Zespół
Zawartość:
Dokumentacja aktowa- 55 j.a. 0,33 mb. 1. Organy kolegialne (1982-1987) poz. 1 Sprawozdania z działalności Komisji do Walki ze Spekulacją- 1 j.a. 2. Zjazdy, narady, konferencje (1988-1989) poz. 2 Protokoły i informacje z narad pracowników Urzędu Gminy- 1 j.a. 3. Organizacja i zarządzenie (1976-1990) poz. 3-7 Regulamin Organizacyjny i statut Urzędu Gminy, zarządzenia i decyzje Naczelnika Gminy- 5 j.a. 4. Plany pracy i ich realizacja (1986-1989) poz. 8 Roczne programy działania Urzędu Gminy- 1 j.a. 5. Statystyka (1974-1990) poz.9-23 Sprawozdania statystyczne z realizacji czynów społecznych, o stanie i ruchu zatrudnionych, z przebiegu podnoszenia kwalifikacji zawodowych, realizacji przepisów o zatrudnieniu absolwentów szkół oraz przygotowaniu zawodowym, z wykonania budżetu i gospodarki środkami trwałymi, z obrotu gruntami Państwowego Funduszu Ziemi, o ubytkach zasobów mieszkaniowych z przydziałów mieszkań dokonywanych przez terenowe organy administracji rządowej, z powierzchni leśnej i liczby gospodarstw leśnych nie stanowiących własność Państwa, o powierzchni leśnej, hodowli lasu, zadrzewieniach, lasach państwowych nie będących pod zarządem Ministra Leśnictwa i Przemysłu Drzewnego, o wynikach wymiaru pieniężnego i składek na Fundusz Ubezpieczenia Społecznego Rolników, z szacunku plonów w gminie, z szacunku produkcji z łąk trwałych w gospodarce nieuspołecznionej, o ulgach ekonomicznych dla indywidualnych gospodarstw rolnych, sprawozdania półroczne i kwartalne z realizacji inwestycji, kapitalnych remontów i czynów społecznych, sprawozdania kwartalne o ruchu budowlanym w gospodarce nieuspołecznionej- 15 j.a. 6. Skargi i wnioski (1979-1982) poz. 24 Analiza skarg i wniosków- 1 j.a. 7. Kontrole (1973-1990) poz. 25-29 Protokoły z kontroli zewnętrznych własnej jednostki, protokoły z kontroli zewnętrznych kompleksowych i zalecenia pokontrolne, protokoły z kontroli problemowej w zakresie rachunkowości podatków i opłat, likwidacji zaległości oraz realizacji wpływów podatkowych- 5 j.a. 8. Budżety terenowe (1974-1990) poz. 30-37 Budżety gminy i plany Funduszu Gminnego, raport o stanie gminy- 8 j.a. 9. Roczne plany społeczno-gospodarcze rozwoju i sprawozdania z ich realizacji (1973-1990) poz. 38-41 Plany społeczno-gospodarczego rozwoju gminy, sprawozdania z działalności społeczno-gospodarczej i realizacji zadań planowych- 4 j.a. 10. Analizy ekonomiczne i bilanse [1976-1985] poz. 42-51 Bilanse Gminy- 10 j.a. 11. Czyny Społeczne (1973-1990) poz. 52-53 Wieloletnie i roczne plany Czynów Społecznych, realizacja programu Czynów Społecznych- 2 j.a. 12. Przemysł i usług (1980) poz. 54 Informacje na temat rozwoju rzemiosła i usług na terenie gminy- 1 j.a. 13. Opieka społeczna (1984-1987) poz. 55 Analiza potrzeb i efektów opieki społecznej- 1 j.a. nab. 7729/2015: prawo pierwokupu, wywłaszczanie 1983-1988 (2 j.a.).
Dzieje twórcy:
Gminę Bierawa utworzono uchwałą nr XVIII/100/72 Wojewódzkiej Rady Narodowej w Opolu z 6 grudnia 1972 roku w sprawie utworzenia gmin w województwie opolskim. W skład nowoutworzonej gminy weszły sołectwa Bierawa, Brzeźce, Dziergowice, Goszyce, Grabówka, Kotlarnia, Lubieszów, Ortowice, Solarnia, Stara Kuźnia, Stare Koźle. Pierwszym Naczelnikiem Gminy Bierawa został wybrany mgr Jerzy Januszka. Urząd Gminy w Bierawie został zlikwidowany na mocy ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie terytorialnym . Jego kompetencje przejął Wójt Gminy jako organ samorządu terytorialnego.
Daty skrajne:
1973-1990
Klasyfikacja:
Nazwa twórcy:
Daty:
1973-1990.
Nazwa dawna:
Nazwa obcojęzyczna:
Języki:
Dostępność:
Ogółem jednostek archiwalnych:
57
Ogółem opracowanych jednostek archiwalnych:
55
Ogółem jednostek archiwalnych bez ewidencji:
0
Ogółem metrów bieżących
0.0
Ogółem opracowanych metrów bieżących
0.4
Ogółem metrów bieżących bez ewidencji
0.0
Ogółem jednostek archiwalnych:
0
Ogółem plików :
0
Ogółem rozmiar (w MB):
0.0
Ogółem dokumentów
0
Ogółem spraw
0
Ogółem klas
0
Ogółem jednostek archiwalnych:
0.0
Ogółem metrów bieżących:
0.0
Daty skrajne dokumentacji niearchiwalnej:
Nazwa | Inwentarz skarbowy | Uwagi |
---|---|---|
spis zdawczo-odbiorczy | Tak | 2 j.a. |
inwentarz książkowy zatwierdzony | Tak | 55 j.a. |
Baza danych IZA 6.0.