczące zagadnień finansowych, sprawozdania GUS dotyczące zatrudnienia i stanu kadr w służbie zdrowia, stanu opieki społecznej, zatrudnienia inwalidów), protokoły kontroli przeprowadzanych przez wydział w jednostkach podległych i nadzorowanych, opracowania analityczne z zakresu ochrony zdrowia (dotyczące programu usprawnienia działalności służby zdrowia, sytuacji w lecznictwie, inwestycjom w resorcie i potrzebom lokalowym). 13. WYDZIAŁ ZATRUDNIENIA I SPRAW SOCJALNYCH, 1950-1969, 1974, 8 j.a. - plan akcji socjalnej na 1951 r., bilanse siły roboczej, protokoły kontroli zewnętrznych i przeprowadzonych w jednostkach podległych i nadzorowanych, sprawozdania z pośrednictwa pracy. 14. WYDZIAŁ BUDOWNICTWA, URBANISTYKI I ARCHITEKTURY, 1962-1970, 2 j.a. - projekt odbudowy wieży Kościoła Mariackiego w Choszcznie z 1960 r. oraz projekt techniczny podłączeń wodociągowych do budynków wsi Piasecznik z 1970 r. 15. WYDZIAŁ OŚWIATY, [1946] 1950-1975 [1983], 31 j.a. - programy organizacyjne szkół, plany rozwoju szkolnictwa w powiecie i protokoły kontroli zewnętrznych, protokoły z posiedzeń Kolegium Wydziału Oświaty. Количество единиц1417
68/87/0 Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Chociwlu [1947-1949] 1950-1972 290 0 Разверните
1. Sprawy organizacyjne Miejskiej Rady Narodowej,1952-1972, 8 j.a. - sprawy personalne MRN, organizacja czasu pracy, organizacja pracy kancelaryjnej. 2. Sesje Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1972, 34 j.a. 3. Realizacja uchwał Miejskiej Rady Narodowej, 1971-1972, 2 j.a. 4. Spotkania posłów i radnych z wyborcami, 1963-1972, 3 j.a. 5. Interpelacje i postulaty radnych, 1969-1972 [1973], 2 j.a. - rejestry interpelacji i postulatów zgłaszanych pod adresem rady narodowej. 6. Komisje stałe Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1972, 28 j.a. 7. Sprawy organizacyjne Prezydium Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1971, 5 j.a. - sprawozdania z działalności prezydium i komisji, plany pracy, informacje o pracy prezydium. 8. Posiedzenia Prezydium Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1972, 40 j.a. 9. Podział administracyjny miasta, 1971-1972, 1 j.a. 10. Plany gospodarcze, 1962-1970, 10 j.a. - plany roczne dotyczące głównie rolnictwa. 11. Inne plany i sprawozdania z ich realizacji, 1950-1955, 13 j.a. - dotyczą gospodarki komunalnej i mieszkaniowej, akcji siewnej i sadownictwa, Gromadzki Plan Nasienny na lata 1961-1965 dla indywidualnych gospodarstw chłopskich i kółek rolniczych. 12. Sprawozdawczość GUS i resortowa, 1950-1954, 1956-1972, 22 j.a. - sprawozdania dotyczące nieruchomości i gospodarstw rolnych na terenie miasta, zwierząt gospodarskich, warzywnictwa i sadownictwa, spisy rolne czerwcowe i grudniowe za lata 1956-1964. 13. Kroniki, monografie, wydawnictwa własne, 1961, 1 j.a. - kronika miasta Chociwel sporządzona w maszynopisie i obejmująca lata 1945-1961. 14. Normy kancelaryjne i archiwalne, 1951, 1966-1971, 4 j.a. - instrukcja kancelaryjna i wykaz akt z 1967 r, ewidencja akt przechowywanych w archiwum zakładowym. 15. Ewidencja godeł i pieczęci, 1971, 1 j.a. 16. Kontrole i inspekcje zewnętrzne, 1951, 1963-1971, 4 j.a. 17. Ogólne zasady pracy i płac, 1950-1955, 1961-1965, 1970, 6 j.a. - obsada etatów, wykazy członków MRN. 18. Budżet i jego wykonanie, 1951-1972, 57 j.a. 19. Skargi i wnioski, 1969-1970, 1 j.a. 20. Sprawy notarialne. Wykaz gospodarstw rolnych, 1953-1967, 1 j.a. 21. Rejestry wymiarowe podatku gruntowego, 1952-1968, 15 j.a. 22. Akta osobowe pracowników Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Chociwlu, [1947-19549] 1950-1958, 43 j.a. 23. Karty wynagrodzeń, listy płac pracowników Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Chociwlu, 1950-1960, 32 j.a. Количество единиц333
68/88/0 Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Choszcznie 1950-1973 51 0 Разверните
1. Sprawy organizacyjne Miejskiej Rady Narodowej, 1951-1970, 5 j.a. - organizacja pracy i kancelarii urzędu, sprawozdania z działalności rady, sprawy pracownicze. 2. Sesje Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1972, 43 j.a. 3. Spotkania posłów i radnych z wyborcami, 1969-1970, 1 j.a. 4. Interpelacje i postulaty radnych, 1965-1967, 1 j.a. 5. Komisje stałe Miejskiej Rady Narodowej, 1951-1967, 21 j.a. 6. Sprawy organizacyjne Prezydium Miejskiej Rady Narodowej, 1951-1953, 1969-1971, 6 j.a. - sprawozdania z działalności prezydium i jego organów, plany pracy, organizacja i skład osobowy prezydium. 7. Posiedzenia Prezydium Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1972, 36 j.a. 8. Konferencje i narady członków organów kolegialnych, 1960-1967, 2 j.a. - informacje i referaty przygotowane na sesje rady i inne spotkania okolicznościowe. 9. Plany gospodarcze, 1959-1967, 11 j.a. 10. Inne plany i sprawozdania z ich realizacji, 1952-1953, 1962, 3 j.a. - akta referatu kwaterunkowego (dotyczą gospodarki komunalnej i mieszkaniowej). 11. Skargi i wnioski, 1954-1962, 2 j.a. - rejestr skarg, wniosków i zażaleń. 12. Kontrole i inspekcje zewnętrzne, 1952-1958, 1962, 5 j.a. - kontrole dotyczące spraw finansowych miasta i realizacji obowiązkowych dostaw. 13. Budżet i jego wykonanie, 1951-1973, 33 j.a. 14. Plany perspektywiczne, budżety i plany finansowo-ekonomiczne przedsiębiorstw i zakładów miejskich, 1952-1971, 16 j.a. - plany i sprawozdania z zakresu gospodarki komunalnej; Miejskiego Zakładu Budownictwa Mieszkaniowego, Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej, Miejskie Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane. 15. Narodowy Spis Powszechny, 1950, 2 j.a. 16. Spisy rolne, 1951-1952, 4 j.a. 17. Sprawozdawczość GUS, 1956, 3 j.a. - sprawozdania dotyczą stanu i ilości urządzeń komunalnych w mieście, zagospodarowania miasta, zasobów mieszkaniowych. 18. Ewidencja zasobu akt w archiwum zakładowym, 1950-1972, 2 j.a. - spisy zdawczo-odbiorcze akt znajdujących się w archiwum zakładowym. Количество единиц196
68/89/0 Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Dobrzanach 1950-1972 89 0 Разверните
1. Sprawy organizacyjne Miejskiej Rady Narodowej, 1955-1970, 4 j.a. - regulaminy Miejskiej Rady Narodowej, zarządzenia i okólniki, organizacja pracy. 2. Sesje Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1970, 30 j.a. 3. Realizacja uchwał Miejskiej Rady Narodowej, 1969-1972, 2 j.a. 4. Spotkania posłów i radnych z wyborcami, 1969-1972, 1 j.a. - protokoły ze spotkań odbytych w trakcie kampanii wyborczych. 5. Interpelacje i postulaty radnych, 1969-1972, 1 j.a. 6. Komisje stałe Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1972, 20 j.a. 7. Sprawy organizacyjne Prezydium Miejskiej Rady Narodowej, 1956-1966, 6 j.a. - plany pracy, analizy działalności rady, prezydium i komisji oraz materiały informacyjne dotyczące organizacji Prezydium. 8. Posiedzenia Prezydium Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1972, 32 j.a. 9. Komitety osiedlowe, blokowe i domowe, zebrania mieszkańców, 1950-1952, 1954, 1968, 3 j.a. - materiały z zebrań mieszkańców. 10. Plany gospodarcze, 1961-1972, 12 j.a. 11. Inne plany i sprawozdania z ich realizacji, 1951-1966, 18 j.a. - materiały dotyczące odbudowy miasta, akcji sanitarno-porządkowej, rozwoju sieci handlowej, spraw rolnych. 12. Sprawozdawczość GUS i resortowa, 1950, 1960-1972, 7 j.a. - akta dotyczą opieki społecznej, spraw podatkowych, zatrudnienia, zasobów lokalowych, czynów społecznych. 13. Ewidencja zasobu akt w archiwum zakładowym, 1961-1967, 1 j.a. 14. Kontrole i inspekcje zewnętrzne, 1951-1972, 11 j.a. - protokoły kontroli, rewizji, zalecenia pokontrolne, sprawozdania z realizacji zaleceń pokontrolnych. 15. Ogólne zasady pracy i płac, 1962-1966, 1970, 2 j.a. - regulaminy pracy, zatrudniania, zwalniania pracowników, system wynagradzania. 16. Budżet i jego wykonanie, 1950-1972, 39 j.a. 17. Dokumentacja projektowa urządzeń komunalnych i ich ewidencja, 1950, 1956, 1967-1968, 3 j.a. - projekty elektryfikacji wsi, sprawy cmentarza komunalnego oraz oświetlenia ulicznego. 18. Sprawy notarialne, 1959, 1 j.a. - akt notarialny na budynek nauczycielski. 19. Rejestr ziemi ornej, 1956-1957, 1 j.a. Количество единиц194
68/90/0 Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Drawnie 1950-1972 23 0 Разверните
1. Sprawy organizacyjne Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1954, 1970, 8 j.a. - regulaminy pracy, zarządzenia i okólniki dotyczące urzędowania, plany pracy, sprawozdania z działalności. 2. Sesje Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1972, 32 j.a. 3. Realizacja uchwał Miejskiej Rady Narodowej, 1970-1972, 1 j.a. 4. Komisje stałe Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1972, 15 j.a. 5. Komisje doraźne Miejskiej Rady Narodowej, 1951, 1 j.a. - akta Obywatelskiej Komisji Podatkowej. 6. Zespoły radnych, 1953, 1963-1968, 2 j.a. - działalność zespołu radnych PZPR. 7. Sprawy organizacyjne Prezydium Miejskiej Rady Narodowej, 1951-1952, 1 j.a. - sprawozdania z działalności prezydium i jego organów. 8. Posiedzenia Prezydium Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1972, 26 j.a. 9. Plany gospodarcze, 1951-1971, 14 j.a. - plany pięcioletnie na lata 1961-1965 i 1966-1970 oraz plany roczne. 10. Inne plany i sprawozdania z ich realizacji, 1951, 1 j.a. - plan gospodarczy jednostek gospodarki komunalnej i mieszkaniowej na rok 1952. 11. Sprawozdawczość GUS i resortowa, 1951-1952, 3 j.a. - sprawozdania o stanie zatrudnienia i funduszu płac w administracji państwowej, obciążeń podatkowych i spraw rolnych. 12. Kontrole i inspekcje zewnętrzne, 1952, 1960-1972, 3 j.a. - protokoły kontroli, rewizji, zalecenia pokontrolne, sprawozdania z realizacji zaleceń pokontrolnych. 13. Budżet i jego wykonanie, 1950-1972, 31 j.a. 14. Sprawy: majątku miasta, gruntów, znaków geodezyjnych, 1950-1952, 1971, 7 j.a. - materiał dotyczy odgruzowania miasta, zabezpieczania mienia komunalnego, opłat i podatków, rejestru obowiązkowych dostaw oraz przeglądu znaków geodezyjnych. 15. Narodowy Spis Powszechny, 1960, 1 j.a. 16. Spisy rolne, 1959-1971, 5 j.a. Количество единиц151
68/91/0 Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Ińsku 1950-1972 [1973-1974] 9 0 Разверните
1. Sprawy organizacyjne Miejskiej Rady Narodowej, 1968-1970, 1 j.a. - materiały dotyczące koordynowania prac komisji rady, organizacji sesji, pracy rady. 2. Sesje Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1972, 25 j.a. 3. Komisje stałe Miejskiej Rady Narodowej, 1950, 1954-1958, 1968, 6 j.a. 4. Posiedzenia Prezydium Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1972, 25 j.a. 5. Plany gospodarcze, 1964-1972, 4 j.a. - plan wieloletni na lata 1966-1972 i 1971-1975, plany roczne. 6. Inne plany i sprawozdania z ich realizacji, 1951-1960, 5 j.a. - dotyczą gospodarki komunalnej, rolnictwa, zagospodarowania przestrzennego miasta. 7. Sprawozdawczość GUS i resortowa, 1967-1972, 10 j.a. - sprawozdania dotyczą ruchu budowlanego oraz spraw zatrudnienia, realizacji czynów społecznych, spisów rolnych. 8. Ewidencja zasobu akt w archiwum zakładowym, 1965, 1972 [1973], 2 j.a. - wykazy jednostek archiwalnych przekazanych z Prezydium Miejskiej Rady Narodowej do Urzędu Miasta i Gminy. 9. Kontrole i inspekcje zewnętrzne, 1950, 1969-1970, 1 j.a. - protokoły kontroli przeprowadzonych w Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Ińsku. 10. Ogólne zasady pracy i płac, 1961-1970, 2 j.a. - materiały dotyczące radnych, ewidencji, sprawozdań o pracy radnych. 11. Budżet i jego wykonanie, 1950-1972, 32 j.a. 12. Plany perspektywiczne, budżety i plany finansowo-ekonomiczne przedsiębiorstw i zakładów miejskich, 1972, 1 j.a. - plan techniczno-ekonomiczny Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej. 13. Dokumentacja projektowa urządzeń komunalnych i ich ewidencja, 1972, 1 j.a. - protokoły przekazania znaków geodezyjnych pod ochronę władz miejskich. 14. Rozgraniczenie nieruchomości, 1953-1972 [1974], 1 j.a. - dotyczy stanu posiadania poszczególnych właścicieli obiektów (dla celów ubezpieczeniowych), rozgraniczenia mienia rolnego od nierolnego na terenie miasta, przekazywania nieruchomości, wykaz rozrachunkowy miasta Ińska. Количество единиц116
68/92/0 Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Lipianach [1947,1952] 1950-1972 [1973] 263 0 Разверните
1. Sprawy organizacyjne Miejskiej Rady Narodowej, 1969-1971, 2 j.a. - plany pracy, sprawy organizacyjne dotyczące Miejskiej Rady Narodowej. 2. Sesje Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1972, 41 j.a. 3. Realizacja uchwał Miejskiej Rady Narodowej, 1970-1972, 2 j.a. 4. Spotkania posłów i radnych z wyborcami, 1961, 1970, 2 j.a. - protokoły ze spotkań odbytych w trakcie kampanii wyborczych oraz statystyka spotkań. 5. Komisje stałe Miejskiej Rady Narodowej, 1956-1971, 20 j.a 6. Sprawy organizacyjne Prezydium Miejskiej Rady Narodowej, 1965-1968, 1 j.a. -korespondencja z PWRN w Szczecinie, plany pracy, wytyczne PMRN dla własnej jednostki, organizacja pracy referatów. 7. Posiedzenia Prezydium Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1972, 27 j.a. 8. Komitety osiedlowe, blokowe i domowe, zebrania mieszkańców, 1964-1969, 5 j.a. - protokoły z zebrań mieszkańców i materiały organizacyjne komitetów osiedlowych. 9. Konferencje i narady członków organów kolegialnych, 1958, 1 j.a. - protokoły narad sołtysów, z udziałem członków organów kolegialnych MRN. 10. Plany gospodarcze, 1959-1971, 18 j.a. - plany wieloletnie na lata 1961-1965 i 1966-1970 oraz plany roczne. 11. Sprawozdawczość GUS i resortowa, 1963-1972, 13 j.a. - dotyczą spraw budowlanych, zatrudnienia, płac, opieki społecznej, rolnictwa i czynów społecznych. 12. Normy kancelaryjne i archiwalne, 1956, 1 j.a. - wykaz akt i podział czynności pracowników PMRN. 13. Kontrole i inspekcje zewnętrzne, 1959-1972, 13 j.a. - protokoły kontroli, rewizji, zalecenia pokontrolne, sprawozdania z realizacji zaleceń pokontrolnych. 14. Ogólne zasady pracy i płacy, 1950-1972, 9 j.a. - zarządzenia dotyczące regulaminu pracy w urzędzie, wykazy pracowników prezydium, wynagrodzenia, ankiety radnych. 15. Budżet i jego wykonanie, 1950-1972, 58 j.a. 16. Plany perspektywiczne, budżety i plany finansowo-ekonomiczne przedsiębiorstw i zakładów miejskich, 1953-1959, 1966-1972, 5 j.a. - bilanse Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej. 17. Dokumentacja projektowa urządzeń komunalnych i ich ewidencja, 1964-1970, 4 j.a. - dokumentacja techniczna dotycząca robót elektrycznych w budynku Miejskiej Rady Narodowej. 18. Sprawy rozwoju kultury i sztuki, 1955-1957, 1969, 2 j.a. - orzeczenia uznania za zabytek, przygotowania i przebieg wystaw tematycznych organizowanych przez urząd, współzawodnictwo. 19. Akta rejestracji przedsiębiorstw, 1959-1967, 1 j.a. - Fabryka Armatur „Lipiany” w Lipianach, Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej, Rejon Eksploatacji Dróg Publicznych, Państwowy Ośrodek Maszynowy, Bank Spółdzielczy, Spółdzielnia Usług Wielobranżowych, Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska". 20. Aktywizacja miast, 1968-1972, 1 j.a. - udział miasta w konkursie „Gmina – Mistrz Gospodarności”. 21. Skargi i wnioski ludności, 1968-1972, 4 j.a. 22. Ewidencja ludności, 1954-1971, 12 j.a. - sprawy meldunkowe, USC. 23. Obrona cywilna, 1962, 1 j.a. 24. Sprawy rolne i gospodarka terenami, 1951-1972, 17 j.a. - przekazywanie terenów, sprzedaż, dzierżawy wieczyste, księgi biorcze podatków od lokali i nieruchomości, księgi wymiaru świadczeń w naturze. 25. Zjazdy, konferencje, narady, 1969, 1 j.a. Количество единиц263
68/93/0 Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Łobzie 1950-1973 35 0 Разверните
1. Sesje Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1973, 48 j.a 2. Realizacja uchwał Miejskiej Rady Narodowej, 1965-1967, 1 j.a. 3. Spotkania posłów i radnych z wyborcami, 1960-1961, 1966-1969, 2 j.a. - protokoły ze spotkań odbytych w trakcie kampanii wyborczych, sprawozdania z tych spotkań. 4. Komisje stałe Miejskiej Rady Narodowej, 1952, 1955-1973, 25 j.a. 5. Komisje doraźne Miejskiej Rady Narodowej, 1969-1974, 1 j.a. - Komisja Koordynacyjna Rozdziału Mieszkań. 6. Ewidencja postulatów i wniosków, 1969-1971, 1 j.a. 7. Sprawy organizacyjne Prezydium Miejskiej Rady Narodowej, 1965-1969, 1 j.a. - sprawozdania z działalności społecznej rady narodowej, komisji i radnych, dane o składach osobowych rady, podziały pracy pomiędzy członków prezydium. 8. Posiedzenia Prezydium Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1973, 48 j.a. 9. Plany gospodarcze i sprawozdania z ich realizacji, 1961-1972, 9 j.a. - plan wieloletni na lata 1961-1965, 1966-1970, plany roczne, sprawozdania. 10. Sprawozdawczość GUS i resortowa, 1954-1957, 1960-1973, 12 j.a. - sprawozdania dotyczą ruchu budowlanego, czynów społecznych i spraw rolnych, sprawozdania z zakresu wykonania planu zatrudnienia i funduszu płac, ruchu budowlanego, załatwiania skarg i wniosków, zatrudnienia. 11. Normy kancelaryjne i archiwalne, 1962-1969, 1 j.a., wprowadzenie przepisów kancelaryjnych i archiwalnych obowiązujących po 1965 r. 12. Budżet i jego wykonanie, 1950-1973, 44 j.a. 13. Plany perspektywiczne, budżety i plany finansowo-ekonomiczne przedsiębiorstw i zakładów miejskich, 1951-1973, 34 j.a. - plany i inne materiały dotyczące Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych, Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej, Zakładu Gospodarki Komunalnej, Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej. 14. Dokumentacja projektowa urządzeń komunalnych i ich ewidencja, 1955-1961, 5 j.a. - inwentaryzacja ulic, budynków mieszkalnych, kaszarni, obiektów ogrodniczych. 15. Sprawy rozwoju kultury i sztuki, 1967-1968, 1 j.a. - udział miasta w konkursie „Pomorze Szczecińskie Piękne, Gospodarne, Kulturalne”. 16. Spis rolny, 1973, 1 j.a. Количество единиц234
68/94/0 Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Myśliborzu 1950-1973 [1974] 24 0 Разверните
1. Sprawy organizacyjne Miejskiej Rady Narodowej, 1965-1973, 2 j.a. - organizacja MRN, zarządzenia wewnętrzne. 2. Sesje Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1973, 42 j.a. 3. Sprawozdania z działalności Miejskiej Rady Narodowej, 1952-1953, 1963-1970, 2 j.a. 4. Spotkania posłów i radnych z wyborcami, 1965-1972 3 j.a. - protokoły ze spotkań odbytych w trakcie kampanii wyborczych. 5. Komisje stałe Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1973, 29 j.a. 6. Komisje niestałe Miejskiej Rady Narodowej, 1963-1968, 3 j.a. - protokoły Komisji Przydziału Mieszkań, Komisji Koordynacji Rozdziału Mieszkań. 7. Zespoły radnych, 1958-1973, 2 j.a. 8. Posiedzenia Prezydium Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1973, 40 j.a. 9. Komitety osiedlowe, blokowe i domowe, zebrania mieszkańców, 1959-1971, 2 j.a. - materiały z zebrań mieszkańców. 10. Plany gospodarcze, 1960-1969, 15 j.a. - perspektywiczny plan gospodarczy, projekt planu wieloletniego, roczne plany gospodarcze. 11. Sprawozdawczość GUS i resortowa, 1956-1973 [1974], 11 j.a. - akta dotyczą gospodarki komunalnej i mieszkaniowej, rolnictwa, realizacji czynów społecznych. 12. Kroniki, monografie, wydawnictwa własne, 1950-1973, 4 j.a. - kronika miasta Myślibórz, kronika Referatu Oświaty i Kultury, opracowanie dotyczące oświaty na terenie miasta. 13. Normy kancelaryjne i archiwalne, 1969, 1 j.a. - instrukcja kancelaryjna. 14. Kontrole i inspekcje zewnętrzne, 1962-1973, 8 j.a. - protokoły kontroli referatów: Ogólno-Adminstracyjnego, Skupu, Opieki Społecznej, Finansowego, Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej. 15. Budżet i jego wykonanie, 1953, 1957-1973, 34 j.a. 16. Plany perspektywiczne, budżety i plany finansowo-ekonomiczne przedsiębiorstw i zakładów miejskich, 1957-1973, 23 j.a. - budżety i sprawozdania Wojewódzkiego Przedsiębiorstwa Hurtu Spożywczego, Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej, Miejskiego Zakładu Budownictwa Mieszkaniowego. 17. Dokumentacja projektowa urządzeń komunalnych i ich ewidencja, 1950-1952, 1964-1966, 4 j.a. - dokumentacja projektowa urządzeń komunalnych, opisy nieruchomości PMRN. 18. Sprawy rozwoju kultury i sztuki, 1960-1965, 2 j.a. - udział miasta w konkursach „Gmina Mistrz Gospodarności” i „Pomorze Szczecińskie – Piękne, Gospodarne, Kulturalne”, ochrona obiektów zabytkowych. 19. Sprawy notarialne, 1967-1971, 2 j.a. - protokoły ostatniej woli, uwłaszczenia rolników. 20. Spis rolny i powszechny, 1960, 1962-1965, 2 j.a. 21. Ewidencja nieruchomości, 1961, 1 j.a. 22. Narady własne, 1967-1968, 1 j.a. Количество единиц233
68/96/0 Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Pyrzycach [1946] 1950-1973 174 0 Разверните
1. Sprawy organizacyjne Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1972, 8 j.a. - sprawozdania z działalności Miejskiej Rady Narodowej, ewidencja radnych, regulaminy pracy, plany pracy, organizacja Biura Miejskiego. 2. Sesje Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1973, 27 j.a. 3. Komisje stałe Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1973, 20 j.a. 4. Rada Seniorów, 1968, 1 j.a. - protokoły posiedzeń. 5. Zespoły radnych, 1965-1967, 1 j.a. - protokoły posiedzeń. 6. Sprawy organizacyjne Prezydium Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1954, 4 j.a. - plany pracy prezydium, komisji referatów, przygotowanie sesji, instrukcje i okólniki organizacyjne, sprawozdania z działalności prezydium. 7. Posiedzenia Prezydium Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1954, 28 j.a. 8. Plany gospodarcze, 1950-1955, 1961-1970, 8 j.a. - plany wieloletnie na lata 1950-1955, 1961-1965, plany roczne. 9. Inne plany i sprawozdania z ich realizacji, 1954, 1 j.a. - plan w zakresie rolnictwa. 10. Sprawozdawczość GUS i resortowa, 1950-1972, 8 j.a. - dotyczą Narodowego Spisu Powszechnego, wykonania czynów społecznych, obowiązkowych dostaw. 11. Ewidencja zasobu akt w archiwum zakładowym, 1954-1960, 1 j.a. 12. Kontrole i inspekcje zewnętrzne, 1962, 1 j.a. - protokoły kontroli dotyczą spraw skupu i kontraktacji. 13. Budżet i jego wykonanie, 1950-1972, 48 j.a. 14. Plany perspektywiczne, budżety i plany finansowo-ekonomiczne przedsiębiorstw i zakładów miejskich, 1950-1955, 1963-1970, 11 j.a. - akta budżetowe Ośrodka Zdrowia, Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji, Rzeźni Miejskiej, Przedsiębiorstwa Robót Rozbiórkowych, Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej. 15. Wykaz nazw ulic miasta Pyrzyce, wykaz wsi wymagających zelektryfikowania, 1954, 1 j.a. 16. Konkurs „Gmina Mistrz Gospodarności”, 1968, 1 j.a. 17. Gospodarka komunalna, 1959-1973, 3 j.a.- ewidencja nieruchomości i protokoły przekazania nieruchomości. 18. Rolnictwo, 1968, 1 j.a. - rejestr pomiarowo-klasyfikacyjny miasta. 19. Rejestr odznaczonych, [1946] 1950-1967, 1 j.a. Количество единиц174
68/97/0 Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Reczu [1946] 1950-1972 131 0 Разверните
1. Sprawy organizacyjne Miejskiej Rady Narodowej, 1951-1971, 1 j.a. - sprawozdania z działalności Miejskiej Rady Narodowej. 2. Sesje Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1972, 23 j.a. 3. Realizacja uchwał Miejskiej Rady Narodowej, 1954-1955, 1957, 1959-1960, 1 j.a. 4. Spotkania posłów i radnych z wyborcami, 1970, 1 j.a. - statystyka spotkań przedwyborczych z 1970 r. 5. Komisje stałe Miejskiej Rady Narodowej, 12 j.a., 1951-1966, 1969-1972. 6. Komisje doraźne Miejskiej Rady Narodowej, 1951, 1954-1955, 1 j.a. - akta Komisji Współzawodnictwa oraz Komisji Czynów Społecznych. 7. Zespoły radnych, 1957, 1 j.a. 8. Sprawy organizacyjne Prezydium Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1972, 4 j.a. - plany pracy, sprawozdania z działalności prezydium i referatów. 9. Posiedzenia Prezydium Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1972, 22 j.a. 10. Komitety osiedlowe, blokowe, zebrania mieszkańców, 1951-1952, 1954-1959, 2 j.a. - materiały z zebrań komitetów blokowych i zebrań mieszkańców. 11. Plany gospodarcze, 1959-1972, 12 j.a. - plan wieloletni na lata 1966-1970, plany roczne. 12. Inne plany i sprawozdania z ich realizacji, 1950-1952, 4 j.a. - dotyczą gospodarki komunalnej i mieszkaniowej. 13. Sprawozdawczość GUS i resortowa, 1951-1970, 2 j.a. - sprawozdania dotyczące budownictwa, finansów, zatrudnienia i płac. 14. Skargi i wnioski, 1951-1973, 3 j.a. - dotyczą spraw mieszkaniowych oraz związanych z gospodarką rolną (kupno i sprzedaż gospodarstw, zmiany areału). 15. Normatywy kancelaryjne, 1954, 1 j.a. - instrukcje określające zakresy kompetencyjne poszczególnych referatów Prezydium. Pełniły one rolę wykazu akt. 16. Kontrole i inspekcje zewnętrzne, 1951-1964, 1 j.a. - protokoły kontroli zewnętrznych. 17. Ogólne zasady pracy i płac, 1951-1972, 4 j.a. - wykazy imienne i kwestionariusze presonalne radnych Miejskiej Rady Narodowej, zarządzenia Przewodniczącego Prezydium Miejskiej Rady Narodowej dotyczące organizacji pracy w urzędzie. 18. Budżet i jego wykonanie, 1950-1955, 19 j.a. 19. Budżety i ich wykonanie w jednostkach podległych, 1959-1961, 2 j.a. - plany finansowe i bilanse Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej. 20. Dokumentacja projektowa urządzeń komunalnych, 1952-1963, 3 j.a. - 23 metryki ulic Recza. Każda z nich zawiera ogólne dane dotyczące nawierzchni, poboczy, opis techniczny urządzeń kanalizacyjnych oraz plan sytuacyjny całej ulicy. 21. Ewidencja nieruchomości, 1954-1956, 6 j.a. - książki ewidencyjne nieruchomości miejskich, od których inkasowane były należności podatkowe. 22. Nadzór nad działalnością organizacji społecznych, 1951-1952, 1954-1955, 1 j.a. - informacje o działalności związków zawodowych, Komitetu Odbudowy Warszawy. 23. Wykazy właścicieli gospodarstw rolnych, 1952, 1958, 1971-1972, 4 j.a. - rejestry pomiarowo-klasyfikacyjne gospodarstw rolnych i wykazy właścicieli. 24. Spisy rolne, 1956-1960, 1 j.a. 25. Akcesja nr 685/2011, [1946] 1950-1958 - akta osobowe dotyczące pracowników zatrudnionych w Zarządzie Miejskim oraz PMRN w Reczu. Количество единиц132
68/102/0 Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Barlinku (powiat myśliborski) 1954-1972 7 0 Разверните
1. Sprawy organizacyjne, 1955, 1961-1972, 3 j.a.- regulamin obrad, regulamin Gromadzkiej Rady Narodowej w Barlinku, regulamin pracy pracowników PGRN w Barlinku, materiały dotyczące likwidacji GRN. 2. Sesje Gromadzkiej Rady Narodowej, 1954-1972, 18 j.a. 3. Komisje Gromadzkiej Rady Narodowej, 1965-1972, 3 j.a. 4. Posiedzenia Prezydium Rady Narodowej, 1955-1972, 15 j.a. 5. Zebrania wiejskie, 1968-1972, 2 j.a. - protokoły z narad sołtysów. 5. Plany gospodarcze, 1962-1971, 8 j.a. - plany wieloletnie na lata 1961-1965 i 1966-1970, 1971-1975, plany roczne. 6. Kontrole i inspekcje zewnętrzne, 1969-1972, 2 j.a. 7. Budżet i jego wykonanie, 1955-1971, 25 j.a. 8. Sprawozdania z działalności organów kolegialnych, 1955, 1969, 2 j.a.- wykaz radnych, kwestionariusze dotyczące radnych. 9. Wnioski i postulaty radnych i wyborców, 1954, 1969-1971, 3 j.a. 10. Spisy rolne, 1968-1972, 4 j.a. 11. Rolnictwo, 1955, 1963-1966, 1970, 3 j.a. - wykazy gospodarstw indywidualnych, protokoły wprowadzenia na gospodarstwa osadnicze oraz karty gospodarstw. Количество единиц88
68/104/0 Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Będargowie (powiat myśliborski) 1955-1968 3 0 Разверните
1. Sesje Gromadzkiej Rady Narodowej, 1955-1968, 14 j.a. 2. Posiedzenia Prezydium Rady Narodowej, 1955-1968, 14 j.a. 3. Plany gospodarcze, 1962-1967, 7 j.a. - plan rozwoju gromady na lata 1962-1965, plany roczne. 4. Kontrole i inspekcje zewnętrzne, 1966-1968, 1 j.a. 5. Budżet i jego wykonanie, 1955-1967, 13 j.a. Количество единиц49
68/105/0 Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Bierzwniku (powiat choszczeński) 1954-1972 56 0 Разверните
1. Sprawy organizacyjne gromady, 1965-1970, 1 j.a. 2. Sesje Gromadzkiej Rady Narodowej, 1954-1970, 10 j.a. 3. Komisje Gromadzkiej Rady Narodowej, 1955-1964, 2 j.a. 4. Posiedzenia Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej, 1955-1968, 12 j.a. 5. Zebrania wiejskie, sołtysi, 1962-1969, 3 j.a. 6. Plany gospodarcze, 1961-1972, 12 j.a. - program rozwoju gromady na lata 1961-1965, 1966-1970, 1972-1975, plany roczne. 7. Kontrole zewnętrzne, 1968, 1 j.a. 8. Budżet i jego wykonanie, 1955-1969, 14 j.a. 9. Sprawozdania z działalności organów kolegialnych, 1962-1966, 1 j.a. 10. Akta osobowe pracowników Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Bierzwniku, 1965-1967, 54 j.a. Количество единиц110
68/106/0 Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Bolewicach (powiat myśliborski) 1954-1959 2 0 Разверните
1. Sesje Gromadzkiej Rady Narodowej, 1954-1959, 5 j.a. 2. Posiedzenia Prezydium Rady Narodowej, 1955-1959, 5 j.a. 3. Budżet i jego wykonanie, 1955-1959, 5 j.a. Количество единиц15
68/107/0 Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Brudzewicach (powiat stargardzki) 1954-1961 2 0 Разверните
1. Sesje Gromadzkiej Rady Narodowej, 1954-1961, 7 j.a. 2. Posiedzenia Prezydium Rady Narodowej, 1957-1961, 7 j.a. 3. Budżet i jego wykonanie, 1955-1961, 8 j.a. Количество единиц22
68/108/0 Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Brzesku (powiat pyrzycki) 1954-1972 7 0 Разверните
1. Sesje Gromadzkiej Rady Narodowej, 1954-1972, 34 j.a. 2. Komisje Gromadzkiej Rady Narodowej, 1955-1972, 18 j.a. 3. Posiedzenia Prezydium Rady Narodowej, 1955-1972, 38 j.a. -są również księgi uchwał. 4. Zebrania wiejskie, sołtysi, 1959-1971, 13 j.a. -są również kwestionariusze radnych i sprawozdania z działalności rady. 5. Plany gospodarcze, 1962-1971, 8 j.a. - plany gospodarcze gromady na lata 1964-1966, 1965-1968, plany roczne. 6. Kontrole i inspekcje zewnętrzne, 1968-1972, 2 j.a. 7. Budżet i jego wykonanie, 1958-1972, 17 j.a. 8. Narodowy Spis Powszechny, 1970, 1 j.a. Количество единиц131
Показывается 46 в 90 из 269 записей.