Bestandssignatur Der Name des Bestandes Datum von Datum bis
Zeige 421 bis 440 von 1.166 Einträgen.
Bestandssignatur Bestandsname Laufzeit Anzahl der
Einheiten
Anzahl der Scans Alles
erweitern
85/420/0 Gminna Rada Narodowa w Męcince 1973 - 1990 58 0 erweitern
W zespole zachowały się takie akta, jak: protokoły z wyborów samorządu mieszkańców wsi 1984-1988; organizacja Gminnej Rady Narodowej 1984, 1988; protokoły sesji Gminnej Rady Narodowej 1973-1990 (niekompletne); uchwały Gminnej Rady Narodowej 1973-1974; protokoły posiedzeń Prezydium GRN 1973-1990; realizacja postanowień Prezydium GRN 1974-1977; protokoły posiedzeń Komisji Oświaty, Kultury i Spraw Socjalnych 1973-1990 (niekompletne); protokoły posiedzeń Komisji Przestrzegania Prawa i Porządku Publicznego 1973-1990 (niekompletne); protokoły posiedzeń Komisji Rolnictwa 1973-1990 (prawdopodobnie kompletne); protokoły posiedzeń Komisji Rozwoju Gospodarczego i Zaopatrzenia 1974-1990; protokoły zebrań wiejskich 1976-1985; roczne plany pracy GRN na lata 1979-1988, PGRN i komisji stałych na lata 1979-1988, i inne. Anzahl der Einheiten58
85/421/0 Urząd Miejski w Legnicy [1945 - 1971] 1972 - 1990 [1991 - 1998] 416 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten640
85/422/0 Miejska Rada Narodowa w Jaworze 1973 - 1990 127 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten127
85/423/0 Urząd Miejski w Jaworze [1971 - 1972] 1973 - 1990 [1996] 203 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten203
85/424/0 Wojewódzkie Biuro Projektów w Legnicy [1973 - 1977] 1979 - 1992 5910 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten5910
85/425/0 Studium Nauczycielskie w Legnicy [1962 - 1963] 1964 - 1977 [1978 - 1981] 38 0 erweitern
W zespole zachowały się m. in.: księgi protokołów Rady Studium z lat [1962]1964-1977[1981], księga protokołów kolegium kierowniczego oraz zebrań i spotkań członków kolegium ze słuchaczami i pracownikami administracji z lat 1973-1981, księgi protokołów Rad Wydziałów (Nauczania Początkowego, Zajęć Praktyczno-Technicznych) z lat 1968-1977, organizacja Studium Nauczycielskiego - wizytacje z zewnątrz, zalecenia pokontrolne i ich realizacja z lat 1965-1968, plany pracy na lata szkolne 1964/65 – 1971/72, wykazy pracowników i sprawozdania z zatrudnienia z lat 1967-1974, zadania i kompetencje dyrektora i kadry kierowniczej z lat 1971-1972, różne sprawozdania statystyczne (Głównego Urzędu Statystycznego) za lata 1966-1977, księgi przebiegu studiów na kierunkach nauczanie początkowe i matematyka z lat 1968-1977, księga protokołów praktyki pedagogicznej z lat 1968-1975, księga protokołów Komisji Stypendialnej z lat 1968-1973, rejestr tematów prac dyplomowych Zaocznego Studium Nauczycielskiego z lat 1968-1971, księga kurend (odręczne odpisy zarządzeń wewnętrznych, zawiadomień dla kadry pedagogicznej i studentów) z lat 1968-1977, kronika Studium Nauczycielskiego w Legnicy za lata 1964-1968, kronika koła uczelnianego Polskiego Komitetu Pomocy Społecznej za lata 1964-1967. Anzahl der Einheiten38
85/426/0 Urząd Gminy w Męcince [1972] 1973 - 1990 [1991] 57 0 erweitern
Stanowisko ds. ogólnoorganizacyjnych (sygn. 1-20), m. in.: regulaminy organizacyjne Urzędu Gminy 1973, 1979-1988, zarządzenia Naczelnika Gminy 1973-1989, protokoły kontroli zewnętrznej Urzędu 1984-1989, przeglądy i oceny kadry Urzędu Gminy 1983-1984; Referat Społeczno-Administracyjny i Spraw Obronnych (sygn. 21): sprawozdania z działalności Kolegium ds. Wykroczeń za lata 1975-1982; Referat Gospodarki Komunalnej, Nadzoru Budowlanego i Komunikacji (sygn. 22): plan budownictwa indywidualnego na rok 1983; Referat Rolnictwa i Gospodarki Gruntami (sygn. 23-26), m. in.: struktura i ewidencja użytków zielonych 1981-1985, sprawozdania z obrotu gruntami za lata 1975-1981; Referat Planowania i Finansów (sygn. 27-57), m. in. : budżety Gminy na lata 1973-1989, sprawozdania z wykonania budżetu za lata 1975-1989, plan rozwoju gminy na rok 1973 (z lat 1972-1973). Spis nr 2: ewidencja nieruchomości (umowy o przekazanie gospodarstwa następcy, przejmowanie nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa, podział nieruchomości, sprzedaż nieruchomości), 1972-1991, 274 j.a. Anzahl der Einheiten331
85/427/0 Miejska Rada Narodowa w Lubinie 1973 - 1990 185 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten185
85/428/0 Urząd Miejski w Lubinie [1945 - 1972] 1973 - 1992 833 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten1129
85/429/0 Urząd Miejski w Złotoryi 1973 - 1987 142 0 erweitern
sygn. 1-31: Referat Ogólno-Organizacyjny 1973-1987 (m. in. protokoły narad pracowników Urzędu, zarządzenia Naczelnika Miasta, plany i programy pracy Urzędu, sprawozdania statystyczne dot. stanu zatrudnienia, skargi i wnioski, wycinki prasowe), sygn. 32-61: Referat Finansowo-Budżetowy 1973-1987 (m. in. budżety Urzędu Miasta i sprawozdania z ich wykonania), sygn. 62-74: Referat Społeczno-Administracyjny 1976-1987 (m. in. nadzór nad stowarzyszeniami, akta spraw o wykroczenia – materiał przykładowy), sygn. 75-99: Referat Oświaty i Wychowania 1975-1981 (m. in. sprawozdania statystyczne dot. szkół i przedszkoli, wizytacje szkół i przedszkoli, działalność ideowo-wychowawcza, poradnictwo zawodowo-wychowawcze), sygn. 100-104: Stanowisko Pracy ds. Planowania 1974-1985 (plany społeczno-gospodarczego rozwoju miasta i czynów społecznych), sygn. 105: Referat Handlu i Usług 1975-1976 (analizy i oceny zaopatrzenia rynku), sygn. 106-108: Referat Geodezji, Gospodarki Gruntami i Rolnictwa 1976-1980 (m. in. mapa zasadnicza), sygn. 109: Referat Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej 1981-1985 (sprawozdania statystyczne z zakresu gospodarki komunalnej), sygn. 110-113: Referat Architektury, Urbanistyki i Nadzoru Budowlanego 1975-1985 (m. in. lokalizacje ogólne i szczegółowe), sygn. 114-127: Stanowisko Pracy ds. Zatrudnienia i Spraw Socjalnych 1974-1987 (m. in. akta spraw Terenowej Komisji Rozjemczej), sygn. 128-130: Referat Komunikacji 1975-1980 (sprawozdania statystyczne o pojazdach), sygn. 131-132: Miejski Zarząd Terenami 1975-1983 (m. in. fundusz mieszkaniowy), sygn. 133-140: Stanowisko Pracy ds. Kultury Fizycznej i Turystyki 1974-1986 (m. in. programy obchodów XXX-lecia PRL i 770-lecia Złotoryi), sygn. 141-142: Referat Zdrowia i Opieki Społecznej 1985-1987 (analizy potrzeb i efektów pomocy społecznej). Zespół nie jest kompletny. Anzahl der Einheiten142
85/430/0 Urząd Gminy w Złotoryi 1973 - 1987 [1988] 102 0 erweitern
sygn. 1-51:Referat Społeczno-Administracyjny, Spraw Ogólnych, Komunikacji oraz Ochrony Przeciwpożarowej (m. in. protokoły zebrań wiejskich, 1973-1984, zarządzenia Naczelnika, 1973-1986, programy realizacyjne i okresowe plany pracy jednostki własnej na lata 1978-1987, analizy o oceny skarg i wniosków, 1976-1987, wycinki prasowe dotyczące działalności jednostki własnej, 1983, kontrole zewnętrzne, zalecenia i ich wykonanie, 1976-1986, analizy, oceny i sprawozdania z działalności Kolegium ds. Wykroczeń za lata 1977-1980, akta spraw o wykroczenie (materiał przykładowy), 1977-1982); sygn. 52-79: Referat Finansowo-Budżetowy (m. in. budżety Gminy na lata 1974-1987 i ich zmiany, sprawozdania finansowe z realizacji budżetów za lata 1973-1986); sygn. 80: Referat Rolnictwa, Gospodarki Żywnościowej i Leśnictwa oraz Geodezji i Gospodarki Gruntami (sprawozdania statystyczne w zakresie rolnictwa za lata 1978-1986); sygn. 81 – 93: Stanowisko pracy ds. Gospodarki Komunalnej i Nadzoru Budowlanego oraz Ochrony Środowiska i Geologii (m. in. opinie i decyzje lokalizacji ogólnych, 1977-1986, opinie i decyzje lokalizacji szczegółowych, 1979-1981, programy i plany rozwoju budownictwa wiejskiego na lata 1978-1990, programy i plany zagospodarowania przestrzennego w zakresie ochrony środowiska na lata 1979-1990); sygn. 94: Stanowisko Pracy ds. Handlu i Usług (ewidencja zakładów rzemieślniczych z terenu gminy, 1979); sygn. 95-101: Stanowisko Pracy ds. Planowania, Kultury, Kultury Fizycznej i Turystyki (m. in. plany społeczno-gospodarczego rozwoju gminy i sprawozdania z ich realizacji (roczne), 1974-1986, plany czynów społecznych i sprawozdania z ich realizacji, 1973-1987); sygn. 102: Stanowisko Pracy ds. Zdrowia i Opieki Społecznej (analizy potrzeb i efektów pomocy społecznej, 1978-1986) Anzahl der Einheiten102
85/431/0 Urząd Miasta i Gminy w Złotoryi 1988 - 1990 [1991] 28 0 erweitern
sygn. 1-14: Biuro Organizacyjno-Prawne i Kadr (m. in. narady pracowników z lat 1988-1990, zarządzenia Naczelnika Mig z lat 1988-1990, plany pracy Urzędu na lata 1988-1990, analizy i oceny skarg i wniosków z lat 1988-1990, wycinki prasowe dot. działalności jednostki z lat 1988-1989, protokoły kontroli z lat 1988-1989); sygn. 15-25: Wydział Planowania, Budżetu i Finansów (m.in. budżety na lata 1988-1990, realizacja planów za lata 1988-1989, realizacja czynów społecznych za lata 1989-1990); sygn. 26: Wydział Społeczno-Administracyjny (plany pracy z zakresu ochrony przeciwpożarowej na lata 1988-1989); sygn. 27-28: Wydział Zdrowia, Opieki Społecznej, Pracy i Spraw Socjalnych (analizy stanu zatrudnienia z lat 1988-1989) Anzahl der Einheiten28
85/432/0 Urząd Gminy w Gaworzycach [1972] 1973 - 1990 76 0 erweitern
W zespole zachowały się akta Stanowiska ds. organizacyjnych (21 j.a. – m.in.: regulaminy organizacyjne UG, zarządzenia naczelnika z lat 1974-1977,1979-1990, plany pracy UG na lata 1982-1987, akta dotyczące kontroli z lat 1974-1990), Stanowiska ds. społeczno – administracyjnych i spraw obronnych (7 j.a. – m.in. akta dotyczące stowarzyszeń, ewidencji ludności, spraw Urzędu Stanu Cywilnego, Obrony Cywilnej), Referatu Planowania i Finansów (30 j.a. - budżety z lat 1973-1977, 1979-1989 i sprawozdania finansowe za lata 1973-1977, 1980-1988), Stanowiska ds. gospodarki komunalnej, nadzoru budowlanego i komunikacji (6 j.a. – głównie sprawozdania), Referatu Rolnictwa i Gospodarki Gruntami (6 j.a. – sprawozdania). Ponadto w zespole zachowały się 2 j.a. dotyczące Zakładowej Organizacji Związkowej działającej przy Urzędzie Gminy w Gaworzycach oraz Niezależnego Samorządnego Związku Zawodowego „Solidarność”, który działał przy Gminnej Spółdzielni „Samopomoc Chłopska” w Gaworzycach. Stanowisko ds. ogólno-administracyjnych sygn. 1-21; Stanowisko ds. społeczno-administracyjnych i spraw obronnych sygn. 22-28; Referat Planowania i Finansów sygn. 29-58; Stanowisko ds. gospodarki komunalnej, nadzoru budowlanego i komunikacji sygn. 59-64; Referat Rolnictwa i Gospodarki Gruntami sygn. 65-70; Rada Zakładowa sygn. 71; Związek zawodowy sygn. 72. Aneks (sygn. 73-76): rozpatrywanie wniosków, listów 1985-1986, analizy i oceny skarg i wniosków 1989-1990, nadzór nad stowarzyszeniami 1989, sprawozdania finansowe - bilans za 1989 r., 1989-1990 Anzahl der Einheiten76
85/433/0 Gminna Rada Narodowa w Gaworzycach 1973 - 1990 95 0 erweitern
W zespole zachowały się m. in. akta z wyborów do rad narodowych z 1988r., protokoły wyborów sołtysów z lat 1974-1988, protokoły sesji GRN z lat 1973-1990, protokoły posiedzeń Prezydium GRN z lat 1974-1990, postanowienia Prezydium GRN z lat 1978-1990, protokoły posiedzeń komisji stałych Rady z lat 1973-1990, akta dotyczące realizacji wniosków komisji stałych z lat 1978-1990, protokoły zebrań wiejskich z lat 1973-1990, roczne plany sesji na lata 1984-1992, plany pracy Prezydium na lata 1985-1990, plany pracy komisji stałych na lata 1986-1990, sprawozdania Rady za lata 1984-1988, sprawozdania Prezydium GRN za lata 1985-1988, sprawozdania Komisji GRN za lata 1985-1988, protokoły posiedzeń Zespołu ds. Odznaczeń z lat 1983-1988. Anzahl der Einheiten95
85/435/0 Wojewódzka Rada Związków Zawodowych w Legnicy 1975 - 1980 214 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten214
85/436/0 Urząd Gminy w Miłkowicach [1945-1972] 1973-1990 232 0 erweitern
Referat Organizacyjny (sygn. 1-40): statut organizacyjny, organizacja urzędu, podział administracyjny – nazewnictwo sołectw, protokoły posiedzeń komitetów, protokoły zebrań wiejskich, protokoły wyborów sołtysów, zarządzenia naczelnika gminy, analiza skarg i wniosków, kontrola zewnętrzna urzędu, protokoły kontroli, protokoły rekontroli, wycinki prasowe, ewidencja pieczęci, roczne plany pracy, plany społeczno-gospodarczego rozwoju gminy, sprawozdania z realizacji planu, raport o stanie społeczno-gospodarczym gminy, II powszechny przegląd gminy; Stanowisko ds. społeczno-administracyjnych i obronnych (sygn. 41-45): nadzór nad stowarzyszeniami, sprawozdania MSW z wyników przeprowadzonego postępowania wyjaśniającego niestawiennictwa i poszukiwania na terenie gmin; Referat Finansowy (sygn. 46-78): budżet gminy, sprawozdanie z wykonania budżetu, sprawozdania z zatrudnienia i funduszu płac; Referat Gospodarki Komunalnej, Nadzoru Budowlanego i Komunikacji (sygn. 79-80): informacje z realizacji budownictwa jednorodzinnego; Referat Rolny (sygn. 81-82): informacje dotyczące rolnictwa, sprawozdania statystyczne z wykonania zadań ochrony roślin. Aneks (sygn. 83-89): zebrania wiejskie 1974, akty normatywne, zarządzenia własne 1973, kontrole i inspekcje zewnętrzne 1973, informacje, oceny 1973, zarządzenia Naczelnika Gminy 1987-1990, przekazywanie, sprzedaż gruntów 1986-1989 seria 7: książki meldunkowe i rejestry mieszkańców z terenu gminy, 1945-1981 (143 j.a., spis-zdawczo-odbiorczy) Anzahl der Einheiten232
85/437/0 Gminna Rada Narodowa w Miłkowicach 1973 - 1990 82 0 erweitern
sygn. 1: wybory do samorządu wsi 1984-1988, sygn. 2: organizacja GRN w Miłkowicach 1974, sygn. 3: materiały na sesje GRN 1980-1989, sygn. 4-20: protokoły sesji GRN z lat 1973-1990, sygn. 21-30: uchwały GRN z lat 1978-1990, sygn. 31-42: protokoły posiedzeń Prezydium z lat 1973-1990, sygn. 43-44: postanowienia Prezydium GRN 1984-1990, sygn. 45-78: protokoły posiedzeń komisji stałych Rady z lat 1973-1990, sygn. 79: sprawozdania z działalności GRN 1984-1988, sygn. 80: konferencje i narady 1974, sygn. 81-82: protokoły posiedzeń zespołu wstępnie opiniującego wnioski i o ordery i odznaczenia państwowe 1981-1989 Anzahl der Einheiten82
85/438/0 Urząd Gminy w Pielgrzymce 1973 - 1990 [1991] 117 0 erweitern
Referat Społeczno-Administracyjny, Spraw Obronnych i Ogólny (sygn. 1-49): m. in. protokoły zebrań wiejskich 1973-1988, zarządzenia Naczelnika Gminy 1973-1990, kontrole zewnętrzne, zalecenia i ich wykonanie1973-1990, akta spraw o wykroczenia (Kolegium ds. Wykroczeń) – materiały przykładowe z lat 1976-1982; Referat Gospodarki Komunalnej, Nadzoru Budowlanego i Komunikacji (sygn. 50-53): m. in. opinie i decyzje lokalizacji ogólnych 1979-1982, plany budownictwa wiejskiego i sprawozdania z jego realizacji 1974-1986, 1988; Referat Rolnictwa, Gospodarki Żywnościowej, Geodezji i Gospodarki Gruntami (sygn. 54-62): m. in. ewidencja, oznaczanie granic, dokumentacja podstawowa nieruchomości 1977-1986; Stanowisko pracy ds. kultury i zatrudnienia (sygn. 63-68): m. in. ewidencja zabytków nieruchomych 1981-1984, sprawozdania statystyczne z pośrednictwa pracy za lata 1980-1982; Stanowisko pracy ds. handlu i usług (sygn. 69): sprawozdania statystyczne o stanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych za lata 1974-1983; Stanowisko pracy ds. zdrowia i opieki społecznej (sygn. 70): analiza potrzeb i efektów pomocy społecznej 1974-1984; Referat Planowania i Finansów (sygn. 71-105): m. in. budżety gminy na lata 1973-1986, zmiany w budżecie na lata 1973-1986, sprawozdania z realizacji budżetu za lata 1974-1990 (ostatnie dokumenty wytworzono w 1991 r., stąd posteriora zespołu); Aneks (sygn. 106-117): rejestr wniosków i uchwał z zebrań wiejskich 1976-1985, długotrwałe i roczne plany pracy jednostek własnych 1983-1990, rzeczowy wykaz akt 1983-1987, odznaczenia państwowe i resortowe 1977-1988, ochrona zabytków nieruchomych 1983-1986, ewidencja urządzeń komunalnych podziemnych (plany trasy budowy linii telef. Jerzmanice Zdrój - Pielgrzymka) 1979-1982, przekazywanie i przejmowanie nieruchomości Państwowego Funduszu Ziemi dla państwowych jednostek gospodarki uspołecznionej 1979-1989 Anzahl der Einheiten117
85/439/0 Gminna Rada Narodowa w Pielgrzymce 1973 - 1990 114 0 erweitern
W zespole zachowały się sprawy organizacyjne wyborów do Sejmu PRL z lat 1980 i 1985, wyborów do Sejmu i Senatu z 1989 r., do samorządu mieszkańców, ławników (sygn. 1-7), korespondencja z Kancelarią Rady Państwa, 1986-1988 (sygn. 8), protokoły sesji GRN z lat 1973-1990 (sygn. 9-27), uchwały Rady i ich realizacja z lat 1978-1989 (sygn. 28-35), protokoły posiedzeń Prezydium z lat 1973-1990 (sygn. 36-51), postanowienia Prezydium i ich realizacja 1978-1990 (sygn. 52-55), reprezentacja 1987-1989 (sygn. 56), protokoły posiedzeń komisji stałych Rady z lat 1973-1990 (sygn. 57-84), kontrole komisji Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej 1986-1987 (sygn. 85), rejestr wniosków komisji 1974-1984 (sygn. 86), realizacja wniosków komisji 1981-1985 (sygn. 87), spotkania radnych z wyborcami 1973-1989 (sygn. 88-90), wnioski i interpelacje radnych 1978-1984 (sygn. 91), uchwały zebrania wiejskiego i ich realizacja 1981-1986 (sygn. 92-94), nadzór nad przestrzeganiem prawa, działalnością rad narodowych i samorządem mieszkańców 1986-1990 (sygn. 95-97), wystąpienia pokontrolne najwyższej Izby Kontroli 1987-1989 (sygn. 98), plany pracy Rady, Prezydium Rady, komisji stałych 1981-1989 (sygn. 99-104), protokoły posiedzeń zespołu ds. odznaczeń państwowych i odznaki regionalnej 1977-1989 (sygn. 105-109), rejestr odznaczeń 1981-1990 (sygn. 110), aneks (spotkania radnych z wyborcami 1978-1985, wnioski i interpelacje radnych oraz ich rejestr 1980-1985, postanowienia GRN 1981-1986 - sygn.111-114) Anzahl der Einheiten114
85/440/0 Urząd Gminy w Krotoszycach 1973 - 1990 [1991] 92 0 erweitern
W zespole zachowały się akta Stanowiska pracy ds. ogólnych (36 j.a. – m. in. Protokoły zebrań wiejskich z lat 1973-1990, Narady pracowników własnej jednostki z lat 1974-1989, Zarządzenia Naczelnika Gminy z lat 1973, 1976-1985, Plany pracy UG na lata 1980, 1983-1989, sprawozdania statystyczne za lata 1973-1984, Skargi i wnioski z lat 1978-1982, 1986, akta dotyczące kontroli UG z lat 1974-1990), Stanowiska pracy ds. społeczno – administracyjnych (8 j.a. – m. in. Akta spraw o wykroczenia z lat 1975-1982), Referatu Planowania i Finansów (39 j.a. – m.in. Budżet Gminy z lat 1974, 1976-1977, 1979-1990, Sprawozdania finansowe za lata 1975-1976, 1979-1990), Referatu Geodezji i Gospodarki Gruntami (3 j.a.), Stanowiska pracy ds. zdrowia, opieki społecznej i komunikacji (1 j.a.), Stanowiska pracy ds. rolnictwa i gospodarki żywnościowej (2 j.a.), Stanowiska pracy ds. gospodarki komunalnej i nadzoru budowlanego (2 j.a.), Stanowiska pracy ds. obrony cywilnej (1 j.a.). Stanowisko pracy ds. ogólnych sygn. 1-36; Stanowisko pracy ds. społeczno-administracyjnych sygn. 37-44; Referat Planowania i Finansów sygn. 45-83; Referat Geodezji i Gospodarki Gruntami sygn. 84-86; Stanowisko pracy ds. zdrowia, opieki społecznej i komunikacji sygn. 87; Stanowisko pracy ds. rolnictwa i gospodarki żywnościowej sygn. 88-89; Stanowisko pracy ds. gospodarki komunalnej i nadzoru budowlanego sygn. 90-91; Stanowisko pracy ds. obrony cywilnej sygn. 92. Anzahl der Einheiten92
Zeige 421 bis 440 von 1.166 Einträgen.