Zespół
содержание:
okólniki Kuratorium Okręgu Szkolnego Poznańskiego i własne Inspektoratu Szkolnego, instrukcje, działalność Powiatowej Rady Szkolnej i Powiatowej Komisji Oświaty, konferencje rejonowe, konferencje nauczycielskie, projekty organizacyjne szkół, wykaz szkół, programy nauki, wizytacje szkół, arkusze spostrzeżeń, sprawozdania statystyczne, sprawozdania roczne kierowników szkół, opieka nad dziećmi i młodzieżą, oświata pozaszkolna, budżety, podręczniki szkolne, zakładanie i utrzymanie szkół, ogrody szkolne, kursy O.D., harcerstwo, sprawy rehabilitacji nauczycieli, materiały z okresu tajnego nauczania, wykaz stanu zatrudnienia nauczycieli
История создателя:
Zadania i organizację inspektoratów szkolnych w latach 1945-1950 określiło rozporządzenie Ministra Oświaty z dnia 13 marca 1946 r. Nie różniły się one zasadniczo od zadań i kompetencji inspektoratów szkolnych z okresu międzywojennego. Zasięg terytorialny Kuratorium pokrywał się z granicami województwa, a inspektoratów szkolnych z granicami powiatów. Ustawa z dnia 20 marca 1950 r. o terenowych organach jednolitej władzy państwowej zlikwidowała kuratoria i inspektoraty szkolne jako samodzielne jednostki administracji państwowej niezespolonej. Kuratoria podporządkowano prezydiom wojewódzkich rad narodowych a inspektoraty szkolne prezydiom powiatowych rad narodowych., tworząc wydziały oświaty.
Крайние даты:
[1938] 1945-1950 [1951]
классификация:
Имя создателя:
Даты:
1938-1939, 1945-1950, 1951-1951.
Бывшее название:
Название иноязычные:
Языки:
Наличие:
Всего архивных единиц:
50
Всего разработанных архивных единиц:
50
Всего архивных единиц без записей :
0
Всего текущих материалов
1.0
Ogółem opracowanych materiałów bieżących
0.7
Всего разработанных текущих материалов
0.0
Всего архивных единиц:
0
ogolem.plikow:
0
ogolem.rozmiar:
0.0
ogolem.dokumentow
0
ogolem.spraw
0
ogolem.klas
0
Всего архивных единиц:
0.0
Всего погонных метров:
0.0
Крайние даты неархивной документации:
Имя | Казначейский инвентарь | uwagi |
---|---|---|
книжный инвентарь утвержденный | Tak |