Fonds number | Name of the fonds | Border dates | Number of files | Number of scans | Unroll all Roll all |
36/59/0 | Akta gminy Mołodiatycze | 1894-1954 | 129 | 0 | Unroll Roll |
| Akta sprzed 1944 roku, m. in. ewidencja lasów włościańskich na terenu gminy Mołodiatycze, 1939 r. (sygn. 1); dokumenty do ksiąg ludności stałej Trzeszczany, 1936 r. (sygn. 2); skorowidz do księgi ludności stałej wsi Dobromierzyce, gmina Mołodiatycze, powiat Hrubieszów, 1905-1930 (sygn. 3); księga protokołów Zarządu Gminnego w Mołodiatyczach, 1934-1939 (sygn. 101); księga protokołów sesji sołtysów, 1937-1939 (sygn. 104); ewidencja mieszkańców, 1894-1950 (sygn.106-129); Dział I. Ogólno-Organizacyjny (sygn 4-18, 97-100, 102-103, 105); Dział II. Finansowo-Budżetowy (sygn. 19-69); Dział III. Gospodarki Gminnej (sygn. 70-76); Dział IV. Administracji Społecznej (sygn. 77-79); Dział V. Administracyjny (sprawy poruczone) (sygn. 80-96) Number of files129 |
36/60/0 | Akta gminy Uchanie | 1928-1954 | 274 | 0 | Unroll Roll |
| Akta sprzed 1944 r.: księgi biercze podatków skarbowych i samorządowych gminy Uchanie z lat 1943-1944 (sygn. 1-3); lista rozkładu państwowego podatku gruntowego z lat 1943-1944 (sygn. 4); rejestr kenkart z 1943 r. (sygn. 5); wykaz kwartalny zaślubionych parafii prawosławnej w Teratynie na terenie gminy Uchanie za I i II kwartał 1938 roku (sygn. 6); działy - Ogólno-Organizacyjny z lat 1944-1954 (sygn. 7-97); Finansowo-Budżetowy z lat 1928, 1938-1939, 1944-1954 (sygn. 98-185); Gospodarki Gminnej z lat 1934, 1939, 1944-1954 (sygn. 186-209); Administracji Społecznej z lat 1946-1953 (sygn. 210-222); Administracyjny (sprawy poruczone) z lat 1944-1954 (sygn. 223-274) Number of files274 |
36/61/0 | Akta gminy Waręż | 1944-1951[1952] | 135 | 0 | Unroll Roll |
| działy: Ogólno-Organizacyjny z lat 1944-1952 (sygn. 1-27); Finansowo-Budżetowy z lat 1945-1951 (sygn. 28-76, 133); Gospodarki Gminnej z lat 1946-1951 (sygn. 77-89); Administracji Społecznej z lat 1947, 1949-1951 (sygn. 90-99); Administracyjny (sprawy poruczone) z lat 1944-1951 (sygn. 100-132, 134-135) Number of files132 |
36/62/0 | Akta gminy Werbkowice | 1939-1954 | 161 | 0 | Unroll Roll |
| działy: Ogólno-Organizacyjny z lat 1939-1943, 1947-1954 (sygn. 1-43, 159-161); Finansowo-Budżetowy z lat 1945-1954 (sygn. 44-124); Gospodarki Gminnej z lat 1948-1954 (sygn. 125-131); Administracji Społecznej - sprawy oświaty i kultury z lat 1949-1954 (sygn. 132-134); gospodarka komunalna z lat 1951-1954 (sygn. 135); Administracyjny (sprawy poruczone) - sprawy wyborcze z 1952 r. (sygn. 136-137), sprawy USC z 1951 r. (sygn. 138); poświadczenie obywatelstwa i ewidencja ruchu ludności z lat 1949-1954 (sygn. 139); ewidencja ruchu ludności z lat 1952-1954 (sygn. 140-142); księgi kontroli ruchu ludności z 1951 r. (sygn. 143-145), spis ludności gminy Werbkowice, bez daty, (sygn. 146), spis ludności ukraińskiej zamieszkałej na terenie gminy Werbkowice z 1947 r. (sygn. 147); książka meldunkowa z 1952 r. (sygn. 148); sprawy wojskowe - karne z 1952 r. (sygn. 149); budownictwo z lat 1948-1950, 1954 (sygn. 150-153); Gminna Kasa Spółdzielcza w Werbkowicach - kredyty, dłużnicy z lat 1950, 1954 (sygn. 154); rejestry spraw karno-administracyjnych z lat 1952-1953 (sygn. 155-157); listy płac z 1954 r. (sygn. 158) Number of files161 |
36/63/0 | Akta gminy Dębowa Kłoda | 1896-1954 [1955] | 213 | 0 | Unroll Roll |
| Akta sprzed 1944 roku (sygn. 1-89, 180-212); Dział I Ogólno-Organizacyjny (sygn. 90-124); Dział II Finansowo-Budżetowy (sygn. 125-152, 213); Dział III Gospodarki Gminnej (sygn. 153-161); Dział IV Administracyjny - prawy poruczone (sygn. 162-179) Number of files213 |
36/64/0 | Akta gminy Hańsk | 1901-1954 | 151 | 0 | Unroll Roll |
| 0a-01 - księgi ludności stałej z 1901, 1914-1932; działy: Ogólno-Organizacyjny z lat 1944-1954 (sygn. 1-33); Finansowo-Budżetowy z lat 1945-1954 (sygn. 34-65, 86-87, 94-117, 129-133); Gospodarki Gminnej z lat 1946-1947, 1949-1954 (sygn. 134-157); Administracji Społecznej z lat 1947-1954 (sygn. 158-166); Administracyjny (sprawy poruczone) z lat 1947-1954 (sygn. 167-179) Number of files151 |
36/65/0 | Akta gminy Krzywowierzba | 1944-1954 | 162 | 0 | Unroll Roll |
| Dział I Ogólno-Organizacyjny (sygn. 1-36, 132-133); Dział II Finansowo-Budżetowy (sygn. 37-126, 146-151); Dział III Gospodarki-Gminnej (sygn. 127-144, 152); Dział IV Administracji Społecznej (sygn. 136-137); Dział V Administracyjny (sprawy poruczone) (sygn. 145, 160-162) Number of files162 |
36/66/0 | Akta gminy Opole | 1944-1954 | 134 | 0 | Unroll Roll |
| Dział I Ogólno-Organizacyjny (sygn. 1-36, 132-134); Dział II Finansowo-Budżetowy (sygn. 37-95); Dział III Gospodarki Gminnej (sygn. 96-114); Dział IV Administracji Społecznej (sygn. 115-118); Dział V Administracyjny (sprawy poruczone) (sygn. 119-131) Number of files134 |
36/67/0 | Akta gminy Romanów w Sosnówce | 1934-1954 | 117 | 0 | Unroll Roll |
| działy: Ogólno-Organizacyjny - sprawy organizacyjne, sprawy osobowe pracowników, zebrania i urzędowanie, protokoły: sesji rady, posiedzeń prezydium, komisji, sesji sołtysów, uchwały rady, kontrola społeczna z lat 1946-1954 (sygn. 1-31, 116-117); Finansowo-Budżetowy - budżety gminy, sprawozdania budżetowe, księgi dochodów budżetowych, księgi wydatków budżetowych, rejestry wymiarowe podatku gruntowego, elektryfikacja gminy Romanów z lat 1944-1954 (sygn. 32-80); Gospodarki Gminnej - sprawy gospodarcze, księga dróg i mostów, inżynieria gminy Romanów, sprawy rolne, rolnictwo i leśnictwo, sprawy rolne z lat 1948-1954 (sygn. 81-96); Administracji Społecznej - analfabetyzm, punkty szkolne z lat 1951-1953 (sygn. 97-102); Administracyjny (sprawy poruczone) - sprawy administracji, wyznaniowe, USC, sprawy ewidencji ludności, bezpieczeństwo publiczne, sprawy budowlane, rejestry spraw karnych z lat 1948-1954 (sygn. 103-115) Number of files117 |
36/68/0 | Akta gminy Sławatycze w Hannie | 1936-1954 | 117 | 0 | Unroll Roll |
| Akta sprzed 1944 roku (sygn. 1-7); Dział I Ogólno-Organizacyjny (sygn. 8-51); Dział II Finansowo-Budżetowy (sygn. 52-114); Dział III Gospodarki Gminnej (sygn. 115-128); Dział IV Administracji Społecznej (sygn. 129-134); Dział V Administracyjny (sprawy poruczone) (sygn. 135-144) Number of files144 |
36/69/0 | Akta gminy Sobibór w Woli Uhruskiej | 1937-1954 | 202 | 0 | Unroll Roll |
| działy: Finansowo-Budżetowy - budżet gminy, księga kasowa wójta gminy, dochody budżetowe sumy przechodnie, dziennik główna z lat 1938-1944 (sygn. 1-6); Gospodarki Gminnej - akta komsacji - Uhrusk, Zastawie z lat 1937-1939 (sygn. 7); działy: Ogólno-Organizacyjny - sprawy organizacyjne, skargi i zażalenia, sprawy osobowe, zebrania i urzędowanie - korespondencja, protokoły z sesji rady, uchwały rady, protokoły z posiedzeń Prezydium, protokoły Zarządu Gminy, protokoły komisji, protokoły sesji sołtysów, zebrania gromadzkie, kontrole wewnętrzne, majątek gminy, budynki poukraińskie, sprawy administracyjne z lat 1945-1954 (sygn. 8-53, 246); Finansowo-Budżetowy z lat 1944-1954 (sygn. 71-103, 127, 132-168, 182-186, 248); Gospodarki Gminnej - sprawy gospodarcze, drogi i place publiczne, sprawy rolne, opisy ziemi, przemysł, korespondencja z lat 1945-1954 (sygn. 187-214); Administracji Społecznej - sprawy oświaty i kultury, gospodarki komunalnej, korespondencja z lat 1945-1954 (sygn. 215-225); Administracyjny (sprawy poruczone) - sprawy administracji, USC, ewidencja ludności, bezpieczeństwo publiczne, sprawy budowlane, rejestry spraw karnych, sprawy sądowe z lat 1946-1954 (sygn. 226-245, 247); akta osobowe z lat 1951-1954 (sygn. 249-250) Number of files202 |
36/70/0 | Akta gminy Tyśmienica | 1933-1954 | 165 | 0 | Unroll Roll |
| Akta sprzed 1944 roku (sygn. 1-19, 149); działy: I. Dział Ogólno-Organizacyjny (sygn. 20-80); II. Dział Budżetowo-Finansowy (sygn. 81-146, 165); III. Dział Gospodarki Gminnej (sygn. 147-152); IV. Dział Administracyjno-Społeczny (sygn. 153-157); V. Dział Administracyjny (sprawy poruczone) (sygn. 158-164) Number of files165 |
36/71/0 | Akta gminy Uścimów | 1934-1954 | 0 | 0 | Unroll Roll |
| Akta sprzed 1944 roku (sygn. 1-2); Dział I Ogólno-Organizacyjny (sygn. 3-36, 127); Dział II Finansowo-Budżetowy (sygn. 37-108, 128); Dział III Gospodarki Gminnej (sygn. 109-110); Dział IV Administracyjno-Społeczny (sygn. 111-112); Dział V Administracyjny (sprawy poruczone) (sygn. 113-126) Number of files128 |
36/72/0 | Akta gminy Wisznice | 1900-1954 | 209 | 1153 | Unroll Roll |
| Akta sprzed 1944 roku (sygn. 1-14, 208); Dział I Ogólno-Organizacyjny (sygn. 15-53, 90, 209); Dział II Finansowo-Budżetowy (sygn. 54-155); Dział III Gospodarki Gminnej (sygn. 156-168); Dział IV Administracji Społecznej (sygn. 169-182); Dział V Administracyjny (sprawy poruczone) (sygn. 183-207) Number of files209 |
36/73/0 | Akta gminy Włodawa | 1902-1954 | 195 | 0 | Unroll Roll |
| Akta sprzed 1944 roku (sygn. 1-8, 190-194); Dział I Ogólno-Organizacyjny (sygn. 9-52, 195); Dział II Finansowo-Budżetowy (sygn. 53-133); Dział III Gospodarki Gminnej (sygn. 134-154); Dział IV Administracji Społecznej (sygn. 155-166); Dział V Administracyjny (sprawy poruczone) (sygn. 167-189) Number of files195 |
36/74/0 | Akta gminy Wola Wereszczyńska w Urszulinie | 1865-1954 | 141 | 0 | Unroll Roll |
| 1. Akta sprzed 1944 roku (sygn. 1-5, 136-140); 2. Dział I Ogólno-Organizacyjny (sygn. 6-41, 141); 3. Dział II Finansowo-Budżetowy (sygn. 42-108, 133-135); 4. Dział III Gospodarki Gminnej (sygn. 109-116); 5. Dział IV Administracji Społecznej (sygn. 117-120); 6. Dział V Administracyjny (sprawy poruczone) (sygn. 121-132) Number of files141 |
36/75/0 | Akta gminy Wołoskowola | 1901-1954 | 135 | 0 | Unroll Roll |
| Księgi ludności stałej - Kamień, Nowiny z 1901 r. (sygn. 0a-0b); działy: Ogólno-Organizacyjny - księga uchwał rady narodowej, sołtysi, protokoły: posiedzeń prezydium, zarządu gminy, sesji rady, komisji z lat 1946-1954 (sygn. 1-33); Finansowo-Budżetowy - sprawy budżetowe, budżety gminy, preliminarze budżetowe, sprawozdania rachunkowe, księgi podatkowe, księgi budżetowe, rejestry wymiarowe podatku gruntowego z lat 1944-1954 (sygn. 34-64, 68-124, 135-139); Gospodarki Gminnej - rolnictwo i leśnictwo - korespondencja, sprawy rolne z lat 1952-1954 (sygn. 140-142); Administracji Społecznej - wykazy analfabetów z 1951 r. (sygn. 143); Administracyjny (sprawy poruczone) - rejestr poborowych, ewidencja ludności statystyka z lat 1949-1951 (sygn. 144-146) Number of files135 |
36/76/0 | Akta gminy Wyryki | 1868, 1922-1954 | 146 | 0 | Unroll Roll |
| akta sprzed 1944 roku (sygn. 1-15, 143); Dział I Ogólno-Organizacyjny (sygn. 16-52, 144-146); Dział II Finansowo-Budżetowy (sygn. 53-99); Dział III Gospodarki Gminnej (sygn. 100-113); Dział IV Administracji Społecznej (sygn. 114-122); Dział V Administracyjny (sprawy poruczone) (sygn. 123-142) Number of files146 |
36/78/0 | Prezydium Powiatowej Rady Narodowej i Urząd Powiatowy w Hrubieszowie | [1942-] 1950-1975 [-1985] | 5920 | 0 | Unroll Roll |
| Wydział Organizacyjno-Prawny z lat 1950-1975 (sygn. 1-746, 4285-4290); Powiatowa Komisja Planowania Gospodarczego z lat 1950-1975 (sygn. 747-1195); Wydział Finansowy z lat 1952-1975 (sygn. 1196-1846); Wydział Oświaty i Kultury z lat 1957-1961, 1963-1974 (sygn. 1847-1924); Powiatowy Komitet Kultury Fizycznej i Turystyki z lat 1968-1973 (sygn. 1925-1988); Wydział Spraw Wewnętrznych z lat 1950-1975 (sygn. 1989-2336; seria: gromadzkie książki meldunkowe, 1950-1972 [-1985], sygn. 5450-5834); Wydział Zatrudnienia z lat 1951-1973 (sygn. 2337-2395); Wydział Skupu z lat 1950-1974 (sygn. 2396-2666); Wydział Rolnictwa i Leśnictwa z lat 1950-1975 (sygn. 2667-3044); Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej z lat 1950-1974 (sygn. 3045-3273); Wydział Budownictwa, Urbanistyki i Architektury z lat [1949] 1951, 1961-1973 (sygn. 3274-3424); Wydział Handlu, Przemysłu i Usług z lat 1951-1973 (sygn. 3425-3765); Wydział Zdrowia i Opieki Społecznej z lat 1951-1975 (sygn. 3766-3983); Referat Statystyki z lat 1951-1962 (sygn. 3984-4079); Wydział Budżetowo-Gospodarczy z lat 1952, 1954-1957, 1969-1973 (sygn. 4080-4101); Powiatowa Komenda Straży Pożarnych z lat 1959-1960, 1962-1973 (sygn. 4102-4153); Wydział Komunikacji z lat [1949] 1950-1962, 1966-1973 (sygn. 4154-4284) Number of files5920 |
36/79/0 | Prezydium Powiatowej Rady Narodowej i Urząd Powiatowy we Włodawie | [1944-] 1950-1975 [-1990] | 5464 | 0 | Unroll Roll |
| Oddział Organizacyjny z lat [1947-]1950-1957 (sygn. 1-424); Powiatowy Instruktor Kadrowy z lat 1950-1957 (sygn. 425-449); Wydział Organizacyjno-Prawny z lat 1958-1975 (sygn. 450-1208); Biuro Powiatowej Rady Narodowej z lat 1974-1975 (sygn. 1209-1265); Powiatowa Komisja Planowania Gospodarczego z lat 1951-1975 (sygn. 1266-1476); Wydział Finansowy z lat [1949-]1950-1975 (sygn. 1477-2285); Oddział Ogólno-Gospodarczy z lat 1950-1958 (sygn. 2286-2363); Wydział Budżetowo-Gospodarczy z lat 1958-1972 (sygn. 2364-2419); Wydział Oświaty z lat [1947-]1950-1961 (sygn. 2420-2691); Oddział Kultury z lat 1950-1957 (sygn. 2692-2782); Wydział Oświaty i Kultury z lat 1957-1974 (sygn. 2783-3263); Powiatowy Komitet Kultury Fizycznej i Turystyki z lat 1965-1973 (sygn. 3264-3293); Wydział Oświaty, Wychowania, Kultury, Kultury Fizycznej i Turystyki z lat 1974-1975 (sygn. 3294-3314); Oddział Społeczno-Administracyjny z lat 1950-1957 (sygn. 3315-3388); Wydział Spraw Wewnętrznych z lat 1951-1983 (sygn. 3389-3520, 4944-5244); Samodzielny Referat Zatrudnienia z lat 1951-1955 (sygn. 3521-3531); Inspektorat Rent i Pomocy Społecznej z lat 1952, 1957 (sygn. 3532-3534); Wydział Zatrudnienia i Spraw Socjalnych z lat 1952-1974 (sygn. 3535-3605); Powiatowy Pełnomocnik ds. Skupu z lat [1949]1951-1959 (sygn. 3606-3631); Wydział Skupu z lat 1955, 1958-1973 (sygn. 3632-3788); Powiatowy Zarząd Rolnictwa z lat 1954-1957 (sygn. 3789-3793); Wydział Rolnictwa i Leśnictwa z lat 1958-1975 (sygn. 3794-3947); Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej z lat 1950-1975 (sygn. 3948-4277); Wydział Budownictwa, Urbanistyki i Architektury z lat 1953-1954, 1958-1966, 1973-1974 (sygn. 4278-4315); Wydział Komunikacji z lat 1950-1963 (sygn. 4316-4378); Referat Przemysłu z lat 1950-1961 (sygn. 4379-4432); Wydział Handlu z lat 1951-1961 (sygn. 4433-4486); Wydział Handlu, Przemysłu i Usług z lat 1962-1975 (sygn. 4487-4712); Wydział Zdrowia z lat 1951-1957 (sygn. 4713-4774); Wydział Zdrowia i Opieki Społecznej z lat 1958-1972 ( sygn. 4775-4906); Referat Statystyki z lat 1953-1962 (sygn. 4907-4941); zawartość karty B: spis roboczy - Wydział Organizacyjno-Prawny (Sprawy organizacyjne z 1959 r.); Powiatowa Komisja Planowania Gospodarczego (Sprawy planowania z 1959 r.); Wydział Budżetowo-Gospodarczy (Sprawy organizacji i gospodarki organów terenowych i administracji z lat 1971-1972); Wydział Oświaty (Przepisy i zarządzenia ogólne z lat 1954-1956; Sprawy organizacyjne i zatrudnienia z lat 1950-1951; Organizacja szkół i sprawy zatrudnienia z 1950 r.; Preliminarze budżetowe wydatków szkół - 1951 r.; Ewidencja miejsc walki i męczeństwa z 1975 r.); Wydział Spraw Wewnętrznych (Zarządzenia władz nadrzędnych oraz własne z lat 1966-1972; Przepisy normatywne z lat 1960, 1963; Sprawy organizacyjne wydziału z 1959 r.; Organizacja i metody pracy z 1959 r.; Sprawy ogólno-organizacyjne z lat 1960-1962, 1970-1972; Korespondencja ogólna z lat 1960-1965; Organizacja powiatowych komend straży pożarnych z 1972 r.; Korespondencja ogólna – oświadczenia pracowników z 1972 r.; Sprawy obywatelstwa i konsularne z lat 1966-1969; Dokumenty z zakresu planowania specjalnego z lat 1966-1968, 1970-1972; Planowanie i sprawozdawczość z 1969 r.; Zgromadzenia i zbiórki publiczne z lat 1966-1971; Rejestracja przedpoborowych, poborowych i pobór do wojska z lat 1962-1966, 1968-1972; Sprawy wywłaszczeniowe z 1972 r.); Wydział Rolnictwa i Leśnictwa (Sprawy rolne, leśne i weterynaryjne z lat 1966-1972; Sprawy gruntów rolnych z 1961 r.; Rejestr pomiarowy – Doprowadzalnik wodny Kropiwki-Zahajki-Mosty z 1965 r.); Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej (Sprawy gospodarki komunalnej i mieszkaniowej z lat 1961, 1970-1972; Sprawy planowania specjalnego z lat 1967-1972); Wydział Komunikacji (Sprawy drogowe i komunikacji z lat 1971-1972); Wydział Przemysłu i Handlu (Sprawy handlu wewnętrznego z lat 1971-1972; Plany wieloletnie i sprawozdania z ich wykonania z lat 1971-1975); Wydział Zdrowia i Opieki Społecznej (Sprawy wojskowe z lat 1966-1972; Sprawy planowania specjalnego z lat 1966-1972) - łącznie 121 j.a.; dopływ 2009 r. - akta gospodarstwa rolnych, scaleń, ewidencje gruntów, operaty i inne z terenu gminy Romanów z lat 1950-1972 (łącznie 20 j.a.); dopływ 2016 r. - akta przesłanych wniosków o założenie księgi wieczystej wg miejscowości powiatu włodawskiego z lat 1945-1972 (łącznie 88 j.a.); spis roboczy (146 j.a.); Number of files5494 |
36/81/0 | Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Hrubieszowie | 1950-1973 | 190 | 0 | Unroll Roll |
| protokoły z sesji MRN w Hrubieszowie z lat 1950-1964, 1966-1973 (sygn. 1-34); sprawozdania z działalności Miejskiej Rady Narodowej w Hrubieszowie z 1957 r. (sygn. 35); Komisja Budownictwa i Gospodarki Komunalnej z lat 1958-1961 (sygn. 36); Komisja Oświaty i Kultury z lat 1958-1961 (sygn. 37); Obywatelska Komisja Podatkowa z lat 1951-1954 (sygn. 38-41); Komisja Finansowo-Budżetowa z lat 1955-1956, 1958-1961 (sygn. 42-44)); Komisja Porządku i Bezpieczeństwa Publicznego z lat 1958-1961 (sygn. 45); Komisja Rolna z lat 1958-1961 (sygn. 46); Komisja Zaopatrzenia Ludności z lat 1958-1961 (sygn. 47); Komisja Zdrowia, Pracy i Pomocy Społecznej z lat 1958-1961 (sygn. 48); protokoły z posiedzeń Prezydium MRN w Hrubieszowie z lat 1950-1960, 1962-1964, 1966-1971 (sygn. 49-72); protokoły z posiedzeń Komisji Wnioskowej oraz Komisji do usprawnienia administracji przy PMRN w Hrubieszowie z lat 1953, 1955 (sygn. 73); protokoły z posiedzeń Zespołu przy PMRN w Hrubieszowie z 1953 r. (sygn. 74); uchwały MRN i Prezydium MRN w Hrubieszowie z lat 1953-1967 (sygn. 75-78); plany pracy MRN oraz Prezydium MRN w Hrubieszowie z lat 1957, 1959, 1963-1964, 1966-1973 (sygn. 79-85); sprawozdania z działalności Prezydium MRN w Hrubieszowie z lat 1952-1955, 1957, 1960 (sygn. 86-87); komitety osiedlowe i blokowe miasta Hrubieszowa z 1953 r. (sygn. 88); sprawy organizacyjno-administracyjne z lat 1958-1960 (sygn. 89); kontrole zewnętrzne z lat 1957-1958, 1960 (sygn. 90); budżet terenowy na 1951 rok z lat 1951-1950 (sygn. 91); budżet miasta Hrubieszowa na 1957 rok z 1957 r. (sygn. 92); karty rozchodów budżet terenowy MZGKiM w Hrubieszowie z 1957 r. (sygn. 93) sprawy finansowe - zatrudnienie i płace z lat 1954-1955 (sygn. 94); sprawy finansowe z lat 1955-1957, 1959 (sygn. 95-97); dzienniki główna z lat 1953, 1955-1956 (sygn. 98-101); księga kasowa wpływów z lat 1955-1960 (sygn. 102); FGM, wymiar miesięczny i roczny płatników z 1955 r. (sygn. 103); rejestry wymiarowe podatku od nieruchomości z lat 1952-1955 (sygn. 104-109); dzienniki przypisów podatków od nieruchomości z lat 1952-1953, 1955 (sygn. 110-112); dziennik przypisów i odpisów podatków terenowych z lat 1958-1959 (sygn. 113); zapisek odwołań podatku od nieruchomości z 1952 r. (sygn. 114-115); dzienniki wpłat i zwrotów z lat 1956-1957 (sygn. 116-117); księgi biercze Zrzeszenia Prywatnych Właścicieli Nieruchomości w Hrubieszowie z lat 1952, 1956 (sygn. 118-119); księga kasowa Zrzeszenia Prywatnych Właścicieli Nieruchomości w Hrubieszowie z lat 1952-1957 (sygn. 120); rejestry wymiarowe podatku gruntowego z lat 1952-1950, 1959 (sygn. 121-145); księgi biercze podatku gruntowego z lat 1951, 1953 (sygn. 146-148); gospodarka komunalna i mieszkaniowa z lat 1953-1956 (sygn. 149-152, 162-163); inwestycje miejskie z lat 1950-1954, 1960-1961 (sygn. 153-155); prace drogowe i czyny społeczne z lat 1955, 1957 (sygn. 156); sprawy Miejskiego Przedsiębiorstwa Remontowo-Budowlanego w Hrubieszowie z 1954 r. (sygn. 157); sprawy lokalowo-kwaterunkowe z lat 1951-1952, 1957-1959 (sygn. 158-159); hotele miejskie z lat 1953-1954 (sygn. 160); pracownicze ogródki działkowe z lat 1951-1954 (sygn. 161); sprawy rolne, podatków wiejskich, skupu z lat 1952-1953, 1957-1958 (sygn. 164-165); gospodarka rolna z lat 1956-1958 (sygn. 166-167); księgi wymiarów i wykonania świadczeń w naturze z lat 1953-1954, 1957 (sygn. 173-178); sprawy sądowe z lat 1956-1959 (sygn. 179); rejestry i skorowidze spraw karno-administracyjnych z lat 1952-1953, 1955-1956 (sygn. 180-185); Podstawowa Organizacja Partyjna przy Prezydium MRN w Hrubieszowie z lat 1950-1958, 1961-1962, 1965, 1968 (sygn. 186-187); protokoły posiedzeń Zarządu Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej przy PMRN w Hrubieszowie z lat 1950-1954 (sygn. 188); listy płacy pracowników miejskich (sygn. 189-190) Number of files190 |
36/82/0 | Prezydium Miejskiej Rady Narodowej we Włodawie | [1949]1950-1973 | 350 | 0 | Unroll Roll |
| Referat Ogólno-Administracyjny: przepisy i zarządzenia ogólne z lat 1951-1952 (sygn. 1); zarządzenia własne z lat 1971, 1973 (sygn. 2-3); sprawy wyborów z lat 1952-1958, 1965 (sygn. 4-6); sprawy organizacyjne z lat 1950-1957 (sygn. 7-13); zjazdy konferencje, narady organizowane prze Prezydium Miejskiej Rady Narodowej we Włodawie z 1973 r. (sygn. 14); protokoły z sesji MRN we Włodawie z lat 1951-1968, 1971-1973 (sygn. 15-35); plany pracy MRN we Włodawie z lat 1958-1968 (sygn. 36); interpelacje i postulaty radnych z lat 1958, 1964-1969, 1972 (sygn. 37-39); Komisja Planu Gospodarczego, Budżetu i Finansów z lat 1950-1968, 1971-1973 (sygn. 40-54); Miejska Komisja Porządkowa z lat 1951-1952 (sygn. 55); Komisja Ochrony Porządku i Bezpieczeństwa Publicznego z lat 1958, 1962, 1964-1972 (sygn. 56-65); Miejska Komisja Gospodarki Drogowej z lat 1950-1951, 1953-1956 (sygn. 66-67); Miejska Komisja Urządzenia Osiedli z lat 1953-1957 (sygn. 68); Komisja Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej z lat 1958, 1961-1968 (sygn. 69-77); Miejska Komisja Rolna z lat 1950-1954, 1956-1958 (sygn. 78-81); Miejska Komisja Zaopatrzenia Ludności z lat 1959-1968, 1973 (sygn. 82-88); Komisja Oświaty i Kultury z lat 1953-1958, 1961-1968, 1972 (sygn. 89-96); Komisja Zdrowia, Pracy i Pomocy Społecznej z lat 1950-1957, 1961-1973 (sygn. 97-105); Komisja Mandatowo-Regulaminowa z lat 1959, 1963-1965, 1971-1972 (sygn. 106-109); komisje stałe z lat 1960-1973 (sygn. 110-111); Miejska Komisja Mieszkaniowa z 1951 r. (sygn. 112); Komisja Lokalowa z lat 1950, 1956-1958 (sygn. 113-114); Obywatelska Komisja Podatkowa z 1953 r. (sygn. 115); Komisja Porządkowo-Budowlana z lat 1962-1963 (sygn. 116); Komisja Propagandy i Koordynacji IV Miejskiego Konkursu Czystości z lat 1962-1964 (sygn. 117); Komisja Budownictwa i Architektury. VIII Konkurs Czystości z 1968 r. (sygn. 118); protokoły z posiedzeń Prezydium MRN we Włodawie z lat 1950-1956, 1958-1968, 1971-1973 (sygn. 119-144); ewidencja uchwał Prezydium MRN we Włodawie z lat 1958-1959 (sygn. 145); plany pracy MRN, Prezydium MRN we Włodawie, komisji z lat 1954-1968 (sygn. 146-151); sprawy obsługi rady narodowej i jej organów z 1952 r. (sygn. 152); sprawy osobowe członków rady i komisji z lat 1951, 1961-1969 (sygn. 153-154); komitety osiedlowe z lat 1965-1968 (sygn. 155-158); komitet blokowy z lat 1959-1960 (sygn. 159); komitety domowe - zebrania mieszkańców z 1973 r. (sygn. 160); Komitet Obwodowy Samorządu Mieszkańców z 1973 r. (sygn. 161); Komitet SFOKiS z lat 1959-1965 (sygn. 162); Miejski Społeczny Komitet ORMO z 1968 r. (sygn. 163); protokoły narad roboczych Prezydium MRN we Włodawie z lat 1959-1963 (sygn. 164); protokoły zebrań dotyczących Powszechnego Spisu Ludności z lat 1950-1951 (sygn. 165); protokół zdawczo-odbiorczy przekazania spraw związanych z działalnością Prezydium MRN we Włodawie z 1958 r. (sygn. 166); podział administracyjny z 1952 r. (sygn. 167); bezpieczeństwo i porządek publiczny z 1952 r. (sygn. 168); plany gospodarcze na lata 1962-1967, 1971 z lat 1961-1966, 1971 (sygn. 169-176); programy rozwoju gospodarczego na lat 1960-1970, 1973 z lat 1960-1962, 1966, 1972-1973 (sygn. 177-179); sprawozdania z lat 1950, 1972 (sygn. 180-181); skargi i zażalenia z lat 1955-1966, 1973 (sygn. 182-184); ewidencja godeł i pieczęci z 1at 1969, 1973 (sygn. 185-186); składnica akt z lat 1949-1955 (sygn. 187); kontrole zewnętrzne z lat 1949-1955, 1961, 1966-1968, 1972-1973 (sygn. 188-195); kontrola wewnętrzna z lat 1950-1951, 1956 (sygn. 196-197); akta notarialne z lat 1956-1963 (sygn. 198-199); sprawy personalne pracowników MRN we Włodawie z 1972 r. (sygn. 200); Refetrat Finansowy: przepisy i zarządzenia z lat 1952, 1854-1957 (sygn. 201-202); budżety na lata 1951-1967, 1972-1973 z lat 1950-1967, 1971-1972 (sygn. 203-226); sprawozdania finansowe z lat 1951-1952, 1954-1955 (sygn. 227-229); sprawozdania z wykonania budżetu z lat 1956-1968 (sygn. 230-244); sprawy podatków z lat 1956-1963 (sygn. 245-253); Referat Podatkowy z lat 1951-1959 (sygn. 254-277); Refrat Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej z lat 1951-1972 (sygn. 278-294); Referat Rolny z lat 1953-1954, 1957 (sygn. 295-298); Referat Skupu z lat 1953, 1959-1960 (sygn. 299-303); Referat Handlu: aprowizacja oraz walka z drożyzną z 1953 r. (sygn. 304); Referat Meldunkowy: książki meldunkowe Włodawy z lat 1951-1963 (sygn. 305-350) Number of files350 |
36/83/0 | Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Anusinie | 1954-1957 | 16 | 0 | Unroll Roll |
| protokoły z sesji GRN w Anusinie z lat 1954-1957 (sygn. 1-3); protokoły z posiedzeń i plany pracy komisji GRN w Anusinie z lat 1955-1957 (sygn. 4); protokoły z posiedzeń Prezydium GRN w Anusinie z lat 1955-1957 (sygn. 5-7); plany pracy inkasentów, Komitetu Akcji Sanitarno-Porządkowej GRN oraz Prezydium GRN w Anusinie z lat 1955-1957 (sygn. 8); zebrania wiejskie, sołtysi GRN Anusin z lat 1954-1957 (sygn. 9-10); protokoły zebrań grupy związkowej, Komisi Rozdzielczej Materiałów Budowlanych, oględzin, masowego inkasa, zebrania POP w Anusinie, zebrania wyborczego, zebrań komitetu gromadzkiego FJN z lat 1955-1957 (sygn. 11); sprawy organizacyjne - osobowe z lat 1955-1956 (sygn. 12); budżet gromady na lata 1955-1957 z lat 1955-1957 (sygn. 13-15); korespondencja - sprawy rolne, obowiązkowe dostawy, urządzenia kulturalno-socjalne, kontraktacje roślinne, pomoc sąsiedzka z lat 1955-1956 (sygn. 16) Number of files16 |
36/84/0 | Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Barkach | 1955-1957 | 12 | 0 | Unroll Roll |
| protokoły z sesji GRN w Barkach z lat 1955-1957 (sygn. 1-3); Komisja Finansowo-Budżetowa z lat 1955-1957 (sygn. 4); Komisja Rolna z 1955 r. (sygn. 5); protokoły z posiedzeń Prezydium GRN w Barkach z lat 1955-1957 (sygn. 6-9); protokoły z zebrań wiejskich z lat 1955-1957 (sygn. 10-11); sprawy organizacyjne z lat 1955-1957 (sygn. 12) Number of files12 |
36/85/0 | Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Chutczu | 1954-1957 | 11 | 0 | Unroll Roll |
| protokoły z sesji GRN w Chutczu z lat 1955-1957 (sygn. 1-3); ewidencja uchwał GRN z lat 1955-1957 (sygn. 4); komisje stałe z lat 1955-1957 (sygn. 5); protokoły z posiedzeń Prezydium GRN w Chutczu z lat 1955-1957 (sygn. 6-8); ewidencja uchwał PGRN z lat 1955-1957 (sygn. 9); zebrania wiejskie GRN Chutcze z lat 1955-1957 (sygn. 10); sprawy organizacyjne z lat 1955-1956 (sygn. 11) Number of files11 |
36/86/0 | Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Horodyszczu - powiat chełmski | 1955-1957 | 3 | 0 | Unroll Roll |
| protokoły z sesji GRN w Horodyszczu z lat 1956-1957 (sygn. 1); protokoły z posiedzeń Prezydium GRN w Horodyszczu z lat 1955-1957 (sygn. 2); sprawy organizacyjne z lat 1955-1957 (sygn. 3) Number of files3 |
36/87/0 | Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Hucie | 1954-1957 | 18 | 0 | Unroll Roll |
| protokoły z sesji GRN w Hucie z lat 1954-1957 (sygn. 1-3); ewidencja uchwał GRN z lat 1954-1957 (sygn. 4); protokoły z posiedzeń Prezydium GRN w Hucie z lat 1955-1957 (sygn. 5-8); ewidencja uchwał PGRN z lat 1955-1957 (sygn. 9); protokoły zebrań wiejskich z lat 1955-1957 (sygn. 10); protokoły oględzin gospodarstw z lat 1955-1957 (sygn. 11); kontrole i inspekcje zewnętrzne z lat 1956-1957 (sygn. 12); budżety gromady na lata 1955-1957 z lat 1955, 1957 (sygn. 13-15); sprawozdania budżetowe z 1957 r. (sygn. 16); sprawy organizacyjne z lat 1955-1957 (sygn. 17-18) Number of files18 |
36/88/0 | Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Maryninie | 1954-1957 | 15 | 0 | Unroll Roll |
| protokoły z sesji GRN w Maryninie z lat 1954-1957 (sygn. 1-3); ewidencja uchwał GRN z lat 1954-1957 (sygn. 4); komisje stałe z lat 1955-1957 (sygn. 5-6); protokoły z posiedzeń Prezydium GRN w Maryninie z lat 1955-1957 (sygn. 7-9); ewidencja uchwał PGRN z lat 1955 (sygn. 10); ewidencja zasobu składnicy akt protokoły zdawczo-odbiorcze z 1957 r. (sygn. 11); sprawozdawczość i statystyka z lat 1955-1957 (sygn. 12); budżety gromady na lata 1955-1957 z lat 1955, 1957 (sygn. 13-15) Number of files15 |
36/89/0 | Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Nowosiółkach | 1954-1972 | 147 | 0 | Unroll Roll |
| protokoły sesji GRN w Nowosiółkach z lat 1957-1972 (sygn. 1-13); Komisja Dróg i Mienia Gromadzkiego z lat 1962-1963, 1965-1972 (sygn. 14-23); Komisja Kultury, Oświaty i Spraw Socjalnych z lat 1961-1963, 1965-1972 (sygn. 24-34); Komisja Planowania Gospodarczego, Budżetu i Finansów z lat 1961-1963, 1965-1972 (sygn. 35-45); Komisja Regulaminowo-Mandatowa z lat 1962-1963, 1966-1971 (sygn. 46-52); Komisja Rolnictwa, Leśnictwa i Zaopatrzenia Ludności z lat 1961-1963, 1965-1972 (sygn. 53-63); komisje stałe i doraźne z 1972 r. (sygn. 64); protokoły posiedzeń Prezydium GRN w Nowosiółkach z lat 1957-1972 (sygn. 65-81); sprawy organizacyjne Prezydium GRN z lat 1958-1960 (sygn. 82); protokoły narad sołtysów z lat 1958-1961, 1964-1965 (sygn. 83-85); zebrania wiejskie GRN Nowosiółki z lat 1957-1962, 1964-1972 (sygn. 86-98); ewidencja sołtysów z lat 1958-1972 (sygn. 99-100); organizacja pracy biura z 1960 r. (sygn. 101); plany gospodarcze gromady z lat 1963-1970 (sygn. 102-109); program rozwoju rolnictwa na lata 1966-1970 (sygn. 110); program rozwoju gromady na lata 1961-1970 (sygn. 111-112); kontrole i inspekcje zewnętrzne z lat 1956-1961, 1963-1971 (sygn. 113-125); rejestr podatku gruntowego na 1960 rok z 1960 r. (sygn. 126); sprawy organizacyjne gromady z lat 1957-1961 (sygn. 127); dokumenty nadania ziemi (Podgórze) z lat 1954-1955 (sygn. 128); wykazy klasyfikacyjne gruntów z 1960 r. (sygn. 129); projekt linii i instalacji dla szkoły w Bezku z 1960 r. (sygn. 130); budżety gromady na lata 1955-1972 z lat 1955, 1957-1959, 1961-1962, 1964, 1967-1972 (sygn. 131-146); akta osobowe Eugeniusza Meckiera z lat 1954-1955 (sygn. 147) Number of files147 |
36/90/0 | Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej w Pobołowicach | 1954-1957 | 12 | 0 | Unroll Roll |
| protokoły sesji GRN w Pobołowicach z lat 1954-1957 (sygn. 1-3); uchwały GRN - ewidencja z 1957 r. (sygn. 4); Komisja Finansowo-Budżetowa z lat 1956-1957 (sygn. 5); protokoły posiedzeń Prezydium GRN w Pobołowicach z lat 1955-1957 (sygn. 6-8); uchwały PGRN - ewidencja z 1957 r. (sygn. 9); zebrania wiejskie, sołtysi gromady Pobołowice z lat 1955-1956 (sygn. 10); budżety gromady na lata 1955-1956 z 1955 r. (sygn. 11-12) Number of files12 |