Fonds number Name of the fonds Date from Date to
Showing 226 to 240 of 370 entries.
Fonds number Name of the fonds Border dates Number of
files
Number of scans Unroll
all
52/248/0 Urząd Miejski w Łęczycy 1974-1987 164 0 Unroll
Zarządzanie l. 1974-1987, od sygn. 1 do sygn 74: posiedzenia kolegiów, komisji, zespołów, zarządzenia terenowych organów administracji państwowej, programy realizacyjne, sprawozdania z realizacji planów pracy własnej jednostki, plany i programy badań i opracowań statystycznych, kroniki i monografie własne, akty normatywne, protokóły kontroli, inspekcji. Personel l. 1975-1987, od sygn. 75 do sygn. 82: dane statystyczne o pracownikach, plany i programy szkolenia pracowników, analizy form szkolenia. Budżet l. 1975-1987, od sygn. 83 do sygn. 118: budżet, sprawozdania finansowe. Plany społeczno-gospodarcze rozwoju l. 1975-1987, od sygn. 119 do sygn.153: ostateczna wersja planów zbiorczych, sprawozdania i czyny społeczne, analizy, realizacja czynów społecznych. Kultura i sztuka, sport i kultura fizyczna, turystyka l. 1986-1987, od sygn. 154 do sygn. 155: ewidencja zabytków, kierunki i programy rozwoju kultury fizycznej. Straże pożarne l. 1984-1984, sygn. 157: organizacja ochotniczej straży pożarnej. Opieka społeczna l. 1986-1987, od sygn. 158 do sygn. 159: analiza potrzeb i efektów pomocy społecznej. Akta z lat 1958-1986, sygn. 160: sprawozdanie z realizacji planów pracy. Akta z lat 1974-1984, od sygn. 161 do sygn. 164: rejstry mieszkanców. Number of files164
52/249/0 Urząd Gminy w Górze Świętej Małgorzaty [1956] 1973-1990 910 0 Unroll
I. Zarządzanie 1. Organy kolegialne l. 1974-1985, od sygn. 1 do sygn. 39: Wybory sołtysów i podsołtysów, zebrania wiejskie sołtysi, protokoły zebrań, posiedzenia kolegiów, komsji, zespołów, sprawozdania. 2. Organizacja i zarządzanie l. 1973-1990, od sygn. 40 do sygn. 74: Regulaminy, organizacja i podział pracy, statut,zarządzenia terenowych organów administracji państwowej. 3. Plany pracy i ich realizacja l. 1974-1990, od sygn. 75 do sygn. 124: Długofalowe i roczne plany pracy, sprawozdania z realizacji planów pracy. 4. Statystyka l. 1974-1990, od sygn. 125 do sygn. 196: Plany i opracowania statystyczne, ocena wyników spisu rolnego, sprawozdania GUS. 5. Obsługa prawna, skargi i wnioski l. 1976-1989, od sygn. 197 do sygn. 205: Analiza skarg i wniosków. 6. Współdziałanie, kontakty l. 1973-1984, od sygn. 206 do sygn. 211: Współpraca z oranizacjami politycznymi. 7. Biurowość, archiwa l. 1988-1988, od sygn.212 do sygn. 215: Rzeczowy wykaz akt, instrukcja kancelaryjna. 8. Nadzór i kontrola l. [1956]1973-1988, od sygn. 216 do sygn. 263: Protokóły z kontroli, zalecenia pokontrolne II. Personel 1. Praca, płace ewidencja osobowa l. 1976-1989, od sygn. 264 do sygn. 272: Wykaz pracowników Urzędu Gminy, dane statystyczne o pracownikach. 2. Zatrudnianie, odznaczenie, szkolenia pracowników l. 1975-1990, od sygn. 273 do sygn. 293: Przydziały etatów, odznaczenia pracowników. III. Budżet 1. Planowanie i wykonanie budżetów l. 1989-1990, od sygn. 294 do sygn. 374: Planowanie budżetu, sprawozdania finansowe. 2. Zobowiązania podatkowe l. 1975-1987, od sygn. 375 do sygn. 380: Sprawozdania finansowe, podatki IV. Plany społeczno-gospodarczego rozwoju, czyny społeczne. 1. Plany społeczno-gospodarczego rozwoju i sprawozdawczość z ich realizacji l. 1973-1990, od sygn. 381 do sygn. 422: Programy i plany rozwoju gminy. 2. Czyny społeczne l. 1973-1990, od sygn. 423 do sygn. 453: Czyny społeczne, plany czynów społecznych, realizacja, ewidencja czynów społecznych. V. Oświata, nauka, wychowanie, kultura i sztuka, sport, kultura fizyczna, turystyka 1. Oświata, nauka, wychowanie l. 1977-1990, od sygn. 454 do sygn. 466: Organizacja pracy w szkolach i placówkach oświatowo - wychowawczych. 2. Biblioteki, domy kultury l. 1977-1990, od sygn. 467 do sygn. 474: Sprawozdania z działalności Gminnego Ośrodka Kultury, programy pracy. 3. Orkiestry amatorskie l. 1984-1989, od sygn. 475: Orkiestry amatorskie. 4. Ochrona zabytków l. 1973-1981, od sygn.476 do sygn. 477: Wykaz zabytków na terenie gminy. 5. Sport, kultura fizyczna l. 1975-1989, od sygn. 478 do sygn. 491: Kierunek rozwoju kultury fizycznej VI. Sprawy wewnętrzne, stowarzyszenia,urzędy stanu cywinego, straże pożarne 1. Stowarzyszenia l. 1973-1987, od sygn.492 do sygn. 514: Nadzór nad stowarzyszeniami, rejestr, Statut Kółek Rolniczych. 2. Kolegia do spraw wykroczeń l. 1975-1982, od sygn. 515 do sygn. 518: Analizy i oceny kolegiów do spraw wykroczeń, sprawozdania z działalności kolegiów. 3. Urząd Stanu Cywilnego l. 1973-1989, od sygn. 519 do sygn. 529: Nadzór nad działalnością USC 4. Obrona cywilna, terenowe, komitety obrony l. 1973-1989, od sygn. 530 do sygn. 551: Sprawozdania z działalności komitetów obrony cywilnej, plany obrony cywilnej. 5. Straże pożarne l. 1973-1990, od sygn. 552 do sygn. 564: Statut Straży Pożarnych. 6. Komunikacja, drogownictwo l. 1977-1990, od sygn. 565 do sygn. 569: Ewidencja dróg i mostów. 7. Sprawy wyznaniowe l. 1973-1980, od sygn. 570 do sygn. 571: Ewidencja cmentarzy komunalnych i wyznaniowych. VII. Rolnictwo, leśnictwo 1. Gospodarka rolna l. 1964-1990, od sygn. 572 do sygn. 628: Ewidencja nieruchomości, oznakowanie granic, decyzje naczelnika dot. nieruchomości, rejonizacja upraw. 2. Gospodarka leśna oraz ochrona przyrody l. 1979-1990, od sygn. 629 do sygn. 639: Kompleksowe zalesianie. 3. Gospodarka wodna l. 1958-1989, od sygn. 640 do sygn. 659: Spółki wodne. 4. Geodezja rolna l. 1958-1990, od sygn. 660 do sygn. 767: Skorowidz właścicieli gruntów, rejestr gruntów, numeracja gospodarstw. 5. Przemysł i usługi l. 1972-1984, od sygn. 768 do sygn. 770: Ewidencja szyldów przemysłowych i rzemieślniczych. VIII. Gospodarka komunalna, mieszkaniowa, przestrzenna, budownictwo, urbanistyka, geologia, ochrona środowiska. 1. Gospodarka komunalna l. 1985-1990, od sygn. 771 do sygn. 772: Ewidencja urządzeń komunalnych. 2. Gospodarka terenami l. 1985-1985, od sygn. 773: Wykup terenów rolnych. 3. Planowanie przestrzenne, lokalizacja ogólna, budownictwo wiejskie l. 1974-1990, od sygn. 774 do sygn. 808: Plany i programy zagospodarowania przestrzennego. 4. Geodezja i kartografia l. 1978-1988, od sygn. 809 do sygn. 811: Osnowy geodezyjne. 5. Geologia l. 1983-1988, od sygn. 812 do sygn. 813: Złoża kopalni miejscowych. 6. Plany i programy dotyczące ochrony środowiska l. 1983-1989, od sygn. 814 do sygn. 819: Program i plan ochrony środowiska. IX. Zdrowie, opieka społeczna, zatrudnienie 1. Ochrona zdrowia ludności l. 1973-1990, od sygn. 820 do sygn. 821: Realizacja narodowego Funduszu Zdrowia. 2. Opieka społeczna l. 1973-1989, od sygn. 822 do sygn. 840: Sprawozdania i plany pracy opieki społecznej. 3. Zatrudnienie l. 1987-1990, od sygn. 841 do sygn.842: Zatrudnienie. L. 1973-1990, od sygn. 843 do sygn. 910: Długofalowe i roczne plany pracy, sprawozdania, plany ochotniczych staży pożarnych, kontakty zagraniczne. Number of files910
52/250/0 Urząd Gminy w Piątku 1973-1990 41 0 Unroll
Zarządzenia Organy kolegialne 1982-1990 od sygn. 1 do sygn. 7 Protokóły zebrań wiejskich, posiedzenia Kolegiów, Komisji, Zespołów narady pracowników własnej jednostki, Organizacja i zarzadzanie 1978-1988 od sygn. 8 do sygn.18 Zarządzanie terenowych organów administracji panstwowej -własne, Plany pracy i ich realizacja 1985-1990 od sygn. 19 dosygn.28 Długofalowe i roczne plany pracy, program działania Urzędu Gminy, sprawozdania z realizacji planów pracy,analizy i oceny skarg i wniosków, sprawozdania z kontroli kompleksowej, Budżet Planowani i wykonanie budżetów 1973-1989 od sygn. 29 do sygn.35 Budżet, Plany społeczno- gospodarcze 1985-1989 od sygn. 36 do sygn. 41 Sprawozdania i analizy dotyczace realizacji planów. Number of files41
52/251/0 Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Wypychowie 1954-1972 86 0 Unroll
GRN i PGRN w Wypychowie 1956-1972 od sygn. 1 do sygn.70 Protokóły z posiedzeń GRN, Komisje, protokóły z zebrań wiejskich, plany, urządzeń gospodarstw rolnych, budżet gromady 1954-1972 od sygn. 71 do sygn. 86Protokóły z sesji, protokóły z posiedzeń Number of files86
52/252/0 Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Byszewie 1955-1967 16 0 Unroll
GRN i PGRN w Byszewie 1958-1967 od sygn. 1 do sygn. 14 Numeracja nieruchomości, mapy wsi, aneksy do mapy glebowo-rolniczej 1955-1959 od sygn. 15 do sygn. 16 Protokoly z posiedzeń, protokoły z sesji Number of files16
52/253/0 Hipoteka w Łęczycy 1801-1947 [1989] 1821 0 Unroll
0 Number of files1821
52/254/0 Piątkowski Zakład Mechaniczny 1952-1992 260 0 Unroll
0 Number of files260
52/255/0 Urząd Gminy w Łęczycy [1945] 1973-1987 [1989] 237 0 Unroll
Zarządzanie 1974-1986 od sygn. 1 do sygn. 63 Posiedzenia kolegiów, komisji, zespołów,zarządzenia terenowych organów administracji państwowej, zebrania wiejskie, sołtysi, protokóły Komisji Pojednawczej, narady pracowników, Personel 1979-1986 od sygn. 64 do sygn. 89 Dane statystyczne o pracownikach, Budżet 1973-1979 od sygn. 90 do sygn.105 Budżet, sprawozdania finansowe, Plany społeczno- gospodarczego rozwoju 1982-1987 od sygn. 106 do sygn. 115 Ostateczna wersja planów zbiorczych, sprawozdania i analizy realizacja czynów społecznych, Sprawy wewnętrzne, wyznaniowe 1977-1983 od sygn. 116 do sygn. 117 Nadzór nad stowarzyszeniami, Rolnictwo 1958-1986 od sygn. 118 do sygn. 209 Rejestry gruntów, Gospodarka komunalna i mieszkaniowa, lokalowa, przestrzenna 1978-1989 od sygn.210 do sygn. 227 Opinie i decyzje lokalizacyjne, Opieka społeczna zatrudnienie, sprawy socjalne 1980-1987 od sygn. 228 do sygn.234 Analiza potrzeb i efektów pomocy społecznej 1973-1988[1989] od sygn.235 do sygn. 237 Książki zameldowań, książki z pobytu czasowego Number of files308
52/256/0 Urząd Gminy w Witoni 1973-1990 289 0 Unroll
Zarządzanie Organy kolegialne l. 1973-1989, od sygn. 1 do sygn. 50: Posiedzenia kolegiów, komisji, zespołów, zarządzenia terenowych organów administracji państwowej, zebrania wiejskie, sołtysi, protokoły zebrań wiejskich, protokoły Komisji Pojednawczej, narady pracowników, Organizacja i zarządzanie l. 1973-1989, od sygn. 51 do sygn. 73: Podział administracyjny, organizacja urzędu gminy, akty normatywne własne, zarządzenia terenowych organów administracji państwowej, Plan pracy i ich realizacja l. 1975-1990 od sygn. 74 do sygn. 98: Programy i plany rozwoju gminy, roczne programy działania, Statystyka l. 1975-1989, od sygn. 99 do sygn. 121: Sprawozdawczość, analizy skarg i wniosków, sprawozdania, Wydawnictwa i publikacje l. 1978-1978, sygn. 122: Ogłoszenia i obwieszczenia własne, Biurowość, archiwa, składnice akt l. 1973-1974, od sygn. 123 do sygn. 124: Postępowanie kancelaryjne, ewidencja odznak, i pieczęci, Nadzór, kontrola, badania l. 1973-1990, od sygn. 125 do sygn. 147: Kontrole i inspekcje, protokoły kontroli, Personel Praca, płace, ewidencja osobowa, legitymacje l. 1976-1989, od sygn. 148 do sygn.161: Dane statystyczne o pracownikach, Zatrudnienie i wynagradzanie pracowników l. 1976-1987, od sygn. 162 do sygn. 163: Przydział etatów, ewidencja pracowników, Budżet Planowanie i wykonywanie budżetów l. 1976-1989, od sygn. 164 do sygn.168: Budżet, sprawozdania finansowe, Plany społeczno-gospodarcze rozwoju l. 1979-1989, od sygn. 169 do sygn. 200: Ostateczna wersja planów zbiorczych, sprawozdania i czyny społeczne analizy, realizacja czynów społecznych, Oświata, nauka, wychowanie, kultura i sztuka, sport i kultura fizyczna, turystyka, Ochrona zabytków l. 1976-1985, od sygn. 201 do sygn. 206: opieka nad miejscami walk i męczeństwa, Rolnictwo, leśnictwo, skup, handel, przemysł, usługi, ceny Gospodarka rolna, weterynaria l. 1977-1989, od sygn. 207 do sygn. 214: ewidencja odznaczeń, granic, Gospodarka leśna i łowiecka oraz ochrona przyrody l. 1982-1986, od sygn. 215 do sygn. 217: Kompleksowe zadrzewienie wsi, Geodezja rolna l. 1978-1989, od sygn. 218 do sygn. 222: Ewidencja gruntów rolnych, wypisy z rejestrów gruntów, Gospodarka komunalna, mieszkaniowa, lokalowa, przestrzenna, budownictwo, urbanistyka Budownictwo, urbanistyka, architektura l. 1976-1987, od sygn. Sygn. 223 do sygn. 247: Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, opinie i decyzje lokalizacji szczegółowych, programy rozwoju budownictwa wiejskiego, Zdrowie, opieka społeczna, zatrudnienie i sprawy socjalne Zatrudnienie i sprawy socjalne l. 1979-1989, od sygn. 248 do sygn. 249: Analiza stanu zatrudnienia. Akta z lat 1974-1990, od sygn. 250 do sygn. 674: Inwentaryzacja nieruchomości, przejmowanie terenów i nieruchomości, prawo pierwokupu, wywłaszczenia, zmiana terenów, zmiana użytkowania, emerytury, renty indywidualne i renty rodzinne, Akta z lat [1972]1973-1990, od sygn. 675 do 771: Nadzór nad ewidencją działalności gospodarczej, przemysłowej i usługowej, ewidencja zakładów przemysłowych i rzemieślniczych. Akta z lat 1973-1990, od sygn. 772 do sygn. 897: Podział administracyjny, wybory sołtysów i podsołtysów, nadzór nad stowarzyszeniami, przejmowanie terenów i nieruchomości. Number of files897
52/257/0 Urząd Gminy w Daszynie [1972] 1973-1990 234 0 Unroll
Zarządzanie 1975-1990 sygn. 1-109 Posiedzenia kolegiów, komisji, zespołów,zarządzenia terenowych organów administracji państwowej, zebrania wiejskie, sołtysi, protokóły zebrań wiejskich, protokoły Komisji Pojednawczej, narady pracowników Personel 1976-1989 sygn. 110-129 Dane statystyczne o pracownikach, Budżet 1972-1990 sygn. 130-166 Budżet, sprawozdania finansowe, Plany społeczno-gospodarcze rozwoju 1979-1989 sygn. 167-197 Ostateczna wersja planów zbiorczych, sprawozdania i czyny społeczne analizy, realizacja czynów społecznych Sprawy wewnętrzne, wyznaniowe, urzędy stanu cywilnego, straże pożarne, komunikacja, drogownictwo,łączność 1975-1986 sygn. 198-215 Analizy, oceny i sprawozdania z działalności kolegium nadzór nad działalnością urzędów stanu cywilnego Gospodarka komunalna i mieszkaniowa, lokalowa przestrzenna, budownictwo, urbaniatyka itp. 1978-1989 sygn. 223-227 Opinie i decyzje lokalizacyjne Opieka społeczna, zatrudnienie, sprawy socjalna 1980-1987 sygn. 228-234 Analiza potzeb i efektów pomocy społecznej Number of files234
52/258/0 Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Topoli Królewskiej [1912] 1945-1981 262 0 Unroll
I. Zarządzanie 1. Zasady i podstawy rozwoju i działania spółdzielczości mleczarskiej l. [1912]1953-1978, od sygn. 1 do sygn. 19: statut spółdzielni, plan działki dla spółdzielni, rejestr gruntów zlewni. 2. Organa Okręgowego Związku l. 1964-1980, od sygn. 20 do sygn.52: regulamin organizacyjny spółdzielni, protokoły z walnego zgromadzenia, protokoły z posiedzenia zarządu spółdzielni protokoły z narad przedstawicieli spółdzielni, zarządzenia wewnętrzne. 3. Planowanie, sprawozdawczość analizy ekonomiczne l. 1953-1980, od sygn. 53 do sygn. 116: plany operatywne, sprzedaży, produkcji, skupu, sprawozdania statystyczne z produkcji, paszowe, analizy z działalności, gospodarcze, ekonomiczne. 4. Skargi i wnioski l. 1972-1977, od sygn. 117 do sygn. 119: skargi i zażalenia, analizy skarg i wniosków. 5. Technika i organizacja pracy biurowej l. 1963-1969, od sygn. 120 do sygn. 121: instrukcja obiegu dokumentów. 6. Lustracja l. 1947-1980, od sygn. 122 do sygn. 139: regulamin kontroli wewnętrznej, protokóły kontroli. II. Sprawy osobowe i członków Spółdzielni 1. Zatrudnienie l. 1953-1977, od sygn. 140 do sygn.149: sprawozdania, etaty i fundusz płac, plany funduszu płac, wykaz zlewniarzy i pracowników skupu. 2. Płace l. 1969-1978, od sygn.150 do sygn. 155: sprawozdania operatywne, zbiorcze listy wypłat, regulamin premiowania, reglamin podziału nagród. 3. Sprawy osobowe l. 1975-1980, od sygn. 156 do sygn. 158: sprawozdania Np.-5 osobowe, sprawozdania Z-01- ruch osobowy. 4. Współzawodnictwo i wynalazczość l. 1968-1973 od sygn. 159 do sygn. 159: regulamin, protokoły i uchwały współzawodnictwa. 5. Bezpieczeństwo i higiena pracy l. 1971-1980, od sygn. 160 do sygn. 162: sprawozdania Z-10 z poprawy warunków pracy, sprawozdania GUS z wypadków przy pracy. 6. Związki zawodowe l. 1960-1977, od sygn. 163 do sygn. 166: statut zrzeszenia związków zawodowych, sprawozdania i protokóły związków zawodowych. III. Środki rzeczowe 1. Podstawowe zasady zaopatrzenia i gospodarowania środkami rzeczowymi l. 1957-1961 od sygn. 167 do sygn. 168: protokóły zdawczo-odbiorcze, inwentaryzacja powszechna. IV. Finanse i rachunkowość 1. Finanse l. 1945-1981, od sygn. 169 do sygn.246: plany finansowe, sprawozdania finansowe, bilanse, analizy bilansów. V. Obrót towarowy 1. Obrót towarowy sprzedaż l. 1945-1980, od sygn. 247 do sygn. 249: księga sprzedaży, zestawienia, informacja dotycząca sklepów zaopatrywanych przez zakład. VI. Skup 1. Punkty skupu l. 1952-1979, od sygn. 250 do sygn. 262: zlewnie mleka, przejmowanie zlewni, gminne koło producentów bydła - protokóły z zebrań. Number of files262
52/259/0 Gminna Rada Narodowa w Witoni 1973-1990 149 0 Unroll
Organy kolegialne Wybory 1978-1989 od sygn. 1 do sygn. 7 Wybory do Wojewódzkiej Rady Narodowej, Gminnej Rady Narodowej, wybory sołtysów- ewidencja Działalność rad narodowych stopnia podstawowego 1976-1990 od sygn. 8 do sygn. 134 Materiały na sesję, protokóły z sesji, rejestr uchwał, uchwały, posiedzenia Prezydium Rady Narodowej, protokół komisji, opinie i wnioski komisji, spotkania posłów i radnych z wyborcami Nadzór kontrola Zwierzchni nadzór Rady Państwa 1987-1988 od sygn. 135 do sygn. 136 Badania i oceny działalności Nadzór nad organami samorządu mieszkańców Planowanie, sprawozdawczość. Statystyka Planowanie. Sprawozdawczość. Statystyka 1987-1988 sygn. 137 Kadencyjne programy działania Sprawozdanie statystyczne 1987-1990 od sygn. 138 do sygn. 141 Sprawozdania statystyczne Szkolenia.Narady 1986-1988 od sygn. 142 do sygn.146 Narady przewodniczących rad narodowych Plany i programy szkoleniowe Skargi i wniosk 1985-1985 sygn. 147 Rejestr skarg i wniosków 1973 od sygn. 148 do sygn. 149Protokóły z posiedzeń, protokóły z sesji Number of files149
52/260/0 Gminna Rada Narodowa w Łęczycy 1973-1987 103 0 Unroll
Zarządzanie Gminna Rada Narodowa l. 1973-1987, od sygn. 1 do sygn. 74: protokóły sesji Gminnej Rady Narodowej, ewidencja radnych, realizacja uchwał, spotkania posłów i radnych z wyborcami, protokóły z zebrań wyborczych na radnych, plany i programy szkolenia radnych i ich realizacja, rejestr interpelacji radnych, protokóły: Komisji Rozwoju Gospodarczego i Zaopatrzenia Gminnej Rady Narodowej w Łęczycy, Komisji Rolnictwa, Komisji Wychowania, Oświaty, Kultury i Spraw Socjalnych, Komisji Ładu i Porządku Publicznego, Komisji Przestrzegania Prawa i Porządku Publicznego, Komisji Planu, Budżetu i Finansów oraz spraw Komunalnych i Zaopatrzenia, Komisji do spraw Samorządu, protokóły kontroli komisji stałych, komisje zespoły i inne organy, plany pracy komisji, realizacja wniosków komisji stałych. Prezydium Gminnej Rady Narodowej l. 1973-1987, od sygn. 75 do sygn. 93: posiedzenia Prezydium Gminnej Rady Narodowe w Łęczycy, realizacja postanowień Prezydium, wykaz członków, plany pracy Prezydium. Sołtysi l. 1984-1985, sygn. 94: wybory sołtysów i podsołtysów [ewidencja] Samorząd mieszkańców l. 1984-1987, od sygn. 95 do sygn. 99: Statuty samorządu mieszkańców, nadzór nad organami samorządu mieszkańców. L. 1973, od sygn. 100 do sygn. 101: protokóły z posiedzeń, protokóły z sesji. L. 1983-1985, od sygn. 102 do syg. 103: Sesje GRN w Łęczycy Number of files103
52/261/0 Różne cechy miasta Uniejowa 1887-1927 1 0 Unroll
0 Number of files1
52/262/0 Powiatowy Komitet Frontu Jedności Narodu w Łęczycy 1963-1975 30 0 Unroll
0 Number of files30
Showing 226 to 240 of 370 entries.