Fonds number Name of the fonds Date from Date to
Showing 21 to 40 of 269 entries.
Fonds number Name of the fonds Border dates Number of
files
Number of scans Unroll
all
68/21/0 Zarząd Miejski i Miejska Rada Narodowa w Reczu 1945-1950 [1952] 31 0 Unroll
1. ZARZĄD MIEJSKI W RECZU, 1945-1950, 23 j.a. 1.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1948-1950, 2 j.a. - jest to statut organizacyjny zarządu oraz inne zarządzenia dotyczące opłat za psy, świadczeń w naturze na rzecz miasta, podatku miejskiego od publicznych zabaw i widowisk. Znajdują się tu również materiały statystyczne dotyczące ludności. 1.2. Referat Finansowy, 1945-1950, 17 j.a. - są to budżety Zarządu Miejskiego i sprawozdania z ich wykonania. 1.3. Referat Społeczny, 1945-1948, 4 j.a - zachowane jednostki dotyczą przejęcia mienia poniemieckiego, wnioski o przyznanie gospodarstw rolnych oraz spraw nadzoru budowlanego. 2. MIEJSKA RADA NARODOWA W RECZU, 1946-1950, 8 j.a. - protokoły z sesji i posiedzeń prezydium rady. Z całego 1949 r. ocalał tylko jeden protokół posiedzenia prezydium, a z roku 1950 nie ma żadnego. Pozostałe akta dotyczą problemów rozwojowych miasta, jak też funkcjonowania urzędu. 3. AKTA OSOBOWE PRACOWNIKÓW ZARZĄDU MIEJSKIEGO I MIEJSKIEJ RADY NARODOWEJ W RECZU, 1945-1950 [1952], 21 j.a. Number of files52
68/22/0 Zarząd Miejski i Miejska Rada Narodowa w Stargardzie Szczecińskim 1945-1950 121 0 Unroll
1. ZARZĄD MIEJSKI W STARGARDZIE SZCZECIŃSKIM, 1945-1950, 91 j.a. 1.1. Dział Ogólny, 1945-1950, 23 j.a. - organizacja Zarządu Miejskiego w Stargardzie: zarządzenia wewnętrzne burmistrza miasta, sprawozdania ogólne z działalności Zarządu, protokoły zdawczo-odbiorcze przy zmianach personalnych oraz protokoły kontroli Zarządu, protokoły posiedzeń Kolegium Zarządu Miejskiego. W związku z tym wymieniony wyżej materiał jest podstawowym źródłem do poznania organizacji urzędu i jego kancelarii. Ponadto znajdują się tu informacje dotyczące gospodarki komunalnej: oczyszczania miasta, uruchamiania wodociągów, gazowni, elektrowni. Są to kwestionariusze tych zakładów, ankiety o stanie gospodarczym zakładów. Zachowana jest także ankieta o stanie gospodarczym zakładów. Zachowana jest także ankieta o stanie gospodarczym miasta, zawierająca wykaz budynków z podaniem stanu zachowania i zniszczenia. 1.2. Dział Administracji, 1945-1950, 22 j.a. - sprawy porządkowe i bezpieczeństwa publicznego w mieście. Są tu raporty dzienne z pracy nad oczyszczeniem miasta. Zachowane są wykazy gospodarstw, plany produkcji rolnej oraz sprawozdania z ich wykonania, materiały o prowadzonej w mieście akcji rozbiórkowej zniszczonych budynków oraz korespondencja w sprawach przydziału lokali mieszkalnych i na cele publiczne; akta Biura Ewidencji Ruchu Ludności: raporty miesięczne o stanie ruchu ludności, wykazy autochtonów i cudzoziemców. 1.3. Dział Finansowy, 1945-1950, 40 j.a. - preliminarze budżetowe, budżety i sprawozdania rachunkowe Zarządu Miejskiego w Stargardzie i przedsiębiorstw miejskich. Ponadto zachowane są plany oszczędnościowe i inwestycyjne oraz kredyty i dotacje dla Zarządu Miejskiego. 1.4. Dział Społeczny, 1945-1950, 6 j.a. - są tu akta dotyczące organizacji szkolnictwa w mieście: korespondencja w sprawie organizowania Kursów Gimnazjalnych i Licealnych dla Dorosłych, imprez artystycznych. Znajdują się tu wykazy szkół w mieście. W dziale tym znajdują się informacje dotyczące ewidencji dróg i mostów, wykazy ulic w mieście. 2. MIEJSKA RADA NARODOWA W STARGARDZIE SZCZECIŃSKIM, 1947-1950, 16 j.a. - zachowały się zgłoszenia kandydatów na radnych, protokoły sesji i posiedzeń Prezydium, informacje dotyczące organizacji Rady, radnych Zarządu Miejskiego i komisji, sprawozdania z działalności jednostek podległych, sprawozdania z działalności Miejskiej Rady Narodowej, akta komisji. 3. AKTA OSOBOWE PRACOWNIKÓW ZARZĄDU MIEJSKIEGO I MIEJSKIEJ RADY NARODOWEJ W STARGARDZIE SZCZECIŃSKIM, 1947-1948, 13 j.a. 3. KARTY WYNAGRODZEŃ, LISTY PŁAC, 1946, 1 j.a. - listy płac pracowników zatrudnionych przy konserwacji Kanału Czarsko w Stargardzie. Number of files121
68/23/0 Zarząd Miejski i Miejska Rada Narodowa w Suchaniu 1945-1950 75 0 Unroll
1. ZARZĄD MIEJSKI W SUCHANIU, 1945-1950, 63 j.a. 1.1. Dział Ogólno-Organizacyjny, 1945-1950, 13 j.a. - znajdują się tu instrukcje, statuty organizacyjne, podział czynności, wykaz akt, korespondencja z Wydziałem Powiatowym w Stargardzie dotycząca organizacji i zakresu działania Zarządu, sprawozdania z działalności Zarządu, zarządzenia wewnętrzne burmistrza, ogłoszenia Zarządu Miejskiego, wykazy osób zatrudnionych w Zarządzie, protokoły zdawczo-odbiorcze przy zmianach z lat 1945-1950, protokoły zebrań burmistrza z mieszkańcami miasta oraz sprawozdania z uroczystości odbywających się w mieście. Jedna z zachowanych jednostek to kwestionariusze zakładów i przedsiębiorstw działających w Suchaniu. Znajdują się także informacje dotyczące majątku samorządowego. Jest to korespondencja w sprawach przejmowania zakładów przez Zarząd Miejski. 1.2. Dział Finansowo-Budżetowy, 1946-1949, 7 j.a. - znajdują się tu budżety Zarządu Miejskiego, budżet drogowo-szarwarkowy miasta Suchania na rok 1949. Są tu informacje dotyczące kredytowania Zarządu Miejskiego oraz pomocy finansowej udzielanej przez Zarząd osobom fizycznym. 1.3. Dział Gospodarki Gminnej, 1945-1950, 12 j.a. - w dziale tym znajdują się materiały dotyczące stanu dróg i ulic w Suchaniu w roku 1948, oświetlenie miasta w roku 1946, sprawozdania z wykonywanych robót szarwarkowych; akta dotyczące rolnictwa: sprawozdania z produkcji roślinnej i zwierzęcej, wykazy pozwalające określić stan gospodarki rolnej oraz korespondencja w sprawach rolnictwa, rejestry osadników i gospodarstw rolnych z lat 1948-1949. Dwie z zachowanych jednostek dotyczą rozwoju przemysłu i handlu w Suchaniu. 1.4. Dział Administracji Społecznej, 1945-1950, 16 j.a. - akta zachowane w tym dziale dotyczą rozwoju oświaty i kultury w mieście, opieki społecznej oraz akcji sanitarno-porządkowej. Dużą grupę akt stanowią akta dotyczące osadnictwa w Suchaniu: spisy osadników z lat 1945, 1949, wykazy gospodarstw rolnych i budynków mieszkalnych, sprawozdania z chłonności miasta, korespondencja z osadnikami dotycząca zajmowanych przez nich budynków. 1.5. Dział Administracyjny, 1945-1949, 15 j.a. - jedna z zachowanych jednostek dotyczy przygotowań do głosowania w referendum w roku 1946. Podstawową grupę akt stanowią akta Biura Ewidencji Ludności: rejestry mieszkańców, sprawozdania ze stanu ludności w mieście. Ponadto dotyczą ochrony porządku i bezpieczeństwa publicznego w mieście, organizacji partii politycznych, grobownictwa wojennego, materiały posiedzeń i sprawozdania z działalności Towarzystwa Przyjaciół Zdemobilizowanych Żołnierzy działających przy Zarządzie Miejskim 2. MIEJSKA RADA NARODOWA W SUCHANIU, 1945-1950, 12 j.a. - Są tu materiały dotyczące powołania w Suchaniu Tymczasowej Rady Doradczej, protokoły sesji Miejskiej Rady Narodowej, teczki protokołów posiedzeń komisji rady, księga uchwał Prezydium Miejskiej Rady Narodowej w Suchaniu, sprawozdania z działalności Rady z roku 1948, sprawozdania jednostek podległych przesyłane Radzie, a także ewidencja radnych. 3. AKTA OSOBOWE PRACOWNIKÓW ZARZĄDU MIEJSKIEGO I MIEJSKIEJ RADY NARODOWEJ W SUCHANIU,1945-1950 [1951], 25 j.a. Number of files100
68/24/0 Zarząd Miejski i Miejska Rada Narodowa w Węgorzynie 1945-1950 18 0 Unroll
1. Zarząd Miejski, 1945-1950, 59 j.a. 1.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1945-1949, 10 j.a. Są tu zarządzenia burmistrza dotyczące organizacji władz miejskich, sprawozdania z działalności Zarządu Miejskiego w latach 1945 i 1949 oraz wykazy osób zatrudnionych w tym urzędzie. Ponadto znajdują się tu protokoły z zebrań pracowników Zarządu, sprawozdania sytuacyjne burmistrza z roku 1947, informacje dotyczące zmian nazw ulic z lat 1946-1947 oraz grobownictwa wojennego z roku 1947. 1.2. Referat Finansowy, 1946-1950, 12 j.a. W materiałach archiwalnych tego referatu znajdują się budżety Zarządu Miejskiego z lat 1946-1950 oraz sprawozdania z ich realizacji. Dwie z zachowanych jednostek zawierają wnioski o pomoc kredytową dla Zarządu Miejskiego w Węgorzynie. 1.3. Referat Administracyjny, 1945-1949, 37 j.a. Są tu informacje dotyczące majątku miejskiego (lasów, jezior), korespondencja dotycząca wydzierżawienia tego majątku lub jego sprzedaży. Dużą grupę akt stanowią materiały dotyczące rolnictwa: sprawozdania z produkcji rolnej w mieście, wykazy gospodarstw rolnych, spisy rolne, informacje dotyczące hodowli zwierząt i weterynarii. Są tu również sprawozdania dotyczące przebiegu akcji osiedleńczej w mieście, wykazy mieszkańców Węgorzyna oraz informacje dotyczące wysiedlania obywateli niemieckich. Ponadto w referacie tym występują pojedyncze jednostki dotyczące organizacji przemysłu w mieście z roku 1945, aprowizacji i handlu z roku 1945, oświaty, opieki społecznej, organizacji straży pożarnej. 2. Miejska Rada Narodowa, 1946-1950, 4 j.a. Są tu protokoły sesji Miejskiej Rady Narodowej: informacje związane z odbudową miasta ze zniszczeń wojennych, przemysłem, handlem, oświatą, służbą zdrowia, opieką społeczną, sprawami finansowo-budżetowymi. Protokoły posiedzeń Komisji Kontroli Społecznej, Komisji Oświatowej i Komisji Gospodarczej z roku 1948. Number of files63
68/27/0 Gminna Rada Narodowa w Kołkach (powiat choszczeński) 1945-1954 10 0 Unroll
1. Zarząd Gminny w Kołkach, 1945-1950, 22 j.a. 1.1 Dział Ogólno-Organizacyjny, 1945-1950, 3 j.a. Statut i regulamin organizacyjny zarządu, majątek gminny, sprawy osobowe członków organów gminnych. 1.2. Dział Finansowo-Budżetowy, 1945-1950, 8 j.a. Budżety gminy i sprawozdania z ich realizacji. 1.3. Dział Gospodarki Gminnej, 1945-1949, 8 j.a. Statystyka rolnicza, raporty sytuacyjne dotyczące rolnictwa, nadania działek i gospodarstw, informacje statystyczne dotyczące rolnictwa, protokoły wprowadzania na gospodarstwa rolne. 1.4. Dział Administracji Społecznej, 1945, 1947, 1 j.a. Informacje dotyczące oświaty i kultury w gminie. 1.5. Dział Administracyjny, 1945-1950, 2 j.a. Ewidencja i kontrola ruchu ludności. 2. Gminna Rada Narodowa w Kołkach, 1946-1950, 10 j.a. Protokoły sesji rady, protokoły posiedzeń prezydium i komisji Gminnej Rady Narodowej w Kołkach. 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Kołkach, 1950-1954, 22 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 13 j.a. Protokoły sesji gminnej rady narodowej, protokoły posiedzeń prezydium i komisji rady, sprawozdania z działalności rady, protokoły zebrań i narad z udziałem członków prezydium, skargi i zażalenia, ewidencja i kontrola ruchu ludności. 3.2. Referat Finansowy, 1951-1954, 6 j.a. Sprawozdanie budżetowe za rok 1950, budżety gminne na lata 1951-1954. 3.3. Referat Rolny, 1952-1953, 3 j.a. Informacje dotyczące osadnictwa i klasyfikacji gruntów. Number of files54
68/28/0 Gminna Rada Narodowa w Krzęcinie (powiat choszczeński) 1945-1954 42 0 Unroll
1. ZARZĄD GMINNY W KRZĘCINIE, 1945-1950, 15 j.a. 1.1. Dział Ogólno-Organizacyjny, 1945-1950, 4 j.a. - sprawozdania z działalności gminy, kronika gminy, sprawy osobowe członków organów gminy, zebrania ciał samorządowych. 1.2. Dział Finansowo-Budżetowy, 1945-1950, 6 j.a. - budżety gminne i sprawozdania z ich realizacji. 1.3. Dział Gospodarki Gminnej, 1945-1946, 2 j.a. - wykazy gospodarstw, ludność zatrudniona w rolnictwie, popieranie rozwoju rzemiosła. 1.4. Dział Administracji Społecznej, 1947-1950, 2 j.a. - organizacja i stan szkolnictwa w gminie, Komisja do Spraw Walki z Analfabetyzmem. 1.5. Dział Administracyjny, 1945-1946, 1 j.a. - ewidencja i kontrola ruchu ludności. 2. GMINNA RADA NARODOWA W KRZĘCINIE, 1946-1950, 10 j.a. - Protokoły zebrań Gminnej Rady Doradczej, protokoły sesji rady, protokoły posiedzeń prezydium i komisji rady, sprawozdania z działalności rady i komisji. 3. PREZYDIUM GMINNEJ RADY NARODOWEJ W KRZĘCINIE, 1950-1954, 17 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954,5 j.a. - protokoły sesji gminnej rady narodowej, protokoły posiedzeń prezydium rady. 3.2. Referat Finansowy, 1951-1954, 8 j.a. - sprawozdania rachunkowe z wykonania budżetu gminnego za rok 1950, budżety roczne. 3.3. Referat Spraw Socjalnych i Kulturalnych, 1951,1953-1954, 2 j.a. - kwestionariusze sprawozdawcze dotyczące likwidacji analfabetyzmu, organizacja czytelnictwa. 3.4. Referat Rolny, 1952, 1954, 2 j.a. - wykaz spółdzielni produkcyjnych, urządzenia rolne, wprowadzanie na gospodarstwa rolne. 4. AKTA OSOBOWE PRACOWNIKÓW GMINNEJ RADY NARODOWEJ, 1948-1951, 46 j.a. Number of files88
68/29/0 Gminna Rada Narodowa w Pomieniu (powiat choszczeński) 1945-1954 13 0 Unroll
1. Zarząd Gminny w Pomieniu, 1945-1950, 14 j.a. 1.1. Dział Ogólno-Organizacyjny, 1948-1949, 1 j.a. Gminna Komisja Współzawodnictwa, funkcjonowanie gminy. 1.2. Dział Finansowo-Budżetowy, 1945-1951, 10 j.a. Budżet gminny i sprawozdania z jego wykonania. 1.3. Dział Gospodarki Gminnej, 1948-1949, 1 j.a. Wprowadzanie na gospodarstwa rolne. 1.4. Dział Administracji Społecznej, 1947, 1 j.a. Wywiady społeczne w celu udzielenia pomocy. 1.5. Dział Administracyjny, 1945, 1 j.a. Spis ludności pochodzenia niemieckiego. 2. Gminna Rada Narodowa w Pomieniu, 1946-1950, 3 j.a. Protokoły sesji, protokoły posiedzeń prezydium i komisji rady. 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Pomieniu, 1950-1954, 16 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 10 j.a. Protokoły sesji, protokoły posiedzeń prezydium i komisji rady, obsada personalna prezydium, podział administracyjny gminy. 3.2. Referat Finansowy, 1950-1954, 3 j.a. Sprawozdania rachunkowe z wykonania budżetu gminnego za rok 1950, budżety roczne. 3.3. Referat Spraw Socjalnych i Kulturalnych, 1953-1954, 2 j.a. Organizacja czytelnictwa. 3.4. Referat Rolny, 1951-1952, 1954, 1 j.a. Protokoły wprowadzenia na gospodarstwa rolne. Number of files34
68/30/0 Gminna Rada Narodowa w Radęcinie (powiat choszczeński) 1945-1954 5 0 Unroll
1. Zarząd Gminny w Radęcinie, 1945-1949, 15 j.a. 1.1. Dział Ogólno-Organizacyjny, 1949, 1 j.a. Ewidencja składu personalnego gminnej rady narodowej. 1.2. Dział Finansowo-Budżetowy, 1945-1950, 14 j.a. Budżety gminy i sprawozdania z ich wykonania. 2. Gminna Rada Narodowa w Radęcinie, 1946-1950, 3 j.a. Protokoły sesji gminnej rady narodowej, sprawozdania i protokoły kontroli przeprowadzonych przez komisje rady, protokoły posiedzeń prezydium gminnej rady narodowej. 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Radęcinie, 1950-1954, 11 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 4 j.a. Protokoły sesji gminnej rady narodowej, protokoły kontroli przeprowadzonych przez komisje rady, protokoły posiedzeń prezydium gminnej rady narodowej. 3.2. Referat Finansowy, 1950-1952, 1954, 5 j.a. Budżet i sprawozdania rachunkowe z wykonania budżetu gminy. 3.3. Referat Rolny, 1951-1952, 2 j.a. Plany hodowlane, wykazy wsi do elektryfikacji, regulacja własności gospodarstw rolnych. Number of files29
68/31/0 Gminna Rada Narodowa w Żółwinie (powiat choszczeński) 1946-1954 2 0 Unroll
1. Zarząd Gminny w Żółwinie, 1946-1949, 20 j.a. 1.1 Dział Ogólno-Organizacyjny, 1946-1948, 4 j.a. Zarządzenia i informacje dla zarządów gminnych przesłane ze starostwa powiatowego, okólniki i zarządzenia wójta gminy, sprawy osobowe pracowników gminnych, majątek gminy. 1.2. Dział Finansowo-Budżetowy, 1946-1950, 8 j.a. Budżet gminy i sprawozdania z jego wykonania. 1.3. Dział Gospodarki Gminnej, 1946-1947, 1949, 3 j.a. Raporty sytuacyjne, dane statystyczne dotyczące ilości gospodarstw, przybyłych osadników, powierzchni gruntów, stanu inwentarza. 1.4. Dział Administracyjny, 1946-1948, 5 j.a. Wykazy miejscowości, rozbrajanie terenu, wysiedlanie Niemców, grobownictwo wojenne, ewidencja ludności. 2. Gminna Rada Narodowa w Żółwinie, 1946-1950, 3 j.a. Protokoły sesji gminnej rady narodowej, protokoły posiedzeń prezydium gminnej rady narodowej. 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Żółwinie, 1950-1954, 18 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 10 j.a. Protokoły sesji gminnej rady narodowej, protokoły posiedzeń komisji i prezydium gminnej rady narodowej, zebrania gromadzkie, ewidencja i kontrola ruchu ludności. 3.2. Referat Finansowy, 1951-1954, 5 j.a. Budżet gminy. 3.3. Referat Spraw Socjalnych i Kulturalnych, 1951-1952, 1 j.a. Likwidacja analfabetyzmu. 3.4. Referat Rolny, 1950-1953, 2 j.a. Plany zasiewów i podniesienia ilości pogłowia zwierząt, wykazy gospodarstw, elektryfikacja wsi, wprowadzanie na gospodarstwa rolne. Number of files41
68/33/0 Gminna Rada Narodowa w Bełcznej (powiat łobeski) 1945-1954 10 0 Unroll
1. Zarząd Gminny w Bełcznej, 1945-1950, 16 j.a. 1.1. Dział Ogólno-Organizacyjny, 1945-1950, 5 j.a. Zarządzenia i okólniki ogólne, majątek samorządowy, raporty sytuacyjne o stanie gospodarki gminnej. 1.2. Dział Finansowo-Budżetowy, 1946-1950, 8 j.a. Budżety oraz sprawozdania z ich wykonania, roczne sprawozdanie rachunkowe. 1.3. Dział Gospodarki Gminnej, 1949, 1 j.a. Rozwój przemysłu i handlu. 1.4. Dział Administracji Społecznej, 1949, 1 j.a. Zarządzenia administracyjne władz samorządowych dotyczących ochrony zdrowia. 1.5. Dział Administracyjny, 1947-1948, 1 j.a. Wykazy Niemców zamieszkałych na terenie gminy Bełczna. 2. Gminna Rada Narodowa w Bełcznej, 1948-1950, 4 j.a. Protokoły sesji, protokoły Komisji Kontroli Społecznej, sprawy osobowe radnych. 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Bełcznej, 1950-1954, 14 j.a 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 6 j.a. Protokoły sesji, posiedzeń Prezydium GRN, protokoły zebrań wiejskich, sprawy obywateli niemieckich (wyjazdy do Niemiec) oraz Narodowy Spis Powszechny z 1950 r. 3.2. Referat Finansowy, 1950-1954, 7 j.a. Budżety oraz sprawozdania z ich wykonania. 3.3. Referat Rolny, 1948-1949, 1953, 3 j.a. Sprawozdanie z akcji siewnej oraz rejestry wymiarowe podatku gruntowego. Number of files36
68/34/0 Gminna Rada Narodowa w Przytoniu (powiat łobeski) 1947-1954 3 0 Unroll
1. Zarząd Gminny w Przytoniu, 1948-1950, 3 j.a. 1.1. Dział Finansowo-Budżetowy, 1949-1950, 2 j.a. Budżet i budżet dodatkowy gminy oraz sprawozdanie z jego wykonania. 1.2. Dział Gospodarki Gminnej 1949, 1 j.a. Badanie klasyfikacji gruntów. 2. Gminna Rada Narodowa w Przytoniu, 1948-1950, 2 j.a. Protokoły sesji Gminnej Rady Narodowej w Przytoniu. 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Przytoniu, 1950-1954, 9 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 4 j.a. Protokoły sesji, protokoły posiedzeń Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Przytoniu. 3.2. Referat Finansowy, 1950-1953, 5 j.a. Budżety oraz sprawozdanie z jego wykonania. 3.3. Referat Rolny, 1947-1953, 1 j.a. Rejestr wymiarowy podatku gruntowego. Number of files15
68/35/0 Gminna Rada Narodowa w Radowie Małym (powiat łobeski) 1946-1954 10 0 Unroll
1. Zarząd Gminny w Radowie Małym, 1946-1950, 14 j.a. 1.1. Dział Ogólno-Organizacyjny, 1946-1950, 3 j.a. Protokoły posiedzeń, zebrań sołtysów gromadzkich oraz sprawozdania wójta gminy. 1.2. Dział Finansowo-Budżetowy, 1946-1950, 10 j.a. Roczne sprawozdania rachunkowe, budżety oraz sprawozdania z ich wykonania. 1.3. Dział Administracyjny, 1948, 1 j.a. Korespondencja dotycząca cudzoziemców w gminie. 2. Gminna Rada Narodowa w Radowie Małym, 1946-1950, 5 j.a. Protokoły sesji, protokoły posiedzeń i kontroli Komisji Kontroli Społecznej, Komisji Rolnej. 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Radowie Małym, 1950-1954, 12 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 4 j.a. Protokoły sesji Gminnej Rady Narodowej, posiedzeń Prezydium Gminnej Rady Narodowej, protokoły zebrań wiejskich, akta urzędu stanu cywilnego. 3.2. Referat Finansowy, 1950-1954, 8 j.a. Sprawozdanie rachunkowe Prezydium Gminnej Rady Narodowej, budżety. Number of files31
68/37/0 Gminna Rada Narodowa w Starogardzie Łobeskim (powiat łobeski) 1947-1954 5 0 Unroll
1. Zarząd Gminny w Starogardzie Łobeskim, 1949-1950, 2 j.a. 1.1. Dział Finansowo-Budżetowy, 1949-1950, 2 j.a. Budżet oraz sprawozdanie z jego wykonania. 2. Gminna Rada Narodowa w Starogardzie Łobeskim, 1947-1949, 1 j.a. Protokoły sesji GRN. 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Starogardzie Łobeskim, 1950-1954, 10 j.a. 1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 4 j.a. Protokoły sesji GRN, protokoły posiedzeń Prezydium GRN. 2. Referat Finansowy, 1950-1953, 5 j.a. Budżety oraz budżet dodatkowy. 3. Referat Rolny, 1953, 1 j.a. Wykazy dotyczące rolnictwa. Number of files13
68/39/0 Gminna Rada Narodowa w Winnikach (powiat łobeski) 1945-1954 15 0 Unroll
1. Zarząd Gminny w Winnikach, 1945-1950, 28 j.a. 1.1. Dział Ogólno-Organizacyjny, 1946-1949, 4 j.a. Protokoły zebrań sołtysów, okólniki i instrukcje dotyczące gospodarki gminy. 1.2. Dział Finansowo-Budżetowy, 1946-1950, 14 j.a. Budżety oraz sprawozdania z ich wykonania, roczne sprawozdania rachunkowe, sprawozdania finansowe. 1.3. Dział Gospodarki Gminnej, 1945-1950, 6 j.a. Wykazy osadników i gospodarstw, ankieta w sprawie klasyfikacji gruntów, sprawy aprowizacji i handlu w gminie. 1.4. Dział Administracji Społecznej, 1948, 1 j.a. Sprawozdania i wykazy dotyczące opieki społecznej. 1.5. Dział Administracyjny, 1945-1949, 3 j.a. Akta Referatu Społeczno-Politycznego, sprawy osiedleńcze, akta urzędu stanu cywilnego. 2. Gminna Rada Narodowa w Winnikach, 1947-1949, 3 j.a. Protokoły sesji GRN, protokoły posiedzeń Prezydium GRN. 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Winnikach, 1945-1954, 21 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 9 j.a. Protokoły sesji GRN, protokoły posiedzeń Prezydium GRN, protokoły zebrań sołtysów. 3.2. Referat Finansowy, 1950-1954, 7 j.a. Budżety oraz sprawozdania z ich wykonania. 3.3. Referat Rolny, 1945-1951, 5 j.a. Rejestry podatku gruntowego, książki meldunkowe. Number of files52
68/40/0 Gminna Rada Narodowa w Zajezierzu (powiat łobeski) 1946-1954 15 0 Unroll
1. Zarząd Gminny w Zajezierzu, 1946-1950, 17 j.a. 1.1. Dział Ogólno-Organizacyjny, 1946-1950, 1 j.a. - dokumentacja dotycząca zebrań wiejskich. 1.2. Dział Finansowo-Budżetowy, 1946-1950, 16 j.a.- budżety oraz sprawozdania z ich wykonania, roczne sprawozdania rachunkowe. 2. Gminna Rada Narodowa w Zajezierzu, 1946-1950, 3 j.a. - protokoły sesji GRN. 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Zajezierzu, 1950-1954, 13 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 6 j.a. - protokoły sesji GRN, protokoły posiedzeń Prezydium GRN. 3.2. Referat Finansowy 1950-1953, 6 j.a. - budżety oraz roczne sprawozdania z ich wykonania. 3.3. Referat Rolny, 1949, 1 j.a. - akta dotyczące klasyfikacji gruntów. Number of files33
68/41/0 Gminna Rada Narodowa w Zerzynie (powiat łobeski) 1946-1954 7 0 Unroll
1. Zarząd Gminny w Zerzynie, 1946-1950 8 j.a. 1.1. Dział Ogólno-Organizacyjny, 1947-1950, 1 j.a. Protokoły odpraw sołtysów. 1.2. Dział Finansowo- Budżetowy, 1946-1950, 7 j.a. Budżety oraz sprawozdania z ich wykonania, roczne sprawozdania rachunkowe. 2. Gminna Rada Narodowa w Zerzynie, 1947-1950, 2 j.a. Protokoły sesji GRN, protokoły posiedzeń Prezydium GRN. 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Zerzynie, 1950-1954, 13 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 7 j.a. Protokoły sesji GRN, protokoły posiedzeń Prezydium GRN, protokoły zebrań wiejskich, akta Gminnej Komisji Podziału Administracyjnego w Zerzynie. 3.2. Referat Finansowy, 1950-1954, 6 j.a. Budżety oraz sprawozdania z ich wykonania. Number of files23
68/42/0 Gminna Rada Narodowa w Barlinku (powiat myśliborski) 1945-1954 74 0 Unroll
1. ZARZĄD GMINNY W BARLINKU, 1945-1950, 36 j.a. 1.1. Dział Ogólno-Organizacyjny, 1945-1949, 3 j.a. - organizacja Zarządu, sprawozdania z działalności, kontrola zewnętrzna Zarządu. 1.2. Dział Finansowy, 1946-1950, 14 j.a. - budżety oraz sprawozdania z jego wykonania. 1.3. Dział Gospodarki Gminnej, 1945-1949, 6 j.a. - wykazy gospodarstw, protokoły wprowadzeń na gospodarstwa rolne, rozwój przemysłu w gminie Barlinek. 1.4. Dział Administracji Społecznej, 1945-1950, 3 j.a. - organizacja życia społeczno-gospodarczego na terenie gminy, kwestionariusze organizacyjne kursu walki z analfabetyzmem, oświata. 1.5. Dział Administracyjny, 1945-1949, 10 j.a. - sprawozdania dotyczące ewidencji ludności, rolnictwa, osadnictwa, osadnictwo wojskowe, wykazy przesiedleńców, wykazy imienne osadników, wykazy obywateli niemieckich, podział administracyjny gminy. 2. GMINNA RADA NARODOWA W BARLINKU, 1947-1949, 2 j.a. - protokoły sesji GRN, protokół z posiedzenia Prezydium GRN. 3. PREZYDIUM GMINNEJ RADY NARODOWEJ W BARLINKU, 1950-1954, 36 j.a 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 19 j.a. - protokoły sesji GRN, protokoły posiedzeń Prezydium GRN, ewidencja radnych, protokoły zebrań sołtysów, akta Komisji Finansowo-Budżetowej, Gospodarki Drogowej, Oświaty i Kultury, Rolna, Urządzeń Osiedli, Zdrowia, Pracy i Pomocy Społecznej. 3.2. Referat Finansowy, 1950-1953, 6 j.a. - budżety oraz sprawozdania z jego wykonania. 3.3. Referat Spraw Socjalnych i Kulturalnych, 1950-1954, 4 j.a. - oświata w gminie, inwestycje, sprawy bezpieczeństwa i porządku publicznego i karno-administracyjne. 3.4. Referat Rolny, 1950-1954, 7 j.a. - sprawozdania z wykonania czynów melioracyjnych, melioracja gruntów, klasyfikacja i regulacja gruntów, planowanie obsiewów i zbiorów. 4. AKTA OSOBOWE PRACOWNIKÓW GMINNEJ RADY NARODOWEJ W BARLINKU, 1951-1952, 5 j.a. Number of files79
68/43/0 Gminna Rada Narodowa w Golenicach (powiat myśliborski) 1945-1954 55 0 Unroll
1. ZARZĄD GMINNY W GOLENICACH, 1945-1950, 19 j.a. 1.1. Dział Ogólno-Organizacyjny, 1945-1950, 4 j.a. - wykazy zatrudnionych w Zarządzie, sprawozdania dotyczące zatrudnienia, kontrole Zarządu, majątek gminy Golenice. 1.2. Dział Finansowy-Budżetowy, 1946-1950, 10 j.a. - budżety oraz sprawozdania z ich wykonania. 1.3. Dział Gospodarki Gminnej, 1947, 3 j.a. - sprawozdania dotyczące rolnictwa, protokoły wprowadzenia na gospodarstwa rolne. 1.4. Dział Administracyjny, 1946-1947, 2 j.a. - rejestr ludności, sprawozdania dotyczące ewidencji ludności. 2. GMINNA RADA NARODOWA W GOLENICACH, 1946-1949, 4 j.a. - protokoły sesji, protokoły posiedzeń Prezydium, Komisje GRN. 3. PREZYDIUM GMINNEJ RADY NARODOWEJ W GOLENICACH, 1950-1954, 32 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 23 j.a. - protokoły sesji, Komisje, protokoły posiedzeń Prezydium GRN, wykazy zatrudnionych, wykazy radnych, plany pracy Prezydium, sprawozdania z działalności, kontrole zewnętrzne Prezydium, protokół Obwodowej Komisji Wyborczej w Golenicach. 3.2. Referat Finansowy, 1950-1953, 5 j.a. - budżety oraz sprawozdania z ich wykonania, preliminarze budżetowe. 3.3. Referat Spraw Socjalnych i Kulturalnych, 1953-1954, 1 j.a. - oświata i kultura na terenie gminy. 3.4. Referat Rolny, 1950-1954, 3 j.a. - wykazy nieruchomości i gospodarstw rolnych, sprawozdania statystyczne dotyczące rolnictwa. 4. AKTA OSOBOWE PRACOWNIKÓW PREZYDIUM GMINNEJ RADY NARODOWEJ W GOLENICACH, 1950, 1 j.a. Number of files56
68/44/0 Gminna Rada Narodowa w Karsku (powiat myśliborski) 1945-1954 79 0 Unroll
1. Zarząd Gminny w Karsku, 1945-1950, 47 j.a. 1.1. Dział Ogólno-Organizacyjny, 1945-1950, 7 j.a. - instrukcja kancelaryjna, wykaz akt, regulamin i statut Biura, protokoły posiedzeń, sprawozdania z działalności, ewidencja pracowników Zarządu, wybory sołtysów, kontrole zewnętrzne, protokoły zebrań gromadzkich. 1.2. Dział Finansowo-Budżetowy, 1946-1950, 11 j.a. - budżety oraz sprawozdania z ich wykonania, preliminarze budżetowe. 1.3. Dział Gospodarki Gminnej, 1945-1948, 14 j.a. - raporty sytuacyjne, wykazy statystyczne gospodarstw, skierowania osadników na gospodarstwa rolne, wykazy dotyczące rolnictwa, przemysłu i handlu, ewidencja kart rejestracyjnych zakładów przemysłowych. 1.4. Dział Administracji Społecznej, 1945-1949, 3 j.a. - rejestr domów w gminie, oświata, kultura i sztuka, elektryfikacja gminy. 1.5. Dział Administracyjny, 1945-1950, 12 j.a. - wykazy ludności, dane statystyczne dotyczące ewidencji ludności, sprawozdania dotyczące osadnictwa, Narodowy Spis Ludności z 1950 r. 2. Gminna Rada Narodowa w Karsku, 1946-1950, 7 j.a. - protokoły sesji, protokoły posiedzeń Prezydium Gminnej Rady Narodowej, ewidencja radnych, komisje, sprawozdania z działalności Gminnej Rady Narodowej. 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Karsku, 1950-1954, 25 j.a. 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 16 j.a. - protokoły sesji Prezydium Gminnej Rady Narodowej, komisje, protokoły posiedzeń Prezydium Gminnej Rady Narodowej, ewidencja zatrudnionych, wykaz akt, instrukcja kancelaryjna. 3.2. Referat Finansowy, 1950-1951, 5 j.a. Budżety oraz sprawozdania z ich wykonania, preliminarze budżetowe. 3.3. Referat Spraw Socjalnych i Kulturalnych, 1951-1953, 2 j.a. - oświata i kultura w gminie, walka z analfabetyzmem. 3.4. Referat Rolny, 1951-1952, 2 j.a. - rejestr klasyfikacji gruntów, spis rolny. 4. Akta osobowe pracowników Zarządu Gminy Karnocice (Karsko), 1945-1949, 6 j.a. Number of files85
68/45/0 Gminna Rada Narodowa w Myśliborzu (powiat myśliborski) 1945-1954 47 0 Unroll
1. ZARZĄD GMINNY W MYŚLIBORZU, 1945-1950, 28 j.a 1.1. Dział Ogólno-Organizacyjny, 1945-1950, 6 j.a. - sprawy organizacyjne Zarządu, protokoły posiedzeń, ewidencja zatrudnionych, sprawozdania z działalności, wybory sołtysów, protokoły lustracji gromad. 1.2. Dział Finansowo-Budżetowy, 1946-1950, 8 j.a. - budżety oraz sprawozdania z ich wykonania. 1.3. Dział Gospodarki Gminnej, 1945-1950, 13 j.a. - wykazy i sprawozdania dotyczące rolnictwa, wykazy gospodarstw, księgi posiadaczy gruntów, protokoły wprowadzeń na gospodarstwa rolne, statystyka rolna. 1.4. Dział Administracji Społecznej, 1947, 1 j.a. - dane statystyczne podopiecznych opieki społecznej w gminie. 2. GMINNA RADA NARODOWA W MYŚLIBORZU, 1947-1950, 3 j.a. - protokoły sesji, komisje, protokoły posiedzeń Prezydium GRN. 3. PREZYDIUM GMINNEJ RADY NARODOWEJ W MYŚLIBORZU, 1950-1954, 16 j.a 3.1. Referat Ogólno-Administracyjny, 1950-1954, 10 j.a. - protokoły sesji, komisje, protokoły posiedzeń Prezydium GRN, plany pracy i sprawozdania z działalności Prezydium GRN, kontrola zewnętrzna, sprawy podziału administracyjnego gminy. 3.2. Referat Finansowy, 1950-1952, 3 j.a. - budżety, plany wydatków Prezydium GRN. 3.3. Referat Spraw Socjalnych i Kulturalnych, 1952, 1 j.a. - sprawy oświaty w gminie. 3.4. Referat Rolny, 1951, 1954, 2 j.a. - spis zwierząt gospodarskich, korespondencja dotycząca przyznanych gospodarstw rolnych. 4. AKTA OSOBOWE PRACOWNIKÓW PREZYDIUM GMINNEJ RADY NARODOWEJ W MYŚLIBORZU, 1945-1951, 12 j.a. Number of files59
Showing 21 to 40 of 269 entries.