Fonds number Name of the fonds Date from Date to
Showing 761 to 780 of 2,867 entries.
Fonds number Name of the fonds Border dates Number of
files
Number of scans Unroll
all
89/812/0 Biuro Miejskiej Rady Narodowej w Gubinie 1973-1990 74 0 Unroll
Komitety osiedlowe sygn.1 (1975); wybory ławników sygn. 2(1973-1986); protokóły z sesji sygn.3-21 (1973-1990); uchwały rady sygn.22-26 (1973-19920); protokóły z posiedzeń prezydium sygn. 27-42(1975-1990); postanowienia prezydium sygn.43-44 (1981-1989); protokóły z posiedzeń komisji sygn.45-68 (1974-1990); współdziałanie z organizacjami politycznymi i społecznymi sygn. 69 ( 1975-1977); plany pracy rady i prezydium sygn.70-71 (1977-1989); interpelacje i wnioski radnych sygn. 72-74 (1974-1990). Number of files74
89/813/0 Urząd Miejski w Gubinie [1901] 1973-1990 [2023] 635 0 Unroll
1. Wydział Ogólno-Organizacyjny z lat 1973-1989, sygn. 1-10 (zarządzenia Naczelnika Miasta, roczne programy działania, plany pracy, analizy i oceny skarg i wniosków); 2. Wydział Finansowy z lat 1973-1988, sygn. 11-38 (plany pracy Wydziału, preliminarze budżetowe, budżety miasta, bilanse, sprawozdawczość statystyczna); 3. Wydział Planowania z lat 1978-1985, sygn. 39-42 (plany społeczno-gospodarcze); 4. Wydział Oświaty, Kultury i Wychowania z lat 1975-1988, sygn. 43-61 (wykaz imienny pracowników pedagogicznych, odznaczenia państwowe, wyniki nauczania, klasyfikacje, promowania, szkolnictwo artystyczne, plany pracy Poradni Wychowawczo-Zawodowej, sieć szkół i przedszkoli, zabytki); 5. Wydział Społeczno-Administracyjny z lat 1976-1989, sygn. 62-67 (nadzór nad stowarzyszeniami, sprawozdania z działalności Kolegium ds. Wykroczeń); 6. Wydział Zatrudnienia, Handlu i Usług z lat 1974-1990, sygn. 68-76 (analizy zatrudnienia, decyzje o wykreśleniu z ewidencji działalności gospodarczej); 7. Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej z lat 1979-1990, sygn. 77-85 (plany pracy i sprawozdania Wydziału, plan realizacyjny rurociągu, ewidencja urządzeń komunalnych, grobownictwo wojenne, polityka lokalowa); 8. Referat Urbanistyki, Architektury i Nadzoru Budowlanego z lat 1976-1985, sygn. 86-111 (informacje o terenie, dokumentacja dotycząca Cmentarza Komunalnego, budowa przychodni rejonowej, odbudowa ratusza, zagospodarowanie „Wyspy Przyjaźni”); 9. Akta nieopracowane z lat [1901] 1973-1990 [2023], sygn. 112-636 (m. in.: wybory, narady, kontrola społeczna, rada pracownicza, komitet osiedlowy, plany pracy, sprawozdania, statut urzędu, plany finansowe jednostek i zakładów budżetowych, protokoły kontroli, bilanse, budżet, archiwum zakładowe, instrukcje kancelaryjne, rzeczowy wykaz akt urzędu miejskiego, likwidacja cmentarzy poniemieckich, odznaczenia, czyny społeczne, opieka społeczna, koperty dowodów osobistych, projekty organizacji i sprawozdania z działalności szkół i przedszkoli na terenie miasta i gminy, sprawozdania z działalności biblioteki miejskiej). Number of files636
89/814/0 Biuro Miejskiej Rady Narodowej w Nowej Soli 1973-1990 137 0 Unroll
Protokóły z sesji Miejskiej Rady Narodowej sygn.1-26 (1973-1990); Uchwały Miejskiej Rady Narodowej i ich realizacja sygn.27-33 (1973-1988); Protokóły z posiedzeń Prezydium sygn.34-65 (1974-1989); Postanowienia Prezydium i ich realizacja sygn.66-67 (1984-1989); Protokóły z posiedzeń Komisji sygn.68-121 (1974-1990); Interpelacje i wnioski radnych sygn.122-126 (1978-1990); Protokóły z posiedzeń Komitetów Obwodowych Samorządu Mieszkańców sygn.127-137 (1975-1990). Number of files137
89/815/0 Urząd Miejski w Nowej Soli [1885] 1973-1990 [2011] 298 0 Unroll
1. Wydział Ogólno-Organizacyjny z lat 1973-1989, sygn. 1-69 (statuty organizacyjne, zarządzenia Naczelnika i Prezydenta, Decyzje Naczelnika i Prezydenta, protokoły z narad, roczne programy działania Urzędu Miejskiego, protokóły kontroli, dane statystyczne o pracownikach); 2. Miejska Komisja Planowania z lat 1974-1990, sygn. 70-115 (wieloletnie plany społeczno-gospodarcze, plany roczne, sprawozdania z wykonania zadań, informacje o realizacji inwestycji, czyny społeczne); 3. Wydział Finansowo-Budżetowy z lat 1974-1988, sygn. 116-147 (budżety miasta – planowanie i wykonanie budżetu, bilanse); 4. Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej z lat 1974-1981, sygn. 148-180 (przekazywanie i przejmowanie terenów, gospodarka wodna i ściekowa, organizacja ruchu, mapy sytuacyjne i wysokościowe, dokumentacja drogowa); 5. Wydział Handlu i Usług z lat 1979-1987, sygn. 181-182 (protokół kontroli Wydziału, Komisja do Walki ze Spekulacją); 6. Wydział Oświaty z roku 1976, sygn. 183 (plany i zamierzenia Miejskiego Zespołu Ekonomicznego Szkół); 7. Wydział Budownictwa, Architektury i Urbanistyki z lat 1973-1976, sygn. 185-257 (projekty architektoniczne obiektów); 8. Wydział Zatrudnienia i Spraw Socjalnych z lat 1975-1985, 258-298 (analizy ekonomiczne, bilanse siły roboczej, analizy zatrudnienia, protokóły z posiedzeń Komisji Odwoławczej ds. Pracy); 9. Akta nieopracowane z lat [1885] 1973-1990 [2011], sygn. 299-5466 (koperty dowodowe). Number of files5466
89/816/0 Rada Narodowa Miasta i Gminy w Bytomiu Odrzańskim 1973-1990 155 0 Unroll
Wybory do Sejmu i rad narodowych sygn.1-3 (1980-1987); Wybory samorządu mieszkańców i ławników sygn.4-6 (1973-1986); akta normatywne sygn. 7 (1976-1988 ); Protokóły z sesji sygn.8-29 (1973-1990); Uchwały Rady Narodowej Miasta i Gminy sygn.30-43 (1974-1988); Protokóły z posiedzeń Prezydium Rady Narodowej Miasta i Gminy sygn.44-64 (1973-1990); Zbiór postanowień i ich realizacja sygn.65-67 (1973-1985); Protokóły z posiedzeń Komisji sygn.68-118, 148-154 (1973-1990); Zakładowy Zespół Radnych sygn.119 (1978); Interpelacje i wnioski radnych sygn.120-121 (1976-1986); Spotkania radnych z wyborcami sygn. 122-126, 155 (1973-1989); Protokóły z narad konsultacyjnych z radnymi sygn.127 (1987); Protokóły posiedzeń Obwodowego Społecznego Komitetu Samorządu Mieszkańców sygn.128-134 (1974-1989); Protokóły zebrań wiejskich sygn.135-138 (1973-1988); Współpraca i współdziałanie z organizacjami politycznymi i społecznymi sygn.139-141 (1973-1980); Kontrole i inspekcje zewnętrzne sygn. 142 (1974); Komitet Kontroli Społecznej sygn. 143 (19781979 );plany pracy rady i Prezydium sygn. 144-145 (1975-1985);Skargi i wnioski sygn.146 (1982-1983); struktura osobowa radnych sygn. 147 ( 1978-1984 ). Number of files155
89/817/0 Urząd Miasta i Gminy w Bytomiu Odrzańskim 1973-1990 [1991] 63 0 Unroll
Wybory sygn. 1 (1978), zebrania wiejskie, sołtysi sygn.2, 50 ( 1978-1990[1991]); narady i konferencje sygn. 3 (1979-1986);Organizacja Urzędu sygn. 4 (1973); Zarządzenia Naczelnika sygn.5, 51-54 (1973-1990); Plany pracy Urzędu sygn.6-9 (1979-1988);Plany społeczno-gospodarcze sygn. 10-19(1973-1988 ); Sprawozdawczość ogólna sygn. 20 (1973); Skargi i wnioski sygn.22 (1973-1974);Kroniki i monografie sygn.23 (1976-1984); Przepisy kancelaryjne sygn. 24 -25(1980-1985); Protokóły kontroli Urzędu sygn.26-27, 62-63 (1980-1989); Etaty sygn,28 (1977-1983); Budżet i jego wykonanie sygn.29-44(1973-1986); Bilanse sygn. 45-47(1974-1985);obrona cywilna sygn.48 (1979-1987); obrót nieruchomościami rolnymi sygn. 49 ( 1984); współdziałanie z Miejsko-Gminną Radą PRON sygn. 21, 55-56 (1983-1988); współdziałanie z organizacjami politycznymi sygn. 57-59 (1977-1986); godła, pieczęcie sygn. 60 (1983); roczne sprawozdania o zatrudnieniu sygn. 61 (1987-1990). Number of files63
89/818/0 Urząd Miasta i Gminy w Czerwieńsku [1938] 1973-1990 [2009] 478 0 Unroll
Akta nieopracowane z lat [1938] 1973-1990 [2009], sygn. 1-478 (bilanse, budżety, plany, sprawozdania, analizy, opracowanie miejskich planów zagospodarowania przestrzennego, ewidencja dróg i mostów, decyzje Naczelnika Gminy, skargi i wnioski, analiza potrzeb i efektów pomocy społecznej, uchwały Rady Gminy, kontrole i inspekcje, zarządzenie Naczelnika Gminy, produkcja roślinna, nadzór nad urzędami stanu cywilnego, szkolenia, protokoły z zebrań wiejskich, protokoły z sesji, protokoły z posiedzeń Prezydium, protokoły z posiedzeń Komisji, czyny społeczne, spis kadrowy szkół, nadzór nad stowarzyszeniami, spółki wodne, koła gospodyń wiejskich, zagospodarowywanie lasów, ewidencja gruntów rolnych, wykazy użytkowników wieczystych, cmentarze, decyzje lokalizacyjne, ekspertyzy budynków, badania geologiczne i kopaliny, kółka rolnicze, koperty dowodowe osób zmarłych do 1990 roku, dokumentacja techniczna z miejscowości Czerwieńsk, Nietków, Sudoł, Wysokie, Płoty, Będów, Leśniów Wielki, Sycowice, Laski, Zagórze, Pomorsko) Number of files478
89/819/0 Miejska Rada Narodowa i Zarząd Miejski w Krośnie Odrzańskim 1945-1950 26 0 Unroll
Protokóły z posiedzeń Miejskiej Rady Narodowej sygn. 1-6 (1945-1949); Protokóły z posiedzeń Prezydium sygn.7-9 (1946-1949); Protokóły z posiedzeń Zarządu Miejskiego sygn.10-11 (19471949); Budżety miasta i podległych przedsiębiorstw sygn.12-22 (1946-1949); Roczne sprawozdania rachunkowe sygn.23-26 (1948-1950). Number of files26
89/820/0 Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Krośnie Odrzańskim 1950-1973 [1975] 487 0 Unroll
1. Referat Ogólno-Administracyjny z lat 1950-1973 [1975], sygn. 1-262, 485 (protokoły sesji Miejskiej Rady Narodowej w Krośnie Odrzańskim, uchwały i ich realizacja, spotkania posłów i radnych z wyborcami, interpelacje i postulaty radnych, komisje, protokoły z posiedzeń klubu radnych, protokoły z posiedzeń Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Krośnie Odrzańskim, uchwały Prezydium, komitety blokowe, sprawozdania z działalności Prezydium, protokoły z posiedzeń Miejskiego Komitetu Frontu Jedności Narodu); 2. Referat Finansowy z lat 1950-1973, sygn. 263-303 (budżety roczne, sprawozdania rachunkowe, sprawozdania z działalności referatu); 3. Referat Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej z lat 1950-1973, 304-484, 486-487 (plany wieloletnie i sprawozdania z ich wykonania, plany roczne, bilanse, sprawozdania finansowe zakładów, podległych, dokumentacja techniczna, odbudowy domów, przedszkola, cmentarzy, przekazywanie lub sprzedaż nieruchomości, spis rolny, książki meldunkowe miasta, książki ewidencji mieszkaniowej i ewidencji nieruchomości: pl. Prusa, ul. Gubińska, ul. Kolejowa). Number of files487
89/821/0 Rada Narodowa Miasta i Gminy w Krośnie Odrzańskim 1973-1990 151 0 Unroll
Wybory do Sejmu i rad narodowych sygn.1-5 (1973-1989); Działalność Kolegium Wyborczego Miasta i Gminy sygn.6-9 (1984-1988); Wybory do samorządu mieszkańców sygn.10-15 (1976-1990); Wybory ławników i członków Kolegium ds. Wykroczeń sygn. 16 (1986); Protokóły z sesji sygn.17-39 (1975-1990); Uchwały rady sygn. 40-48 (1975-1989); Protokóły z posiedzeń prezydium sygn. 49-67 (1973-1990); postanowienia Prezydium sygn. 68 (1976-1985);ochrona radnych sygn. 69 (1979-1985); Komisje sygn. 70-121 ( 1974-1990 ); Spotkania posłów i radnych z wyborcami sygn. 122-124 (1973-1986); Interpelacje i wnioski radnych sygn. 125-133 (1975-1989); Protokóły z posiedzeń Komitetów Osiedlowych sygn. 134-137 (1976-1989); Plany pracy rady sygn.138-140 (1974-1989); Sprawozdania z działalności społecznej sygn.141-142 (1984-1987); Odznaczenia państwowe sygn.143 (1975-1986); Klub Radnych ZSL sygn. 144 ( 1984-1988 ); Kwestionariusze radnych sygn.145-147 (1976-1986); biurowość sygn. 149 (1975-1990 ); Społeczny Rejonowy Komitet Rozbudowy Szpitala w Krośnie Odrzańskim sygn. 150( 1989-1990); skargi i wnioski sygn. 151 (1988-1989 ). Number of files151
89/822/0 Urząd Miasta i Gminy w Krośnie Odrzańskim [1878] 1973-1990 [2018] 13298 0 Unroll
1. Wydział Ogólno-Organizacyjny z lat 1973-1990, sygn. 1-149 (sprawozdania z działalności komitetów osiedlowych, wybory sołtysów i podsołtysów, protokoły z zebrań wiejskich, protokoły z posiedzeń Rady Dyrektorów przy naczelniku Miasta, protokoły z narad z kierownikami i pracownikami Urzędu, zarządzenia Naczelnika, plany pracy, programy działania Urzędu, informacje sprawozdania, analizy skarg i wniosków, protokóły z kontroli, sprawozdania z zatrudnienia i płac, odznaczenia państwowe i resortowe, plany i programy szkolenia pracowników); 2. Wydział Finansowo-Budżetowy z lat 1973-1989, sygn. 150-182 (protokoły z kontroli, budżety miasta i gminy, bilans oraz sprawozdania z wykonania budżetu); 3. Wydział Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Ochrony Środowiska z lat 1980-1989, sygn. 183-192 (analizy z działalności PGKiM i ZBM, cmentarze i grobownictwo wojenne, polityka lokalowa, ewidencja urządzeń podziemnych, ewidencja źródeł szkodliwych zanieczyszczeń); 4. Wydział Planowania, Zatrudnienia i Spraw Socjalnych z lat 1976-1987, sygn. 193-207 (zarządzenia kierownika Wydziału, protokoły kontroli, opinie i decyzje dotyczące lokalizacji, sprawozdania z pośrednictwa pracy); 5. Wydział Oświaty, Wychowania, Kultury Fizycznej i Turystyki z lat 1975-1989, sygn. 208-237 (plany pracy Wydziału i jednostek podległych, sprawozdania z ich realizacji, problemowe opracowania statystyczne, analizy skarg i wniosków, protokóły z kontroli, organizacja pracy w szkołach i placówkach oświatowo-wychowawczych, wyniki nauczania, promowania, poradnictwo wychowawczo-zawodowe); 6. Wydział Rolnictwa, Geodezji i Leśnictwa z lat 1980-1990, sygn. 238-255 (rejonizacja upraw, struktura zasiewów, rozgraniczenie nieruchomości, numeracja domów); 7. Wydział Społeczno-Administracyjny z lat 1975-1989, sygn. 256-271 (sprawozdania z realizacji planów pracy, nadzór nad stowarzyszeniami, analizy i sprawozdania z działalności Kolegium dz. Wykroczeń, protokóły z kontroli, sprawy wyznaniowe); 8. Urząd Stanu Cywilnego z lat 1975-1989, sygn. 272-274 (nadzór nad działalnością USC); 9. Referat Obrony Cywilnej z lat 1987-1989, sygn. 275-276 (plany OC i ostrzegania ludności); 10. Wydział Handlu, Drobnej Wytwórczości i Usług z lat 1980-1989, sygn. 277-283 (protokoły z kontroli, analizy i badania rynku); 11. Wydział Architektury i Urbanistyki z lat 1984-1986, sygn. 284-288 (opinie i decyzje lokalizacyjne, informacje o terenie); 12. Książki meldunkowe z lat 1973-1990, sygn. 289-455 (księgi meldunkowe następujących miejscowości: Krosno Odrzańskie, Bielów, Brzezinka, Brzózka Krośnieńska, Chojna, Chyże, Czarnowo, Czetowice, Dychów, Gostchorze, Kamień, Łochowice, Marcinowice, Osiecznica, Radnica, Raduszec Nowy, Raduszec Stary, Retno, Sarbia, Strumienno, Wężyska, skorowidz pobytu czasowego cudzoziemców, rejestr naraodowości cygańskiej); 13. Akta nieopracowane 13.1. Akta organizacyjne z lat [1945] 1974-1990, sygn. 456- 511, 6795-6799 (plany i sprawozdania z ich wykonania, zatrudnianie, sprawy pracy i płacy, regulaminy pracy, statuty, podziały czynności, statystyka, narady, kontrole, obwieszczenia i ogłoszenia własne, analizy, konkurs "Mistrz Gospodarności", ewidencja wniosków i interpelacji, podziały administracyjne gmin, przekazanie terenów, sprzedaż, wieczyste użytkowanie, rady sołeckie i sołtysi, zebrania wiejskie, samorząd mieszkańców, kwestionariusze radnych, repatrianci, sprawy obywatelstwa polskiego, (teczki osobowe osób, które wyjechały za granicę, ewidencja ludności, dokumenty dotyczące szkół podstawowych w Krośnie Odrzańskim, Raduszcu Nowym, Strumiennie i Wężyskach oraz Liceum Ogólnokształcącego w Krośnie Odrzańskim); 13.2. Koperty dowodowe z lat [1878] 1973-1990 [2018], sygn. 512-6794, 6800-13.298 (koperty dowodowe). Number of files13298
89/823/0 Gminna Rada Narodowa w Otyniu 1973-1990 73 0 Unroll
1. Wybory do Sejmu i rad narodowych, 1976-1980, sygnatury 1-3 2. Protokóły z sesji Gminnej Rady Narodowej, 1973-1990, sygnatury 4-24 3. Uchwały Gminnej Rady Narodowej, 1976-1990, sygnatury 25-29 4. Protokóły z posiedzeń Prezydium Gminnej Rady Narodowej, 1973-1990, sygnatury 30-50 5. Protokóły z posiedzeń komisji rady, 1973-1990, sygnatury 51-66 6. Protokóły z posiedzeń Gminnego Komitetu Kontroli Społecznej, 1978-1982, sygnatura 67 7.Spotkania posłów i radnych z wyborcami, interpelacje i wnioski radnych, 1974-1982, sygnatury 68-69 8. Kwestionariusze radnych, 1973-1981, sygnatury 70-71 9. Wybory do sołeckich organów samorządu mieszkańców, 1981-1989, sygnatura 72 10. Współdziałanie GRN z organami politycznymi i gospodarczymi, 1978-1985, sygnatura 73 Number of files73
89/824/0 Urząd Gminy w Bobrowicach [1940] 1973-1990 [1991] 230 0 Unroll
1. Podział na sołectwa, sygnatura 1 2. Akty normatywne własne, sygnatury 2-12 3. Plany pracy urzędu, sygnatury 13-15 4. Skargi i wnioski, sygnatury 16-17 5. Biurowość, sygnatura 18 6. Kontrole, sygnatura 19 7. Formy i metody szkolenia, sygnatury 20-22 8. Budżet, sygnatury 23-52 9. Gospodarka pozabudżetowa, sygnatura 53 10. Plany społeczno-gospodarcze, sygnatury 54-57 11. Imprezy i akcje kulturalne, sygnatury 58-60 12. Zagospodarowanie turystyczne, sygnatura 61 13. Obrona cywilna, sygnatura 62 14. Obrót towarowy, sygnatury 63-79 15. Opieka społeczna, sygnatura 80 16. Akta nieopracowane z lat 1940-1990, sygn. 81-230 (posiedzenia organów uchwałodawczych jednostek pomocniczych gminy, statut gminy, rejestry mieszkańców, koperty dowodowe osób zmarłych do 1990 roku) Number of files230
89/825/0 Urząd Gminy w Bytnicy [1934] 1973-1990 [1991] 199 0 Unroll
1. Organizacja urzędu, sygn. 1-2 2. Decentralizacja zadań i uprawnień, sygn. 3 3. Zarządzenia władz nadrzędnych, sygn. 4 4. Zarządzenia Naczelnika Gminy, sygn. 5-10 5. Plany pracy i ich realizacja, sygn. 11-15 6. Sprawozdania statystyczne, sygn. 16-18 7. Skargi i wnioski, sygn. 19-22 8. Współdziałanie ze związkami zawodowymi, sygn. 23 9. Biurowość, sygn. 24-28 10. Kontrole, sygn. 29-33 11. Dane statystyczne o zatrudnieniu, sygn. 34-35 12. Podziały etatów, sygn. 36 13. Planowanie budżetu, sygn. 37-39 14. Budżet i jego wykonanie, sygn. 40-54 15. Budżety terenowe, 55-60 16. Budżet i plan funduszu gminnego, sygn. 61-65 17. Budżety zbiorcze, sygn. 66-69 18. Gospodarka pozabudżetowa, sygn. 70 19. Plany finansowania remontów, sygn. 71-73 20. Sprawozdania, analizy, oceny zobowiązań pieniężnych, sygn. 74-82 21. Zobowiązania podatkowe, sygn. 83 22. Rewizje finansowo-księgowe, sygn. 84 23. Plany społeczno-gospodarcze, sygn. 85-90 24. Czyny społeczne, sygn. 91-93 25. Oświata, nauka i wychowanie, sygn. 94-100 26. Kultura, sygn. 101-103 27. Komisja Pojednawcza, sygn. 104 28. Obrona cywilna, sygn. 105 29. Drogi i mosty, sygn. 106-107 30. Sprawy wyznaniowe, sygn. 108-109 31. Ogólne sprawy rolnictwa, sygn. 110 32. Obrót nieruchomościami rolnymi, sygn. 111-119 33. Inwentaryzacja nieruchomości, sygn. 120 34. Kontraktacja roślin, sygn. 121-126 35. Obrót towarowy, sygn. 127-128 36. Cmentarze i miejsca pamięci, sygn. 129-130 37. Budownictwo, sygn. 131-138 38. Ochrona środowiska, sygn. 139-142 39. Pomoc społeczna, sygn. 143-144 40. Akta nieopracowane z lat [1934] 1973-1990, sygn. 145-199 (książki meldunkowe następujących miejscowości: Budachów, Drzewica, Grabin, Dobrosułów, Budachów-Kolonia, Pliszka, Kępiny, Gryżyna, Struga, Bytnica, Głębokie; gospodarka gruntami; Powszechny Przegląd Gmin; kontrole, inspekcje, lustracje; wykazy imienno-adresowe radnych; odznaczenia państwowe i resortowe; budżet gminy, koperty dowodowe osób zmarłych) Number of files199
89/826/0 Gminna Rada Narodowa w Dąbiu 1973-1990 98 0 Unroll
Regulamin Rady sygn.1 (1984); protokóły z sesji Gminnej Rady Narodowej sygn. 2-23 (1973-1990); uchwały rady i ich realizacja sygn.24-30 (1974-1989); protokóły z posiedzeń Prezydium sygn. 31-45 (1973-1990); postanowienia Prezydium sygn.46-47 (1978-1990); protokóły z posiedzeń komisji Gminnej Rady Narodowej sygn.48-88 (1973-1990); spotkania wyborców z radnymi sygn. 89 (1984-1988); interpelacje i wnioski radnych sygn. 90-95 (1976-1986); plany pracy Gminnej Rady Narodowej sygn. 96-97 (1981-1990); sprawozdania zbiorcze sygn. 98 (1986-1989). Number of files98
89/827/0 Gminna Rada Narodowa w Maszewie 1973-1990 42 0 Unroll
1. Sesje, sygn. 1-12 2. Prezydium, sygn. 13-26 3. Komisje stałe, sygn. 27-36 4. Spotkania posłów i radnych z wyborcami, interpelacje i wnioski, sygn. 37-39 5. Plany pracy, sygn. 40 6. Sprawozdania statystyczne, sygn. 41-42 Number of files42
89/828/0 Gminna Rada Narodowa i Urząd Gminy w Nowej Soli [1950] 1973-1990 [1993] 563 0 Unroll
Akta nieopracowane z lat [1950] 1973-1990, sygn. 1-563 (protokoły z sesji i posiedzeń prezydium, protokoły z posiedzeń Komisji: Rolnej; Przestrzegania Prawa i Porządku Publicznego; Rozwoju Gospodarczego i Zaopatrzenia; Wychowania, Oświaty i Spraw Socjalnych; Planu, Budżetu, Rolnictwa, Handlu i Usług; Samorządu Gminnego, uchwały rady, akty normatywne, organizacja urzędu, sprawozdania finansowe, budżety i ich wykonanie, bilanse, kontrole, protokoły z zebrań wiejskich, skargi i wnioski, zjazdy gminne, Rada Gminna Patriotycznego Ruchu Odrodzenia Narodowego, sprawozdania statystyczne, programy działania gminy, karty wymiarowe, szkolenia, pomoc państwa dla zespołów gospodarczych, Fundusz Emerytalno-Rentowy, Fundusz Ubezpieczenia Społecznego Rolników, spisy rolne, dokumentacja remontu i budowy dróg i oświetlenia, Obrona Cywilna, kołka rolnicze w: Kiełczu, Wrociszowie, Starej Wsi, Lelechowie, Ciepielowie, Lipinach, Lubięcinie, Dąbrownie, Stanach, Nowym Żabnie, Lubieszowie, Starym Stawie, Rudnie, nadzór nad stowarzyszeniami, zbiórki publiczne, przyjazd cudzoziemców do Polski, uprawy, choroby roślin i szkodniki, rejestry ewidencji gruntów, ewidencja gospodarstw rolnych, decyzje wywłaszczeniowe, sprzedaż i przekazywanie gruntów w użytkowanie, ewidencja cmentarzy, decyzje lokalizacyjne, miejscowy plan ogólny zagospodarowania przestrzennego, inspekcja budów, inwentaryzacja złóż kopalin miejscowych, sprawozdania z opieki społecznej, rejestry mieszkańców: Buczków, Ciepielów, Chełmek, Czasław, Dąbrowno, Drogoniów, Drwalewice, Jeziorna, Jodłów, Józefów, Kiełcz, Kochanowo, Lelechów, Lipiny, Lubięcin, Lubieszów, Nowe Żabno, Okopiec, Okopówek, Przyborów, Radosławice, Rejów, Rudno, Słocina, Stany, Stara Wieś, Stare Żabno, Sokołów, Wrociszów, sprzedaż domów jednorodzinnych, przekazywanie terenów) Number of files563
89/829/0 Gminna Rada Narodowa i Urząd Gminy w Świdnicy [1920] 1971-1990 379 0 Unroll
1. Akta nieopracowane 1.1. Akta organizacyjne z lat 1971-1990, sygn. 1-214, 298-379 (akty normatywne, regulaminy, protokoły z sesji, protokoły z posiedzeń prezydium, zbiór postanowień prezydium, protokoły z posiedzeń Komisji: Rozwoju Gospodarczego i Zaopatrzenia; Wychowania, Oświaty, Kultury i Spraw Socjalnych, do spraw Planu, Budżetu i Rolnictwa; Rolnictwa i Leśnictwa; do spraw samorządu, Przestrzegania Prawa i Porządku Publicznego, wnioski i interpelacje radnych, zarządzenia naczelnika, protokoły z zebrań wiejskich, plany i sprawozdania, narady pracowników, skargi i wnioski, kontrole i lustracje, nadzór nad szkołami, kierunki i programy kultury fizycznej, analizy i oceny z przebiegu imprez sportowych, opinie i decyzje lokalizacji ogólnych, budżety, bilanse, ewidencja cmentarzy, gospodarka komunalna, książka meldunkowa pobytu czasowego w gminie, zebrania jednostek pomocniczych, nadzór i kontrola nad działalnością domów kultury, klubów, świetlic i bibliotek, księgi meldunkowe: Lipno i Wilkanowo, wymeldowania i przemeldowania, nadzór nad spółkami wodnymi, ewidencja mostów i przepustów, imienny wykaz gospodarstw rolnych, sieć placówek gastronomicznych i handlowych, plany budownictwa jednorodzinnego i zagrodowego, przejmowanie terenów, sprzedaż, wywłaszczanie, prawo pierwokupu, wykaz gospodarstw specjalistycznych, pozwolenia na budowę, remonty i rozbiórki, opracowywanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego) 1.2. Koperty dowodowe z lat [1920] 1971-1990, sygn. 215-297 Number of files379
89/830/0 Gminna Rada Narodowa w Zaborze 1973-1990 93 0 Unroll
Wybory do Sejmu i Senatu ,ławników sygn. 1-2 (1986-1989 );protokóły z sesji Gminnej Rady Narodowej w Zaborze sygn. 3-19 (1973-1990); uchwały Gminnej Rady Narodowej w Zaborze sygn.20-30 (1973-1990); protokóły z posiedzeń Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Zaborze sygn. 31-51 (1973-1990); postanowienia Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Zaborze sygn. 51-54 (1974-1990); protokóły z posiedzeń komisji Gminnej Rady Narodowej w Zaborze sygn. 55-73 (1974-1990); sprawozdania zbiorcze rady sygn.74-80 (1978-1990); plany pracy Gminnej Rady Narodowej w Zaborze sygn. 81-90 (1973-1988); współdziałanie z organami politycznymi sygn. 91-92 (1982-1986) ;czyny społeczne sygn. 93 (1979-1980). Number of files93
89/831/0 Biuro Wojewódzkiej Rady Narodowej w Zielonej Górze 1973-1990 410 72529 Unroll
1. Organy kolegialne z lat 1973-1990, sygn. 1- 317; (prawie komplet protokołów z sesji [brak protokołów: nr XIX z 1980; VII i VIII i XI z 1981, XIII, XIV z 1982, XVIII i XIX z 1983 roku], protokołów Prezydium [brak protokołu nr 2 z1980 roku, 23 i 25 z 1982 roku, niekompletne materiały z 1983 i 1984 roku, 29 i 31 z 1987 roku, 51 z 1988, 8 z 1989 roku], protokoły z posiedzeń komisji, spotkania radnych z wyborcami, interpelacje i postulaty radnych); 2. Nadzór Kontrola z lat 1974-1988, sygn. 318-327, 402-405 (informacje o działalności gminnych rad narodowych, nadzór Biura nad radami niższego stopnia); 3. Planowanie z lat 1974-1979, sygn. 328-335 (plany pracy prezydium i komisji); 4. Sprawozdawczość i statystyka z lat 1974-1988, sygn. 336-342 (sprawozdania zbiorcze z działalności Wojewódzkiej Rady, samorządu mieszkańców); 5. Szkolenia. Narady z lat 1974-1978, sygn. 343-345 (informacje o naradzie inspektorów do spraw narodowych, programy szkolenia); 6. Odznaczenia z lat 1974-1989, sygn. 346-370, 382-401 (protokoły z posiedzeń Wojewódzkiej Komisji Odznaczeń Państwowych oraz wnioski o nadanie odznaczeń); 7. Skargi i wnioski z lat 1974-1981, sygn. 371-372 (skargi i wnioski); 8. Ewidencja osobowa radnych z lat 1973-1988, sygn. 373-381 (kwestionariusze radnych, zrzeczenie się mandatu radnego); 9. Akta nieopracowane z lat 1978-1988, sygn. 406-410 (składy osobowe, wojewódzkie plany społeczno-gospodarcze, działalność Wojewódzkiego Komitetu Kontroli Społecznej). Number of files410
Showing 761 to 780 of 2,867 entries.