Zespół
содержание:
Wydział Spraw Wewnętrznych z lat 1939 - 1942, sygn. 1 - 13, w tym: sprawy ludności żydowskiej, Związek Kobiet Żydowskich EZRA, przesiedlenia, zameldowania Żydów, Rada Żydowska, zaopatrzenie w artykuły żywnościowe, podania o zezwolenia na przejazdy; Wydział Finansowy z lat 1939 - 1945, sygn. 14 - 64, w tym: sprawy budżetowe miasta, daniny od mieszkańców, utrzymanie więdzienia, sprawy policji, rzeźni, wodociągów, budynków szkolnych, innych instytucji miejskich; Instrukcja kancelaryjna Starostwa Miejskiego Miasta Częstochowy z 1942 roku, sygn. 65; Korespondencja dotycząca działalności wydawniczej, likwidacji drukarni, spraw cenzury, przyznania obywatelstwa, spraw notarialnych z lat 1940 - 1945, sygn. 66 - 73.
История создателя:
Urząd Starosty miasta Częstochowy powstał w roku 1939 i istniał do stycznia 1945 roku. W okresie okupacji hitlerowskiej Częstochowa stanowiła miasto wydzielone w dystrykcie Radom. Akta zachowały się szczątkowo.
Крайние даты:
1939-1945
классификация:
administracja ogólna
Имя создателя:
Даты:
1939-1945.
Бывшее название:
Название иноязычные:
Stadthauptmannschaft Tschenstochau
Языки:
niemiecki
Наличие:
Полностью доступный
Всего архивных единиц:
332
Всего разработанных архивных единиц:
73
Всего архивных единиц без записей :
0
Всего текущих материалов
2.25
Ogółem opracowanych materiałów bieżących
0.8
Всего разработанных текущих материалов
0.0
Всего архивных единиц:
0
ogolem.plikow:
0
ogolem.rozmiar:
0.0
ogolem.dokumentow
0
ogolem.spraw
0
ogolem.klas
0
Всего архивных единиц:
0.0
Всего погонных метров:
0.0
Крайние даты неархивной документации:
Имя | Казначейский инвентарь | uwagi |
---|---|---|
книжный инвентарь утвержденный | Нет данных | inwentarz Nr 76 |
рабочий список | Нет данных | 16 j.a., 241 j.a. |
Notatkę informacyjną i inwentarz sporządził Franciszek Sobalski (1968), uzupełnienia Dorota Czech (1999). Inwentarz wpisany do bazy danych IZA. Akta kategorii B-50 z lat 1939 - 1945, 241 j.a., w tym: akta osobowe, wnioski o wydanie dowodu, legitymacji, dla osób pochodzenia niemieckiego.