Fonds number Name of the fonds Date from Date to
Showing 41 to 60 of 366 entries.
Fonds number Name of the fonds Border dates Number of
files
Number of scans Unroll
all
67/41/0 Gminna Rada Narodowa w Dębicach 1945-1954 45 0 Unroll
I. GMINNA RADA NARODOWA I ZARZĄD GMINNY (18 j.a., lata 1945-1950) 1) Referat Ogólno-Administracyjny (sygn. 1-12, 12 j.a., lata 1945-1950): zbiór uchwał GRN z 1949 r.; akta komisji GRN (niekompletne); ewidencja radnych (1948-1949); sprawy organizacyjne ZG; akta dot. ewidencji mieszkańców. 2) Referat Rolny (sygn. 13, 1 j.a., lata 1949): akta dot. osadnictwa rolniczego. 3) Referat Finansowy (sygn. 14-18, 5 j.a., lata 1949-1950): budżety i sprawozdania finansowe. II. PREZYDIUM GRN (27 j.a., lata 1950-1954) 1) Referat Ogólno-Administracyjny (sygn. 19-38, 20 j.a., lata 1950-1954): protokoły sesji GRN; akta komisji GRN; protokoły posiedzeń Prezydium GRN; protokoły narad gospodarczych; nowy podział administracyjny. 2) Referat Socjalno-Kulturalny (sygn. 39-40, 2 j.a., lata 1951-1953): sprawy oświaty. 3) Referat Finansowy (sygn. 41-45, 5 j.a., lata 1950-1953): budżety. Number of files45
67/42/0 Gminna Rada Narodowa w Lubczynie 1945-1954 31 0 Unroll
I. GMINNA RADA NARODOWA i ZARZĄD GMINNY (10 j.a., lata 1945-1950) 1) Referat Ogólno-Administracyjny (sygn.1, lata 1949-1950): protokoły posiedzeń plenarnych GRN. 2) Referat Rolny (sygn. 2-4, 3 j.a., lata 1946-1950): spisy rolne. 3) Referat Finansowy (sygn. 5-10, 6 j.a., lata 1945, 1947-1950): budżety i sprawozdania finansowe. II. PREZYDIUM GRN (21 j.a., lata 1950-1954) 1) Referat Ogólno-Administracyjny (sygn. 11-22, 24, 13 j.a., lata 1950-1954): protokoły sesji GRN (nie ma protokołów z 1950 r.); protokoły posiedzeń Prezydium GRN (komplet); protokoły kontroli z 1951 r.; akta dot. nowego podziału administracyjnego z 1954 r. 2) Referat Rolny (sygn. 25-27, 3 j.a., lata 1950-1951, 1953-1954): spisy rolne z lat 1950-1951; rejestry pomiarowo-klasyfikacyjne gruntów z 1953 r. 3) Referat Finansowy (sygn. 28-32, 5 j.a., 1950-1953): budżety. Number of files31
67/43/0 Gminna Rada Narodowa w Maszkowie 1946-1954 36 0 Unroll
I. GMINNA RADA NARODOWA I ZARZĄD GMINNY (20 j.a., lata 1946-1950) 1) Referat Ogólno-Administracyjny (sygn. 1-2, 2 j.a., lata 1946, 1949): protokoły zebrań wiejskich. 2) Referat Rolny (sygn. 3-13, 11 j.a., lata 1947-1950): raporty sytuacyjne; spisy rolne. 3) Referat Finansowy (sygn. 14-20, 7 j.a., lata 1947-1950): budżety; sprawozdania finansowe (z lat 1948-1949). II. PREZYDIUM GRN (16 j.a., lata 1950-1954) 1) Referat Ogólno-Administracyjny (10 j.a., sygn. 21-30, lata 1950-1954): protokoły sesji GRN (brak z roku 1953); akta komisji GRN z 1950 r.; protokoły posiedzeń Prezydium GRN (komplet); nowy podział administracyjny ( 1954 r.) 2) Referat Rolny (sygn. 31, 1 j.a., lata 1954 r.): spis rolny. 3) Referat Finansowy (sygn. 32-36, 5 j.a., lata 1950, 1952-1954): budżety; sprawozdanie finansowe za 1950 r. Number of files36
67/44/0 Gminna Rada Narodowa w Mostach 1945-1954 25 0 Unroll
I. GMINNA RADA NARODOWA I ZARZĄD GMINNY (9 j.a., lata 1945-1950) 1) Referat Ogólno-Administracyjny sygn. 1-3, (3 j.a., lata 1945-1949): protokoły zebrań wiejskich; sprawy wojskowe; korespondencja dot. Obsady sołectw. 2) Referat Gospodarczo-Społeczny (sygn. 4-6, 3 j.a., lata 1945-1946, 1948, 1950): zagospodarowywanie gminy w latach 1945-1946; statystyka (1948 r.); wykazy gospodarstw rolnych z 1950 r. 3) Referat Finansowy (sygn. 7-9, 3 j.a., lata 1948-1950): budżety. II. PREZYDIUM GRN (16 j.a., lata 1950-1954) 1) Referat Ogólno-Administracyjny (sygn. 10-17 i 25; 9 j.a., lata 1950-1954): protokoły sesji GRN z lat 1953-1954; akta komisji GRN z 1950 r.; protokoły posiedzeń Prezydium GRN (komplet; akta dot. Podziału administracyjnego z 1954 r. 2) Referat Rolny (sygn. 18-19, 2 j.a., lata 1952, 1954): spisy rolne z 1952 r.; kontrole sprzętu żniwnego z 1954 r. 3) Referat Finansowy (sygn. 20-24, 5 j.a., lata 1950-1953): budżety i sprawozdania finansowe. Number of files25
67/45/0 Gminna Rada Narodowa w Rożnowie 1945-1954 29 0 Unroll
I. GMINNA RADA NARODOWA I ZARZĄD GMINNY (2 j.a., lata 1949-1950) Referat Finansowy Zarządu Gminnego – budżety. II. PREZYDIUM GRN (27 j.a., lata 1945-1954) 1) Referat Ogólno-Administracyjny (sygn. 3-16, 14 j.a., lata 1945-1954): protokoły sesji GRN (brak z 1953 r.); akta komisji GRN z 1951 r.; protokoły posiedzeń Prezydium GRN (komplet); ewidencjamieszkańców (rejestry z lat 1945-1953); nowy podział administracyjny (1954 r.) 2) Referat Rolny (sygn. 17-22 i 29; 7 j.a., lata 1951-1953): spisy rolne z lat 1951-1952; świadczenia w naturze (1951-1953); akcje rolne (1953-1954); zagospodarowywanie odłogów (1952 r.) 3) Referat Finansowy (sygn. 23-28, 6 j.a., lata 1950-1953): budżety z lat 1950-1953; sprawozdania finansowe za 1950 r. Number of files29
67/46/0 Gminna Rada Narodowa w Strzelewie 1945-1954 33 0 Unroll
I. GMINNA RADA NARODOWA I ZARZĄD GMINNY (11 j.a., lata 1945-1950) 1) Referat Ogólno-Administracyjny (sygn. 1-2, 2 j.a., lata 1950 r.): protokoły posiedzeń plenarnych Prezydium GRN. 2) Referat Rolny (sygn. 3-6, 4 j.a., lata 1945-1949): spisy rolne. 3) Referat Finansowy (sygn. 7-11, 5 j.a., lata 1945-1950): budżety na lata 1947, 1949-1950; sprawozdania finansowe za lata 1945-1946 i 1948. II. PREZYDIUM GRN (22 j.a., lata 1950-1954) 1) Referat Ogólno-Administracyjny (sygn.12-24, 13 j.a., lata 1950-1954): protokoły sesji GRN (1951-1954); akta komisji GRN (1950-1951); protokoły posiedzeń Prezydium GRN (komplet); sprawozdania z działalności GRN (1953 r.); protokoły zebrań wiejskich (1951 r.); nowy podział administracyjny (1954 r.) 2. Referat Rolny (sygn. 25-26, 2 j.a., lata 1952): spisy rolne. 3. Referat Socjalno-Kulturalny (sygn. 27-28, 2 j.a., lata 1951, 1953): rozwój oświaty; walka z analfabetyzmem. 4. Referat Finansowy (sygn. 29-33, 5 j.a., lata 1950-1953): budżety. Number of files33
67/47/0 Gminna Rada Narodowa w Wołowcu 1948-1954 28 0 Unroll
I. GMINNA RADA NARODOWA I ZARZĄD GMINNY (2 j.a., lata 1948, 1950, 1948) 1) Referat Ogólno-Administracyjny (sygn.1, 1 j.a., lata 1948): akta Komisji Kulturalno-Oświatowej. 2) Referat Finansowy (sygn. 2, 1 j.a., lata 1950): budżet. II. PREZYDIUM GRN (26 j.a., lata 1950-1954) 1) Referat Ogólno-Administracyjny (sygn. 3-21, 19 j.a., lata 1950-1954): protokoły sesji GRN (nie ma z 1950 r.); akta komisji GRN (niekompletne); protokoły posiedzeń Prezydium GRN (nie ma z 1950 r.); sprawozdania z działalności GRN (1954 r.); wybory sołtysa (1953-1954); protokoły zebrań wiejskich (1950-1951); nowy podział administracyjny (1954 r.) 2) Referat Rolny (sygn. 22, 1 j.a., lata 1951-1954): ankiety klasyfikacji gruntów. 3) Referat Finansowy (sygn. 23-28, 6 j.a., lata 1950-1953): budżety i sprawozdania finansowe. Number of files28
67/48/0 Gminna Rada Narodowa w Żółwiej Błoci 1945-1954 69 0 Unroll
I. GMINNA RADA NARODOWA I ZARZĄD GMINNY (42 j.a., lata 1945-1950) 1) Referat Ogólno-Administracyjny (sygn. 1-9, 9 j.a., lata 1947-1950): przepisy i zarządzenia; sprawy organizacyjne i personalne; protokoły kontroli; protokoły posiedzeń plenarnych GRN oraz Prezydium GRN z lat 1948-1950; akta Komisji Oświaty z lat 1948-1949; sprawy wyznaniowe; prawo rodzinne i małżeńskie; akta koła Związku Zawodowego Pracowników Samorządowych. 2) Referat Rolny (sygn. 10-19, 10 j.a., lata 1945-1950): sprawozdania statystyczne i spisy rolne; akcje rolne i likwidacja odłogów; sprawy osiedleńcze. 3) Referat Gospodarczo-Społeczny (sygn. 20-29, 10 j.a., lata 1945-1950): zagospodarowywanie gminy (rozwój handlu, przemysłu, elektryfikacja, budowa dróg); aprowizacja; opieka społeczna; rozwój szkolnictwa. 4) Referat Finansowy (sygn. 30-42, 13 j.a., lata 1946-1950): budżety i sprawozdania finansowe; księgi wydatków budżetowych. II. PREZYDIUM GRN (27 j.a., lata 1950-1954) 1) Referat Ogólno-Administracyjny (sygn. 43-62, 20 j.a., lata 1950-1954): instrukcje i okólniki; kontrole i inspekcje; protokoły sesji GRN (komplet); akta komisji GRN (niekompletne); protokoły posiedzeń Prezydium GRN (brak z roku 1950); protokoły zebrań wiejskich; sprawozdania statystyczne; sprawozdania z działalności Rady i jej organów; nowy podział administracyjny (1954 r.) 2) Referat Rolny (sygn. 63-64, 2 j.a., lata 1951-1954): kontraktacja i skup. 3) Referat Finansowy (sygn. 65-69, 5 j.a., lata 1950-1953): budżety. Number of files69
67/49/0 Inspektorat Szkolny w Gryficach 1945-1950 55 0 Unroll
1. Referat ogólny: sygn. 1-12, 55 (13 j.a.), lata 1945-1950: sprawozdania opisowe i statystyczne Inspektora Szkolnego o stanie szkół i przedszkoli; sprawozdania dotyczące bibliotek; wykazy nauczycieli; działalność Oddziału Powiatowego Związku Nauczycielstwa Polskiego w Gryficach; protokoły konferencji rejonowych nauczycieli. 2. Referat szkolnictwa powszechnego: sygn.13-24 (17 j.a.), lata 1945-1950: sprawozdania o organizacji szkół; projekty organizacji i formularze sprawozdawczo-statystyczne szkół; działalność Komitetów Rodzicielskich i organizacji młodzieżowych. 3. Referat oświaty dorosłych: sygn. 25-54 (25 j.a.), lata 1945-1950: plany pracy, sprawozdania opisowe i statystyczne z zakresu oświaty i kultury dorosłych; formularze sprawozdawczo-statystyczne i zgłoszenia placówek oświatowych dla dorosłych; akcja zwalczania analfabetyzmu (1948-1950). Number of files55
67/50/0 Inspektorat Szkolny w Nowogardzie 1945-1950 [1951] 61 0 Unroll
1. Referat ogólny: sygn. 1-8 i 57-60 (12 j.a.), lata 1945-1950: sprawozdania opisowe i statystyczne Inspektora Szkolnego o stanie szkolnictwa w powiecie; sprawozdania z wizytacji szkół i przedszkoli; rejestry nauczycieli; sprawy budżetowe. 2. Referat szkolnictwa powszechnego: sygn. 9-50 i 61 (43 j.a.), lata 1945-1951: projekty organizacji szkół; formularze statystyczno-sprawozdawcze szkół; organizacja i działalność wszystkich szkół podstawowych na terenie powiatu. 3. Referat oświaty dorosłych: sygn. 51-56 (6 j.a.), lata 1946-1951: sprawozdania opisowe i statystyczne z zakresu oświaty i kultury dorosłych; sprawozdania z wizytacji kursów dla analfabetów; formularze sprawozdawczo-statystyczne kursów i szkół dla dorosłych. Number of files61
67/51/0 Urząd Skarbowy w Gryficach 1945-1950 57 0 Unroll
1. Dział ogólny: sygn. 1-12 (12 j.a.), lata 1947-1950: a) referat administracyjny: analizy działalności organów skarbowych; b) referat statystyczny: sprawozdania z 1949 r.; c) referat ewidencyjny: ewidencja płatników, rejestr odpisów na skutek umorzeń). 2. Dział wymiarowy: sygn.13-20 (8 j.a.), lata 1946-1947, 1949-1950: informacje o kontrolach ksiąg podatkowych i handlowych z 1949 r.; rejestry wymiarowe podatków (dochodowego, obrotowego, od nabycia praw majątkowych i opłaty skarbowej); 3. Dział rachunkowo-kasowy: sygn. 21 (1 j.a.), lata 1949: księga zestawień podatkowych; 4. Akta związane z nadzorem nad podatkami i finansami komunalnymi (sygn. 22-56 (35 j.a.), lata 1947-1950: sprawozdania Powiatowego Pełnomocnika Rządowego ds.Podatku gruntowego (1947-50); rejestry wymiarowe podatku gruntowego dla gmin (1947-1950); wymiar składek na SFO (1948 r.); wykazy osób posiadających gospodarstwa rolne (1948-1949); rejestr wymiarowy podatku od nieruchomości i lokali dla miasta Gryfice (1949 r.) 5. Akta osobowe, 1 j.a. (sygn. 57), 1948. Akta osobowe pracownika (prośby o przeniesienie, odbyte szkolenia). Number of files57
67/52/0 Urząd Skarbowy w Kamieniu Pomorskim 1945-1949 36 0 Unroll
1. Dział ogólny: sygn.1-7 (7 j.a.), lata 1945-1949: a) referat administracyjny: dziennik kancelaryjny i korespondencja tajna; b) referat ewidencyjny: rejestry spraw karnych, spadków i darowizn, zajęcia praw majątkowych i nieczytelności; 2. Akta związane z nadzorem nad podatkami i finansami komunalnymi (sygn. 8-36 (29 j.a.), lata 1947-1949: rejestry wymiarowe podatku gruntowego; wykazy osób posiadających gospodarstwo rolne; rejestr wymiarowy podatku od nieruchomości i lokali dla gminy Kozielice (1949 r.) Number of files36
67/53/0 Urząd Skarbowy w Nowogardzie 1946-1950 40 0 Unroll
1. Dział ogólny: sygn.1-15 (15 j.a.), lata 1947-1950: a) referat administracyjny: zarządzenia, instrukcje, wykazy obsady personalnej, protokoły kontroli, korespondencja tajna, obywatelska Komisja Podatkowa i lustratorzy społeczni; b) referat statystyczny: charakterystyka gospodarcza powiatu, sprawozdania; c) referat ewidencyjny: ewidencja pracodawców opłacających podatek od wynagrodzeń; zapisek spraw karnych o występki; 2. Dział wymiarowy: sygn.16(1 j.a.), lata 1949-1950: rejestr podatku od opłaty dodatkowej i składek na SFO. 3. Dział rachunkowo-kasowy: (sygn. 17 (1 j.a.), lata 1948: księga sum niebudżetowych SFO. 4. Dział egzekucyjny: sygn.18 (1 j.a.), lata 1946-1948: plany czynności egzekucyjnych. 5. Akta nadzoru nad podatkami i finansami komunalnymi: sygn.19-40 (22 j.a.), lata 1948-1949: protokoły posiedzeń Powiatowej Komisji Podatku Gruntowego; sprawozdania Powiatowego Pełnomocnika Rządu ds. podatku gruntowego; wykazy gospodarstw rolnych; rejestry wymiarowe podatku gruntowego; wykazy składek SFO. Number of files40
67/54/0 Rejonowy Urząd Likwidacyjny w Gryficach [1945] 1949-1951 [1955] 35 0 Unroll
1. Akta ogólno-organizacyjne: sygn.1-6, lata 1946-1950: zarządzenia i pisma okólne władz zwierzchnich; sprawozdania statystyczne z czynności egzekucyjnych; protokoły posiedzeń Komisji Opiniodawczej w Resku. 2. Zbiór rejestrów: sygn. 7-33; 27 j.a., lata 1946-1955: a) z terenu powiatu gryfickiego; sygn. 7-13, lata 1946-1955: rejestry formularzy spisowych zawierających mienie zgłoszone do nabycia lub oddania; rejestry sprzedaży; b) z terenu powiatu kamieńskiego; sygn. 14-28, lata 1946-1952: rejestry urzędów oraz instytucji państwowych i samorządowych; rejestry formularzy spisowych; rejestry sprzedaży; c) z terenu powiatu łobeskiego; sygn. 29-33, lata 1946-1950: rejestry formularzy spisowych; formularze spisowe dla zakładów rzemieślniczych handlowych i przemysłowych. 3. Akta osobowe; sygn. 34-35 (2 j.a.) z lat 1945-1950; Akta osobowe pracowników (kwestionariusze osobowe, podania o pracę, zaświadczenia). Number of files35
67/55/0 Powiatowy Urząd Ziemski w Gryficach 1945-1947 22 0 Unroll
1. Akta ogólne: sygn. 1-5 (5 j.a.), lata 1945-1946: sprawozdania (z działalności komisarza ziemskiego i referatów PUZ, z przebiegu akcji żniwnej); korespondencja PUZ; wykazy pracowników i listy płac Powiatowych Administratorów Majątków Państwowych. 2. Sprawozdania statystyczne i wykazy: sygn. 6-15 (10 j.a.), lata 1945-1947: wykazy hodowli zwierząt futerkowych; wykazy szkód wyrządzonych w majątkach ziemskich przez żołnierzy Armii Czerwonej i Wojska Polskiego; wykazy majątków ziemskich. 3. Opisy majątków ziemskich sygn.16-22 (7 j.a.), lata 1945-1946: opisy gospodarstw, zawierające dane dot. stanu i możliwości ich zagospodarowania; opisy powiatu gryfickiego pod kątem stanu zagospodarowania oraz potrzeb i perspektyw rozwoju. Number of files22
67/56/0 Powiatowy Urząd Ziemski w Nowogardzie 1945-1947 21 0 Unroll
1. Akta ogólne: sygn. 1 (1 j.a.), lata 1946-1947: korespondencja PUZ (dot. gł. zagospodarowania majątków ziemskich). 2. Sprawozdania statystyczne i wykazy: sygn. 2-9 (8 j.a.), lata 1945-1947: sprawozdania dot. osadnictwa oraz stanu zagospodarowania powiatu; sprawozdania statystyczne dot. stanu inwentarza żywego; wykazy (zestawienia liczbowe) gospodarki rolnej i inwentarza żywego; wykazy majątków ziemskich. 3. Opisy i inwentury majątków ziemskich: sygn. 10-16 (7 j.a.), lata 1945-1946: opisy majątków ziemskich o pow. powyżej 100 ha; inwentury gospodarstw poniemieckich. 4. Protokoły zdawczo-odbiorcze majątków przejętych od 5 Pułku Rolno-Gospodarczego Wojska Polskiego: sygn. 17-21 (5 j.a.), lata 1945-1946. Number of files21
67/57/0 Inspektorat Szkolny w Kamieniu Pomorskim 1945-1950 [1952] 95 0 Unroll
1. Dział ogólny: sygn. 1-14 i 93 (15 j.a.), lata 1945-1950: okólniki Ministerstwa Oświaty, Kuratorium i własne Inspektoratu; protokoły rejonowych konferencji nauczycieli;sprawozdania Inspektora Szkolnego; organizacja i funkcjonowanie bibliotek; sprawozdania z zatrudnienia i wykazy nauczycieli;sprawy bytowe nauczycieli;kształcenie ideologiczne nauczycieli. 2. Dział szkolnictwa powszechnego: sygn. 15-80 i 94, (67 j.a.),lata 1945-1952: zbiorcze projekty organizacyjne szkół; sprawozdania z organizacji sieci szkolnej; materiały statystyczne dot. Szkolnictwa (m.in. Wyników nauczania); teczki szkół podstawowych w powiecie. 3. Dział oświaty dorosłych: sygn. 81-92, (12 j.a.), lata 1945-1951: działalność komitetów do walki z analfabetyzmem; protokoły egzaminacyjne; sprawozdania opisowe m.in.. Z akcji zapobiegającej wtórnemu analfabetyzmowi (np. Z organizowania kursów poprawnego czytania i pisania). 4. Akta osobowe, 1 j.a. z lat 1945-1950, sygn. 95: Akta osobowe pracowników (kwestionariusze osobowe, podania o pracę, zaświadczenia). Number of files95
67/58/0 Powiatowy Oddział Informacji i Propagandy w Gryficach 1945-1947 4 0 Unroll
1. Sprawozdania z działalności Oddziału: sygn. 1-2 (2 j.a.), 1945 r.; 2. Korespondencja Oddziału: sygn. 3-4 (2 j.a.), lata 1946-1947: korespondencja z organami administracji ogólnej i instytucjami społeczno-kulturalnymi; instrukcje i okólniki władz nadrzędnych. Number of files4
67/59/0 Prezydium Powiatowej Rady Narodowej i Urząd Powiatowy w Gryficach [1945] 1950-1975 [1976] 2613 0 Unroll
1. WYDZIAŁ ORGANIZACYJNO-PRAWNY (617 j.a., sygn. 1-617, lata [1949-] 1950-1975): protokoły posiedzeń PRN (brak kilku protokołów z lat 1950-1955); rejestry uchwał, kontrole wykonania uchwał, sprawozdania i analizy działalności Rady; zespoły radnych, Konwent Seniorów (protokoły posiedzeń); komisje doraźne i inne zespoły działające przy PRN; spotkania radnych z wyborcami, interpelacje i wnioski radnych; protokoły posiedzeń Prezydium PRN (brak kilku protokołów z lat 1950-1955); rejestry postanowień Prezydium PRN; sprawy podziału terytorialnego powiatu (korespondencja, zebrania mieszkańców); zarządzenia i pisma okólne PPRN i Naczelnika Powiatu; organizacja wewnętrzna PPRN i UP, wykazy czynności, decentralizacja, regulaminy pracy, instrukcje kancelaryjne; konferencje, zjazdy i narady organizowane przez Wydział; informacje, referaty, sprawozdania, opracowania tematyczne Wydziału, współpraca z innymi instytucjami. 2. WYDZIAŁ BUDŻETOWO-GOSPODARCZY (15 j.a., sygn. 618-632, lata 1958-1970): organizacja Wydziału; preliminarze oraz plany dochodów i wydatków budżetowych wydziałów PPRN i jednostek podległych. 3. POWIATOWA KOMISJA PLANOWANIA GOSPODARCZEGO (268 j.a., sygn. 633-900, lata 1955-1975): protokoły posiedzeń Kolegium PKPG; sprawy organizacji PKPG; plany perspektywiczne i wieloletnie, sprawozdania i analizy ich wykonania; bilanse siły roboczej, analizy stanu zatrudnienia, plany, kierunki działania; plany, sprawozdania i analizy roczne – zbiorcze dla powiatu; plany gospodarcze, programy rozwoju miast, gmin i gromad; plany gospodarcze roczne - resortowe, oprac. Dla poszczególnych gałęzi gospodarki narodowej; sprawozdania, analizy i informacje z ich wykonania; plany i sprawozdania dot. Czynów społecznych; problemowe opracowania monograficzne, korespondencja dot. Różnych zagadnień społeczno-gospodarczych. 4. WYDZIAŁ STATYSTYKI (60 j.a., sygn. 901-960, lata 1956-1962): organizacja Wydziału; sprawozdania statystyczne wg gałęzi gospodarki narodowej; Narodowy Spis Powszechny 1960 r.; opracowania statystyczne zbiorcze. 5. WYDZIAŁ FINANSOWY (420 j.a., sygn. 961-1381, lata [1945-] 1950-1972): budżety zbiorcze i jednostkowe powiatu; preliminarze dochodów i wydatków Wydziałów i jednostek podległych; bilanse, sprawozdania i analizy działalności gospodarczej przedsiębiorstw, zakładów i spółdzielni; rejestry wymiarowe podatków; protokoły kontroli Wydziału; protokoły kontroli przeprowadzonych przez Wydział. 6. WYDZIAŁ OŚWIATY I KULTURY (327 j.a., sygn. 1382-1709, lata [1946-] 1950-1975): organizacja Wydziału; protokoły narad organizowanych przez Wydział; plany perspektywiczne, wieloletnie i roczne, sprawozdania z ich wykonania, materiały do planów; sprawozdania statystyczne zbiorcze i jednostkowe; projekty organizacyjne szkół i placówek oświatowych, wykazy nauczycieli; akta poszczególnych szkół, ankiety dot. Historii szkół; szkoły narodowościowe i specjalne; oświata dorosłych, kursy eksternistyczne, walka z analfabetyzmem; inspekcje i kontrole szkół; biblioteki, domy kultury, kluby i inne placówki kulturalno-oświatowe – sprawozdania i informacje o działalności; opracowania tematyczne Wydziału. 7. POWIATOWY KOMITET KULTURY FIZYCZNEJ I TURYSTYKI (34 j.a., sygn. 1710-1743, lata 1952-1973): protokoły posiedzeń plenarnych i posiedzeń Prezydium PKKFiT; plany i programy działalności – wieloletnie i roczne; budżety; sprawozdania statystyczne i opisowe; informacje, opracowania tematyczne, nadzór nad organizacjami sportowymi w terenie 8. WYDZIAŁ SPRAW WEWNĘTRZNYCH (127 j.a., sygn. 1744-1870, lata 1955-1975): organizacja Wydziału, zakresy czynności; plany i sprawozdania , protokoły kontroli; zmiana obywatelstwa, zmiana imion i nazwisk; rejestracja stowarzyszeń, nadzór nad stowarzyszeniami; sprawy narodowościowe, aktywizacja Cyganów; zgromadzenia i zbiórki publiczne; sprawy wojskowe. 9. WYDZIAŁ GOSPODARKI WODNEJ I OCHRONY POWIETRZA (23 j.a., sygn. 1871-1893, lata 1955-1972): przepisy, plany pracy; kontrole; spółki wodne; melioracja terenów rolniczych. 10. WYDZIAŁ SKUPU (16 j.a., sygn. 1894-1909, lata 1955-1975): organizacja Wydziału; protokoły posiedzeń organów kolegialnych; plany kontraktacji i skupu, sprawozdania z ich wykonania; kontrole. 11. WYDZIAŁ ROLNICTWA I LEŚNICTWA (223 j.a., sygn. 1910-2125, 2690-2696, lata [1946-] 1950-1975): organizacja Wydziału, protokoły kontroli, nadzór nad służbą rolną, protokoły posiedzeń powiatowej Komisji Ziemskiej; plany perspektywiczne i wieloletnie, plany roczne, sprawozdania statystyczne i opisowe, analizy wykonania planów gospodarczych; akta Rolniczych Spółdzielni Produkcyjnych; oświata rolnicza, nadzór nad szkołami rolniczymi, wystawy rolnicze, szkolenia; plany łowieckie i hodowli lasów, plany zadrzewień, plany gospodarki leśnej, sprawozdania z wykonania planów; gospodarka gruntami: scalanie i wymiana gruntów, klasyfikacja gruntów; ochrona przyrody – pomniki przyrody, plany sytuacyjne i protokoły zdawczo-odbiorcze lasów. 12. WYDZIAŁ GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ (164 j.a., sygn. 2126-2289, lata 1950-1975): organizacja Wydziału; plany 5-letnie; gospodarcze plany roczne; preliminarze dochodów i wydatków Wydziału oraz zakładów komunalnych; sprawozdania statystyczne, opisowe, analizy wykonania planów; kontrole, realizacja zaleceń pokontrolnych; opracowania tematyczne, skargi i zażalenia. 13. WYDZIAŁ HANDLU, PRZEMYSŁU I USŁUG (46 j.a., sygn. 2290-2335, lata 1956-1971):organizacja Wydziału, protokoły komisji i zespołów działających przy Wydziale; plany i programy wieloletnie; plany roczne, sprawozdania i analizy ich wykonania; nadzór nad rzemiosłem i drobną wytwórczością, wykazy zakładów rzemieślniczych; opracowania tematyczne, skargi i zażalenia. 14. WYDZIAŁ ZDROWIA I OPIEKI SPOŁECZNEJ (148 j.a., sygn. 2336-2483, lata 1950-1975): organizacja Wydziału, organy kolegialne, protokoły narad i odpraw; plany i programy wieloletnie i 5-letnie, sprawozdania z ich wykonania; plany roczne-zbiorcze Wydziału i jednostkowe poszczególnych placówek służby zdrowia, sprawozdania i analizy wykonania planów; sprawozdania statystyczne; nadzór i kontrole placówek służby zdrowia; opracowania tematyczne, skargi i zażalenia 15. Dopływy z 1992 r. i 1997 r. A) Wydział Organizacyjno-Prawny (20 j.a., sygn. 2548-2567, lata 1951-1975 (protokoły posiedzeń Prezydium PRN z lat 1953-1955; wykazy imienne i ankiety personalne pracowników terenowych organów administracji państwowej z lat 1951-1953, 1958, 1968 i 1972-1975; decyzje i zarządzenia Naczelnika Powiatu z 1975 r. B) Powiatowa Komisja Planowania Gospodarczego (9 j.a., sygn. 2568-2576, lata 1953-1975: protokoły posiedzeń i sprawozdania PKPG oraz Kolegium PKPG z lat 1953-1955; opracowania do planów wieloletnich na lata 1959-1965 i 1971-1975; bilanse siły roboczej na lata 1960-1975; opracowania i informacje dot. Spraw gospodarczych powiatu z lat 1955 i 1969. c) Wydział Finansowy (31 j.a., sygn. 2577-2607, lata 1950-1971): budżety i plany finansowe oraz sprawozdania z ich wykonania za lata 1952-1971; protokoły kontroli i rewizji finansowych z lat 1952, 1961-1966; rejestr spraw karnych o występki z lat 1950-1956. d) Wydział Oświaty i Kultury (1 j.a., sygn. 2608, lata 1945-1970): kronika Szkoły Podstawowej w Wicimicach za lata 1945-1970. e) Wydział Spraw Wewnętrznych (9 j.a., sygn. 2609-2617, lata 1951-1975): informacje o działalności Urzędów Stanu Cywilnego w powiecie w latach 1951-1975. f) Wydział Gospodarki Wodnej i Ochrony Powietrza (3 j.a., sygn. 2618-2620, lata 1957-1975): akta spółek wodnych z lat 1957-1975 (statuty i mapy); decyzje dot. Ujęć wodnych z lat 1966-1968. g) Wydział Rolnictwa i Leśnictwa (12 j.a., sygn. 2621-2632, lata 1952-1974): plany i sprawozdania z zakresu rolnictwa z lat 1952-1964; opracowania dot. Melioracji łąk i użytków rolnych z lat 1973-1974; plany urządzenia lasów w PGR Natolewice z lat 1959-1969 oraz plany kompleksowego zadrzewiania wsi z lat 1973-1974. h) Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej (10 j.a., sygn. 2633-2642, lata 1956-1975): plany i sprawozdania dot. Budownictwa mieszkaniowego i zasobów lokalowych w powiecie z lat 1956, 1970, 1973-1974; sprawozdania z działalności zakładów i przedsiębiorstw GKiM z lat 1973-1974; sprawozdania z realizacji czynów społecznych na terenie powiatu w 1974 r.; budżet zbiorczy powiatu w zakresie GKiM na lata 1974-1975; akta dot. Katastrof budowlanych w Gryficach w latach 1968 i 1971. i) Wydział Handlu, Przemysłu i Usług (8 j.a., sygn. 2643-2650, lata 1965-1975): plany i sprawozdania Wydziału z lat 1969-1975; wykazy prywatnych warsztatów rzemieślniczych z lat 1965-1966. j) Wydział Zdrowia i Opieki Społecznej (1 j.a., sygn. 2651, lata 1974): kompleksowy program rozwoju służby zdrowia do roku 1990. 16. DOPŁYW 1994 r. - Wydział Statystyki (3 j.a., sygn. 2654-2656, lata 1960-1961): metryki statystyczne powiatu za 1955-1960. 17. DOPŁYW 1995 r. - Wydział Spraw Wewnętrznych (6 j.a., sygn. 2657-2662, lata 1959-1974): akta Kółek Rolniczych z terenu gminy Brojce. 18. DOPŁYW 2004 r. A) Wydział Spraw Wewnętrznych (1 j.a., sygn. 2663, lata 1967-1973): akta Powiatowego Społecznego Komitetu Ochotniczej Rezerwy Milicji Obywatelskiej w Gryficach. B) Wydział Organizacyjno-Prawny (2 j.a., sygn. 2664-2665, lata 1968-1975) : akta dot. Archiwum zakładowego (protokoły kontroli oraz środki ewidencyjne zasobu aktowego). C) Wydział Gospodarki Wodnej i Ochrony Powietrza (7 j.a., sygn. 2666-2672, lata 1956-1973): akta Spółek Wodnych z terenu powiatu gryfickiego (statuty, protokoły zebrań, wykazy członków). D) Wydział Rolnictwa i Leśnictwa (1 j.a., sygn. 2673, lata 1957-1972): dokumentacja kartograficzna – mapy zasadnicze wsi gminy Karnice (osnowa geodezyjna). E) Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej (1 j.a., sygn. 2674, lata 1967-1968): plany uzbrojenia terenów dla potrzeb budownictwa mieszkaniowego na lata 1969-1985 dla 20 miast rozwojowych woj. Szczecińskiego (m.in..Gryfic i Trzebiatowa). 19. Dopływ nr 746/2013 (7 j.a., sygn. 2675-2681, lata 1950-1960): wykazy i rejestry pracowników Wydziału Zdrowia. Number of files2620
67/60/0 Prezydium Powiatowej Rady Narodowej i Urząd Powiatowy w Goleniowie [1945] 1954-1975 [1976] 1559 0 Unroll
1. WYDZIAŁ ORGANIZACYJNO-PRAWNY: sygn. 1-427 (427 j.a.), lata 1954-1975: protokoły sesji PRN (sygn. 1-44, lata 1954-1975); uchwały PRN, rejestry uchwał, sprawozdania z wykonania uchwał, sprawozdania z działalności PRN (sygn. 45-48, lata 1959-1969); zespoły i kluby radnych, Konwent Seniorów (sygn. 49-64, lata 1957, 1965-1974); akta komisji stałych (sygn. 65-220, lata 1955-1975); zespoły i komitety doraźne (sygn. 221-223, lata 1955, 1967-1973); spotkania radnych z wyborcami, realizacja programów wyborczych, wnioski i interpelacje radnych (sygn. 224-240, lata 1957-1965, 1969-1975); protokoły posiedzeń Prezydium PRN (sygn. 241-333, lata 1954-1975); uchwały Prezydium PRN (sygn. 334-337, lata 1960-1973); podział terytorialny powiatu (sygn. 338-341, lata 1954-1969); zarządzenia Przewodniczącego PPRN, zarządzenia Naczelnika Powiatu (sygn. 342-350; lata 1968-1975); organizacja Urzędu (sygn. 351-364, lata 1955, 1970-1975); konferencje, zjazdy i narady organizowane przez PPRN i Naczelnika Powiatu (sygn. 365-375, lata 1968-1974); informacje, sprawozdania i opracowania tematyczne (sygn. 376-385, lata 1955-1973); nadzór nad działalnością jednostek podporządkowanych i podległych, współdziałanie z organizacjami społeczno-politycznymi (sygn. 386-423, lata 1958-1975); skargi, wnioski, zażalenia (sygn. 424-427, lata 1959-1960, 1969, 1973-1974). 2. WYDZIAŁ BUDŻETOWO-GOSPODARCZY: sygn. 428-439 (12 j.a.), lata 1955, 1959-1967: protokoły rewizji działalności finansowo-gospodarczej Wydziału (sygn. 428, lata 1959-1963); rewizje przeprowadzane przez Wydział (sygn. 429, lata 1962-1963); preliminarze budżetowe (sygn. 430-439, lata 1955, 1960-1967). 3. POWIATOWA KOMISJA PLANOWANIA GOSPODARCZEGO: sygn. 440-609 (170 j.a.), lata 1954-1975: protokoły posiedzeń PKPG, sprawozdania z działalności PKPG (sygn. 440-449, lata 1955-1962, 1973-1974); plany wieloletnie (sygn. 450-464, lata 1954-1975); bilanse siły roboczej (sygn. 465-476, lata 1957-1971); roczne plany gospodarcze: zbiorcze powiatu, plany miast, gromad i gmin (sygn. 477-530, lata 1955-1975); analizy i sprawozdania z wykonania powiatowego planu gospodarczego (sygn. 531-563, lata 1955-1975); czyny społeczne (sygn. 564-567, lata 1965-1975); informacje doraźne, opracowania tematyczne, ankiety, charakterystyki (sygn. 568-609, lata 1954-1975). 4. WYDZIAŁ STATYSTYKI: sygn. 610-687 (78 j.a.), lata 1954-1962: plany pracy i sprawozdania Statystyka Powiatowego (sygn. 610-612, lata 1955-1959); Narodowy Spis Powszechny (sygn. 613, lata 1960 r.); sprawozdania statystyczne z zakresu ludności (sygn. 614-615, lata 1954-1959); statystyka rolna, spisy rolne 1954, 1957, 1958 r. (sygn. 616-649, lata 1954-1959); pozostałe sprawozdania statystyczne, informacje i opracowania (sygn. 650-687, lata 1954-1962). 5. WYDZIAŁ FINANSOWY: sygn. 688-803 (116 j.a.), lata 1955-1975: sprawy organizacyjne Wydziału (sygn. 688-690, lata 1965, 1967-1973); budżety zbiorcze i jednostkowe powiatu, analizy i sprawozdania z wykonania budżetu (sygn. 691-774, lata 1955-1974); bilanse i sprawozdania przedsiębiorstw (sygn. 775-779, lata 1963, 1972-1973); podatki i opłaty (sygn. 780-785, lata 1956-1975); protokoły kontroli i rewizji (sygn. 786-803, lata 1956, 1963-1975). 6. WYDZIAŁ OŚWIATY I KULTURY: sygn. 804-925 (122 j.a.), lata 1951-1975: sprawy organizacyjne Wydziału, protokoły kontroli, plany pracy (sygn. 804-812, lata 1968-1975); budżet Wydziału i jego wykonanie (sygn. 813-819, lata 1962-1974); plany wieloletnie (sygn. 820-823, lata 1969-1975); sprawozdawczość GUS, informacje tematyczne (dot. M. in. Nauczania religii, reorganizacji szkolnictwa), akta szkół (sygn. 824-923, lata 1951-1975); skargi i zażalenia (sygn. 924-925, lata 1972, 1974). 7. POWIATOWY KOMITET KULTURY FIZYCZNEJ I TURYSTYKI: sygn. 926-935(10 j.a.), lata 1965-1975: protokoły posiedzeń PKKFiT (sygn. 926, lata 1969-1971); plany i sprawozdania, budżety (sygn. 927-935, lata 1965-1975). 8. WYDZIAŁ SPRAW WEWNĘTRZNYCH: sygn. 936-977 (42 j.a.), lata 1954-1976: sprawy organizacyjne, plany pracy, zarządzenia kierownika WSW, kontrole (sygn. 936-942, lata 1967-1975); zgromadzenia i stowarzyszenia – ewidencja i nadzór (sygn. 943-961, lata 1957-1976); sprawy EKRL, ludność cygańska (sygn. 962-967, lata 1965-1968); sprawy wyznaniowe (sygn. 968-973, lata 1954-1957); informacje i sprawozdania tematyczne (sygn. 974-977, lata 1962-1971). 9. WYDZIAŁ ROLNICTWA I LEŚNICTWA: sygn. 978-1130 (153 j.a.), lata 1945-1976: sprawy organizacyjne, wykazy akt, protokoły kontroli (sygn. 978-984, lata 1964-1974); budżety Wydziału i ich realizacja (sygn. 985-987, lata 1961-1966); plany wieloletnie i roczne, sprawozdania z ich realizacji (sygn. 988-1010, lata 1954-1976); nadzór nad PGR, akta RSP (sygn. 1011-1085, lata 1950-1975); ewidencja gruntów (sygn. 1086-1102, lata 1945-1973); leśnictwo (sygn. 1103-1130, lata 1955-1973). 10. WYDZIAŁ GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ: sygn. 1131-1173 (43 j.a.), lata 1951-1975: sprawy organizacyjne Wydziału, zakresy czynności, wykazy akt (sygn. 1131-1134, lata 1970-1975); plany, budżety, sprawozdania z ich realizacji (sygn. 1135-1152, lata 1954-1973); sprawozdania GUS, analizy ruchu budowlanego (sygn. 1153-1157, lata 1956-1975); protokoły kontroli (sygn. 1158-1160, lata 1962-1973); sprawozdania jednostek podległych Wydziałowi (sygn. 1161-1165, lata 1954-1971); ochrona zabytków; cmentarze; informacje i opracowania tematyczne, Kronika Wydziału Komunikacji (sygn. 1166-1173, lata 1951-1973). 11. WYDZIAŁ PRZEMYSŁU, HANDLU I USŁUG: sygn. 1174-1212 (39 j.a.), lata 1954-1975: sprawy organizacyjne Wydziału, organa kolegialne (sygn. 1174-1175, lata 1960-1965, 1970-1972); plany i programy wieloletnie i roczne, sprawozdania z ich wykonania (sygn. 1176-1193, lata 1954-1975); nadzór nad jednostkami podległymi i podporządkowanymi – wykazy, sprawozdania (sygn. 1194-1209, lata 1963-1974); skargi i wnioski (sygn. 1210-1212, lata 1964-1972). 12. WYDZIAŁ ZDROWIA I OPIEKI SPOŁECZNEJ: sygn. 1213-1238 (26 j.a.), lata 1955-1973: plany i sprawozdania z działalności placówek służby zdrowia (sygn. 1213-1224, lata 1955-1973); wykazy kadry medycznej (sygn. 1225-1226, lata 1964, 1966); pomoc społeczna (sygn. 1227-1229, lata 1963-1970); protokoły kontroli (sygn. 1230-1234, lata 1970-1973); informacje i opracowania tematyczne (sygn. 1235-1238, lata 1970-1973). 13. WYDZIAŁ ZATRUDNIENIA I SPRAW SOCJALNYCH: sygn. 1239-1255 (17 j.a.), lata 1957-1975: sprawy organizacyjne, protokoły narad, plany pracy (sygn. 1239-1242, lata 1959, 1967-1970, 1975); sprawozdawczość GUS (sygn. 1243-1248, lata 1957-1975); protokoły kontroli (sygn. 1249-1252, lata 1967-1970); informacje i analizy, opracowania tematyczne (sygn. 1253-1255, lata 1967-1975). 14. Akta osobowe: sygn. 1256-1260 (5 j.a.), lata 1955-1960; akta osobowe pracowników zatrudnionych w poszczególnych referatach; sygn. 1261-1559 (299 j.a.), lata 1951-1963; akta osobowe pracowników zatrudnionych placówkach kulturalno-oświatowych. 15. Dopływ 2022: sygn. 1560-1567 (8 j.a.), lata 1959-1969; akta osobowe pracowników jednostki własnej i jej podległych Number of files1567
Showing 41 to 60 of 366 entries.