Fonds number Name of the fonds Date from Date to
Showing 46 to 90 of 269 entries.
Fonds number Name of the fonds Border dates Number of
files
Number of scans Unroll
all
68/51/0 Gminna Rada Narodowa w Lipianach (powiat pyrzycki) 1946-1954 24 0 Unroll
1. Zarząd Gminny w Lipianach, 1946-1950, 16 j.a. 1.1. Referat Finansowy, 1946-1950, 98 j.a. Budżety oraz sprawozdania z ich wykonania. 1.2. Referat Administracyjny, 1947-1950, 8 j.a. Raporty sytuacyjne, sprawozdania statystyczne, sprawy oświaty i kultury, walka z analfabetyzmem, ewidencja ludności, sprawy narodowościowe, deklaracje rejestracyjne obywateli niemieckich. 2. Gminna Rada Narodowa w Lipianach, 1946-1950, 5 j.a. Protokoły sesji i posiedzeń Prezydium GRN, księga uchwał GRN. 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Lipianach, 1950-1954, 18 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 9 j.a. Protokoły sesji GRN, protokoły kontroli komisji, protokoły posiedzeń Kolegium, protokoły zebrań sołtysów, protokoły zebrań wiejskich. 3.2. Referat Finansowy, 1950-1952, 7 j.a. Budżety oraz sprawozdania z ich wykonania, preliminarz budżetowy. 3.3. Referat Rolny, 1950-1952, 2 j.a. Gminne zestawienie wykazów powierzchniowych, rejestr zmian pomiarowo-klasyfikacyjny gromady Bylice gminy Lipiany. Number of files39
68/52/0 Gminna Rada Narodowa w Piaseczniku z siedzibą w Sądowie (powiat pyrzycki) 1945-1954 25 0 Unroll
1. Zarząd Gminny w Piaseczniku, 1945-1951, 5 j.a. 1.1. Referat Finansowy, 1946-1951, 11 j.a. Budżety oraz sprawozdania z ich wykonania, sprawozdania rachunkowe, budżet administracyjny. 1.2. Referat Administracyjny, 1948-1951, 7 j.a. Księga parcel gromady Skrzany i Kukadło, walka z analfabetyzmem, biblioteki gminne, protokoły konferencji sołeckich, rejestr osób przybywających do gminy oraz rejestr osób opuszczających gminę. 2. Gminna Rada Narodowa w Piaseczniku, 1946-1950, 5 j.a. Protokoły posiedzeń, sesji i posiedzeń Prezydium GRN, księga uchwał. 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Piaseczniku, 1950-1954, 16 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 6 j.a. Protokoły sesji GRN, protokoły posiedzeń Prezydium GRN, regulamin obrad, sprawozdania z działalności, wykaz radnych, zebrania wiejskie. 3.2. Referat Finansowy, 1950-1953, 10 j.a. Budżety oraz sprawozdania z ich wykonania, preliminarz indywidualny dochodów i wydatków. Number of files39
68/53/0 Gminna Rada Narodowa w Przelewicach (Brzesko) (powiat pyrzycki) 1946-1954 19 0 Unroll
1. Zarząd Gminny w Przelewicach, 1946-1950, 14 j.a. 1.1. Referat Ogólny, 1946-1950, 1 j.a. Wybory sołtysów w gminie Brzesko. 1.2. Referat Finansowy, 1946-1950, 10 j.a. Budżety oraz sprawozdania z ich wykonania. 1.3. Referat Administracyjny, 1948, 3 j.a. Rejestr osób opuszczających gminę, rejestr osób przybywających do gminy, księga parcel miejscowości Gardziec. 2. Gminna Rada Narodowa w Przelewicach, 1946-1950, 5 j.a. Protokoły posiedzeń GR Doradczej, protokoły sesji GRN oraz protokoły sesji i posiedzeń Prezydium GRN. 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Przelewicach, 1950-1954, 12 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 6 j.a. Protokoły sesji GRN, komisje, protokoły posiedzeń Prezydium GRN, wykazy radnych. 3.2. Referat Finansowy, 1950-1952, 6 j.a. Budżety oraz sprawozdania z ich wykonania, preliminarz indywidualny dochodów i wydatków. Number of files31
68/54/0 Gminna Rada Narodowa w Tetyniu (powiat pyrzycki) 1946-1954 16 0 Unroll
1. Zarząd Gminny w Tetyniu, 1946-1950, 17 j.a. 1.1. Referat Ogólny, 1946-1950, 1 j.a. Protokoły zebrań Komitetów Współzawodnictwa Wsi. 1.2. Referat Finansowy, 1946-1950, 10 j.a. Budżety oraz sprawozdania z ich wykonania. 1.3. Referat Administracyjny, 1946-1949, 6 j.a. Raporty sytuacyjne i materiały statystyczne dotyczące ludności, rolnictwa i rzemiosła, walka z analfabetyzmem, wykazy przesiedleńców, księga parcel gromady Brzezina. 2. Gminna Rada Narodowa w Tetyniu, 1946-1950, 7 j.a. Protokoły sesji i posiedzeń Prezydium GRN, protokoły sesji GRN, komisje. 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Tetyniu, 1950-19541, 1 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 6 j.a. Protokoły sesji GRN, protokoły posiedzeń Prezydium GRN, wykazy radnych, protokoły zebrań wiejskich, protokoły kontroli Prezydium GRN. 3.2. Referat Finansowy, 1951-1952, 4 j.a. Budżety, budżet jednostkowy. 3.3. Referat Rolny, 1951, 1954, 1 j.a. Rejestr pomiarowo-klasyfikacyjny, wymiana gruntów, 3.4. Referat Spraw Socjalnych i Kulturalnych, 1951, 1 j.a. Sprawy oświaty, kultury, sztuki i zdrowia. Number of files36
68/55/0 Gminna Rada Narodowa w Turzu z siedzibą w Nieborowie (powiat pyrzycki) 1946-1954 21 0 Unroll
1. Zarząd Gminny w Turzu, 1946-1952, 14 j.a. 1.1. Referat Ogólny, 1948-1952, 1 j.a. Wybory sołtysów w gminie Turze. 1.2. Referat Finansowy, 1946-1950, 9 j.a. Budżety oraz sprawozdania z ich wykonania. 1.3. Referat Administracyjny, 1946-1950, 4 j.a. Sprawozdania statystyczne, walka z analfabetyzmem, księgi parcel miejscowości Chabówko, Bądgoszcz, Parsów. 2. Gminna Rada Narodowa w Turzu, 1946-1949, 1 j.a. Protokoły sesji i posiedzeń Prezydium GRN. 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Turzu, 1950-1954, 17 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 7 j.a. Protokoły sesji GRN, komisje, protokoły posiedzeń Prezydium GRN, wykazy radnych. 3.2. Referat Finansowy, 1950-1952, 8 j.a. Budżety oraz sprawozdania z ich wykonania. 3.3. Referat Spraw Socjalnych i Kulturalnych, 1951-1954, 2 j.a. Sprawy oświaty i kultury, sprawy wodno-melioracyjne. Number of files32
68/56/0 Gminna Rada Narodowa w Wierzbnie (powiat pyrzycki) 1945-1954 20 0 Unroll
1. Zarząd Gminny w Wierzbnie, 1945-1950, 20 j.a. 1.1. Referat Finansowy, 1946-1950, 12 j.a. Budżety oraz sprawozdania z jego wykonania, budżet biblioteki gminnej i ośrodka zdrowia. 1.2. Referat Administracyjny, 1945-1950, 8 j.a. Sprawozdania statystyczne, sprawy oświaty, kultury i sztuki, ewidencji i kontrola ruchu ludności, rejestr osób przybywających do gminy, rejestr osób opuszczających gminę. 2. Gminna Rada Narodowa w Wierzbnie, 1947-1949, 3 j.a. Protokoły sesji i posiedzeń Prezydium GRN. 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Wierzbnie, 1950-1954, 20 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 12 j.a. Protokoły sesji GRN, komisje, protokoły posiedzeń Prezydium GRN, wykaz radnych, Narodowy Spis Powszechny, podział administracyjny gminy Wierzbno. 3.2. Referat Finansowy, 1950-1952, 7 j.a. Budżety oraz preliminarze budżetowe, preliminarz indywidualny dochodów i wydatków. 3.3. Referat Rolny, 1951, 1 j.a. Rejestr pomiarowy gromady Barnim. Number of files43
68/57/0 Gminna Rada Narodowa w Bytowie z siedzibą w Krzemieniu (powiat stargardzki) 1946-1954 12 0 Unroll
1. Zarząd Gminny w Bytowie z siedzibą w Krzemieniu, 1946-1950,7 j.a. 1.1. Dział Finansowo-Gospodarczy, 1946-1950, 3 j.a. Budżety oraz sprawozdania z jego wykonania. 1.2. Dział Gospodarki Gminnej, 1949-1950, 4 j.a. Klasyfikacja gruntów, wykazy nieruchomości i gospodarstw rolnych, wprowadzanie osadników na gospodarstwa rolne. 2. Gminna Rada Narodowa w Bytowie z siedzibą w Krzemieniu, 1946-1950, 5 j.a. Protokoły sesji, ewidencja radnych, kontrole zewnętrzne GRN, komisje. 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Bytowie z siedzibą w Krzemieniu, 1950-1954, 10 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 8 j.a. Protokoły sesji, protokoły posiedzeń Prezydium, Komisja Rolna. 3.2. Referat Finansowy, 1954, 2 j.a. Budżet na rok 1954 oraz sprawozdanie z jego wykonania. Number of files22
68/59/0 Gminna Rada Narodowa w Długiem (powiat stargardzki) 1946-1954 24 0 Unroll
1. ZARZĄD GMINNY W DŁUGIEM, 1947-1950, 4 j.a. 1.1. Dział Ogólno-Organizacyjny, 1947-1950, 3 j.a. - protokoły zebrań sołtysów, szkolnictwo na terenie gminy (szkoła w Białej). 1.2. Dział Finansowy, 1946-1947, 1 j.a. - budżet oraz sprawozdanie z jego wykonania. 2. GMINNA RADA NARODOWA W DŁUGIEM, 1948-1950, 3 j.a. - protokoły sesji, ewidencja radnych. 3. PREZYDIUM GMINNEJ RADY NARODOWEJ W DŁUGIEM, 1950-1954, 17 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 10 j.a. - protokoły sesji, protokoły posiedzeń Prezydium, protokoły zebrań gromadzkich, ewidencja pieczęci, protokoły kontroli Prezydium GRN, wykazy osadników, protokoły przekazania znaków geodezyjnych. 3.2. Referat Finansowy, 1951-1954, 3 j.a. - budżety oraz sprawozdania z ich wykonania. 3.3. Referat Rolny, 1951-1952, 4 j.a. - sprawozdania dotyczące gospodarki rolnej, klasyfikacja gruntów, akcja kontraktacyjna. 4. AKTA OSOBOWE GMINNEJ RADY NARODOWEJ W DŁUGIEM, 1953-1954, 10 j.a. Number of files34
68/60/0 Gminna Rada Narodowa w Kani z siedzibą w Karkowie (powiat stargardzki) 1946-1954 4 0 Unroll
1. Zarząd Gminny w Kani z siedzibą w Karkowie, 1946-1950, 7 j.a. 1.1. Dział Finansowo-Budżetowy, 1946-1949, 1 j.a. - budżet oraz sprawozdanie z jego wykonania. 1.2. Dział Gospodarki Gminnej, 1947-1950, 5 j.a. - spis rolny, wykaz nieruchomości i gospodarstw rolnych, wykaz rozrachunkowy. 1.3. Dział Administracyjny, 1947, 1 j.a. - rejestr mieszkańców. 2. Gminna Rada Narodowa w Kani z siedzibą w Karkowie, 1947-1949, 3 j.a. - protokoły sesji, ewidencja radnych. 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Kani z siedzibą w Karkowie, 1950-1954, 15 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 10 j.a. - protokoły sesji, protokoły komisji, protokoły posiedzeń Prezydium, sprawy archiwalne, kontrola zewnętrzna Prezydium GRN, Gminna Komisja Podziału Administracyjnego. 3.2. Referat Finansowy, 1950-1954, 4 j.a. - budżety oraz sprawozdania z jego wykonania. 3.3. Referat Rolny, 1952-1953, 1 j.a. - klasyfikacja gruntów w gminie Kania. Number of files25
68/61/0 Gminna Rada Narodowa w Klępinie (powiat stargardzki) 1946-1954 10 0 Unroll
1. ZARZĄD GMINNY W KLĘPINIE, 1947-1950, 3 j.a. 1.1. Dział Gospodarki Gminnej, 1949-1950, 2 j.a. - wykaz rozrachunkowy, wykaz nieruchomości i gospodarstw rolnych na terenie gminy. 1.2. Dział Administracyjny, 1947, 1 j.a. - rejestr mieszkańców gminy Klępino. 2. GMINNA RADA NARODOWA W KLĘPINIE, 1948-1950, 4 j.a. - protokoły sesji, protokoły posiedzeń Prezydium, ewidencja radnych, sprawozdania z działalności GRN. 3. PREZYDIUM GMINNEJ RADY NARODOWEJ W KLĘPINIE, 1946-1954, 18 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 10 j.a. - Gminna Komisja Podziału Administracyjnego, protokoły sesji, protokoły posiedzeń Prezydium, komisje, protokoły zebrań sołtysów i wójtów, wybory do Sejmu, kontrola zewnętrzna Prezydium GRN. 3.2. Referat Finansowy, 1950-1954, 4 j.a. - budżety oraz sprawozdania kwartalne z jego wykonania. 3.3. Referat Rolny, 1951-1954, 4 j.a. - sprawozdania dotyczące rolnictwa, klasyfikacja gruntów, rejestr żywego inwentarza. Number of files25
68/62/0 Gminna Rada Narodowa w Marianowie (powiat stargardzki) 1946-1954 8 0 Unroll
1. ZARZĄD GMINNY W MARIANOWIE, 1946-1950,11 j.a. 1.1. Dział Ogólno-Organizacyjny, 1947-1950, 2 j.a. - protokoły zebrań gromadzkich, kontrole Zarządu Gminnego. 1.2. Dział Finansowy, 1946-1949, 1 j.a. - budżety oraz sprawozdania z ich wykonania. 1.3. Dział Ewidencji i Kontroli Ruchu Ludności, 1946-1950, 7 j.a. - księgi ewidencji ludności, wykazy ludności ukraińskiej i niemieckiej zamieszkującej gminę, dokumentacja dotycząca wydawania tymczasowych zaświadczeń tożsamości. 1.4. Dział Administracyjny, 1947-1950, 3 j.a. - referendum, wykaz rozrachunkowy, wykazy nieruchomości i gospodarstw rolnych. 2. GMINNA RADA NARODOWA W MARIANOWIE, 1947-1949, 3 j.a. - protokoły sesji, ewidencja radnych. 3. PREZYDIUM GMINNEJ RADY NARODOWEJ W MARIANOWIE, 1950-1954,16 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 9 j.a. - Gminna Komisja Podział Administracyjnego, protokoły sesji, protokoły komisji, protokoły posiedzeń Prezydium, sprawozdania z działalności Prezydium GRN, ewidencja pieczęci. 3.2. Referat Finansowy, 1950-1954, 5 j.a. - budżety oraz sprawozdania z ich wykonania, plan finansowy. 3.3. Referat Rolny, 1951-1954, 2 j.a. - klasyfikacja gruntów. Number of files32
68/63/0 Gminna Rada Narodowa w Mielnie z siedzibą w Ciemniku (powiat stargardzki) 1946-1954 17 0 Unroll
1. ZARZĄD GMINNY W MIELNIE, 1946-1950, 3 j.a. 1.1. Dział Finansowy, 1946-1950, 1 j.a. - budżety oraz sprawozdania z ich wykonania. 1.2. Dział Gospodarki Gminnej, 1949-1950, 2 j.a. - spis rolny, wykaz nieruchomości i gospodarstw rolnych. 2. GMINNA RADA NARODOWA W MIELNIE, 1948-1949, 1 j.a. - protokoły sesji GRN. 3. PREZYDIUM GMINNEJ RADY NARODOWEJ W MIELNIE, 1950-1954, 13 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 4 j.a. - Gminna Komisja Podziału Administracyjnego, protokoły sesji i posiedzeń Prezydium GRN. 3.2. Referat Finansowy, 1951-1954, 8 j.a. - budżety oraz sprawozdania z ich wykonania, preliminarz budżetowy. 3.3. Referat Rolny, 1953, 1 j.a. - wykaz gospodarstw rolnych na terenie gminy Mielno. 4. AKTA OSOBOWE PRACOWNIKÓW GMINNEJ RADY NARODOWEJ W MIELNIE, 1951-1953, 2 j.a. Number of files19
68/64/0 Gminna Rada Narodowa w Nosowie z siedzibą w Ognicy (powiat stargardzki) 1946-1954 12 0 Unroll
1. Zarząd Gminny w Nosowie, 1946-1950, 2 j.a. 1.1. Dział Finansowy, 1946-1950, 1 j.a. - budżety oraz sprawozdania z ich wykonania. 1.2. Dział Gospodarki Gminnej, 1950, 1 j.a. - wykaz nieruchomości i gospodarstw rolnych. 2. Gminna Rada Narodowa w Nosowie, 1947-1949, 3 j.a. - protokoły sesji, ewidencja radnych. 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Nosowie, 1950-1954, 9 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 5 j.a. - Gminna Komisja Podziału Administracyjnego, protokoły sesji, zebrań gromadzkich, protokoły posiedzeń Prezydium. 3.2. Referat Finansowy, 1952, 1954, 2 j.a. - budżety. 3.3. Referat Rolny, 1952, 1954, 2 j.a. - spis rolny, zestawienie gminne klasyfikacji gruntów. Number of files14
68/65/0 Gminna Rada Narodowa w Pęzinie (powiat stargardzki) 1946-1954 21 0 Unroll
1. ZARZĄD GMINNY W PĘZINIE, 1946-1950, 6 j.a. 1.1. Dział Ogólno-Organizacyjny, 1948-1950, 2 j.a. - protokoły zebrań gromadzkich, kontrole Zarządu Gminnego i Prezydium GRN. 1.2. Dział Finansowy, 1946-1950, 1 j.a. - budżety oraz sprawozdania z jego wykonania. 1.3. Dział Gospodarki Gminnej, 1949-1950, 3 j.a. - rejestr wymiarowy podatku gruntowego, wykaz rozrachunkowy, wykaz nieruchomości i gospodarstw rolnych. 2. GMINNA RADA NARODOWA W PĘZINIE, 1948-1950, 5 j.a. - protokoły sesji, protokoły posiedzeń Prezydium, komisje, ewidencja radnych. 3. PREZYDIUM GMINNEJ RADY NARODOWEJ, 1950-1954, 10 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 5 j.a. - Gminna Komisja Podziału Administracyjnego, protokoły sesji, posiedzeń Prezydium GRN. 3.2. Referat Finansowy, 1952-1954, 3 j.a. - budżety. 3.3. Referat Rolny, 1952, 2 j.a - klasyfikacja gruntów, projekt budowy drogi Pęzino-Gogolewo. 4. AKTA OSOBOWE PRACOWNIKÓW GMINNEJ RADY NARODOWEJ W PĘZINIE, 1952-1953, 7 j.a. Number of files28
68/66/0 Gminna Rada Narodowa w Słodkowie (powiat stargardzki) 1946-1954 22 0 Unroll
1. ZARZĄD GMINNY W SŁODKOWIE, 1946-1950, 5 j.a. 1.1. Dział Ogólno-Organizacyjny, 1948-1950, 2 j.a. - zarządzenia wewnętrzne wójta, protokoły zebrań gromadzkich. 1.2. Dział Finansowy, 1946-1950, 1 j.a. - budżety oraz sprawozdania z ich wykonania. 1.3. Dział Ewidencji i Kontroli Ruchu Ludności, 1 j.a. - ewidencja mieszkańców gminy Słodkowo. 1.4. Dział Administracyjny, 1950, 1 j.a. - wykaz nieruchomości i gospodarstw rolnych na terenie gminy. 2. GMINNA RADA NARODOWA W SŁODKOWIE, 1948, 2 j.a. - protokoły sesji, ewidencja radnych. 3. PREZYDIUM GMINNEJ RADY NARODOWEJ W SŁODKOWIE, 1950-1954, 15 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 7 j.a. - Gminna Komisja Podziału Administracyjnego, protokoły sesji, posiedzeń Prezydium, sprawozdania z działalności Prezydium GRN, podział czynności, kontrole zewnętrzne. 3.2. Referat Finansowy, 1951-1954, 7 j.a. - budżety i sprawozdania z ich wykonania. 3.3. Referat Rolny, 1951, 1 j.a. - klasyfikacja gruntów gminy Słodkowo. 4. AKTA OSOBOWE PRACOWNIKÓW PREZYDIUM GMINNEJ RADY NARODOWEJ W SŁODKOWIE, 1950-1951, 7 j.a. Number of files29
68/67/0 Gminna Rada Narodowa w Storkowie (powiat stargardzki) 1946-1954 15 0 Unroll
1. Zarząd Gminny w Storkowie, 1946-1950, 5 j.a. 1.1. Dział Ogólno-Organizacyjny, 1947-1950, 1 j.a. - protokoły zebrań gromadzkich, dokumentacja dotycząca zmiany imion i nazwisk (spolszczenia pisowni). 1.2. Dział Finansowy, 1946-1950, 1 j.a. - budżety i sprawozdania z ich wykonania. 1.3. Dział Gospodarki Gminnej, 1949-1950, 2 j.a. - spis rolny, wykaz nieruchomości i gospodarstw rolnych. 2. Gminna Rada Narodowa w Storkowie, 1947-1950, 4 j.a. - protokoły sesji, protokoły posiedzeń Prezydium, ewidencja radnych. 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Storkowie, 1950-1954, 12 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 5 j.a. - protokoły sesji, protokoły posiedzeń Prezydium. 3.2. Referat Finansowy, 1950-1954, 7 j.a. - budżety i sprawozdania z ich wykonania. Number of files21
68/68/0 Powiatowy Urząd Ziemski w Choszcznie 1945-1947 [1950] 3 0 Unroll
Zachowały się jedynie 3 j.a. usystematyzowane w następujący sposób: 1. Akta ogólno-administracyjne: korespondencja w sprawach osiedleńczych, 1945-1946, 1 j.a. 2. Akta osadnicze: protokoły przekazania gospodarstw przez wojska radzieckie, 1945-1950, 1 j.a. 3. Sprawy rybackie: okólniki i pisma dotyczące tworzenia obwodów rybackich, 1945-1947, 1 j.a. Number of files3
68/69/0 Powiatowy Urząd Ziemski w Łobzie 1945-1947 2 0 Unroll
1. Akta ogólno-administracyjne, 1945-1946, 4 j.a. - opisy sytuacji w terenie, problem z zasiedlaniem. 2. Akta osadnicze, 1946, 3 j.a. - korespondencja, wykazy stanu inwentarza. 3. Fundusz Ziemi, 1945-1947, 2 j.a. - akta dotyczące majątków przejmowanych przez Wojsko Polskie od administracji radzieckiej, zabezpieczanie mienia, spisy inwentarza, opisy budynków i stanu zagospodarowania. 4. Pomiary rolne, 1945-1947, 2 j.a. - opisy regulacji gruntów, ustalanie granic lasów, gmin, miast, spółdzielni. 5. Sprawy rybackie, 1946-1947, 1 j.a. - podział na obwody rybackie. Number of files12
68/70/0 Powiatowy Urząd Ziemski w Stargardzie Szczecińskim 1945-1947 [1948] 1 0 Unroll
1. Akta ogólno-administracyjne, 1945-1946, 8 j.a. - zarządzenia ogólne, sprawy organizacyjne PUZ, normatywy kancelaryjne, wykazy pracowników. 2. Akta osadnicze, 1945-1946 [1947], 11 j.a. - informacje, sprawozdania i opisy dotyczące mienia, osadnictwa, gospodarstw, akcji żniwnej, dzierżaw, protokoły posiedzeń Powiatowej Komisji Akcji „K”, wykazy szkód wyrządzonych przez żołnierzy Armii Czerwonej. 3. Pomiary rolne, 1945-1947 [1948], 2 j.a. - informacje dotyczące parcelacji wsi. 4. Akta osobowe pracowników Powiatowego Urzędu Ziemskiego w Stargardzie Szczecińskim, 1945-1947, 8 j.a. Number of files29
68/71/0 Powiatowy Urząd Ziemski w Pyrzycach 1946-1947 0 0 Unroll
1. Akta osadnicze, 1946-1947, 2 j.a. - sprawy osadników, wykazy inwentarza żywego. 2. Pomiary rolne, 1946-1947, 1 j.a. - regulacja gruntów. Number of files3
68/72/0 Urząd Skarbowy w Choszcznie 1945-1950 [1954] 6 0 Unroll
1. Dział Ogólny, 1945-1950 [1954], 6 j.a., 1.1. Referat Administracyjny, 1945-1954, 1 j.a. - ewidencja pieczęci urzędowych zakończona na 1954 r. 1.2. Referat Ewidencyjny,1947-1950, 5 j.a. - rejestry spraw karnych. 2. Dział Wymiarowy, 1948-1949, 5 j.a. - rejestry wymiarowe podatków: dochodowego i obrotowego, rejestr wymiarów doraźnych. 3. Dział Rachunkowo-Kasowy, 1947-1948, 3 j.a. - księgi sum niebudżetowych Społecznego Funduszu Oszczędnościowego. Number of files14
68/73/0 Urząd Skarbowy w Pyrzycach 1946-1950 11 0 Unroll
1. Dział Wymiarowy, 1946-1950, 18 j.a. - analizy przypisów i odpisów podatków, rejestry formularzy spisowych. 2. Akta związane z nadzorem nad podatkami i finansami komunalnymi, 1947, 4 j.a. - rejestry wymiarowe podatku gruntowego. Number of files22
68/74/0 Urząd Skarbowy w Stargardzie Szczecińskim 1945-1950 [1954] 48 0 Unroll
1. Dział Ogólny 1945-1950, 22 j.a., 1.1. Referat Administracyjny, 1945-1950, 4 j.a. - protokoły z zebrań pracowniczych, ewidencja pieczęci Rejonu Kontroli Akcyzowej, dzienniki podawcze. 1.2. Referat Ewidencyjny, 1945-0950, 18 j.a. - alfabetyczne skorowidze podatników, wykazy zakładów, przedsiębiorstw prywatnych, uspołecznionych, handlowych, ewidencja rozliczeń za użytkowanie przedsiębiorstw, rejestry zabezpieczonego mienia, przekazywanie środków trwałych, konfiskaty, rejestry mienia zgłoszonego do nabycia. 2. Dział Wymiarowy, 1945-1950, 15 j.a. - rejestry wymiarowe podatku dochodowego i obrotowego. 3. Dział Egzekucyjny, 1948-1950 [1954], 1 j.a. - skorowidz do repertorium spraw egzekucyjnych. 4. Akta związane z nadzorem nad podatkami i finansami komunalnymi, 1946-1950, 109 j.a. - rejestry gospodarstw, wykazy osób posiadających gospodarstwa, zestawienia wyników podatku gruntowego w powiecie i w poszczególnych gminach, arkusze wymiarowe podatku gruntowego, wykazy ustalonych wkładów oszczędnościowych na Społeczny Fundusz Oszczędnościowy. Number of files147
68/76/0 Inspektorat Szkolny w Łobzie 1945-1950 0 0 Unroll
1. Akta ogólne inspektoratów, 1945-1950, 2 j.a. - korespondencja Inspektora Szkolnego, ogólne plany pracy, zamierzenia dydaktyczne, sprawozdania ze stanu oświaty, budynków szkolnych i przedszkolnych, sprawy kadrowe pracowników szkół i przedszkoli. Pozostawiono tu również materiały dotyczące bibliotek i placówek „czynnego upowszechniania kultury” działających na terenie poszczególnych powiatów. 2. Teczki szkół i przedszkoli, 1945-1947, 1 j.a. - formularze sprawozdzwczo-statystyczne dla szkół i przedszkoli. 3. Akta dotyczące oświaty i kształcenia dorosłych, 1946-1948, 5 j.a. - ankiety i sprawozdania z kursów dla analfabetów, zestawienia statystyczne dotyczące ilości analfabetów, prowadzonych kursów i egzaminów, zespoły dobrego czytania. Na uwagę zasługują, zachowane w myśliborskim inspektoracie, wypracowania i listy byłych analfabetów pisane podczas końcowych egzaminów sprawdzających. Number of files8
68/77/0 Inspektorat Szkolny w Myśliborzu 1945-1950 [1951-1953] 191 0 Unroll
1. Akta ogólne inspektoratów, 1945-1950 [1951], 44 j.a. - korespondencja Inspektora Szkolnego, ogólne plany pracy, zamierzenia dydaktyczne, sprawozdania ze stanu oświaty, budynków szkolnych i przedszkolnych, sprawy kadrowe pracowników szkół i przedszkoli, materiały dotyczące bibliotek i placówek „czynnego upowszechniania kultury” działających na terenie poszczególnych powiatów. 2. Teczki szkół i przedszkoli, 1945-1950 [1952], 60 j.a. - arkusze organizacyjne, sprawozdania, protokoły kontroli poszczególnych placówek, zbiorcze sprawozdania sporządzane przez dział przedszkoli i dział szkół powszechnych, funkcjonujących oddzielnie do 1947 r. 3. Akta dotyczące oświaty i kształcenia dorosłych, 1945-1950 [1953], 87 j.a. - ankiety i sprawozdania z kursów dla analfabetów, zestawienia statystyczne dotyczące ilości analfabetów, prowadzonych kursów i egzaminów, zespoły dobrego czytania. Na uwagę zasługują, zachowane w myśliborskim inspektoracie, wypracowania i listy byłych analfabetów pisane podczas końcowych egzaminów sprawdzających. 4. Akta osobowe pracowników Inspektoratu Szkolnego w Myśliborzu, 1945-1950 [1951], 147 j.a. Number of files338
68/78/0 Inspektorat Szkolny w Stargardzie Szczecińskim 1945-1950 [1951, 1953] 32 0 Unroll
1. Akta ogólne inspektoratów, 1945-1950 [1951], 14 j.a. - korespondencja Inspektora Szkolnego, ogólne plany pracy, zamierzenia dydaktyczne, sprawozdania ze stanu oświaty, budynków szkolnych i przedszkolnych a także sprawy kadrowe pracowników szkół i przedszkoli, materiały dotyczące bibliotek i placówek „czynnego upowszechniania kultury” działających na terenie poszczególnychpowiatów. 2. Teczki szkół i przedszkoli, 1945-1950 [1953], 22 j.a. - plany pracy szkół, projekty organizacji szkół poszczególnych miejscowości powiatu stargardzkiego, formularze sprawozdzwczo-statystyczne dla szkół i przedszkoli, sprawozdania i zestawienia ze szkół dotyczące uczniów oraz stanu budynków szkolnych. Number of files36
68/79/0 Powiatowy Komitet Opieki Społecznej w Stargardzie Szczecińskim 1945-1949 13 0 Unroll
1. Referat Ogólny, 1946-1947, 2 j.a. - listy pracowników Powiatowego Komitetu Opieki Społecznej w Stargardzie Szczecińskim, przydziały kart żywnościowych i spisy członków zarządu komitetu. 2. Referat Organizacyjno-Inspekcyjny, 1945-1949, 9 j.a. - protokoły z zebrań Powiatowego Komitetu Opieki Społecznej w Stargardzie Szczecińskim, wybory członków Zarządu, sprawozdania z działalności, zarządzenia dotyczące księgowości, protokoły z zebrań organizacyjnych gminnych komitetów pomocy społecznej na terenie powiatu, protokoły z posiedzeń likwidacyjnych Powiatowego Komitetu Opieki Społecznej w Stargardzie Szczecińskim. 3. Referat Finansowo-Gospodarczy, 1946-1949, 4 j.a. - plany i sprawozdania finansowe komitetu, sprawy aprowizacji i księga inwentarza Powiatowego Komitetu Opieki Społecznej w Stargardzie Szczecińskim. 4. Referat Opiekuńczy, 1946-1949, 12 j.a. - teczki zawierają dane o organizowaniu placówek opieki, przede wszystkim Domu Dziecka i Matki w Stargardzie (ewidencja dzieci przebywających w placówce, sprawy adopcji, aprowizacja, inwentaryzacja sprzętu, wykazy korzystających z posiłków w kuchniach ludowych) oraz kuchni ludowych. Są wytyczne i sprawozdania z organizacji akcji letnich i akcji zimowych, wykazy podopiecznych oraz podania dotyczące przydziału bydła na poszczególne gminy. 5. Akta osobowe pracowników Powiatowego Komitetu Opieki Społecznej w Stargardzie Szczecińskim, 1947-1948, 24 j.a. 6. Karty wynagrodzeń, listy płac pracowników Powiatowego Komitetu Opieki Społecznej w Stargardzie Szczecińskim, 1948-1949, 1 j.a. Number of files52
68/80/0 Powiatowy Inspektorat Statystyczny w Łobzie [1955-1960] 1962-1975 2 0 Unroll
1. Plany pracy i sprawozdania z ich realizacji za lata 1966-1975, 1967-1973, 3 j.a. 2. Instrukcje GUS, WUS i oceny działalności Inspektoratu, 1966-1973, 2 j.a. - protokoły oceniające pracę PIS w Łobzie oraz kilka protokołów kontroli zewnętrznych z lat 1968, 1971-1973. 3. Działalność kontrolna PIS w jednostkach sprawozdawczych, [1957] 1962, 1 j.a. - protokoły kontroli w jednostkach sprawozdawczych i wykaz przedsiębiorstw na terenie powiatu. 4. Instrukcja kancelaryjna i spisy akt przeznaczonych do archiwum i na makulaturę, 1967, 1969, 1973, 1 j.a. 5. Aktualizowanie wykazu i nazw miejscowości w oparciu o zmiany w podziale administracyjnym kraju, 1972, 1 j.a. 6. Państwowa Inspekcja Plonów, 1970-1974, 4 j.a. Sprawozdania PIS z osiąganych plonów i zbiorów ważniejszych ziemiopłodów rolnych, warzyw i owoców. 7. Wyniki spisów powszechnych przeprowadzonych w latach 1958-1970, [1958] 1962-1970, 17 j.a. - formularze sprawozdawcze dotyczące stanu ludności, wykazów nieruchomości, gospodarstw rolnych, planu gospodarczego. 8. Spisy rolne, [1959] 1962-1974, 50 j.a. - sprawozdania i zestawienia statystyczne z przebiegu czerwcowych i grudniowych spisów rolnych, analizy tych wyników, informacje statystyczne sporządzone na poszczególne gromady i dla całego powiatu. 9. Kwartalne informacje statystyczne, 1968-1970, 3 j.a. - wykonanie planu gospodarczego powiatu we wszystkich gałęziach gospodarki. 10. Badania, masowe wyniki badań, 1967-1968, 6 j.a. - wykazy miejscowości w gromadach, spisy zasobów mieszkaniowych, badania struktury ludności. 11. Miesięczne informacje statystyczne o realizacji ważniejszych zadań gospodarczych, 1963-1974 [1975], 15 j.a. 12. Sprawozdania z wykonania planów, 1963-1974, 17 j.a. Sprawozdania z wykonania planów gospodarczych oraz o sytuacji gospodarczej powiatu. 13. Inne opracowania, [1955-1960] 1962-1974, 38 j.a. - sprawozdawczość z zakresu zatrudnienia i płac pracowników zatrudnionych w zakładach przemysłowych, urzędach, jednostkach oświaty i kultury, gospodarki komunalnej i innych jednostkach organizacyjnych, dane dotyczące ludności, wielkości pogłowia zwierząt, użytkowania gruntów, metryki statystyczne powiatu. Number of files158
68/81/0 Prezydium Powiatowej Rady Narodowej i Urząd Powiatowy w Choszcznie [1946] 1950-1975 [1983] 246 0 Unroll
1. WYDZIAŁ ORGANIZACYJNO-PRAWNY, 1950-1975, 612 j.a. - protokoły sesji powiatowej rady narodowej, akta ze spotkań z wyborcami, dane o sposobach realizacji wniosków wyborców przez radnych i posłów, realizacja i egzekwowanie przez radnych przyjętych na siebie zobowiązań, zgłaszanych przez wyborców w czasie cyklicznych spotkań, protokoły posiedzeń komisji rady, protokoły posiedzeń Komisji Usprawnień Administracji Państwowej, protokoły posiedzeń prezydium powiatowej rady narodowej, protokoły narad z sekretarzami i przewodniczącymi rad narodowych, kierownikami wydziałów, sołtysami, sprawozdania z przebiegu świąt państwowych i innych uroczystości, decyzje i zarządzenia Naczelnika Powiatu, akta dotyczące organizacji prezydium powiatowej rady narodowej, prezydiów rad niższego szczebla, sprawy techniki i organizacji pracy, wykazy teczek i normatywy kancelaryjne, przydziały etatów, podział administracyjny powiatu, analizy materiałów z sesji rad narodowych niższych stopni i ich prezydiów (materiały dotyczące powiatowej rady narodowej i jej korelacji z radami niższego szczebla), materiały dotyczące członków organów kolegialnych powiatowej rady narodowej i rad narodowych niższego szczebla, rejestry i analizy skarg, pierwsza monografia powiatu i audycje do radiowęzła, protokoły kontroli zewnętrznych wykonywanych w prezydium oraz protokoły kontroli jednostek podległych i nadzorowanych przez prezydium, organizacja Urzędu Powiatowego, działalność Kolegium do spraw Wykroczeń. 2. POWIATOWA KOMISJA PLANOWANIA GOSPODARCZEGO, 1950-1975, 229 j.a. - posiedzenia Kolegium Powiatowej Komisji Planowania Gospodarczego, plany gospodarcze i sprawozdania z ich realizacji (plany wieloletnie i roczne), inne plany i sprawozdania z ich realizacji (dotyczą rolnictwa, przemysłu i handlu, obrotu towarowego, drobnej wytwórczości, służby zdrowia, oświaty i kultury, komunikacji, gospodarki komunalnej, inwestycji, budownictwa oraz kilku przedsiębiorstw produkcyjnych działających na terenie powiatu) bilanse zatrudnienia siły roboczej, charakterystyki powiatu, ankiety zagospodarowania miast i gromad, aktywizacja powiatu. Występują również materiały organizacyjne PKPG: skład kolegium komisji, protokoły kontroli zewnętrznych, sprawozdania z załatwiania skarg i wniosków. 3. WYDZIAŁ STATYSTYKI, 1952-1961 [1963], 54 j.a. - zachowany jest tu materiał statystyczny dotyczący rolnictwa, oświaty i kultury, przemysłu i rzemiosła, ruchu i stanu liczbowego ludności, zatrudnienia i funduszu płac. 4. WYDZIAŁ FINANSOWY, 1950-1974, 139 j.a. - protokoły kontroli w jednostkach podległych i nadzorowanych, budżety jednostkowe i zbiorcze, sprawozdania roczne, kwartalne lub miesięczne, protokoły rewizji, sprawozdania dotyczące gospodarki lokalami biurowymi i mieszkalnymi z lat 1958-1959, plany i bilanse finansowe zakładów (Zakłady Przemysłu Wełnianego w Choszcznie, Budowlane Przedsiębiorstwo Powiatowe, Choszczeńskie Zakłady Przemysłu Terenowego), poświadczenia rejestracji jednostek (dotyczy etatów i płac) oraz akta wymiarowe podatków: obrotowego, dochodowego i gruntowego, sprawozdanie opisowo-analityczne do bilansu powiatu za rok 1970. 5. WYDZIAŁ KULTURY, 1951-1957, 3 j.a. - budżety świetlic gromadzkich, karty rejestracyjne świetlic. 6. POWIATOWY KOMITET KULTURY FIZYCZNEJ I TURYSTYKI, 1966-1971, 7 j.a. - protokoły posiedzeń Powiatowego Komitetu Kultury Fizycznej i Turystyki oraz jego prezydium, plany roczne i sprawozdania z lat 1968-1971, plan rozwoju sportu szkolnego powiatu na lata 1966-1970 i kalendarz imprez sportowych i turystycznych na lata 1968-1971, sprawozdania GUS i opisowe dotyczące działalności PKKFiT za lata 1967-1970, protokół kontroli zewnętrznej z 1970 r. 7. WYDZIAŁ SPRAW WEWNĘTRZNYCH, 1950-1974, 67 j.a. - sprawozdania z zakresu repatriacji, opracowania statystyczne (informacje o stanie ewidencji i ruchu ludności w powiecie w latach 1972-1973), protokoły kontroli zewnętrznych za lata 1962-1972 oraz jedna jednostka kontroli przeprowadzonych przez wydział w jednostkach podległych w 1973 r., akta dotyczące stwierdzenia obywatelstwa polskiego, ustalanie i odtwarzanie treści aktów stanu cywilnego, wykazy i sprawozdania dotyczące ludności pochodzenia niemieckiego, ukraińskiego i Cyganów, akcja wywłaszczeniowa, zmiana imion i nazwisk, decyzje powiatowej rady narodowej dotyczące akt stanu cywilnego, jednostki mówiące o organizacji i zakresie działania wydziału w latach 1962, 1967-1970. 8. WYDZIAŁ SKUPU, 1963-1972, 27 j.a. - plany roczne skupu zbóż, ziemniaków i zwierząt rzeźnych na lata 1968-1971, sprawozdania zbiorcze z realizacji obowiązkowych dostaw (zwierząt rzeźnych, zbóż, mleka, ziemniaków), protokoły kontroli dokonywanych przez wydział w jednostkach podległych, informacje o działalności własnej wydziału. 9. WYDZIAŁ ROLNICTWA I LEŚNICTWA, 1950-1974, 71 j.a. - zjazdy, konferencje, narady organizowane przez wydział, plany wieloletnie, roczne, sprawozdania częściowe (dotyczą leśnictwa, rolnictwa, kwartalne, półroczne), analizy z zakresu sytuacji w rolnictwie i leśnictwie, sprawy budżetu, sytuacji gospodarczej, ocena stanu w produkcji rolnej, rozwój usług dla ludności, działalność PGR-ów, mechanizacja rolnictwa, programy intensyfikacji upraw, opracowania statystyczne (dotyczą dziedzin życia społeczno-politycznego), protokoły kontroli zewnętrznych. 10. WYDZIAŁ GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ, 1950-1972, 77 j.a. - plan wieloletni na lata 1961-1965 oraz 5-letni na lata 1966-1970, roczne w zakresie budownictwa mieszkaniowego, inwestycji i kapitalnych remontów, gospodarki komunalnej, sprawozdania i analizy z realizacji budżetu wydziału, opracowania statystyczne dotyczące kapitalnych remontów, zieleni miejskiej, oświetleniu ulic, oczyszczania miasta, stanu urządzeń komunalnych, ciepłownictwa, zasobów lokalowych, wodociągów), protokół kontroli kompleksowej jednostek gospodarki komunalnej i mieszkaniowej powiatu, przeprowadzonej przez PWRN w Szczecinie w roku 1963, dane odnośnie grobownictwa wojennego, ekshumacji, uruchamiania lub zamykania cmentarzy komunalnych. 11. WYDZIAŁ HANDLU, PRZEMYSŁU I USŁUG, 1951-1974, 60 j.a. - plany 5-letnie na lata 1961-1965, 1966-1970, 1971-1975, sprawozdania, plany gospodarcze i analizy ich wykonania dla zakładów produkcyjnych działających na terenie powiatu, analizy ekonomiczne, akta kontroli zewnętrznych przeprowadzanych w jednostkach nadzorowanych, ewidencja przedsiębiorstw przemysłowych, stan zakładów rzemieślniczych i sieci handlowej, organizacja samorządów rzemieślniczych, organizacja jednostek państwowego przemysłu terenowego. 12. WYDZIAŁ ZDROWIA I OPIEKI SPOŁECZNEJ, 1958-1973, 30 j.a. - protokoły posiedzeń Powiatowego Komitetu Pomocy Społecznej, projekt planu pięcioletniego na lata 1961-1965, plany roczne, sprawozdania wydziału dotyczące zagadnień finansowych, sprawozdania GUS dotyczące zatrudnienia i stanu kadr w służbie zdrowia, stanu opieki społecznej, zatrudnienia inwalidów), protokoły kontroli przeprowadzanych przez wydział w jednostkach podległych i nadzorowanych, opracowania analityczne z zakresu ochrony zdrowia (dotyczące programu usprawnienia działalności służby zdrowia, sytuacji w lecznictwie, inwestycjom w resorcie i potrzebom lokalowym). 13. WYDZIAŁ ZATRUDNIENIA I SPRAW SOCJALNYCH, 1950-1969, 1974, 8 j.a. - plan akcji socjalnej na 1951 r., bilanse siły roboczej, protokoły kontroli zewnętrznych i przeprowadzonych w jednostkach podległych i nadzorowanych, sprawozdania z pośrednictwa pracy. 14. WYDZIAŁ BUDOWNICTWA, URBANISTYKI I ARCHITEKTURY, 1962-1970, 2 j.a. - projekt odbudowy wieży Kościoła Mariackiego w Choszcznie z 1960 r. oraz projekt techniczny podłączeń wodociągowych do budynków wsi Piasecznik z 1970 r. 15. WYDZIAŁ OŚWIATY, [1946] 1950-1975 [1983], 31 j.a. - programy organizacyjne szkół, plany rozwoju szkolnictwa w powiecie i protokoły kontroli zewnętrznych, protokoły z posiedzeń Kolegium Wydziału Oświaty. Number of files1417
68/87/0 Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Chociwlu [1947-1949] 1950-1972 290 0 Unroll
1. Sprawy organizacyjne Miejskiej Rady Narodowej,1952-1972, 8 j.a. - sprawy personalne MRN, organizacja czasu pracy, organizacja pracy kancelaryjnej. 2. Sesje Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1972, 34 j.a. 3. Realizacja uchwał Miejskiej Rady Narodowej, 1971-1972, 2 j.a. 4. Spotkania posłów i radnych z wyborcami, 1963-1972, 3 j.a. 5. Interpelacje i postulaty radnych, 1969-1972 [1973], 2 j.a. - rejestry interpelacji i postulatów zgłaszanych pod adresem rady narodowej. 6. Komisje stałe Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1972, 28 j.a. 7. Sprawy organizacyjne Prezydium Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1971, 5 j.a. - sprawozdania z działalności prezydium i komisji, plany pracy, informacje o pracy prezydium. 8. Posiedzenia Prezydium Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1972, 40 j.a. 9. Podział administracyjny miasta, 1971-1972, 1 j.a. 10. Plany gospodarcze, 1962-1970, 10 j.a. - plany roczne dotyczące głównie rolnictwa. 11. Inne plany i sprawozdania z ich realizacji, 1950-1955, 13 j.a. - dotyczą gospodarki komunalnej i mieszkaniowej, akcji siewnej i sadownictwa, Gromadzki Plan Nasienny na lata 1961-1965 dla indywidualnych gospodarstw chłopskich i kółek rolniczych. 12. Sprawozdawczość GUS i resortowa, 1950-1954, 1956-1972, 22 j.a. - sprawozdania dotyczące nieruchomości i gospodarstw rolnych na terenie miasta, zwierząt gospodarskich, warzywnictwa i sadownictwa, spisy rolne czerwcowe i grudniowe za lata 1956-1964. 13. Kroniki, monografie, wydawnictwa własne, 1961, 1 j.a. - kronika miasta Chociwel sporządzona w maszynopisie i obejmująca lata 1945-1961. 14. Normy kancelaryjne i archiwalne, 1951, 1966-1971, 4 j.a. - instrukcja kancelaryjna i wykaz akt z 1967 r, ewidencja akt przechowywanych w archiwum zakładowym. 15. Ewidencja godeł i pieczęci, 1971, 1 j.a. 16. Kontrole i inspekcje zewnętrzne, 1951, 1963-1971, 4 j.a. 17. Ogólne zasady pracy i płac, 1950-1955, 1961-1965, 1970, 6 j.a. - obsada etatów, wykazy członków MRN. 18. Budżet i jego wykonanie, 1951-1972, 57 j.a. 19. Skargi i wnioski, 1969-1970, 1 j.a. 20. Sprawy notarialne. Wykaz gospodarstw rolnych, 1953-1967, 1 j.a. 21. Rejestry wymiarowe podatku gruntowego, 1952-1968, 15 j.a. 22. Akta osobowe pracowników Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Chociwlu, [1947-19549] 1950-1958, 43 j.a. 23. Karty wynagrodzeń, listy płac pracowników Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Chociwlu, 1950-1960, 32 j.a. Number of files333
68/88/0 Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Choszcznie 1950-1973 51 0 Unroll
1. Sprawy organizacyjne Miejskiej Rady Narodowej, 1951-1970, 5 j.a. - organizacja pracy i kancelarii urzędu, sprawozdania z działalności rady, sprawy pracownicze. 2. Sesje Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1972, 43 j.a. 3. Spotkania posłów i radnych z wyborcami, 1969-1970, 1 j.a. 4. Interpelacje i postulaty radnych, 1965-1967, 1 j.a. 5. Komisje stałe Miejskiej Rady Narodowej, 1951-1967, 21 j.a. 6. Sprawy organizacyjne Prezydium Miejskiej Rady Narodowej, 1951-1953, 1969-1971, 6 j.a. - sprawozdania z działalności prezydium i jego organów, plany pracy, organizacja i skład osobowy prezydium. 7. Posiedzenia Prezydium Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1972, 36 j.a. 8. Konferencje i narady członków organów kolegialnych, 1960-1967, 2 j.a. - informacje i referaty przygotowane na sesje rady i inne spotkania okolicznościowe. 9. Plany gospodarcze, 1959-1967, 11 j.a. 10. Inne plany i sprawozdania z ich realizacji, 1952-1953, 1962, 3 j.a. - akta referatu kwaterunkowego (dotyczą gospodarki komunalnej i mieszkaniowej). 11. Skargi i wnioski, 1954-1962, 2 j.a. - rejestr skarg, wniosków i zażaleń. 12. Kontrole i inspekcje zewnętrzne, 1952-1958, 1962, 5 j.a. - kontrole dotyczące spraw finansowych miasta i realizacji obowiązkowych dostaw. 13. Budżet i jego wykonanie, 1951-1973, 33 j.a. 14. Plany perspektywiczne, budżety i plany finansowo-ekonomiczne przedsiębiorstw i zakładów miejskich, 1952-1971, 16 j.a. - plany i sprawozdania z zakresu gospodarki komunalnej; Miejskiego Zakładu Budownictwa Mieszkaniowego, Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej, Miejskie Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane. 15. Narodowy Spis Powszechny, 1950, 2 j.a. 16. Spisy rolne, 1951-1952, 4 j.a. 17. Sprawozdawczość GUS, 1956, 3 j.a. - sprawozdania dotyczą stanu i ilości urządzeń komunalnych w mieście, zagospodarowania miasta, zasobów mieszkaniowych. 18. Ewidencja zasobu akt w archiwum zakładowym, 1950-1972, 2 j.a. - spisy zdawczo-odbiorcze akt znajdujących się w archiwum zakładowym. Number of files196
68/89/0 Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Dobrzanach 1950-1972 89 0 Unroll
1. Sprawy organizacyjne Miejskiej Rady Narodowej, 1955-1970, 4 j.a. - regulaminy Miejskiej Rady Narodowej, zarządzenia i okólniki, organizacja pracy. 2. Sesje Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1970, 30 j.a. 3. Realizacja uchwał Miejskiej Rady Narodowej, 1969-1972, 2 j.a. 4. Spotkania posłów i radnych z wyborcami, 1969-1972, 1 j.a. - protokoły ze spotkań odbytych w trakcie kampanii wyborczych. 5. Interpelacje i postulaty radnych, 1969-1972, 1 j.a. 6. Komisje stałe Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1972, 20 j.a. 7. Sprawy organizacyjne Prezydium Miejskiej Rady Narodowej, 1956-1966, 6 j.a. - plany pracy, analizy działalności rady, prezydium i komisji oraz materiały informacyjne dotyczące organizacji Prezydium. 8. Posiedzenia Prezydium Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1972, 32 j.a. 9. Komitety osiedlowe, blokowe i domowe, zebrania mieszkańców, 1950-1952, 1954, 1968, 3 j.a. - materiały z zebrań mieszkańców. 10. Plany gospodarcze, 1961-1972, 12 j.a. 11. Inne plany i sprawozdania z ich realizacji, 1951-1966, 18 j.a. - materiały dotyczące odbudowy miasta, akcji sanitarno-porządkowej, rozwoju sieci handlowej, spraw rolnych. 12. Sprawozdawczość GUS i resortowa, 1950, 1960-1972, 7 j.a. - akta dotyczą opieki społecznej, spraw podatkowych, zatrudnienia, zasobów lokalowych, czynów społecznych. 13. Ewidencja zasobu akt w archiwum zakładowym, 1961-1967, 1 j.a. 14. Kontrole i inspekcje zewnętrzne, 1951-1972, 11 j.a. - protokoły kontroli, rewizji, zalecenia pokontrolne, sprawozdania z realizacji zaleceń pokontrolnych. 15. Ogólne zasady pracy i płac, 1962-1966, 1970, 2 j.a. - regulaminy pracy, zatrudniania, zwalniania pracowników, system wynagradzania. 16. Budżet i jego wykonanie, 1950-1972, 39 j.a. 17. Dokumentacja projektowa urządzeń komunalnych i ich ewidencja, 1950, 1956, 1967-1968, 3 j.a. - projekty elektryfikacji wsi, sprawy cmentarza komunalnego oraz oświetlenia ulicznego. 18. Sprawy notarialne, 1959, 1 j.a. - akt notarialny na budynek nauczycielski. 19. Rejestr ziemi ornej, 1956-1957, 1 j.a. Number of files194
68/90/0 Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Drawnie 1950-1972 23 0 Unroll
1. Sprawy organizacyjne Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1954, 1970, 8 j.a. - regulaminy pracy, zarządzenia i okólniki dotyczące urzędowania, plany pracy, sprawozdania z działalności. 2. Sesje Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1972, 32 j.a. 3. Realizacja uchwał Miejskiej Rady Narodowej, 1970-1972, 1 j.a. 4. Komisje stałe Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1972, 15 j.a. 5. Komisje doraźne Miejskiej Rady Narodowej, 1951, 1 j.a. - akta Obywatelskiej Komisji Podatkowej. 6. Zespoły radnych, 1953, 1963-1968, 2 j.a. - działalność zespołu radnych PZPR. 7. Sprawy organizacyjne Prezydium Miejskiej Rady Narodowej, 1951-1952, 1 j.a. - sprawozdania z działalności prezydium i jego organów. 8. Posiedzenia Prezydium Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1972, 26 j.a. 9. Plany gospodarcze, 1951-1971, 14 j.a. - plany pięcioletnie na lata 1961-1965 i 1966-1970 oraz plany roczne. 10. Inne plany i sprawozdania z ich realizacji, 1951, 1 j.a. - plan gospodarczy jednostek gospodarki komunalnej i mieszkaniowej na rok 1952. 11. Sprawozdawczość GUS i resortowa, 1951-1952, 3 j.a. - sprawozdania o stanie zatrudnienia i funduszu płac w administracji państwowej, obciążeń podatkowych i spraw rolnych. 12. Kontrole i inspekcje zewnętrzne, 1952, 1960-1972, 3 j.a. - protokoły kontroli, rewizji, zalecenia pokontrolne, sprawozdania z realizacji zaleceń pokontrolnych. 13. Budżet i jego wykonanie, 1950-1972, 31 j.a. 14. Sprawy: majątku miasta, gruntów, znaków geodezyjnych, 1950-1952, 1971, 7 j.a. - materiał dotyczy odgruzowania miasta, zabezpieczania mienia komunalnego, opłat i podatków, rejestru obowiązkowych dostaw oraz przeglądu znaków geodezyjnych. 15. Narodowy Spis Powszechny, 1960, 1 j.a. 16. Spisy rolne, 1959-1971, 5 j.a. Number of files151
68/91/0 Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Ińsku 1950-1972 [1973-1974] 9 0 Unroll
1. Sprawy organizacyjne Miejskiej Rady Narodowej, 1968-1970, 1 j.a. - materiały dotyczące koordynowania prac komisji rady, organizacji sesji, pracy rady. 2. Sesje Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1972, 25 j.a. 3. Komisje stałe Miejskiej Rady Narodowej, 1950, 1954-1958, 1968, 6 j.a. 4. Posiedzenia Prezydium Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1972, 25 j.a. 5. Plany gospodarcze, 1964-1972, 4 j.a. - plan wieloletni na lata 1966-1972 i 1971-1975, plany roczne. 6. Inne plany i sprawozdania z ich realizacji, 1951-1960, 5 j.a. - dotyczą gospodarki komunalnej, rolnictwa, zagospodarowania przestrzennego miasta. 7. Sprawozdawczość GUS i resortowa, 1967-1972, 10 j.a. - sprawozdania dotyczą ruchu budowlanego oraz spraw zatrudnienia, realizacji czynów społecznych, spisów rolnych. 8. Ewidencja zasobu akt w archiwum zakładowym, 1965, 1972 [1973], 2 j.a. - wykazy jednostek archiwalnych przekazanych z Prezydium Miejskiej Rady Narodowej do Urzędu Miasta i Gminy. 9. Kontrole i inspekcje zewnętrzne, 1950, 1969-1970, 1 j.a. - protokoły kontroli przeprowadzonych w Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Ińsku. 10. Ogólne zasady pracy i płac, 1961-1970, 2 j.a. - materiały dotyczące radnych, ewidencji, sprawozdań o pracy radnych. 11. Budżet i jego wykonanie, 1950-1972, 32 j.a. 12. Plany perspektywiczne, budżety i plany finansowo-ekonomiczne przedsiębiorstw i zakładów miejskich, 1972, 1 j.a. - plan techniczno-ekonomiczny Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej. 13. Dokumentacja projektowa urządzeń komunalnych i ich ewidencja, 1972, 1 j.a. - protokoły przekazania znaków geodezyjnych pod ochronę władz miejskich. 14. Rozgraniczenie nieruchomości, 1953-1972 [1974], 1 j.a. - dotyczy stanu posiadania poszczególnych właścicieli obiektów (dla celów ubezpieczeniowych), rozgraniczenia mienia rolnego od nierolnego na terenie miasta, przekazywania nieruchomości, wykaz rozrachunkowy miasta Ińska. Number of files116
68/92/0 Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Lipianach [1947,1952] 1950-1972 [1973] 263 0 Unroll
1. Sprawy organizacyjne Miejskiej Rady Narodowej, 1969-1971, 2 j.a. - plany pracy, sprawy organizacyjne dotyczące Miejskiej Rady Narodowej. 2. Sesje Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1972, 41 j.a. 3. Realizacja uchwał Miejskiej Rady Narodowej, 1970-1972, 2 j.a. 4. Spotkania posłów i radnych z wyborcami, 1961, 1970, 2 j.a. - protokoły ze spotkań odbytych w trakcie kampanii wyborczych oraz statystyka spotkań. 5. Komisje stałe Miejskiej Rady Narodowej, 1956-1971, 20 j.a 6. Sprawy organizacyjne Prezydium Miejskiej Rady Narodowej, 1965-1968, 1 j.a. -korespondencja z PWRN w Szczecinie, plany pracy, wytyczne PMRN dla własnej jednostki, organizacja pracy referatów. 7. Posiedzenia Prezydium Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1972, 27 j.a. 8. Komitety osiedlowe, blokowe i domowe, zebrania mieszkańców, 1964-1969, 5 j.a. - protokoły z zebrań mieszkańców i materiały organizacyjne komitetów osiedlowych. 9. Konferencje i narady członków organów kolegialnych, 1958, 1 j.a. - protokoły narad sołtysów, z udziałem członków organów kolegialnych MRN. 10. Plany gospodarcze, 1959-1971, 18 j.a. - plany wieloletnie na lata 1961-1965 i 1966-1970 oraz plany roczne. 11. Sprawozdawczość GUS i resortowa, 1963-1972, 13 j.a. - dotyczą spraw budowlanych, zatrudnienia, płac, opieki społecznej, rolnictwa i czynów społecznych. 12. Normy kancelaryjne i archiwalne, 1956, 1 j.a. - wykaz akt i podział czynności pracowników PMRN. 13. Kontrole i inspekcje zewnętrzne, 1959-1972, 13 j.a. - protokoły kontroli, rewizji, zalecenia pokontrolne, sprawozdania z realizacji zaleceń pokontrolnych. 14. Ogólne zasady pracy i płacy, 1950-1972, 9 j.a. - zarządzenia dotyczące regulaminu pracy w urzędzie, wykazy pracowników prezydium, wynagrodzenia, ankiety radnych. 15. Budżet i jego wykonanie, 1950-1972, 58 j.a. 16. Plany perspektywiczne, budżety i plany finansowo-ekonomiczne przedsiębiorstw i zakładów miejskich, 1953-1959, 1966-1972, 5 j.a. - bilanse Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej. 17. Dokumentacja projektowa urządzeń komunalnych i ich ewidencja, 1964-1970, 4 j.a. - dokumentacja techniczna dotycząca robót elektrycznych w budynku Miejskiej Rady Narodowej. 18. Sprawy rozwoju kultury i sztuki, 1955-1957, 1969, 2 j.a. - orzeczenia uznania za zabytek, przygotowania i przebieg wystaw tematycznych organizowanych przez urząd, współzawodnictwo. 19. Akta rejestracji przedsiębiorstw, 1959-1967, 1 j.a. - Fabryka Armatur „Lipiany” w Lipianach, Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej, Rejon Eksploatacji Dróg Publicznych, Państwowy Ośrodek Maszynowy, Bank Spółdzielczy, Spółdzielnia Usług Wielobranżowych, Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska". 20. Aktywizacja miast, 1968-1972, 1 j.a. - udział miasta w konkursie „Gmina – Mistrz Gospodarności”. 21. Skargi i wnioski ludności, 1968-1972, 4 j.a. 22. Ewidencja ludności, 1954-1971, 12 j.a. - sprawy meldunkowe, USC. 23. Obrona cywilna, 1962, 1 j.a. 24. Sprawy rolne i gospodarka terenami, 1951-1972, 17 j.a. - przekazywanie terenów, sprzedaż, dzierżawy wieczyste, księgi biorcze podatków od lokali i nieruchomości, księgi wymiaru świadczeń w naturze. 25. Zjazdy, konferencje, narady, 1969, 1 j.a. Number of files263
68/93/0 Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Łobzie 1950-1973 35 0 Unroll
1. Sesje Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1973, 48 j.a 2. Realizacja uchwał Miejskiej Rady Narodowej, 1965-1967, 1 j.a. 3. Spotkania posłów i radnych z wyborcami, 1960-1961, 1966-1969, 2 j.a. - protokoły ze spotkań odbytych w trakcie kampanii wyborczych, sprawozdania z tych spotkań. 4. Komisje stałe Miejskiej Rady Narodowej, 1952, 1955-1973, 25 j.a. 5. Komisje doraźne Miejskiej Rady Narodowej, 1969-1974, 1 j.a. - Komisja Koordynacyjna Rozdziału Mieszkań. 6. Ewidencja postulatów i wniosków, 1969-1971, 1 j.a. 7. Sprawy organizacyjne Prezydium Miejskiej Rady Narodowej, 1965-1969, 1 j.a. - sprawozdania z działalności społecznej rady narodowej, komisji i radnych, dane o składach osobowych rady, podziały pracy pomiędzy członków prezydium. 8. Posiedzenia Prezydium Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1973, 48 j.a. 9. Plany gospodarcze i sprawozdania z ich realizacji, 1961-1972, 9 j.a. - plan wieloletni na lata 1961-1965, 1966-1970, plany roczne, sprawozdania. 10. Sprawozdawczość GUS i resortowa, 1954-1957, 1960-1973, 12 j.a. - sprawozdania dotyczą ruchu budowlanego, czynów społecznych i spraw rolnych, sprawozdania z zakresu wykonania planu zatrudnienia i funduszu płac, ruchu budowlanego, załatwiania skarg i wniosków, zatrudnienia. 11. Normy kancelaryjne i archiwalne, 1962-1969, 1 j.a., wprowadzenie przepisów kancelaryjnych i archiwalnych obowiązujących po 1965 r. 12. Budżet i jego wykonanie, 1950-1973, 44 j.a. 13. Plany perspektywiczne, budżety i plany finansowo-ekonomiczne przedsiębiorstw i zakładów miejskich, 1951-1973, 34 j.a. - plany i inne materiały dotyczące Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych, Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej, Zakładu Gospodarki Komunalnej, Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej. 14. Dokumentacja projektowa urządzeń komunalnych i ich ewidencja, 1955-1961, 5 j.a. - inwentaryzacja ulic, budynków mieszkalnych, kaszarni, obiektów ogrodniczych. 15. Sprawy rozwoju kultury i sztuki, 1967-1968, 1 j.a. - udział miasta w konkursie „Pomorze Szczecińskie Piękne, Gospodarne, Kulturalne”. 16. Spis rolny, 1973, 1 j.a. Number of files234
68/94/0 Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Myśliborzu 1950-1973 [1974] 24 0 Unroll
1. Sprawy organizacyjne Miejskiej Rady Narodowej, 1965-1973, 2 j.a. - organizacja MRN, zarządzenia wewnętrzne. 2. Sesje Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1973, 42 j.a. 3. Sprawozdania z działalności Miejskiej Rady Narodowej, 1952-1953, 1963-1970, 2 j.a. 4. Spotkania posłów i radnych z wyborcami, 1965-1972 3 j.a. - protokoły ze spotkań odbytych w trakcie kampanii wyborczych. 5. Komisje stałe Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1973, 29 j.a. 6. Komisje niestałe Miejskiej Rady Narodowej, 1963-1968, 3 j.a. - protokoły Komisji Przydziału Mieszkań, Komisji Koordynacji Rozdziału Mieszkań. 7. Zespoły radnych, 1958-1973, 2 j.a. 8. Posiedzenia Prezydium Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1973, 40 j.a. 9. Komitety osiedlowe, blokowe i domowe, zebrania mieszkańców, 1959-1971, 2 j.a. - materiały z zebrań mieszkańców. 10. Plany gospodarcze, 1960-1969, 15 j.a. - perspektywiczny plan gospodarczy, projekt planu wieloletniego, roczne plany gospodarcze. 11. Sprawozdawczość GUS i resortowa, 1956-1973 [1974], 11 j.a. - akta dotyczą gospodarki komunalnej i mieszkaniowej, rolnictwa, realizacji czynów społecznych. 12. Kroniki, monografie, wydawnictwa własne, 1950-1973, 4 j.a. - kronika miasta Myślibórz, kronika Referatu Oświaty i Kultury, opracowanie dotyczące oświaty na terenie miasta. 13. Normy kancelaryjne i archiwalne, 1969, 1 j.a. - instrukcja kancelaryjna. 14. Kontrole i inspekcje zewnętrzne, 1962-1973, 8 j.a. - protokoły kontroli referatów: Ogólno-Adminstracyjnego, Skupu, Opieki Społecznej, Finansowego, Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej. 15. Budżet i jego wykonanie, 1953, 1957-1973, 34 j.a. 16. Plany perspektywiczne, budżety i plany finansowo-ekonomiczne przedsiębiorstw i zakładów miejskich, 1957-1973, 23 j.a. - budżety i sprawozdania Wojewódzkiego Przedsiębiorstwa Hurtu Spożywczego, Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej, Miejskiego Zakładu Budownictwa Mieszkaniowego. 17. Dokumentacja projektowa urządzeń komunalnych i ich ewidencja, 1950-1952, 1964-1966, 4 j.a. - dokumentacja projektowa urządzeń komunalnych, opisy nieruchomości PMRN. 18. Sprawy rozwoju kultury i sztuki, 1960-1965, 2 j.a. - udział miasta w konkursach „Gmina Mistrz Gospodarności” i „Pomorze Szczecińskie – Piękne, Gospodarne, Kulturalne”, ochrona obiektów zabytkowych. 19. Sprawy notarialne, 1967-1971, 2 j.a. - protokoły ostatniej woli, uwłaszczenia rolników. 20. Spis rolny i powszechny, 1960, 1962-1965, 2 j.a. 21. Ewidencja nieruchomości, 1961, 1 j.a. 22. Narady własne, 1967-1968, 1 j.a. Number of files233
68/96/0 Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Pyrzycach [1946] 1950-1973 174 0 Unroll
1. Sprawy organizacyjne Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1972, 8 j.a. - sprawozdania z działalności Miejskiej Rady Narodowej, ewidencja radnych, regulaminy pracy, plany pracy, organizacja Biura Miejskiego. 2. Sesje Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1973, 27 j.a. 3. Komisje stałe Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1973, 20 j.a. 4. Rada Seniorów, 1968, 1 j.a. - protokoły posiedzeń. 5. Zespoły radnych, 1965-1967, 1 j.a. - protokoły posiedzeń. 6. Sprawy organizacyjne Prezydium Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1954, 4 j.a. - plany pracy prezydium, komisji referatów, przygotowanie sesji, instrukcje i okólniki organizacyjne, sprawozdania z działalności prezydium. 7. Posiedzenia Prezydium Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1954, 28 j.a. 8. Plany gospodarcze, 1950-1955, 1961-1970, 8 j.a. - plany wieloletnie na lata 1950-1955, 1961-1965, plany roczne. 9. Inne plany i sprawozdania z ich realizacji, 1954, 1 j.a. - plan w zakresie rolnictwa. 10. Sprawozdawczość GUS i resortowa, 1950-1972, 8 j.a. - dotyczą Narodowego Spisu Powszechnego, wykonania czynów społecznych, obowiązkowych dostaw. 11. Ewidencja zasobu akt w archiwum zakładowym, 1954-1960, 1 j.a. 12. Kontrole i inspekcje zewnętrzne, 1962, 1 j.a. - protokoły kontroli dotyczą spraw skupu i kontraktacji. 13. Budżet i jego wykonanie, 1950-1972, 48 j.a. 14. Plany perspektywiczne, budżety i plany finansowo-ekonomiczne przedsiębiorstw i zakładów miejskich, 1950-1955, 1963-1970, 11 j.a. - akta budżetowe Ośrodka Zdrowia, Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji, Rzeźni Miejskiej, Przedsiębiorstwa Robót Rozbiórkowych, Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej. 15. Wykaz nazw ulic miasta Pyrzyce, wykaz wsi wymagających zelektryfikowania, 1954, 1 j.a. 16. Konkurs „Gmina Mistrz Gospodarności”, 1968, 1 j.a. 17. Gospodarka komunalna, 1959-1973, 3 j.a.- ewidencja nieruchomości i protokoły przekazania nieruchomości. 18. Rolnictwo, 1968, 1 j.a. - rejestr pomiarowo-klasyfikacyjny miasta. 19. Rejestr odznaczonych, [1946] 1950-1967, 1 j.a. Number of files174
68/97/0 Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Reczu [1946] 1950-1972 131 0 Unroll
1. Sprawy organizacyjne Miejskiej Rady Narodowej, 1951-1971, 1 j.a. - sprawozdania z działalności Miejskiej Rady Narodowej. 2. Sesje Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1972, 23 j.a. 3. Realizacja uchwał Miejskiej Rady Narodowej, 1954-1955, 1957, 1959-1960, 1 j.a. 4. Spotkania posłów i radnych z wyborcami, 1970, 1 j.a. - statystyka spotkań przedwyborczych z 1970 r. 5. Komisje stałe Miejskiej Rady Narodowej, 12 j.a., 1951-1966, 1969-1972. 6. Komisje doraźne Miejskiej Rady Narodowej, 1951, 1954-1955, 1 j.a. - akta Komisji Współzawodnictwa oraz Komisji Czynów Społecznych. 7. Zespoły radnych, 1957, 1 j.a. 8. Sprawy organizacyjne Prezydium Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1972, 4 j.a. - plany pracy, sprawozdania z działalności prezydium i referatów. 9. Posiedzenia Prezydium Miejskiej Rady Narodowej, 1950-1972, 22 j.a. 10. Komitety osiedlowe, blokowe, zebrania mieszkańców, 1951-1952, 1954-1959, 2 j.a. - materiały z zebrań komitetów blokowych i zebrań mieszkańców. 11. Plany gospodarcze, 1959-1972, 12 j.a. - plan wieloletni na lata 1966-1970, plany roczne. 12. Inne plany i sprawozdania z ich realizacji, 1950-1952, 4 j.a. - dotyczą gospodarki komunalnej i mieszkaniowej. 13. Sprawozdawczość GUS i resortowa, 1951-1970, 2 j.a. - sprawozdania dotyczące budownictwa, finansów, zatrudnienia i płac. 14. Skargi i wnioski, 1951-1973, 3 j.a. - dotyczą spraw mieszkaniowych oraz związanych z gospodarką rolną (kupno i sprzedaż gospodarstw, zmiany areału). 15. Normatywy kancelaryjne, 1954, 1 j.a. - instrukcje określające zakresy kompetencyjne poszczególnych referatów Prezydium. Pełniły one rolę wykazu akt. 16. Kontrole i inspekcje zewnętrzne, 1951-1964, 1 j.a. - protokoły kontroli zewnętrznych. 17. Ogólne zasady pracy i płac, 1951-1972, 4 j.a. - wykazy imienne i kwestionariusze presonalne radnych Miejskiej Rady Narodowej, zarządzenia Przewodniczącego Prezydium Miejskiej Rady Narodowej dotyczące organizacji pracy w urzędzie. 18. Budżet i jego wykonanie, 1950-1955, 19 j.a. 19. Budżety i ich wykonanie w jednostkach podległych, 1959-1961, 2 j.a. - plany finansowe i bilanse Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej. 20. Dokumentacja projektowa urządzeń komunalnych, 1952-1963, 3 j.a. - 23 metryki ulic Recza. Każda z nich zawiera ogólne dane dotyczące nawierzchni, poboczy, opis techniczny urządzeń kanalizacyjnych oraz plan sytuacyjny całej ulicy. 21. Ewidencja nieruchomości, 1954-1956, 6 j.a. - książki ewidencyjne nieruchomości miejskich, od których inkasowane były należności podatkowe. 22. Nadzór nad działalnością organizacji społecznych, 1951-1952, 1954-1955, 1 j.a. - informacje o działalności związków zawodowych, Komitetu Odbudowy Warszawy. 23. Wykazy właścicieli gospodarstw rolnych, 1952, 1958, 1971-1972, 4 j.a. - rejestry pomiarowo-klasyfikacyjne gospodarstw rolnych i wykazy właścicieli. 24. Spisy rolne, 1956-1960, 1 j.a. 25. Akcesja nr 685/2011, [1946] 1950-1958 - akta osobowe dotyczące pracowników zatrudnionych w Zarządzie Miejskim oraz PMRN w Reczu. Number of files132
68/102/0 Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Barlinku (powiat myśliborski) 1954-1972 7 0 Unroll
1. Sprawy organizacyjne, 1955, 1961-1972, 3 j.a.- regulamin obrad, regulamin Gromadzkiej Rady Narodowej w Barlinku, regulamin pracy pracowników PGRN w Barlinku, materiały dotyczące likwidacji GRN. 2. Sesje Gromadzkiej Rady Narodowej, 1954-1972, 18 j.a. 3. Komisje Gromadzkiej Rady Narodowej, 1965-1972, 3 j.a. 4. Posiedzenia Prezydium Rady Narodowej, 1955-1972, 15 j.a. 5. Zebrania wiejskie, 1968-1972, 2 j.a. - protokoły z narad sołtysów. 5. Plany gospodarcze, 1962-1971, 8 j.a. - plany wieloletnie na lata 1961-1965 i 1966-1970, 1971-1975, plany roczne. 6. Kontrole i inspekcje zewnętrzne, 1969-1972, 2 j.a. 7. Budżet i jego wykonanie, 1955-1971, 25 j.a. 8. Sprawozdania z działalności organów kolegialnych, 1955, 1969, 2 j.a.- wykaz radnych, kwestionariusze dotyczące radnych. 9. Wnioski i postulaty radnych i wyborców, 1954, 1969-1971, 3 j.a. 10. Spisy rolne, 1968-1972, 4 j.a. 11. Rolnictwo, 1955, 1963-1966, 1970, 3 j.a. - wykazy gospodarstw indywidualnych, protokoły wprowadzenia na gospodarstwa osadnicze oraz karty gospodarstw. Number of files88
68/104/0 Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Będargowie (powiat myśliborski) 1955-1968 3 0 Unroll
1. Sesje Gromadzkiej Rady Narodowej, 1955-1968, 14 j.a. 2. Posiedzenia Prezydium Rady Narodowej, 1955-1968, 14 j.a. 3. Plany gospodarcze, 1962-1967, 7 j.a. - plan rozwoju gromady na lata 1962-1965, plany roczne. 4. Kontrole i inspekcje zewnętrzne, 1966-1968, 1 j.a. 5. Budżet i jego wykonanie, 1955-1967, 13 j.a. Number of files49
68/105/0 Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Bierzwniku (powiat choszczeński) 1954-1972 56 0 Unroll
1. Sprawy organizacyjne gromady, 1965-1970, 1 j.a. 2. Sesje Gromadzkiej Rady Narodowej, 1954-1970, 10 j.a. 3. Komisje Gromadzkiej Rady Narodowej, 1955-1964, 2 j.a. 4. Posiedzenia Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej, 1955-1968, 12 j.a. 5. Zebrania wiejskie, sołtysi, 1962-1969, 3 j.a. 6. Plany gospodarcze, 1961-1972, 12 j.a. - program rozwoju gromady na lata 1961-1965, 1966-1970, 1972-1975, plany roczne. 7. Kontrole zewnętrzne, 1968, 1 j.a. 8. Budżet i jego wykonanie, 1955-1969, 14 j.a. 9. Sprawozdania z działalności organów kolegialnych, 1962-1966, 1 j.a. 10. Akta osobowe pracowników Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Bierzwniku, 1965-1967, 54 j.a. Number of files110
68/106/0 Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Bolewicach (powiat myśliborski) 1954-1959 2 0 Unroll
1. Sesje Gromadzkiej Rady Narodowej, 1954-1959, 5 j.a. 2. Posiedzenia Prezydium Rady Narodowej, 1955-1959, 5 j.a. 3. Budżet i jego wykonanie, 1955-1959, 5 j.a. Number of files15
68/107/0 Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Brudzewicach (powiat stargardzki) 1954-1961 2 0 Unroll
1. Sesje Gromadzkiej Rady Narodowej, 1954-1961, 7 j.a. 2. Posiedzenia Prezydium Rady Narodowej, 1957-1961, 7 j.a. 3. Budżet i jego wykonanie, 1955-1961, 8 j.a. Number of files22
68/108/0 Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Brzesku (powiat pyrzycki) 1954-1972 7 0 Unroll
1. Sesje Gromadzkiej Rady Narodowej, 1954-1972, 34 j.a. 2. Komisje Gromadzkiej Rady Narodowej, 1955-1972, 18 j.a. 3. Posiedzenia Prezydium Rady Narodowej, 1955-1972, 38 j.a. -są również księgi uchwał. 4. Zebrania wiejskie, sołtysi, 1959-1971, 13 j.a. -są również kwestionariusze radnych i sprawozdania z działalności rady. 5. Plany gospodarcze, 1962-1971, 8 j.a. - plany gospodarcze gromady na lata 1964-1966, 1965-1968, plany roczne. 6. Kontrole i inspekcje zewnętrzne, 1968-1972, 2 j.a. 7. Budżet i jego wykonanie, 1958-1972, 17 j.a. 8. Narodowy Spis Powszechny, 1970, 1 j.a. Number of files131
Showing 46 to 90 of 269 entries.