Номер фонда Название фонда Дата с Дата до
Показывается 61 в 80 из 901 записей.
Номер Название Крайние даты Количество
единиц
Количество сканов Разверните
все
27/82/0 Starostwo Powiatowe w Słupsku 1945-1950 73 0 Разверните
1.Referat Ogólno- Organizacyjny. Materiały dotyczące organizacji wewnętrznej starostwa, spisu powszechnego z 1946r. oraz protokoły z konferencji i narad z kierownikami urzędów niezespolonych i kierowników referatów- sygn. 1-12, z lat1945- 1950 2.Referat Społeczno- Polityczny. Stosunki władz i ludności polskiej z wojskami radzieckim i .ludności niemieckiej i bezpieczeństwa publicznego- sygn. 13- 18, z lat 1945- 1947 3.Referat Osiedleńczy. Materiały dotyczą akcji uwłaszczeniowej i osiedleńczej na terenie powiatu- sygn. 19- 20, z lat 1945- 1949 4.Referat Przemysłu i Handlu. Ankiety o stanie przedsiębiorstw i zakładów przemysłowych z roku 1945r.stanowią najcenniejsze akta Referatu- sygn. 21- 23, z lat 1945- 1948 5.Referat Zdrowia. Ogólny stan organizacyjny służby zdrowia w powiecie- sygn. 24- 27, z lat1945- 1948 6.Referat Kultury i Sztuki. Materiały dotyczące amatorskiego ruchu kulturalnego w powiecie- sygn. 28- 30 7.Referat Rolnictwa i Reform Rolnych. Sprawozdania statystyczne dot. przebudowy ustroju rolnego, wykazy inwentarza żywnego oraz opisy młynów i innych zakładów przemysłu rolnego na terenie powiatu- sygn. 31- 66, z lat (1945) 1947- 1950 8.Referat Ruchu Drogowego. Materiały pozwalają na dokonanie pełnej oceny stanu dróg i mostów w powiecie i zachodzących zmian- sygn. 67- 74, z lat (1945) 1949- 1950 Количество единиц73
27/83/0 Urząd Skarbowy w Słupsku 1945-1950 41 0 Разверните
1. Ewidencja tytułów wykonawczych 1945-1948 sygn. 1-4 2. Ewidencja podatników 1947-1948 sygn. 5-7 3. Statystyka wpływów podatku bezpośredniego 1945-1948 sygn. 8 4. Zarządzenia, instrukcje, pisma poufne 1947 sygn. 9-10 5. Wymiar podatków od wynagrodzeń 1948-1950 sygn. 11-19 6. Rejestry wymiarowe podatku obrotowego, dochodowego i podatków doraźnych 1945-1950 sygn. 20-39 7. Materiały dotyczące Premiowej Pożyczki Odbudowy Kraju 1946-1948 sygn. 40 8. Sprawozdania personalne 1945-1948 sygn. 41 Количество единиц41
27/85/0 Starostwo Powiatowe Bytów 1945-1950 414 0 Разверните
1.Referat Ogólno- Organizacyjny- Organizacja administracji polskiej- sygn. 1- 71, z lat 1945- 1950 2.Referat Administracyjno- Prawny- Ewidencja ludności, sprawy obywatelstwa- sygn. 72- 127, z lat 1945- 1950 3.Referat Społeczno- Polityczny- Sprawy autochtonów- sygn. 128- 176, z lat 1946- 1950 4.Referat Wojskowy- Kwatery wojskowe, szkoły wojenne- sygn. 177- 181, z lat 1945- 1947 5.Referat Osiedleńczy- Akcja osiedleńcza- sygn. 182- 293, z lat 1945- 1950 6.Referat Przemysłu i Handlu- Sprawozdania z działalności referatu- sygn. 294- 298, z lat 1945- 1949 7.Referat Opieki Społecznej- Wykazy zakładów opiekuńczych- sygn. 299- 307, z lat 1945- 1950 8.Referat Odbudowy- Odbudowa Szkół- sygn. 308- 323, z lat 1945- 1950 9.referat Zdrowia- Sprawozdania Lekarza Powiatowego- sygn. 324- 332, z lat 1945- 1948 10.Referat Kultury i Sztuki- Rejestracja i konserwacja zabytków- sygn. 333- 335, z lat 1945- 1946 11.Referat Rolnictwa i Reform Rolnych- Stan rolnictwa w powiecie- sygn. 336- 405, z lat 1946- 1950 12.Powiatowy Inspektorat Przysposobienia Rolniczego i Wojskowego. Sprawozdania Powiatowego Inspektoratu- sygn. 406, z lat 1947- 1949 13.Aneks do zespołu Starostwo Powiatowe Bytów- sygn. 407- 414, z lat 1945- 1950 Количество единиц414
27/86/0 Powiatowa Rada Narodowa i Wydział Powiatowy Bytów 1945-1950 167 0 Разверните
1.Biuro Prezydialne Powiatowej Rady Narodowej- Protokoły z posiedzeń plenarnych, Protokoły z posiedzeń Prezydium, Akta z poszczególnych Komisji, Sprawozdania z działalności Rady Narodowej- sygn. 1- 75, z lat 1946- 1950 2.Biuro Wydziału Powiatowego: Referat Ogólno- Administracyjny- Protokoły z posiedzeń Wydziału Powiatowego- sygn. 76- 97, z lat 1945- 1950 Referat Finansowo- Budżetowy- Gospodarka finansowa powiatu- sygn. 98- 138, z lat 1945- 1950 Referat Społeczno- Gospodarczy- Zagospodarowanie szkół- sygn. 139- 147, z lat 1946- 1949 Referat Inspekcji- Działalność Zarządów Gmin- sygn. 148- 163, z lat 1946- 1950 Referat Opieki Społecznej- Wykaz i leczenie dzieci anormalnych- sygn. 164, z lat 1949- 1950 3.Aneks- 1972r. – Budżet i kontrole Zarządu- sygn. 165- 167, z lat 1948- 1949 Количество единиц160
27/87/0 Urząd Skarbowy Bytów 1945-1950 22 0 Разверните
1. Biuro Prezydialne Powiatowej Rady Narodowej Protokoły z posiedzeń plenarnych i prezydium, działalność poszczególnych komisji i sprawozdania z działalności PRN 1945-1950 sygn. 1-101 - współpraca PRN z organizacjami politycznymi 2. Biuro Wydziału Powiatowego a) Referat Ogólno - Admistracyjny 1946-1950 sygn. 102-110 - materiały z działalności komisji b)Referat Inspekcji 1946-1950 sygn. 111-123 - protokoły z lustracji gmin c) Referat Finansowy 1946-1949 sygn. 124-159 - budżety i sprawozdania z ich realizacji d) Referat Społeczno-Gospodarczy 1947-1950 sygn. 160-165 - wykazy nieruchomości i gospodarstw e) Referat Opieki Społecznej 1946 sygn. 166-167 - wykazy zapomóg pieniężnych Количество единиц22
27/88/0 Starostwo Powiatowe Sławno 1945-1950 631 41 Разверните
1.Referat Ogólno- Organizacyjny- Sprawozdania sytuacyjne- sygn. 1- 137, z lat 1945- 1950 2.Referat Samorządowy- Protokoły lustracji Zarządów Gminnych- sygn. 138- 143, z lat 1945- 1946 3.Referat Administracyjno- Prawny- Sprawozdania z działalności referatu- sygn. 144- 205, z lat 1945- 1949 4.Referat Karno- Administracyjny-Sprawozdania sytuacyjne referatu- sygn. 206, z lat 1946 5.Referat Ochrony przed pożarami- Sprawozdania z działalności Powiatowej Komendy- sygn., 207- 213, z lat 1946- 1948 6.Referat Społeczno- Polityczny- Sprawozdania sytuacyjne- sygn. 1945- 1949 7.Referat Osiedleńczy- Akcja osiedleńcza- sygn. 292- 434 8.Referat Aprowizacji- Trudności aprowizacyjne- sygn. 435- 443, z lat 14945- 1949 9.Referat Przemysłu i Handlu- Rozwój placówek handlowych- sygn. 444- 479, z lat 1945- 1949 10.Referat Opieki Społecznej- Wykazy obiektów opieki społecznej- sygn. 480- 513, z lat 1945- 1950 11.Referat Odbudowy- Odbudowa zdewastowanych budynków- sygn. 514- 532, z lat 1947- 1950 12.Referat Zdrowia- Organizacja polskiej służby zdrowia- sygn. 533- 559, z lat 1945- 1948 13.Referat Kultury i Sztuki- Wykaz zabytków budownictwa słowiańskiego- sygn. 560- 576, z lat 1945- 1949 14.Referat Rolnictwa i Reform Rolnych- Stan rolnictwa w powiecie- sygn. 577- 616, z lat 1945- 1950 15. Referat Weterynaryjny- Wykaz chorób zwierzęcych- sygn. 617- 629, z lat 1946- 1949 16.Powiatowy Inspektorat Przysposobienia Rolniczego i Wojskowego- sygn. 630- 633, z lat 1946- 1949 Количество единиц631
27/89/0 Powiatowa Rada Narodowa i Wydział Powiatowy Sławno 1945-1950 167 0 Разверните
1.Biuro prezydialne rady- protokoły posiedzeń plenarnych i prezydium rady, uchwały , komisje- sygn. 1- 101, z lat 1945- 1950 2.Referat Ogólno- Administracyjny- protokoły z posiedzeń, organizacja i zakres działania, sprawozdania z działalności- sygn. 102- 110, z lat 1945- 1950 3.Referat Inspekcji- protokoły i sprawozdania z lustracji, protokoły kontroli, nadzór- sygn. 111- 123, z lat 1946-1949 4.Referat Finansowy- budżet, sprawozdania z wykonania budżetu, roczne sprawozdania rachunkowe- sygn. 124- 159, z lat 1945- 1950 5.Referat Społeczno- Gospodarczy- wykazy nieruchomości i gospodarstw rolnych, wykazy dróg- sygn. 160- 165, z lat 1947- 1950 6.Referat Opieki Społecznej- wykazy zapomóg pieniężnych- sygn. 166- 167, z roku 1946 Количество единиц167
27/90/0 Inspektorat Szkolny Sławno 1945-1950 66 0 Разверните
1.Administracja Ogólna- Okólniki i zarządzenia Ministerstwa- sygn. 1- 2, z lat 1945- 1949 2.Biblioteki- Biblioteki Szkolne- Sprawozdania z działalności- sygn. 3- 4, z lat 1946- 1949 3.Budownictwo Szkolne- Remonty i odbudowa szkół- sygn. 5, z lat 1947- 1949 4.Budżety- Budżety Inspektoratu, szkół i przedszkoli- sygn. 6- 8, z lat 1945- 1949 5.Konferencje rejonowe- Protokoły z Konferencji Rejonowych- sygn. 9, z lat 1947- 1949 6.Nauczyciele- Wykazy nauczycieli i dzieci szkolnych- sygn. 10- 12, z lat 1945- 1947 7.Organizacja Szkół- sieć szkolna- Starania o budynki szkolne i nauczycieli- sygn. 13- 24, z lat 1945- 1948 8.Oświata pozaszkolna- Plany pracy i sprawozdania- sygn. 25- 30, z lat 1945- 1950 9.Rada Szkolna Miejscowa- Protokoły z posiedzeń Rad Pedagogicznych- sygn. 31, z lat 1947 10.Religia- Nauka religii dla uczniów- sygn. 32, z lat 1947- 1948 11.Sprawozdania okresowe-Frekwencja w szkołach i wyniki nauczania- sygn. 33, z lat 1949- 1950 12.Statystyka- Sprawozdania szkół i z oświaty pozaszkolnej- sygn. 34- 52, z lat 1946- 1949 13.Szkoły Prywatne- Zamknięcie nielegalnej szkoły w Sulinicach- sygn. 53, z lat 1947- 1948 14.Szkoły Zawodowe- Organizacja szkoły zawodowej w Sławnie- sygn. 54, z lat 1947- 1949 15.Uroczystości- Sprawozdania z dochodu „Święta Oświaty”- sygn. 55- 56, z lat 1946- 1949 16.Zakładanie i utrzymanie szkół- Wykazy szkół i uczniów- sygn. 57, z lat 1946- 1949 17.Zjazdy i Konferencje- Protokoły i referaty- sygn. 58, z lat 1946- 1949 18.Różne- Wykaz i działalność szkolnych organizacji- sygn. 59- 63, z lat 1946- 1950 19.Spółdzielczość- Sprawozdania z działalności Powiatowego Inspektora Spółdzielni Uczniowskiej- sygn. 64, z lat 1947- 1949 20.Poradnia Oświatowa- Plan pracy i sprawozdania z działalności Poradni Oświatowej- sygn. 65, z lat 1947- 1949 21.Sprawozdania statystyczne- Stan szkolnictwa w powiecie- sygn. 66, z lat 1945- 1949 Количество единиц66
27/93/0 Powiatowa Rada Narodowa i Wydział Powiatowy Miastko 1945-1950 160 0 Разверните
1. Biuro Prezydialne Powiatowej Rady Narodowej- Protokoły z posiedzeń plenarnych i prezydium, sprawozdania- sygn. 1- 70, z lat 1945- 1950 2. Biuro Wydziału Powiatowego- Protokoły z posiedzeń Wydziału Powiatowego- sygn. 71- 96, z lat 1945- 1950 Referat Ogólno- Administracyjny- Budżety i ich realizacje- sygn. 97- 145, z lat 1946- 1950 Referat Finansowy- Wykazy i sprawozdania przedsiębiorstw- sygn. 146- 151, z lat 1945- 1950 Referat Społeczno- Gospodarczy- Charakterystyka powiatu- sygn. 152- 158, z lat 1947- 1949 Referat Inspekcji Samorządowej- Dotacje samorządowe na opiekę społeczną- sygn. 152- 158,z lat1946- 1949 Referat Opieki Społecznej- sygn.159, z lat 1947- 1949 3. Protokoły z posiedzeń Prezydium PRN, sygn. 160- 161, z lat 1949 Количество единиц160
27/94/0 Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Słupsku 1950-1973 [1974] 772 44 Разверните
1. Wydział Organizacyjno -Prawny 1950-1973 sygn. 1-479 - realizacja uchwał, ewidencja radnych, plany pracy, protokoły sesji, komisji, kroniki, monografie 2. Komisja Planowania Gospodarczego 1950-1973 sygn. 480-524 - plany pracy, ich realizacja, plany perspektywiczne rozwoju miasta 3. Wydział Finansowy 1950-1973(74) sygn. 525-607 - plany pracy i ich realizacja, plany i sprawozdania finansowe 4. Wydział Budownictwa, Urbanistyki i Architektury 1950-1958 sygn. 608-609 - organizacja, działalność, plany, sprawozdania wydziału 5. Wydział Budżetowo- Gospodarczy 1950-1970 sygn. 610-619 - plany pracy, sprawozdania,ewidencja pieczęci, kontrole 6. Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej 1950-1972 sygn. 620-640 - plany i sprawozdania, kontrole 7. Wydział Komunikacji 1951-1967 sygn. 641-643 - plany, sprawozdania 8. Wydział Oświaty i Wychowania 1950-1958 sygn. 644-658 - konferencje, plany,sprawozdania,projekty organ. Szkół 9. Wydział Handlu , Przemysłu i Usług 1950-1972 sygn. 659-684 - plany pracy, i sprawozdania, kontrole 10.Wydział Rolnictwa i Leśnictwa 1950-1958 sygn. 685-686 - plany i sprawozdania, wykaz uzytkowników gruntów 11. Wydział Spraw Wewnętrznych 1950-1973 sygn. 687-734 - plany pracy i sprawozdania, zmiana imion i nazwisk, mniejszości narodowe, kluby, związki 12.Wydział Zatrudnienia 1951-1973 sygn. 735-739 - plany pracy, kontrole, analizy stanu zatrudnienia 13. Wydział Zdrowia i Opieki Społ. 1950-1973 (74) sygn. 740-760 - plany pracy i sprawozdania 14. Wydział Kultury Fiz. i Turystyki 1952-1958 sygn. 761 - plany i sprawozdania wydziału 15. Wydział Lokalowy 1953-1966 sygn. 762 - plany i sprawozdania wydziału 16. Urząd Stanu Cywilnego 1950-1957 sygn. 763 - plany i sprawozdania wydziału 17. Komenda Zawodowej Straży Poż. 1951-1958 sygn. 764 - plany i sprawozdania wydziału Количество единиц772
27/95/0 Spółdzielnia Pracy Usług Technicznych "Technopomoc" w Słupsku 1957-1966 68 0 Разверните
1.Dział I- Ogólno- Organizacyjny- Statuty, regulaminy, plany, protokoły- sygn. 1- 38, z lat 1957- 1966 2.Dział II- Finansowo- Księgowy- Plany i sprawozdania finansowe- sygn. 39- 47, z lat 1957- 1966 3.Dział III- Techniczny- Dokumentacja projektowo- kosztorysowa- sygn. 48- 68, z lat 1957- 1963 Количество единиц68
27/96/0 Miejska Rada Narodowa i Zarząd Miejski Biały Bór 1945-1950 87 0 Разверните
1.Referat Ogólno- Administracyjny- Organizacja polskiej władzy- sygn. 1- 19, z lat 1945- 1950 2.Referat Finansowo- Budżetowy- Budżety- sygn. 20- 43, z lat 1945- 1950 3.Referat Gospodarki Miejskiej (gminnej)- Sprawy osiedleńcze, zatrudnienia- sygn. 44- 67, z lat 1945- 1950 4.Referat Administracji Społecznej- Sprawy wyznaniowe, oświata i kultura- sygn. 68- 75, z lat 1945- 1950 5.Referat Administracyjny- Ilość i skład mieszkańców- sygn. 76- 87, z lat 1945- 1950 Количество единиц87
27/97/0 Miejska Rada Narodowa i Zarząd Miejski Darłowo 1945-1950 64 0 Разверните
1.Referat Ogólno- Administracyjny- Protokoły posiedzeń MRN i jej Prezydium- sygn. 1- 38, z lat 1945- 1950 2.Referat Finansowy- Działalność finansowo- gospodarcza miasta- sygn. 39- 61, z lat 1945- 1950 3.Referat Społeczny- Szkolnictwo, biblioteki miejskie- sygn. 62- 64, z lat 1945- 1950 Количество единиц64
27/99/0 Urząd Skarbowy Sławno 1945-1950 21 0 Разверните
Z uwagi na szczątki materiałów, akta ułożono według grup rzeczowych: 1. Rejestry przedsiębiorstw przemysłowych i handlowych 1945 sygn. 1-2 2. Rejestr podatku od wzbogacenia wojennego 1945-1946 sygn. 3 3. Rejestry wymiarowe podatku dochodowego i obrotowego 1945-1947 sygn. 4-11 4. Rejestry wymiarów doraźnych 1946-1949 sygn. 12-14 5. Ewidencja posiadaczy nieruchomości 1947 sygn. 15 6. Rejestr przypisów i odpisów podatku obrotowego 1947 sygn. 16 7. Ewidencja spraw przekazanych Obywatelskiej Komisji Podatkowej 1949-1950 sygn. 17 8. Rejestr podatku od nieruchomościi lokali 1949 sygn. 18 9. Rejestry spraw karnych 1948 sygn. 19-21 Количество единиц21
27/101/0 Inspektorat Szkolny Bytów 1945-1950 98 0 Разверните
1.Wytyczne i zarządzenia Inspektora Szkolnego i władz nadrzędnych- sygn. 1- 2, z lat 1946- 1950 2.Sprawy kadrowe nauczycieli i pracowników oświatowych- Wykazy pierwszych nauczycieli, trudności w obsadzie poszczególnych szkół, kwalifikacje zawodowe, dokształcenie nauczycieli, wychowawczyń przedszkoli i innych pracowników oświatowych - sygn. 3- 13, z lat 1945- 1950 3.Sprawy finansowo- gospodarcze szkolnictwa-Finansowanie rozwoju szkolnictwa ze środków państwowych i samorządowych - sygn. 14- 29, z lat 1946- 1950 4.Obiekty szkolne-Stan, odbudowa zdewastowanych i wyposażenie wszystkich szkół i przedszkoli. Inwentaryzacja obiektów szkolnych - sygn. 30- 34, z lat 1945- 1949 5.Organizacja szkół i przedszkoli- Organizacja sieci szkół, przedszkoli i ośrodków oświaty dorosłych- sygn. 35- 37, z lat 1946- 1950 6.Opieka nad dzieckiem- Opieka w różnych formach- sygn. 38- 48, z lat 1946- 1950 7.Biblioteki i czytelnictwo- Sieć i stan bibliotek szkolnych, sprawozdania z rozwoju czytelnictwa. Działalność Biblioteki Powiatowej- sygn. 49- 51, z lat 1947- 1950 8.Oświata dorosłych- Stan i zwalczanie analfabetyzmu w powiecie, organizacja kursów dokształcających, repolonizacyjnych, organizacja i działalność uniwersytetów powszechnych- sygn. 52- 62. z lat 1945- 1950 9.Narady i konferencje- Protokoły z narad nauczycieli, kierowników szkół, konferencji powiatowych i sierpniowych- sygn. 63- 67, z lat 1946- 1950 10.Plany i sprawozdania statystyczno- Sprawozdania sytuacyjne Inspektora Szkolnego ze stanu całokształtu szkolnictwa- opisowe- sygn. 68- 98, z lat 1945- 1950 Количество единиц98
27/102/0 Prezydium Powiatowej Rady Narodowej i Urząd Powiatowy w Bytowie 1950-1975 813 0 Разверните
1.Wydział Organizacyjno- Prawny- protokoły sesji, spotkania radnych z wyborcami, komisje protokoły posiedzeń prezydium, podział administracyjny powiatu, kontrole, kronika- sygn. 1-283, z lat 1950- 1975 2.Powiatowa Komisja Planowania Gospodarczego- protokoły kolegium, plany gospodarcze i ich realizacja, bilanse siły roboczej, inwestycje, lokalizacja ogólna- sygn. 284- 375, z lat 1951- 1975 3.Wydział Finansowy- budżety i ich realizacje, sprawozdania statystyczne i opisowe, kontrole- sygn. 376- 477, z lat 1951- 1975 4.Inspektorat Oświaty (Wydział Oświaty)- protokoły posiedzeń, narad i konferencji, projekty organizacyjne szkół oraz sprawozdania statystyczne szkół i placówek Oświatowo- wychowawczych, wizytacje i inspekcje, oświata dorosłych i walka z analfabetyzmem, sprawy narodowościowe, informacje z różnych akcji i uroczystości- sygn. 478- 616, z lat 1950- 1975 5.Wydział Kultury- protokoły narad, plany i programy rozwoju oraz sprawozdania z działalności placówek kulturalno- oświatowych, kontrole, obchody i uroczystości, Muzeum Zachodnio- Pomorskie 6.Powiatowy Komitet Kultury Fizycznej i Turystyki- protokoły posiedzeń Komitetu, komisji i organizacji działających w dziedzinie sportu i turystyki, sprawozdania, kontrole- sygn. 636- 645, z lat 1961- 1975 7.Wydział Spraw Wewnętrznych- organizacja i sprawozdania, kontrole, zmiana imion i nazwisk, odtwarzanie i ustalanie treści aktów stanu cywilnego, poświadczenia obywatelstwa, sprawy narodowościowe stowarzyszenia- sygn. 646- 721, z lat 1950- 1975 8.Wydział Skupu- posiedzenia zespołu koordynacyjnego, plany i sprawozdania z obowiązkowych dostaw, kontraktacji i skupu, kontrole- sygn. 722- 750, z lat 1952- 1975 Количество единиц813
27/103/0 Prezydium Powiatowej Rady Narodowej i Urząd Powiatowy w Słupsku 1950-1975 1186 0 Разверните
1.Wydział Organizacyjno- Prawny- protokoły sesji, radni, protokoły posiedzeń prezydium, organizacje, plany i sprawozdania z działalności rady i jej organów, zarządzenia i decyzje, podział administracyjny powiatu, kontrole- sygn. 1- 387, z lat 1950- 1975 2.Powiatowa Komisja Planowania Gospodarczego- posiedzenia kolegium, plany wieloletnie i roczne, analizy, bilanse siły roboczej, analizy i opracowania dotyczące sytuacji gospodarczej oraz zagadnień morskich i Słowiańskiego Parku Narodowego, sprawy inwestycyjne- sygn. 388- 541, z lat 1952- 1975 3.Wydział Finansowy- budżety jednostkowe i zbiorcze, sprawozdania statystyczne i opisowe, kontrole i inspekcje, plany pracy- sygn542- 705, z lat 1950- 1975 4.Inspektorat Oświaty (Wydział Oświaty)- protokoły narad i odpraw pracowników pedagogicznych, projekty organizacyjne szkół, sprawozdania statystyczne jednostkowe i zbiorcze szkół i placówek oświatowo- wychowawczych, oceny i informacje z działalności, lustracje, uniwersytety powszechne i oświata dorosłych 5.Wydział Kultury- plany i sprawozdania z działalności wydziału i placówek kulturalno- oświatowych, kontrole- sygn. 917- 926, z lat 1951- 1958, 1962- 1975 6.Powiatowy Komitet Kultury Fizycznej- materiały dotyczące rozwoju sportu na terenie powiatu- sygn. 927, z roku 1952 7.Wydział Spraw Wewnętrznych- zmiana imion i nazwisk, nadania i poświadczenia oraz stwierdzenia posiadania lub utraty obywatelstwa polskiego, ustalanie i odtwarzanie aktów stanu cywilnego,kontrole, sprawy wywłaszczeniowe, zagadnienia narodowościowe mniejszości- sygn. 928- 1037, z lat 1950- 1974 8.Wydział Skupu- protokoły posiedzeń, zestawienia, informacje analizy i sprawozdania, protokoły kontroli zewnętrznych- sygn. 1038- 1092, z lat 1959- 1974 9.Wydział Rolnictwa i Leśnictwa- analizy oceny wydziału, plany gospodarcze i sprawozdania z ich realizacji, wykonanie budżetu, protokoły z narad i odpraw wydziału, protokoły kontroli, materiały dotyczące szkół przysposobienia rolniczego- sygn. 1093- 1152, z lat 1950- 1975 10.Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej- plany gospodarcze wydziału, sprawozdania statystyczne, kontrole zewnętrzne, jednostka dotycząca cmentarnictwa- sygn. 1153- 1161, 1186 z lat 1951- 1975 11.Wydział Komunikacji- sprawy organizacyjne, protokoły kontroli, roczne sprawozdania statystyczne, plany gospodarcze i ich wykonanie, jednostka dotycząca sieci dróg i mostów- sygn. 1162- 1171, z lat 1950- 1975 12.Wydział Architektury i Budownictwa- Plany i sprawozdania- sygn. 1172, z lat 1950- 1958 13.Wydział Handlu, Przemysłu i Usług- plany rozwoju, plany gospodarcze i sprawozdania z ich wykonania, plany pracy, protokoły kontroli, ewidencja placówek handlowych i usługowych- sygn. 1173- 1180, z lat 1950- 1975 14.Wydział Zdrowia i Opieki Społecznej- plany pracy i sprawozdania, plany gospodarcze, sprawozdania finansowe- sygn. 1181- 1184, z lat 1950- 1958 15.Wydział Zatrudnienia i Spraw Socjalnych- plany pracy i sprawozdania z ich wykonania- sygn. 1185, z lat 1952- 1958 Количество единиц1184
27/104/0 Prezydium Powiatowej Rady Narodowej i Urząd Powiatowy w Miastku 1950-1975 549 0 Разверните
1.Wydział Organizacyjno- Prawny- protokoły sesji, spotkania radnych z wyborcami, komisje, protokoły posiedzeń prezydium, narady przewodniczących i sekretarzy, sprawozdania i informacje z działalności, podział administracyjny powiatu, kontrole- sygn. 1- 268, z lat 1950- 1975 2.Powiatowa Komisja Planowania Gospodarczego- protokoły posiedzeń kolegium, plany gospodarcze i ich realizacja- zagospodarowanie obiektów gospodarczych- sygn. 269- 300, z lat 1954- 1974 3.Wydział Finansowy- budżety i ich realizacja, sprawozdania statystyczne i opisowe, kontrole- sygn. 301- 386, z lat 1950- 1975 4.Inspektorat Oświaty (Wydział Oświaty)- okólniki własne, projekty organizacyjne szkół oraz sprawozdania statystyczne szkół i placówek oświatowo- wychowawczych, lustracje i wizytacje, oświata dorosłych- sygn. 387- 461, z lat 1950- 1974 5.Wydział Kultury- plany, sprawozdania z działalności wydziału i placówek kulturalno- oświatowych, kontrole- sygn. 462- 467 6.Powiatowy Komitet Kultury Fizycznej i Turystyki- protokoły posiedzeń komitetu oraz komisji działających w dziedzinie kultury fizycznej i turystyki, kontrole- sygn. 468- 470, z lat 1963- 1965, 1967- 1973 7.Wydział Spraw Wewnętrznych- organizacja i sprawozdania, kontrole, zmiana imion i nazwisk, odtwarzanie i ustalanie treści aktów stanu cywilnego, poświadczenia obywatelstwa, repatriacje, stowarzyszenia- sygn. 471- 502, z lat 1950- 1975 8.Wydział Skupu- posiedzenia zespołu koordynacyjnego, sprawozdania z obowiązkowych dostaw, kontrole- sygn. 503- 506, z lat 1959- 1972 9.Wydział Rolnictwa i Leśnictwa- posiedzenia zespołu rolnego, plany i sprawozdania, spółdzielnie produkcyjne, związki hodowców i producentów- sygn. 507- 519, z lat 1951- 1974 10.Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej- organizacja, plany gospodarcze i finansowe oraz sprawozdania z wykonania, sprawozdania statystyczne i informacje kontrolne- sygn. 520- 530, z lat 1951- 1958, 1964- 1975 11.Wydział Handlu, Przemysłu i Usług- plany rozwoju, plany gospodarcze i sprawozdania z ich wykonania- sygn. 531- 540, z lat 1951- 1975 12.Wydział Zatrudnienia i Spraw Socjalnych- informacje z realizacji zadań polityki zatrudnienia, kontrole zewnętrzne- sygn. 541- 546, z lat1960- 1974 13.Wydział Budownictwa, Urbanistyki i Architektury- analizy z ruchu budowlanego, protokoły kontroli zewnętrznych- sygn. 547- 549, z lat 1960- 1972 Количество единиц549
27/105/0 Prezydium Powiatowej Rady Narodowej i Urząd Powiatowy w Sławnie 1950-1975 832 0 Разверните
1.Wydział Organizacyjno- Prawny- protokoły Sesji, Komisje, spotkania radnych z wyborcami, org. urzędu, realizacja uchwał Sesji i Prezydium, kontrole- sygn. 1- 323, 827- 828 z lat 1950- 1974 2.Powiatowa Komisja Planowania Gospodarczego- plany społeczno- gospodarcze, programy rozwoju powiatu, lokalizacja inwestycji, obiektów- sygn. 324- 390, 829 z lat 1953- 1975 3.Wydział Finansowy- budżety, bilanse, zestawienia statystyczne i analityczne, kontrole finansowe- sygn. 391- 496,z lat 1950- 1975 4.Inspektorat Oświaty- plany pracy, sprawozdania, narady, plany i sprawozdania finansowe, sprawozdania statystyczne, kontrole szkół i placówek opiekuńczych, projekty organizacyjne szkół, sieć szkół i przedszkoli- sygn. 497- 629, z lat 1950- 1975 5.Wydział Kultury- plany i sprawozdania, sieć bibliotek, domów kultury- sygn. 630- 641,830- 831 z lat 1951- 1975 6.Powiatowy Komitet Kultury Fizycznej i Turystyki- plany i sprawozdania- sygn. 642- 644, z lat 1952- 1974 7.Wydział spraw Wewnętrznych- plany i sprawozdania ,zmiana nazwisk i imion, odtwarzanie i ustalanie aktów stanu cywilnego, poświadczenie obywatelstwa, sprawy narodowościowe- sygn. 645- 699, z lat 1950- 1975 8.Wydział Rolnictwa, Leśnictwa i Skupu- plany i sprawozdania, organizacje rolnicze, SKR, SPR, kontrole- sygn. 700- 730, z lat 1950- 1975 9.Wydział Budownictwa, Urbanistyki i Architektury- działalność wydziału, plany i sprawozdania- sygn. 731- 736,z lat 1952- 1975 10.Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej- plany i sprawozdania, kontrole, cmentarnictwo- sygn. 737- 767, z lat 1952- 1958 11.Wydział Handlu, Przemysłu i Usług- lokalizacja sieci handlowej i usługowej, narady, odprawy wydziału, plany i sprawozdania, zarządzenia własne- sygn. 768- 800 12.Wydział Zdrowia i Opieki Społecznej- plany i sprawozdania, protokoły kontroli, organizacja lecznictwa- sygn. 801- 810, z lat 1950- 1975 13. Wydział Zatrudnienia i Spraw Socjalnych- organizacja pracy wydziału, sprawozdania i analizy- sygn. 811- 822, z lat 1951- 1975 14.Powiatowa Komenda Straży Pożarnych- plany pracy, sprawozdania, protokoły kontroli- sygn. 823, z lat 1957- 1958 15.Wydział statystyki- plany pracy, informacje statystyczne- sygn. 824, z lat 1953- 1957 16.Wydział Komunikacji- plany i sprawozdania- sygn. 825, z lat 1951- 1958 17.Wydział Budżetowo- gospodarczy- normatywy kancelaryjno-archiwalne, bilanse roczne- sygn. 826, z lat 1958- 1959 Количество единиц832
27/106/0 Inspektorat Szkolny Miastko 1946-1950 28 0 Разверните
1. Sprawozdania sytuacyjne Inspektora Szkolnego 1947-1950 sygn. 1-21 - materiały opisowe i statystyczne 2. Organizacja szkół i przedszkoli 1946-1950 sygn. 22-28 - budżety, okólniki i zarządzenia Количество единиц28
Показывается 61 в 80 из 901 записей.