Fonds number Name of the fonds Date from Date to
Showing 361 to 390 of 1,701 entries.
Fonds number Name of the fonds Border dates Number of
files
Number of scans Unroll
all
65/367/0 Gminna Rada Narodowa w Dębnie Lubuskim 1945-1954 10 0 Unroll
1. Zarząd Gminny i Gminna Rada Narodowa 1947-1949; sygn. 1-3; 3 j.a. – protokoły sesji i posiedzeń Prezydium (1947-1948); budżet gminy na 1950 r. (1949). 2. Prezydium Gminnej Rady Narodowej 1950-1954; sygn. 4-10; 7 j.a. – protokoły sesji i posiedzeń Prezydium (1950-1954); protokoły zebrań wiejskich (1952); budżet gminy (1950-1954). Number of files10
65/368/0 Gminna Rada Narodowa w Mieszkowicach 1945-1954 21 0 Unroll
1. Zarząd Gminny i Gminna Rada Narodowa 1946-1950; sygn. 1-11; 11j.a. – ewidencja radnych i pracowników ZG (1946-1948); protokoły sesji (1946-1949), posiedzeń Prezydium (1947-1949), posiedzeń Zarządu Gminnego (1947-1950); sprawozdania z działalności Rady (1947); zebrania sołtysów (1949-1950); budżet gminy na 1950 r. (1949); wykazy analfabetów (1948); ewidencja ludności (1947); repatriacja ludności niemieckiej (1947). 2. Prezydium Gminnej Rady Narodowej 1950-1954; sygn. 12-21; 10 j.a. – protokoły sesji i posiedzeń Prezydium (1950-1954); protokoły zebrań wiejskich (1952); protokoły kontroli (1951-1953); budżet gminy (1951-1953); sprawozdanie z wykonania budżetu za 1950 r. Number of files21
65/369/0 Gminna Rada Narodowa w Moryniu 1945-1954 32 0 Unroll
1. Zarząd Gminny i Gminna Rada Narodowa 1945-1950; sygn. 1-16; 16 j.a. – ewidencja radnych (1947-1948); protokoły sesji (1947-1948) i komisji Rady (1949-1950); korespondencja w sprawach finansowych (1945-1947); budżet gminy (1945-1950); sprawozdanie z wykonania budżetu za 1946 r.; materiały dotyczące opieki społecznej (1947). 2. Prezydium Gminnej Rady Narodowej 1950-1954; sygn. 17-32; 16 j.a. – protokoły sesji (1950-1954), komisji Rady (1952, 1954) i posiedzeń Prezydium (1951-1952); protokoły zebrań wiejskich (1952); budżet gminy (1951-1954); sprawozdanie z wykonania budżetu za 1950 r.; spis rolny (1953); współzawodnictwo wsi (1952). Number of files32
65/370/0 Gminna Rada Narodowa w Nawodnej 1945-1954 17 0 Unroll
1. Zarząd Gminny i Gminna Rada Narodowa 1945-1950; sygn. 1-6; 6 j.a. – protokoły sesji i posiedzeń Prezydium (1947-1948); protokoły kontroli Rady (1947-1950); budżet gminy (1945-1946, 1950). 2. Prezydium Gminnej Rady Narodowej 1950-1954; sygn. 7-17; 11 j.a. – protokoły sesji i posiedzeń Prezydium (1950-1954); protokoły zebrań wiejskich (1952); protokoły kontroli (1952-1954); budżet gminy (1950-1953). Number of files17
65/371/0 Gminna Rada Narodowa w Trzcińsku Zdroju 1945-1954 19 0 Unroll
1. Zarząd Gminny i Gminna Rada Narodowa 1945-1950; sygn. 1-7; 7 j.a. – protokoły sesji (1948); budżet gminy (1945-1946, 1949-1950). 2. Prezydium Gminnej Rady Narodowej 1950-1954; sygn. 8-19; 12 j.a. – protokoły sesji i posiedzeń Prezydium (1950-1954); księga uchwał Rady (1950); protokoły zebrań wiejskich (1952); budżet gminy (1951, 1954). Number of files19
65/372/0 Gminna Rada Narodowa w Warnicy 1945-1954 10 0 Unroll
1. Zarząd Gminny i Gminna Rada Narodowa 1947-1949; sygn. 1-3; 3 j.a. – ewidencja radnych (1948); protokoły sesji (1947-1948); budżet gminy na 1950 r. 2. Prezydium Gminnej Rady Narodowej 1950-1954; sygn. 4-10; 7 j.a. – protokoły sesji i posiedzeń Prezydium (1950-1954); protokoły zebrań wiejskich (1952); budżet gminy (1951-1953). Number of files10
65/373/0 Starostwo Powiatowe Szczecińskie 1945-1950 227 0 Unroll
1. Referat Ogólno-Organizacyjny 1946-1950, sygn. 1-59; 59 j.a. - organizacja Starostwa (1946-1950); protokoły zebrań, zjazdów, narad wójtów i burmistrzów (1948); organizacja uroczystości w powiecie (1948); akcje społeczne (1949); opis powiatu (1948); protokoły kontroli Starostwa (1948-1950); raporty sytuacyjne (1946-1949); sprawozdania dotyczące ludności (1946-1949), rolnictwa (1946-1949), przemysłu, rzemiosła (1947); oddłużanie wsi (1949-1950); akcja siewna i żniwna (1948-1949); podział administracyjny powiatu (1947-1948); zmiany nazw miejscowości (1947-1948); monografia powiatu (1948); roki urzędowe (1948); akty uznania obywatelstwa polskiego (1946-1948). 2. Referat Budżetowo-Gospodarczy 1946-1949, sygn. 60-65; 6 j.a.- budżety zarządów gminnych i miejskich (1947-1949); wykaz pracowników Starostwa (1946); kredyty (1946). 3. Referat Osiedleńczy 1946-1949, sygn. 66-117; 52 j.a.- zarządzenia dotyczące spraw osiedleńczych (1946); osadnictwo wojskowe (1946); wnioski o przyznanie praw własności (1946); raporty sytuacyjne (1947); sprawozdania Komisji Wnioskowej (1946-1947); protokoły posiedzeń Powiatowej Komisji Rolnej (1946-1947); sprawozdania dotyczące akcji osiedleńczej; akcja spółdzielczo-parcelacyjna (1946-1947); wykazy osadników (1947); wnioski o przydzielenie obiektów rolnych (1947); osadnictwo nierolnicze (1946-1948); protokoły kontroli przebiegu akcji osiedleńczej (1947-1948); opieka nad osadnikami (1947-1948); protokoły posiedzeń Wojewódzkiej Komisji Klasyfikacyjno-Szacunkowej (1948); uwłaszczenie nierolnicze (1948); protokoły wprowadzenia na gospodarstwa rolne (1947-1948); wysiedlanie Niemców (1948). 4. Referat Ruchu Drogowego 1947-1948, sygn. 118-119; 2 j.a.- okólniki i zarządzenia dotyczące komunikacji samochodowej (1947); sprawozdania z działalności Referatu (1947-1948). 5. Referat Aprowizacji i Handlu 1945-1948; sygn. 120-135; 16 j.a.- zarządzenia i okólniki w sprawach aprowizacji i handlu (`1945-1946); protokoły narad w sprawie obiektów przemysłu rybnego w Nowym Warpnie (1945-1946); wykazy przedsiębiorstw handlowych (1947-1948); sprawozdania dotyczące cen (1947-1948), rynku (1947-1947), rolnictwa (1946-1948); sprawozdania Powiatowej Komisji Kontroli Cen (1947). 6. Referat Opieki Społecznej 1945-1950, sygn. 136-155; 20 j.a.- zarządzenia dotyczące opieki społecznej (1945-1946); wykazy osób potrzebujących opieki (1945-1946); wykazy repatriantów; nadzór nad działalnością instytucji i organizacji społecznych w zakresie opieki społecznej (1948); nadzór nad działalnością domów opieki społecznej (1947), żłobków, domów noclegowych (1948); działalność komitetów opieki społecznej w powiecie (1947-1949); sprawozdania z zakresu opieki społecznej (1948); nadzór nad działalnością referatów opieki społecznej w zarządach miast i gmin (1948-1950). 7. Referat Budownictwa 1946-1950, sygn. 156-181; 26 j.a.- nadzór nad zakładami użyteczności publicznej (1946); grobownictwo wojenne (1946); wykazy cmentarzy i grobów (1947); sprawozdania z odbudowy (1947-1948); nadzór nad zielenią publiczną (1947); odbudowa budynków mieszkalnych, użyteczności publicznej – przedszkoli, urzędów w powiecie (w tym Urzędu Wojewódzkiego) (1946-1950); wnioski o włączenie do planów inwestycyjnych (1949-1950). 8. Referat Pomiarów 1947-1948, sygn. 182-184; 3 j.a.- sprawozdania z wykonanych prac pomiarowych (1947); projekty planów zabudowy osiedli wiejskich (1947); wyciągi z matrykuły podatku gruntowego (1948). 9. Referat Rolnictwa i Reform Rolnych 1946-1949, sygn. 185-204; 20 j.a.- zarządzenia i okólniki w sprawach rolnictwa (1947); sprawozdania dotyczące rolnictwa (1946-1948), rybołówstwa, akcji zarybieniowych; osadnictwo miejskie (1947); materiały dotyczące parcelacji i osadnictwa (1947-1949); regulacja tytułów własności (1947-1949); przekazywanie majątków; inwentaryzacja nieruchomości PFZ (1948); umowy dzierżawne (1948). 10. Referat Zdrowia 1947, sygn. 205; 1 j.a.- przepisy i zarządzenia dotyczące opieki lekarskiej (1947). 11. Referat Kultury i Sztuki 1946-1949, sygn. 206-218, 226; 14 j.a.- przepisy i zarządzenia dotyczące spraw kultury (19476-1948); materiały dotyczące organizacji czytelnictwa (1947), amatorskiego ruchu teatralnego (1947), życia muzycznego (1947), ochrony zabytków (1947); plany i sprawozdania z działalności referatu (1946-1949). 12. Referat Społeczno-Polityczny 1947-1950, sygn. 219-225; 7 j.a.- nadzór nad działalnością ochotniczych straży pożarnych (1947), Robotniczego Towarzystwa Przyjaciół dzieci w Nowym Warpnie (1947), Powiatowego Związku Gminnych Spółdzielni (1949), Związku Samopomocy Chłopskiej (1949); poświadczenia obywatelstwa (1948); protokoły konferencji burmistrzów, wójtów i sekretarzy gmin (1950). 13. PRZES.236/2010; 1949-1950; sygn. 227; 1 j.a - rejestr wydanych dowodów osobistych. Number of files227
65/374/0 Wydział Powiatowy i Powiatowa Rada Narodowa w Szczecinie 1946-1950 67 0 Unroll
1. Powiatowa Rada Narodowa w Szczecinie 1946-1950; sygn. 1-38 (sygn. 20a), 63-66; 43 j.a. - protokoły sesji (1946-1948, 1950), organizacja Rady (1946-1949), protokoły posiedzeń komisji Rady i protokoły przeprowadzonych przez komisje kontroli (1948-1950), protokoły posiedzeń Prezydium PRN (1946-1948), wykazy radnych (1947-1949), sprawozdania z działalności PRN (1947, 1949), sprawozdania przesyłane do wiadomości PRN, protokoły kontroli PRN (1947), organizacja i nadzór nad działalnościa rad niższych stopni (1946-1949), księgi uchwał PRN (1947-1948, 1950). 2. Wydział Powiatowy w Szczecinie 1947-1950; sygn. 39-62; 24 j.a. - protokoły posiedzeń Wydziału Powiatowego (1948), sprawozdania z działalności (za 1948 r.), protokoły zebrań i narad burmistrzów i wójtów (1948-1949), sprawozdania z uroczystości na terenie powiatu (1949), wnioski o odznaczenia (1949), budżet Wydziału (na 1948-1949), materiały dotyczące pomocy finansowej dla Nowego Warpna (1947-1948), budżety zarządów miejskich i gminnych powiatu (1949-1950), planowanie inwestycji w powiecie (1949-1950), pomoc stypendialna (1949), rolnictwo (1949), przemysł (1947-1949), elektryfikacja powiatu, melioracja (1947-1949), budowa dróg i mostów (1949-1950), protokoły kontroli zarządów miejskich i gminnych przeprowadzone przez pracowników Wydziału (1947), zmiana granic gmin (1949). Number of files67
65/375/0 Gminna Rada Narodowa w Dobrej 1945-1954 52 0 Unroll
1. Zarząd Gminny i Gminna Rada Narodowa 1945-1950; sygn. 1-12; 12 j.a. – protokoły sesji (1947-1950), posiedzeń Prezydium (1948); kontrole ZG (1948); budżet gminy (1948, 1950); rejestr mieszkańców gminy (1945-1950); ewidencja ludności (1946-1950); repatriacja obywateli niemieckich (1946-1947). 2. Prezydium Gminnej Rady Narodowej 1950-1954; sygn. 13-51; 39 j.a. – skargi i zażalenia mieszkańców (1954); podział administracyjny gminy (1952, 1954); materiały z wyborów do rad narodowych (1954); organizacja PGRN (1952, 1954); protokoły sesji, komisji i posiedzeń Prezydium (1950-1954); ewidencja radnych (1952, 1954); protokoły zebrań wiejskich (1952, 1954); organizacja rzemiosła w gminie (1954); protokoły przekazania znaków geodezyjnych (1954); budżet gminy (1950-1954) i sprawozdania z jego wykonania (za 1953 r.); działalność oświatowa w gminie (1954); rejestry pomiarowo-klasyfikacyjne gruntów gromady Buk (1950); plany dotyczące kontraktacji produkcji roślinnej i hodowli zwierząt (1954) oraz sprawozdania z ich realizacji (1953-1954); sprawozdania z walki z chorobami zakaźnymi w gminie (1954). 3. PRZES. Nr 235/2010; 1948-1951; syg. 52; 1 j.a. - księga kontroli ruchu ludności - rejestr osób opuszczających gminę. Number of files52
65/376/0 Gminna Rada Narodowa w Dołujach 1945-1954 48 0 Unroll
1. Zarząd Gminny i Gminna Rada Narodowa 1945-1949; sygn. 1-13; 13 j.a. – ewidencja pracowników ZG (1945-1947); raporty sytuacyjne (1946, 1948-1949); sprawozdania dotyczące rolnictwa (1948); wykazy osób posiadających gospodarstwa rolne w gromadach Dołuje i Mierzyn (1949); ewidencja ludności i wykazy obywateli niemieckich (1947-1948); osadnictwo na terenie gminy (1948). 2. Prezydium Gminnej Rady Narodowej 1950-1954; sygn. 14-48; 35 j.a. – sprawy kancelaryjno-archiwalne (1952, 1954); protokoły posiedzeń Gminnej Komisji Podziału Administracyjnego (1954); protokoły sesji, komisji i posiedzeń Prezydium (1950-1954); sprawozdania z działalności rady (1950, 1954); protokoły zebrań wiejskich (1950, 1954); protokoły przekazania znaków geodezyjnych (1954); budżet gminy (1951-1954); sprawozdania z rolnictwa (1951-1953), z zagospodarowania odłogów (1951). Number of files48
65/377/0 Gminna Rada Narodowa w Jasienicy 1945-1954 34 0 Unroll
1. Zarząd Gminny i Gminna Rada Narodowa 1946-1950; sygn. 1-14 i 29-30; 16 j.a. – organizacja Rady (1948); sprawozdania z działalności Rady (1947-1950); ewidencja pracowników ZG (1947-1950); protokoły sesji (1947-1950), Prezydium (1947-1950) i Zarządu Gminnego (1948, 1950); protokoły zebrań wiejskich (1946-1950); protokoły kontroli ZG (1948-1949); raporty sytuacyjne (1949); wnioski o włączenie do planu inwestycyjnego (na 1949 r.); ewidencja ludności (1946-1950); wykazy obywateli niemieckich (1946). 2. Prezydium Gminnej Rady Narodowej 1950-1954; sygn. 15-28 i 31; 15 j.a. – protokoły sesji i posiedzeń Prezydium (1950-1954); protokoły zebrań wiejskich (1949-1951); ewidencja ludności (1953); budżet gminy (1950-1954); plany dostaw zbóż (na 1950 r.); sprawozdania z akcji siewnych i żniwnych w gminie (1952). 3. PRZES. Nr 236/2010; 1946-1951; sygn. 32-34; 3 j.a. - spisy ludności w poszczególnych gromadach gminy (1947-1948), księgi kontroli ruchu ludności - rejestry osób opuszczających gminę (1946-1951) oraz przybywających do gminy (1946-1947). Number of files34
65/378/0 Gminna Rada Narodowa w Kołbaskowie 1945-1954 51 0 Unroll
1. Zarząd Gminny i Gminna Rada Narodowa 1948- sygn. 1; 1 j.a. – protokoły zebrań sołtysów (1948). 2. Prezydium Gminnej Rady Narodowej 1950-1954; sygn. 2-51; 50 j.a. – sprawy kancelaryjno-archiwalne (1951-1954); protokoły posiedzeń Gminnej Komisji Podziału Administracyjnego (1954); nazwy miejscowości, spisy placów i ulic (1951); protokoły sesji, komisji i posiedzeń Prezydium (1950-1954); ewidencja i sprawy osobowe radnych (1951, 1953); sprawozdania z działalności Rady (1951-1954); plany pracy PGRN (1952-1953); protokoły zebrań wiejskich (1951, 1954); szkolenia sołtysów (1952); protokoły posiedzeń Zespołu Gminnego (1952-1953); rejestr spraw karno-administracyjnych (1949-1952); ewidencja ludności (1949-1951); działalność partii politycznych w gminie (1954); budżet gminy (1951-1953); organizacja Referatu Wojskowego (1949-1954); plany i sprawozdania dotyczące rolnictwa (1950-1954); podania mieszkańców dotyczące otrzymania, zamiany i dzierżawy gruntów i budynków (1950-1951); korespondencja dotycząca spraw lokalowych , dzierżawy budynków, nieruchomości oraz podatków (1951); protokoły z dokonania komisyjnych przetargów zbóż, umowy dzierżawne (1952). Number of files51
65/379/0 Gminna Rada Narodowa w Tanowie 1945-1954 34 0 Unroll
1. Zarząd Gminny i Gminna Rada Narodowa 1946-1950; sygn. 1-13; 13 j.a. – protokoły sesji, komisji i Prezydium (1946-1950); protokoły posiedzeń Zarządu Gminnego (1946); zebrania wiejskie (1946-1947, 1950); wykazy gospodarstw rolnych (1946); wykazy osadników (1946); spisy rolne (1947); sprawozdania z realizacji podatku gruntowego (1948); protokoły wprowadzenia na gospodarstwa rolne (1949); oświata na terenie gminy (1946, 1948-1951); ochrona porządku i bezpieczeństwa publicznego (1946). 2. Prezydium Gminnej Rady Narodowej 1950-1954; sygn. 14-34; 21 j.a. – sprawy kancelaryjno-archiwalne (1950, 1952); organizacja Rady (1948, 1953-1954); protokoły sesji, komisji i posiedzeń Prezydium (1950-1954); ewidencja radnych (1950, 1953); sprawozdania z działalności Rady (1950-1952, 1954); protokoły kontroli (1949-1952); protokoły zebrań wiejskich (1951-1954); protokoły posiedzeń Zespołu Gminnego (1953); protokoły narad (1954); materiały z wyborów do rad narodowych (1954); budżet gminy (1951-1953); ewidencja odłogów w gminie (1953). Number of files34
65/383/0 Najwyższa Izba Kontroli, Delegatura w Szczecinie 1945-2011 0 0 Unroll
1. INWENTARZ KSIĄŻKOWY sygn. 1-7315 Dokumentacja organizacyjno-administracyjna NIK 1946 – 1987;761 j.a. I. Organizacja i zarządzanie 1946–1979; 306 j.a. 1. Organy kolegialne NIK 1958-1978 – protokoły posiedzeń i uchwały Kolegium Delegatury NIK w Szczecinie 2. Organizacja NIK 1946-1986 – zarządzenia wewnętrzne Prezesa Delegatury NIK, zarządzenia oraz instrukcje władz nadrzędnych dotyczące organizacji NIK oraz poszczególnych departamentów i zespołów kontrolnych. 3. Konferencje, narady 1951-1986 4. Sprawozdania z działalności 1950-1952, 1959-1989 – sprawozdania z działalności szczecińskiej Delegatury oraz poszczególnych departamentów jak i zespołów kontrolnych NIK. 5. Sprawozdania finansowe 1961-1976 –plany finansowe i sprawozdania finansowe Delegatury. 6. Współpraca 1966-1985 – informacje dotyczące współpracy m.in.. z władzami partyjnymi, prokuraturą i innymi organami ścigania, ze związkami zawodowymi. 7. Kontrole Delegatury 1952-1985 – zachowane tu materiały dotyczą działalności kontroli wewnętrznej w Delegaturze NIK. 8. Skargi i wnioski 1968-2005 - akta kontroli podejmowanych w odpowiedzi na skargi obywateli. Ewidencja skarg. 9. Wydawnictwa, popularyzacja 1959-1997; – wycinki prasowe dotyczące działalności NIK oraz biuletyny informacyjne NIK. 10. Związki zawodowe i samorząd pracowniczy 1972-1991 11. Archiwum zakładowe 1950-1975. II. Kadry 1966 – 1985; 11 j.a. 1. Zatrudnianie 1969-1977 – sprawozdania i analizy ze stanu zatrudnienia w Delegaturze NIK w Szczecinie. 2. Szkolenie i doskonalenie zawodowe 1966-1968, 1977-1978 -informacje i analizy dotyczące organizowanych przez Delegaturę szkoleń pracowników. 3. Ocena kadry pracowniczej 1984-1985. III. Działalność kontrolna 1946 – 1998; 444 j.a. 1. Ewidencja kontroli 1946-1956, 1961, 1966-1972; 2. Tematyka, plany i programy kontroli 1953-1986–zbiorcze plany kontroli Delegatury oraz plany i programy kontroli poszczególnych zespołów kontrolnych. 3. Informacje o wynikach kontroli 1958-1998 – zbiorcze sprawozdania o wynikach kontroli przeprowadzanych przez Delegaturę NIK. 4. Sprawy kierowane do organów ścigania 1955-1967 – tu znajdują się informacje o sprawach, które w wyniku kontroli zostały skierowane do organów ścigania. 5. Opinie i analizy NIK 1952, 1958-1979 – znajdują się tu uwagi do wojewódzkiego budżetu i planu gospodarczego oraz uwagi do sprawozdań z ich wykonania. Są także analizy protokołów sesji i posiedzeń prezydiów rad narodowych różnych szczebli - najwięcej jest analiz protokołów sesji Wojewódzkiej Rady Narodowej w Szczecinie, są analizy protokołów posiedzeń Wojewódzkich Zespołów Poselskich oraz uwagi Delegatury dotyczące działalności urzędów administracji państwowej. 6. Uwagi NIK do budżetów i planów gospodarczych 1957-1976, 1985-1987 – są to uwagi NIK do budżetów i planów gospodarczych Państwa i sprawozdań z ich wykonania. 7. Sprawozdania z działalności kontrolnej NIK 1949, 1954-1977 – zachowany tu materiał to zarówno zbiorcze sprawozdania z działalności kontrolnej NIK jak i sprawozdania poszczególnych departamentów i zespołów kontrolnych. Dokumentacja przeprowadzonych kontroli 1945 – 1994;6554 j.a. I. Sprawozdania i raporty sytuacyjne 1945; 47 j.a.; II. Administracja państwowa 1949 – 1992; 362 j.a. – zachowane tu jednostki pokazują działalność administracji państwowej na terenie województwa szczecińskiego i od 1976 r. gorzowskiego - szczebel wojewódzki (1949-1992), powiatowy (1951-1975), miejski (1978-1986);miejsko-gminny (1977-1988), gromadzki/gminny (1949-1988), wnioski i postulaty wyborców (1955-1978), skargi i wnioski (1958-1979), akcja osiedleńcza (1948-1957), funkcjonowanie urzędów (KPA) (1955-1968), kontrole instruktażowo-pokazowe (komisje kontroli społecznej) (1951-1958), działalność rad narodowych i ich komisji (1950-1969), urzędy stanu cywilnego (1961-1974), zatrudnianie i wynagradzanie (1951-1988), nadzór właścicielski (1968-1986), aktywizacja gospodarcza miast i wsi (1955-1986), kontrole skargowe (1954-1977), inne kontrole (1959-1980). III. Przemysł 1950 – 1991; 217 j.a. - przemysł terenowy, przedsiębiorstwa przemysłu terenowego, przedsiębiorstwa przemysłowe, zdolność produkcyjna, inwestycje w przemyśle, gospodarka maszynami i urządzeniami w przemyśle, zatrudnianie i wynagradzanie, zaopatrzenie przemysłu, postęp techniczny w przemyśle, dzielnice przemysłowo-składowe, koszty produkcji, kontrole skargowe, inne kontrole. IV. Budownictwo 1950 – 1996; 582 j.a.- przedsiębiorstwa budowlane, biura projektów, gospodarka terenami, produkcja budowlano-montażowa, geodezja, budownictwo indywidualne, budownictwo mieszkaniowe, budownictwo towarzyszące, budownictwo przemysłowe, samowola budowlana, rozbudowa miast Szczecin, Świnoujście, materiały budowlane, maszyny budowlane, finansowanie budownictwa, zatrudnianie i wynagradzanie, kontrole skargowe, inne kontrole. V. Rolnictwo 1949-1995; 1752 j.a. - państwowe gospodarstwa rolne, kółka rolnicze, rolnicze spółdzielnie produkcyjne, rolnictwo indywidualne, produkcja zwierzęca, produkcja roślinna, hodowla, rybactwo, sadownictwo i ogrodnictwo, akcje siewne, akcje żniwne, akcje jesienne, inne prace sezonowe, wykopki, akcje przeciwstonkowe, skup i obowiązkowe dostawy, magazynowanie płodów rolnych, środki produkcji, sprzęt rolniczy, produkcja i wykorzystanie pasz, melioracje, weterynaria, gospodarowanie ziemią, inwestycje rolne, elektryfikacja rolnictwa, służba rolna i doradztwo rolne, usługi dla rolnictwa, zaopatrzenie rynku wiejskiego, agrominimum, spółki wodne, rolne przedsiębiorstwa przemysłowe, nawozy i środki ochrony roślin, deszczownie, zatrudnienie i wynagrodzenia, kontrole skargowe, inne kontrole. VI. Rybołówstwo 1950 – 1988; 39j.a. - administracja rybołówstwa, instytucje i przedsiębiorstwa, flota rybacka, przetwórstwo rybne, finansowanie rybołówstwa. VII. Leśnictwo 1949 – 1989; 79 j.a. - przedsiębiorstwa i instytucje, zalesianie i odnowa drzewostanu, szkółki leśne, ochrona zasobów leśnych, gospodarowanie drewnem, łowiectwo, inwestycje leśne, mechanizacja leśnictwa, transport leśny, zatrudnianie, wynagradzanie i sprawy bhp, finanse leśnictwa. VIII. Gospodarka morska 1950 – 1978; 47 j.a. - administracja morska, transport morski i śródlądowy, żegluga rzeczna i przybrzeżna, port, stocznie morskie i rzeczne, usługi morskie i portowe. IX. Transport i drogownictwo, łączność1950 – 1994; 175 j.a. - transport kolejowy, transport samochodowy, transport lotniczy, drogownictwo, łączność, poczta, telekomunikacja, zatrudnianie i wynagradzanie, inwestycje drogowe, inne kontrole, kontrole skarbowe. X. Handel 1950 – 1991; 477 j.a. - przedsiębiorstwa handlowe, organizacja handlu wewnętrznego, inspekcja handlowa, demonopolizacja, handel prywatny, system agencyjny i komisowy, zaopatrzenie w artykuły spożywcze, zaopatrzenie w warzywa i owoce, zaopatrzenie w odzież i obuwie, zaopatrzenie w meble i sprzęt gospodarstwa domowego, zaopatrzenie w artykuły chemiczne, zaopatrzenie w opał, zaopatrzenie w inne artykuły, reglamentacja towarów, sprzedaż pozarynkowa, ceny, obsługa klienta - reklamacje, prawa konsumenta, inwestycje w handlu, sezon turystyczny, import-eksport, zatrudnianie i wynagradzanie, kontrole skargowe, inne kontrole. XI Usługi 1951 – 1991; 234 j.a. - przedsiębiorstwa i zakłady usługowe, usługi dla ludności, drobna wytwórczość, zaopatrzenie materiałowe, ceny, gastronomia, kontrole skargowe, inne kontrole. XII. Gospodarka komunalna 1951 – 1993; 162 j.a. - przedsiębiorstwa i zakłady gospodarki komunalnej, infrastruktura komunalna, inwestycje, postęp techniczno-organizacyjny, zaopatrzenie w energię elektryczną, zaopatrzenie w wodę, zaopatrzenie w gaz, oczyszczalnie ścieków, komunikacja miejska, akcje zimowe, kontrole skargowe. XIII. Gospodarka mieszkaniowa 1951 – 1992; 232 j.a. - instytucje i przedsiębiorstwa gospodarki mieszkaniowej, gospodarowanie zasobami mieszkaniowymi, koszty utrzymania budynków mieszkalnych, osiedla mieszkaniowe, sprzedaż nieruchomości, przydziały mieszkań i domów, eksploatacja, konserwacja i remonty mieszkań, opłaty mieszkaniowe, administracja budynków, kontrole skargowe. XIV. Nauka i rozwój techniki 1961 – 1988; 20 j.a. - badania naukowe, rozwój techniki, inne kontrole. XV. Oświata i wychowanie 1949 – 1992; 273 j.a. - administracja oświatowa, przedszkola, placówki oświatowo-wychowawcze, szkolnictwo podstawowe, szkolnictwo średnie, szkolnictwo zawodowe, szkolnictwo artystyczne, szkolnictwo wyższe, szkolnictwo specjalne, kadry nauczycielskie i oświatowe, doskonalenie zawodowe nauczycieli, Społeczny Fundusz Budowy Szkół, inwestycje szkolne, pomoce naukowe, reformy szkolne, szkolnictwo przyzakładowe, finansowanie oświaty, komitety rodzicielskie, kontrole skargowe, inne kontrole. XVI. Kultura i sztuka 1950 – 1991; 79 j.a. - instytucje i jednostki kultury i sztuki, towarzystwa kulturalne, obrót dobrami kultury, ochrona i konserwacja zabytków, czytelnictwo, kinematografia, radio i telewizja, fundusz rozwoju kultury, zatrudnianie i wynagradzanie, finansowanie kultury i sztuki, kontrole skargowe, inne kontrole. XVII. Ochrona zdrowia 1950 – 1994; 382 j.a. - szpitale, przychodnie, zakłady opieki zdrowotnej, administracja służby zdrowia, opieka zdrowotna dzieci i młodzieży, szkolna służba zdrowia, otwarta opieka zdrowotna, lecznictwo stomatologiczne, choroby weneryczne, zwalczanie alkoholizmu, zaopatrzenie w leki, krwiodawstwo, uzdrowiska, pogotowie ratunkowe, finansowanie służby zdrowia, opłaty za leczenie, służby sanitarno-epidemiologiczne, stan sanitarny, kadry służby zdrowia, inwestycje w służbie zdrowia, kontrole skargowe, inne kontrole. XVIII. Opieka społeczna 1951 – 1990; 78 j.a- jednostki i instytucje pomocy społecznej, opieka nad osobami starszymi, domy dziecka, inwestycje, kontrole skargowe. XIX. Sport 1952 – 1990; 34 j.a. - kluby sportowe, sport masowy, sport dzieci i młodzieży, finansowanie sportu, sport wiejski, inwestycje, inne kontrole. XX. Turystyka, wypoczynek, rekreacja 1951 – 1991; 85 j.a. - organizacje i towarzystwa turystyczne, biura podróży, ośrodki wypoczynkowe i wczasowe, hotelarstwo, kolonie i akcje letnie, baza turystyczna, obsługa ruchu turystycznego, turystyka zagraniczna, świetlice, inwestycje, ceny, ogródki działkowe, fundusz wczasów pracowniczych, kontrole skargowe, inne kontrole. XXI. Wymiar sprawiedliwości 1950 – 1967; 17 j.a. - jednostki wymiaru sprawiedliwości, biegli sadowi, egzekucja sadowa, XXII. Bezpieczeństwo i porządek publiczny 1950 – 1994; 135 j.a. - nadużycia gospodarcze, milicja obywatelska, policja, orzecznictwo karno-administracyjne, straż pożarna, bezpieczeństwo przeciwpożarowe, bezpieczeństwo na drogach, zabezpieczenie mienia społecznego, estetyzacja miast i gmin, inne kontrole. XXIII. Organizacje polityczne, społeczne, związki zawodowe 1950 – 1988; 56 j.a. - organizacje społeczne, Powszechna Organizacja Służba Polsce, Związek Inwalidów Wojennych, ZBOWiD, zatrudnianie i wynagradzanie, samorząd robotniczy, związki zawodowe, kontrole skargowe. XXIV. Finanse 1947 – 1991; 330 j.a. - finanse publiczne, administracja skarbowa, spółdzielnie oszczędnościowo-pożyczkowe, banki, kasy spółdzielcze, podatki i opłaty, orzecznictwo karno-skarbowe, dotacje budżetowe, komisje podatkowe, dyscyplina budżetowa, rewizje finansowo-księgowe, kredytowanie gospodarki, kredytowanie rolnictwa, polityka cenowo-dochodowa i pieniężno-kredytowa, program oszczędnościowy i antyinflacyjny, wymiana monetarna, inne kontrole. XXV. Ubezpieczenia 1950 – 1991; 49 j.a. - ubezpieczenia społeczne, świadczenia społeczne, składki ubezpieczeniowe, ubezpieczenia społeczne rolników, kontrole skargowe. XXVI. Spółdzielczość 1951 – 1993; 82 j.a. - spółdzielczość pracy, spółdzielczość gminnych spółdzielni "Samopomoc Chłopska", spółdzielnie spożywców "Społem", spółdzielnie budownictwa mieszkaniowego, spółdzielnie mleczarskie, spółdzielnie inwalidów, spółdzielnie rękodzieła ludowego i artystycznego, kontrole skargowe. XXVII. Ochrona środowiska 1959 – 1993; 107 j.a. - ochrona środowiska naturalnego, ochrona wód i prawo wodne, ochrona jeziora Miedwie, ochrona pasa nadmorskiego, finansowanie ochrony środowiska, inwestycje ochrony środowiska. XXVIII. Zatrudnianie, wynagradzanie, szkolenia, bhp 1952 – 1990; 144 j.a. - zatrudnianie, wynagradzanie, szkolenia, bezpieczeństwo i higiena pracy, dyscyplina pracy, kwalifikacje zawodowe, warunki pracy. XXIX. Kontrole – różne 1950 – 1991; 278 j.a. - ochrona tajemnicy państwowej i służbowej, działalność inspekcji i kontroli wewnętrznej, obsługa prawna jednostek, rzetelność sporządzania sprawozdań, gospodarka surowcami wtórnymi, gospodarka odpadami i złomem, gospodarka paliwami, koordynacja terenowo-branżowa, roszczenia odszkodowawcze, majątek trwały, spółki prawa handlowego, magazyny interwencyjne, programy antyinflacyjne i oszczędnościowe, Szczecińska Gra Liczbowa "Gryf", czyny społeczne, inne kontrole. 2. AKCESJA nr 2417/2008; 1949-2002; sygn. 7316-9051; 1735 j.a. 1. Dokumentacja organizacyjno-administracyjna NIK 1949-2002; 21 j.a. - skorowidz zarządzeń, okólników, pism okólnych oraz instrukcji NIK (1949-1954), sprawy lokalowe Delegatury NIK (1956-1965), normatywy kancelaryjno-archiwalne (1960, 1962, 1978, 1990), protokoły kontroli Delegatury NIK (1967-1972), karty ewidencyjne kontroli (1980-2001), współpraca Delegatury NIK z innymi organami kontroli (1983), plany pracy Delegatury (na lata 1987-1991), sprawozdania z działalności Delegatury (za lata 1986-1991), protokoły narad pracowników (1978-1989), sprawozdania z poszczególnych kontroli 2. Dokumentacja przeprowadzonych kontroli 1991-2000; 1714 j.a. - materiały z kontroli poszczególnych jednostek organizacyjnych. 3. AKCESJA nr 3135/2012; 2000-2008; 584 j.a. - dokumentacja z przeprowadzonych kontroli w latach 2000-2001 w poszczególnych jednostek organizacyjnych. 4. AKCESJA nr 3952/2017; 2002-2011; 2013 j.a.; sygn. 9636-11648 - dokumentacja z przeprowadzonych kontroli w poszczególnych jednostkach organizacyjnych. Number of files11648
65/384/0 Powszechny Zakład Ubezpieczeń, Oddział Okręgowy w Szczecinie 1945-1994 0 0 Unroll
I. AKCESJA nr 828/1988; 1947-1962; 15 j.a. - zarys historii PZU Oddział Wojewódzki w Szczecinie w latach 1945-1960; zarządzenia i wytyczne Centrali PZUW i PZU (1947-1960), sprawozdania z kontroli Inspektoratów (1959-1962), zbiorcze i jednostkowe sprawozdania rachunkowe (1953-1955). II. AKCESJA nr 1282/1996; 1957-1994; 133 j.a. - organizacja oddziałów okręgowych (1975-1988), protokoły narad (1982-1986), stan zatrudnienia w Oddziale (1985-1986, 1992), spisy zdawczo-odbiorcze akt do archiwum i protokoły brakowania akt (1962-1991), plan kontroli i rewizji Oddziału Okręgowego PZU i sprawozdania z jego wykonania (1970-1974), protokoły kontroli Inspektoratów PZU (1966-1991), protokoły kontroli Oddziału Wojewódzkiego PZU (1967-1980), zbiorcze i jednostkowe bilanse (1979-1991), sprawozdania z działalności Inspektoratów ((1979, 1991), sprawozdania z wykonania planu kosztów (1978-1991, 1993), sprawozdania z wykonania środków funduszu prewencyjnego (1977-1985, 1987, 1990), sprawozdania ze stanu i ruchu środków trwałych (1977, 1979-1991), zestawienia regresów (1979-1982, 1984, 1987, 1990-1991), sprawozdania z działalności inwestycyjnej (1982-1984), sprawozdania z zatrudnienia i wynagrodzeń (1978-1979, 1982-1988, 1993), sprawozdania z działalności socjalnej (1977-1991), sprawozdania z gospodarki funduszem mieszkaniowym (1977-1991), analizy stanu szkodowości w obowiązkowych i dobrowolnych ubezpieczeniach (1978-1980). III.AKCESJA nr 3930/2017; [1930] 1945-1963 - akta osobowe pracowników zwolnionych. Number of files373
65/385/0 Archiwum Państwowe w Szczecinie 1945-2003 0 0 Unroll
Organizacja AP (1945-1999), Dziennik archiwum szczecińskiego (1945-1950), organizacja jednostek podległych (1950-1968), protokoły posiedzeń aktywu doradczego (1970-1974), protokoły posiedzeń Komisji Brakowania Akt (1949-1977), protokoły posiedzeń i materiały na Komisję Metodyczną przy Archiwum (1951-1999), udział w krajowych i zagranicznych konferencjach archiwalnych (1947-1999), protokoły narad pracowniczych i odpraw kierowników (1951-1988), zarządzenia i okólniki własne i władz nadrzędnych (1945-1998), plany perspektywiczne i wieloletnie działalności Archiwum i sprawozdania z ich wykonania (za lata 1953-1965, 1966-1970, 1971-1975, 1976-1980, 1981-1985, 1985-1990), roczne plany pracy Archiwum i sprawozdania z ich wykonania (1945-2000), sprawozdania statystyczne i opisowe z zatrudnienia i funduszu płac (za lata 1949-1990), współpraca zagraniczna (1960-1994), protokoły kontroli Archiwum (1946-1961, 1970, 1974), sprawy lokalowe Archiwum (1945-1959), wykazy instytucji pod nadzorem archiwalnym (1962-1999), zatwierdzanie normatywów kancelaryjno-archiwalnych dla jednostek nadzorowanych (1974-1991), protokoły kontroli jednostek nadzorowanych (1952-1999), rewindykacja i wymiana akt (1948, 1956-1998), przejmowanie i przekazywanie akt z i do instytucji krajowych (1946-1994), scalanie międzyarchiwalne i rozmieszczanie zasobu (1953-1998), księga pamiątkowa AP 1945-1969, materiały dotyczące ewakuacji akt przez Niemcy w latach 1942-1945, instrukcje i wskazówki metodyczne dotyczące opracowywania zasobu (1954-1994), ewidencja zasobu i spisy zespołów (1950-1997, 2003), skontrum zasobu (1961, 1995-1997), protokoły z zebrań naukowych i materiały na te zebrania (1955-1988), regulaminy działania pracowni naukowej (1947-1963), kwerendy krajowe i zagraniczne (1946-1991), organizowanie wystaw i pokazów (1950-1986), popularyzacja zasobu - wycinki prasowe, artykuły do prasy i innych wydawnictw, audycje radiowe i telewizyjne (1958-1979), wydawnictwa i informatory archiwalne (1956-1974), przewodnik po zespołach WAP w Szczecinie (1964, 1998), materiały informacyjne o zespołach zamkniętych (1953-2001), obchody 50-lecia archiwów państwowych na Ziemiach Zachodnich i Północnych (1994-1995), udział pracowników centralnych w zespołach naukowo-badawczych (1993-1998), wydawanie generalnych zezwoleń na brakowanie dokumentacji niearchiwalnej (1995-1997), protokół zdawczo-odbiorczy użyczenia akt Oddziałowi Instytutu Pamięci Narodowej w Poznaniu (2003), bilanse za lata 1960-2000, bilanse Gospodarstwa Pomocniczego za lata 1991-2000. Number of files580
65/386/0 Zarząd Miejski i Miejska Rada Narodowa w Szczecinie 1945-1950 [1955] 654 56352 Unroll
- ZARZĄD MIEJSKI W SZCZECINIE 1945-1950 [1955]; 611 j.a. 1.Wydział Ogólno-Organizacyjny 1945-1950; sygn. 1-126, 631-632, 636, 650; 130 j.a. – organizacja ZM (1947-1948); wzory pieczęci (1948-1950); Komitet Pomocy Polakom (1945); sprawy granic administracyjnych miasta (1945-1950); przejmowanie parków, lasów (1948); zmiany nazw ulic (1950); kronika miasta Szczecina (1948); układy zbiorowe pracy (1947); okólniki władz zwierzchnich (1945-1950); organizacja zakładów miejskich (1946-1948); protokoły narad (1948); zarządzenia, okólniki i instrukcje Prezydenta i władz miejskich (1945-1950); sprawozdania z działalności ZM, Komisariatów Dzielnicowych i służb miejskich i przedsiębiorstw komunalnych (1945-1950); opinie i uwagi radcy prawnego (1945, 1949); umowy najmu, dzierżawy, kupna, sprzedaży nieruchomości (1945-1947); sprawy karne (1945-1948); materiały dotyczące przejmowania i zagospodarowywania terenów portu szczecińskiego (1947-1950); plany pracy i sprawozdania Referatu Morskiego (1950); wykazy pracowników i członków ZM (1945-1950); sprawozdanie z pobytu w Szczecinie ministra Kwiatkowskiego Delegata Rządu dla Spraw Wybrzeża (1946); korespondencja Sekretariatu Prezydenta (1945-1950); sprawozdania Prezydenta o sytuacji gospodarczej miasta i z działalności ZM (1945-1950); zatrudnianie i repatriacja Niemców (1945-1949); zarządzanie nieruchomościami i uruchamianie poniemieckich zakładów (1945-1947). 2. Wydział Administracyjny 1945-1950 [1955]; sygn. 127-248, 250-255, 624; 129 j.a. - organizacja wydziału (1947); zarządzenia porządkowe (1945-1949); organizacja i przebieg zjazdów, zgromadzeń, wieców i obchodów rocznicowych (1945-1949); zatrudnianie i repatriacja ludności niemieckiej (1945-1949); sprawy ludności innych narodowości (1945-1950); działalność stowarzyszeń, organizacji politycznych i gospodarczych oraz związków i klubów sportowych (1945-1950); korespondencja z wydawcami lokalnej prasy (1949); wycinki prasowe (1948, 1950). 3. Wydział Kultury, Oświaty i Sztuki 1945-1950 [1951]; sygn. 256-273; 18 j.a. – budżet Wydziału (1950); sprawozdania z działalności (1949-1950); biuletyny informacyjne Polskiej Agencji Oświatowej (1950); wykazy nauczycieli szkół podstawowych (1948); sprawy teatrów (1949-1949); sprawy kinematografii (1948); imprezy muzyczne i literackie (1948-1949); szkoły muzyczne (1948-1949 [1951]); biblioteka miejska (1945-1947). 4. Samodzielny Referat Osiedleńczy 1945-1949; sygn. 274-284, 637-649; 24 j.a – protokoły i sprawozdania z działalności Komitetu Osiedleńczego (1945); sprawozdania z akcji osiedleńczej (1945, 1948); wykaz osób przesiedlonych z Poznania w dniu 4.05.1945 r.; Komisja Osadnictwa Nierolniczego-organizacja, protokoły posiedzeń (1947-1949); wykaz nieruchomości (1948); wykaz majątków opuszczonych (1946-1947). 5. Wydział Finansowy 1945-1950; sygn. 285-330, 625-626, 635, 651; 50 j.a– budżet miasta (1945-1950); sprawozdania z wykonania budżetu miasta i jednostek komunalnych (1945-1950). 6. Wydział Opieki Społecznej 1947-1949; sygn. 331-335; 5 j.a. – zarządzenia wewnętrzne Wydziału (1947-1948); protokoły Komisji Opieki Społecznej (1947-1949); Miejski Komitet Opieki Społecznej (1947-1948); sprawozdania z kontroli Wydziału (1949). 7. Wydział Zdrowia 1949; sygn. 336; 1 j.a. – sprawozdania z działalności Wydziału 8. Wydział Przemysłu i Handlu 1945-1950; sygn. 249, 337-354, 633-634; 21 j.a. – organizacja Wydziału (1949); utworzenie Delegatury Ministerstwa Aprowizacji i Handlu-Zjednoczenie Przemysłu Ziemniaczanego (1945); wykazy zakładów rzemieślniczych, handlowych i przemysłowych (1945-1950); przejmowanie i uruchamianie zakładów przemysłowych (1945-1950); sprawozdanie z działalności Izby Przemysłowo-Handlowej w Szczecinie (1947-1948). 9. Wydział Techniczny 1945-1950 [1951]; sygn. 355-364; 10 j.a.– sprawozdania z działalności Wydziału (1945), Szczecińskiej Dyrekcji Odbudowy (1945), Biura Pomiarów (1947-1950 [1951]), Miejskiej Pracowni Urbanistycznej (1949-1950); estetyzacja miasta (1945-1948); odgruzowywanie dzielnicy n/Odrą (1946-1947); projekt regulacji placu dworcowego (1950). 10. Samodzielny Oddział Inspekcji Miejskiej 1945-1950; sygn. 365-447, 627-628; 85 j.a. – protokoły i sprawozdania z kontroli ZM i jego wydziałów oraz jednostek komunalnych (1945-1950). 11. Wydział Statystyki 1945-1950; sygn. 448-519; 72 j.a. – sprawozdania statystyczne dot. Ludności, chłonności osadniczej, zniszczeń wojennych, rolnictwa, przemysłu, rzemiosła, handlu, aprowizacji, cen, komunikacji, pożarów, zakładów miejskich, przedsiębiorstw przemysłowych (1945-1950); raporty sytuacyjne o zakładach handlowych, przemysłowych i rzemieślniczych (1945-1950). 12. Miejski Komitet Wychowania Fizycznego i Przysposobienia Wojskowego 1946; sygn. 520; 1 j.a. – sprawozdanie z działalności. 13. Tymczasowy Zarząd Niemiecki Miasta 1945; sygn. 521-535, 629; 16 j.a. – sprawozdania i raporty dzienne wydziałów Zarządu; dzienne meldunki z zakładów miejskich; dzienne meldunki o stanie ludności. 14. Komisariaty Dzielnicowe 1945-1950 [1953]; sygn. 536-559; 24 j.a. – organizacja komisariatów (1945); sprawozdania z działalności komisariatów (1945-1950 [1953]); korespondencja (1945-1950); sprawozdania statystyczne dotyczące rolnictwa, ludności, osadnictwa (1945-1950); protokoły zebrań (1948); 15. Kolegium Zarządu Miejskiego 1947-1950; sygn. 560-580; 21 j.a. – regulamin obrad (1947-1948); protokoły Kolegium (1947-1950). - MIEJSKA RADA NARODOWA W SZCZECINIE 1945-1950; sygn. 581-623, 630; 44 j.a – organizacja MRN 1945-1946, 1948); protokoły posiedzeń plenarnych i Prezydium MRN (1946-1950); księgi uchwał i uchwały (1947-1949); sprawozdanie z działalności (1949); korespondencja Rady (1948-1950); protokoły i sprawozdania komisji Rady (1946-1950); wykaz Niemców zatrudnionych w ZM (1945); sprawozdania z kontroli (1949-1950). - AKTA OSOBOWE pracowników Zarządu Miejskiego i Miejskiej Rady Narodowej 1945-1950; 4694 j.a. Number of files5349
65/387/0 Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Szczecinie [1945] 1950-1973 [1975] 1869 0 Unroll
I AKCESJA UPORZĄDKOWANA W 1991 r.; 1452 j.a. 1. Wydział Organizacyjno-Prawny 1950-1973; sygn. 1-471; 471 j.a. - protokoły sesji (1950-1973), sprawozdania z realizacji uchwał MRN; sprawozdania z działalności MRN; wnioski i postulaty radnych, spotkania radnych z wyborcami,protokoły komisji Rady (1951-1973), protokoły posiedzeń Prezydium MRN (1950-1973); organizacja wewnętrzna i zakres działania poszczególnych wydziałów urzędu, normatyawy kancelaryjno-archiwalne, protokoły narad, okólniki i zarządzenia, zmiany nazw ulic, podział administracyjny miasta, nadzór nad organizacją i działalnością komisariatów dzielnicowych (1950) i dzielnicowych rad narodowych,komitety blokowe (1953, 1962-1969), skargi i wnioski (1951, 1967), monografie i wydawnictwa własne PMRN-biuletyn informacyjny PMRN (1957-1966), protokoły kontroli PMRN i jego wydziałów, działalność radiowęzła (1956-1958), organizacja i działalność Związku Zawodowego Pracowników Państwowych i Społecznych przy PMRN (1955-1973 [1974]). 2. Miejska Komisja Planowania Gospodarczego 1951-1973; sygn. 472-540; 69 j.a. - organizacja MKPG, protokoły posiedzeń MKPG (1953), plany gospodarcze wieloletnie i roczne rozwoju miasta i sprawozdania z ich wykonania, bilanse siły roboczej, plany i sprawozdania z ich wykonania w poszczególnych dziedzinach życia gospodarczego. 3. Wydział Finansowy 1951-1973; sygn. 541-718; 178 j.a. - organizacja Wydziału, zbiorcze i jednostkowe budżety i bilanse PMRN oraz jednostek podległych PMRN, materiały dotyczące podatków i opłat miejskich, protokoły kontroli finansowych PMRN i jednostek podległych. 4. Wydział Oświaty 1950-1973; sygn. 719-764; 46 j.a. - organizacja Wydziału, protokoły posiedzeń Kolegium (1964-1967), narady pracowników (1963-1973), plany i sprawozdania z wykonania planów w zakresie oświaty, organizacja i działalność szkół w mieście, zatrudnianie nauczycieli.. 5. Wydział Kultury 1950-1973; sygn. 765-877; 113 j.a. - organizacja Wydziału, sprawozdania z działalności Wydziału, organizacja i działalność poszczególnych placówek kultury na terenie miasta, analizy życia kulturalnego, sieć placówek kultury. 6. Miejski Komitet Kultury Fizycznej i Turystyki 1950-1973; sygn. 878-951; 74 j.a. - organizacja Komitetu, protokoły posiedzeń Komitetu (1961-1972), organizacja i działalność klubów i związków sportowych, oceny i analizy dotyczące rozwoju sportu i turystyki. 7. Wydział Spraw Wewnętrznych 1950-1973; sygn. 952-1206; 255 j.a. - organizacja Wydziału, protokoły narad (1960-1972), zmiana imion i nazwisk, ewidencja i nadzór nad stowarzyszeniami działającymi w mieście, sprawy narodowościowe i obywatelskie, ludność cygańska (1952-1953, 1964-1968), sprawy wojskowe, terenowa ochrona przeciwlotnicza, służba ratownictwa technicznego, schronowa i ewakuacyjna (1957-1960). 8. Wydział Rolnictwa i Leśnictwa 1950-1968; sygn. 1207-1219; 13 j.a. - wydział ten był wspólny dla miasta i powiatu, a organizacyjnie podporządkowany był PPRN - protokoły narad (1960-1961), sprawozdania z działalności Wydziału (1956-1960), sprawozdania z akcji siewno-omłotowej (1952), ze skupu zbóż (1950-1951), z obrotu gruntami (1958-1959), uwłaszczenie rolników w mieście (1968), rozwój ogrodnictwa (1962), przejęcie przez MRN od wojska terenów w Podjuchach (1960) . 9. Wydział Budownictwa, Urbanistyki i Architektury 1950-1973; sygn. 1220-1232; 13 j.a. - organizacja Wydziału, plany, sprawozdania i informacje dotyczące budownictwa na terenie miasta. 10. Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej 1951-1973; sygn. 1233-1269; 37 j.a. - organizacja Wydziału, protokoły narad (1960-1967), informacje i analizy dotyczące gospodarki komunalnej w mieście, remontów kapitalnych i inwestycji, sprawozdania z działalności miejskich zakładów gospodarki komunalnej i mieszkaniowej. 11. Wydział Komunikacji 1951-1973; sygn. 1270-1279; 10 j.a. - organizacja Wydziału, protokoły narad (1960-1973), plany i sprawozdania dotyczące funkcjonowania komunikacji autobusowej i tramwajowej i perspektywy jej rozwoju. 12. Wydział Handlu, Przemysłu i Usług [1945] 1950-1973; sygn. 1280-1374; 95 j.a. - organizacja Wydziału, protokoły narad (1960-1973), sprawozdania z działalności jednostek handlu, przemysłu i usług, analizy sieci handlowej i usługowej, protokoły walnych zgromadzeń cechów na terenie miasta (1959-1963), karty rejestracyjne rzemieślników ([1945] 1950-1965). 13. Wydział Zdrowia i Opieki Społecznej 1951-1973; sygn. 1375-1421; 47 j.a. - organizacja Wydziału, protokoły narad (1965-1969), sprawozdania z działalności Wydziału, plany i sprawozdania dotyczące działalności placówek służby zdrowia, sieć służby zdrowia, protokoły kontroli w placówkach służby zdrowia, materiały dotyczące opieki społecznej. 14. Wydział Zatrudnienia 1950-1973; sygn. 1422-1452; 31 j.a. - organizacja Wydziału, narady pracowników (1962-1973), sprawozdania i analizy dotyczące zatrudnienia i z pośrednictwa pracy, analizy rynku pracy w mieście. II AKCESJA UPORZĄDKOWANA W 2005 r.; 200 j.a. 1. Wydział Organizacyjno-Prawny sygn. 1453-1517; 65 j.a. - protokoły posiedzeń Prezydium MRN (1950-1951, 1962, 1969-1972), rejestr uchwał MRN i realizacja uchwał MRN, kwestionariusze osobowe radnych, organizacja poszczególnych wydziałów PMRN. 2. Miejska Komisja Planowania Gospodarczego sygn. 1518-1537; 20 j.a. - plany gospodarcze i kierunki rozwoju miasta, bilanse siły roboczej, sprawozdania z wykonania planów gospodarczych i planów poszczególnych dziedzin gospodarki. 3. Wydział Finansowy sygn. 1538-1555; 18 j.a. - sprawozdania i informacje z wykonania budżetu miasta. 4. Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sygn. 1556-1564; 9 j.a. - sprawozdania z działalności Wydziału za lata 1954-1955, analizy ekonomiczne przedsiębiorstw podległych PMRN. 5. Wydział Zatrudnienia sygn. 1565; 1 j.a. - sprawozdanie z działalności Wydziału za lata 1965-1969. 6. Wydział Oświaty sygn. 1566-1568; 3 j.a. - działalność bibliotek miejskich , sieć szkół w mieście. 7. Wydział Spraw Wewnętrznych sygn. 1569-1572; 4 j.a. - repatriacja ludności, ludność cygańska, zarządzenia ministerialne dotyczące pobytu wojsk radzieckich na terenie Polski, informator statystyczny Szczecina z 1958 r. 8. Wydział Budownictwa, Urbanistyki i Architektury sygn. 1573-1649; 77 j.a. - dokumentacja techniczna i fotograficzna dotycząca kolorystyki ciągów elewacyjnych budynków położonych w centrum Szczecina, dokumentacja dotycząca budowy mostów przez Kanał Parnicki i Odrę Zachodnią, budowy Ośrodka Sportów Wodnych na Wyspie Odrzańskiej oraz projekt Pomnika Braterstwa Broni na Cmentarzu Centralnym, plany pracy Miejskiego Komitetu Społecznego Funduszu Budowy Szkół i Internatów. 9. Wydział Budżetowo-Gospodarczy sygn. 1650; 1 j.a. - zarządzenia dyrektora Wydziału. 10. Miejski Zespół Czynów Społecznych sygn. 1651-1652; 2 j.a. - protokoły posiedzeń, plany pracy i sprawozdania z ich wykonania Miejskiej Komisji Czynów Społecznych i Miejskiego Zespołu Czynów Społecznych. III. AKCESJA UPORZĄDKOWANA W 2010 r.; 1951-1975, 209 j.a. 1. Wydział Spraw Wewnętrznych 1951-1975; 209 j.a. - decyzje dotyczące ustalania i odtwarzania aktów stanu cywilnego (1955-1973), zmiana imion i nazwisk (1951-1972), prostowanie i uzupełnianie aktów stanu cywilnego (1966-1975), poświadczenia obywatelstwa polskiego (1951-1968), sprawy uznania, nadania i zezwolenia na zmianę obywatelstwa polskiego (1962-1971), stwierdzenie posiadania lub utraty obywatelstwa polskiego (1968-1972), rejestry poświadczeń obywatelstwa polskiego (1952-1958, 1966-1972), rejestry zmian imion i nazwisk (1964-1973). IV. AKCESJA UPORZĄDKOWANA W 2012 r. [1945] 1950-1956; 1092 j.a. 1. Wydział Organizacyjno-Prawny 1951-1951; 1 j.a. - karty personalne pracowników Izby Skarbowej i Okręgowego Urzędu Likwidacyjnego w Szczecinie zatrudnionych w 1951 r. w PMRN w Szczecinie. 2. Wydział Rolnictwa i Leśnictwa 1951-1953; 4 j.a. - sprawozdania ze stanu rolnictwa na terenie Komisariatów Dzielnicowych w Szczecinie Gumieńcach i Skolwinie. 3. Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej 1950-1950; 1 j.a. - sprawozdanie z kontroli przeprowadzonej w Zakładzie Oczyszczania Miasta Szczecina. 4. Wydział Handlu, Przemysłu i Usług 1950-1951; 1 j.a. - sprawozdanie z kontroli w Drukarni Miejskiej w Szczecinie. 5. Wydział Zatrudnienia i Spraw Socjalnych 1951-1952; 1 j.a. - sprawozdania z zatrudnienia w wydziale. 6. Akta osobowe pracowników zwolnionych [1945] 1950-1963; 3600 j.a. - Akcesja nr 3181/2012; [1946] 1950-1956; 30 j.a. - akta osobowe pracowników zwolnionych w latach 1950-1956. - Akcesja nr 3183/2012; [1945] 1950-1951; 267 j.a. - akta osobowe pracowników zwolnionych w latach 1950-1951. - Akcesja nr 3200/2012; [1945] 1950-1951; 204 j.a. - akta osobowe pracowników zwolnionych w latach 1950-1951. - Akcesja nr 3220/2012; [1945] 1950-1951; 583 j.a. - akta osobowe pracowników zwolnionych w latach 1950-1951. - Akcesja nr 3431/2014; [1946] 1950-1956; 1499 j.a. - akta osobowe pracowników zwolnionych w latach 1950-1956. - Akcesja nr 3502/2014; [1946] 1950-1963; 1017 j.a. - akta osobowe pracowników zwolnionych w latach 1950-1963. Number of files5469
65/388/0 Zarząd Miejski i Miejska Rada Narodowa w Boleszkowicach 1945-1950 21 0 Unroll
1. Zarząd Miejski 1945-1950; sygn. 1-15; 15 j.a. – kronika miasta Boleszkowice (1945-1947); protokoły lustracji ZM (1945-1946); budżety gminy (1945-1950); sprawozdania z wykonania budżetów (1947-1948). 2. Miejska Rada Narodowa 1945-1950; sygn. 16-21; 6 j.a. – protokoły posiedzeń Tymczasowej Rady Narodowej (1945-1946); protokoły posiedzeń MRN (1946-1950); wykazy radnych (1947-1948). Number of files21
65/389/0 Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Boleszkowicach 1950-1971 108 0 Unroll
1. Sprawy organizacyjne MRN 1958; sygn. 1-2; 2 j.a., 2. Protokoły sesji 1951-1971; sygn. 3-25; 23 j.a., 3. Wybory 1958; sygn. 26; 1 j.a., 4. Protokoły komisji stałych MRN 1951-1959; sygn. 27-47; 21 j.a., 5. Sprawy organizacyjne PMRN 1951-1960; sygn. 48-56; 9 j.a. - skład osobowy Prezydium, sprawozdania z działalności. 6. Protokoły posiedzeń Prezydium MRN 1950-1971; sygn. 57-78; 22 j.a. 7. Komitety blokowe 1959; sygn. 79; 1 j.a. - statut komitetu 8. Plany gospodarcze 1959; sygn. 80; 1 j.a. 9. Konferencje i narady członków organów kolegialnych 1952, 1954-1955, 1959; sygn. 81-84; 4 j.a. 10. Inne plany i sprawozdania z ich realizacji 1956-1958; sygn. 85-86; 2 j.a. 11. Sprawozdawczość GUS 1955-1956; sygn. 87 - statystyczne wykazy ludności. 12. Kroniki, monografie, wydawnictwa własne 1958, 1962; sygn. 88, 106; 2 j.a. - charakterystyka miasta, kronika miasta za lata 1945-1961. 13. Kontrole i inspekcje urzedu 1950, 1959-1960; sygn. 89-90; 2 j.a. 14. Budżet i jego wykonanie 1950-1959; sygn. 91-103; 13 j.a. 15. Plany perspektywiczne, budżety i plany finansowo-ekonomiczne przedsiębiorstw i zakładów miejskich 1954-1956; sygn. 104-105; 2 j.a. 16. AKCESJA nr 2584/2009; 1962, 1970; 2 j.a. - perspektywiczny plan ogólny zagospodarowania przestrzennego miasta Boleszkowice z 1962 r. i z 1970 r. Number of files108
65/390/0 Zarząd Miejski i Miejska Rada Narodowa w Cedyni 1945-1950 33 0 Unroll
1. Zarząd Miejski 1945-1950; sygn. 1 – 24 j.a.; 24 j.a. – zarządzenia władz zwierzchnich (1945); protokoły lustracji ZM (1946); protokoły Kolegium (1948); sprawozdania z działalności (1948), z opieki społecznej (1948-1949), z ruchu ludności (1947); budżet miasta (1946-1950); sprawozdania z wykonania budżetu (1945-1946, 1949); ewidencja ludności (1945); ewidencja dowodów osobistych (1945-1946). 2. Miejska Rada Narodowa 1946-1950; sygn. 25-33; 9 j.a. – wykazy radnych (1946-1948); protokoły posiedzeń Tymczasowej Rady Doradczej (1946); protokoły posiedzeń plenarnych i Prezydium MRN (1946-1950); Number of files33
65/391/0 Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Cedyni 1950-1972 87 0 Unroll
1. Protokoły sesji MRN 1951-1972; sygn. 1-20, 87; 21 j.a. 2. Protokoły komisji 1950-1952, 1958-1961; sygn. 21-22; 2 j.a. 3. Działalność MRN i jej organów 1950-1962; sygn. 23-27; 5 j.a. -sprawozdania z działalności, sprawy personalne pracowników, protokoły zebrań mieszkańców, sprawy radiowęzła, akcje społęczne, Społeczny Fundusz Odbudowy Stolicy. 4. Protokoły posiedzeń Prezydium 1950-1972; sygn. 28-50; 23 j.a. 5. Plany gospodarcze 1959; 1973; sygn. 51-52; 2 j.a. 6. Sprawy komunalne i mieszkaniowe 1953-1956; sygn. 53-55; 3 j.a. - wykazy budynków, wykazy ulic i mostów wg stanu na dz. 1.IX.1956 r. 7. Rolnictwo 1971; sygn. 56; 1 j.a. - mapa potrzeb wapnowania i zasobności gleb 8. Budżet i jego wykonanie 1950-1967; sygn. 57-85; 29 j.a. 9. Kronika miasta Cedyni 1945-1969; 1972; sygn. 86; 1 j.a. Number of files87
65/392/0 Zarząd Miejski i Miejska Rada Narodowa w Chojnie 1945-1950 78 0 Unroll
I. Zarząd Miejski 1945-1950; sygn. 1-59; 59 j.a. 1. Referat Ogólno-Administracyjny 1945-1950; sygn. 1-39; 39 j.a – organizacja władz miejskich i życia w mieście (1945-1949); sprawozdania z działalności ZM (1945-1947); protokoły lustracji (1945-1948); ewidencja ludności niemieckiej (1945, 1948); kontrola i ewidencja ruchu ludności (1946-1949); nadzór nad USC (1945-1949); gospodarka miejska (1947); wykazy nieruchomości i zakładów przemysłowych (1947); sprawozdania dot. rolnictwa (1946-1949); lasy miejskie (1947-1948). 2. Referat Finansowy 1945-1950; sygn. 40-51; 12 j.a. – budżety miasta i jednostek komunalnych (1945-1950); sprawozdania z wykonania budżetów (1948-1949). 3. Referat Społeczny 1945-1948; sygn. 52-54; 3 j.a. – sprawozdania dotyczące oświaty i kultury. 4. Referat Techniczny 1945-1946; sygn. 55-59; 5 j.a. – sprawozdania z odbudowy miasta; sprawozdanie z budowy elektrowni wodnej (1946). II. Miejska Rada Narodowa 1946-1950; sygn. 60-78; 19 j.a. – wykaz członków Rady Doradczej (1946); sprawy osobowe radnych (1949-1950); korespondencja (1947-1949); protokoły posiedzeń plenarnych i Prezydium Rady (1946-1950); protokoły komisji Rady (1949-1950); księga uchwał Rady (1946-1950). Number of files78
65/393/0 Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Chojnie 1950-1973 132 0 Unroll
1. Sprawy organizacyjne MRN 1954; sygn. 1; 1 j.a. 2. Protokoły sesji 1950-1973; sygn. 2-25; 24 j.a. 3. Wybory 1954; sygn. 26; 1 j.a. 4. Protokoły komisji stałych i doraźnych 1950-1956, 1969-1973; sygn. 27-53; 27 j.a. 5. Sprawy organizacyjne Prezydium 1952-1953, 1958; sygn. 54-56; 3 j.a. - wykazy pracowników, sprawozdania z działalności 6. Protokoły posiedzeń Prezydium 1950-1973; sygn. 57-85; 29 j.a. 7. Plany gospodarcze 1950-1973; sygn. 86-94; 9 j.a. 8. Protokoły narad i konferencji 1951-1952; sygn. 95-96; 2 j.a. -walka z analfabetyzmem (1951); budowa Cmentarza Wojennego w Chojnie (1952); 9. Inne plany i sprawozdania z ich realizacji 1951-1952, 1955; sygn. 97-100; 4 j.a. - materiały dotyczące gospodarki komunalnej i mieszkaniowej 10. Skargi i wnioski mieszkańców 1953; sygn. 101; 1 j.a. 11. Budżet i jego wykonanie 1950-1972; sygn. 102-129; 28 j.a. 12. AKCESJA nr 2353/2007; 1966-1973; 3 j.a. - zarządzenia przewodniczącego Prezydium MRN (1973), sprawozdania ze zobowiązań podatkowych ludności za lata 1972-1973, ewidencja, oznaczanie granic, dokumentacja podstawowa nieruchomości (1966-1972). Number of files132
65/394/0 Zarząd Miejski i Miejska Rada Narodowa w Moryniu 1945-1950 18 0 Unroll
1. Zarząd Miejski 1945-1950; sygn. 1-14 j.a.; 14 j.a. – protokoły posiedzeń Kolegium ZM (1947-1949); zarządzenia wewnętrzne burmistrza (1946-1950); organizacja opieki społecznej (1945-1947); materiały dotyczące oświaty, kultury i sztuki w mieście (1946); wykaz obiektów kościelnych (1947); nadzór nad USC (1947); materiały dotyczące odbudowy miasta (1945-1946); budżet miasta (1946, 1948, 1950); sprawozdanie z wykonania budżetu (1945-1946). 2. Miejska Rada Narodowa 1948-1950; sygn. 15-18; 4 j.a. – protokoły posiedzeń (1948-1950); protokoły Komisji Kontroli (1949); korespondencja i sprawozdania z działalności (1949-1950). Number of files18
65/395/0 Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Moryniu 1950-1972 94 0 Unroll
1. Protokoły sesji MRN 1950-1972; sygn. 1-30; 30 j.a. 2. Wybory 1961; sygn. 31; 1 j.a. 3. Protokoły komisji 1954; sygn. 32; 1 j.a. 4. Sprawozdania z działalności referatów Prezydium MRN 1953-1954; sygn. 33-37; 5 j.a. 5. Protokoły posiedzeń Prezydium 1950-1972; sygn. 38-63; 26 j.a. 6. Plany gospodarcze 1951-1952, 1959, 1970-1971; sygn. 64-68; 5 j.a. 7. Inne plany i sprawozdania z ich realizacji 1952-1954, 1972; sygn. 69-74; 6 j.a. - sprawozdania z zatrudnienia w PMRN (1952), dotyczące urządzeń komunalnych (1952); wykaz cmentarzy związków wyznaniowych (1953); ewidencja dróg w mieście (1953); protokoły zebrań Rolniczego Zespołu Spółdzielczego im. F. Dzierżyńskiego (1953-1954); 8. Budżet i jego wykonanie 1950-1955, 1957-1958, 1960, 1969-1972; sygn. 75-94; 20 j.a. Number of files94
65/396/0 Zarząd Miejski i Miejska Rada Narodowa w Trzcińsku Zdroju 1945-1950 27 0 Unroll
I. Zarząd Miejski 1945-1950; sygn. 1-23; 23 j.a. 1. Referat Ogólno-Administracyjny 1945-1949; sygn. 1-8; 8 j.a. – organizacja ZM i wykazy pracowników (1946-1949); protokoły posiedzeń ZM (1945); protokoły kontroli (1949); sprawozdanie z działalności Zarządu Nieruchomości Miejskich (1946); wykazy przedsiębiorstw przemysłowych i handlowych (1946); sprawozdania dot. ludności, rolnictwa (1947); sprawy ludnościowe i autochtoni (1947); imienny spis mieszkańców miasta (1949). 2. Referat Finansowy 1945-1949; sygn. 9-23; 15 j.a. – budżet miasta (1945-1950); preliminarze robót drogowo-szarawarowych (1949); sprawozdania z wykonania budżetu (1946-1949). II. Miejska Rada Narodowa 1945-1950; sygn. 24-27; 4 j.a. – protokoły posiedzeń Tymczasowej Rady Doradczej (1945-1946); protokoły Miejskiej Rady Narodowej (1946-1949) i komisji Rady (1949-1950). Number of files27
65/397/0 Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Trzcińsku Zdrój 1950-1972 106 0 Unroll
1. Organizacja MRN 1951, 1955-1961, 1972; sygn. 1-5; 5 j.a. 2. Protokoły sesji MRN 1950-1972; sygn. 6-30; 25 j.a. 3. Komisje stałe MRN 1950-1972; sygn. 31-46; 16 j.a. 4. Czyny społeczne 1956, 1963; sygn. 47-48; 2 j.a. 5. Posiedzenia PMRN 1950-1971; sygn. 49-72, 104-105; 26 j.a. 6. Komitety blokowe 1961; sygn. 73; 1 j.a. 7. Plany i charakterystyka gospodarcza miasta 1958, 1969, 1972; sygn. 74-76; 3 j.a. 8. Budżet i jego wykonanie 1950-1973; sygn. 77-100, 106; 25 j.a. 9. Dokumentacja projektowa urządzeń komunalnych i ich ewidencja 1950-1956; sygn. 101-103; 3 j.a. Number of files106
65/398/0 Zarząd Miejski i Miejska Rada Narodowa w Gryfinie 1945-1950 31 0 Unroll
1. ZARZĄD MIEJSKI W GRYFINIE 1946-1950; sygn. 1-19, 30, 31; 21 j.a. – protokoły posiedzeń ZM (1948); protokoły posiedzeń Stowarzyszenia Ochotników Straży Pożarnej (1946); budżet miasta (1946-1950); sprawozdania z wykonania budżetu (1947-1950), instrukcja kancelaryjna dla zarządów gmin miejskich i wiejskich, wykazy pracowników Zarządu Miejskiego w Gryfiniez lat 1945-1950. 2. MIEJSKA RADA NARODOWA W GRYFINIE 1946-1950; sygn. 20-29; 10 j.a. – protokoły posiedzeń MRN (1946-1950); sprawozdania z działalności MRN (1947); protokoły posiedzeń komisji Rady (1948). 3. AKTA OSOBOWE 1945-1950; sygn. 32-189; 158 j.a. - akta osobowe pracowników Zarządu Miejskiego w Gryfinie. Number of files189
65/399/0 Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Gryfinie [1945]1950-1973 111 0 Unroll
1. Sprawy organizacyjne Rady 1967-1968, 1973; sygn. 1-2; 2 j.a., 2. Sesje MRN 1950-1973; sygn. 3-26; 24 j.a., 3. Komisje stałe MRN 1951-1973; sygn. 27-44; 18 j.a., 4. Posiedzenia Prezydium 1950-1973; sygn. 45-68; 24 j.a., 5. Komitety blokowe 1956-1973; sygn. 69-70; 2 j.a., 6. Zebrania, narady 1951, 1959-1960, 1964; sygn. 71-73; 3 j.a., 7. Sprawozdawczość GUS 1965-1969; sygn. 74; 1 j.a. 8. Kontrola pracy PMRN 1969-1972; sygn. 75; 1 j.a., 9. Budżety PMRN i ich wykonanie 1950-1973; sygn. 76-105; 30 j.a., 10. Budżety przedsiębiorstw 1955, 1957, 1970; sygn. 106-108; 3 j.a. 11. Gospodarka komunalna i mieszkaniowa 1954-1962; sygn. 109-111; 3 j.a. - rejestry docyzji lokalowych o przydział mieszkania. 12. Akta osobowe pracowników PMRN 1945-1962; sygn. 112-337; 226 j.a.- akta osobowe pracowników PMRN zwolnionych do 1962 r Number of files337
Showing 361 to 390 of 1,701 entries.