Fonds number Name of the fonds Date from Date to
Showing 501 to 520 of 1,097 entries.
Fonds number Name of the fonds Border dates Number of
files
Number of scans Unroll
all
50/528/0 Zakłady Stolarki Budowlanej "Stolbud" w Płocku 1950-1997 574 0 Unroll
1. Planowanie l. 1950-1990 (sygn. od 1 do 196) tj. plany: techniczno–przemysłowo-finansowe i ekonomiczne, produkcji i zdolności produkcyjnej, zatrudnienia i funduszu plac, finansowe i kosztów, postępu technicznego i rozwoju techniki, inwestycyjne i remontów oraz zaopatrzenia materiałowego. 2. Sprawozdawczość l. 1951-1992 (sygn. od 197 do 285) tj. sprawozdania: z wykonania planu produkcji, zatrudnienia i funduszu płac, z realizacji postępu technicznego i rozwoju techniki, z realizacji inwestycji i remontów, z wykonania planu zaopatrzenia i zbytu oraz dotyczące transportu. 3. Analizy ekonomiczne i bilanse l. 1951-1996 (sygn. od 286 do 400). 4. Wynalazczość, postęp techniczny i współzawodnictwo pracy l. 1952-1990 (sygn. od 401 do 422): akta Klubu Techniki i Racjonalizacji, Komisji Wynalazczości. 5. Bezpieczeństwo i higiena pracy l. 1953-1968 (syn. 423 do 429): plany i sprawozdania, karty wypadków przy pracy. 6. Samorząd i związki zawodowe l. 1960-1992 (sygn. od 430 do 444): protokoły posiedzeń, plany i sprawozdania finansowe. 7. Dokumentacja zarządzania i organizacji przedsiębiorstwa l. 1950-1997 (sygn. od 445 do 574): protokoły narad techniczno-ekonomicznych i kontroli, schematy i regulaminy organizacyjne, zarządzenia, ewidencja archiwum zakładowego, akta nieruchomości i postępowania upadłościowego, serwis fotograficzny. Number of files574
50/529/0 Akta stanu cywilnego gminy Słupno [1762] 1808-1825 32 346 Unroll
1. Akta urodzeń, zapowiedzi, małżeństw i zgonów z l. 1808-1811, 1816-1825 (sygn. od 1 do 13 i sygn. 32); 2. Sumariusz ogólny metryk za l. 1762-1804 (sygn. 14); 3. Aneksy do aktów małżeństw z l. 1808-1811, 1816-1825 (sygn. od 15 do 30); 4. Akta zapowiedzi z r. 1808 (sygn. 31). Number of files32
50/530/0 Przedsiębiorstwo Budownictwa Komunalnego w Płocku 1950-1995 274 0 Unroll
1. Dział Organizacyjny l. 1950-1995 (od 1 do 59): akty erekcyjne, zarządzenia dyrektora i likwidatora przedsiębiorstwa, statuty i schematy organizacyjne, regulaminy i instrukcje, inwentaryzacja majątku, ewidencja archiwum zakładowego. 2. Dział Ekonomiczny l. 1960-1991 (sygn. od 60 do 147): plany techniczno-ekonomiczne i operatywne, sprawozdania, analizy działalności, statystyka, protokoły kontroli. 3. Dział Księgowości l. 1964-1995 (sygn. od 148 do 256): plany rzeczowo-finansowe, bilanse, protokoły kontroli skarbowej. 4. Dział Kadr l. 1973-1989 (sygn. od 257 do 268): spisy i zakresy czynności pracowników, sprawozdania, struktura zatrudnienia, dyscyplina pracy, plany i programy szkolenia kadr. 5. Rada Pracownicza i Samorząd Pracowniczy l. 1958-1991 (sygn. od 269 do 274): protokoły z posiedzeń i sprawozdania Rady Zakładowej oraz Samorządu Robotniczego. Number of files274
50/531/0 Przedsiębiorstwo Remontowo-Montażowe w Sierpcu 1973-1991 35 0 Unroll
I. Zakład Remontowo-Montażowy w Sierpcu l. 1973-1990 (sygn. od 1 do 14): struktura organizacyjna, regulaminy pracy, wzory pieczęci, instrukcje, protokoły kontroli, akta wyborów i protokoły Rady Pracowniczej, sprawy socjalno-bytowe, dokumentacja wywłaszczeniowa (od 1973 r.), protokoły narad, plany produkcji i sprzedaży. II. Przedsiębiorstwo Remontowo - Montażowe w Sierpcu l. [1984] 1990-1992 (sygn. od 15 do 35) tj. akta Działu Administracyjno-Księgowego: statut i dokumenty rejestrowe przedsiębiorstwa, zarządzenia dyrektora, akta Rady i Samorządu Pracowniczego, sprawozdania statystyczne, sprawy własnościowe, stan prawny i majątkowy przedsiębiorstwa, mapy gruntów, akta dotyczące prywatyzacji, bilanse. Number of files35
50/532/0 Rada Opiekuńcza Zakładów Dobroczynnych w Płocku 1795-1874 21 0 Unroll
Akta dotyczące Szpitala Św. Trójcy w Płocku tj. prośby o dofinansowanie, plany obiektów, wykazy etatów, sprawozdania, sprawy dzierżawy folwarku i ogrodu, akta lekarza i kapelanów kaplicy szpitalnej, dowody przyjęcia chorych. Number of files21
50/533/0 Starosta Płocki 1939-1945 0 0 Unroll
1. Der Landrat /Landrat/ l. 1939-1945 (sygn. od 1 do 23): zezwolenia na prowadzenie sklepów i zakładów rzemieślniczych, sprawy przydziału materiałów budowlanych, nadużyć gospodarczych, zwolnienia od płacenia podatku. 2. Preisbehörde L. III /Komórka ds. Ustalania i Kontroli Cen/ l. 1940-1942 (sygn. od 24 do 277): akta przeciwko właścicielom sklepów, straganów, rzemieślnikom, przygodnym sprzedawcom nieprzestrzegającym obowiązujących zarządzeń porządkowych i cenników. 3. Abteilung Feuerpolizei L. III /Wydział Policji Ogniowej/ l. 1940-1945 (sygn. 278): odpisy zarządzeń o bezpieczeństwie przeciwpożarowym, wykaz przedsiębiorstw szczególnie zagrożonych pożarami. 4. Wanderung L. IV /Migracje/ l. 1940-1944 (sygn. od 279 do 284): korespondencja i zezwolenia na przesiedlenie się mieszkańców powiatu płockiego do Generalnej Guberni. 5. Komórka ds. Wystawiania Dowodów Tożsamości L. VI l. 1941-1945 (sygn. od 285 do 324): wnioski o wydanie dowodów tożsamości wraz z załącznikami /metryki urodzenia, świadectwa ślubu, fotografie/. 6. Passtelle L.VII /Komórka ds. Wystawiania Paszportów/ l. 1940-1944 (sygn. od 325 do 345): wnioski o zgodę na wyjazd poza granicę rejencji, zezwolenia, korespondencja, przepustki, wykazy zaginionych osób i dokumentów przesyłanych przez gestapo. 7. Komórka ds. Zezwoleń na Posiadanie Broni L. VII l. 1940-1944 (sygn. od 346 do 353): zezwolenia na posiadanie broni. 8. Personalamt /Urząd Personalny/ l. 1939-1944 (sygn. od 354 do 398): akta personalne pracowników Starostwa /życiorysy, korespondencja w sprawach zatrudnienia, kwestionariusze osobowe, świadectwa ukończenia szkoły, rodowody, świadectwa ślubu, umowy o pracę, przeszeregowania i awanse/. 9. Abteilung fur Familienunterhalt /Wydział ds. Utrzymania Materialnego i Rodzin/ l. 1940-1945 (sygn. od 399 do 491): sprawy zasiłków dla rodzin żołnierzy, informacje o osobie powołanej do wojska i jego rodzinie /stan liczebny, wiek, wielkość gospodarstwa, wysokość zarobków, korzystanie z pomocy lekarskiej, recepty, zaświadczenia ze szpitali, świadecta urodzenia dzieci, arkusze wypłat zasiłków/. 10. Kreiswohlfahrtsamt /Powiatowy Urząd Opieki Społecznej/ l. 1940-1941, 1944 (sygn. od 492 do 494): wnioski i korespondencja w sprawach zapomóg. 11. Abteilung Landwirtschaft /Wydział Gospodarki Rolnej/ l. 1942, 1944 (sygn. od 495 do 497): zarządzenia landrata i prezydenta rejencji, spis rolników z Borowiczek i Biała otrzymujących dotacje z tytułu hodowli zwierząt. 12. Forst- und Holzwirtschaftsamt /Urząd Gospodarki Leśnej i Drzewnej/ l. 1942-1943 (sygn. 498): meldunki miesięczne o wywózce drewna, korespondencja z odbiorcami, okólniki władz zwierzchnich. 13. Wirtschaftsamt /Urząd Gospodarczy/ l. 1941-1945 (sygn. od 499 do 504): zezwolenia na zakup towarów, zamówienia na wyroby szczotkarskie, przydział nafty, węgla i koksu. 14. Kreisbauamt /Powiatowy Urząd Budowlany/ l. 1943-1944 (sygn. od 505 do 506): rachunki za prace budowlane i materiały, kosztorys, zezwolenia na budowę. 15. Gesundheitsamt /Urząd ds. Zdrowotności/ l. 1940, 1943-1944 (sygn. od 507 do 509): sprawozdania z działalności. 16. Standesamt /Urząd Stanu Cywilnego/ l. 1942-1944 (sygn. od 510 do 512): miesięczne zestawienia urodzeń i śmierci, sprawy ustalania ojcostwa. 17. Finanzamt /Urząd Finansowy/ l. 1943-1944 (sygn. od 513 do 515): karty uposażeń miesięcznych pracowników i karty podatku od wynagrodzeń. 18. Deklaracje szkolne r. 1943 (sygn. od 516 do 522) 19. Sprawy wojskowe l. 1941-1944 (sygn. od 523 do 527): ewidencja mężczyzn zobowiązanych oraz niezdolnych do służby wojskowej. 20. Deutsche Volksliste /Niemiecka Lista Narodowa/ l. 1940-1944 (sygn. od 528 do 656): ankiety w sprawie nabycia niemieckiej przynależności państwowej. 21. Amstskommissar Wolfshütte /Komisarz Obwodu Urzędowego Wilkanowo/ l. 1943-1945 (sygn. od 657 do 670): korespondencja m.in. w sprawach rozdziału żywności, zezwoleń na prowadzenie pojazdów mechanicznych oraz wykorzystania wszystkich środków na potrzeby wojny, ostrzeżenia przed zrzutami broni nieprzyjacielskiej i obcymi agentami, walka z sabotażem, chorobami zakaźnymi, ewidencja uchodźców niemieckich z terenów przyfrontowych. Number of files858
50/534/0 Urząd Rewizyjny w Płocku 1946-1950 61 0 Unroll
Sprawozdania kasowe, rejestry przypisów i odpisów, rejestry spraw karnych, rejestry wezwań, księgi biercze i ewidencja podatników podatku obrotowego, okólniki, zestawienia statystyczne, teczki podmiotów – płatników, rejestry odwołań i zażaleń. Number of files61
50/535/0 Dozór Szkolny w Płocku i Miejska Rada Szkolna w Płocku 1915-1937 108 0 Unroll
Korespondencja, okólniki władz szkolnych, sprawy utrzymania lokali i higieny, opieka sanitarna, akta gruntów szkolnych, umowy dzierżawne, rachunki, dowody kasowe, preliminarze budżetowe, utensylia szkolne, obowiązek szkolny - spisy dzieci, etaty i listy płacy nauczycieli, podania o posady, sprawozdania szkół powszechnych, akta Komisji Powszechnego Nauczania, sprawy biblioteki, regulamin zbiorów szkolnych przy TNP, projekt sieci szkolonej gminy Zągoty, akta dozoru dla miasta Płocka i gmin: Kleniewo, Lelice, Łubki, Majki, Mąkolin, Miszewo Murowane, Rogozino, Staroźreby, Święcice, Wyszogród, Zągoty. Number of files108
50/536/0 Akta stanu cywilnego parafii rzymskokatolickiej Szczutowo 1895-1920 33 0 Unroll
Akta urodzeń, małżeństw i zgonów oraz aneksy do aktów małżeństw. Number of files38
50/537/0 Ubezpieczalnia Społeczna w Płocku 1934-1951 692 0 Unroll
Kartoteka i dokumenty ubezpieczonych, akta przejęcie posesji przy ul. Kolegialnej 20. Number of files697
50/538/0 Urząd Miejski w Gostyninie [1952] 1973-1987 0 0 Unroll
I. Organy kolegialne: 1. Rady Narodowe l. 1980-1981 (sygn. 1): protokoły sesji; 2. Komisje Rad Narodowych r. 1981 (sygn. 2): realizacja wniosków; 3. Prezydia Rad Narodowych l. 1980-1981 (sygn. 3): realizacja postanowień; 4. Kolegia, komisje, zespoły działające przy terenowych organach administracji państwowej l. 1981-1987 (sygn. od 4 do 7): plany, protokoły posiedzeń, sprawozdania, analizy Miejskiego Zespołu ds. Opieki Społecznej; 5. Zjazdy, narady, konferencje l. 1979-1987 (sygn. od 8 do 14): narady pracowników. II. Organizacja i zarządzanie: 1. Organizacja urzędów terenowych organów administracji państwowej l. 1975-1980 (sygn. 15): statut organizacyjny, regulamin pracy urzędu; 2. Zbiory przepisów prawnych i ich wykonawstwo l. 1976-1987 (sygn. od 16 do 33): decyzje naczelnika, zarządzenia terenowych organów administracji państwowej. III. Plany pracy i ich realizacja - Plany pracy terenowych organów administracji państwowej i ich urzędów l. 1979-1986 (sygn. od 34 do 45): programy realizacyjne, plany pracy, sprawozdania z ich wykonania. IV. Skargi i wnioski l. 1978-1987 (sygn. od 46 do 53): analizy i oceny skarg i wniosków. V. Wydawnictwa i ogłoszenia - l.1980-1984 (sygn. 54): ogłoszenia sądu podane do publicznej wiadomości. VI. Biurowość, archiwa: 1. Rejestry kancelaryjne, dzienniki korespondencyjne l. 1976-1987 (sygn. od 55 do 82): rejestry kancelaryjne, rejestry podań obywateli; 2. Archiwum zakładowe l. 1973-1976 (sygn. 83): ewidencja archiwum zakładowego. VII. Kontrole, inspekcje, lustracje l. 1981-1987 (sygn. od 84 do 93): protokoły kontroli, inspekcji, lustracji, zarządzenia pokontrolne, sprawozdania z ich realizacji. VIII. Dane statystyczne o pracownikach - l. 1978-1980 (sygn. 94): dane statystyczne o pracownikach. IX. Gospodarska finansowa – l. 1974-1974 (sygn. 98): bilans Urzędu Miejskiego w Gostyninie X. Plany społeczno-gospodarczego rozwoju i sprawozdawczość z ich realizacji: 1. Perspektywiczne plany społeczno-gospodarczego rozwoju i sprawozdania z ich realizacji l. 1983-1986 (sygn. od 95 do 97): ostateczne wersje planów zbiorczych; 2. Roczne plany społeczno-gospodarczego rozwoju, sprawozdania z ich realizacji l. 1979-1986 (sygn. od 98 do 105): sprawozdania i analizy dotyczące realizacji planów. XI. Plany pracy, sprawozdania z działalności ośrodków turystycznych r. 1981 (sygn. 110): plany pracy, analizy, sprawozdania z działalności Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gostyninie. XII. Kolegia ds. wykroczeń - l. 1971-1982 (sygn. od 106 do 109): analizy, oceny i sprawozdania z działalności kolegiów. XIII. Obrona cywilna l. 1976-1987 (sygn. od 111 do 122): plany obrony cywilnej. XIV. Gospodarka nieruchomościami rolnymi l. 1974-1983 (sygn. od 134 do137): przekazywanie gospodarstw na Skarb Państwa za emeryturę XV. Gospodarka terenami i nieruchomościami: 1. Sprawy wywłaszczeniowe i operaty szacunkowe l. 1963-1987 (sygn. 140-173, 175-176, 184-186, 188, 191-198, 204-210, 213-228): decyzje dotyczące wywłaszczeń nieruchomości za odszkodowanie, operaty szacunkowe, opinie biegłego; 2. Gospodarka gruntami i nieruchomościami – l. 1970-1987 (sygn. 177, 179-183, 187, 189-190, 199-201, 203): przydziały działek budowlanych, decyzje dotyczące wywłaszczeń za odszkodowanie, przekazywanie nieruchomości na Skarb Państwa, opinie szacunkowe, decyzje dotyczące wykupu, sprzedaży nieruchomości, dzierżawy nieruchomości; 3. Wykup gruntów i lokali l. 1969-1985 (sygn. 174, 202, 211-212, 229) decyzje dotyczące wykupu, sprzedaży nieruchomości, wywłaszczeń za odszkodowanie; 4. Sprzedaż gruntów – l. 1980-1981 (sygn. 178): akty notarialne, Akty Własności Ziemi, rejestry pomiarowe wsi, decyzje dotyczące upełnorolnienia gospodarstw rolnych, decyzje wywłaszczeniowe. XVI. Budownictwo, urbanistyka, architektura: 1. Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego – l. 1978-1981 (sygn. 138-139); 2. Lokalizacja ogólna i szczegółowa inwestycji l. 1978-1987 (sygn. od 123 do 132): opinie i decyzje w sprawie lokalizacji szczegółowych. XVII. Bilans siły roboczej – l. 1975 (sygn. 133): sprawozdania dotyczące zatrudnienia. XVIII. Akta nieopracowane l. [1952] 1973-1984: sprawy archiwum zakładowego, rejestr uchwał, sprawa budowy Sali gimnastycznej w Szkole nr 3 w Gostyninie, dokumentacja wydanych dowodów osobistych osób zmarłych w latach 1953-1984 Number of files5120
50/539/0 Miejska Rada Narodowa w Gostyninie [1969] 1973-1987 0 0 Unroll
1. Wybory organów powoływanych przez rady narodowe l. 1982-1986: dokumenty dotyczące wyboru członków kolegium ds. wykroczeń i ławników (2 j.a.) 2. Sesje l. [1969] 1973-1987 (85 j.a.): protokoły z sesji z lat 1974-1987 (81 j.a.); księgi i rejestry uchwał za lata [1969] 1973-1985 (4 j.a.) 3. Prezydium l. 1977-1987 (20 j.a.): protokoły posiedzeń -11 j.a., sprawy związane z funkcją koordynacyjną PMRN-6 j.a., rejestry i realizacja postanowień-3 j.a. 4. Komisje stałe l. 1977-1987 (13 j.a.): protokoły posiedzeń, rejestry wniosków. 5. Instrukcje kancelaryjne, regulaminy l. 1984-1986 (2 j.a.): regulamin organizacyjny MRN, rzeczowy wykaz akt biura MRN w Gostyninie. 6. Akta nieopracowane l. 1978-1987 (6 j.a.): uchwały MRN, protokoły posiedzeń komisji, odznaczenia. Number of files128
50/540/0 Miejska Rada Narodowa i Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Gostyninie 1951-1973 0 0 Unroll
I. Miejska Rada Narodowa l. 1951-1973 (sygn. od 1 do 2): protokoły z sesji MRN w Gostyninie. II. Komisje Miejskiej Rady Narodowej l. 1955-1969 (sygn. od 22 do 64): protokoły, plany pracy. III. Prezydium Miejskiej Rady Narodowej l. 1951-1973 (sygn. od 65 do 582): 1. Referat Ogólno-Administracyjny l. 1951- 1973 (sygn. od 65 do 86): protokoły posiedzeń, plany pracy; 2. Referat Finansowy l.1951- 1973 (sygn. od 87 do 148): budżety, sprawozdania z jego wykonania, bilanse PMRN; 3. Referat Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej l. 1951-1952 (sygn. od 149 do 582): książki ewidencyjne nieruchomości. 4. Dopływ – Rejestr dokumentów archiwalnych Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Gostyninie z lat 1972-1973 (sygn. 583): wykaz spisów zdawczo-odbiorczych z poszczególnych referatów. 5. Akta nieopracowane l. 1965-1972 (sygn. od 584 do 589): projekty miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, protokoły posiedzeń Prezydium MRN. Number of files589
50/541/0 Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Lelicach powiat sierpecki 1954-1972 36 0 Unroll
1. Sesje Gromadzkiej Rady Narodowej l. 1954-1972 (sygn. od 1 do 11): protokoły, plany pracy. 2. Komisje Gromadzkiej Rady Narodowej l. 1955-1972 (sygn. od 12 do 15): plany pracy, protokoły posiedzeń Komisji: Finansów, Planowania Gospodarczego i Budżetu, Kultury, Oświaty i Spraw Socjalnych, Rolnej, Mandatowej. 3. Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej l. 1954-1972 (sygn. od 16 do 25): plany pracy protokoły posiedzeń. 4. Zebrania wiejskie, sołtysi l. 1959-1971 (sygn. od 26 do 28): protokoły zebrań. 5. Plany gospodarcze gromady l. 1964-1969 (sygn. od 29 do 29). 6. Działalność organów kolegialnych gromady l. 1964-1970 (sygn. od 30 do 30). 7. Kontrole i inspekcje zewnętrzne l. 1959-1971 (sygn. od 31 do 33): protokoły, zarządzenia pokontrolne. 8. Budżet gromady l. 1955-1971 (sygn. od 34 do 36): projekty budżetowe. Number of files36
50/542/0 Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Kurowie powiat sierpecki 1956-1965 7 0 Unroll
1. Sesje Gromadzkiej Rady Narodowej r. 1959 (sygn. 1): protokoły. 2. Komisje Gromadzkiej Rady Narodowej l. 1956-1961 (sygn. 2): plany pracy, protokoły posiedzeń. 3. Zebrania wiejskie, sołtysi r. 1958 (sygn. od 3 do 4): protokoły. 4. Budżet i jego wykonanie l. 1958-1960 (sygn. od 5 do 6): sprawozdania budżetowe, sprawozdania z dochodów budżetowych. 5. Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej r. 1959 (sygn. 7): protokoły posiedzeń, uchwały. 6. Akta nieopracowane r. 1957 (sygn. 8): umowy dzierżawne, grunty wchodzące w skład PFZ. Number of files8
50/543/0 Gminna Rada Narodowa w Gozdowie 1973-1990 180 0 Unroll
Protokoły z sesji, posiedzeń prezydium i komisji, uchwały, postanowienia i ich realizacja, akty normatywne, plany pracy, sprawozdania, analiza skarg i wniosków, spotkania radnych z wyborcami, rejestr interpelacji i wniosków radnych, wybory ławników i rad sołeckich, podział gminy na sołectwa, odznaczenia państwowe. Number of files180
50/544/0 Urząd Gminy w Iłowie [1970] 1973-1990 59 0 Unroll
Posiedzenia kolegiów i komitetów gminnych, programy narad pracowników, zarządzenia Naczelnika, plany pracy i programy działania, sprawozdania, budżety gminy, analizy skarg i wniosków, akty normatywne własne, ogłoszenia i obwieszczenia, dane statystyczne o pracownikach, ewidencja pracowników odznaczonych, programy szkoleń, budżety gminy, plany społeczno-gospodarcze, protokoły kontroli jednostek podległych, czyny społeczne, sieć szkół i przedszkoli, rozwój kultury fizycznej, nadzór nad stowarzyszeniami i działalnością USC, plany i programy komitetów obrony, organizacja systemu ostrzegania ludności, pomoc społeczna, rejonizacja upraw, ewidencja gospodarstw zaniedbanych, kontraktacja, walka ze szkodnikami roślin, kompleksowe zadrzewianie wsi – dokumentacja techniczna, analizy ruchu budowlanego, ewidencja urządzeń komunalnych i naziemnych, cmentarzy, ewidencja zakładów rzemieślniczych i przemysłowych, ewidencja nieruchomości, domów, dróg i mostów, rejestracja lokalizacji, ewidencja złóż kopalin. Number of files59
50/545/0 Gminna Rada Narodowa w Iłowie 1973-1990 47 0 Unroll
Protokoły z sesji, posiedzeń prezydium i komisji GRN, realizacja wniosków komisji i postanowień prezydium, wybory sołtysów, protokoły zebrań wiejskich, ewidencja i realizacja uchwał, plany pracy. Number of files47
50/547/0 Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Goławinie powiat płoński 1961-1962 5 0 Unroll
Rejestry gruntów wsi Goławin i Miączynek. Number of files5
50/548/0 Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Przybojewie powiat płoński 1956-1959 2 0 Unroll
Sprawozdania z dochodów budżetowych za l. 1956-1957 i 1959. Number of files2
Showing 501 to 520 of 1,097 entries.