Fonds number | Name of the fonds | Border dates | Number of files | Number of scans | Unroll all Roll all |
24/103/0 | Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Lipniku | [1954] 1955 - 1972 | 104 | 0 | Unroll Roll |
| Protokoły z sesji, posiedzeń komisji, posiedzeń Prezydium, skargi i wnioski, spotkania posłów i radnych, zebrania wiejskie, kontrole, zasady pracy i płac, normatywy kancelaryjne, planowanie i sprawozdawczość, budżety. Number of files104 |
24/104/0 | Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Męczennicach | 1955-1972 | 58 | 0 | Unroll Roll |
| Protokoły z sesji, posiedzeń komisji, posiedzeń Prezydium, kontrole, zebrania wiejskie, budżety. Number of files58 |
24/105/0 | Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej we Włostowie | 1955 - 1972 | 113 | 0 | Unroll Roll |
| Protokoły z sesji, posiedzeń komisji, posiedzeń Prezydium, zebrania wiejskie, plany finansowe, budżety. Number of files113 |
24/106/0 | Naczelnik Powiatu Sandomierskiego | 1855-1865 | 6 | 0 | Unroll Roll |
| Akta administracyjne dot. powołania rad powiatowych i miesjskich, funduszów administracyjnych, kradzieży pieniędzy przez powstańców 1863 r., zwolnień od płacenia składki kwaterniczej Number of files6 |
24/107/0 | Zarząd Powiatowy Sandomierski | [1865] 1866-1915 | 5 | 0 | Unroll Roll |
| Korespondencja dot. tabel wsi należących do Sandomierza: Radoszek, Wysiadłowa i Ocinka 1866-1868 sygn.1; o wytwórczości rzemieeślniczej szprzedawanej na targach 1900-1907 sygn.2; księga dochodów z produkcji 1912, sygn. 3, sprawozdanie o ubezpieczeniach wojennych 1914 sygn. 4; o przeglądzie powiatu po wyparciu nieprzyjaciela [Austrii] 1915 sygn. 5 Number of files5 |
24/108/0 | Starostwo Powiatowe Sandomierskie | [1920] 1944-1950 | 802 | 0 | Unroll Roll |
| Anteriora 1929-1939 sygn 1-1b Sprawozdania sytuacyjne Starosty Sandomierskiego Referat Ogólny 1945-1949 sygn. 1c-20 Badanie przyczółka sandomierskiego Referat Organizacyjny 1944-1949 sygn. 21-51 Sprawy podziału administracyjnego i utworzenia powiatu staszowskiego Referat Budżetowo-Gospodarczy 1944-1949 sygn. 52-55 Sprawy gospodarcze i transportowe Referat Społeczno –polityczny [1937] 1944-1950 sygn. 56-184 Stowarzyszenia i związki Grobownictwo Sprawozdania sytuacyjne z powiatu Referat Porządku Publicznego 1946-1949 sygn. 185-195 Zabezpieczenie zakładów przemysłowych Referat Administracyjny 1945-1949 sygn. 196-219 Ruch ludności Statystyka USC Wywłaszczenia Referat Wyznaniowy 1944-1948 sygn. 220-229 Ewidencja związków religijnych Referat Odszkodowań i Szkód Wojennych 1945-1946 sygn. 230-231 Rejestry szkód wojennych Korespondencja Referat Wodny 1944-1949 sygn. 232-242 Spółki wodne Przewozy wodno-prywatne Referat Samorządowy [1926] 1944-1950 sygn. 243-277 Wybory burmistrzów i wójtów Referat Kultury i Sztuki 1944-1948 sygn. 278-313 Organizowanie pracy kulturalnej w powiecie Referat Przemysłu 1944-1949 sygn. 314-375 Rejestry przemysłu w powiecie, nadzór Referat Odbudowy 1944-1950 sygn. 376-457, 761-774 Baraki Odbudowa powiatu Nadzór budowlany Wnioski na budowę zniszczonych gospodarstw Referat Społeczny Opieki Społecznej 1944-1950, sygn. 458-476 Pomoc dla ludności wyniszczonej wojną Referat Spraw Inwalidzkich 1944-1945, sygn. 477-478 Rejestr inwalidów w powiecie kwalifikujących się do opieki Powiatowy Urząd Lekarski [1920], 1944 sygn. 479 Wykazy personelu lekarskiego w powiecie Referat Zdrowia 1944-1949, sygn. 480-535 Organizacja służby zdrowia i opieki społecznej Referat Weterynaryjny 1945-1950, sygn. 539-557 Zwalczanie chorób bydła Referat Aprowizacji i Handlu 1944-1948 sygn. 558-600 Warunki bytowe ludności i aprowizacja Referat Handlu 1945-1949 sygn. 601-643 Sieć sklepów Sprawozdania Statystyka Referat Przemysłu i Handlu 1945-1950 sygn. 644-678, 777-802 Ankiety zakładów przemysłowych Wykaz zakładów przemysłowych Karty rzemieślników Referat Świadczeń Rzeczowych 1944-1946,, sygn. 679-683 Świadczenia rzeczowe dla armii czerwonej Referat Ruchu Drogowego 1947-1949, sygn. 684-694 Ewidencja pojazdów, warsztatów, garaży Referat Rolnictwa i Reform Rolnych [1945] 1947-1949 sygn. 695-742, 775-776 Wykaz majątków rozparcelowanych Wprowadzenie w stan posiadania wysiedlonych przez Niemców PFZ na cele szkoleniowe Grunty kościelne Inspektorat Powiatowy Oświaty Rolniczej 1947-1950, sygn. 743-759 Organizowanie szkolnictwa rolniczego Referat Morski 1945, sygn. 760 Rejestracja fachowców portowo-morskich Number of files802 |
24/109/0 | Sejmik Powiatowy w Sandomierzu | 1919-1920 | 4 | 0 | Unroll Roll |
| Akta dotyczące dobroczynności i opieki społecznej, działek szpitala Świetego Ducha, protokół z posiedzenia plenarnego Sejmiku. Number of files4 |
24/110/0 | Powiatowa Rada Narodowa i Wydział Powiatowy w Sandomierzu | 1925-1939, 1944-1950 | 449 | 0 | Unroll Roll |
| Protokoły z posiedzeń Powiatowej Rady Narodowej, sprawy organizacyjne, protokoły z kontroli Gminnych Rad Narodowych, sprawozdania sytuacyjne, budżety, lustracje samorządów, sprawy pożarnictwa, zdrowia, budownictwa, planowanie przestrzenne. Number of files449 |
24/111/0 | Akta Miasta Sandomierza | 1540-1950 | 2208 | 0 | Unroll Roll |
| Księgi radzieckie, ławnicze i procesowe miasta 1540-1728 [1861] sygn.1-16 Księgi wpisów i poszyty dot. spraw gospodarczych 1796 - 1809 sygn.17-29 Akta Magistratu Miasta Sandomierza 1810 - 1867 /i Urzędu Municypalnego z lat 1818-1842 a/Wydział Administracyjny b/Wydział Wojskowy Sekcja Wojskowa c/Wydział Wojskowy Sekcja Policyjna d/Wydział Policyjno-Sądowy e/Wydział Skarbowy Sekcja Ekonomiczna f/Wydział Skarbowy Sekcja Skarbowa g/Wydział Skarbowy Sekcja Skarbowa sygn. 30-271 Akta opiekuńcze sygn.272-298 IV. Akta kasy Ekonomicznej Miasta Sandomierza 1823-1867 sygn.299-376 V. Magistrat Goroda Sandomira 1867-1915 sygn.377-547 w tym.529a. VI. Ekonomiczna Kasa miasta Sandomierza 1868-1915 sygn.548-670 VII. Zarząd Miejski miasta Sandomierza a/księgi protokołów b/akta informacyjne z lat 1918-1935 c/Dział Ogólno-Organizacyjny d/Dział Finansowo-Budżetowy e/Dział Gospodarki Gminnej f/Dział Administracyjny /spr. poruczone/1915-1939 sygn. 6711657 VIII. Stadtverwaltung der Stadt Sandomierz /Zarząd Miejski w Sandomierzu/ 1939 - 1944 a/Dział Ogólno-Organizacyjny ; b/Dział Finansowo-Budżetowy c/Dział Gospodarki Gminnej d/Dział Administracyjny sygn. 1658-1887 a, b, c. IX. Zarząd Miejski miasta Sandomierza a/Dział Ogólno-Organizacyjny b/Dział Finansowo-Budżetowy e/Dział Gospodarki Gminnej d/Dział Administracyjny 1944 - 1950 sygn. 1888-2059 dppływ-30.IV,1970r. Protokoły z posiedzeń MRN 1944-1949 sygn.2060-2066 Dokument pergaminowy z l759 r. i inne fragmenty akt z lat 1664-1789 lustracja miasta Sandomierz* i starostwa Sandomierskiego/ Powołanie Milicji Obywatelskiej w Sandomierzu, list żołnierza niemieckiego do Burmistrza, wstępny program ogólnego planu zagospodarowania Sandomierza sygn.2066-2075 dopływ-10.IV.I973r. Akta personalne burmistrzów, lekarzy ,urzędników i pracowników magistratu, Sprawy gospodarcze miasta-dzierżawy, darowizny placów miejskich, Dawne spisy akt miejskich. Sprawy dostaw spożywczych i innych oraz zarząd w tym zakresie z okresu okupacji hitlerowskiej, Pierwsze po wyzwoleniu spis ludności m. Sandomierza, Protokoły z posiedzeń Zarządu Miejskiego, skorowidze do uchwał, ogłoszenia dot. wojskowych, wykazy przemysłowych i samorządowych sygn. 1076-2141 dopływ-19.XI.1982r. Akta personalne pracowników magistratu 1919-1950 sygn.2150-2183 dopływ-20.XII1985 r., Akta dot. ludności, gospodarki, oświaty itp., z okresu okupacji austriackiej do odzyskania niepodległości 1915-1919 sygn. 2184-2224 dopływ z 199lr. Sprawy karno-administracyjne, nekrologii J. Piłsudski 225-2226 Dawne dzienniki podawcze 1803 - 1808sygn. 2227-2238, list Langiewicza do wojska po bitwie w Staszowie,1863 list prywatny z 1827r. 1827 list gen. Sokolnickiego odpis z księgi radzieckiej m. Sandomierza 1791 budżety Zarządu Miejskiego na rok 1950 dyplomy nadania honorowego obywatelstwa Pierwszemu Marszałkowi J. Piłsudskiemu 1934 Ks. Biskupowi Włodzimierzowi Jasińskiemu l935 Marszałkowi E. Śmigłemu-Rydzowi 1937 opis miasta Sandomierza ok.1658,1688,1694, szkic lokalu-biura 1922 sygn. 2239-2251 Number of files2265 |
24/112/0 | Akta Miasta Zawichosta | 1798-1950 | 0 | 0 | Unroll Roll |
| 4. Akta z okresu porozbiorowego, kancelaria polska z lat 1798 – 1805: protokoły rezygnacji, akta dobrowolnych umów z lat 1798 – 1810, akta bractwa świętej Anny i Miłosierdzia w mieście Zawichoście z lat 1824- 1827, Magistrat miasta Zawichosta – kancelaria rosyjska: rachunki pokładnego z lat 1862 – 1912; Zarząd Miejski w Zawichoście z lat 1918 – 1939: protokoły z posiedzeń Komisji Sanitarnej, protokoły z posiedzeń Gminnej Rady. Zarządu Miasta i Magistratu Miasta, budżet miasta; Akta z lat 1939 – 1944 budżet miasta na roku 1942/1943; Akta z lat 1944 1950, Dział Ogólno – Organizacyjny: księga protokołów Zarządu Miejskiego, księgi protokołów Miejskiej Rady Narodowej, Dział Budżetowo – Finansowy: wykaz osób posiadających gospodarstwa rolne, księgi biercze podatku gruntowego, Budżety miasta z lat 1945 - 1948Dział Administracyjny z lat 1944 – 1950: spis młodzieży, ewidencja poborowych. Number of files25 |
24/113/0 | Akta gminy Dwikozy | 1933-1954 | 157 | 0 | Unroll Roll |
| Budżet, wykaz nieruchomości gruntowych z lat 1934-1939; rejestr wymiarowy podatku gruntowego z lat 1941-1944; protokoły z sesji, posiedzeń prezydium, posiedzeń komisji, sprawozdania sytuacyjne, kontrole, wykaz gromad, budżety i sprawozdania z ich wykonania, sołtysi, zebrania gromadzkie, gospodarka komunalna, rolnictwo, podatki,, gospodarka gminna, oświata z lat 1945-1954 Number of files159 |
24/114/0 | Akta gminy Jurkowice | 1933 - 1954 | 265 | 0 | Unroll Roll |
| Protokoły z sesji, posiedzeń prezydium, posiedzeń komisji, uchwały, zebrania wiejskie, kontrole, klasyfikacja gruntów, podatki. Number of files265 |
24/115/0 | Akta gminy Klimontów | 1904, 1928-1954 | 0 | 0 | Unroll Roll |
| Akta z lat 1904-1939 sygn. 1-3 Dannaja na selenie Borek Klimontovskoj Budżet Akta z lat 1939-1944, sygn. 4-7 Księga biercza podatku gruntowego Księga biercza podatku wojennego Opłaty drogowe i podatki gminne Akta z lat 1945-1950 Dział Ogólno-Administracyjny 1947-1950, sygn. 9-20 Protokoły z posiedzeń Wykazy członków GRN Komisja Kontroli Społecznej Komisja Opieki Społecznej – sprawozdania Gminna Komisja Drogowa Miesięczne sprawozdania sytuacyjne o stanie prac Zarządu Gminy Sprawozdania z działalności GRN i Zarządu Gminy Sprawozdania z inspekcji i rewizji gospodarki gminnej Podział terytorialny Dział Finansowo-Budżetowy 1945-1950, sygn. 21-34 Budżety Roczne sprawozdania rachunkowe Księgi biercze podatku gruntowego Dział gospodarki gminnej 1948-1950, sygn. 35-39 Rozliczenia z budowy dróg Uchwały zezwalające na sprzedaż i darowania ziemi pochodzącej z reformy rolnej Badania w sprawie klasyfikacji gruntów gromad Dział Administracji Społecznej 1948-1949 sygn. 40-41 Zestawienia liczbowe analfabetów i półanalfabetów Fundacja Domu Starców w Klimontowie Dział Administracyjny 1945-1950, sygn. 42-50 Protokoły z lustracji biura ewidencji ludności Ewidencja ksiąg stanu cywilnego znajdujących się w USC w Klimontowie Ewidencja cudzoziemców Księgi kontroli ruchu ludności Podania o wydanie dowodów osobistych Kontrola wydanych zaświadczeń tożsamości Wykazy urodzonych w gminie Klimontów Akta z lat 1950-1954 Dział Ogólno-Administracyjny 1950-1954, sygn. 51-82 Plany pracy Protokoły z sesji GRN Protokoły z posiedzeń Prezydium GRN i sprawozdania z wykonania czynności przez komisje radzieckie Materiały Gminnej Komisji Rolnej Materiały Gminnej Komisji Urządzenia Osiedli Materiały Komisji Finansowo-Budżetowej Materiały Gminnej Komisji Oświatowej Materiały Gminnej Komisji Oświaty i Kultury Materiały Komisji Zdrowia, Pracy i Pomocy Społecznej Materiały komisji Drogowej Obywatelska Komisja Podatkowa Sprawozdania z działalności komisji GRN Wybory sołtysów Wykaz osobowy członków GRN Protokoły z posiedzeń Gminnego Komitetu PZPR Podział administracyjny i terytorialny Dział Budżetowo-Finansowy 1950-1954, sygn. 83-146 Budżety Rejestry gospodarstw rolnych i wymiaru podatku gruntowego Księgi biercze podatku gruntowego Protokoły dotyczące zezwolenia na sprzedaż lub darowiznę ziemi z rozparcelowanych majątków Dział Socjalny i Kulturalny 1950-1951, sygn. 147-148 Materiały dotyczące kursów dla analfabetów Dział Oświaty Kultury i Sztuki 1951, sygn. 149 Materiały dotyczące resztówki z byłego pałacu w Ossolinie i Faliszowicach, Dział Rolny 1950-1954, sygn. 150-154 Państwowy Fundusz Ziemi Wykaz nieruchomości i gospodarstw rolnych Klasyfikacja gruntów, Akta Stanu Cywilnego 1950-1954, sygn. 155-160 Księgi kontroli ruchu ludności Wydawanie dowodów osobistych Dopływy 1928-1952, sygn. 161-164 Budżety Książka meldunkowa Projekt mostu we wsi Śniekozy Number of files164 |
24/116/0 | Akta gminy Koprzywnica | 1919-1954 | 140 | 0 | Unroll Roll |
| Akta z lat 191-1939, sygn. 1-22 Księgi uchwał Alfabetyczny spis miejscowości i projekt podziału gminy Koprzywnica na gromady Rejestry mieszkańców Księgi ludności Akta metrykalne do ksiąg ludności stałej Akta z lat 1939-1944, sygn. 23-30 Wykaz właścicieli gruntów wsi Krzcin Wykaz osób posiadających nieruchomości Księgi biercze podatku gruntowego i danin samorządowych Akta z lat 1945-1950, sygn. 31-58 Księga zebrań osadowych Sprawozdania statystyczne Redukcja personelu Deklaracje o zniszczeniach wojennych Wykaz szkód wyrządzonych w związku z przemarszem Armii Czerwonej Majątki opuszczone, porzucone, poniemieckie Wykaz nieruchomości państwowych w Koprzywnicy Klasyfikacja gruntów Akcja przesiedleńcza Budżety, roczne sprawozdania rachunkowe Księgi biercze podatku gruntowego Rejestry wymiarowe podatku gruntowego Rejestry gospodarstw rolnych Akta Stanu Cywilnego 1946-1947, sygn. 59-61 Akta zbiorowe Księgi kontroli ruchu ludności Akta z lat 1950-1954 Dział Ogólno-Administracyjny 1950-1954, sygn. 64-88 Protokoły z sesji GRN Protokoły z posiedzeń Prezydium GRN Materiały Gminnej Komisji Koordynacyjnej Materiały Komisji Finansowo-Budżetowej Materiały Komisji Urządzania Osiedli Materiały Komisji Rolnej Materiały Komisji Zdrowia, Pracy i Pomocy Społecznej Materiały Komisji Oświaty i Kultury Materiały Gminnej Komisji Drogowej Sprawozdania z działalności Księga inspekcyjna Zarządu Gminnego Protokoły i zarządzenia pokontrolne Podział administracyjny Dział Budżetowo-Finansowy 1950-1954, sygn. 89-96, 142 Budżet Ewidencja resztówek Ewidencja nieruchomości Dział Rolny 1950-1954, sygn. 97-135 Wykaz osób posiadających gospodarstwa rolne Rejestr gospodarstw rolnych i wymiaru podatku gruntowego Klasyfikacja gruntów dokonana przez Państwową Komisję klasyfikacyjną Wykaz gospodarstw rolnych Księga biercza podatku gruntowego Spis zwierząt gospodarskich – statystyka Urząd Stanu Cywilnego 1950-1951, sygn. 136-141 Akta dotyczące ewidencji ruchu ludności Książki meldunkowe Number of files142 |
24/117/0 | Akta gminy Lipnik | 1942 - 1954 | 179 | 0 | Unroll Roll |
| Akta z lat 1940-1944, sygn. 1-2 Księga biercza podatku gruntowego Lista rozkładu państwowego podatku gruntowego Akta z lat 1945-1954 Budżet sygn. 3-5. 92-93, 173-178 Roczne sprawozdanie rachunkowe sygn. 6 Sprawy notarialne sygn. 7 Zagospodarowanie odłogów sygn. 8 Wykazy osób posiadających gospodarstwa rolne w poszczególnych gromadach sygn. 9-25 Arkusze wymiarowe podatku gruntowego sygn. 26-27, 111-125 Księgi biercze podatku gruntowego sygn. 28-33 Oświata Kultura i Sztuka sygn. 34 Ewidencja i kontrola ruchu ludności sygn. 36-39 Plany pracy Rady i Komisji sygn. 40 Sprawy organizacyjne sygn. 41-43 Protokoły z sesji GRN sygn. 44-46 Protokoły z posiedzeń Prezydium GRN. Sygn. 47-48 Materiały z działalności Komisji GRN, sygn. 49 – 68 Sesje sołtysów sygn. 69 Zebrania wiejskie sygn. 70-71 Konferencje, zebrania, zjazdy sygn. 72 Sprawozdania z działalności GRN, sygn. 73-76 Kontrole i zarządzenia pokontrolne, sygn. 77-78 Protokoły z posiedzeń Klubu Radnych, sygn. 79 Wybory do sejmu i rad gromadzkich, sygn. 80-81 Podział terytorialny, sygn. 82-83 Sprawy osobowe, sygn. 84-89 Majątek gromad, sygn. 90 Ewidencja zobowiązań długofalowych, sygn. 91 Rejestr gospodarstw rolnych i wymiaru podatku gruntowego sygn. 92-110 Umowy dzierżawne, sygn. 126 Sprawy gospodarcze, sygn. 127-129 Oświata kultura i sztuka, sygn. 130-133 Gospodarka komunalna i mieszkaniowa, sygn. 134 Cmentarnictwo i grobownictwo, sygn. 135 Statystyka ogólna dotycząca realizacji inwestycji i stanu zatrudnienia, sygn. 136 Statystyka użytków rolnych, sygn. 137 Protokoły z lustracji USC, sygn. 138 Spis budynków kościelnych, sygn. 139 Książki meldunkowe, sygn. 140-158 Ewidencja i kontrola ruchu ludności, sygn. 159-165 Statystyka ogólna USC, sygn. 166 Protokoły z sesji GRN, sygn. 167-169 Protokoły z posiedzeń Prezydium GRN, sygn. 170-172 Rejestr pozwoleń na budowę gminy Lipnik, sygn. 179 Number of files179 |