Номер фонда Название фонда Дата с Дата до
Показывается 1 171 в 1 215 из 4 708 записей.
Номер Название Крайние даты Количество
единиц
Количество сканов Разверните
все
10/1569/0 Akta stanu cywilnego parafii katolickiej Wielki Garc, pow. Tczew 1818 - 1874 3 0 Разверните
Rejestry (odpisy sądowe) urodzeń, małżeństw, zgonów 1818-1874, sygn. 1-3. Количество единиц3
10/1570/0 Akta stanu cywilnego parafii ewangelickiej Gniew 1834 - 1874 3 0 Разверните
Rejestry (odpisy sądowe) urodzeń, małżeństw, zgonów 1834-1874, sygn. 1-3. Количество единиц3
10/1571/0 Akta stanu cywilnego parafii ewangelickiej Zakładu Karnego w Gniewie 1861 - 1874 1 0 Разверните
Rejestry (odpisy sądowe) urodzeń 1866 i zgonów 1861-1874, sygn. 1. Количество единиц1
10/1572/0 Akta stanu cywilnego parafii ewangelickiej Rudno 1799 - 1874 5 0 Разверните
Rejestry (odpisy sądowe) urodzeń, małżeństw, zgonów 1799-1874, sygn. 1-5. Количество единиц5
10/1573/0 Wojewódzki Związek Rolniczych Spółdzielni Produkcyjnych w Gdańsku 1957 - 1964 34 0 Разверните
0 Количество единиц34
10/1575/0 Instytut Morski w Gdańsku 1948 - 1986 2528 0 Разверните
0 Количество единиц2541
10/1576/0 Rada Adwokacka w Gdańsku 1945 - 1972 28 0 Разверните
I. Akta Rady Adwokackiej w Gdańsku ( do 1951 r. - Okręgowa Rada Adwokacka w Gdańsku) z lat 1945-1965, 1970, sygn. 1 - 24, 27: protokoły posiedzeń Rady, preliminarze, bilanse, sprawozdania roczne, biuletyny informacyjne, listy adwokatów i zespołów, materiały z działalności Komisji Weryfikacyjnej. II. Protokoły Komisji Rewizyjnej Rady ( 1946-1964 , sygn. 25 ). III. Wycinki prasowe ( 1952-1961, sygn. 26 ). IV. Sprawozdanie z działalności organów Wojewódzkiej Izby Adwokackiej ( 1971 - 1972, sygn. 28 ). Количество единиц28
10/1577/0 Zakłady Okrętowe Urządzeń Elektrycznych w Gdańsku 1948 - 1968 58 0 Разверните
0 Количество единиц58
10/1578/0 Żegluga Gdańska w Gdańsku 1946 - 1976 379 0 Разверните
0 Количество единиц379
10/1579/0 Zbiór fotogramów "RYSIA" - Mariana Dobrzykowskiego z Gdańska 1945 - 1950 113 0 Разверните
Fotografie miast: Gdańska, Gdyni, Sopotu, Malborka, Tczewa - ulice, obiekty zabytkowe, komunikacja, wydarzenia, uroczystości, powódź na Żuławach, porty, stocznie ( 1945 - 1950, sygn. 1 - 113 ). Количество единиц113
10/1580/0 Akta wsi Koniecwałd, pow. Sztum 1762 - 1800 0 0 Разверните
potwierdzenie przywileju lokacyjnego z 1284 roku 1762-1800, sygn. 1 Количество единиц1
10/1581/0 Prezydium Powiatowej Rady Narodowej i Urząd Powiatowy w Tczewie [ 1945 ] 1950 - 1975 752 0 Разверните
I. Wydział Organizacyjno-Prawny ( 1950-1973, sygn. 1-243 ): protokoły z sesji Powiatowej Rady Narodowej, realizacja uchwał Powiatowej Rady Narodowej, spotkania posłów i radnych z wyborcami,wykaz kandydatów na radnych, interpelacje i postulaty radnych, akta dotyczące działalności poszczególnych komisji, protokoły z posiedzeń Prezydium Powiatowej Rady Narodowej, realizacja uchwał Prezydium PRN, konferencje i narady członków organów kolegialnych, zarządzenia Przewodniczącego Prezydium PRN, podział administracyjny powiatu tczewskiego, /zmiany nazw miejscowości i ulic /,analiza materiałów z sesji rad narodowych: miejskich i gromadzkich oraz ich prezydiów, ocena działalności gromadzkich rad narodowych, sprawy osobowe członków rad narodowych pow. tczewskiego, skargi i wnioski, kontrole jednostek podległych i nadzorowanych, protokoły posiedzeń Powiatowego Zespołu Kierowniczego Powiatowej Rady Narodowej, ewidencja spraw zastrzeżonych przez prezydium PRN, protokoły z narad kierowników zakładów pracy z terenu powiatu tczewskiego, ewidencja sołtysów, biuletyn informacyjny Prezydium PRN, przedzjazdowe czyny społeczne, działalność Powiatowego Komitetu Frontu Jedności Narodu, rozwój powiatu tczewskiego w liczbach w latach 1955 - 1966. II. Powiatowa Komisja Planowania Gospodarczego ( 1950-1972, sygn. 244--310 ): plany gospodarcze i sprawozdania, protokoły posiedzeń Powiatowej Komisji Planowania Gospodarczego, bilanse siły roboczej, bilanse dochodów i wydatków mieszkańców Tczewa, gospodarka mieszkaniowa, inwentaryzacja powiatu, aktywizacja małych miast. III. Wydział Finansowy ( 1950 - 1974, sygn. 311 - 445 ): sprawozdania statystyczne, kontrole finansowe, budżety i sprawozdania z ich wykonania. IV. Wydział Oświaty ( 1945-1973, sygn. 446 - 489, 618-630 ): protokoły z konferencji i odpraw instruktorów metodycznych, plany ruchu służbowego w szkolnictwie, organizacja i sieć szkół i placówek oświatowo-wychowawczych w powiecie, sprawozdania z działalności Wydziału, sprawozdania z działalności szkół i placówek opieki nad dzieckiem, ocena i analiza pracy szkół i nauczycieli w powiecie, kontrole i wizytacje, walka z analfabetyzmem, akta osobowe nauczycieli oraz pracowników Wydziału, arkusze ocen oraz wyniki egzaminów uczniów szkoły dla pracujących w Rudnie, skargi, zażalenia, postulaty , wnioski skierowane do środków masowego przekazu. V. Wydział Kultury ( 1951-1965, sygn. 490-508 ): protokoły z posiedzeń Komisji Koordynacyjnej przy Wydziale Kultury PPRN w Tczewie, analiza działalności kulturalno -oświatowej, plany gospodarcze w resorcie kultury, sprawozdania z wykonania planów, zarządzenia i okólniki własnej jednostki, kontrola jednostek podległych, konserwacja zabytków, imprezy artystyczne, wycinki prasowe.VI. Powiatowy Komitet Kultury Fizycznej i Turystyki ( 1950 - 1965, sygn. 509-525 ): protokoły z posiedzeń i zebrań, uchwały Komitetu, plany pracy i posiedzeń, ocena wychowania fizycznego i sportu, sprawozdania z działalności, obiekty sportowe miasta Tczewa, sprawozdania z realizacji czynów społecznych. VII. Wydział Spraw Wqewnętrznych ( 1952-1973, sygn. 526-541 ): sprawozdania z działalności Wydzialu, sprawy organizacyjne, sprawozdania statystyczne dotyczące stanu i ruchu ludności, zmiany imion i nazwisk oraz ustalenie pisowni, kontrola jednostek podległych, ewidencja i nadzor nad stowarzyszeniami, poświadczenia obywatelstwa, sprawy repatriacji, wyjazdów za granicę i przyjazdów z zagranicy ). VIII. Wydział Rolnictwa i Leśnictwa ( 1955-1975, sygn. 542-566 ): plany i sprawozdania z zakresu produkcji rolnej i inwestycji, kontrole własnej jednostki i jednostek podległych, skargi i wnioski, materiały monograficzne. IX. Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ( 1950 - 1974, sygn. 567 - 582 ): plany i sprawozdania, kontrole, inwestycje i kapitalne. X. Wydział Handlu, Przemysłu i Usług ( 1949-1972, sygn. 583-617 ): sprawy organizacyjne Wydziału, rejestr wydanych potwierdzeń na wykonywanie rzemiosła, plany i sprawozdania, wykaz placówek handlowych i usługowych i ich lokalizacja na terenie powiatu, protokoły pokontrolne warsztatów rzemieślniczych i przemysłowych, protokoly kontroli i postanowuienia Komisji do Walki ze Spekulacją i Nadużyciami w Handlu. Dopływ akt z 2008 r.( 1964 -1973, sygn. 631-674 ): skargi i wnioski, akta Powiatowej Komisji Poborowej w Tczewie: rejestry przedpoborowych roczników 1948 - 1952, akta spraw Kolegium do spraw Wykroczeń przy PPRN w Tczewie, rejestr przybyłych pojazdów samochodowych. Dokumentacja kartograficzna poszczególnych miejscowości powiatu tczewskiego ( 1958 - 1972, sygn. 675 - 750 ). Количество единиц753
10/1582/0 Prezydium Powiatowej Rady Narodowej i Urząd Powiatowy w Pruszczu Gdańskim [1945-] 1950 - 1976 1136 0 Разверните
1.Wydział Organizacyjno-Prawny (1950-1975, sygn. 1 - 597): protokoły z sesji Powiatowej Rady Narodowej, rejestr uchwał, spotkania radnych z wyborcami, protokoły i sprawozdania Komisji Budownictwa i Gospodarki Komunalnej, protokoły i sprawozdania poszczególnych komisji, protokoły posiedzeń Prezydium Powiatowej Rady Narodowej, zarządzenia i okólniki własne oraz władz zwierzchnich, decyzje, wytyczne w zakresie problematyki sesji i posiedzeń prezydiów rad narodowych niższego stopnia, sprawy organizacji i metod pracy prezydiów rad narodowych, struktura organizacyjna wydziałów, prezydiów rad narodowych, organizacja i zakres działania biur gromadzkich, organizacja Urzędu Powiatowego, nadzór organizacyjny nad wydziałami Prezydium , nadzór organizacyjny nad jednostkami niższego szczebla, instruktaże organizacyjne, sprawy podziału terytorialnego i nazw miejscowości, zbieranie i analizowanie wyników sesji, uchylanie uchwał, sprawozdania z zakresu działania rad narodowych i ich organów, działalność komitetów blokowych, sprawy osobowe członków Prezydium oraz radnych, sprawy etatowe, sprawozdania z zakresu działania Referatu Spraw Pracowniczych, skargi, wnioski, zażalenia, biuletyny informacyjne, kroniki i monografie, kontrole, protokoły posiedzeń Powiatowej Komisji Planowania Gospodarczego, charakterystyka gospodarcza powiatu gdańskiego, plany gospodarcze, inwestycje, sprawozdania, bilanse siły roboczej, zaświadczenia lokalizacyjne, rewizje inwestycji, sprawy demograficzne. 2. Wydział Finansowy (1952-1975, sygn. 598 – 814 ): sprawozdawczość i statystyka, planowanie, analizy, biuletyny, zarządzenia, sprawozdania dotyczące podatku gruntowego, plany kontroli źródłowych, nadzór i kontrole, sprawy budżetowe, dochody i wydatki, likwidacja spółdzielni produkcyjnych. 3. Wydział Oświaty i Kultury (1954-1964, sygn. 815 – 827 ): przepisy i zarządzenia, sprawozdawczość, statystyka, planowanie, dokumentacja techniczna i prawna, grunty szkolne, organizacja świetlic i domów ludowych, lustracje świetlic, festiwal zespołów amatorskich. 4. Powiatowy Komitet Kultury Fizycznej i Turystyki (1964-1967, sygn. 828 ): sprawozdanie, korespondencja 5. Wydział Spraw Wewnętrznych (1954-1975, sygn. 829 - 901): organizacja i zakres działania Wydziału, organizacja innych jednostek nadzorowanych, planowanie, sprawozdawczość, współdziałanie z organizacjami politycznymi, organami rad narodowych i innymi jednostkami organizacyjnymi, protokoły kontroli Wydziału, kontrole jednostek podległych i nadzorowanych, sprawy wywłaszczeń i odszkodowań, kartoteki i kwestionariusze osobowe kierowników i zastępców USC, odtwarzanie i ustalanie treści aktów stanu cywilnego, unieważnianie aktów stanu cywilnego, zezwolenia dotyczące aktów zagranicznych, sprawy konsularne, sprawy obywatelstwa polskiego, zmiany imion i nazwisk, sprawy stowarzyszeń, związków i kół, sprawozdanie z działalności Rezerwy Milicji Obywatelskiej, statut Ligi Przyjaciół Żołnierza, sprawy straży pożarnej, sprawy dotyczące zgromadzeń, sprawy autochtonów, zaświadczenia na stały przyjazd do Polski z ZSRR, sprawy związane z wyjazdem za granicę i przyjazdem, sprawy ludności cygańskiej, ankietyzacja zbrodni hitlerowskich. 6. Wydział Rolnictwa i Leśnictwa (1951-1975, sygn.902 - 1028): wytyczne i wskaźniki władz nadrzędnych oraz własne, zarządzenia i uchwały, struktura organizacyjna i zakresy czynności, protokoły z narad, konferencje, odprawy, plany i sprawozdania, analizy, ocena pracy kółek rolniczych, statystyka, kontrole, korespondencja, skargi i zażalenia, protokoły z posiedzeń Zespołu Rolnego, orzeczenia Powiatowej Komisji Ziemskiej, akcja osiedleńcza, repertoria nadanych gospodarstw, akta nadania, sprostowania dokumentów uwłaszczeniowych, decyzje o nadaniu nieruchomości rolnych, wykaz osadników, zwrot gospodarstw opuszczonych, ewidencja gospodarstw ludności rodzimej, dziedziczenie nieruchomości rolnych na rzecz Skarbu Państwa, korespondencja Powiatowego Zespołu ds. zagospodarowania nieruchomości Państwowego Funduszu Ziemi, skargi i zażalenia, szkolenia pracowników referatu urządzeń rolnych, elektryfikacja wsi, korespondencja dotycząca spółdzielni produkcyjnych, plany agrominimum, plany szkoleń, sprawy poufne- poz. 7. Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej (1967, sygn. 1029 - 1032): nadzór nad działalnością jednostek komunalnych, udziały jednostek w inwestycjach komunalnych, sprawy ośrodków wypoczynkowych, plany gospodarcze w zakresie urządzeń komunalnych, sprawozdawczość. 8. Wydział Handlu, Przemysłu i Usług (1951-1967, sygn. 1033 - 1053): instrukcje i zarządzenia ogólne, sprawy organizacyjne, statystyka, planowanie i sprawozdawczość, protokoły z kontroli, sprawy administracji przemysłowej, sprawy przemysłu i rzemiosła uspołecznionego, współpraca z Izbą Rzemieślniczą i Związkiem Spółdzielni Rzemieślniczej, sprawy rzemiosła i przemysłu prywatnego, plany produkcji cegielni, sprawy poufne. 9. Wydział Zdrowia i Opieki Społecznej (1950-1960, sygn. 1054 - 1067): protokoły z narad, plany gospodarcze Wydziału, plany pracy, statystyka, sprawozdawczość, w tym sprawozdania z akcji sanitarnej oraz szczepień ochronnych, wykazy chorób zakaźnych, nadzór i kontrole placówek służby zdrowia w powiecie, oświata sanitarna 10. Wydział Zatrudnienia i Spraw Socjalnych (1952-1969, sygn. 1068 - 1081): narady zawodowe, odprawy, konferencje, posiedzenia, zjazdy, plany pracy, plany wyjazdów służbowych i sprawozdania z ich wykonania, sprawy zatrudnienia, statystyka-pośrednictwa pracy, analiza zatrudnienia i rynku pracy, bilans siły roboczej, kontrole i inspekcje, współpraca z innymi jednostkami, skargi i zażalenia, realizacja uchwały Nr 18/59 PRN. 11. Dopływy akt ( 1945-1976, sygn. 1082 - 1136): m.in.: zarządzenia, uchwały, okólniki , protokoły z obrad komisji, planowanie, sprawozdawczość, statystyka, budżet, normatywy kancelaryjne, wybory do rad narodowych, spis personalny członków rad narodowych, wycinki prasowe, ewidencja odznaczonych, rejestr wniosków o nadanie odznaczeń, ewidencja zabytków, decyzje o wpisaniu do rejestru zabytków, biuletyny informacyjne, mapa powiatu gdańskiego oraz obszarów miejskich Gdańsk - Sopot-Gdynia, wykonanie uchwal dotyczących sprzedaży nieruchomości zabudowanych, protokoły i sprawozdania z przeprowadzonej kontroli w jednostkach służby zdrowia, ewidencja akt z lat 1945-1956 przekazanych do archiwum zakładowego. Количество единиц1136
10/1583/0 Prezydium Powiatowej Rady Narodowej i Urząd Powiatowy w Kartuzach [ 1938 -] 1950 - 1975 [1976] 0 0 Разверните
Wydział Organizacyjno - Prawny (1949 - 1975, sygn. 1 - 234): protokoły z sesji Powiatowej Rady Narodowej, spotkania posłów i radnych z wyborcami, interpelacje i postulaty radnych, protokoły z posiedzeń i sprawozdania komisji, protokoły z posiedzeń Prezydium Powiatowej Rady Narodowej, zarządzenia, decyzje i okólniki Naczelnika Powiatu, organizacja Urzędu Powiatowego, zmiany w podziale terytorialnym powiatu, protokoły zdawczo - odbiorcze zlikwidowanych prezydiów gromadzkich rad narodowych powiatu kartuskiego, analizy wyników sesji gromadzkich rad narodowych, sprawozdania i analizy działalności rad narodowych i ich organów, sprawy radnych, sprawy personalne pracowników skargi i wnioski, wywiady, konferencje prasowe, protokoły z kontroli i sprawozdania z realizacji zaleceń pokontrolnych, materiały ze zjazdów, konferencji, referaty, normatywy kancelaryjno - archiwalne. Powiatowa Komisja Planowania Gospodarczego (1951 - 1975, sygn. 235 - 312): protokoły z posiedzeń Komisji, plany gospodarcze i sprawozdania z ich realizacji, plany inwestycyjne, czyny społeczne, programy, analizy gospodarcze, kontrole i inspekcje zewnętrzne, kontrole i inspekcje urzędów gmin. Wydział Finansowy (1951 - 1975, sygn. 313 - 449, 809 - 813): biuletyny informacyjne, informacje z realizacji funduszu gromadzkiego, podatku gruntowego, świadczeń Społecznego Funduszu Szkół Tysiąclecia, sprawozdania z zakresu wymiaru i wyników zobowiązań pieniężnych (podatków), inspekcje i kontrole zewnętrzne, budżety i sprawozdania z ich realizacji, sprawozdania z zakresu zatrudnienia i płac, plany i sprawozdania z zakresu rewizji gospodarczych. Wydział Oświaty i Kultury (1945 - 1973, sygn. 450 - 591): konferencje, narady kierowników szkół i pracowników nadzoru pedagogicznego, sprawozdania z konferencji wychowawców przedszkoli, plany rozwoju szkolnictwa, wykazy szkół i nauczycieli w powiecie, organizacja nadzoru pedagogicznego nad szkołami i placówkami oświatowo - wychowawczymi, organizacja szkół podstawowych w latach 1955 - 1959, zestawienia liczbowe z projektów organizacyjnych szkół podstawowych, przygotowania do wprowadzenia reformy szkolnej w r. 1966/1967 (szkoła ośmioklasowa), arkusze organizacyjne przedszkoli, sprawozdania statystyczne z zakresu szkolnictwa i placówek oświatowo - wychowawczych, szkolne i pozaszkolne formy oświaty dorosłych, analizy wyników nauczania, sprawozdania z ruchu służbowego nauczycieli, sprawozdania z zakresu zatrudnienia i funduszu płac, protokoły z kontroli Wydziału oraz jednostek podległych Wydziałowi, walka z analfabetyzmem, kursy w zakresie nauczania początkowego dla głuchoniemych, skargi i wnioski, wycinki prasowe. Powiatowy Komitet Kultury Fizycznej i Turystyki (1966 - 1975, sygn. 592 - 613): protokoły z posiedzeń, budżety, plany, sprawozdania własne i jednostek nadzorowanych, informacje dotyczące kultury fizycznej i turystyki, protokoły z kontroli, zagospodarowanie turystyczne powiatu, sprawozdania z imprez sportowych. Wydział Spraw Wewnętrznych (1945 - 1975, sygn. 614 - 638, 751 - 808, 814 - 820): sprawozdania i informacje dotyczące działalności Wydziału i jednostek podległych, sprawozdania statystyczne ze stanu i ruchu ludności, kontrole własnej jednostki oraz jednostek podległych i nadzorowanych w zakresie ewidencji i ruchu ludności, zmiany imion i nazwisk, nadzór nad stowarzyszeniami, poświadczenia obywatelstwa polskiego, odpisy aktów urodzeń, małżeństw i zgonów, sprawy wywłaszczeniowe, teczki osadników. Wydział Skupu (1961 - 1975, sygn. 639 - 663): protokoły i sprawozdania Powiatowego Zespołu Koordynacyjnego do spraw Skupu, koordynacja i ocena działalności w skupie i kontraktacji, plany, sprawozdania, analizy, protokoły z kontroli. Wydział Rolnictwa i Leśnictwa (1951 - 1975, sygn. 664 - 712): plany rozwoju rolnictwa, plany gospodarcze i inwestycyjne w zakresie rolnictwa, koordynacja usług produkcyjnych, regulaminy wewnętrzne spółdzielni produkcyjnych, protokoły z kontroli, inwentaryzacja zadrzewień, organizacja jednostek oświaty rolniczej, sprawozdania z zakresu oświaty rolniczej, kontrole szkól rolniczych. Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej (1964 - 1975, sygn. 713 - 716): plany z zakresu urządzeń gospodarki komunalnej, mieszkaniowej, kapitalnych remontów i inwestycji, sprawozdania z wykonania planów, analizy gospodarcze, statystyka. Wydział Handlu, Przemysłu i Usług (1945 - 1975, sygn. 717 - 729): rejestr wydanych kart rzemieślniczych za lata 1945 - 1972, rejestry zezwoleń na wykonywanie rzemiosła, ewidencja zakładów rzemieślniczych i usługowych, analizy ekonomiczne i sprawozdania z działalności, protokoły z kontroli. Wydział Zdrowia i Opieki Społecznej (1950 - 1972, sygn. 730 - 744): protokoły z posiedzeń kolegium Wydziału, sprawozdania o stanie lecznictwa i personelu na terenie powiatu, analizy ekonomiczne inwestycji, sprawozdania statystyczne z zakresu zatrudnienia i funduszu płac, wykazy imienne personelu medycznego, protokoły z kontroli jednostki własnej oraz jednostek podległych. Wydział Zatrudnienia i Spraw Socjalnych (1953 - 1958, sygn. 745 - 750):plany pracy, sprawozdania, kontrole. Karty ewidencyjno - adresowe mieszkańców powiatu kartuskiego (1950 - 1974, sygn. 821 - 1139). Количество единиц1266
10/1584/0 Prezydium Powiatowej Rady Narodowej i Urząd Powiatowy w Starogardzie Gdańskim 1945 - 1975 1628 0 Разверните
Wydział Organizacyjno - Prawny (1950 - 1975, sygn. 1 - 311, 350 - 366, 1569 - 1570). Powiatowa Komisja Planowania Gospodarczego (1951 - 1974, sygn. 312 – 349). Wydział Finansowy (1946-; 1950 - 1975, sygn. 367 - 881, 1599 – 1622). Wydział Oświaty (1945-; 1950 - 1975, sygn. 882 - 923, 1571 - 1596, 1623). Wydział Kultury (1950 - 1956, sygn. 924 - 945).Wydział Spraw Wewnętrznych (1952 - 1975, sygn. 946 - 990). Wydział Skupu (1950 - 1975, sygn. 991 - 1025). Wydział Rolnictwa i Leśnictwa (1945-, 1950 - 1975, sygn. 1026 - 1468, 1624 - 1627). Wydział Budownictwa (1950 - 1959, sygn. 1469 - 1470). Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej (1945-; 1950 - 1975, sygn. 1471 - 1542). Wydział Przemysłu, Handlu i Usług (1946 - 1949; 1960 - 1962; sygn. 1543 - 1563). Wydział Zdrowia i Opieki (1951 - 1954, sygn. 1564 - 1568). Wydział Architektury i Budownictwa (1947-1948, 1963; sygn. 1597 - 1598). W zespole znajduje się także 114 j.a. akt kat. B z Wydziału Architektury i Budownictwa - głównie dokumentacja techniczna budynków mieszkalnych. Количество единиц1660
10/1585/0 Prezydium Powiatowej Rady Narodowej i Urząd Powiatowy w Kościerzynie [1949] 1950 - 1975 506 0 Разверните
I. Wydział Organizacyjno-Prawny (1950-1975): zarządzenia i pisma okólne Przewodniczącego PPRN, zarządzenia i decyzje Naczelnika Powiatu, pisma okólne i postanowienia naczelnika Powiatu, sprawy organizacyjne PRN, ewidencja radnych - kwestionariusze, rejestr uchwał Powiatowej Rady Narodowej, protokoły sesji PRN, spotkania radnych z wyborcami, postulaty i wnioski wyborców i ich realizacja, interpelacje i postulaty radnych, protokoły posiedzeń oraz działalność poszczególnych komisji, rejestry uchwał Prezydium PRN, protokoły posiedzeń Prezydium PRN, konferencje i narady, organizacja Urzędu Powiatowego, podział administracyjny-wykaz miejscowości powiatu kościerskiego, plany pracy Urzędu Powiatowego, analizy skarg i wniosków, normatywy kancelaryjne, kontrole zewnętrzne, kontrole jednostek podległych, ogólne zasady pracy i płac - poz. 1-190. II. Wydział Finansowy(1954-1975): sprawozdania statystyczne, sprawozdania opisowe, ewidencja inspekcji zewnętrznych, inspekcje zewnętrzne Wydz. Finansowego, inspekcje w jednostkach nadzorowanych, budżet powiatu, sprawozdania z wykonania budżetu, ewidencja zmian kredytów budżetowych, zmiany w budżecie, planowanie - poz. 191-314. III. Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej (1950-1975): plany, sprawozdania, analizy skarg i wniosków, kontrole zewnętrzne, kontrole własne organów niższego stopnia oraz jednostek podległych i nadzorowanych - poz. 315-329. IV. Wydział Handlu, Przemysłu i Usług: organizacja Wydziału, planowanie, sprawozdawczość, sieć handlu i gastronomii, sieć punktów sprzedaży napojów alkoholowych-zezwolenia-sprawozdania, handel prywatny i prywatne zakłady gastronomiczne, kontrola zewnętrzna Wydziału, kontrola jednostek podległych i nadzorowanych- poz. 330-337. V. Wydział Rolnictwa i Leśnictwa (1950-1975): organizacja Wydziału, planowanie i sprawozdawczość, w tym także jednostek nadzorowanych, działalność rolniczych spółdzielni produkcyjnych-analizy, programy, sprawozdania, analizy Banku Rolnego w zakresie działalności finansowo-kredytowej, bilanse dochodów i wydatków gospodarki chłopskiej, kontrole zewnętrzne, kontrole jednostek podległych i nadzorowanych, programy w zakresie produkcji rolnej, ustalenia rejonizacyjne, zespoły rolników indywidualnych, inwentaryzacja i plany urządzenia poszczególnych gospodarstw leśnych, inwentaryzacja zadrzewień, inwentaryzacja zwierzyny-poz. 338-408. VI. Wydział Oświaty (1949-1975): konferencje i narady, organizacja oraz sieć szkół i placówek oświatowo-wychowawczych, zbiór aktów normatywnych własnej jednostki, planowanie i sprawozdawczość, wykaz dokumentacji przechowywanej w szkołach podstawowych na terenie powiatu, kontrole zewnętrzne własnej jednostki, kontrole jednostek podległych i nadzorowanych, wyniki nauczania i klasyfikacji - poz. 409-422. VII. Wydział Kultury (1966-1974): organizacja Wydziału, plany perspektywiczne, plany roczne i sprawozdania z ich wykonania - poz. 423-425. VIII. Wydział Spraw Wewnętrznych (1959-1975): organizacja i zakres działania Wydziału, plany i sprawozdania z ich wykonania, metodyka i tematyka prac statystycznych, kontrola zewnętrzna własnej jednostki, kontrole i instruktaże jednostek podległych i nadzorowanych, odtworzenie i ustalenie treści aktów stanu cywilnego, zmiany imion i nazwisk oraz ustalenie ich pisowni, wykazy ksiąg stanu cywilnego, miejsca upamiętnienia walki i męczeństwa narodu polskiego, Cyganie-poz. 426-451. IX. Wydział Zatrudnienia ( 1963-1975): plany pracy i sprawozdania z ich realizacji, bilanse siły roboczej, okresowe informacje i analizy o sytuacji na rynku pracy, opracowania statystyczne- poz. 452-454. X. Dopływ do zespołu ( 1951-1975): akta Referatu Budżetowego- sprawy budżetow-preliminarze, sprawozdania, budżety jednostkowe, środki specjalne; posiedzenia Komisji Komunikacji, plany pracy i posiedzeń Prezydium PRN, posiedzenia Prezydium PRN, uchwały Przezydium PRN, rejestr gruntów Skarbu Państwa, odszkodowania za grunty przejęte na rzecz Skarbu Państwa , sprawy rolne, spotkania posłów z wyborcami, statut organizayjny Urzędu Powiatowego, regulamin organizacyjny Urzędu Powiatowego, budżet zbiorczy Urzędu Powiatowego, plany kontroli terenowych organow administracji państwowej, ewidencja zasobu archiwum zakładowego - poz. 485-506. Количество единиц506
10/1588/0 Urząd Stanu Cywilnego w Koszwałach 1874 - 1936 169 0 Разверните
akta urodzeń 1874-1914, 41 j.a.; akta małżeństw 1874-1914, 41 j.a.; akta zgonów 1874-1914, 41 j.a. Количество единиц169
10/1589/0 Urząd Stanu Cywilnego w Żuławie 1875 - 1937 167 1381 Разверните
akta urodzeń 1875-1914, 40 j.a.; akta małżeństw 1875-1914, 40 j.a.; akta zgonów 1875-1914, 40 j.a. Количество единиц167
10/1590/0 Urząd Stanu Cywilnego w Łęgowie 1874 - 1938 173 2769 Разверните
akta urodzeń 1874-1914, 40 j.a.; akta małżeństw 1874-1889, 1891-1914, 40 j.a.; akta zgonów 1874-1914, 41 j.a.; duplikaty 1881, 1 j.a. Количество единиц173
10/1591/0 Urząd Stanu Cywilnego w Pruszczu Gdańskim 1874 - 1914 176 0 Разверните
akta urodzeń 1874-1914, 40 j.a.; akta małżeństw 1874-1882, 1884-1914, 40 j.a.; akta zgonów 1874-1904, 1906-1914, 40 j.a., duplikaty 1875-1876, 1979, 1882-1884, 1894, 1898, 8 j.a. Количество единиц130
10/1592/0 Urząd Stanu Cywilnego w Bogatce 1874 - 1914 162 0 Разверните
akta urodzeń 1874-1891, 1893-1908,1914, 39 j.a.; akta małżeństw 1874-1891, 1895-1911, 1913-1914, 37 j.a.; akta zgonów 1874-1914, 41 j.a. Количество единиц120
10/1593/0 Urząd Stanu Cywilnego w Straszynie 1874 - 1914 167 0 Разверните
akta urodzeń 1874-1912, 1914, 40 j.a.; akta małżeństw 1874-1914, 41 j.a.; akta zgonów 1874-1914, 41 j.a. Количество единиц124
10/1594/0 Urząd Stanu Cywilnego w Żukczynie 1874 - 1933 164 811 Разверните
akta urodzeń 1874-1914, 41 j.a.; akta małżeństw 1874-1914, 41 j.a.; akta zgonów 1874-1885, 1887-1914, 40 j.a. Количество единиц164
10/1595/0 Urząd Stanu Cywilnego w Wocławach 1874 - 1937 167 0 Разверните
akta urodzeń 1874-1875, 1877-1914, 40 j.a.; akta małżeństw 1874-1879, 1881-1907,1909-1914, 39 j.a.; akta zgonów 1874-1907, 1909-1914, 39 j.a. Количество единиц167
10/1596/0 Powiatowy Inspektorat Statystyczny w Pruszczu Gdańskim 1956 - 1975 [-1978 ] 39 0 Разверните
0 Количество единиц39
10/1597/0 Zrzeszenie Kaszubsko-Pomorskie w Gdańsku 1948 - 1972 15 0 Разверните
0 Количество единиц15
10/1598/0 Centralny Związek Spółdzielni Budownictwa Mieszkaniowego Oddział w Gdańsku 1954 - 1965 28 0 Разверните
0 Количество единиц28
10/1599/0 Izba Rzemieślnicza w Gdańsku [ 1899 ] 1905 - 1920 0 0 Разверните
Wykazy zakładów rzemieślniczych. Wykazy uczniów, czeladników i mistrzów. Współpraca z władzami powiatowymi i miejskimi w sprawie rozwoju rzemiosła. Egzaminy czeladnicze i mistrzowskie. Nadzór nad kształceniem uczniów. Wysokość zarobków i czas pracy. Spory i zażalenia w sprawie uprawnień produkcyjnych, tytułów mistrzowskich oraz warunków pracy uczniów i czeladników. Количество единиц852
10/1602/0 Wojewódzki Związek Kółek Rolniczych w Gdańsku 1955 - 1975 135 0 Разверните
0 Количество единиц135
10/1607/0 Inspektorat Kontrolno - Rewizyjny w Gdańsku 1951 - 1975 336 0 Разверните
Akta dotyczące organizacji własnej jednostki i jednostek podległych, akty normatywne, zarządzenia wewnętrzne, zarządzenia władz nadrzędnych, zasady i programy szkoleń pracowników, materiały dotyczące rocznych planów kontroli, sprawozdania z działalności Inspektoratu, sprawozdania budżetowe i plany finansowe, analiza skarg i wniosków, normatywy kancelaryjne ( 1951 – 1975, sygn. 1 – 40 ). Akta kontroli i inspekcji przeprowadzonych w IKR, akta kontroli finansowych przeprowadzonych w poszczególnych przedsiębiorstwach, , akta spraw karnych skarbowych ( 1952 – 1975, sygn. 41 – 336 ). Количество единиц336
10/1608/0 Urząd Stanu Cywilnego w Błoniach 1874 - 1914 106 0 Разверните
akta urodzeń 1874-1900, 1903-1914, 36 j.a.; akta małżeństw 1874-1900, 1902, 1905-1907, 33 j.a.; akta zgonów 1874-1914, 36 j.a. Количество единиц105
10/1609/0 Urząd Stanu Cywilnego w Gdańsku 1874 - 1914 1065 0 Разверните
m/akta urodzeń 1874-1914, 458 j.a.; akta małżeństw 1874-1914, 232 j.a.; akta zgonów 1874-1914, 350 j.a.; skorowidze 1900-1914, 1942, 21 j.a.; duplikaty 1888, 1 j.a. Количество единиц1062
10/1610/0 Urząd Stanu Cywilnego w Przegalinie, obecnie część Gdańska 1874 - 1914 122 0 Разверните
akta urodzeń 1874-1888, 1890, 1892-1896, 1898-1914, 38 j.a.; akta małżeństw 1874-1914, 42 j.a.; akta zgonów 1874-1891, 1893-1914, 40 j.a.; dyplikaty 1902, 2 j.a. Количество единиц122
10/1611/0 Urząd Stanu Cywilnego w Stogach, obecnie część Gdańska 1874 - 1945 117 0 Разверните
akta urodzeń 1874-1912, 38 j.a.; akta małżeństw 1874-1912, 36 j.a.; akta zgonów 1874-1912, 38 j.a.; skorowidze 1874-1945, 4 j.a. Количество единиц116
10/1612/0 Urząd Stanu Cywilnego w Kiełpinie Górnym, obecnie część Gdańska 1874 - 1914 121 0 Разверните
akta urodzeń 1874-1914, 41 j.a.; akta małżeństw 1874-1891, 1893-1894, 1896-1914, 39 j.a.; akta zgonów 1874-1914, 41 j.a.; Количество единиц121
10/1613/0 Urząd Stanu Cywilnego w Oruni, obecnie część Gdańska 1874 - 1914 153 0 Разверните
akta urodzeń 1874-1914, 53 j.a.; akta małżeństw 1874-1914, 41 j.a.; akta zgonów 1874-1914, 45 j.a.; indeksy 1905-1914, 11 j.a. Количество единиц152
10/1614/0 Urząd Stanu Cywilnego w Oliwie, obecnie część Gdańska 1874-1914 125 0 Разверните
akta urodzeń 1874-1902, 1904-1906, 1908-1914, 39 j.a.; akta małżeństw 1874-1901, 1903-1914, 41 j.a.; akta zgonów 1874-1914, 41 j.a.; skorowidze 1900-1911, 3 j.a. Количество единиц124
10/1615/0 Urząd Stanu Cywilnego w Oliwie-Leśnictwie, obecnie część Gdańska 1874 - 1914 115 52 Разверните
akta urodzeń 1874-1882, 1884-1912, 1914, 39 j.a.; akta małżeństw 1874-1909, 1911, 37 j.a.; akta zgonów 1874-1901, 1903-1907,1909, 1911, 1913, 1914, 37 j.a. Количество единиц112
10/1617/0 Urząd Stanu Cywilnego w Zaspie, obecnie część Gdańska 1874 - 1914 123 0 Разверните
akta urodzeń 1874-1914, 41 j.a.; akta małżeństw 1874-1894, 1896-1905, 1907-1914, 39 j.a.; akta zgonów 1874-1894, 1896-1914, 40 j.a.; skorowidze 1900-1914, 3 j.a. Количество единиц123
10/1618/0 Urząd Stanu Cywilnego w Łostowicach, obecnie część Gdańska 1874 - 1914 123 0 Разверните
akta urodzeń 1874-1914, 41 j.a.; akta małżeństw 1874-1914, 41 j.a.; akta zgonów 1874-1914, 41 j.a. Количество единиц117
10/1619/0 Urząd Stanu Cywilnego w Wisłoujściu, obecnie część Gdańska 1874 - 1914 112 5133 Разверните
akta urodzeń 1874-1907, 35 j.a.; akta małżeństw 1874-1914, 40 j.a.; akta zgonów 1874-1907, 35 j.a.; duplikaty 1888, 2 j.a. Количество единиц112
10/1620/0 Urząd Stanu Cywilnego w Ujeścisku, obecnie część Gdańska 1874 - 1914 229 6375 Разверните
akta urodzeń 1874-1914, 38 j.a.; akta małżeństw 1874-1914, 37 j.a.; akta zgonów 1874-1913, 36 j.a.; duplikaty 1874-1913, 118 j.a. Количество единиц229
10/1621/0 Urząd Stanu Cywilnego w Cygańskiej Górze, obecnie część Gdańska 1874 - 1943 109 9527 Разверните
akta urodzeń 1874-1911, 35 j.a.; akta małżeństw 1874-1911, 35 j.a.; akta zgonów 1874-1914, 36 j.a.; skorowidze 1874-1943, 4 j.a. Количество единиц110
10/1622/0 Państwowa Opera i Filharmonia Bałtycka w Gdańsku [1947] 1953 - 1993 [2000] 0 0 Разверните
Całość archiwaliów Państwowej Opery i Filharmonii Bałtyckiej w Gdańsku stanowią materiały aktowe, plakaty, afisze, fotografie i druki ulotne. Количество единиц2155
10/1623/0 Państwowy Teatr Lalki i Aktora "Miniatura" w Gdańsku [1948 -] 1953 - 1998 732 0 Разверните
Protokoły z posiedzeń Zarządu, protokoły z posiedzeń Rady Zakładowej i Dyrekcji, regulaminy, statuty, zarządzenia wewnętrzne ( 1951 - 1988, poz. inw. 1 - 10). Rejestry widowisk, raporty z odbytych prób przedstwień, raporty dotyczące sztuk teatralnych, sprawozdania z wykonania planu widowisk i prób ( 1950 - 1989, poz. inw.11 - 42 ). Prace popularyzacyjne, opracowania monograficzne, matryce z symbolami " Miniatury" ( 1961 - 1987, poz. inw.43 - 50 ). Wycinki prasowe i zewnętrzne materiały informacyjne ( 1956 - 1991, poz. inw. 51 - 61 ). Działalność edukacyjna i popularyzatorska: prace i listy dzieci ( 1962 - 1982, poz. inw. 62 - 93 ). Współpraca z krajowymi jednostkami organizayjnymi ( 1950 - 1994, poz. inw. 94 - 135 ). Współpraca artystyczna z zagranicą ( 1957 -1996, poz. inw.136 - 185 ). Kontrola BHP ( 1973, poz. inw. 186 ). Wykazy i listy pracowników, sprawy socjalno - bytowe ( 1951 - 1991, poz. inw. 187 - 191 ). Sprawy dotyczące administrowania budynkiem teatry: ogrzewanie, sprawy sanitarno - porządkowe, remonty ( 1969 - 1981, poz. inw. 192 ). Finanse i księgowość ( 1953 - 1984, poz. inw.193 - 206 ). Powszechna inwentaryzacja środków trwałych ( 1959 - 1962, poz. inw. 207 ). Dokumentacja artystyczna widowisk - teczki widowisk, fotografie, projekty kostiumowe, scenograficzne ( 1948 - 1998, poz. inw. 208 - 732). Количество единиц732
Показывается 1 171 в 1 215 из 4 708 записей.