Zespół
Inhalt:
Sprawy organizacyjne 1951-1954, 1956-1957; sygn. 1-9; 9 j.i. - zarządzenia i okólniki władz zwierzchnich, sprawy etatów osobowych i planów pracy: Powiatowego Pełnomocnika Centralnego Urzędu Skupu i delegatur gminnych, Centralnego Urzędu Skupu powiat Lubaczów, Powiatowego Pełnomocnika Ministerstwa Skupu na II kwartał 1953, protokoły z posiedzeń: Powiatowego Zespołu Koordynacyjnego, z narad roboczych gminnego aktywu społeczno-politycznego w sprawie planowanego skupu zboża, z zebrań i narad pracowników Biura Powiatowego Pełnomocnika Ministerstwa Skupu w Lubaczowie, Protokoły z kontroli w jednostkach podległych i nadzorowanych, z odbytych kontroli dotyczące przygotowania punktów skupu, skargi i zażalenia w sprawie dostaw żywca. Plany skupu i kontraktacji 1951-1956; sygn. 10-23; 14 j.i. - plany i sprawozdania dotyczące skupu i kontraktacji zbóż, ziemniaków, mleka, roślin strączkowych, żywca, produkcji roślinnej. Sprawozdania i wykonanie planów 1951-1962; sygn. 24-59; 36 j.i. - zestawienia rozliczeń zobowiązań i dostaw, odwołań i sprawozdania roczne i miesięczne ze skupu: zbóż, mleka, zwierząt rzeźnych, roślin strączkowych, ziemniaków, skór surowych, sprawozdania z wyników kontraktacji, obowiązkowych dostaw, z analizy obrotu wolnorynkowego. Wymiar obowiązkowych dostaw i ulgi 1951-1956; sygn. 60-69; 10 j.i. - zestawienia wymiarowe skupu, obowiązkowych dostaw zbóż, ziemniaków, mleka, zwierząt rzeźnych, zestawienia wniosków w sprawie ulg dla gospodarstw, Spółdzielni Produkcyjnych, wykazy gospodarstw zalegających w obowiązkowych dostawach zbóż, ziemniaków, zwierząt rzeźnych i mleka w roku 1952. Informacje i analizy 1951-1956, 1958; sygn 70-80; 11 j.i. - podstawowe dane statystyczne, wykazy powierzchni gruntów ornych, łąk i pastwisk, karty ewidencyjne i wykazy użytków rolnych Spółdzielni Produkcyjnych w powiecie Lubaczów, statystyka stanu pogłowia, zestawienia analityczne wykonawstwa planu skupu zboża, żywca, mleka, informacje w zakresie współzawodnictwa w dostawach zbóż, ziemniaków, mleka i żywca.
Die Geschichte der Provenienzstelle:
W roku 1951 powołano Centralny Urząd Skupu i Kontraktacji. Do zakresu działania tego Urzędu należało: planowanie, organizowanie i nadzorowanie kontraktacji skupu i dostaw zbóż, roślin, strączkowych, ziemniaków konsumpcyjnych, pasz i zwierząt rzeźnych, ustalenie norm obowiązkowych dostaw. Terenowymi organami Centralnego Urzędu Skupu i Kontraktacji w powiatach były Biura Powiatowych Pełnomocników Skupu. Na terenie powiatu lubaczowskiego działał Powiatowy Pełnomocnik Ministerstwa Skupu w Lubaczowie. W aktach zespołu brak dokumentów, które pozwoliłyby na odtworzeniu struktury organizacyjnej. W roku 1955 powołano Powiatowy Zespół Koordynacyjny w celu koordynacji działalności terenowego aparatu administracyjnego i gospodarczego skupu. W skład powiatowego zespołu wchodzili: jako przewodniczący - Powiatowy Pełnomocnik Ministerstwa Skupu, jako zastępca - wiceprezes do spraw kontraktacji i skupu, jako członkowie - kierownik rejonowych zakładów zbożowych, kierownik Oddziału Powiatowego Okręgowego Przedsiębiorstwa Obrotu Zwierzętami Rzeźnymi, kierownik terenowo właściwych zakładów mleczarskich i dyrektor właściwego terenowo dla danego powiatu rejonowego przedsiębiorstwa młynów gospodarczych. Do zadań zespołów należało: koordynacja gospodarczych biorących udział w wykonywaniu planowych zadań w zakresie obowiązkowych dostaw skupu i kontraktacji oraz obrotu magazynowania i przetworu skupionej masy towarowej.
Laufzeit:
1951-1962
Klassifikation:
administracja specjalna
Name der Provenienzstelle:
Daten:
1951-1962.
Alter Name:
Name der Fremdsprache:
Sprachen:
Zugänglichkeit:
Es wird nicht geteilt
Akten insgesamt:
80
Bearbeitete Akten insgesamt:
80
Akten insgesamt ohne Verzeichnis:
0
Laufende Meter insgesamt
0.85
Bearbeitete laufende Meter insgesamt
0.85
Laufende Meter insgesamt ohne Verzeichnis
0.0
Akten insgesamt:
0
Dateien insgesamt:
0
Größe insgesamt (in MB):
0.0
Dokumente insgesamt
0
Sachen insgesamt
0
Klassen insgesamt
0
Akten insgesamt:
0.0
Gesamtzahl laufender Meter:
0.0
Extreme Daten der nicht archivierten Dokumentation:
Name | Stückzahlen-Inventar | Anmerkungen |
---|---|---|
Genehmigtes Findbuch | Tak |