Bestandssignatur Der Name des Bestandes Datum von Datum bis
Zeige 1 bis 60 von 3.436 Einträgen.
Bestandssignatur Bestandsname Laufzeit Anzahl der
Einheiten
Anzahl der Scans Alles
erweitern
59/1/0 Akta miasta Rzeszowa 1569-1944 [1945-1952] 4257 36567 erweitern
Akta z okresu do roku 1772: Przywileje dla miasta, lata 1569–1750, 12 j.a. – dokumenty wydane przez kancelarię królewską i właścicieli miasta; Księgi rady miejskiej, lata 1591–1628, 3 j.a.; Akta Ławy Miejskiej, lata 1610–1798, 13 j.a. Akta cechów, lata 1569–1738, 4 j.a. – przywileje dla cechu szewców, wydanych przez właścicieli miasta. Akta z okresu 1772–1918: Dział Ogólno – Organizacyjny, lata 1796–1919, 261 j.a. – -organizacja wewnętrzna magistratu z 1887 r., protokoły z posiedzeń i uchwały Rady Miejskiej, Magistratu, Zarządu miasta, sprawy wyborów do Sejmu Krajowego, rady miejskiej, korespondencja dotycząca zatrudnienia pracowników, akta Naczelnego Komitetu Narodowego w Rzeszowie, akta Okręgowego Towarzystwa Rolniczego, pomoce kancelaryjne i registraturalne; Dział Finansowy, lata 1784–1924, 588 j.a. – budżety i sprawozdania z ich realizacji, księgi finansowe, korespondencja w sprawach finansowych i podatkowych, dzienniki podawcze kasy; Dział Gospodarki Społecznej, lata 1807–1918, 284 j.a. – korespondencja dotycząca szkolnictwa podstawowego, średniego, zawodowego, sprawy Komitetu Parafialnego, korespondencja dotycząca szpitala, zdrowotności mieszkańców, spraw sanitarnych, opieki społecznej, fundacji min. Towarnickiego, Gałęzowskiego, Spytka Ligęzy, ks. J. Łukaszkiewicza; Dział Gospodarki Gminnej, lata 1728–1929, 882 j.a. – księgi gruntowe miasta Rzeszowa, wykazy właścicieli domów, protokoły parcelowe, plany miasta, przywilej cesarza Ferdynanda I na odbywanie jarmarków z 1838 r., kontrakty kupna, sprzedaży realności miejskich, sprawy przemysłu, korespondencja dotycząca budowy kanalizacji, wodociągów, akta dotyczące rzeźni, gazowni, cmentarza (remonty, cenniki, regulaminy, sprawy handlu miejskiego i aprowizacji miasta, sprawy cechów, spisy ludności, sprawy wojskowe, sprawy porządkowe i sanitarne, straż pożarna, policja miejska, sprawy dotyczące ściągania długów, Sąd Rozjemczy, projekty techniczne budynków, sprawy przynależności gminnej, paszportowe i emigracji. Akta z okresu 1918–1939: Dział Ogólno – Organizacyjny, lata 1849–1945, 131 j.a. – protokoły z posiedzeń Rady, Zarządu Miejskiego, księgi uchwał, wybory do rady miejskiej, zatrudnienia funkcjonariuszy miejskich, sprawy policji, utrzymania porządku, pomoce kancelaryjne i registraturalne (dzienniki podawcze, indeksy), afisze; Dział finansowy, lata 1918–1940, 353 j.a. – bilanse i budżety oraz sprawozdania z ich realizacji, inwentarze majątku gminnego, księgi finansowe i podatkowe, sprawy płac, sprawy funduszy – cmentarnego, drogowego, emerytalnego, szpitalnego itp.; Dział Gospodarki Społecznej, lata 1902–1944, 209 j.a. – sprawy funkcjonowania poczty, akta dotyczące fundacji (Fircowskiego, Gałęzowskiego, Hanasiewicza, Jędrzejowicza), korespondencja dotycząca zdrowotności mieszkańców, leczenie chorych, sprawy sanitarne, sprawy szkolnictwa podstawowego i zawodowego, akta Komitetu Pomocy Zimowej, opłat targowych, sprawa budowy pomnika płk. L. Lisa Kuli, sprawy zieleni miejskiej i komunikacji, wodociągi i kanalizacja, rozbudowa Elektrowni Miejskiej, sprawy Cegielni Miejskiej, materiały dotyczące cechów, stowarzyszeń przemysłowych, rękodzielników; Dział Gospodarki Gminnej, lata 1822–1944 [1947], 738 j.a. – spis ludności, sprawy przynależności gminnej, rejestry poborowych, wykazy dziewcząt i chłopców, chrześcijańskich i izraelickich, sprawy policyjne, książki meldunkowe, sprawy budownictwa – projekty techniczne budynków, budowa koszar, regulacja rzeczki Mikośka; Okres wojny 1939–1944: Dział Organizacyjno – Administracyjny, lata 1939–1944, 28 j.a. – akta Tymczasowego Zarządu Miejskiego, organizacja biur Komisariatu Miasta Rzeszowa, zarządzenia Komisarza Miasta, starosty i innych władz okupacyjnych, afisze i materiały propagandowe („Polskie wiadomości prasowe”, „Nowiny dla Polskiej Wsi”, korespondencja dotycząca zatrudnienia; Dział Finansowy, lata 1919–1944 [1945, 1947, 1952], 231 j.a. – bilanse, budżety, księgi finansowe, sprawy podatkowe, sprawy przedsiębiorstw komunalnych; Dział Gospodarki Społecznej, lata 1932–1944, 44 j.a. – sprawy polskich jeńców wojskowych (podania o zwolnienie z obozów, zapomogi), sprawy fundacji, akta Polskiego Komitetu Opiekuńczego, akta niemieckich organizacji – Związek Niemców, sprawy cechów; Dział Gospodarki Gminnej, lata 1931–1944 [1945–1948], 205 j.a. – dzierżawy majątków opuszczonych, administrowanie majątkiem pożydowskim, statystyka cen, spis zwierząt gospodarskich, użytków rolnych, rejestry domów, indeksy zmarłych Żydów, książki meldunkowe, dokumentacja techniczna i budowlana budynków, kartoteka mieszkańców; Akta zinwentaryzowane, lata 1788–1944, 304 j.a. – odpis urbarium józefińskiego, korespondencja w sprawach sądowych 1747–1865, dziennik podawczy spraw sądowych 1820–1824, projekty techniczne budynków, sprawy finansowe, akta towarzystw i fundacji, plany sytuacyjne miasta, nadania honorowego obywatelstwa, plany koszar, opis sytuacji finansowej i majątkowej miasta w latach 1935–1938, akta osobowe pracowników, akta cechów, karty żywnościowe, sprawy przedsiębiorstw komunalnych, sprawy wodno – kanalizacyjne, budżety, wybory do Rady Miejskiej, dzienniki podawcze kasy miejskiej, sprawy przyłączeń do wodociągu miejskiego, kanalizacja Osiedla Robotniczego, remont koszar miejskich, rozbudowa miejskich wodociągów. [na podstawie wstępu do inwentarza oprac. D. Olszanecka, Rzeszów 2016] Anzahl der Einheiten4245
59/2/0 Społeczny Komitet Radiofonizacji Kraju Zarząd Okręgu w Rzeszowie 1948-1953 34 0 erweitern
Dział Organizacyjny; lata 1948-1953, sygn. 1-20 - Sprawozdania z działalności Zarządu Okręgowego, protokoły z zebrań Zarządu Okręgowego, zarządów Oddziałów, protokoły z konferencji organizowanych w Zarządzie Okręgowym; Dział Radiofonizacji; lata 1949 - 1952, sygn. 21 - 24 - Protokoły z posiedzeń Okręgowej Komisji podziału odbiorników (1949-1959), korespondencja dot. przydziału sprzętu i odbiorników radiowych; Dział Finansowy; lata 1948 - 1953, sygn. 25 - 28 - Preliminarze budżetowe, bilanse Zarządu Okręgu, rozliczenia subwencji; Zinwentaryzowano podczas skontrum; lata 1948-1959, sygn. 29-34 - Sprawy personalne pracowników Zarządu Okręgu, sprawy dot. radiofonizacji, organizacji Komitetu i sprawozdania Zarządu. Anzahl der Einheiten34
59/3/0 Inspektorat Szkolny w Rzeszowie 1945-1950 14 0 erweitern
1. Dział Ogólno - Administracyjny; lata 1945 - 1950, sygn. 1 - 4 - Sprawozdania z działalności inspektoratu za lata 1945/46, wykazy nauczycieli wyjeżdżających na Ziemie Zachodnie, okólniki i zarządzenia własne. 2. Dział Szkolnictwa Powszechnego; lata 1945 - 1950, sygn. 5 - 8 - Zestawienia zbiorcze projektów organizacji szkół powszechnych 1948 - 1950, wykazy zbiorcze szkół. 3. Dział Opieki nad Dzieckiem; lata 1946 - 1950, sygn. 9 - 11 - Sprawozdania statystyczne z działalności przedszkoli i wizytacji w przedszkolach. 4. Dział Finansowy; lata 1947 - 1950, sygn. 12 - 13 - Plan inwestycyjny 3-letni i 6-letni w zakresie budownictwa szkolnego, wykonanie budżetu za rok 1949; Sygn. 14, lata 1946-1947 - zestawienie projektów organizacji szkół powszechnych. Anzahl der Einheiten14
59/4/0 Zbiór szczątków zespołów Kas Stefczyka powiatu rzeszowskiego 1898-1951 [1951-1953] 0 0 erweitern
1. Kasa Stefczyka w Babicy; lata 1927 - 1951, sygn. 1 - 14; Protokoły posiedzeń Zarządu 1928 - 1935, księgi udziałów 1927 - 1949, księgi wkładów oszczędnościowych 1928 - 1951, protokoły z rewizji kasy 1941, 1943, 1946; 2. Kasa Stefczyka w Boguchwale; lata 1905 - 1953, sygn. 1 - 5; Księga protokołów z walnych zebrań 1905 - 1949, Księga udziałów i pożyczek 1924 - 1929, Księga wkładów 1917 - 1950, protokoły z rewizji kasy 1944 - 1953; 3. Kasa Stefczyka w Bratkowicach; lata 1934 - 1943, sygn. 1; Książka pożyczek długoterminowych; 4. Kasa Stefczyka w Futomie; lata 1928 - 1948, sygn. 1 - 3; Ewidencja członków 1928 - 1948, rejestry członków 1928 - 1935; 5. Kasa Stefczyka w Krasnem; lata 1942 - 1949, sygn. 1; Księga wkładów; 6. Kasa Stefczyka w Lubeni; lata 1911 - 1949, sygn. 1 - 13; Protokoły z walnych zebrań 1911 - 1949, z Zarządu 1937 - 1947, księgi udziałów 1936 - 1947, pożyczek 1937 - 1939, sprawozdania z działalności 1946 - 1947, protokoły rewizji 1947 - 1949; 7. Kasa Stefczyka w Łące; lata 1928 - 1951, sygn. 1 - 4; Księga udziałów i pożyczek 1928 - 1951; 8. Kasa Stefczyka w Malawie; lata 1912 - 1947, sygn. 1 - 25; Protokoły posiedzeń Zarządu 1912 - 1934, rejestry członków 1924 - 1940, budżety 1940 - 1943, sprawozdania roczne finansowe z działalności za lata 1927 - 1947, protokoły z rewizji 1914...1947; 9. Kasa Stefczyka w Medyni Głogowskiej; lata 1946 - 1950, sygn. 1 - 3; Księga kosztów handlowych, księga kasowa; 10. Kasa Stefczyka w Mrowli; lata 1948 - 1950, sygn. 1; Księga udziałów i pożyczek. 11. Kasa Stefczyka w Przewrotnem; lata 1918 - 1922, sygn. 1; Księga protokołów Komisji; 12. Kasa Stefczyka w Przybyszówce; lata 1939 - 1950, sygn. 1 - 3; Księga udziałów i pożyczek 1939 - 1949, Księga kasowa 1940 - 1950, Księga Główna 1944 - 1950; 13. Kasa Stefczyka w Słocinie; lata 1927 - 1950, sygn. 1 - 6; Rejestr członków 1939 - 1950, księgi udziałów i pożyczek 1927 - 1950, księgi wkładów oszczędności 1929 - 1935, Dziennik Główna 1941 - 1946; 14. Kasa Stefczyka w Staromieściu; lata 1933 - 1950, sygn. 1 - 5; Księga pożyczek 1933 - 1950, wkładek oszczędności 1934 - 1949, Dziennik Główna 1937 - 1948; 15. Kasa Stefczyka w Staroniwie; lata 1937 - 1949, sygn. 1 - 2; Księga pożyczek długoterminowych 1937 - 1949, Dziennik Główna 1942 - 1949; 16. Kasa Stefczyka w Stobiernej; lata 1916 - 1950, sygn. 1 - 3; Księga wkładów oszczędności 1916 - 1947, księga udziałów i pożyczek 1938 - 1950; 17. Kasa Stefczyka w Świlczy; lata 1919 - 1950, sygn. 1 - 3; Księgi pożyczek 1939 - 1950, księgi udziałów 1942 - 1949, wkładów oszczędności 1919 - 1941; 18. Kasa Stefczyka w Trzcianie; lata 1936 - 1950, sygn. 1 - 5; Księgi wkładów 1936 - 1942, udziałów i pożyczek 1946 - 1950, księgi główne 1940 - 1949; 19. Kasa Stefczyka w Trzebownisku; lata 1927 - 1950, sygn. 1 - 3; Księgi wkładów oszczędności 1927 - 1940, księgi pożyczek 1938 - 1950, Dziennik Główna 1941 - 1950; 20. Kasa Stefczyka w Tyczynie; lata 1898 - 1946, sygn. 1 - 12; Księgi wkładek oszczędnościowych 1898 - 1914, księgi pożyczek 1926 - 1946, sprawozdania finansowe za lata 1937 - 1940; 21. Kasa Stefczyka w Zaczerniu; lata 1942 - 1950, sygn. 1 - 4; Księgi protokołów Zarządu 1948 - 1950, Księga udziałów 1948 - 1950, pożyczek długoterminowych 1942 - 1950, Dziennik Główna 1944 - 1950; 22. Kasa Stefczyka w Zgłobniu; lata 1901 - 1950, sygn. 1 - 4; Księga protokołów z walnych zebrań 1901 - 1950, Dziennik Główna 1942 - 1950. Anzahl der Einheiten121
59/4/1 Kasa Stefczyka w Babicy 1927-1951 14 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten14
59/4/2 Kasa Stefczyka w Boguchwale 1905-1950 5 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten5
59/4/3 Kasa Stefczyka w Bratkowicach 1934-1950 1 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten1
59/4/4 Kasa Stefczyka w Futomie 1928-1949 3 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten3
59/4/5 Kasa Stefczyka w Krasnem 1942-1949 1 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten1
59/4/6 Kasa Stefczyka w Lubeni 1911-1949 13 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten13
59/4/7 Kasa Stefczyka w Łące 1928-1951 4 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten4
59/4/8 Kasa Stefczyka w Malawie 1912-1947 25 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten25
59/4/9 Kasa Stefczyka w Medyni Głogowskiej 1946-1950 3 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten3
59/4/10 Kasa Stefczyka w Mrowli 1948-1950 1 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten1
59/4/11 Kasa Stefczyka w Przewrotnem 1918-1922 1 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten1
59/4/12 Kasa Stefczyka w Przybyszówce 1939-1950 3 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten3
59/4/13 Kasa Stefczyka w Słocinie 1927-1950 6 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten6
59/4/14 Kasa Stefczyka w Staromieściu 1933-1950 5 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten5
59/4/15 Kasa Stefczyka w Staroniwie 1937-1949 2 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten2
59/4/16 Kasa Stefczyka w Stobiernej 1916-1950 3 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten3
59/4/17 Kasa Stefczyka w Świlczy 1919-1950 3 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten3
59/4/18 Kasa Stefczyka w Trzcianie 1936-1950 5 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten5
59/4/19 Kasa Stefczyka w Trzebownisku 1927-1950 3 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten3
59/4/20 Kasa Stefczyka w Tyczynie 1898-1946 12 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten12
59/4/21 Kasa Stefczyka w Zaczerniu 1942-1950 4 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten4
59/4/22 Kasa Stefczyka w Zgłobniu 1901-1950 4 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten4
59/5/0 Zbiór szczątków zespołów Kas Stefczyka powiatu łańcuckiego 1905-1951 0 0 erweitern
1. Kasa Stefczyka w Białobrzegach; lata 1931 - 1951, sygn. 1 - 5; Dziennik Główna, Księga kasowa 1944 - 1950, Księga rachunków i kosztów 1948 - 1950, Księga lokat 1937 - 1951; 2. Kasa Stefczyka w Brzózie Królewskiej; lata 1931 - 1950, sygn. 1 - 3; Sprawozdania z działalności za I. pół. 1950 r., Księga pożyczek krótkoterminowych 1931 - 1938, Dziennik Główna 1938 -1949; 3. Kasa Stefczyka w Budach Łańcuckich; lata 1914 - 1950, sygn. 1 - 10; Księgi protokołów z walnych zebrań 1916 - 1949, z posiedzeń Zarządu 1914 - 1948, z Rady Nadzorczej 1944 - 1950, Księga zgłoszeń o pożyczki 1942 - 1950, księgi kasowe, Główna, kosztów 1936 - 1950; 4. Kasa Stefczyka w Giedlarowej; lata 1949 - 1950, sygn. 1; Sprawozdania z działalności i bilans surowy za rok 1949; 5. Kasa Stefczyka w Kosinie; lata 1937 - 1950, sygn. 1 - 2; Księga kasowa 1939 - 1950, Dziennik Główna 1937 - 1950; 6. Kasa Stefczyka w Kraczkowej; lata 1940, sygn. 1; Dziennik Główna 1940; 7. Kasa Stefczyka w Krzemienicy; lata 1905 - 1950, sygn. 1 - 4; Księgi protokołów z walnych zebrań, posiedzeń Zarządu 1905 - 1949, Księga kasowa 1938 - 1950, Dziennik Główna 1943 - 1950; 8. Kasa Stefczyka w Łańcucie; lata 1913 - 1951, sygn. 1 - 28; Księgi protokołów z walnych zebrań 1914 - 1942, posiedzeń Zarządu 1913 - 1949, z rewizji 1924 - 1950, księgi pożyczek 1913 - 1936, Dzienniki Główna 1913 - 1951; 9. Kasa Stefczyka w Rakszawie; lata 1906 - 1950, sygn. 1 - 6; Księgi protokołów z walnych zebrań 1906 - 1950, posiedzeń Zarządu 1943 - 1950, sprawozdania z działalności 1939 - 1942, Księga pożyczek 1928; 10. Kasa Stefczyka w Sarzynie; lata 1948 - 1950, sygn. 1; Sprawozdania z działalności, bilanse surowe 1948 - 1950; 11. Kasa Stefczyka w Soninie; lata 1910 - 1951, sygn. 1 - 3; Protokoły z walnych zebrań 1910 - 1949, Księga kasowa 1939 - 1951; 12. Kasa Stefczyka w Woli Dalszej; lata 1938 - 1950, sygn. 1 - 5; Protokoły z walnych zebrań 1938 - 1949, z posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej 1943 - 1950, Księga zgłoszeń o pożyczki 1939 - 1949, Książka kasowa i Dziennik Główna 1949; 13. Kasa Stefczyka w Wólce Niedźwiedzkiej; lata 1949 - 1950, sygn. 1; Sprawozdanie z działalności, Bilans surowy, Inwentarz udziałów 1949 - 1950; 14. Kasa Stefczyka w Żołyni; lata 1921 - 1950, sygn. 1 - 7; Protokoły z posiedzeń Zarządu 1926 - 1950, Rady Nadzorczej 1938 - 1949, Księga udziałów 1939 - 1949, Księga pożyczek wekslowych 1930 - 1941. Anzahl der Einheiten77
59/5/1 Kasa Stefczyka w Białobrzegach 1931-1951 5 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten5
59/5/2 Kasa Stefczyka w Brzózie Królewskiej 1931-1950 3 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten3
59/5/3 Kasa Stefczyka w Budach Łańcuckich 1914-1950 10 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten10
59/5/4 Kasa Stefczyka w Giedlarowej 1949-1950 1 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten1
59/5/5 Kasa Stefczyka w Kosinie 1937-1950 2 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten2
59/5/6 Kasa Stefczyka w Kraczkowej 1940-1950 1 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten1
59/5/7 Kasa Stefczyka w Krzemienicy 1905-1950 4 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten4
59/5/8 Kasa Stefczyka w Łańcucie 1913-1951 28 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten28
59/5/9 Kasa Stefczyka w Rakszawie 1906-1950 6 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten6
59/5/10 Kasa Stefczyka w Sarzynie 1948-1950 1 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten1
59/5/11 Kasa Stefczyka w Soninie 1910-1952 3 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten3
59/5/12 Kasa Stefczyka w Woli Dalszej 1938-1950 5 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten5
59/5/13 Kasa Stefczyka w Wólce Niedźwiedzkiej 1944-1950 1 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten1
59/5/14 Kasa Stefczyka w Żołyni 1916-1950 7 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten7
59/6/0 Kasa Stefczyka w Witkowicach powiat Ropczyce 1927-1950 [1952-1953] 23 0 erweitern
Statut Kasy, rejestracja Kasy, korespondencja dot. Spraw organizacyjnych; lata 1927 - 1943, sygn. 1 - 3; Sprawozdania z działalności; lata 1942 - 1948, sygn. 4 - 5; Protokoły z posiedzeń Zarządu; lata 1927 - 1943, sygn. 6 - 7; Protokoły posiedzeń Rady Nadzorczej; lata 1927 - 1946, sygn. 8; Protokoły z rewizji Kasy; lata 1941 - 1946, sygn. 9 - 10; Księga pożyczek; lata 1932, 1935, sygn. 11 - 12; Księga wkładów oszczędnościowych; lata 1933 - 1952, sygn. 13 - 14; Księga udziałów; lata 1927 - 1943, sygn. 15 - 16; Księgi kasowe, lokat, rachunki; lata 1936 - 1949, sygn. 17 - 22. Akta zinwentaryzowane, lata 1935-1946, sygn. 23 - walne zebrania członków Kasy. Anzahl der Einheiten23
59/7/0 Akta Gminy Borek Wielki powiat Dębica 1937-1954 [1956] 46 0 erweitern
Akta z okresu 1918–1939: Akta Zarządu Gminnego w Borku Wielkim; lata 1936–1937, sygn. 1 – Rejestr wymiarowy podatku gruntowego. Akta z okresu 1939–1944: Zarząd Gminny w Borku Wielkim; lata 1941–1943, sygn. 2–6 – Rejestry wymiarowe podatku gruntowego. Akta z okresu 1945–1954: 1. Akta Zarządu Gminnego w Borku Wielkim, a) Dział Ogólno – Organizacyjny; lata 1948–1950, sygn. 7–11 – Protokoły posiedzeń Rady, Prezydium, Zarządu, protokoły z kontroli społecznej, b) Dział Finansowo – Budżetowy; lata 1945–1950, sygn. 12–16 – Budżet Gminy, roczne sprawozdania rachunkowe, księgi świadczeń w naturze, dzienniki główna, c) Dział Administracyjny; 1946 r., sygn. 17 – Sumaryczny spis ludności. 2. Akta Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Borku Wielkim: a) Referat Ogólno – Administracyjny; lata 1950–1954, sygn. 18–37 – Protokoły z posiedzeń Rady, Prezydium, Komisji, zespołu gminnego, protokoły z zebrań gromadzkich, odpraw sołtysów, materiały dot. podziału terytorialnego, skargi i zażalenia ludności, b) Referat Finansowo – Budżetowy; lata 1950–1954, sygn. 38–41 – Budżety, sprawozdania z wykonania budżetów, księgi świadczeń w naturze, c) Referat rolnictwa; lata 1950–1954, sygn. 42–46 – Statystyka rolna. Anzahl der Einheiten46
59/8/0 Akta Gminy Brzeźnica powiat Dębica 1941-1954 [1955] 92 0 erweitern
I. Akta z okresu 1939–1944: Zarząd Gminy w Brzeźnicy, lata 1941–1945, sygn. 1–3 – rejestr wymiarowy podatku gruntowego gromady Pustków, Paszczyna. II. Akta z okresu 1945–1954: Akta Zarządu Gminnego w Brzeźnicy: Dział Ogólno – Organizacyjny, lata 1944–1950, sygn. 4–11 – protokoły posiedzeń Gminnej Rady Narodowej, Prezydium, sprawy osobowe członków, organów gmin; Dział Finansowo – Budżetowy, lata 1945–1950, sygn. 12–38 –budżety Gminy, sprawozdania z wykonania budżetu, roczne sprawozdania rachunkowe, sprawozdania z poboru podatku gruntowego; Dział gospodarki gminnej, lata 1948–1949, sygn. 39–44 – wykazy osób posiadających gospodarstwa rolne, statystyka i sprawozdawczość gminna, drogi i place publiczne; Dział Gospodarki Społecznej, lata 1946–1949, sygn. 45–51 – wybory 1946 r., akta dotyczące odbudowy, ewidencja ruchu ludności, decyzje Kolegium Orzekającego. III. Akta Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Brzeźnicy, lata 1950–1954, sygn. 52–58 – protokoły sesji Gminnej Rady Narodowej; Referat Ogólno – Administracyjny, lata 1950–1954, sygn. 59–69 – protokoły posiedzeń Prezydium, protokoły posiedzeń Gminnego Zespołu Kierowniczego, odpraw sołtysów, kontrola wewnętrzna; Referat Finansowo - Budżetowy; lata 1950–1954, sygn. 70–84 – budżety Gminy, sprawozdania z realizacji budżetu, z poboru podatku gruntowego; Referat rolnictwa, lata 1951–1954, sygn. –91 – statystyka rolna. Akta zinwentaryzowane: sygn. 92, lata 1951–1954 [1955] - Książka meldunkowa – Lubzina. Anzahl der Einheiten88
59/9/0 Akta Gminy Czarna powiat Dębica 1937-1953 53 0 erweitern
I. Akta do okresu 1939 r.: 1. Zarząd Gminy w Czarnej; lata 1937 - 1939, sygn. 1 - 3; Rejestry wymiarowe podatku gruntowego; II. Akta z okresu 1939 - 1944; lata 1942 - 1943, sygn. 4 - 8; Rejestry wymiarowe podatku gruntowego gromad Czarna, Chotowa, Jawornik, Róża; III. Akta z okresu 1944 - 1954; 1. Akta Zarządu Gminnego w Czarnej: Dział Ogólno - Organizacyjny; lata 1946 - 1949, sygn. 9 - 11; Protokoły posiedzeń Rady, kontrola wewnętrzna gminy; Dział Finansowo - Budżetowy; lata 1945 - 1949, sygn. 12 - 23; Budżety Gminy 1945 - 1949; Dział Administracji Społecznej; lata 1945 - 1948, sygn. 79 - 80; Sprawy stanu oświaty i kultury; Dział Administracyjny, lata 1946, sygn. 81; Poświadczenie obywatelstwa. 2. Akta Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Czarnej: Referat Ogólno - Administracyjny; lata 1950 - 1953, sygn. 82 - 87; Protokoły posiedzeń Rady 1950 - 1951, Prezydium 1950 - 1952, komisji 1951 - 1953, zespołu gminnego 1950 - 1951, wywłaszczenia nieruchomości 1950 r.; Referat Finansowo - Budżetowy; lata 1950 - 1952, sygn. 98 - 103, 105 - 107; Budżety za lata 1950 - 1952, sprawozdania z realizacji budżetu 1950 - 1952; Referat Spraw Socjalnych i kulturalnych; lata 1950 - 1952, sygn. 110; Sprawy oświaty dorosłych, odbudowa wsi; Referat rolnictwa; lata 1950 - 1952, sygn. 111, 119 - 122; Statystyka rolna 1951 - 1952. Anzahl der Einheiten53
59/10/0 Akta Gminy Nagoszyn powiat Dębica 1933-1934 1 0 erweitern
Sprawozdania roczne z wykonania budżetu; lata 1933 - 1934, sygn. 1. Anzahl der Einheiten1
59/11/0 Akta Gminy Olchowa powiat Dębica 1900-1954 123 0 erweitern
I. Akta do okresu 1939 r.: 1. Zarząd Gminy w Olchowej: Dział Ogólno – Organizacyjny, lata 1935 - 1938, sygn. 1 – 2 - spisy wyborców do Rady, protokół zdawczo - odbiorczy majątku gromady - 1935 r.; Dział Finansowo –Budżetowy, lata 1933 - 1939, sygn. 3- 31 - budżety Gminy i sprawozdania z realizacji 1935 - 1936, księgi biercze podatków, świadczeń; Dział Administracyjny, 1938 r., sygn. 32 - pozwolenia na budowę. Akta z okresu 1939 – 1944: 1. Zarząd Gminy w Olchowej: Dział Ogólno – Organizacyjny, lata 1943 - 1944, sygn. 33 - regulamin biurowy; Dział Finansowo – Budżetowy, lata 1939 - 1944, sygn. 34 – 62 - rejestry wymiarowe podatku gruntowego, księgi biercze świadczeń, budżety gminy; Dział Gospodarki Gminnej, lata 1940 - 1944, sygn. 63 – 72 - wykazy przesiedleńców, opieka nad drogami publicznymi, sprawy scalania gruntów, statystyka produkcji rolnej. III. Akta z okresu 1944 – 1954: 1. Zarząd Gminy w Olchowej 1944 – 1950: Dział Ogólno – Organizacyjny, lata 1946 - 1950, sygn. 73 – 78 - protokoły posiedzeń GRN, Prezydium, Zarządu Gminnego, wybory sołtysów, podział terytorialny; Dział Finansowo – Budżetowy, lata 1945 - 1950, sygn. 79 – 86 - budżety Gminy, sprawozdania z ich realizacji; Dział Gospodarki Gminnej, lata 1944 - 1950, sygn. 87 – 92 - administrowanie majątkiem gminy, statystyka rolna, opieka nad drogami; Dział Administracyjny, lata 1946 - 1950, sygn. 93 – 95 - sprawy głosowania ludowego, pozwolenia budowlane. 2. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Olchowej: Referat Ogólno – Administracyjny, lata 1950 - 1954, sygn. 96 – 115 - protokoły posiedzeń GRN, Prezydium, komisji, zespołu gminnego, protokoły z narad i odpraw sołtysów, korespondencja dotycząca wyborów do Sejmu; Referat Finansowo – Budżetowy, lata 1950 - 1952, sygn. 116 – 121 - budżety Gminy i sprawozdania z ich realizacji; Referat Spraw Kultury i Oświaty, 1951 r., sygn. 122 - sprawy oświaty dorosłych; Referat Gospodarki Komunalnej, 1951 r., sygn. 123 - pozwolenia na budowę, realizacja planu inwestycyjnego; Referat Rolnictwa; lata 1950 - 1952, sygn. 124 – 127 - statystyka rolnicza. Anzahl der Einheiten129
59/12/0 Wojewódzki Komitet Opieki Społecznej w Rzeszowie 1944-1950 87 0 erweitern
Wśród akt zachowanych w zespole na szczególną uwagę zasługują sprawozdania opisowe – miesięczne Wojewódzkiego Komitetu Opieki Społecznej. Zachowane są od kwietnia 1945 do grudnia 1948, oraz I kwartał 1949 r. Stan ich zachowania nie jest pełny – brak jest dla roku 1945 za maj, sierpień, wrzesień, listopad. Sprawozdania omawiają całokształt działalności Wojewódzkiego. Komitetu. W sprawach ogólnych charakteryzują ruch ludności, osadnictwo, repatriacje, działalność band ukraińskich, oraz sytuację ekonomiczną ludności. Szczególnie zasługuje na uwagę statystyka zbiorcza – uwzględniająca podział na powiaty a to: rozdział subwencji funduszy CKOS i WKOS, stan podopiecznych z podziałem na dorosłych, dzieci, opieka zamknięta dla dzieci – wymienia poszczególne Domy Dziecka, przedstawia dochody, wydatki, liczbę dzieci, personel, opieka otwarta nad dziećmi – wymiana przedszkoli – ilość wydanych posiłków, zestawienie kuchen dziecinnych, zestawienie świetlic młodzieżowych, opieka nad dorosłymi /zestawienia zakładów opieki całkowitej, noclegowych, opieka nad matka i dzieckiem, pomoc w gotowce i naturze /ilość osób korzystających, suchy prowiant, gotówka/, podobne sprawozdania są również zachowane z działalności Powiatowych Komitetów Opieki Społecznej. Anzahl der Einheiten85
59/13/0 Samopomoc Emerytów Państwowych Województwa Rzeszowskiego 1947-1951 21 0 erweitern
Akta zespołu zostały uporządkowane zgodnie z ich hierarchią, którą posiadały jeszcze w okresie istnienia aktotwórcy. Za najważniejsze uznano materiały dotyczące organizacji Spółdzielni i jej rejestracji w Sądzie Okręgowym w Rzeszowie. Następnie usystematyzowano protokoły: Walnych Zgromadzeń, posiedzeń Rady Nadzorczej, posiedzeń Zarządu. Kolejnym elementem rzeczowego układu jednostek inwentarza są sprawozdania roczne i protokoły z kontroli Spółdzielni przez jednostki nadrzędne. Odrębną grupę trzech jednostek stanowią materiały dotyczące członków Spółdzielni, a mianowicie: skorowidz członków, rejestr członków i książeczki członkowskie. Grupę akt obrazujących finansową działalność Spółdzielni otwiera dziennik główny. Ponadto w jej skład wchodzi siedem ksiąg udziałów, po jednej księdze wkładów, kasowej i kosztów handlowych. Anzahl der Einheiten21
59/14/0 Akta Gminy Dębica powiat Dębica 1937-1954 59 0 erweitern
Akta z okresu 1939 – 1944: 1. Zarząd Gminny w Dębicy, lata 1942 - 1945, sygn. 1 - 3 - rejestry wymiarowe podatku gruntowego. Akta z okresu 1944 – 1954: 1. Zarząd Gminny w Dębicy: Dział Ogólno – Organizacyjny, lata 1945 - 1949, sygn. 4 - 10 - protokoły posiedzeń Rady 1946 - 1949, Prezydium 1945 – 1949; Dział Budżetowo – Finansowy, lata 1937 - 1950, sygn. 11 - 22, 28 - 29, 43 - 44 - budżety Gminy, sprawozdania z ich realizacji, rejestry podatku gruntowego; Dział Gospodarki Gminnej, lata 1946 - 1950, sygn. 52 - 56 - opieka nad drogami i placami 1946 - 1948, sprawy odbudowy wsi 1947 - 1948, statystyka rolna; 2. Gminna Rada Narodowa w Dębicy: Referat Ogólno – Administracyjny, lata 1950 - 1954, sygn. 65 - 76 - protokoły posiedzeń Gminnej Rady Narodowej, Prezydium, komisji, kontrola Rady, korespondencja dotycząca wyborów do Rad Narodowych; Referat Finansowo – Budżetowy, lata 1950 - 1953, sygn. 77 - 92 - budżety Gminy, sprawozdania z ich realizacji; Referat Gospodarki Komunalnej, lata 1950 - 1954, sygn. 98 - zaopatrzenie materiałowe ludności; Referat Rolnictwa, lata 1951 - 1954, sygn. 99 - statystyka rolna. Anzahl der Einheiten59
59/15/0 Zbiór szczątków zespołów Kas Stefczyka powiatu kolbuszowskiego 1879-1951 0 0 erweitern
Bank Spółdzielczy im. Fr. Stefczyka w Kolbuszowej; lata 1925 - 1951, sygn. 1 - 17 - Statut i rejestracja Banku 1925 - 1951, sprawozdania z działalności 1947 - 1950, protokoły z rewizji Banku 1932 - 1949, korespondencja z bankami finansującymi 1936 - 1946, korespondencja dotycząca ściągania należności 1929 - 1938. Kasa Stefczyka w Nienadówce; lata 1909 - 1951, sygn. 1 - 30 - Protokoły z walnych zebrań, sprawozdania z działalności 1950 - 1951, protokoły z posiedzeń Zarządu 1942 - 1948, rejestr handlowy i postanowienia sądowe 1925 - 1939, protokoły z lustracji kasy 1910 - 1943. Anzahl der Einheiten52
59/15/1 Bank Spółdzielczy im. Franciszka Stefczyka w Kolbuszowej 1879-1950 22 0 erweitern
Bank Spółdzielczy im. Franciszka Stefczyka w Kolbuszowej; lata 1925 - 1951, sygn. 1 - 17 - Statut i rejestracja Banku 1925 - 1951, sprawozdania z działalności 1947 - 1950, protokoły z rewizji Banku 1932 - 1949, korespondencja z bankami finansującymi 1936 - 1946, korespondencja dotycząca ściągania należności 1929 - 1938.; Akta zinwentaryzowane, lata 1879-1943 - protokoły posiedzeń i uchwał Rady Nadzorczych i Zarządu. Anzahl der Einheiten22
59/15/2 Kasa Stefczyka w Nienadówce 1909-1951 30 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten30
59/16/0 Wojewódzki Urząd Informacji i Propagandy w Rzeszowie 1944-1947 148 0 erweitern
Akta Wojewódzkiego Urzędu Informacji i Propagandy w Rzeszowie: Wydział Ogólny, lata 1944–147, sygn. 1–15 – okólniki i zarządzenia własne, sprawozdania z działalności Urzędu; Wydział Administracyjno – Finansowy, lata 1945–1947, sygn. 16–18 – preliminarze budżetowe; Wydział Polityczno – Wychowawczy, lata 1944–1947, sygn. 19–47 – ewidencja świetlic w powiatach, sprawozdania z działalności oddziałów powiatowych; Wydział Propagandy, lata 1944–1947, sygn. 48–75 – sprawozdania z działalności Wydziału, opisy powiatów, spisy osób rozstrzelanych w czasie okupacji, sprawozdania oddziałów powiatowych z działalności propagandowej; Wydział Informacyjno – Prasowy, lata 1944–1947, sygn. 76–79 – teksty artykułów do prasy, przemówienia okolicznościowe przedstawicieli państwowych. Akta powiatowych urzędów informacji i propagandy: Powiatowy Urząd Informacji i Propagandy w Brzozowie, lata 1945–1947, sygn. 80–86 – sprawozdania z działalności Referatu Organizacyjnego i Informacyjnego, wykazy grobów wojennych; Powiatowy Urząd Informacji i Propagandy w Dębicy, lata 1945–1947, sygn. 87–91 – akta dotyczące działalności propagandowej i świetlicowej; Powiatowy Urząd Informacji i Propagandy w Gorlicach, lata 1945–1947, sygn. 92–93 – akta dotyczące działalności propagandowej; Powiatowy Urząd Informacji i Propagandy w Jarosławiu, lata 1944–1947, sygn. 94–97 – materiały Referatu Świetlicowego i Propagandy; Powiatowy Urząd Informacji i Propagandy w Jaśle, lata 1944–1947, sygn. 98–99 – materiały Referatu Propagandowego i Świetlicowego; Powiatowy Urząd Informacji i Propagandy w Kolbuszowej, lata 1944–1947, sygn. 100–104 – materiały Referatu Świetlicowego i Propagandy; Powiatowy Urząd Informacji i Propagandy w Krośnie, lata 1944–1947, sygn. 105–110 – sprawozdania z działalności Oddziału, akta Referatu Informacyjnego, Świetlicowego, Propagandy, opis gospodarczy powiatu; Powiatowy Urząd Informacji i Propagandy w Lesku, lata 1945–1947, sygn. 111 – akta dotyczące działalności propagandowej; Powiatowy Urząd Informacji i Propagandy w Lubaczowie, lata 1944–1947, sygn. 112–118 – materiały Referatu Świetlicowego, Propagandy, Spraw socjalnych; Powiatowy Urząd Informacji i Propagandy w Łańcucie, lata 1945–1947, sygn. 119–123 – sprawozdania z działalności, materiały Referatu Świetlicowego, Ogólnego, Miejskiego Oddziału Informacji i Propagandy w Leżajsku; Powiatowy Urząd Informacji i Propagandy w Mielcu, lata 1944–1947, sygn. 124–126 – sprawozdania z działalności, materiały Referatu Propagandy i Świetlicowego; Powiatowy Urząd Informacji i Propagandy w Nisku, lata 1944–1947, sygn. 127–130 – sprawozdania z działalności, materiały Referatu Propagandy i Świetlicowego; Powiatowy Urząd Informacji i Propagandy w Przemyślu, lata 1944–1947, sygn. 131–137 – akta Referatu Ogólnego, Świetlicowego, Propagandy, materiały statystyczne powiatu; Powiatowy Urząd Informacji i Propagandy w Przeworsku, lata 1945–1947, sygn. 138–140 – sprawozdania z działalności, materiały Referatu Świetlicowego, Propagandy; Powiatowy Urząd Informacji i Propagandy w Rzeszowie, lata 1945–1947, sygn. 141–144 – sprawozdania z działalności, materiały Referatu Świetlicowego; Powiatowy Urząd Informacji i Propagandy w Sanoku, lata 1944–1947, sygn. 145–150 – sprawozdania z działalności, materiały Referatu Świetlicowego, Propagandy; Powiatowy Urząd Informacji i Propagandy w Tarnobrzegu, lata 1945–1947, sygn. 151–154 – sprawozdania z działalności, materiały Referatu Świetlicowego, Propagandy; Zarząd i Administracja Przedsiębiorstw Wojewódzkiego Urząd Informacji i Propagandy, lata 1945–1946, sygn. 155–156 – akta dotyczące organizacji, działalności i likwidacji Zarządu, sygn. 157-513 - akta osobowe pracowników, sprawy kadrowe. Anzahl der Einheiten513
59/17/0 Akta Gminy Pilzno powiat Dębica 1933-1954 103 0 erweitern
Akta z okresu 1939–1944: 1. Zarząd Gminy w Pilźnie, lata 1942–1943, sygn. 3–11 – rejestry wymiarowe podatku gruntowego różnych gromad. Akta z okresu 1944–1954: 1. Zarządu Gminy w Pilźnie: Dział Ogólno – Organizacyjny, lata 1945–1950, sygn. 12–13 – nadzór nad gromadami, administrowanie majątkiem gminnym; Dział Finansowo - Budżetowy, lata 1945–1950, sygn. 14–21 – budżety Gminy, sprawozdania z realizacji budżetu, zestawienia i sprawozdania z poboru podatku gruntowego; Dział Administracyjny, lata 1945–1950, sygn. 79–80 – akta ewidencji i kontroli ruchu ludności 1945–1946, odbudowa, spisy ludności 1945–1946, wykazy cudzoziemców; 2, Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Pilźnie 1950–1954: Referat Ogólno – Administracyjny, lata 1950–1954, sygn. 91–143 – protokoły posiedzeń Gminnej Rady Narodowej, Prezydium, komisji 1951–1954, Zarządu Gminnego 1950, zespołu gminnego 1952–1954, zebrań gromadzkich 1953–1954, narad sołtysów 1950–1952, kontrola wewnętrzna, akta dotyczące wyborów do Sejmu 1952–1954, spisy ludności 1950, skargi, zażalenia, interwencje ludności; Referat Finansowo – Budżetowy, lata 1950–1953, sygn. 98–114, 150 – budżety Gminy 1950–1953, sprawozdania z realizacji budżetu 1951–1953; Referat Spraw Socjalnych i Kulturalnych, lata 1950–1954, sygn. 168–169 – sprawy oświaty dorosłych, odbudowa wsi; Referat Rolnictwa, lata 1951–1954, sygn. 170–173 – statystyka rolna 1952–1954, sprawy osadnictwa rolnego 1953–1954. Anzahl der Einheiten103
59/18/0 C.K. Sąd Obwodowy w Rzeszowie [1784-1854] 1855-1918 [1919-1936] 524 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten524
59/19/0 Towarzystwo Szkoły Ludowej w Rzeszowie Zarząd Okręgu i Koło 1892-1939 23 0 erweitern
Akta Zarządu Okręgowego Towarzystwa Szkoły Ludowej w Rzeszowie z lat 1905–1938, sygn. 1–3 – dzienniki podawcze, protokoły posiedzeń Zarządu; Towarzystwo Szkoły Ludowej Koło w Rzeszowie, lata 1892–1939, sygn. 4–14, 16–21 – protokoły walnych zgromadzeń członków, protokoły posiedzeń Wydziału i Zarządu, ewidencja członków, protokoły posiedzeń Komisji Bibliotecznej, księgi czytelników, sprawy finansowe, materiały dotyczące organizacji i działalności kina, książka wkładek członkowskich; Akta zinwentaryzowane, lata 1911–1939, sygn. 22, 23 – korespondencja, statystyka. Anzahl der Einheiten23
59/20/0 Akta stanu cywilnego Parafii Rzymskokatolickiej w Błażowej 1784-1904 19 2213 erweitern
0 Anzahl der Einheiten20
59/21/0 Starostwo Powiatowe w Kolbuszowej [1942] 1944-1950 [1951] 399 0 erweitern
Referat Ogólny; lata 1944–1949, sygn. 1–14 – spis członków Powiatowej Rady Narodowej w Kolbuszowej z 1944 r., ankieta o stanie Kas Stefczyka, wykaz czynnych szkół powszechnych, wykaz imienny uchodźców z za Bugu, sprawozdania z działalności referatów oraz władz niezespolonych, sprawozdanie z działalności Starostwa w okresie pięciolecia, petycja Starostwa do Ministerstwa Rolnictwa dot. zniszczeń wojennych z prośbą o dostawę koni z darów UNRRA, sprawozdania miesięczne i kwartalne z działalności referatów, materiały do organizacji wewnętrznej starostwa, prośby mieszkańców o utworzenie nowej gromady; Referat Administracyjny, lata 1944–1950, sygn. 15–42 – zatrudnienie burmistrzów, wiceburmistrzów, wójtów, wybory sołtysów, protokoły z zebrań wyborczych wójtów, sołtysów, projekty starostwa dot. zmian w podziale terytorialnym powiatu, charakterystyka gmin, wykaz gromad, instrukcja kancelaryjna, protokół kontroli starostwa, statut spółki łowieckiej, składy osobowe gminnych komitetów przeciwpowodziowych, sprawy pozbawienia obywatelstwa w związku z podpisaniem volkslisty, statystyka, spis ludności; Referat Społeczno – Polityczny, lata 1944–1950, sygn. 43–49, 51–78 – wykaz działających towarzystw w powiecie, informacje o zachowaniu się obywateli w czasie okupacji, imienne wykaz sołtysów, pracowników zarządów gminnych, organizacja wiejskiej straży porządkowej, sprawozdania sytuacyjne miesięczne, spis ludności, informacja o partiach politycznych, likwidacja stowarzyszeń, spisy imienne obcokrajowców, zestawienia sumarycznego spisu ludności z 1944 i 1946 r., informacje dla Urzędu Wojewódzkiego, statut teatru amatorskiego w Kolbuszowej, wytyczne dla cenzury, afisze, sprawozdania Powiatowego Pełnomocnika Wojewódzkiego Urzędu Kontroli Prasy o działalności kin, teatru, drukarni i bibliotek; Referat Bezpieczeństwa Publicznego, lata 1944–1945, sygn. 79–80 – przepisy ogólne, wykazy imienne członków gminnych rad narodowych, wykazy spółdzielni; Referat Wojskowy, lata 1945–1946, sygn. 81 – sprawy zasiłków dla rodzin żołnierzy; Referat Ochrony Lasów, lata 1944–1945, sygn. 82 – zarządzenia i okólniki; Referat Aprowizacji, lata 1944–1950, sygn. 83–85, 105–106 – statystyka kontyngentów – wymiar i realizacja przez gminy, zezwolenia na prowadzenie przedsiębiorstw handlowych i rzemiosła; Referat Aprowizacji Handlu i Spółdzielczości, lata 1944–1947, sygn. 86–99 – statystyka dostaw nabiału, protokoły z kontroli młynów, wykaz spółdzielni, zestawienia miesięczne wypieku chleba w piekarniach; Referat Aprowizacji i Handlu, lata 1945–1948, sygn. 100–104 – kontrole i sprawozdania Referatu, protokoły z posiedzeń Powiatowej Komisji Cennikowej, zarządzenia władz nadrzędnych dot. zaopatrzenia, wydawanie zezwoleń na prowadzenie handlu, wykaz spółdzielni; Referat Przemysłowo – Handlowy, lata 1944–1945, sygn. 108 – 110 – zezwolenia na prowadzenie przedsiębiorstw handlowych i rzemiosła; Referat Przemysłowy, lata 1944–1950, sygn. 111–128, 151–155 – plany pracy i sprawozdania, rejestr obiektów przemysłowych, koncesje, targi i jarmarki, statystyka przemysłowa; Referat Przemysłu i Handlu, lata 1945–1948, sygn. 129–150 – plany pracy i sprawozdania, koncesje i zezwolenia, cenniki, raporty cenowe, działalność Powiatowej Komisji Usprawnień Zaopatrzenia i Powiatowej Komisji Cennikowej, regulaminy i zezwolenia na targi i jarmarki; Referat Handlu, lata 1948–1950, sygn. 156–166 – rejestr przedsiębiorstw handlowych i gastronomicznych oraz zezwolenia, plany i sprawozdania dot. handlu, sprawy Powiatowej Komisji Cennikowej, sieć młynów, Statut Kongregacji Kupieckiej w Kolbuszowej; Referat Karno – Administracyjny, lata 1946–1950, sygn. 167–170 – rejestry spraw karno – administracyjnych; Referat Opieki Społecznej, lata 1945–1948, sygn. 172–174 – opieka nad więźniami zwolnionymi z obozów, preliminarze budżetowe; Referat Świadczeń Rzeczowych, lata 1944–1947, sygn. 175–183 – realizacja świadczeń rzeczowych, decyzje komisji, przepisy i zarządzenia, statystyka; Referat Sanitarny, lata 1946–1950, sygn. 184 – sprawozdania z działalności ośrodków zdrowia; Referat Odszkodowań Wojennych, lata 1944–1947, sygn. 185–279 – wykazy szkód wojennych w przedsiębiorstwach i w poszczególnych gminach, kwestionariusze dot. szkód wojennych; Referat Pomiarów, 1949 r., sygn. 286 – organizacja i działalność służb mierniczych, informacje z operatów katastralnych; Referat Odbudowy, lata 1945–1950, sygn. 287–315 – wykaz gospodarstw zniszczonych, 3–letni plan inwestycyjny, wykazy wydanych materiałów budowlanych, pozwolenia budowlane, rozliczenia finansowe; Referat Kultury i Sztuki, lata 1944–1950, sygn. 316–324 – zarządzenia i instrukcje, wykazy działających zespołów teatralnych, muzycznych, bibliotek, zabezpieczenie obiektów zabytkowych i muzealnych; Referat Rolnictwa i Reform Rolnych, lata 1944–1947, sygn. 185–279 – statystyka rolnicza, oddłużanie wsi, rozdzielniki nawozów sztucznych, parcelacja, regulacje rolne, przesiedlenia, ewidencja majątków opuszczonych, konfiskata majątków na rzecz skarbu Państwa, sprawy resztówek, rozliczenia budżetowe, ewidencja dzierżaw; Referat Ochrony Roślin, 1949 r.; sygn. 379 – sprawozdanie z działalności referatu; Inspektorat Oświaty Rolniczej, lata 1946–1948, sygn. 380–388 – okólniki i zarządzenia, sprawozdania z działalności Inspektoratu, szkolnictwo rolnicze, preliminarze budżetowe; Akta zinwentaryzowane, lata 1944–1947, sygn. 389–401 – sprawy wojskowe – rejestracja poborowych, ochrona obiektów, schrony, akcja kurierska, listy gończe, sprawozdania sytuacyjne, wykazy księży, ochotnicze straże pożarne, sprawy personalne. Anzahl der Einheiten399
59/22/0 C.K. Sąd Powiatowy w Leżajsku 1860-1928 4172 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten4175
Zeige 1 bis 60 von 3.436 Einträgen.