Bestandssignatur Der Name des Bestandes Datum von Datum bis
Zeige 331 bis 360 von 1.402 Einträgen.
Bestandssignatur Bestandsname Laufzeit Anzahl der
Einheiten
Anzahl der Scans Alles
erweitern
13/368/0 Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Sułkowicach [1953] 1954-1959 94 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten94
13/369/0 Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Zagórniku 1954-1959 31 0 erweitern
I. Gromadzka Rada Narodowa z lat 1954-1959 /sygn.1-3/ 1. Protokoły sesji GRN, akta personalne członków GRN i Komisji GRN z lat 1954-1959 /sygn.1-3/ 2. Komisje GRN z lat 1955-1959 /sygn.4-11/ Komisja Finansowo-Budżetowa /protokoły zebrań/, Komisja Spraw Socjalnych / protokoły posiedzeń/, Komisja Mienia Gromadzkiego /protokoły posiedzeń/, Komisja Rolnictwa i Zaopatrzenia Ludności /protokoły posiedzeń/ II. Prezydium GRN z lat 1955-1959 /sygn.12-22/ 1. Protokoły posiedzeń prezydium z lat 1955-1959 /sygn.12-13/ 2. Budżety gromady z lat 1955-1957 /sygn.14 - 17/ 3. Sprawy gruntów z lat 1955-1957 /sygn.18/ sprawy rozbicia gruntowego w gromadzie Zagórnik 4. Komisja karno - administracyjna z lat 1955-1959 /sygn.19-20/ rozprawy karno-administracyjne, rejestry 5. Korespondencja ogólna z lat 1955-1958 /sygn.21-22/ głównie sprawy zaświadczeń, klęski żywiołowe, sprawy poboru, szczepień ochronnych. III. Przesunięcie 2011 z roku 1959 /sygn.23-31/ pisma wpływające do PGRN z zewnątrz dot.całokształtu działalności Prezydium. Anzahl der Einheiten31
13/370/0 Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Brodach 1955-1972 76 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten76
13/371/0 Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Izdebniku 1954-1962 [1963-1964] 66 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten66
13/372/0 Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Kalwarii Zebrzydowskiej 1955-1972 [1973-1984] 92 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten92
13/373/0 Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Zebrzydowicach 1954-1959 22 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten22
13/374/0 Prezydium Powiatowej Rady Narodowej w Oświęcimiu [1910-1950] 1951-1973 [1974-1975] 3899 0 erweitern
I. Wydział Ogólno-Organizacyjny z lat 1950-1975 /sygn.1-831/ 1.Protokoły sesji PRN z lat 1950-1973 /sygn.1-68/ 2.Uchwały PRN : rejestry, realizacja z lat 1957-1975 /sygn.69-78/ 3.Spotkania posłów i radnych z wyborcami z lat 1952-1973 /sygn.79-127/ 4.Interpelacje i postulaty radnych z lat 1964-1973 /sygn.128-134/ 5.Komisje PRN i Konwent Seniorów z lat 1950-1973 /sygn.135-314/ Komisja Administracji i Porządku Publicznego, Komisja Budownictwa i Gospodarki Komunalnej, Komisja Budżetu i Planu Gospodarczego, Komisja Drobnej Wytwórczości i Przemysłu Miejscowego, Komisja Finansów, Budżetu i Planu Gospodarczego, Komisja Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Komisja Handlu, Komisja Komunikacji, Komisja Mandatowo-Regulaminowa, Komisja Ochrony Porządku i Bezpieczeństwa Publicznego, Komisja Oświaty i Kultury, Komisja Pracy i Pomocy Społecznej, Komisja Rolnictwa i Leśnictwa, Komisja Zaopatrzenia Ludności, Komisja Zdrowia Opieki Społecznej oraz Zatrudnienia, komisje doraźne. 6.Prezydium PRN - protokoły posiedzeń z lat 1950-1973 /sygn.315-468/ 7.Uchwały Prezydium PRN : rejestry, realizacja z lat 1951-1973 /sygn.469-522/ 8.Narady i konferencje członków organów kolegialnych z lat 1950-1973 /sygn.523-538/ 9.Zebrania wiejskie, sołtysi z lat 1954-1973 /sygn.539-549/ 10.Komitety blokowe z lat 1964-1973 /sygn.550-552/ 11.Organizacja Prezydium PRN z lat 1950-1973 /sygn.553-593/ statuty, regulaminy organizacyjne, sprawy organizacyjne, zarządzenia wewnętrzne, realizacja wytycznych i zarządzeń własnych 12.Realizacja uchwał i zarządzeń organów wyższego stopnia z lat 1962-1973 /sygn.594-610/ 13.Podział administracyjny powiatu z lat 1950-1973 /sygn.611-641/ 14.Sprawy personalne radnych, członków komisji, pracowników PPRN i organów podległych z lat 1950-1973 /sygn.642-697/ 15.Sprawozdania dotyczące spraw pracowniczych PPRN i jednostek podległych z lat 1951-1971 /sygn.698-708/ 16.Radiowęzeł terenowy, kronika, Biuletyny Informacyjne PPRN i inne z lat 1951-1973 /sygn.709-720/ 17.Skargi i wnioski z lat 1951-1973 /sygn.721-742/ 18.Kontrole i inspekcje w jednostkach podległych z lat 1950-1973 /sygn.743-831/ II. Powiatowa Komisja Planowania Gospodarczego z lat 1950-1973 /sygn.832-1015/ 1.Organizacja PKPG z lat 1951-1972 /sygn.832-835/ 2.Wieloletnie, powiatowe plany gospodarcze i inne plany i sprawozdania z lat 1950-1972 /sygn.836-882/ 3.Bilanse siły roboczej z lat 1952-1972 /sygn.883-963/ 4.Bilanse dochodów i wydatków ludności z lat 1955-1971 /sygn.964-967/ 5.Sprawozdania statystyczne, opracowania i analizy z lat 1951-1973 /sygn.968-977/ 6.Kontrole generalne przeprowadzone przez WKPG w Krakowie z lat 1960 /sygn.978/ 7.Zaświadczenia Lokalizacyjne z lat 1951-1973 /sygn.979-1015/ III. Wydział Finansowy z lat 1945-1974 /sygn.1016-1419/ 1.Organizacja Wydziału z lat 1967-1969 /sygn.1016-1019/ 2.Sprawozdania opisowe i analizy, opracowania statystyczne z lat 1952-1971 /sygn.1020-1046/ 3.Narady robocze, odprawy, posiedzenia komisji z lat 1957-1969 /sygn.1047-1054/ 4.Kontrole z lat 1947-1972 /sygn.1055-1130/ 5.Budżety i sprawozdania z wykonania budżetów z lat 1951-1974 /sygn.1131-1329/ 6.Korespondencja budżetowa referatów z lat 1950-1971 /sygn.1330-1376/ 7.Przedsiębiorstwa - rejestry, analizy z lat 1959-1967 /sygn.1377-1381/ 8.Referat Likwidacyjny z lat 1945-1967 /sygn.1382-1388/ 9.Rejestry płatników podatku od nieruchomości , Dzienniki Główna z lat 1952-1965 /sygn.1389-1409/ 10.Dokumentacja osobowo-płacowa pracowników Wydziału z lat 1961-1966 /sygn.1410-1419/ IV. Wydział Oświaty i Kultury z lat 1927-1974 /sygn.1420-1680/ 1.Konferencje i narady organizowane przez Wydział, instruktorów oświatowych, wychowawczyń przedszkoli, kierowników szkół podstawowych z lat 1953-1973 /sygn.1420-1427/ 2.Organizacja i sieć placówek oświatowo-wychowawczych i kulturalnych z lat 1952-1974 /sygn.1428-1452/ 3.Plany i sprawozdania Wydziału Oświaty i Kultury oraz jednostek podległych z lat 1952-1974 /sygn.1453-1477/ 4.Kontrole, rewizje, inspekcje, wizytacje wydziału i nadzorowanych placówek z lat 1955-1974 /sygn.1478-1506/ 5.Wyniki nauczania ,organizacje w szkołach, nauczanie dorosłych, zajęcia pozalekcyjne z lat 1950-1973 /sygn.1507-1523/ 6.Krzewienie kultury, imprezy kulturalne, zespoły artystyczne, biblioteki, ochrona zabytków z lat 1951-1959 /sygn.1524-1535/ 7.Akta szkół i przedszkoli - plany, organizacja roku szkolnego, sprawy kadrowe, wykazy nauczycieli, listy płac z lat 1951-1973 /sygn.1536-1561/ 8.Akta osobowe pracowników wydziału i nauczycieli z lat 1927-1966 /sygn.1562-1680/ V. Wydział Spraw Wewnętrznych z lat 1946-1974 /sygn.1681-1754/ 1.Zarządzenia normatywne, organizacja i sprawozdawczość Referatu Wojskowego z lat 1964-1971 /syg.1681-1695/ 2.Kontrole, sprawy osobowe urzędników, zmiana imion i nazwisk z lat 1951-1971 /sygn.1696-1699/ 3.Stowarzyszenia z lat 1951-1974 /sygn.1700-1711/ 4.Sprawy USC , narodowości, Ludność Cygańska z lat 1951-1966 /sygn.1712-1722/ 5.Zezwolenia na organizację imprez, zezwolenia na wywłaszczenie nieruchomości pod inwestycje z lat 1951-1971 /sygn.1723-1754/ VI. Wydział Rolnictwa i Leśnictwa z lat 1931-1974 /sygn.1755-2013/ 1.Konferencje i narady, plany i sprawozdania, organizacja wydziału, sprawy pracownicze, sprawozdania jednostek podległych, Analizy sytuacji w rolnictwie, skargi i wnioski z lat 1951-1974 /sygn.1755 -1816/ 2.Opracowania statystyczne z lat 1951-1973 /sygn.1817-1915/ 3.Kontrole z lat 1960-1973 /sygn.1916-1923/ 4.Elektryfikacja rolnictwa, osadnictwo na Ziemiach Zachodnich z lat 1951-1974 /sygn.1924-1959/ 5.Sprawy własnościowe, obrót ziemią z lat 1931-1966 /sygn.1960-2013/ VII. Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej z lat 1950-1974 /sygn.2014-2188/ 1.Realizacja uchwał, wniosków, postulatów, zadań, narady, odprawy, konsultacje, organizacja wydziału, pracownicy z lat 1950-1973 /sygn.2014-2040/ 2.Plany i sprawozdania, sprawozdania statystyczne z lat 1950-1973 /sygn.2031-2097/ 3.Inwentaryzacja dróg, przedsiębiorstw i urządzeń komunalnych, rzeźnie, targowiska, kominiarze, TOPL, czyny społeczne, usuwanie skutków powodzi, ochrona lasów z lat 1950-1974 /sygn.2098-2108/ 4.Polityka lokalowa, inwestycje budowlane, remonty kapitalne z lat 1950-1973 /sygn.2109-2123/ 5.Organizacja przedsiębiorstw podległych i nadzorowanych, plany i sprawozdania podległych przedsiębiorstw z lat 1957-1973 /sygn.2124-2149/ 6.Kontrole z lat 1958-1973 /sygn.2150-2175/ 7.Cmentarnictwo i grobownictwo wojenne, skargi i wnioski z lat 1952-1973 /sygn.2176-2188/ VIII. Wydział Komunikacji Drogowej z lat 1950-1960 /sygn.2189-2193/ sprawy organizacyjne i inne IX. Wydział Przemysłu i Handlu z lat 1945-1970 /sygn.2194-2283/ 1.Realizacja uchwał, wniosków, zadań, narady, odprawy, konsultacje z lat 1951-1969 /sygn.2194-2200/ 2.Sprawy przemysłu, rzemiosła, spółdzielni pracy - plany, sprawozdania, analizy, rejestracja z lat 1945-1967 /sygn.2201-2241/ 3.Kontrole i inspekcje z lat 1954-1966 /sygn.2242-2248/ 4.Sprawy handlu, piekarnictwa, gastronomii, administracja, lokalizacja, regulacja cen, młyny gospodarcze z lat 1951-1970 /sygn.2249-2278/ 5.Sprawy koncesji, skargi, odwołania, zażalenia z lat 1952-1967 /sygn.2279-2283/ X. Wydział Zdrowia i Opieki Społecznej z lat 1950-1974 /sygn.2284-2407/ 1.Narady, zjazdy, odprawy, konferencje, realizacja postulatów wyborczych, uchwał, wniosków, czyny społeczne z lat 1951-1973 /sygn.2284-2299/ 2.Plany i sprawozdania, opracowania statystyczne z lat 1951-1973 /sygn.2300-2324/ 3.Nadzór i kontrola z lat 1958-1973 /sygn.2325-2343/ 4.Sprawy ogólne lecznictwa, lecznictwa zamkniętego, wiejskiego, przemysłowego z lat 1950-1973 /sygn.2344-2374/ 5.Sprawy opieki nad matkami, dziećmi i młodzieżą szkolną z lat 1960-1973 /sygn.2375-2385/ 6.Organizacja Wydziału Zdrowia i Opieki Społecznej oraz jednostek podległych i nadzorowanych z lat 1951-1973 /sygn.2386-2407/ XI. Wydział Zatrudnienia z lat 1950-1973 /sygn.2408-2428/ organy kolegialne, sprawy organizacyjne wydziału, sprawozdania i analizy, kontrole i inspekcje, werbunek i pośrednictwo pracy XII. Powiatowa Komenda Straży Pożarnych z lat 1969-1973 /sygn.2429-2450/ normatywy, organizacja PKSP, zapobieganie pożarom, sprawy operacyjno-bojowe, szkolenie pożarnicze, Związek Ochotniczych Straży Pożarnych Zarząd Powiatowy w Oświęcimiu XIII. Wydział Budownictwa Urbanistyki i Architektury z lat 1948-1974 /sygn.2451-3973/ 1.Zatwierdzenia planów realizacyjnych budownictwa uspołecznionego z lat 1969-1973 /sygn.2451-2756/ 2.Zezwolenia na budowę z lat 1956-1973 /sygn.2757-2810/ 3.Pozwolenia na budowę budownictwa uspołecznionego z lat 1968-1973 /sygn.2811-3727/ 4.Lokalizacje szczegółowe z lat 1957-1970 /sygn.3728-3739/ 5.Dokumentacja techniczna szkół i przedszkoli z lat 1948-1965 /sygn.3740-3751/ 6.Dokumentacja techniczna agronomówek i wodomistrzówki z lat 1960-1970 /sygn.3752-3807 7.Plany zagospodarowania przestrzennego z lat 1950-1974 /sygn.3808-3952/ 8.Mapy gospodarcze z lat 1969 /sygn.3957-3973/ XIV. Przesunięcia w 2007 r. - Akta osobowe pracowników Wydziału Oświaty z lat 1910-1966 /sygn.3974-4010/ Teczki akt osobowych nauczycieli i innych pracowników oświaty ułożone alfabetycznie wraz ze indeksami, indeksem miejscowości w których znajdowała się szkoła oraz indeksem osobowym. XV. Przesunięcia z 2010 r. z lat 1944-1960 /sygn.4011-4021/ Sprawy likwidacyjne przejęte po RUL w Białej Krakowskiej i ostatecznie załatwione przez PPRN w Oświęcimiu. XVI. Nabytek z 2013 r., z lat 1956-1962 /sygn.4022/ Księga ewidencji urządzeń wodno-melioracyjnych oraz łąk i pastwisk. XVII. Przesunięcie z 2016 r. z lat 1950-1952 /sygn. 4023-4027/ Sprawozdania dotyczące podatków, akta osobowe pracowników Wydziału Finansowego. XVIII. Nabytek z 2017 r. z lat 1969-1974 /sygn. 4028-4033/ Wywłaszczenia i wykup gruntów na terenie gminy Kęty. XIX. Nabytek z 2018 r. z lat 1950-1973 /sygn. 4034-4049/ Sprawy nieruchomości Skarbu Państwa (przejmowanie, dzierżawy, ustalanie stanu władania) XX. Nabytek z 2021 r. z lat 1957-1975 /sygn. 4050-4074/ Sprawy budowlane oraz nieruchomości w gminie Brzeszcze XXI. Nabytek z 2023 r. z lat 1930-1972 /sygn. 4075/ Akta osobowe Romana Chrobaka - nauczyciela Anzahl der Einheiten4075
13/375/0 Rolnicza Spółdzielnia Wytwórcza im. "Przodownik" w Bulowicach 1953-1961 25 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten25
13/376/0 Rolnicza Spółdzielnia Wytwórcza im. "Pokój" w Brzeszczach 1954-1959 5 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten5
13/377/0 Rolnicza Spółdzielnia Wytwórcza im. "10-lecia PRL" w Grojcu 1954-1960 9 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten9
13/378/0 Rolnicza Spółdzielnia Wytwórcza im. "Przyszłość" w Palczowicach 1950-1961 28 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten28
13/379/0 Rolnicza Spółdzielnia Wytwórcza im. "Frontu Narodowego" w Pławach 1952-1961 8 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten8
13/380/0 Rolnicza Spółdzielnia Wytwórcza im. "1-go Maja" w Porębie Wielkiej 1953-1961 23 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten23
13/381/0 Rolnicza Spółdzielnia Wytwórcza im. "8-go Marca" w Rajsku 1953-1961 10 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten10
13/382/0 Rolnicza Spółdzielnia Wytwórcza im. "Juliana Marchlewskiego" w Starej Wsi 1950-1959 [1965-1974] 12 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten12
13/383/0 Rolnicze Zrzeszenie Spółdzielcze im."PKWN" w Harmężach 1952-1959 22 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten22
13/384/0 Rolnicza Spółdzielnia Wytwórcza "Nowe Życie" w Osieku 1950-1958 38 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten38
13/385/0 Rolnicza Spółdzielnia Wytwórcza im. "Przełom" w Smolicach 1953-1959 4 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten4
13/386/0 Rolnicze Zrzeszenie Spółdzielcze im. "Konstantego Rokossowskiego" w Choczni 1952-1957 [1958-1962] 29 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten29
13/387/0 Rolnicza Spółdzielnia Wytwórcza im. Tadeusza Kościuszki w Jaszczurowej 1953-1957 36 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten36
13/388/0 Rolnicze Zrzeszenie Spółdzielcze im."Przyszłość" we Frydrychowicach 1953-1958 33 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten33
13/389/0 Narodowy Bank Polski Oddział w Kętach 1945-1986 194 0 erweitern
0 Anzahl der Einheiten194
13/390/0 Bank Spółdzielczy w Kalwarii Zebrzydowskiej [1938-1947] 1948-1954 48 0 erweitern
1. Sprawy organizacyjne z lat 1945-1950 /sygn. 1/ okólniki, zarządzenia, instrukcje, korespondencja 2. Sprawy finansowo-kredytowe z lat 1938-1954 /sygn. 2-48/ księgi udziałów i pożyczek, wkłady oszczędnościowe, rachunki bieżące, księgi zgłoszeń o pożyczki, inwentarze pożyczek wekslowych, konto główne Banku, dzienniki główna, księgi kasowe, księga funduszu rezerwowego, książka kosztów handlowych, księga inwentarzowa i terminarz. Anzahl der Einheiten48
13/391/0 Bank Spółdzielczy w Kętach 1947-1956 13 0 erweitern
1. Sprawy organizacyjne z lat 1947-1956 /sygn.1-5/ protokoły z posiedzeń Zarządu, Rady nadzorczej i Walnych Zebrań, protokoły z zebrań członkowskich i komisji rewizyjnej 2. Sprawy finansowo - kredytowe z lat 1947-1956 /sygn.6-13/ bilanse roczne, dzienniki główna Anzahl der Einheiten13
13/392/0 Bank Spółdzielczy w Oświęcimiu 1947-1957 56 0 erweitern
1. Sprawy organizacyjne z lat 1947-1957 /sygn.1-2/ księgi protokołów Zarządu 2. Sprawy osobowe z lat 1949-1953 /sygn.3-5/ rejestr członków 3. Sprawy finansowo - kredytowe z lat 1948-1955 /sygn.6-56/ rejestr dłużników, księgi wkładów, udziałów, pożyczek, inwentarz pożyczek obrotowych, planowanie kasowe, bilanse netto, dochody i wydatki operacyjne i administracyjne, księgi i dzienniki główna, książka rachunków różnych. Anzahl der Einheiten56
13/393/0 Bank Spółdzielczy w Wadowicach 1947-1951 19 0 erweitern
1. Sprawy finansowo-kredytowe z lat 1947-1951 /sygn.1-19/ księgi wkładów, udziałów i pożyczek oraz skryptów, inwentarze wkładów, udziałów i pożyczek, dzienniki główna, księga kosztów handlowych, księga kasowa Anzahl der Einheiten19
13/394/0 Akta gminy Brzeszcze 1901-1923, 1934-1954 126 0 erweitern
Akta Gminy Brzeszcze I. Zarząd Gminy Brzeszcze z lat 1934-1950 /sygn.1-89/ 1. Dział ogólno-organizacyjny z lat 1934-1950 /sygn.1-18/ okólniki i zarządzenia, instrukcja kancelaryjna, wykazy stanów osobowych, miesięczne sprawozdania sytuacyjne, wybory sołtysów, protokoły z posiedzeń Zarządu Gminnego, GRN, z zebrań gromadzkich i gminnej komisji lokalowej, protokoły z kontroli, sprawy majątków porzuconych i opuszczonych, spisy nieruchomości w poszczególnych gromadach. 2. Dział finansowo - budżetowy z lat 1935, 1945-1951 /sygn.19-52/ preliminarze budżetowe, budżet administracyjny, gromadzki i szkolny, dzienniki główna, księgi dochodów i wydatków, zestawienia i sprawozdania rachunkowe, sprawy podatkowe, księgi biercze podatku od nieruchomości i świadczeń na budowę szkoły 3. Dział Gospodarki gminnej z lat 1944-1950 /sygn.53-69/ sprawy dotyczące zabudowy osiedla Brzeszcze, elektryfikacja wsi, podłączenie wody pitnej, sprawy dróg i placów publicznych, szarwarki, sprawy nielegalnych szkół, walka z analfabetyzmem, sprawy dotyczące pomników, martyrologii i cmentarzy wojskowych, wykazy żołnierzy sowieckich poległych na terenie gminy Brzeszcze, sprawy dotyczące zdrowia i opieki społecznej, sprawy rolne /m.in.. Rejestr pomiarowo- szacunkowy gruntów rozparcelowanych w Jawiszowicach/ 4. Dział Administracyjny z lat 1943, 1945-1951 /sygn.70-89/ dane statystyczne dot. Ludności w gminie, księgi kontroli ruchu ludności, narodowy spis powszechny, korespondencja w sprawie porządku i bezpieczeństwa publicznego, wykazy II, III, IV volkslisty, sprawy aprowizacyjne i wytyczne dot. Świadczeń dla Armii Czerwonej. II. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Brzeszczach z lat 1950-1954 /sygn. 90-101/ 1. Referat ogólno - administracyjny z lat 1950-1952 /sygn.90-95 / zarządzenia, sprawy podziału administracyjnego, ewidencja składu osobowego, protokoły z sesji, posiedzeń GRN i zebrań gromadzkich, ankieta sprawozdawcza z działalności GRN i komisji, zarządzenia pokontrolne 2. Referat spraw socjalnych i kulturalnych z lat 1951-1954 /sygn.96-99/ wytyczne i korespondencja w sprawach kulturalno-oświatowych, zdrowia i opieki społecznej oraz gospodarczych, rejestr świadczeń w naturze 3. Referat rolny z lat 1951-1952 /sygn.100-101/ sprawozdania z zagospodarowania łąk i pastwisk, scalanie gruntów, spis powierzchni użytków oraz zasiewów III. Gminne organizacje społeczne z lat 1946-1951 /sygn.102-106 / Gminny Komitet Obrońców Pokoju, Gminny Komitet Obywatelski Odbudowy m. st. Warszawy, Gminny Komitet Przeciwpowodziowy, Gminny Komitet Opieki Społecznej, Komitet Radiofonizacji Wsi. Dopływy 1987 r. Akta z lat 1945-1954 /sygn.107-119/ Księgi uchwał Zarządu Gminy, Prezydium GRN i Gminnej Rady Narodowej, Protokoły posiedzeń Prezydium GRN Akta kat.B przekwalifikowane na kat.A w 2005 r. z lat 1948-1952 /sygn.120-123/ Sprawy osobowe pracowników urzędu, listy płac pracowników, sprawy budowlane; plany budowlane z zezwoleniami, kontrola ruchu ludności Dopływy 2006 r. Akta z roku 1950 /sygn.124/ Budżet gminy Dopływy 2020 r. Akta z lat 1901-1923 /sygn.125/ Księga uchwał rady gminnej Anzahl der Einheiten126
13/395/0 Akta gminy Kęty 1917-1954 180 0 erweitern
I. Zarząd Gminy w Kętach z lat 1917, 1923-1950 [1951-1952] /sygn.1-84 / 1. Dział ogólno-organizacyjny z lat 1945-1950 /sygn.1-14/ instrukcje i okólniki, protest gminy Kęty w sprawie przyłączenia powiatu bialskiego do województwa śląskiego, wykazy gromad gminy Kęty, plany i sprawozdania z działalności GRN i jej organów, składy osobowe członków i pracowników, korespondencja w sprawach osobowych, protokoły z zebrań: Zarządu Gminnego, GRN, Prez. GRN, zebrań gromadzkich i sołtysów; wybory do Sejmu, protokoły z posiedzeń gminnych komisji, protokoły i zarządzenia polustracyjne. 2. Dział finansowo - budżetowy z lat 1938-1939, 1945-1950 /sygn.15-63/ zarządzenia i instrukcje, koresp. w spr. finans., preliminarz budżetowy, budżety, dzienniki główna, księgi dochodów i wydatków, zestawienia rachunkowe i roczne sprawozdania, statuty opłat adm., zestawienia wymiaru podatków, księgi biercze podatku od nieruchomości i podatku inwestycyjnego oraz szkolnego, Danina Narodowa, wykaz osób zobowiązanych do świadczeń na rzecz ofiar powodzi. 3. Dział gospodarki gminnej z lat 1917, 1923-1950 /sygn.64-74/ spr. majątku gminnego i gromad, dróg i placów publ., oświaty, kultury i sztuki, wykazy grobów żołnierzy radzieckich, materiały dot. walki z analfabetyzmem, opieka zdr. i rolnictwo, statystyka rolna, nadanie ziemi, wyciągi z protokołu parcelacyjnego 4. Dział administracyjny z lat 1946-1950 /sygn.75-84/ działalność kościołów i zborów, dane statyst. dot.: seminariów duchownych, darowizn i fundacji, wytyczne USC, świadectwa przynależności do gminy, wykazy cudzoziemców, ruch ludności, imienny spis volksdeutschów, bezp. i porządek publ., wykazy wydanych zezwoleń na budowę, skargi zażalenia II. Prezydium GRN w Kętach z lat [1946-1950] 1951-1954 /sygn.85-149/ 1. Referat ogólno - administracyjny z lat 1946-1954 /sygn.85-116/ zarządzenia i okólniki, instrukcje i sprawozd. z działalności GRN i jej organów, protokoły z: zebrań PGRN i sesji, odpraw sołtysów, zebrań grom., komisji gm.,spr. osob., plany szkolenia ideolog., wybory sołtysów, korespond. w spr. bezp. i porządku publ., aprowizacji i walki z drożyzna, spr. karno - adm., USC, rejestr świadectw przynależności do gm., zarządzenia pokontrolne, wykazy imienne księży, ewidencja kontroli ruchu ludności 2. Referat finansowy z lat 1951-1954 /sygn. 117-132/ zarządzenia i instrukcje, koresp. w spr. finans., preliminarze budżetowe, budżet, dzienniki główna, karty dochodów budżetowych, sprawozdania i zestawienia dochodów i wydatków, sprawozdania kasowe, rejestr podatku od nieruchomości, sprawozd. statyst. dot. zatrudnienia i płac 3. Referat spraw socjalnych i kulturalnych z lat 1951-1954 /sygn.133-141/ zarządzenia i korespondencja dot. spraw kulturalno - oświat., walka z analfabetyzmem, opieka zdrowotna i społeczna, majątek gromad, szarwark, spr. budowlane, wykazy prywatnych właścicieli nieruchomości 4. Referat rolny z lat 1951-1954 /sygn.142-149/ zarządzenia, statystyka rolna, spr. rolno - budowlane i leśne /koresp./ III. Gminne organizacje społeczne z lat 1945-1954 /sygn.150-164/ Ochotnicza Straż Pożarna, Gminny Komitet Obrońców Pokoju, Towarzystwo Przyjaźni Polsko - Radzieckiej, Komitet "Święta Pracy", Gminny Komitet Obchodu 6 Rocznicy PKWN, Obwodowy Komitet FJN, Gminny Komitet Akcji Pomocy Zimowej, Gminny Społeczny Komitet Współzawodnictwa, Gromadzka Komisja Dostaw Obowiązkowych, Gminny Zespół Rozdzielczy Materiałów Budowlanych, GS "Samopomoc Chłopska", protokoły z konferencji międzypartyjnej w Kętach Akta Kat. B 50 z lat 1945-1954 /sygn.165-176/ wynagrodzenia pracowników, pozwolenia na budowę. Dopływ z 2010 r. (przes. z Nr 16/172) z lat 1953-1954 /sygn.177, 178/ Akta wymiaru podatkowego, dostawy obowiązkowe. Dopływ z 2016 (nab. 1675) z lat 1934 - 1939 /sygn. 179, 180/ Księga protokołów z posiedzenia rady gromadzkiej. Anzahl der Einheiten180
13/396/0 Akta gminy Osiek 1796, 1802, 1895-1954 [1955-1977] 0 0 erweitern
I. Zarząd Gminy w Osieku z lat 1941-1950 /sygn.1-84/ 1. Dział ogólno-administracyjny z lat 1945-1950 /sygn.1-12/ zarządzenia i okólniki, wykazy gromad gminy Osiek, plany i sprawozdania z działalności GRN i jej organów, miesięczne sprawozdania sytuacyjne, wykazy imienne członków GRN i pracowników zarządu, koresp. w spr. osobowych, protokoły z zebrań Zarządu Gminnego GRN, PGRN, gromadzkich i sołtysów i posiedzeń gminnych komisji 2. Dział finansowo-budżetowy z lat1945,1947-1950 /sygn.13-36/ zarządzenia i instrukcje, koresp. w spr. finansowych, preliminarz budżetowy, budżety, dzienniki główna, księgi wydatków budżetowych, różnych sum pozabudżetowych, sum przechodnich i księgi kasowe 3. Dział gospodarki gminnej z lat 1948-1950 /sygn.37-42/ plan robót szarwarkowych, spr. budowy szkół, spr. zdrowia i opieki społecznej oraz rolnictwa 4. Dział administracyjny z lat 1941-1949 /sygn.43-44/ przyznanie niemieckiej listy narodowościowej, rejestr przynależności do gminy, sprawozdania z lustracji przeciwpożarowej II. Prezydium GRN w Osieku z lat 1951-1954 /sygn.45-78/ 1. Referat ogólno-administracyjny z lat 1951-1954 /sygn.45-67/ zarządzenia i okólniki, plany pracy i sprawozdania z działalności PGRN, protokoły z: zebrań PGRN i GRN, odpraw sołtysów, zebrań gromadzkich i komisji gminnych, wybory do Sejmu, rad gromadzkich, sołtysów i podsołtysów, zarządzenia pokontrolne, koresp. w spr. bezp. i porządku publ., spr. karno - adm., rejestr świadectw przynależności do gminy 2. Referat finansowo - budżetowy z lat 1951-1954 /sygn.68-69/ księga główna i pozabudżetowych środków specjalnych 3. Referat spraw socjalnych i kulturalnych z lat 1951-1954 /sygn.70-74/ spr. działalności księży i zakonników, księży uczących w szkołach, spr. oświaty, kultury i sztuki, walka z analfabetyzmem, spr. zdrowia i opieki społecznej, wykaz cmentarzy położonych na terenie gminy 4. Referat rolny z lat 1951-1954 /sygn.75-78/ zarządzenia, statystyka rolna, plany i sprawozdania z zasiewów i kontraktacji roślin, wykazy zalesień nieużytków rolnych i wyrębów, resztówka Grojec III. Gminne organizacje społeczne z lat 1947-1954 /sygn.79-87/ protokoły z zebrań PO PZPR, aktywu polityczno - społecznego, Gminnego Zespołu Kierowniczego, Aktywu Gminnego, Gminnej Komisji Spisowej, Komisji Współzawodnictwa; Gminny Komitet Przeciwpowodziowy, Gminny Komitet Akcji Pomocy Zimowej, drobne informacje o różnych komitetach gospodarczych, wynagrodzenia pracowników, pozwolenia na budowę Dopływy 1997 Akta z lat 1796, 1802, 1941 - 1944 /sygn. 88-92/ spis powinności czynszowych, supliki włościan z Osieka i Włosienia/1802/, inwentarz dóbr wsi Bielany i Zasolany, niemiecka lista narodowościowa, rejestry mieszkańców gm. Osiek, księgi przybywających i opuszczających gminę. Dopływy 2002 Akta z lat 1945 - 1951 /sygn.93-100/ Księgi Kontroli ruchu ludności, protokoły w posiedzeń Prezydium GRN, protokoły z posiedzeń Zarządu Gminnego, protokoły z posiedzeń komisji Dopływy 2006 Akta z lat 1895 - 1954 /sygn.101- 106/ Flurbuch der Gemarkung Polanka Wlk. /1895 - 1924/, akta pensjonariusza domu opieki społecznej Jakuba Zawarusa, budżet gminy, wykazy osób posiadających gospodarstwa rolne. Dopływ 2012 Akta z lat 1915-1928 /sygn.107/ Księga uchwał Rady Gminnej w Osieku. Dopływ 2013 Akta z lat 1949-1954 [1955-1973] /sygn.108,109/ Rejestr pomiarowy gromady Osiek, wykazy posiadaczy nieruchomości. Anzahl der Einheiten118
13/397/0 Akta gminy Oświęcim [1754] 1781-1954 203 0 erweitern
I. Zarząd Gminny w Oświęcimiu z lat 1928-1950 /sygn.1-123/ 1. Dział ogólno-organizacyjny z lat 1945 - 1950 /sygn.1-25/ okólniki i zarządzenia, spr. dot. organizacji Zarządu Gminnego, komitetów społecznych oraz organizacji urzędu gminnego, spr. osobowe, plany pracy i sprawozdania z działalności GRN, protokoły z zebrań Zarządu Gminnego, GRN, PGRN, z zebrań gromadzkich, z odpraw szkoleniowych pracowników, z odpraw sołtysów i poszczególnych komisji gminnych, księga uchwał, sprawozdania i zarządzenia pokontrolne, przydziały baraków po obozowych dla ludności cywilnej, świadczenia na rzecz Armii Czerwonej, parcele i przedsiębiorstwa gromadzkie 2. Dział finansowo - budżetowy z lat 1928-1950 /sygn.26-76/ zarządzenia, preliminarze budżetowe, budżet adm. gromadzki i szkolny, dzienniki główna, księgi dochodów i wydatków, zestawienia i sprawozdania rachunkowe, spr. podatkowe, księgi biercze podatku, księgi wymiaru daniny na oświatę, księga biercza podatku komunalnego i świadczenia w naturze, roczne sprawozdania rachunkowe 3. Dział gospodarki gminnej z lat 1945-1950 /sygn.77-98/ spr. budowy i konserwacji dróg i placów publicznych, wykazy zabytków przyrody i parcelowanych dworów, pałaców, zamków, opieka nad pomnikami męczeństwa, gromadzkie zespoły amatorskie, biblioteki, orzeczenia o organizacji szkół podstawowych, walka z analfabetyzmem, wytyczne i koresp. dot. opieki społ. i zdr., spr. lokalowo - mieszkaniowe, statystyka rolnicza, ankiety elektryfikacyjne 4. Dział administracyjny z lat 1936-1950 /sygn.99-123/ wytyczne i koresp. dot. USC, rejestr wydanych świadectw przynależności do gm. i wydanych dowodów tożsamości, poświadczenia obywatelstwa, spr. rehabilitacyjne III i IV grupy volkslisty, akcja przesiedleńcza na Zachód, księgi kontroli ruchu ludności, gromadzkie księgi meldunkowe, bezp. i porządek publ., spr. budowlane i aprowizacyjne, rozdzielanie darów z UNRRA II. Prezydium GRN w Oświęcimiu z lat 1950-1954 /sygn.124-175/ 1. Referat ogól no-administracyjny z lat 1950-1954 /sygn.124-155/ zarządzenia, spór podziału tryt. gm., ewidencja składu osobowego, wybory do Sejmu i rad narodowych, plany pracy i sprawozdania z działalności PGRN, wybory sołtysów i podsołtysów, dyscyplina pracy, protokoły z zebrań PGRN i sesji GRN, zebrań gromadzkich, z odpraw szkoleniowych pracowników i sołtysów, protokoły z posiedzeń komisji gminnych, protokoły i zarządzenia pokontrolne, spr. bezp. i porządku publ., karno - adm., skargi i zażalenia, ewidencja ruchu ludności, kościoły i zgromadzenia zakonne 2. Referat finansowy z lat 1951-1954 /sygn.156-165/ zarządzenia, budżet, sprawozdania z wykonania budżetu, bilanse, dzienniki główna, plany zużycia obowiązkowych świadczeń na cele publiczne 3. Referat spraw socjalnych i kulturalnych z lat 1950-1952 /sygn.166-174/ spr. dot. kultury i sztuki, zwalczanie analfabetyzmu, spr. zdrowia i opieki społ., majątku gm. i gromad, budowa i konserwacja dróg i placów publicznych, szarwarki, spr, budowlane i gospodarki komunalnej, przemysł i handel 4. Referat rolny z lat 1951-1954 /sygn. 75/ wymiana gruntów, przekazanie gruntów na cele Państwowego Muzeum w Oświęcimiu i Zakładów Chemicznych, spr. produkcji roślinnej i zwierzęcej III. Gminne organizacje społeczne z lat 1947-1954 /sygn.176-181/ protokoły z posiedzeń: Komisji Współzawodnictwa w Rolnictwie, Gminnego Komitetu Likwidacji Zadłużenia Wsi, Aktywu i Zespołu Gminnego, Gminny Komitet Budowy Domu Chłopa, pojedyncze protokoły z zebrań organizowanych w spr. adm.-gospod. IV. Dopływy 1997 Akta z lat [1754] 1781-1869, 1929-1953 /sygn.182-189/ księgi gromadzkie Monowic, Starych Stawów, Grojca i Włosienicy, metryka gruntowa Starych Stawów, protokół parcelowy Brzezinki, dziennik podawczy gminy Stare Stawy V. Akta Kat. B50 Zmiana kategorii w 2006 r. na kat. A w 2006 r. Akta z lat 1945-1953 /sygn.190-196/ akta osobowe, zezwolenia na budowę VI. Dopływ 2005 opracowany w 2006 r. Akta z lat 1876 - 1919 /sygn.197/ Księga gromadzka z Grojca VII. Dopływy 2006 Akta lat 1948-1953 /sygn.198-202 / Protokoły z sesji Rady, wykazy członków GRN, księga biercza podatków, wykazy posiadaczy nieruchomości. VIII. Dopływy 2010 Akta lat 1945-1952 /sygn.203 / Księga meldunkowa gromady Włosienica. Anzahl der Einheiten203
Zeige 331 bis 360 von 1.402 Einträgen.