Bestandssignatur | Bestandsname | Laufzeit | Anzahl der Einheiten | Anzahl der Scans | Alles erweitern Alles verstecken |
36/465/0 | Akta notariusza Wacława Szmigielskiego w Chełmie | 1948-1951 | 8 | 0 | erweitern verstecken |
| księgi aktów notarialnych z lat 1948-1950 (sygn. 1-3, 7); skorowidze z lat 1948-1950 (sygn. 4-5, 8); księga przychodu-rozchodu z lat 1948-1949 (sygn. 6) Anzahl der Einheiten8 |
36/466/0 | Akta notariusza Stefana Azarewicza w Chełmie | 1945-1951 | 8 | 0 | erweitern verstecken |
| księgi aktów notarialnych z lat 1945-1951 (sygn. 1-6); repertorium z 1950 r. (sygn. 7); skorowidze z lat 1945-1951 (sygn. 8-9) Anzahl der Einheiten9 |
36/467/0 | Gminna Rada Narodowa w Rudzie Hucie | 1973-1990 | 143 | 0 | erweitern verstecken |
| wybory sołtysów i podsołtysów z lat 1984, 1988 (sygn. 1-2); protokoły przedwyborczych zebrań konsultacyjnych z 1988 r. (sygn. 3); protokoły sesji gminnej rady narodowej z lat 1973-1990 (sygn. 4-26); protokoły posiedzeń prezydium gminnej rady narodowej z lat 1973-1990 (sygn. 27-46); postanowienia prezydium rady i ich realizacji z lat 1978-1979, 1981-1986 (sygn. 47-51); komisje stałe z lat 1973-1990 (sygn. 52-117); komisje doraźne z 1984 r. (sygn. 118); Gminny Komitet Kontroli Społecznej z lat 1979-1981 (sygn. 119-121); protokoły zebrań wiejskich poszczególnych sołectw z lat 1973-1989 (sygn. 122-143) Anzahl der Einheiten143 |
36/468/0 | Urząd Gminy w Rudzie Hucie | [1950-] 1973-1990 [-1993] | 320 | 0 | erweitern verstecken |
| karta A: narady pracowników urzędu gminy z lat 1985-1988 (sygn. 1-4); zarządzenia, postanowienia i decyzje naczelnika gminy z lat 1973-1984, 1986, 1988-1990 (sygn. 5-15) materiały te są niekompletne wewnątrz teczek); programy realizacyjne i okresowe plany pracy jednostki własnej z lat 1973-1975, 1979, 1983, 1985-1988 (sygn. 16-24); opracowania statystyczne w zakresie: zatrudnienia i płac, dokształcania pracowników oraz rolnictwa z lat 1974-1977 (sygn. 25-29); analizy i oceny skarg i wniosków z lat 1976-1985 (sygn. 30-36); akta dotyczące współdziałania z komitetami FJN z lat 1973-1974, 1976-1980 (sygn. 37-38) oraz z organizacjami społecznymi z lat 1974, 1977 (sygn. 39); akta kontroli, lustracji i inspekcji w jednostkach własnych z lat 1974-1981, 1983-1984, 1988-1989 oraz w jednostkach podporządkowanych z lat 1982-1983 (sygn. 40-55); akta dotyczące planów i programów szkolenia pracowników toap i ich realizacji zachowały się z lat 1980 i 1983 (sygn. 56-57); budżety gminy i ich realizację z lat 1973-1980, 1982, 1984 (sygn. 58-68; w grupie tych akt występują braki dotyczące realizacji budżetu); realizacja planów rocznych w zakresie podatków i opłat z lat 1975-1979 (sygn. 69); analiza, ocena i sprawozdawczość dotycząca informacji podatkowych z lat 1973-1980 (sygn. 70-71); z materiałów dotyczących planów i programów rozwoju gminy zachowała się tylko 1 j.a. wieloletnich programów społeczno-gospodarczego rozwoju gminy z 1975 r. (sygn. 72) oraz 1 j.a. sprawozdań i analiz dotyczących realizacji rocznych planów społeczno-gospodarczego rozwoju gminy z 1982 r. (sygn. 73); realizacja czynów społecznych z lat 1973-1978 (sygn. 74-78); kierunki i programy rozwoju kultury fizycznej z lat 1978-1980, 1983 (sygn. 79-82); działalność kolegiów do spraw wykroczeń z lat 1975-1982 (sygn. 83-87); nadzór nad działalnością placówek handlowych i gastronomicznych z lat 1983-1988 (sygn. 88); analiza, opinię i badanie rynku z lat 1985-1986 (sygn. 89); ewidencja urządzeń komunalnych naziemnych z lat 1973-1975 (sygn. 90); inwentaryzacja urządzeń komunalnych z 1978 r. (sygn. 91); polityka lokalowa z lat 1977-1979 (sygn. 92); opinie i decyzje lokalizacji ogólnych z lat 1978-1981 (sygn. 93-94); opinie i decyzje lokalizacji szczegółowych z lat 1980, 1983 (sygn. 95-96); ewidencja i rejestracja lokalizacji z lat 1977-1978, 1980-1982 (sygn. 97-98); programy i plany zagospodarowania przestrzennego z lat 1977-1982 (sygn. 99); nadzór sanitarny z lat 1976, 1980 (sygn. 100); materiały dotyczące opieki społecznej z lat 1981-1982 (sygn. 101); analiza potrzeb i efektów pomocy społecznej z lat 1973-1976, 1979-1981 (sygn. 102-103); analiza stanu zatrudnienia z lat 1980-1982 (sygn. 104); zawartość karty B: dopływ 2014 r. - gminny program wyborczy na lata 1980-1992 z 1988 r., sprawozdawczość statystyczna za lata 1976-1979, sprawozdania finansowe za lata 1984-1989, plany społeczno-gospodarcze na lata 1982-1989 (20 j.a.); dopływ 2015 r. - postanowienia Naczelnika Gminy z lat 1975-1987; decyzje Naczelnika Gminy z lat 1974-1987; protokoły narad pracowników UG w Rudzie Hucie z 1989 r.; programy realizacyjne i plany pracy jednostki z lat 1983-1984, 1989; analiza i ocena skarg i wniosków z lat 1986-1989; protokoły kontroli z lat 1973, 1986; plan szkolenia wewnętrznego pracowników na 1979 rok; budżety gminy na lata 1986-1989 z lat 1986-1989; sprawozdawczość budżetowa za 1976 r.; plany czynów społecznych z 1975 r.; aktywizacja gminy - czyny społeczne za 1976 r. (18 j.a.); dopływ 2016 r. - wnioski i postulaty radnych – realizacja wniosków z kampanii wyborczej do rad narodowych, gminny program wyborczy z lat 1984-1988; postanowienia Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Rudzie Hucie nr 1/74-18/74, 1/75-4/75, 1/76-2/76, 1/77-4/77 z lat 1974-1977; realizacja wniosków prezydium rady z 1981 r.; realizacja wniosków prezydium rady z lat 1985-1987; prowadzenie resortowych badań statystycznych – sprawozdania o powierzchni leśnej, hodowli lasu i zadrzewieniach za lata 1982-1989 z lat 1983-1990; prowadzenie resortowych badań statystycznych – sprawozdania o stanie zatrudnionych za 1973 rok z 1973 r.; prowadzenie resortowych badań statystycznych – sprawozdania o stanie zatrudnionych za 1978 rok z lat 1978-1979; prowadzenie resortowych badań statystycznych – sprawozdania o stanie zatrudnionych za 1981 rok oraz przebiegu podnoszenia kwalifikacji w 1982 roku z lat 1981-1983; prowadzenie resortowych badań statystycznych – sprawozdania miesięczne z pośrednictwa pracy, za 1980 rok z 1980 r.; prowadzenie resortowych badań statystycznych – sprawozdania o stanie zatrudnienia za lata 1982-1989 z lat 1983-1990; sprawozdania statystyczne o ruchu budowlanym, czynach społecznych, remontach za lata 1979-1984 z lat 1979-1985, inne opracowania statystyczne za 1977 rok – o zatrudnieniu, kwalifikacjach zawodowych, spis kadrowy z lat 1977-1978; koła terenowe Polskiego Czerwonego w Krzyża w Rudzie Hucie z lat 1976-1977; ewidencja przyjęć obywateli w sprawach indywidualnych z lat 1982-1985; instrukcja archiwum zakładowego z 1986 r.; spisy zdawczo-odbiorcze akt do archiwum zakładowego - bez daty, 1986-1989; spisy zdawczo-odbiorcze akt do archiwum państwowego z lat 1984, 1986; brakowanie dokumentacji niearchiwalnej z lat 1976, 1985, 1987; protokoły wizytacji archiwum zakładowego Urzędu Gminy w Rudzie-Hucie z lat 1973-1988; realizacja planów rocznych i na okres krótszy – sprawozdania dotyczące podatku dochodowego i obrotowego za 1981 rok z 1981 r.; założenia do gminnego planu rocznego na 1990 rok z 1989 r.; sprawozdanie z wykonania planu gospodarczego, budżetu i funduszu gromadzkiego za 1972 rok; plany działania Gminnej Rady Narodowej, uchwały i protokoły sesji GRN z 1973 r., Gminny Komitet Kontroli Społecznej w Rudzie Hucie z lat 1972-1988; regulaminy, statuty, zarządzenia Naczelnika Gminy Ruda Huta dotyczące świetlic wiejskich oraz organizacji bibliotek na terenie gminy z lat 1974-1989; kierunki i programy rozwoju kultury fizycznej na 1977 rok z lat 1976-1977; kierunki i programy rozwoju kultury fizycznej i turystyki na lata 1984-1985 z lat 1983-1984; akta spraw Kolegium ds. Wykroczeń przy Naczelniku Gminy w Rudzie Hucie z lat 1977-1982; materiały, przydział, realizacja rozdzielników – protokoły rozprowadzania kart zaopatrzenia w zakładach pracy z 1988 r.; Zarząd Gminny Związku Ochotniczych Straży Pożarnych w Rudzie-Hucie (protokoły posiedzeń, uchwały, sprawozdania, plany pracy, sprawy organizacyjne) z lat 1973-1979; zawiadomienia o nadanych numerach porządkowych dla nieruchomości na terenie gminy Ruda-Huta z 1987 r.; prawo pierwokupu, wywłaszczenia z lat 1978-1980; zamiana terenów, zamiana użytkowników - sprzedaż budynków mieszkalnych i lokali z lat 1976-1978; plany zagospodarowania przestrzennego gminy Ruda-Huta z lat 1969-1974; uproszczony plan zagospodarowania przestrzennego gminy Ruda-Huta z 1974 r.; plan zagospodarowania przestrzennego gminy Ruda-Huta na rok 1986 z 1986 r.; nazewnictwo ulic, placów, parków – numeracja nieruchomości wg miejscowości gminy Ruda Huta z lat 1976-1978 (łącznie 53 j.a.) dopływ 2017 r. - książki meldunkowe, 1961-1987 (53 j.a.); dopływ 2019 r. - koperty dowodowe, 1950-1988 (90 j.a.); dopływ 2023 r. - przekazywanie gospodarstw na Skarb Państwa, 1973-1993 (89 j.a.); Anzahl der Einheiten427 |
36/469/0 | Nadbużańskie Zakłady Przemysłu Skórzanego "Polesie" we Włodawie | 1969-1998 | 232 | 0 | erweitern verstecken |
| 0 Anzahl der Einheiten232 |
36/470/0 | Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Czerniczynie | 1955-1972 | 173 | 0 | erweitern verstecken |
| 1. sesje gromadzkiej rady narodowej (sygn. 1-18, 41-52); 2. komisje gromadzkiej rady narodowej (sygn. 63-86); 3. posiedzenia prezydium gromadzkiej rady narodowej (sygn. 19-33, 92-103); 4. zebrania wiejskie, sołtysi (sygn. 104-119, 173); 5. plany gospodarcze (sygn. 123-125); 6. sprawozdania gospodarcze (sygn. 126-128); 7. kontrole i inspekcje zewnętrzne (sygn. 129-137); 8. mienie gromadzkie (sygn. 140-141, 161-163, 166); 9. budżet i jego wykonanie (sygn. 142-160); 10. akty normatywne organów nadrzędnych (sygn. 34-38, 171); 11. wybory do Sejmu i rad narodowych (sygn. 39); 12. spotkania posłów i radnych z wyborcami (sygn. 53); 13. sprawy organizacyjne biura GRN (sygn. 40, 120-122); 14. organizacje społeczno-polityczne (sygn. 54-62, 87-91, 169); 15. personel (sygn. 138-139); 16. sprawy kultury, oświaty i zdrowia (sygn. 164-165); 17. przemysł i handel (sygn. 167); 18. bezpieczeństwo i porządek publiczny (sygn. 168, 160); 19. sprawy karno-administracyjne (sygn. 172) Anzahl der Einheiten173 |
36/471/0 | Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Drohiczanach | 1955-1959 [1972] | 13 | 0 | erweitern verstecken |
| protokoły sesji GRN i posiedzeń Prezydium GRN w Drohiczanach z lat 1955-1956 (sygn. 1-2); protokoły sesji GRN w Drohiczanach z lat 1957-1959 (sygn. 3-5, 8); protokoły posiedzeń i uchwały Prezydium GRN w Drohiczanach z lat 1958-1959 (sygn. 6-7, 9-10); kontrole i zarządzenia pokontrolne z lat 1958-1959 (sygn. 11); sprawozdania o dochodach i wydatkach budżetowych za 1959 rok (sygn. 12); księga dochodów i wydatków budżetowych z lat 1959, 1972 (sygn. 13) Anzahl der Einheiten13 |
36/473/0 | Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Teptiukowie | 1955-1961 | 16 | 0 | erweitern verstecken |
| protokoły sesji GRN w Teptiukowie oraz posiedzeń jej Prezydium, 1955-1957 (sygn. 1-3); protokoły sesji GRN w Teptiukowie, 1955-1961 (sygn. 4-7, 12); protokoły posiedzeń Prezydium GRN w Teptiukowie, 1955-1961 (sygn. 8-11, 13); komisje gromadzkie - plany pracy, 1955-1960 (sygn. 14); kontrole i zarządzenia pokontrolne, 1955-1957 (sygn. 15); gospodarka finansowa, 1955-1958 (sygn. 16) Anzahl der Einheiten16 |
36/474/0 | Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Teratynie | 1955-1968 | 88 | 0 | erweitern verstecken |
| 0 Anzahl der Einheiten88 |
36/475/0 | Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Terebińcu | 1955-1959 | 7 | 0 | erweitern verstecken |
| protokoły z sesji GRN i posiedzeń Prezydium GRN w Terebińcu z lat 1955-1957 (sygn. 1-3); protokoły z sesji GRN w Terebińcu z lat 1958-1959 (sygn. 6-7) Anzahl der Einheiten7 |
36/476/0 | Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Trzeszczanach | 1954-1972 | 18 | 0 | erweitern verstecken |
| 0 Anzahl der Einheiten18 |
36/477/0 | Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Tuczapach | 1955-1956 | 2 | 0 | erweitern verstecken |
| protokoły z sesji GRN i posiedzeń Prezydium GRN w Tuczapach z lat 1955-1956 (sygn. 1-2) Anzahl der Einheiten2 |
36/478/0 | Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Tuczępach | 1955-1959 | 7 | 0 | erweitern verstecken |
| protokoły z sesji GRN i posiedzeń Prezydium GRN w Tuczępach z lat 1955-1957 (sygn. 1-3); protokoły z sesji GRN w Tuczępach z lat 1958-1959 (sygn. 4-5); protokoły z posiedzeń Prezydium GRN w Tuczępach z lat 1958-1959 (sygn. 6-7) Anzahl der Einheiten7 |
36/479/0 | Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Uchaniach | [1945-] 1955-1972 [1987] | 172 | 0 | erweitern verstecken |
| sesje gromadzkiej rady narodowej (sygn. 1-15, 28-44, 148); komisje gromadzkiej rady narodowej (sygn. 45-62); posiedzenia prezydium gromadzkiej rady narodowej (sygn. 16-27, 63-79); zebrania wiejskie, sołtysi (sygn. 80-83, 149-154, 161-162, 170-171); plany gospodarcze (sygn. 86-97); 6. kontrole i inspekcje zewnętrzne (sygn. 98-111); mienie gromadzkie (sygn. 129-144, 168); budżet i jego wykonanie (sygn. 112-117); sprawy organizacyjne (sygn. 84-85, 134, 155-157); aktywizacja gromady (sygn. 159-160, 167); rolnictwo (spis rolny) (sygn. 118-128); usługi dla ludności (sygn. 169); społeczne komisje pojednawcze (sygn. 172) Anzahl der Einheiten172 |
36/480/0 | Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Wiszniowie | 1955-1961 | 14 | 0 | erweitern verstecken |
| protokoły sesji GRN i posiedzeń Prezydium GRN w Wiszniowie z lat 1955-1956 (sygn. 1-2); protokoły sesji GRN w Wiszniowie z lat 1957-1961 (sygn. 3-7); protokoły posiedzeń Prezydium GRN w Wiszniowie z lat 1958-1960 (sygn. 8-10); zebrania wiejskie GRN Wiszniów z 1958 r. (sygn. 11); sprawozdania gospodarcze za lata 1960-1961 z lat 1960-1961 (sygn. 12); kontrole i inspekcje zewnętrzne z lat 1958-1961 (sygn. 13-14) Anzahl der Einheiten14 |
36/481/0 | Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Zosinie | 1954-1959 | 20 | 0 | erweitern verstecken |
| protokoły sesji GRN i posiedzeń Prezydium GRN w Zosinie, 1955-1957 (sygn. 1-3); protokoły sesji GRN w Zosinie, 1956-1959 (sygn. 4-5, 10-11); protokoły posiedzeń Prezydium GRN w Zosinie, 1956-1959 (sygn. 6-7, 15-16); uchwały Prezydium Powiatowej Rady Narodowej w Hrubieszowie i Prezydium Wojewódzkiej Rady Narodowej w Lublinie, 1956-1959 (sygn. 8-9); materiały na sesje Gromadzkiej Rady Narodowej w Zosinie - uchwały oraz sprawozdania z jej działalności, 1958 (sygn. 12); uchwały Gromadzkiej Rady Narodowej w Zosinie - rejestr, 1954-1959 (sygn. 13); uchwały Gromadzkiej Rady Narodowej w Zosinie i jej Prezydium - rejestr, 1955-1960 (sygn. 14); uchwały Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Zosinie - rejestr, 1955-1959 (sygn. 17-18); Komisja Oświaty, 1956-1957 (sygn. 19); plan i budżet gromady Zosin na 1959 rok, 1959 (sygn. 20) Anzahl der Einheiten20 |
36/482/0 | Akta z wyborów do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej przeprowadzonych w dniu 21 września 1997 r. z terenu województwa chełmskiego oraz wyborów uzupełniających do Senatu RP przeprowadzonych 28 stycznia 2001 r. z terenu byłego województwa chełmskiego | 1997-2001 | 43 | 0 | erweitern verstecken |
| serii wybory 21 września 1997 r., podseria: okręgowa komisja wyborcza – rejestracja okręgowych list kandydatów na posłów z 1997 r. (sygn. 1-2), rejestracja kandydatów na senatorów (sygn. 3), protokół z wyborów posłów do Sejmu w okręgu wyborczym nr 7 z 1997 r. (sygn. 4), obwieszczenie Państwowej Komisji Wyborczej o wynikach wyborów do Sejmu RP i Senatu RP z 1997 r. (sygn. 5-6), posiedzenia Okręgowej Komisji Wyborczej w Chełmie z 1997 r. (sygn. 7); organizacja prac Okręgowej Komisji Wyborczej w Chełmie z 1997 r. (sygn. 8), uchwały i zarządzenia oraz obwieszczenia o podziale na okręgi wyborcze i obwody głosowania z 1997 r. (sygn. 9), nadzór Okręgowej Komisji Wyborczej w Chełmie nad przestrzeganiem prawa wyborczego z 1997 r. (sygn. 10); podseria: obwodowe komisje wyborcze - powołanie i rozwiązanie obwodowych komisji wyborczych z 1997 r. (sygn. 11-12), protokoły głosowania w obwodach na okręgowe listy kandydatów na posłów i okręgowe listy kandydatów na senatorów z 1997 r. (sygn. 13-20); podseria Krajowe Biuro Wyborcze Delegatura w Chełmie - wydruki danych do protokołu zbiorczych wyników głosowania w okręgu wyborczym z 1997 r. (sygn. 21), informacje statystyczne o wynikach wyborów w okręgu wyborczym z 1997 r. (sygn. 22), preliminarz budżetowy i jego realizacja z 1997 r. (sygn. 23); seria wybory uzupełniające z 28 stycznia 2001 r., podseria: okręgowa komisja wyborcza - akta rejestracji okręgowych list kandydatów na senatora z lat 2000-2001 (sygn. 24), obwieszczenie Okręgowej Komisji Wyborczej w Chełmie o zarejestrowanych kandydatach na senatora z 2001 r. (sygn. 25), protokół wyników głosowania i wyniku wyborów na senatora z 2001 r. (sygn. 26), posiedzenia Okręgowej Komisji Wyborczej w Chełmie z 2001 r. (sygn. 27); organizacja prac Okręgowej Komisji Wyborczej w Chełmie z lat 200-2001 (sygn. 28), uchwały i zarządzenia oraz obwieszczenia o podziale na okręgi wyborcze i obwody głosowania z 2000 r. (sygn. 29), nadzór Okręgowej Komisji Wyborczej w Chełmie nad przestrzeganiem prawa wyborczego z 2001 r. (sygn. 30); podseria: obwodowe komisje wyborcze - powołanie i rozwiązanie obwodowych komisji wyborczych z 2001 r. (sygn. 31), posiedzenia obwodowych komisji wyborczych z 2001 r. (sygn. 32-38), protokoły głosowania w obwodach na kandydatów na senatorów z 2001 r. (sygn. 39-42); podseria Krajowe Biuro Wyborcze Delegatura w Chełmie - informacje statystyczne o wynikach wyborów w okręgu wyborczym z 2001 r. (sygn. 43). Anzahl der Einheiten43 |
36/483/0 | Akta komisji do spraw referendum konstytucyjnego przeprowadzonego w dniu 25 maja 1997 r. z terenu województwa chełmskiego | 1997 | 12 | 0 | erweitern verstecken |
| seria Wojewódzka Komisja do spraw Referendum - posiedzenia Wojewódzkiej Komisji do spraw Referendum w Chełmie z 1997 r. (sygn. 1), nadzór Wojewódzkiej Komisji do Spraw Referendum w Chełmie nad przestrzeganiem prawa wyborczego z 1997 r. (sygn. 2), protokoły zbiorczych wyników głosowania w województwie z 1997 r. (sygn. 3), informacje statystyczne o organizacji referendum konstytucyjnego z 1997 r. (sygn. 4); seria obwodowe komisje wyborcze - dokumenty dotyczące powołania obwodowych komisji wyborczych z 1997 r. (sygn. 5), protokoły głosowania w obwodach z 1997 r. (sygn. 6-9), skargi na działalność obwodowych komisji do spraw referendum z 1997 r. (sygn. 10); seria obwieszczenia wyborcze - obwieszczenia o podziale na obwody głosowania z 1997 r. (sygn. 11); seria Krajowe Biuro Wyborcze Delegatura w Chełmie - preliminarz budżetowy i jego realizację z 1997 r. (sygn. 12) Anzahl der Einheiten12 |
36/484/0 | Akta z wyborów do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw z wyborów przeprowadzonych 11 października 1998 r. oraz wyborów uzupełniających i zmian w składach rad powiatów i rad miejskich przeprowadzonych w latach 1999-2002 | 1998-2002 | 159 | 0 | erweitern verstecken |
| seria Zastępca Wojewódzkiego Komisarza Wyborczego w Chełmie - powołanie wojewódzkich komisarzy wyborczych i zastępców wojewódzkich komisarzy wyborczych z 1998 r. (sygn. 1); postanowienia Zastępcy Wojewódzkiego Komisarza Wyborczego w Chełmie z 1998 r. (sygn. 2-3), nadzór wojewódzkich komisarzy wyborczych nad przestrzeganiem prawa wyborczego z 1998 r. (sygn. 4); sprawozdania finansowe komitetów wyborczych z 1998 r. (sygn. 5), Sejmik Województwa Lubelskiego – podział na okręgi wyborcze z lat 1998-1999 (sygn. 6); rady powiatów, rady gmin – podział na okręgi wyborcze, liczba radnych w okręgach z lat 1998-1999 (7-8); podział na obwody głosowania z 1998 r. (sygn. 9); obwieszczenia Wojewódzkiego Komisarza Wyborczego o wynikach wyborów do rad na terenie województwa lubelskiego z 1998 r. (sygn. 10); seria powiatowe komisje wyborcze - protokoły posiedzeń powiatowych komisji wyborczych w Chełmie, Krasnymstawie i Włodawie z 1998 r. (sygn. 11, 16, 22), protokoły rejestracji list kandydatów na radnych do rad powiatów chełmskiego, krasnostawskiego, włodawskiego z 1998 r. (sygn. 12-13, 17-18, 23-24), protokoły głosowania w okręgach z 1998 r. (sygn. 14-15, 19-21, 25); seria miejskie komisje wyborcze - protokoły posiedzeń miejskich komisji wyborczych w Chełmie, Krasnymstawie, Rejowcu Fabrycznym i Włodawie z 1998 r. (sygn. 26, 31, 35, 39), protokoły rejestracji list kandydatów na radnych do rad miast Chełma, Krasnegostawu, Rejowca Fabrycznego i Włodawy z 1998 r. (sygn. 27-29, 32-33, 36-37, 40); protokoły głosowania w okręgach, protokoły z wyborów do rad miast Chełma, Krasnegostawu, Rejowca Fabrycznego i Włodawy z 1998 r. (sygn. 30, 34, 38, 41) oraz protokoły zbiorczych wyników głosowania z 1998 r. (sygn. 42); seria gminne komisje wyborcze znajdują się protokoły posiedzeń gminnych komisji wyborczych z 1998 r. (sygn. 43-51); protokoły rejestracji list kandydatów na radnych do rad gmin z 1998 r. (sygn. 52-96); seria obwodowe komisje wyborcze - protokoły i uchwały obwodowych komisji wyborczych z 1998 r. (sygn. 97-108), protokoły głosowania w obwodzie, protokoły z wyborów do rady gminy z 1998 r. (sygn. 109-138); seria Krajowe Biuro Wyborcze Delegatura w Chełmie - wydruki baz danych wyborczych z 1998 r. (sygn. 139-143); wzory kart do głosowania i formularzy wyborczych oraz urzędowe obwieszczenia z 1998 r. (sygn. 144), informacje statystyczne o przeprowadzonych wyborach z 1998 r. (sygn. 145); protesty wyborcze z 1998 r. (sygn. 146) oraz preliminarz budżetowy i jego realizacja z 1998 r. (sygn. 147); seria wybory uzupełniające zawiera dokumenty z wyborów uzupełniających przeprowadzonych w latach 1999-2002: postanowienia Zastępcy Wojewódzkiego Komisarza Wyborczego z lat 1999-2002 (sygn. 148), nadzór Zastępcy Wojewódzkiego Komisarza Wyborczego nad przestrzeganiem prawa wyborczego z lat 1999-2002 (sygn. 149), obwieszczenia Wojewódzkiego Komisarza Wyborczego z lat 1999-2002 (sygn. 150), sprawozdania finansowe komitetów wyborczych z lat 1999-2002 (sygn. 151), wyniki głosowania i wyniki wyborów do rad gmin z lat 1999-2002 (sygn. 152), powołanie gminnych komisji wyborczych z lat 1999-2002 (sygn. 153-154), powołanie obwodowych komisji wyborczych z lat 1999-2002 (sygn. 155), rejestracja kandydatów do rad gmin z 1999-2002 (sygn. 156-157), wzory kart do głosowania oraz urzędowe obwieszczenia z lat 2000-2002 (sygn. 158), preliminarz budżetowy i jego realizacja z lat 1999-2002 (sygn. 159) Anzahl der Einheiten159 |
36/485/0 | Akta komisji do spraw referendum gminnego w sprawie odwołania Rady Gminy Rejowiec przeprowadzonego 13 maja 2001 r. oraz w sprawie odwołania Rady Gminy Izbica przeprowadzonego 24 czerwca 2001 r. | 2001 | 12 | 0 | erweitern verstecken |
| obwodowe komisje wyborcze: wnioski o przeprowadzenie referendum lokalnego, postanowienia i zarządzenia zastępcy Wojewódzkiego Komisarza Wyborczego w Chełmie z 2001 r. (sygn. 1, 7), powołanie terytorialnych i obwodowych komisji do spraw referendum – obwodowe i gminne komisje wyborcze do spraw referendum z 2001 r. (sygn. 2, 8), posiedzenia komisji do spraw referendum – protokoły i uchwały gminnej oraz obwodowych komisji wyborczych do spraw referendum z 2001 r. (sygn. 3, 9), protokoły wyników referendum gminnego w Rejowcu z 2001 r. (sygn. 4, 10); seria Krajowe Biuro Wyborcze Delegatura w Chełmie: preliminarz budżetowy referendum z 2001 r. (sygn. 5, 11); seria – inicjator referendum gminnego – zawiera sprawozdanie finansowe inicjatora referendum gminnego z 2001 r. (sygn. 6, 12). Anzahl der Einheiten12 |