Gmina Łagów

Sygnatura
21/3335/0
Liczba serii
0
Liczba skanów
0

Zawartość:

protokoły, uchwały i materiały z sesji Rady Gminy i posiedzeń Zarządu Gminy, protokoły z posiedzeń komisji stałych, protokoły z zebrań wiejskich, Protokoły z narad z pracownikami i sołtysami oraz z innych zebrań i spotkań w Urzędzie Gminy, statut gminy, regulamin organizacyjny, sprawozdania statystyczne z zakresu realizacji zobowiązań pieniężnych, porozumienie w sprawie przejęcia przez Zarząd Gminy zadań z zakresu administracji rządowej, budżety gminy i materiały dotyczące ich realizacji, inwentaryzacja stanu zagospodarowania Gminy, wykazy statystyczne gruntów we wsiach gminy Łagów, ustalenie stanu posiadania gruntów, komunalizacja mienia Skarbu Państwa, Akta dotyczące Fundacji „Pomocna dłoń” - założenie, statut, odmowa rejestracji

Dzieje twórcy:

Gmina Łagów funkcjonuje na podstawie Ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 1990 r. Nr 16 , poz.95). 27 maja 1990 r. weszła w życie Ustawa z dnia 10 maja 1990 r. przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych (Dz.U z 1990 r. Nr 32, poz.191 ). Organami gminy są: 1. Rada gminy 2. Wójt (burmistrz, prezydent miasta).

Daty skrajne:

1990-1995

Klasyfikacja:

administracja ogólna

Nazwa twórcy:

Daty:

1990-1995.

Nazwa dawna:

Nazwa obcojęzyczna:

Języki:

polski

Dostępność:

Udostępniany w całości

Ogółem jednostek archiwalnych:

33

Ogółem opracowanych jednostek archiwalnych:

0

Ogółem jednostek archiwalnych bez ewidencji:

0

Ogółem metrów bieżących

0.41

Ogółem opracowanych metrów bieżących

0.0

Ogółem metrów bieżących bez ewidencji

0.0

Ogółem jednostek archiwalnych:

0

Ogółem plików :

0

Ogółem rozmiar (w MB):

0.0

Ogółem dokumentów

0

Ogółem spraw

0

Ogółem klas

0

Ogółem jednostek archiwalnych:

0.0

Ogółem metrów bieżących:

0.0

Daty skrajne dokumentacji niearchiwalnej:

Nazwa Inwentarz skarbowy Uwagi
elektroniczny inwentarz archiwalny roboczy Nie