Urząd Gminy w Mokobodach

Sygnatura
62/1451/0
Liczba serii
0
Liczba skanów
0

Zawartość:

Podział gminy na sołectwa 1977 sygn. 1, Wybory sołtysów 1974-1982 sygn. 2-64, Protokóły zebrań wiejskich 1975-1982 sygn. 65-71, Sprawozdania z działalności sołtysów i podsołtysów 1974 sygn. 72, Narady pracowników własnej jednostki 1974-1983 sygn. 73-78, Długofalowe i roczne plany pracy jednostki własnej 1974-1984 sygn. 79-95, Programy realizacyjne i okresowe plany pracy 1976-1984 sygn. 96-99, Problemowe opracowania statystyczne 1970-1980 sygn. 100, Zarządzenia Naczelnika 1973-1989 sygn. 101-115, Protokóły kontroli 1973-1984 sygn. 116-124, Przydziały etatów 1980 sygn. 125, Plany i programy szkolenia 1974-1984 sygn. 126-134, Realizacja planów 1975-1978 sygn. 135, Ostateczne wersje planów 1973-1983 sygn. 136-138, Sprawozdania i analizy planów 1979-1983 sygn. 139-144, Analizy ekonomiczne własne 1982 sygn. 145, Sprawozdania i analizy z realizacji kwartalnych bilansów własnych 1979 sygn. 146, Realizacja czynów społecznych 1976-1979 sygn. 147-150, Analizy oceny i sprawozdania z działalności kolegiów 1980-1982 sygn. 151-152, Plany i programy działania komitetów obrony 1984-1990 sygn. 153-154, Ewidencja oznaczenie granic, dokumentacja podstawowa, nieruchomości 1973-1986 sygn. 155-196, Przebieg kontraktacji roślinnej 1977-1982 sygn. 197-202, Plany urządzenia gospodarstwa leśnego 1973 sygn. 203, Ewidencja zatwierdzonych planów 1978-1982 sygn. 204-206, Program rozwoju budownictwa wiejskiego 1979-1980 sygn. 207-208, Analizy i oceny ruchu budowlanego 1973-1979 sygn. 209, Analiza potrzeb i efektów pomocy 1974-1984 sygn. 210-218, nab. 5319/2017 plany kontroli i inspekcji 1988 (1 j.a.) sygn. 219, nab. 3809/08 (14 ja. ) sprawozdania z realizacji planów, analiza potrzeb i efektów pomocy społecznej 1983-1989, sygn. 220-233, nab. 4349/2011 - analiza potrzeb i efektów pomocy społecznej, komisje, sprawozdania i analizy dotyczące realizacji planów1981-1989, sygn. 234-248,15 j.a. 0,30 mb, nab. 4977/2015 -389 ja. 1,25 mb przekazywanie gospodarstw, plany finansowe instytucji własnych i ich realizacja 1974-1990,sygn. 249-637, Ewidencja parków narodowych, rezerwatów i pomników przyrody gmina Mokobody 1989, sygn.638 (przesunięcie z zespołu 1442 z nab. 4345/2011), nab. 5630/2018- plany finansowe i ich realizacja 1990, sygn. 639, akty normatywne organów samorządu terytorialnego, statuty organów wyższego i niższego stopnia 1984-1989, sygn. 640-671, ankiety członków organów wykonawczych samorządu mieszkańców 1984-1989, sygn. 672, plany obrony cywilnej 1989-1990, sygn.673-681, dokumentacja wydawanych dowodów osobistych 1952-1990, sygn.682-741, protokoły kontroli, inspekcji, lustracji, zarządzenia pokontrolne 1988-1990, sygn. 742-744

Dzieje twórcy:

Urząd Gminy w Mokobodach, teren działania gmina Mokobody utworzona Uchwałą WRN w Warszawie z dn.1.12.1972 r. nr XX/93/72 (Dz. Urz. WRN w Warszawie 1972 nr 20 poz.407), leżąca do reformy administracyjnej 30.06.1975 w powiecie siedleckim woj. warszawskim, a następnie województwie siedleckim, obejmująca 28 wsi- 30 sołectw: Bale, Dąbrowa, Jeruzale, Kapuściaki, Kisielany Kuce, Kisielany Żmichy, Księżopole Jałmużny, Księżopole Smolaki, Męczyn wieś i kolonia, Mokobody I, II, III, Niwiski wieś i majątek, Osiny Dolne, Osiny Górne, Pieńki, Skupie, Świniary, Wesoła, Wólka Proszowska, Wólka Zukowska, Wyłazy, Zaliwie Brzozówka, Zaliwie Piegawki, Zaliwie Szpinaki, Zemły, Ziomaki, Żuków. Urząd Gminy w Mokobodach działał w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 29 listopada 1972 roku (Dz. U. Nr 49 poz. 315 ), Ustawy z 30.11.1972 w sprawie zakresu działania naczelnika gminy, organizacji i zadań UG ...(Dz. U. 1972 nr 49 poz. 316 Rozp.RM w sprawie zadań i uprawnień koordynacyjnych gm.rad narodowych i naczelników gmin), które powołały do życia urzędy gmin i ich naczelników jako terenowe organy administracji państwowej stopnia podstawowego rozpoczynające działalność od 1.01. 1973r. Urząd gminy był organem wykonawczym uchwał rady i postanowień prezydium , jednoosobowo kierował nim naczelnik gminy, wybierany spośród kandydatów zaopiniowanych przez radę narodową i organizację partyjną. Początkowo organizacja Urzędu była bezwydziałowa, a w jego skład wchodzili: Naczelnik Gminy, biuro Urzędu Gminy, Gminna Służba Rolna, Urząd Stanu Cywilnego, później Urząd dzielił się na referaty i samodzielne stanowiska pracy. W 1990 r. Ustawa o samorządzie terytorialnym zmieniła zakres kompetencji gminy oraz podział zadań między gminą a organami administracji państwowe. Urzędy Gminy nabrały charakteru administracji samorządowej.

Daty skrajne:

[1951] 1973-1990 [1991]

Klasyfikacja:

administracja ogólna

Nazwa twórcy:

Daty:

1973-1990.

Nazwa dawna:

Nazwa obcojęzyczna:

Języki:

polski

Dostępność:

Udostępniany w całości

Ogółem jednostek archiwalnych:

744

Ogółem opracowanych jednostek archiwalnych:

218

Ogółem jednostek archiwalnych bez ewidencji:

0

Ogółem metrów bieżących

4.17

Ogółem opracowanych metrów bieżących

1.8

Ogółem metrów bieżących bez ewidencji

0.0

Ogółem jednostek archiwalnych:

0

Ogółem plików :

0

Ogółem rozmiar (w MB):

0.0

Ogółem dokumentów

0

Ogółem spraw

0

Ogółem klas

0

Ogółem jednostek archiwalnych:

0.0

Ogółem metrów bieżących:

0.0

Daty skrajne dokumentacji niearchiwalnej:

Nazwa Inwentarz skarbowy Uwagi
spis zdawczo-odbiorczy Tak 418 j.a. 3809/08, 4349/11, 4349/2011, 4977/15, 5319/2017, 5630/108, 5893/2020 (1 j.a. korekta nabytku 5630/2020)
inwentarz książkowy zatwierdzony Tak 218 j.a. T.254
elektroniczny inwentarz archiwalny roboczy Tak 744 j.a.

wyłączono 5 j.a. akt wyborczych; anteriora dotyczy dokumentacji wydawanych dowodów osobistych