Urząd Gminy w Chodlu

Sygnatura
37/182/0
Liczba serii
1
Liczba skanów
0

Zawartość:

Zespół zawiera akta: konferencje i narady z pracownikami z lat 1973 -1989 (sygn. 1-5), statut organizacyjny z roku 1988 (sygn. 6), regulamin organizacyjny Urzędu z roku 1989 (sygn. 7), organizacja Urzędu oraz zarządzenia i postanowienia Naczelnika Gminy z lat 1973 -1984 (sygn. 8-10, 39-44), programy realizacyjne i okresowe plany pracy dotyczące stanowisk pracy z lat 1989 -1990 (sygn. 11-12), analizy i oceny skarg i wniosków z lat 1981-1989 (sygn. 13-14), pieczęcie urzędowe z roku 1989 (sygn. 15), kontrole i inspekcje zewnętrzne z lat 1973-1990 (sygn.16-18, 45-47), polityka płacowa z roku 1989 (sygn. 19), dane statystyczne o pracownikach z lat 1988-1989 (sygn. 20 ), plany społeczno-gospodarcze z lat 1986-1987 (sygn. 21-23), sprawozdania i analizy realizacji planu społeczno-gospodarczego z lat 1985-1988 (sygn. 24-27), realizacja czynów społecznych, sprawozdawczość i statystyka z lat 1983-1988 (sygn. 28-31), budżety i ich wykonanie z lat 1973-1978, 1986-1990 (sygn. 32-38, 48-61). Karta B: Spis zdawczo odbiorczy 1/2013 zawiera sprawozdania własne z roku 1983-1990(sygn. 1), budżet, jego zmiana i jego realizacja za rok 1977 (sygn. 2), ewidencję gruntów za lata 1980-1988 (sygn. 3-42).

Dzieje twórcy:

Urząd Gminy w Chodlu powołany został od 1 stycznia 1973 r. na mocy ustawy z dn. 29 listopada 1972 r. o utworzeniu gmin i zmianie ustawy o radach narodowych (Dziennik Ustaw Nr 49, poz. 312, 1972). Zakończył swoją działalność w dniu 30 kwietnia 1990 r. na podstawie trzech ustaw z dnia 8 marca 1990 roku: o zmianie Konstytucji Rzeczpospolitej Polskiej, o samorządzie terytorialnym, o ordynacji wyborczej do rad gmin. (Dziennik Ustaw, Nr 16, poz. 94, 95, 96, 1990). Siedziba Urzędu Gminy w Chodlu znajdowała się w Chodlu. W skład gminy weszły 24 sołectwa: Adelina, Antonówka, Borów, Borów-Kolonia, Budzyń, Godów, Granice, Grądy, Chodel, Huta Borowska, Jeżów, Książ, Lipiny, Majdan Borowski, Osiny, Radlin, Ratoszyn Pierwszy, Ratoszyn Drugi, Siewalka, Stasin, Świdno, Trzciniec, Zastawki, Zosinek. Urząd Gminy w Chodlu wykonywał zadania powierzone Naczelnikowi Gminy Chodel, który był organem wykonawczym i zarządzającym gminnej rady narodowej oraz organem administracji państwowej w gminie. W skład Urzędu Gminy w latach 1973-1990 wchodziło: biuro, gminna służba rolna, Urząd Stanu Cywilnego. Od 1983 roku w skład Urzędu wchodziły referaty, które przy znakowaniu spraw używały symboli: Referat Planowania i Finansów (PF), Rolnictwa , Leśnictwa, Geodezji i Gospodarki Gruntami (RG), Społeczno-Administracyjny, Spraw Obronnych, Organizacyjnych i Obsługi Prawnej (S.A), Gospodarki Komunalnej (GKM), Budownictwa (BN), Komunikacji (Km), Handlu i Usług (Hu), Opieki Społecznej (ZO) i Kultury (KL).

Daty skrajne:

1973-1990

Klasyfikacja:

Nazwa twórcy:

Daty:

1973-1990.

Nazwa dawna:

Nazwa obcojęzyczna:

Języki:

Dostępność:

Ogółem jednostek archiwalnych:

103

Ogółem opracowanych jednostek archiwalnych:

61

Ogółem jednostek archiwalnych bez ewidencji:

0

Ogółem metrów bieżących

1.0

Ogółem opracowanych metrów bieżących

0.7

Ogółem metrów bieżących bez ewidencji

0.0

Ogółem jednostek archiwalnych:

0

Ogółem plików :

0

Ogółem rozmiar (w MB):

0.0

Ogółem dokumentów

0

Ogółem spraw

0

Ogółem klas

0

Ogółem jednostek archiwalnych:

0.0

Ogółem metrów bieżących:

0.0

Daty skrajne dokumentacji niearchiwalnej:

Nazwa Inwentarz skarbowy Uwagi
spis zdawczo-odbiorczy Tak
inwentarz książkowy zatwierdzony Tak sporządzony przy pomocy ZoSIA