Zespół
Zawartość:
Protokoły zdawczo-odbiorcze z likwidacji warsztatu szkolnego, 1952, sygn. 1. Warsztaty szkolne (plan sytuacyjny, plan warsztatów, karta ewidencyjna warsztatu), 1952, sygn. 2. Plany (zatrudnienia i funduszu płac, produkcji, zaopatrzenia materiałowego na rok 1952), 1951-1952, sygn. 3. Sprawozdania (z wykonania planu zatrudnienia i funduszu płac, produkcji zaopatrzenia materiałowego za rok 1952), 1952, sygn. 4.
Dzieje twórcy:
W materiałach, które zachowały się w zespole nie ma żadnej wzmianki dotyczącej utworzenia szkoły w Sanoku. Również nic nie wiadomo na temat organizacji i działalności szkoły ponieważ brak jest protokołów posiedzeń Rady Pedagogicznej i całej dokumentacji wyników nauczania. Z zachowanych materiałów wiadomo jedynie, że szkoła istniała w latach 1951-1952. Początkowo jako Państwowa Zasadnicza Szkoła Mechaniczna, później jako Zasadnicza Szkoła Metalowa. Przy szkole istniał warsztat szkolny, w którym odbywała się praktyczna nauka zawodu. W roku 1952 w skutek likwidacji szkoły nastąpiła również likwidacja warsztatu szkolnego. Cały inwentarz po zlikwidowanym warsztacie został przejęty przez pracowników warsztatów szkolnych przy Zasadniczej Szkole Metalowej w Rzeszowie. [Na podstawie notatki do inwentarza, oprac. L. Kwaśniak, Przemyśl 1984]
Daty skrajne:
1951-1952
Klasyfikacja:
instytucje nauki i oświaty
Nazwa twórcy:
Daty:
1951-1952.
Nazwa dawna:
Nazwa obcojęzyczna:
Języki:
Dostępność:
Nie jest udostępniany
Ogółem jednostek archiwalnych:
4
Ogółem opracowanych jednostek archiwalnych:
4
Ogółem jednostek archiwalnych bez ewidencji:
0
Ogółem metrów bieżących
0.01
Ogółem opracowanych metrów bieżących
0.01
Ogółem metrów bieżących bez ewidencji
0.0
Ogółem jednostek archiwalnych:
0
Ogółem plików :
0
Ogółem rozmiar (w MB):
0.0
Ogółem dokumentów
0
Ogółem spraw
0
Ogółem klas
0
Ogółem jednostek archiwalnych:
0.0
Ogółem metrów bieżących:
0.0
Daty skrajne dokumentacji niearchiwalnej:
Nazwa | Inwentarz skarbowy | Uwagi |
---|---|---|
inwentarz książkowy zatwierdzony | Tak | |
przewodnik po zespole | Nie |