Номер | Название | Крайние даты | Количество единиц | Количество сканов | Разверните все Cвернуть все |
79/74/0 | Prezydium Powiatowej Rady Narodowej w Wyszkowie | [1933-1955] 1956-1975 [1976] | 1154 | 0 | Разверните Cвернуть |
| Powiatowa Rada Narodowa (1956–1973): protokoły sesji PRN, uchwały, działalność komisji PRN (sygn. 1–176),. Prezydium PRN (1956–1972): protokoły posiedzeń Prezydium, plany pracy wydziałów (sygn. 177–245, 247–277). Wydział Organizacyjno-Prawny (1956–1973): zarządzenia, uchwały i ich realizacja (w tym sprawozdania z realizacji uchwał), wnioski z posiedzeń Prezydium i ich realizacja, konferencje i narady, plany pracy i sprawozdania z działalności, sprawozdania statystyczne dotyczące radnych (powiatowych i rad niższego stopnia), sprawy organizacyjne Prezydium i wydziałów oraz prezydiów rad niższego stopnia, kontrole zewnętrzne, kontrole wewnętrzne wydziałów oraz kontrole jednostek podległych i nadzorowanych, sprawozdania z kontroli, zmiany administracyjne powiatu, spotkania radnych i posłów z wyborcami, interpelacje i postulaty, współpraca z MO i organami wymiaru sprawiedliwości, uchwały prezydiów i rad niższego stopnia, analizy uchwał podejmowanych przez rady narodowe niższego szczebla i ich prezydia, sprawozdania z działalności rad jednostek podległych, instruktaże, plany gospodarcze, działalność straży pożarnych, akta PKKFiT (sygn. 246, 278–728). Wydział Finansowo-Budżetowy (1962–1973): plany pracy i sprawozdania z ich realizacji, sprawozdania finansowe dotyczące członków organów rad narodowych, budżety i sprawozdania z ich wykonania, sprawozdania z działalności wydziału, plany gospodarcze i sprawy budżetowe gromad (m.in. wprowadzanie zmian w budżetach gromadzkich), kontrole w jednostkach podległych w zakresie finansowym, planowanie wydatków inwestycyjnych, (sygn. 729–755). Wydział Przemysłu, Handlu i Usług (1956–1973): organizacja wydziału, narady i odprawy, plany pracy i sprawozdania z działalności, plany pracy i sprawozdania jednostek podległych, zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej, kontrole zakładów przemysłowych, handlowych i usługowych, plany gospodarcze rozwoju przemysłu, rzemiosła i usług, sprawy handlu, przemysłu i rzemiosła prywatnego, akta rzemieślnicze nieczynne, analizy ekonomiczne, program aktywizacji przemysłu (1966–1970), inwestycje, kontrola społeczna, odwołania od decyzji (sygn. 756–829). Wydział Oświaty, Kultury i Turystyki (1956, 1965–1973): plany i sprawozdania wydziału (1956), narady kierowników szkół, sprawozdania statystyczne, posiedzenia wydziału, teczka szkoły w Gulczewie, działalność PKKFiT (sygn. 830–839). Wydział Rolnictwa i Leśnictwa (1961–1973): organizacja wydziału, plany pracy i sprawozdania, kontrole zewnętrzne wydziału oraz kontrole przeprowadzone przez wydział w jednostkach podległych, analiza skarg i wniosków, plany gospodarcze i ich realizacja, inwestycje rolnicze, elektryfikacja wsi, organizacja spółdzielni produkcyjnych, wywłaszczenia gruntów pod budowę FSO i innych inwestycji (sygn. 840–891). Wydział Planowania Gospodarczego (1956–1971): projekty i plany gospodarcze oraz sprawozdania z ich realizacji, zestawienia wskaźników, bilanse materiałowej siły roboczej, realizacja uchwał, czyny społeczne, inwentaryzacja powiatu (1963), plan techniczno-ekonomiczny usług (1971) (sygn. 892–927). Wydział Spraw Wewnętrznych (1960–1973): organizacja i zakres działania wydziału, zarządzenia wydziału i władz zwierzchnich, sprawy budżetowo-finansowe wydziału, plany pracy i sprawozdania, kontrole zewnętrzne wydziału i kontrole jednostek podległych, sprawy wywłaszczeniowe, zgromadzenia publiczne, nadzór nad stowarzyszeniami i organizacjami, zasady i programy szkoleń, współpraca z prokuraturą, sprawozdania i statystyka orzeczeń karno-skarbowych, odtwarzanie aktów stanu cywilnego, poświadczenia obywatelstwa, sprawozdania jednostek podległych (sygn. 927–990). Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej (1968–1972): organizacja wydziału, plany pracy i sprawozdania wydziału, budżety, ich wykonanie, sprawy wywłaszczeń, budownictwo mieszkaniowe, inwestycje i remonty, miejscowe plany zagospodarowania, programy prac urbanistycznych, opracowania statystyczne, organizacja przedsiębiorstw i zakładów (sygn. 991–1012). Wydział Skupu (1965–1973): zarządzenia wydziału, plany pracy i sprawozdania, kontrole jednostek podległych i nadzorowanych, sprawozdania z realizacji obowiązkowych dostaw, działalność Zespołu Koordynacyjnego ds. Skupu, organizacja punktów skupu i sprawozdania z ich działalności (sygn. 1013–1042). Wydział Budownictwa, Urbanistyki i Architektury (1957–1972): plany pracy wydziału i sprawozdania, program prac urbanistycznych, miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, dokumentacja dotycząca budowy osiedla mieszkaniowego „Prosta” w Wyszkowie, szkół, kin, zakładów pracy i innych obiektów użyteczności publicznej, decyzje wywłaszczeniowe (wieś Porządzie) (sygn. 1043–1076). Spis zdawczo-odbiorczy. Akta Referatu Wojskowego (1961–1973): sprawy mobilizacji, plany działań w okresie zagrożenia i wojny, sprawy przestępstw pracowników rad narodowych, działalność duchowieństwa, sprawy budżetowo-gospodarcze, sprawozdania z działalności, organizacja poboru i rejestracja poborowych (listy poborowych, księgi orzeczeń lekarskich, narady, sprawozdania, akta Powiatowej Komisji Poborowej [sygn. 1077–1127, 1143–1154]. Protokoły sesji PRN i Prezydium (1962–1967) (sygn. 1128–1142). Akty nadania reformy rolnej (1933–1976) (sygn. 1155–2146), akta osobowe (2147-2942) Количество единиц2942 |
79/75/0 | Urząd Powiatowy w Wyszkowie | 1973-1975 | 53 | 0 | Разверните Cвернуть |
| Zarządzenia i decyzje Naczelnika, plany pracy urzędu i wydziałów oraz ich sprawozdania, kontrole zewnętrzne urzędu, kontrole jednostek podległych, konferencje kierowników szkół i przedszkoli, nadawanie odznaczeń i odznak, działalność komisji PRN (Wychowania, Oświaty i Kultury, Przestrzegania Prawa i Porządku Publicznego), interpelacje i wnioski radnych, spotkania posłów i radnych z wyborcami, nadzór nad działalnością rad narodowych niższego stopnia, program rozwoju usług (1975–1990), program prac urbanistycznych, nadzór nad siecią handlu i punktami skupu, listy poborowych, książki orzeczeń lekarskich. Количество единиц53 |
79/76/0 | Akta komisji wyborczych do rad narodowych z części województwa warszawskiego z wyborów przeprowadzonych w dniu 9 grudnia 1973 roku | 1973 | 93 | 0 | Разверните Cвернуть |
| Protokoły gminnych i miejskich komisji wyborczych oraz zgłoszenia kandydatów z terenu powiatów: ciechanowskiego, działdowskiego, ostrołęckiego, płońskiego, wyszkowskiego, żuromińskiego, makowskiego, przasnyskiego, pułtuskiego i mławskiego oraz części powiatu ostrowskiego. Количество единиц93 |
79/78/0 | Akta stanu cywilnego Parafii Rzymskokatolickiej w Pokrzywnicy | 1874-1919 | 81 | 2541 | Разверните Cвернуть |
| Akta urodzeń, małżeństw i zgonów. Aneksy do akt małżeństw. Количество единиц86 |
79/79/0 | Akta stanu cywilnego Parafii Rzymskokatolickiej w Dzierżeninie | 1874-1920 | 85 | 5231 | Разверните Cвернуть |
| Akta urodzeń, małżeństw i zgonów. Aneksy do akt małżeństw. Количество единиц93 |
79/80/0 | Akta stanu cywilnego Parafii Rzymskokatolickiej w Nasielsku | 1873-1922 | 45 | 7213 | Разверните Cвернуть |
| Akta urodzeń, małżeństw i zgonów. Количество единиц49 |
79/81/0 | Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Andrzejewie, pow. ostrowski | 1955-1972 | 142 | 0 | Разверните Cвернуть |
| - Sesje Gromadzkiej Rady Narodowej, sygn.1-18 - Komisje Gromadzkiej Rady Narodowej, sygn. 19-43 - Posiedzenia Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej, sygn. 44-60 - Uchwały Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej, sygn. 61-65 - Zebrania wiejskie, sołtysi, sygn. 66-77 - Plany gospodarcze, sygn. 78-83 - Sprawozdania gospodarcze, sygn. 84-102 - Kontrole Gromadzkiej Rady Narodowej, sygn. 103-112 - Mienie Gromadzkie, sygn. 113-129 - Budżet i jego wykonanie, sygn. 130-142 Количество единиц142 |
79/82/0 | Akta stanu cywilnego Parafii Rzymskokatolickiej w Klukowie | 1874-1914 | 42 | 2762 | Разверните Cвернуть |
| Akta urodzeń, małżeństw i zgonów. Количество единиц42 |
79/83/0 | Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Starym Lubotyniu, pow. ostrowski | 1954-1972 | 60 | 0 | Разверните Cвернуть |
| Protokoły sesji GRN i uchwały (sygn. 1–14), protokoły posiedzeń komisji GRN (sygn. 15–25) i Prezydium, uchwały Prezydium (sygn. 26–37), zebrania wiejskie, sołtysi (sygn. 38–40), plany pracy i sprawozdania (sygn. 41–46), plany gospodarcze i sprawozdania z ich wykonania (sygn. 47–48), kontrole zewnętrzne, (sygn. 49–55), budżet i sprawozdania budżetowe 1969–1972 (sygn. 56–57), biuletyny WRN w Warszawie (1965–1967) (sygn. 58–60). Количество единиц60 |
79/84/0 | Akta stanu cywilnego Okręgu Bóżniczego w Pułtusku | 1875-1919 | 77 | 7969 | Разверните Cвернуть |
| . Dział Ogólno-Organizacyjny (1945–1950): protokoły sesji GRN, posiedzeń Prezydium i Zarządu, zebrania wiejskie, wybory sołtysów, (sygn. 1–5). Dział Finansowo-Budżetowy (1945–1952): preliminarze budżetowe, budżety i sprawozdania, plany finansowo-gospodarcze, dzienniki główna (własne i przedsiębiorstw gminnych), księgi dochodów i wydatków budżetowych, księgi sum przechodnich i pozabudżetowych, wykazy posiadaczy gospodarstw rolnych wg miejscowości, wymiar i pobór podatków, sprawy Społecznego Funduszu Oszczędnościowego Rolnictwa, listy płac, zasiłki rodzinne (sygn. 6–72). Dział Gospodarki Gminnej: protokoły połączeń gospodarstw podzielonych fikcyjnie (1949) (sygn. 73). Dział Administracyjny: podania w sprawie sprzedaży nieruchomości (1946) (sygn. 74). Referat Ogólno-Administracyjny (1951–1954): protokoły posiedzeń Prezydium, sesji GRN i komisji, kontrole zewnętrzne, sprawy osobowe pracowników i radnych, zmiany podziału administracyjnego, sołtysi, akta majątku Józefowo, drogownictwo (sygn. 75–86). Referat Finansowy (1951–1954): budżety i sprawozdania (własne i przedsiębiorstw gminnych), karty wynagrodzeń, listy płac i listy wypłat zasiłków rodzinnych, dziennik główna, pobór podatku gruntowego, sprawy Narodowej Pożyczki Rozwoju Sił Polski (sygn. 87–108). Referat Rolny: umowy na dzierżawę gruntów (1954) (sygn. 109). Количество единиц86 |
79/85/0 | Akta stanu cywilnego Parafii Rzymskokatolickiej w Winnicy | 1875-1920 | 43 | 4627 | Разверните Cвернуть |
| Akta urodzeń, małżeństw i zgonów. Aneksy do akt małżeństw. Количество единиц48 |
79/86/0 | Akta stanu cywilnego Parafii Rzymskokatolickiej w Broku | 1826-1913 | 167 | 11508 | Разверните Cвернуть |
| Akta urodzeń, małżeństw i zgonów. Aneksy do akt małżeństw. Количество единиц167 |
79/87/0 | Zarząd Miejski w Broku, pow. ostrowski | 1947-1950 [1960] | 5 | 0 | Разверните Cвернуть |
| Protokoły sesji MRN, protokoły posiedzeń Prezydium (1947) i posiedzeń Zarządu Miejskiego (1947, 1950), sprawozdanie rachunkowe (195). Количество единиц9 |
79/89/0 | Akta stanu cywilnego Parafii Rzymskokatolickiej w Długosiodle | 1875-1922 | 46 | 5209 | Разверните Cвернуть |
| Akta urodzeń, małżeństw i zgonów. Количество единиц55 |
79/90/0 | Akta stanu cywilnego Parafii Ewangelicko-Augsburskiej w Pułtusku | 1843-1934 | 86 | 4121 | Разверните Cвернуть |
| Akta urodzeń, małżeństw i zgonów. Aneksy do akt małżeństw. Количество единиц99 |