Fonds number Name of the fonds Date from Date to
Showing 106 to 120 of 1,274 entries.
Fonds number Name of the fonds Border dates Number of
files
Number of scans Unroll
all
24/103/0 Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Lipniku [1954] 1955 - 1972 104 0 Unroll
Protokoły z sesji, posiedzeń komisji, posiedzeń Prezydium, skargi i wnioski, spotkania posłów i radnych, zebrania wiejskie, kontrole, zasady pracy i płac, normatywy kancelaryjne, planowanie i sprawozdawczość, budżety. Number of files104
24/104/0 Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Męczennicach 1955-1972 58 0 Unroll
Protokoły z sesji, posiedzeń komisji, posiedzeń Prezydium, kontrole, zebrania wiejskie, budżety. Number of files58
24/105/0 Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej we Włostowie 1955 - 1972 113 0 Unroll
Protokoły z sesji, posiedzeń komisji, posiedzeń Prezydium, zebrania wiejskie, plany finansowe, budżety. Number of files113
24/106/0 Naczelnik Powiatu Sandomierskiego 1855-1865 6 0 Unroll
Akta administracyjne dot. powołania rad powiatowych i miesjskich, funduszów administracyjnych, kradzieży pieniędzy przez powstańców 1863 r., zwolnień od płacenia składki kwaterniczej Number of files6
24/107/0 Zarząd Powiatowy Sandomierski [1865] 1866-1915 5 0 Unroll
Korespondencja dot. tabel wsi należących do Sandomierza: Radoszek, Wysiadłowa i Ocinka 1866-1868 sygn.1; o wytwórczości rzemieeślniczej szprzedawanej na targach 1900-1907 sygn.2; księga dochodów z produkcji 1912, sygn. 3, sprawozdanie o ubezpieczeniach wojennych 1914 sygn. 4; o przeglądzie powiatu po wyparciu nieprzyjaciela [Austrii] 1915 sygn. 5 Number of files5
24/108/0 Starostwo Powiatowe Sandomierskie [1920] 1944-1950 802 0 Unroll
Anteriora 1929-1939 sygn 1-1b Sprawozdania sytuacyjne Starosty Sandomierskiego Referat Ogólny 1945-1949 sygn. 1c-20 Badanie przyczółka sandomierskiego Referat Organizacyjny 1944-1949 sygn. 21-51 Sprawy podziału administracyjnego i utworzenia powiatu staszowskiego Referat Budżetowo-Gospodarczy 1944-1949 sygn. 52-55 Sprawy gospodarcze i transportowe Referat Społeczno –polityczny [1937] 1944-1950 sygn. 56-184 Stowarzyszenia i związki Grobownictwo Sprawozdania sytuacyjne z powiatu Referat Porządku Publicznego 1946-1949 sygn. 185-195 Zabezpieczenie zakładów przemysłowych Referat Administracyjny 1945-1949 sygn. 196-219 Ruch ludności Statystyka USC Wywłaszczenia Referat Wyznaniowy 1944-1948 sygn. 220-229 Ewidencja związków religijnych Referat Odszkodowań i Szkód Wojennych 1945-1946 sygn. 230-231 Rejestry szkód wojennych Korespondencja Referat Wodny 1944-1949 sygn. 232-242 Spółki wodne Przewozy wodno-prywatne Referat Samorządowy [1926] 1944-1950 sygn. 243-277 Wybory burmistrzów i wójtów Referat Kultury i Sztuki 1944-1948 sygn. 278-313 Organizowanie pracy kulturalnej w powiecie Referat Przemysłu 1944-1949 sygn. 314-375 Rejestry przemysłu w powiecie, nadzór Referat Odbudowy 1944-1950 sygn. 376-457, 761-774 Baraki Odbudowa powiatu Nadzór budowlany Wnioski na budowę zniszczonych gospodarstw Referat Społeczny Opieki Społecznej 1944-1950, sygn. 458-476 Pomoc dla ludności wyniszczonej wojną Referat Spraw Inwalidzkich 1944-1945, sygn. 477-478 Rejestr inwalidów w powiecie kwalifikujących się do opieki Powiatowy Urząd Lekarski [1920], 1944 sygn. 479 Wykazy personelu lekarskiego w powiecie Referat Zdrowia 1944-1949, sygn. 480-535 Organizacja służby zdrowia i opieki społecznej Referat Weterynaryjny 1945-1950, sygn. 539-557 Zwalczanie chorób bydła Referat Aprowizacji i Handlu 1944-1948 sygn. 558-600 Warunki bytowe ludności i aprowizacja Referat Handlu 1945-1949 sygn. 601-643 Sieć sklepów Sprawozdania Statystyka Referat Przemysłu i Handlu 1945-1950 sygn. 644-678, 777-802 Ankiety zakładów przemysłowych Wykaz zakładów przemysłowych Karty rzemieślników Referat Świadczeń Rzeczowych 1944-1946,, sygn. 679-683 Świadczenia rzeczowe dla armii czerwonej Referat Ruchu Drogowego 1947-1949, sygn. 684-694 Ewidencja pojazdów, warsztatów, garaży Referat Rolnictwa i Reform Rolnych [1945] 1947-1949 sygn. 695-742, 775-776 Wykaz majątków rozparcelowanych Wprowadzenie w stan posiadania wysiedlonych przez Niemców PFZ na cele szkoleniowe Grunty kościelne Inspektorat Powiatowy Oświaty Rolniczej 1947-1950, sygn. 743-759 Organizowanie szkolnictwa rolniczego Referat Morski 1945, sygn. 760 Rejestracja fachowców portowo-morskich Number of files802
24/109/0 Sejmik Powiatowy w Sandomierzu 1919-1920 4 0 Unroll
Akta dotyczące dobroczynności i opieki społecznej, działek szpitala Świetego Ducha, protokół z posiedzenia plenarnego Sejmiku. Number of files4
24/110/0 Powiatowa Rada Narodowa i Wydział Powiatowy w Sandomierzu 1925-1939, 1944-1950 449 0 Unroll
Protokoły z posiedzeń Powiatowej Rady Narodowej, sprawy organizacyjne, protokoły z kontroli Gminnych Rad Narodowych, sprawozdania sytuacyjne, budżety, lustracje samorządów, sprawy pożarnictwa, zdrowia, budownictwa, planowanie przestrzenne. Number of files449
24/111/0 Akta Miasta Sandomierza 1540-1950 2208 0 Unroll
Księgi radzieckie, ławnicze i procesowe miasta 1540-1728 [1861] sygn.1-16 Księgi wpisów i poszyty dot. spraw gospodarczych 1796 - 1809 sygn.17-29 Akta Magistratu Miasta Sandomierza 1810 - 1867 /i Urzędu Municypalnego z lat 1818-1842 a/Wydział Administracyjny b/Wydział Wojskowy Sekcja Wojskowa c/Wydział Wojskowy Sekcja Policyjna d/Wydział Policyjno-Sądowy e/Wydział Skarbowy Sekcja Ekonomiczna f/Wydział Skarbowy Sekcja Skarbowa g/Wydział Skarbowy Sekcja Skarbowa sygn. 30-271 Akta opiekuńcze sygn.272-298 IV. Akta kasy Ekonomicznej Miasta Sandomierza 1823-1867 sygn.299-376 V. Magistrat Goroda Sandomira 1867-1915 sygn.377-547 w tym.529a. VI. Ekonomiczna Kasa miasta Sandomierza 1868-1915 sygn.548-670 VII. Zarząd Miejski miasta Sandomierza a/księgi protokołów b/akta informacyjne z lat 1918-1935 c/Dział Ogólno-Organizacyjny d/Dział Finansowo-Budżetowy e/Dział Gospodarki Gminnej f/Dział Administracyjny /spr. poruczone/1915-1939 sygn. 6711657 VIII. Stadtverwaltung der Stadt Sandomierz /Zarząd Miejski w Sandomierzu/ 1939 - 1944 a/Dział Ogólno-Organizacyjny ; b/Dział Finansowo-Budżetowy c/Dział Gospodarki Gminnej d/Dział Administracyjny sygn. 1658-1887 a, b, c. IX. Zarząd Miejski miasta Sandomierza a/Dział Ogólno-Organizacyjny b/Dział Finansowo-Budżetowy e/Dział Gospodarki Gminnej d/Dział Administracyjny 1944 - 1950 sygn. 1888-2059 dppływ-30.IV,1970r. Protokoły z posiedzeń MRN 1944-1949 sygn.2060-2066 Dokument pergaminowy z l759 r. i inne fragmenty akt z lat 1664-1789 lustracja miasta Sandomierz* i starostwa Sandomierskiego/ Powołanie Milicji Obywatelskiej w Sandomierzu, list żołnierza niemieckiego do Burmistrza, wstępny program ogólnego planu zagospodarowania Sandomierza sygn.2066-2075 dopływ-10.IV.I973r. Akta personalne burmistrzów, lekarzy ,urzędników i pracowników magistratu, Sprawy gospodarcze miasta-dzierżawy, darowizny placów miejskich, Dawne spisy akt miejskich. Sprawy dostaw spożywczych i innych oraz zarząd w tym zakresie z okresu okupacji hitlerowskiej, Pierwsze po wyzwoleniu spis ludności m. Sandomierza, Protokoły z posiedzeń Zarządu Miejskiego, skorowidze do uchwał, ogłoszenia dot. wojskowych, wykazy przemysłowych i samorządowych sygn. 1076-2141 dopływ-19.XI.1982r. Akta personalne pracowników magistratu 1919-1950 sygn.2150-2183 dopływ-20.XII1985 r., Akta dot. ludności, gospodarki, oświaty itp., z okresu okupacji austriackiej do odzyskania niepodległości 1915-1919 sygn. 2184-2224 dopływ z 199lr. Sprawy karno-administracyjne, nekrologii J. Piłsudski 225-2226 Dawne dzienniki podawcze 1803 - 1808sygn. 2227-2238, list Langiewicza do wojska po bitwie w Staszowie,1863 list prywatny z 1827r. 1827 list gen. Sokolnickiego odpis z księgi radzieckiej m. Sandomierza 1791 budżety Zarządu Miejskiego na rok 1950 dyplomy nadania honorowego obywatelstwa Pierwszemu Marszałkowi J. Piłsudskiemu 1934 Ks. Biskupowi Włodzimierzowi Jasińskiemu l935 Marszałkowi E. Śmigłemu-Rydzowi 1937 opis miasta Sandomierza ok.1658,1688,1694, szkic lokalu-biura 1922 sygn. 2239-2251 Number of files2265
24/112/0 Akta Miasta Zawichosta 1798-1950 0 0 Unroll
4. Akta z okresu porozbiorowego, kancelaria polska z lat 1798 – 1805: protokoły rezygnacji, akta dobrowolnych umów z lat 1798 – 1810, akta bractwa świętej Anny i Miłosierdzia w mieście Zawichoście z lat 1824- 1827, Magistrat miasta Zawichosta – kancelaria rosyjska: rachunki pokładnego z lat 1862 – 1912; Zarząd Miejski w Zawichoście z lat 1918 – 1939: protokoły z posiedzeń Komisji Sanitarnej, protokoły z posiedzeń Gminnej Rady. Zarządu Miasta i Magistratu Miasta, budżet miasta; Akta z lat 1939 – 1944 budżet miasta na roku 1942/1943; Akta z lat 1944 1950, Dział Ogólno – Organizacyjny: księga protokołów Zarządu Miejskiego, księgi protokołów Miejskiej Rady Narodowej, Dział Budżetowo – Finansowy: wykaz osób posiadających gospodarstwa rolne, księgi biercze podatku gruntowego, Budżety miasta z lat 1945 - 1948Dział Administracyjny z lat 1944 – 1950: spis młodzieży, ewidencja poborowych. Number of files25
24/113/0 Akta gminy Dwikozy 1933-1954 157 0 Unroll
Budżet, wykaz nieruchomości gruntowych z lat 1934-1939; rejestr wymiarowy podatku gruntowego z lat 1941-1944; protokoły z sesji, posiedzeń prezydium, posiedzeń komisji, sprawozdania sytuacyjne, kontrole, wykaz gromad, budżety i sprawozdania z ich wykonania, sołtysi, zebrania gromadzkie, gospodarka komunalna, rolnictwo, podatki,, gospodarka gminna, oświata z lat 1945-1954 Number of files159
24/114/0 Akta gminy Jurkowice 1933 - 1954 265 0 Unroll
Protokoły z sesji, posiedzeń prezydium, posiedzeń komisji, uchwały, zebrania wiejskie, kontrole, klasyfikacja gruntów, podatki. Number of files265
24/115/0 Akta gminy Klimontów 1904, 1928-1954 0 0 Unroll
Akta z lat 1904-1939 sygn. 1-3 Dannaja na selenie Borek Klimontovskoj Budżet Akta z lat 1939-1944, sygn. 4-7 Księga biercza podatku gruntowego Księga biercza podatku wojennego Opłaty drogowe i podatki gminne Akta z lat 1945-1950 Dział Ogólno-Administracyjny 1947-1950, sygn. 9-20 Protokoły z posiedzeń Wykazy członków GRN Komisja Kontroli Społecznej Komisja Opieki Społecznej – sprawozdania Gminna Komisja Drogowa Miesięczne sprawozdania sytuacyjne o stanie prac Zarządu Gminy Sprawozdania z działalności GRN i Zarządu Gminy Sprawozdania z inspekcji i rewizji gospodarki gminnej Podział terytorialny Dział Finansowo-Budżetowy 1945-1950, sygn. 21-34 Budżety Roczne sprawozdania rachunkowe Księgi biercze podatku gruntowego Dział gospodarki gminnej 1948-1950, sygn. 35-39 Rozliczenia z budowy dróg Uchwały zezwalające na sprzedaż i darowania ziemi pochodzącej z reformy rolnej Badania w sprawie klasyfikacji gruntów gromad Dział Administracji Społecznej 1948-1949 sygn. 40-41 Zestawienia liczbowe analfabetów i półanalfabetów Fundacja Domu Starców w Klimontowie Dział Administracyjny 1945-1950, sygn. 42-50 Protokoły z lustracji biura ewidencji ludności Ewidencja ksiąg stanu cywilnego znajdujących się w USC w Klimontowie Ewidencja cudzoziemców Księgi kontroli ruchu ludności Podania o wydanie dowodów osobistych Kontrola wydanych zaświadczeń tożsamości Wykazy urodzonych w gminie Klimontów Akta z lat 1950-1954 Dział Ogólno-Administracyjny 1950-1954, sygn. 51-82 Plany pracy Protokoły z sesji GRN Protokoły z posiedzeń Prezydium GRN i sprawozdania z wykonania czynności przez komisje radzieckie Materiały Gminnej Komisji Rolnej Materiały Gminnej Komisji Urządzenia Osiedli Materiały Komisji Finansowo-Budżetowej Materiały Gminnej Komisji Oświatowej Materiały Gminnej Komisji Oświaty i Kultury Materiały Komisji Zdrowia, Pracy i Pomocy Społecznej Materiały komisji Drogowej Obywatelska Komisja Podatkowa Sprawozdania z działalności komisji GRN Wybory sołtysów Wykaz osobowy członków GRN Protokoły z posiedzeń Gminnego Komitetu PZPR Podział administracyjny i terytorialny Dział Budżetowo-Finansowy 1950-1954, sygn. 83-146 Budżety Rejestry gospodarstw rolnych i wymiaru podatku gruntowego Księgi biercze podatku gruntowego Protokoły dotyczące zezwolenia na sprzedaż lub darowiznę ziemi z rozparcelowanych majątków Dział Socjalny i Kulturalny 1950-1951, sygn. 147-148 Materiały dotyczące kursów dla analfabetów Dział Oświaty Kultury i Sztuki 1951, sygn. 149 Materiały dotyczące resztówki z byłego pałacu w Ossolinie i Faliszowicach, Dział Rolny 1950-1954, sygn. 150-154 Państwowy Fundusz Ziemi Wykaz nieruchomości i gospodarstw rolnych Klasyfikacja gruntów, Akta Stanu Cywilnego 1950-1954, sygn. 155-160 Księgi kontroli ruchu ludności Wydawanie dowodów osobistych Dopływy 1928-1952, sygn. 161-164 Budżety Książka meldunkowa Projekt mostu we wsi Śniekozy Number of files164
24/116/0 Akta gminy Koprzywnica 1919-1954 140 0 Unroll
Akta z lat 191-1939, sygn. 1-22 Księgi uchwał Alfabetyczny spis miejscowości i projekt podziału gminy Koprzywnica na gromady Rejestry mieszkańców Księgi ludności Akta metrykalne do ksiąg ludności stałej Akta z lat 1939-1944, sygn. 23-30 Wykaz właścicieli gruntów wsi Krzcin Wykaz osób posiadających nieruchomości Księgi biercze podatku gruntowego i danin samorządowych Akta z lat 1945-1950, sygn. 31-58 Księga zebrań osadowych Sprawozdania statystyczne Redukcja personelu Deklaracje o zniszczeniach wojennych Wykaz szkód wyrządzonych w związku z przemarszem Armii Czerwonej Majątki opuszczone, porzucone, poniemieckie Wykaz nieruchomości państwowych w Koprzywnicy Klasyfikacja gruntów Akcja przesiedleńcza Budżety, roczne sprawozdania rachunkowe Księgi biercze podatku gruntowego Rejestry wymiarowe podatku gruntowego Rejestry gospodarstw rolnych Akta Stanu Cywilnego 1946-1947, sygn. 59-61 Akta zbiorowe Księgi kontroli ruchu ludności Akta z lat 1950-1954 Dział Ogólno-Administracyjny 1950-1954, sygn. 64-88 Protokoły z sesji GRN Protokoły z posiedzeń Prezydium GRN Materiały Gminnej Komisji Koordynacyjnej Materiały Komisji Finansowo-Budżetowej Materiały Komisji Urządzania Osiedli Materiały Komisji Rolnej Materiały Komisji Zdrowia, Pracy i Pomocy Społecznej Materiały Komisji Oświaty i Kultury Materiały Gminnej Komisji Drogowej Sprawozdania z działalności Księga inspekcyjna Zarządu Gminnego Protokoły i zarządzenia pokontrolne Podział administracyjny Dział Budżetowo-Finansowy 1950-1954, sygn. 89-96, 142 Budżet Ewidencja resztówek Ewidencja nieruchomości Dział Rolny 1950-1954, sygn. 97-135 Wykaz osób posiadających gospodarstwa rolne Rejestr gospodarstw rolnych i wymiaru podatku gruntowego Klasyfikacja gruntów dokonana przez Państwową Komisję klasyfikacyjną Wykaz gospodarstw rolnych Księga biercza podatku gruntowego Spis zwierząt gospodarskich – statystyka Urząd Stanu Cywilnego 1950-1951, sygn. 136-141 Akta dotyczące ewidencji ruchu ludności Książki meldunkowe Number of files142
24/117/0 Akta gminy Lipnik 1942 - 1954 179 0 Unroll
Akta z lat 1940-1944, sygn. 1-2 Księga biercza podatku gruntowego Lista rozkładu państwowego podatku gruntowego Akta z lat 1945-1954 Budżet sygn. 3-5. 92-93, 173-178 Roczne sprawozdanie rachunkowe sygn. 6 Sprawy notarialne sygn. 7 Zagospodarowanie odłogów sygn. 8 Wykazy osób posiadających gospodarstwa rolne w poszczególnych gromadach sygn. 9-25 Arkusze wymiarowe podatku gruntowego sygn. 26-27, 111-125 Księgi biercze podatku gruntowego sygn. 28-33 Oświata Kultura i Sztuka sygn. 34 Ewidencja i kontrola ruchu ludności sygn. 36-39 Plany pracy Rady i Komisji sygn. 40 Sprawy organizacyjne sygn. 41-43 Protokoły z sesji GRN sygn. 44-46 Protokoły z posiedzeń Prezydium GRN. Sygn. 47-48 Materiały z działalności Komisji GRN, sygn. 49 – 68 Sesje sołtysów sygn. 69 Zebrania wiejskie sygn. 70-71 Konferencje, zebrania, zjazdy sygn. 72 Sprawozdania z działalności GRN, sygn. 73-76 Kontrole i zarządzenia pokontrolne, sygn. 77-78 Protokoły z posiedzeń Klubu Radnych, sygn. 79 Wybory do sejmu i rad gromadzkich, sygn. 80-81 Podział terytorialny, sygn. 82-83 Sprawy osobowe, sygn. 84-89 Majątek gromad, sygn. 90 Ewidencja zobowiązań długofalowych, sygn. 91 Rejestr gospodarstw rolnych i wymiaru podatku gruntowego sygn. 92-110 Umowy dzierżawne, sygn. 126 Sprawy gospodarcze, sygn. 127-129 Oświata kultura i sztuka, sygn. 130-133 Gospodarka komunalna i mieszkaniowa, sygn. 134 Cmentarnictwo i grobownictwo, sygn. 135 Statystyka ogólna dotycząca realizacji inwestycji i stanu zatrudnienia, sygn. 136 Statystyka użytków rolnych, sygn. 137 Protokoły z lustracji USC, sygn. 138 Spis budynków kościelnych, sygn. 139 Książki meldunkowe, sygn. 140-158 Ewidencja i kontrola ruchu ludności, sygn. 159-165 Statystyka ogólna USC, sygn. 166 Protokoły z sesji GRN, sygn. 167-169 Protokoły z posiedzeń Prezydium GRN, sygn. 170-172 Rejestr pozwoleń na budowę gminy Lipnik, sygn. 179 Number of files179
Showing 106 to 120 of 1,274 entries.