Fonds number Name of the fonds Date from Date to
Showing 136 to 180 of 1,294 entries.
Fonds number Name of the fonds Border dates Number of
files
Number of scans Unroll
all
71/137/0 Gminna Rada Narodowa Piaski powiat włocławski 1945-1954 112 0 Unroll
I. ZARZĄD GMINNY 1. Dział ogólno-organizacyjny, sygn. 1-29, sprawy członków organów gminy i pracowników gminnych, protokóły komisji: Opieki Społecznej, Komisji Kontroli Społecznej, Finansowo-Budżetowej, Oświatowej, Rolnej, Drogowej, wykazy analfabetów i półanalfabetów (1948-1950), protokóły sesji GRN (1945-1949), protokóły z zebrań sołtysów (1945-1949), kontrole wewnętrzne i społeczne, sprawy organizacyjne gminy i gromad, rejestracja szkód wojennych, likwidacja mienia poniemieckiego, pozbawienie obywatelstwa polskiego osób narodowości niemieckiej (1948), zarządzenie służbowe wójta (1945-1950); 2. Dział finansowo-budżetowy, sygn. 30-47, budżety na lata 1945-1950, roczne sprawozdania rachunkowe z lat 1945-1949; 3. Dział gospodarki gminnej, sygn. 48-53, sprawozdania rolne, sprawy przemysłu i handlu, dróg, spis gospodarstw poniemieckich (1948). 4. Dział administracyjny, sygn.54-60, ewidencja i kontrola ruchu ludności, spis ludności, sprawy USC i wyznaniowe, sprawy budowlane, protokóły z przeprowadzonej ekshumacji zwłok żołnierzy. II. PREZYDIUM GMINNEJ RADY NARODOWEJ 1. Referat ogólno-administracyjny, sygn. 61-85, kontrole i inspekcje wewnętrzne i zewnętrzne, sprawozdania z działalności GRN, skargi, zażalenia, protokóły z sesji GRN (1950-1953), z posiedzeń prezydium GRN (1950-1953), protokóły komisji: Oświaty i Kultuy, Komisji Zdrowia, Pracy i Pomocy Społecznej, Gminnej Komisji Współzawodnictwa, Komisji Rolnej, Drogowej, Finansowo-budżetowej, Urządzeń Osiedli, protokóły zebrań gromadzkich, zebrań sołtysów (1949-1954), spis sołtysów i podsołtysów; 2. Referat budżetowo-finansowy, sygn. 86-93, budżety i sprawozdania z wykonania budżetu (1951-1953), kontrole podatku gruntowego, protokóły z posiedzeń Gminnego Komitetu Współdziałania oraz Obywatelskich Komisji Podatkowych. 3. Referat ds. socjalno-kulturalnych, sygn. 94-96, sprawy oświatowe,Gminna Komisja Społeczna do walki z analfabetyzmem (1949-1953). 4. Referat ds. rolnych, sygn. 97-103, sprawy współzawodnictwa, eksploatacja torfu, osadnictwo rolne, statystyka rolna (1951-1953). DOPŁYW WŁĄCZONY W 2007r. Sygn. 104-112, księga kontroli ruchu ludności, protokóły prezydium GRN z lat 1946-1954 i sesji GRN (1954), budżet na 1954r. Number of files112
71/138/0 Gminna Rada Narodowa Przedecz powiat włocławski 1945-1954 51 0 Unroll
I. ZARZĄD GMINNY 1. Dział ogólno-organizacyjny, sygn. 1-13, księga uchwał rady i prezydium GRN (1948-1950), działalność prezydium i jej komisji (1949-1950), protokóły posiedzeń GRN (1945-1950), zebrania sołtysów 1947-1948, protokóły posiedzeń prezydium GRN (1948-1949), protokóły Zarządu Gminnego (1948, 1950), protokóły Gminnej Komisji Oświatowej (1948). 2. Dział finansowo-budżetowy, sygn. 14-23, budżety na lata 1945-1946 i 1948-1950, roczne sprawozdania rachunkowe (1946, 1948-1950). 3. Dział gospodarki gminnej, sygn. 24, rolnictwo-sprawy ogólne (1950). II. PREZYDIUM GMINNEJ RADY NARODOWEJ 1. Referat ogólno-administracyjny, sygn.25-39, protokóły: z sesji GRN (1951, 1953-1954), z posiedzeń prezydium GRN(1953), plany pracy (1952), sprawozdania z działalności, sprawy organizacji, szkolenia, zarządzenia wewnętrzne, Gminna Komisja do walki z analfabetyzmem (1950-1951), protokóły z posiedzeń: Komisji Oświaty i Kultury, Komisji Budżetowo-Finansowej, komisji Zdrowia, Pracy i Pomocy Społecznej, Komisji Gospodarki Drogowej, Komisji Urządzeń Osiedli. 2. Referat budżetowo-finansowy, sygn. 40-42, budżet (1950, 1952), sprawozdania roczne z wykonania budżetu (1951-1952). 3. Referat ds. socjalno-kulturalnych, sygn. 43, walka z analfabetyzmem (1949-1951). 4. Referat ds. rolnych, sygn.44-45, likwidacja odłogów (1952), akcje siewne, żniwne i wykopki na terenie gminy (1953). 5. Komitety, sygn. 46, Gminny Komitet do Walki z Analfabetyzmem (1949-1950). DOPŁYW WŁĄCZONY W 2007r. Sygn. 47-51, księga ludności gminy Przedecz (1945-1946), protokóły z posiedzenia prezydium GRN (1951), budżet na lata 1951, 1953-1954. Number of files51
71/139/0 Gminna Rada Narodowa Pyszkowo powiat włocławski 1945-1954 94 0 Unroll
I. ZARZĄD GMINNY 1. Dział ogólno-organizacyjny, sygn. 1-24, sprawy mieszkaniowe, orzeczenia Komisji Mieszkaniowej, kontrole wewnętrzne (1948-1950), protokóły z inspekcji Zarządu Gminy (1945-1946), sprawozdania z działalności GRN (1948-1949), sprawy osobowe radnych i członków Zarządu Gminy (1945-1949), protokóły z posiedzeń: Zarządu Gminnego (1945-1950), sesji GRN (1948-1950), prezydium GRN (1946-1951), protokóły z posiedzeń Gminnej Komisji Oświatowej (1948-1949), likwidacja mienia poniemieckiego, majątek gmin i gromad (1947-1948), zmiany granic (1948), zmiany nazw ulic i placów (1948-1949), rejestr osób pozbawionych obywatelstwa polskiego; 2. Dział finansowo-budżetowy, sygn. 25-42, budżet i roczne sprawozdania finansowe na lata 1945-1950, pobór podatku gruntowego;. 3. Dział gospodarki gminnej, sygn. 43-44, przedsiębiorstwa upaństwowione (1946), drogi i place publiczne (1948-1949). 4. Dział administracji społecznej, sygn. 45-46, oświata dla dorosłych 1945-1949). 5. Dział administracyjny, sygn. 47-48, rejestr wydanych pozwoleń na budowę (1946, 1948-1949). II. PREZYDIUM GMINNEJ RADY NARODOWEJ 1. Referat ogólno-administracyjny, sygn.. 49-89, plany pracy prezydium GRN (1953), sprawozdania z działalności GRN (1951-1954), kontrole i inspekcje prezydium GRN 1951-1953, skargi i zażalenia, protokóły: z sesji GRN (1951-1954), z posiedzeń prezydium GRN (1951-1953), z odpraw sołtysów (1952, 1954), posiedzeń Gminnej Komisji Gospodarki Drogowej, Komisji: Rolnej, Oświaty, Kultury, Zdrowia, Pracy i Pomocy Społecznej, Komunikacyjnej, Gospodarki Drogowej, Rolnictwa i Leśnictwa, Finansowo-budżetowej (1948-1954), ewidencja i sprawy osobowe członków rady i zarządu, protokóły z zebrań gromadzkich (1951-1954), ewidencja sołtysów, akcja społeczne 3. Referat budżetowo-finansowy, sygn. 90-92, budżet na lata 1951, 1952-1953. 4. Referat d/s rolnych, sygn. 93, sprawy rozdziału gospodarstw (1953-1954). DOPŁYW WŁĄCZONY W 2007r. Sygn. 94, budżet na 1952 r. Number of files94
71/140/0 Gminna Rada Narodowa Śmiłowice powiat włocławski 1945-1954 99 0 Unroll
I. ZARZĄD GMINNY 1. Dział ogólno-organizacyjny, sygn. 1-12, protokóły i zarządzenia pokontrolne (1945-1947), protokóły z sesji GRN (1945-1950), z posiedzeń prezydium GRN (1946-1950), z posiedzeń Zarządu Gminnego (1945-1950), Gminnej Komisji Kontroli Społecznej, Komisji Drogowej, Komisji Finansowo-Budżetowe, Komisji Oświatowej i Sanitarnej;. 2. Dział finansowo-budżetowy, sygn. 13-19, budżet na lata 1946-1950, roczne sprawozdania rachunkowe za lata 1948-1949. 3. Dział gospodarki gminnej, sygn. 20-21, drogi i place publiczne (1946), wykazy gospodarstw rolnych (1950). 4. Dział administracji społecznej, sygn.22, sprawy gospodarcze, analfabetyzm(1949). 5. Dział administracyjny, sygn. 23-71, sprawy zniszczeń wojennych, wykazy Niemców z terenu gminy, rejestr cudzoziemców (1950), spisy ludności poszczególnych gromad z 1945r., sprawy wojskowe, nadzór budowalny;. II. PREZYDIUM GMINNEJ RADY NARODOWEJ 1. Referat ogólno-administracyjny, sygn. 72-85, protokóły z sesji GRN (1953-1954), z posiedzeń prezydium GRN (1951-1954),zebrania gromadzkie (1953-1954), protokóły komisji: Komisji Rolnej, Komisji Zdrowia, Pracy i Pomocy Społecznej, Komisji Oświaty i Kultury, Komisji Gospodarki Drogowej, Komisji Finansowo-budżetowej, Komisji Urządzeń Osiedli, protokóły z zebrań sołtysów 1945-1952. 2. Referat budżetowo-finansowy, sygn. 86-89, budżet na lata 1951-1953, sprawozdanie z wykonania budżetu za rok 1952. 3. Referat ds. socjalno-kulturalnych, sygn. 90-91, sprawy zwalczania analfabetyzmu 1949-1951, oświata i kultura 1953-1954. 4. Referat gospodarki komunalnej, sygn. 92-93, grobownictwo wojenne (ekshumacji żołnierzy), działalność straży pożarnej 5. Referat ds.. rolnych, sygn. 95, korespondencja dotycząca rolnictwa (1953-1954). 6. Komitety, sygn. 96, protokóły z posiedzeń Gminnego Komitetu Opieki Społecznej (1945-1946). DOPŁYW WŁĄCZONY W 2007r. Sygn. 97-99, budżet na lata 1952 i 1954. Number of files99
71/141/0 Gminna Rada Narodowa Wieniec powiat włocławski 1945-1953 30 0 Unroll
I. ZARZĄD GMINNY 1. Dział ogólno-organizacyjny, sygn. 1-12, sprawozdania z działalności GRN (1949), kontrola społeczna i sprawozdania (1948-1950), protokóły: z sesji GRN (1948-1950), z posiedzeń prezydium GRN (1946, 1950), z posiedzeń Zarządu Gminnego (1945-1950), z posiedzeń komisji Kontroli Społecznej (1950), z odpraw sołtysów (1945-1946). 2. Dział finansowo-budżetowy, sygn. 13-18, budżet na lata 1945-1946 i 1949-1950, roczne sprawozdania rachunkowe (1947, 1949). II. PREZYDIUM GMINNEJ RADY NARODOWEJ. 1. Referat ogólno-administracyjny, sygn. 19-26, protokóły: z sesji GRN (1951-1952), z posiedzeń prezydium GRN (1951-1953), sprawozdania z działalności prezydium (1950-1951), skład osobowy GRN 1949-1950. 2. Referat budżetowo-finansowy, sygn. 27, budżet na rok 1951. DOPŁYW WŁĄCZONY W 2007r. Sygn. 28-30, budżet na lata 1952-1954. Number of files30
71/142/0 Prezydium Powiatowej Rady Narodowej i Urząd Powiatowy w Aleksadrowie Kujawskim [1945] 1950-1975 2670 0 Unroll
I. WYDZIAŁ ORGANIZACYJNO-PRAWNY 1. Roczne i kwartalne plany pracy powiatowej rady narodowej i jej prezydium z lat 1974-1975, sygn. 1-2 2. Sprawy organizacyjne PRN, protokóły z sesji powiatowej rady narodowej wraz z materiałami z lat 1953-1975, sygn. 3-42; 3. Interpelacje i postulaty radnych z lat 1966-1975, sygn. 43-45; 4. Komisje stałe PRN- protokóły z posiedzeń, kontroli i plany pracy Komisji: Oświaty i Kultury, Rolnictwa i Leśnictwa, Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Finansów, Budżetu i Planu, Komisji Budownictwa, Komisji Zdrowia, Komisji Komunikacji, Komisji Pracy i Pomocy Społecznej, Komisji Handlu, Komisji Przemysłu Miejscowego i Drobnej Wytwórczości, Komisji Porządku Publicznego z lat 1950-1975, sygn. 46-119; 5. Protokóły z posiedzeń komisji doraźnych - Komisja Odznaczeń z lat 1974-1975, sygn. 120-121; 6. Protokóły z posiedzeń Prezydium PRN z lat 1950, 1952-1975, sygn. 122-207; 7. Decyzje i zarządzenia Przewodniczącego Prezydium PRN i Naczelnika Powiatu z lat 1968-1975, sygn. 208-211; 8. Organizacja urzędu powiatowego i rad narodowych niższych stopni z lat 1969-1975, sygn. 212-216; 9. Podział administracyjny powiatu - łączenie i likwidacja gromad na terenie powiatu aleksandrowskiego z lat 1961-1972, sygn. 217-220; 10. Materiały dot. członków organów kolegialnych PRN oraz rad narodowych niższego stopnia (sprawozdania, kwestionariusze radnych) z lat 1950-1975, sygn. 221-226; 11. Sprawozdania dot. zatrudnienia i kwalifikacji pracowników Prezydium PRN i jednostek podległych z lat 1968-1975, sygn. 227-236; 12. Analiza skarg i wniosków z lat 1973-1975, sygn. 237-239; 13. Kontrole i inspekcje (protokóły i zalecenia pokontrolne) z lat 1950-1975, sygn. 240-248; II. POWIATOWA KOMISJA PLANOWANIA GOSPODARCZEGO 1. Organizacja i funkcjonowania wydziału (statuty, regulaminy) z lat 1952-1973, sygn. 249-252; 2. Posiedzenia Kolegium Powiatowej Komisji Planowania Gospodarczego (protokóły) z lat 1953-1974, sygn. 253-273; 3. Protokóły posiedzeń Zespołu ds.. Koordynacji Inwestycji z lat 1967-1971, sygn. 274-276; 4. Zbiorcze plany gospodarcze i sprawozdaniach z ich wykonania (wieloletnie i roczne) z lat 1969-1975, sygn. 277-447; 5. Plany wieloletnie i roczne z różnych dziedzin życia gospodarczego (z zakresu budownictwa, inwestycji, przemysłu i usług, obrotu towarowego, komunikacji i łączności, rolnictwa i leśnictwa, urządzeń kulturalno-socjalnych, gospodarki komunalnej i mieszkaniowej, oświaty, czynów społecznych) z lat 1954-1974, sygn. 448-621; 6. Sprawozdania i analiy z realizacji planów wieloletnich i rocznych wg dziedzin życia gospodarczego z lat 1952-1975, sygn. 622-808; 7. Bilanse siły roboczej oraz dochodów i wydatków ludności z lat 1952-1969, sygn. 809-822; 8. Problemowe opracowania monograficzne z lat 1956-1974, sygn. 823-907; 9. Okresowa ocena sytuacji gospodarczej (sprawozdania i analizy) z lat 1957-1974, sygn. 908-926; 10. Kontrole i inspekcje (protokóły i zalecenia) z lat 1951-1970, sygn. 927-930; III. WYDZIAŁ FINANSOWY 1. Organizacja i działalność wydziału w latach 1963-1975, sygn. 931-937; 2. Plany finansowe wieloletnie i roczne z zakresu inwestycji i kapitalnych remontów, podatków i opłat z lat 1966-1975, sygn. 938-948; 3. Sprawozdania opisowe i analizy zbiorcze z lat 1957-1970, sygn. 949-960; 4. Opracowania statystyczne z zakresu zatrudnienia, funduszu płac, podatków obrotowych i dochodowych z lat 1956-1975, sygn. 961-988; 5. Kontrole i inspekcje (protokóły i zarządzenia pokontrolne przeprowadzonych kontroli w wydziale oraz w jednostkach podległych) z lat 1952-1975, sygn. 989-1023; 6. Budżety terenowe i sprawozdania z ich realizacji z lat 1954-1975, sygn. 1024-1093; 7. Rejestry przedsiębiorstw państwowych (zgłoszenia) z lat 1951-1956, sygn. 1094-1096; 8. Ewidencja pieczęci i stempli urzędowych prezydium z lat 1967-1973, sygn. 1097-1098; IV. WYDZIAŁ OŚWIATY 1. Zarządzenia i okólniki wydziału z lat 1953-1958, sygn. 1099-1102; 2. Posiedzenia organów kolegialnych z lat 1956-1975, sygn. 1103-1111; 3. Plany i sprawozdania z ich realizacji (plany wieloletnie i roczne z zakresu finansowania, struktury i stanu zatrudnienia, funduszu płac w szkolnictwie ogólnokształcącym i zawodowym w latach 1952-1974, sygn. 1112-1185; 4. Organizacja i sieć szkół oraz placówek oświatowo-wychowawczych w powiecie w latach 1951-1974, sygn. 1186-1264; 5. Wyniki nauczania, egzaminów, promowania i klasyfikacji uczniów (sprawozdania, opracowania) z lat 1958-1973, sygn. 1265-1267; 6. Kontrole i inspekcje (protokóły i zalecenia pokontrolne) z lat 1954-1974, sygn. 1268-1284; 7. Akta dot. szkół: Zasadniczej Szkoły Drzewa w Aleksandrowie Kuj, Liceum Ogólnokształcącego w Aleksandrowie, Ciechocinku i Nieszawie (korespondencja, plany, sprawozdania z lat 1951-1974), sygn. 1285-1293; 8. Skargi i zażalenia z lat 1968-1974, sygn. 1294-1299; V. WYDZIAŁ KULTURY 1. Plany i sprawozdania z działalności placówek kulturalno-oświatowych (biblioteki, świetlice) z lat 1953-1975, sygn. 1300-1309; 2. Opracowania statystyczne dot. stanu i działąlnosci placówek kulturalno-oświatowych w latach 1958-1973, sygn. 1310-1314; 3. Informacje o działalności własnej i jednostek podległych z lat 1956-1971, sygn. 1315-1317; 4. Konkursy i okolicznościowe imprezy artystyczne z lat 1970-1974, sygn. 1318-1319; 5. Kontrole i inspekcje własnej jednostki i jednostek podległych z lat 1971-1974, sygn. 1320-1321; VI. POWIATOWY KOMITET KULTURY FIZYCZNEJ 1. Organizacja Komitetu i jednostek podległych w latach 1966-1973, sygn. 1322-1328; 2. Plany pracy i protokóły posiedzeń Komitetu z lat 1956-1972, sygn. 1329-1344; 3. Protokóły posiedzeń Komisji Kultury Fizycznej i Turystyki z lat 1966-1971, sygn. 1345-1349; 4. Plany i sprawozdania wieloletnie i roczne z zakresu kultury fizycznej, turystyki i sportu z lat 1957-1975, sygn. 1350-1360; 5. Problemowe analizy i opracowania opisowe dot. działalności sportowo-rekreacyjnej i turystycznej z lat 1958-1974, sygn. 1361-1371; 6. Opracowania statystyczne z zakresu kultury fizycznej i turystyki z lat 1961-1973, sygn. 1372-1378; 7. Protokóły kontroli zewnętrzych PKKFiT oraz jednostek podległych z lat 1966-1975, sygn. 1379-1390; 8. Zagospodarowanie turystyczne (stan obiektów sportowych i turystycznych oraz plany ich rozbudowy) lata 1965-1975, sygn. 1391-1399; VII. WYDZIAŁ SPRAW WEWNĘTRZNYCH 1. Organizacja wydziału w latach 1957-1973, sygn. 1400-1412; 2. Plany i sprawozdania z działalności wydziału z lat 1951-1972, sygn. 1413-1433; 3. Opracowania statystyczne (ruch ludności w powiecie) w latach 1951-1974, sygn. 1434-1443; 4. Kontrole i inspekcje (zewnętrzne i jednostek podległych) z lat 1956-1974, sygn. 1444-1469; 5. Zmiana imion nazwisk z lat 1951-1974, sygn. 1470-1490; 6. Odtwarzanie i ustalanie treści aktów stanu cywilnego z lat 1956-1974, sygn. 1491-1514; 7. Stowarzyszenia (ewidencja i nadzór nad stowarzyszeniami) lata 1951-1973, sygn. 1515-1528; 8. Sprawy ludności rodzimej (sprawy potwierdzenia, nadania, pozbawienia obywatelstwa polskiego, sprawy przewłaszczeń, wywłaszczeń i odszkodowań) lata 1951-1974, sygn. 1529-1569; 9. Sprawy narodowościowe i społeczne (sprawy mniejszości narodowych i repatriacji obywateli polskich) lata 1950-1957, sygn. 1570-1573; VIII. WYDZIAŁ SKUPU 1. Protokóły z posiedzeń Zespołu Koordynacji Skupu z lat 1963-1965, sygn. 1574-1575; 2.Plany i sprawozdania (roczny plan skupu nasion oleistych i buraków cukrowych za 1965 r.), sygn. 1576; 3. Sprawozdania z realizacji obowiązkowych dostaw za lata 1952-1967, sygn. 1577-1600; 4. Opracowania statystyczne (wymiar obowiązkowych dostaw) lata 1957-1965, sygn. 1601-1607; 5. Kontrole i inspekcje (jednostek podległych i nadzorowanych) lata 1958-1965, sygn. 1608-1618; IX. WYDZIAŁ ROLNICTWA I LEŚNICTWA 1. Organizacja, plany pracy i sprawozdawczość wydziału lata 1955-1970, sygn. 1619-1632; 2. Narady i konferencje (protokóły) z 1962 r., sygn. 1633; 3. Komisje (protokóły z posiedzeń Komisji Nasiennej, Powiatowej Inspekcji Plonów i Powiatowego Zespołu ds. Koordynacji Kontraktacji Produkcji Roślinnej lata 1962-1971, sygn. 1634-1638; 4. Plany i sprawozdania z ich wykonania wieloletnie i roczne lata 1954-1974 (produkcja rolna, lesnictwo, ogrodnictwo, stan zdrowotny roślin, zwalczanie szkodników produkcja zwierzęca i drobiu), sygn. 1639-1751; 5. Analizy z zakresu sytuacji w rolnictwie i leśnictwie z lat 1960-1973, sygn. 1752-1773; 6. Sprawozdania z działalności jednostek podległych i nadzorowanych lata 1950-1974 (m. innymi organizacja, działalność i likwidacja spółdzielni produkcyjnych), sygn. 1774-1835; 7. Kontrole i inspekcje własnej jednostki i jednostek podległych (protokóły, zalecenia) z lat 1959-1975, sygn. 1836-1851; 8. Inwentaryzacja zadrzewień (sprawozdawczość, rezerwaty i pomniki przyrody) z lat 1954-1967, sygn. 1852-1876; X. POWIATOWA STACJA OCHRONY ROŚLIN 1. Narady i odprawy (protokóły) lata 1968-1970, sygn. 1877-1878; 2. Plany i sprawozdania z ich wykonania (z zakresu ochrony roślin i współzawodnictwa) lata 1967-1970, sygn. 1879-1885; 3. Opracowania statystyczne z wykonania zadań z zakresu ochrony roślin i kwarantanny lata 1967-1970, sygn. 1886-1889; 4. Kontrole (protokóły z kontroli jednostek podległych) lata 1967-1969, sygn. 1890-1892; XI. WYDZIAŁ GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ 1. Organizacja wydziału z lat 1963-1971, sygn. 1893-1899; 2. Plany i spraozdania z ich wykonania (plany wieloletnie i roczne oraz sprawozdania w zakresie budownictwa mieszkaniowego) z lat 1963-1973, sygn. 1900-1929; 3. Opracowania statystyczne z zakresu gospodarki komunalnej i mieszkaniowej za lata 1963-1975, sygn. 1930-1950; 4. Analizy ekonomiczne (operatywne i problemowe) lata 1951-1969, sygn. 1951-1967; 5. Organizacja przedsiebiorstw i zakładów (powstanie, działalność i likwidacja przedsiębiorstw i zakładów na terenie powiatu) z lat 1959-1969, sygn. 1968-1973; 6. Kontrole i inspekcje (protokóły, zarządzenia pokontrolne własnej jednostki i jednostek podległych) lata 1959-1975, sygn. 1974-1991; XII. WYDZIAŁ HANDLU, PRZEMYSŁU I USŁUG 1. Sprawy organizacyjne wydziału lata 1950-1970, sygn. 1992-2002; 2. Zespół ds. Koordynacji Usług z 1968 r. (protokóły, plany pracy), sygn. 2003; 3. Narady i konferencje własne z 1968 r., sygn. 2004; 4. Plany i sprawozdania (roczne i wieloletnie z zakresu handlu, przemysłu i usług) lata 1968-1974, sygn. 2005-2020; 5. Analizy ekonomiczne i inne dot. działąlności handlowej i gastronomicznej z lat 1968-1973, sygn. 2021-2024; 6. Opracowania statystyczne dot. uspołecznionej sieci handlowej i zakładów gastronomicznych z lat 1959-1973, sygn. 2025-2037; 7. Ewidencja placówek handlowych i usługowych w latach 1951-1974, sygn. 2038-2051; 8. Kontrole i inspekcje (protokóły, zarządzenia pokontrolne własnej jednostki i podległych jednostek gospodarczych) z lat 1968-1974, sygn. 2052-2067; XIII. WYDZIAŁ ZDROWIA I OPIEKI SPOŁECZNEJ 1. Narady i konferencje organizowane przez wydział z 1957 r., sygn. 2068; 2. Opracowania statystyczne ( z zakresu inwestycji, higieny szkolnej, obsencji chorobowej, szczepień ochronnych ludności, wczasów i kolonii letnich) z lat 1950-1969, sygn. 2069-2121; 3. Kontrole i inspekcje (protokóły i zarządzenia pokontrolne jednostek podległych i nadzorowanych) z lat 1954-1974, sygn. 2113-2134; 4. Opracowania analityczne (przyczyn zgonów i śmiertelności niemowląt) z lat 1965-1971, sygn. 2135-2137; 5. Analiza potrzeb i efektów pomocy społecznej z lat 1952-1973, sygn. 2138-2145; XIV. WYDZIAŁ ZATRUDNIENIA I SPRAW SOCJALNYCH 1. Sprawy organizacyjne wydziału (normatywy, plany pracy i sprawozdania) lata 1960-1969, sygn. 2146-2167; 2. Analizy ekonomiczne ( o stanie i ruchu zatrudnienia, pośrednictwa pracy) z lat 1961-1969, sygn. 2168-2179; 3. Opracowania statystyczne ( z zakresu werbunku i bilans siły roboczej) lata 1958-1969, sygn. 2180-2188; 4. Kontrole i inspekcje (protokóły, zarządzenia pokontrolne własnej jednostki i jednostek podległych) lata 1957-1969, sygn. 2189-2210; XV. WYDZIAŁ BUDŻETOWO-GOSPODARCZY 1. Organizacja wydziału (struktura wewnętrzna, rzeczowe wykazy akt) lata 1959-1966, sygn. 2211-2217; XVI. WYDZIAŁ ROLNICTWAI LEŚNICTWA -WŁĄCZONY DO ZESPOŁU W 2006 R. DECYZJĄ KOMISJI METODYCZNEJ ARCHIWUM PAŃSTWOWEGO W TORUNIU 1. Planowanie, sprawozdawczość, sygn. 2218-2234; 2. Kontrole, sygn. 2233; 3. Sprawy personalne urzędu, sygn. 2234-2239; 4. Powiatowa Wystawa Rolna, sygn. 2240; 5. Pomiary, granice gromad, klasyfikacja i ewidencja gruntów, sygn. 2241-2356; 6. Obrót ziemią, sygn. 2357-2471; 7. Akcja przesiedleńcza, sygn. 2472-2488 DOPŁYW DO ZESPOŁU WŁĄCZONY W 2007 R. I. WYDZIAŁ ORGANIZACYJNO-PRAWNY: protokóły z sesji PRN z 1952 r., posiedzeń Prezydium PRN z 1951 r., biuletyn informacyjny Prezydium PRN z 1959 r., zasady płacy i pracy z lat 1967-1975, budżet i sprawozdania finansowe wydziału lata 1973-74, sygn. 2489-2508; II. POWIATOWA KOMISJA PLANOWANIA GOSPODARCZEGO: plany pracy i sprawozdania Kolegium PKPG z lat 1971-1974, plany inwestycji przemysłu, komunikacji na lata 1971-1975, sygn. 2509-2519; III. WYDZIAŁ FINANSOWY: plany praci i sprawozdania wydziału lata 1962-1963, działalność komisji orzekającej ds. naruszenia dyscypliny finansowej w latach 1964-1965, zmiany w budżetach w latach 1965-1968, 1973-1974, sygn. 2520-2529; IV. WYDZIAŁ OŚWIATY I KULTURY: postulaty i wnioski wyborców dot. spraw oświaty i kultury z lat 1969-1971, budżety i sprawozdania finansowe wydziału za lata 1957-1974, organizacja placóek oświatowo-wychowawczych w latach 1972-1974, sygn. 2530-2550; V. WYDZIAŁ SPRAW WEWNĘTRZNYCH: organizacja i nadzór nad urzędami stanu cywilnego w latach 1949-1970, rejestr poświadczeń obywatelstwa polskiego z lat 1946-1962, akta spraw tajnych wydziału z lat 1950-1968, typowe akt spraw karno-administrcayjnych z lat 1970-1972, sygn. 2551-2615; VI. WYDZIAŁ ROLNICTWA I LEŚNICTWA: sprawy personalne pracowników, budżet wydziału z lat 1958-1963, sygn. 2616-2622; VII. WYDZIAŁ GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ; ogólne zasady pracy i płacy wydziału z lat 1968-1970, tereny pod budownictwo prywatne i spółdzielcze lata 1963-1964, sygn. 2623-2628; VIII. WYDZIAŁ PRZEMYSŁU I HANDLU; pozwolenia na prowadzenie rzemiosłą i usług w latach 1951-1974, likwidacja zakładów rzemieślniczych lata 1954-1962, sygn. 2629-2650; IX. WYDZIAŁ BUDOWNICTWA, URBANISTYKI I ARCHITEKTURY; decyzje w sprawach budowlanych z lat 1970-1973, rejestr lokalizacji z lat 1969-1972, rejestr pozwoleń na budowę z lat 1972-1975, sygn. 2651-2659; X. WYDZIAŁ ZDROWIA I OPIEKI SPOŁECZNEJ; budżety i sprawozdania finansowe wydziału z lat 1961-1964, sygn. 2660-2670; Akta Kat. B - dokumentacja techniczna szkół, przedszkoli i budynków użyteczności publicznej będących w użytkowaniu Prezydium PRN w latach 1950-1969; opinie lokalizacyjne z lat 1970-1972, protokóły ukończenia szkoły podstawowej dla pracujących w Ciechocinku z lat 1953-1955; umowy o pracę sprzątaczek i palaczy zawierane przez wydział oświaty z lat 1962-1965, łącznie 126 j.inw. Number of files2778
71/143/0 Prezydium Powiatowej Rady Narodowej i Urząd Powiatowy w Lipnie [1945] 1950-1975 [1977] 2380 0 Unroll
I. WYDZIAŁ ORGANIZACYJNO-PRAWNY 1. Sesje powiatowej rady narodowej z lat 1950-1975 wraz materiałami sygn. 1-85; 2. Spotkania posłów i radnych z wyborcami z lat 1958-1975, sygn. 86-97; 3. Interpelacje i postulaty radnych PRN z lat 1950-1975, praca radnych w terenie, sygn. 98-132; 4. Komisje stałe PRN, protokóły z posiedzeń, kontroli, plany pracy komisji z lat 1950-1975: Komisji Budownictwa i Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Komisji ds. Drobnej Wytwórczości i Przemysłu Miejscowego, Komisji Finansów, Budżetu i Planu Gospodarczego, Gospodarki Komunalnej, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Komisji Komunikacji, Kontroli Społecznej, Mandatowej, Ochrony Porządku i Bezpieczeństwa Publicznego, Oświaty i Kultury, Powiatowej Komisji Podziału Administracyjnego, Komisji do Walki ze Spekulacją i Nadużyciami w Handlu, Powiatowej Komisji Pracy i Pomocy Społecznej, Produkcji Rolnej i Zaopatrzenia Ludności, Komisji Handlu, Zdrowia, Zatrudnienia i Opieki Społecznej, sygn. 133-348; 5. Komisje i komitety dorażne, protokóły, wnioski - Komisja Odznaczeniowa, Powiatowa Rada Kobiet, ZBOWID, Powiatowy Zespół ds. Zwalczania Spekulacji i Nadużyć Gospodarczych, sygn. 349-375; 6. Posiedzenia Prezydium PRN, protokóły posiedzeń , uchwały i ich realizacja z lat 1950-1973, sygn. 375-486; 7. Konferencje i narady członków organów kolegialnych, protokóły z odpraw, narad i konferencji z lat 1950-1973, sygn. 487-509; 8. Zarządzenia Naczelnika Powiatu z lat 1973-1974, sygn. 510; 9. Organizacja Prezydium PRN i UP z lat 1951-1974, regulaminy, wytyczne, zakresy działań, sygn. 511-551; 10. Podział administracyjny powiatu, wykazy miejscowości, gromad, sołectw, likwidacja i łączenie gromad z lat 1951-1975, sygn. 552-608; 11. Organizacja rad narodowych niższych stopni i ich prezydiów z lat 1951-1975, sygn. 609-632; 12. Analizy materiałów z sesji powiatowej rady narodowej i rad niższego szczebla z lat 1951-1972, sygn. 633-643; 13. Materiały dot. członków organów kolegialnych PRN i rad niższego stopnia z lat [1945]1951-1975, sygn. 644-675; 14. Sprawozdania dot. spraw pracowniczcyh jednostki własnej i jednostek podległych z lat 1952-1974, sygn. 676-710; 15. Skargi, wnioski, zażalenia - analizy z lat 1952-1973, sygn. 711-726; 16. Kroniki i monografie, mateiały dot. sporządzania kronik, wytyczne WRN z lat 1965-1966, sygn. 727-728; 17. Organizacja radiowęzłów powiatowych, programy audycji radiowych radiowęzła Lipno z lat 1952-1955, sygn. 729; 18. Sprawy kancelaryjno-archiwalne- instrukcje kancelaryjne, protokóły zdawczo-odbiorcze akt przekazanych do archiwum zakłądowego, sygn. 730-736; 19. Kontrole i inspekcje- kontrole zewnętrzne wydziału i zarządzenia pokontrolne, kontrole w jednostkach podległych, sygn. 737-913; II. POWIATOWA KOMISJA PLANOWANIA GOSPODARCZEGO 1. Organizacja i funkcjonowanie PKPG - plany pracy, sprawozdania z ich wykonania, szkolenia, zakresy działania z lat 1953-1962, sygn. 914-922; 2. Posiedzenia Kolegium PKPG - protokóły z lat 1953-1975, sygn. 923-936; 3. Protokóły posiedzeń komisji radzieckich z 1957 r., sygn. 937; 4. Plany gospodarcze i ich realizacja - wieloletnie, roczne, bilanse siły roboczej z lat 1951-1975, sygn. 938-1022; 5. Inne plany i sprawozdania z różnych dziedzin życia gospodarczego z lat 1950-1965[1975] - sygn. 1023-1110; 6. Czyny społeczne - plany i sprawozdania z ich wykonania z lat 1957-1965, sygn. 1111-1115; 7. Problemowe opracowania monograficzne: o stanie i ruchu ludności, struktury zatrudnienia, okresowe oceny sytuacji gospodarczej z lat 1951-1965, sygn. 1116-1135; 8. Kontrole i inspekcje - protokóły z kontroli i zarządzenia pokontrolne z lat 1956-1957, sygn. 1136-1137; 9. Narodowy spis powszechny - dane statystyczne dot. spisu powierzchni użytków, zasiewów, zwierząt gospodarskich z poszczególnych gmin i gromad, zestawienia powiatowe z lat 1950-1957, sygn. 1138-1248; III. WYDZIAŁ STATYSTYKI 1. Sprawozdania statystyczne z różnych dziedzin życia gospodarczego z lat 1950-1961, sygn. 1249-1274; IV. WYDZIAŁ FINANSOWY 1. Organizacja i zakres działania wydziału z lat 1955-1974, sygn. 1275-1282; 2. Sprawozdania opisowe i analizy sporządzane przez wydział z lat 1953-1975, sygn. 1283-1325; 3. Skarbowy Urząd Komorniczy - sprawozdania roczne dot. czynności egzekucyjnych z lat 1968-1975, sygn. 1326-1331; 4. Opracowania statystyczne dot. dochodów i wydatków państwowych z lat 1967-1975 i sprawozdania zbiorcze budżetowe z lat 1967-1973, sygn. 1332-1353; 5. Inspekcje zewnętrzne wydziału - protokóły i zarządzenia pokontrolne z lat 1962-1974, sygn. 1354-1357; 6. Budżety i sprawozdania i ich realizacji - budżety jednostkowe i zbiorcze powiatu z lat 1952-1975, sygn. 1358-1460; 7. Planowanie - planowanie inwestycji i kapitalnych remontów w latach 1954-1974, oraz planowanie dochodów państwowych w latach 1970-1975, sygn. 1461-1993; 8. Rewizje - planowanie i sprawozdania z lat 1967-1969, sygn. 1494-1502; 9. Skargi i wnioski - analizy z lat 1963-1969, sygn. 1503-1504; V. WYDZIAŁ SPRAW WEWNĘTRZNYCH 1. Organizacja wydziału - zarządzenia, pisma okólne z lat 1951-1971, sygn. 1505-1507; 2. Plany i sprawozdania z ich realizacji z lat 1956-1971, sygn. 1508-1523; 3. Narady i odprawy wydziałowe z 1965 r., sygn. 1524; 4. Kontrole i inspekcje - protokóły i zarządzenia pokontrolne z lat 1950-1964, sygn. 1525-1544; 5. Opracowania statystyczne dot.m. innymi orzecznictwa karno-administracyjnego, bezpieczeństwa z lat 1951-1971, sygn. 1545-1567; 6. Zmian imion i nazwisk z lat 1951-1971, sygn. 1568-1581; 7. Odtwarzanie i ustalanie aktów stanu cywilnego z lat 1955-1973, sygn. 1582-1770; 8. Stowarzyszenia - ewidencja i nadzór w latach 1952-1965, sygn. 1771-1784; 9. Sprawy ludności rodzimej- nadania, uznanie, utrata i zmiana obywatelstwa polskiego, sprawy z zakresu prawa wywłaszczeniowego oraz ustalanie odszkodowania na skutek zajęcia nieruchomości lub prowadzonych robót z lat 1951-1973, sygn. 1785-1819; 10. Sprawy narodowościowe i społeczne - statystyka ludności grup narodowościowych, opieka nad ludnością cygańską, imienne wykazy obywateli polskich narodowości niemieckiej, sygn. 1820-1823; 11. Rejestr spraw Kolegium Karno-Administracyjnego z 1965 r., sygn. 1824; 12. Akta tajne z lat 1950-1961 - protokóły zdawczo-odbiorcze kancelarii tajnej z lat 1951-1954, sprawozdanie z działalności referatu wojskowego z lat 1952-1961, sprawozdania z działalności stowarzyszeń, zbiórek i zgromadzeń publicznych, akta referatu ds. wyznań z lat 1951-1952, sygn. 1825-1833; VI. WYDZIAŁ SKUPU 1. Sprawozdania i zestawienia obowiązkowych dostaw i skupu z lat 1951-1961, sygn. 1834 - 1852; 2. Kontrole i inspekcje - protokóły z lat 1954-1958, 1972-1974, sygn. 1853-1857; VII. WYDZIAŁ ROLNICTWA I LEŚNICTWA 1. Organizacja wydziału oraz jednostek podległych z lat 1953-1974, sygn. 1858-1869; 2. Komisje i zespoły działające przy wydziale - protokóły Komisji Rolnej i Powiatowego Zespołu Rolnego, Powiatowego Zespołu ds.. Koordynacji Kontraktacji Produkcji Roślinnej, Zespołu Nasiennego, Komisji Kontroli i Klasyfikacji Zwierząt Rzeźnych z lat 1959-1973, sygn. 1870-1881; 3. Wnioski i interpelacje radnych w sprawach rolnictwa i leśnictwa z lat 1961-1971, sygn. 1882-1884; 4. Narady i konferencje organizowane przez wydział w latach 1951-1972, sygn. 1885-1894; 5. Plany i sprawozdania z ich realizacji - plany perspektywiczne, wieloletnie, roczne powiatu z zakresu rolnictwa i leśnictwa oraz sprawozdania z ich realizacji, sygn. 1895-1978; 6. Analizy z zakresu sytuacji w rolnictwie na terenie powiatu z lat 1953-1974, sygn. 1979-2002; 7. Opracowania statystyczne sporządzane przez wydział z lat 1950-1974, sygn. 2003-2035; 8. Kontrole i inspekcje - protokóły z inspekcji jednostek podległych i nadzorowanych z lat 1963-1974, sygn. 2036 - 2053; 9. Inwentaryzacja zdrzewień - ewidencja obwodów rybackich, lokalizacji lasów niepaństwowych, spraw zalesiania z lat 1949-1951, sygn. 2054-2057; VIII. WYDZIAŁ GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ 1. Organizacja wydziału w latach 1951-1974, sygn. 2058-2062; 2. Komisje działające przy wydziale - protokóły posiedzeń, sprawozdania Komisji Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Lokalowej i Komisji Czynszów z lat 1951-1962, sygn. 2063-2067; 3. Interpelacje i postulaty radnych dot. spraw gospodarki komunalnej i meiszkaniowej z lat 1967-1968, sygn. 2068-2069; 4. Plany i sprawozdania z ich realizacji - dot. budownictwa, remontów, inwestycji, sygn. 2070-2079; 5. Sprawozdawczość i statystyka z zakresu gospodarki komunalnej i mieszkaniowej z lat 1950-1975, sygn. 2080-2094; 6. Organizacja i działalność zakładów i przedsiębiorstw nadzorowanych przez wydział w latach 1955-1971, sygn. 2095-2100; 7. Kontrole i inspekcje - protokóły, zarządzenia pokontrolne jednostek podległych i nadzorowanych w latach 1961-1975, sygn. 2101-2107; 8. Grobownictwo wojenne - opieka nad cmentarzami i grobami wojennymi w latach 1967-1971, sygn. 2108; IX. WYDZIAŁ PRZEMYSŁU I HANDLU 1. Organizacja wydziału, plany, sprawozdania z lat 1950-1959, sygn. 2109-2113; 2. Działalność i organizacja komisji działających przy wydziale - protokóły posiedzeń, sprawozdania z działalności Komisji do Walki ze Spekulacją i Społeczną Komisją Kontroli Cen lata 1951-1974, sygn. 2114-2121; 3. Plany i sprawozdania - wieloletnie plany, roczne plany i sprawozdania z zakresu handlu, usług i przmeysłu z lat 1950-1975, sygn. 2122-2146; 4. Analizy ekonomiczne dot. sytuacji rynkowej, kształtowania się kosztów z lat 1953-1974, sygn. 2147-2159; 5. Opracowania statystyczne dot. uspołecznionej sieci handlowej, zakładów gastronomicznych oraz zaopatrzenia ludności z lat 1950-1974, sygn. 2160-2171; 6. Ewidencja placówek handlowych i usługowych, zakładów przemysłowych i rzemieślniczcyh w latach 1947-1974, sygn. 2172-2246; 7. Nadzór i kontrole - metodyka, planowanie, protokóły z kontroli zakładów rzemieślniczcyh i przemysłowych w latach 1952-1973, sygn. 2247 - 2255; X. WYDZIAŁ ZDROWIA I OPIEKI SPOŁECZNEJ 1. Sprawozdania wudziału dot. zatrudniania inwalidów i pomocy społecznej z lat 1955-1967, sygn. 2256-2259; XI WYDZIAŁ ZATRUDNIENIA I SPRAW SOCJALNYCH 1. Sprawy organizacyjne wydziału - plany pracy i sprawozdania z lat 1952-1958, sygn. 2260-2266; 2. Komisje wydziałowe - protokóły posiedzeń Komisji Pracy i Pomocy Społecznej i Komisji P.Pożarowej z lat 1951-1961, sygn. 2267-2270; 3. Planowanie i sprawozdawczość dot. pomocy społecznej z lat 1952-1960, sygn. 2271-2274; 4. Opracowania statystyczne dot. pośrednictwa pracy i werbunku z lat 1950-1954, sygn. 2275-2277; 5. Sprawy pracy i szkolenia inwalidów w latach 1952-1954, sygn. 2278-2281; 6. Kontrole i inspekcje - protokóły i zarządzenia z lat 1951-1956, sygn. 2282-2288; XII. WYDZIAŁ BUDŻETOWO-GOSPODARCZY 1. Organizacja wydziału - zarządzenia, zakresy działalnia z lat 1958-1975, sygn. 2289-2300; DOPŁYW DO ZESPOŁU OPRACOWANY W 2006 R. 1. Wydział Organizacyjno-Prawny, m. innymi protokóły z sesji PRN z 1950 i 1973 r, ewidencja archiwum zakładowego, sygn. 2301-2315; 2. Powiatowa Komisja Planowania Gospodarczego - plany gospodarcze powiatu na lata 1961-1967, sygn. 2316-2323; 3. Wydział Przemysłu - karty rzemieślnicze z lat 1946-1967, sygn. 2324-2326; 4. Wydział Rolnictwa i Leśnictwa - chrakterystyka rolnictwa w powiecie w 1970 r., inwentaryzacja lasów z lat 1952-1954, sygn. 2327-2334; 5. Wydział Budownictwa, Urbanistyki i Architektury a/ komisje działające przy wydziale - sygn. 2335-2336; b/ plany i sprawozdania wydziału z lat 1950-1962, sygn. 2337-2344; c/ sprawozdania z ruchu budowlanego z lat 1952-1965, sygn. 2345-2352; d/ korespondencja dot. planu zagospodarowania przestrzennego miast i wsi z lat 1951-1963, sygn. 2353-2364; e/ rejestr pozwoleń na budowę i użytkowanie z lat 1964-1970, sygn. 2365-2372; f/ lokalizacje szczegółowe - korespondencja z lat 1951-1958, sygn. 2373-2378; g/ dokumentacja technicza dot. Posterunku MO w Fabiankach i Jastrzębiu (1952 r.) i remontu kościoła w Czernikowie (1965 r.), sygn. 2379-2380; AKTA KAT. B Książki meldunkowe mieszkańców miasta Lipna i wsi z terenu powiatu lipnowskiego z lat 1950-1957 w ilości 369 j. inw. Number of files2463
71/144/0 Prezydium Powiatowej Rady Narodowej i Urząd Powiatowy we Włocławku [1914-1949] 1950-1975 0 0 Unroll
I. WYDZIAŁ ORGANIZACYJNO-PRAWNY 1. Sprawy organizacyjne wydziału: rzeczowe wykazy akt, zakresy działania wydziałów, plany i sprawozdania, lata 1950-1973, sygn. 1-37; 2. Sesje PRN: protokóły sesji, rejestry uchwał, informacje z realizacji uchwał, protokóły posiedzeń Konwentu Seniorów lata 1950-1973, sygn. 38-77; 3. Spotkania posłów i radnych z wyborcami: rejestry postulatów i wniosków, sprawozdania z ich realizacji lata 1956-1971, sygn. 78-95; 4. Interpelacje i postulaty radnych lata 1956-1968, sygn. 96-105; 5. Komisje stałe PRN: protokóły posiedzeń, kontroli i sprawozdania z działalności komisji: Budżetu, Finansów i Planu, Budownictwa, Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Komisji Przemysłu Drobnego i Rzemiosła, Komisji Rozwoju Gospodarczego, Komisji Komunikacji i Łączności, Komisji Oświaty i Kultury, Ochrony Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego, Komisji Zdrowi, Zatrudnienia i Pomocy Społecznej, Komisji Rolnictwa, Leśnictwa i Zaopatrzenia Ludności, lata 1955-1973, sygn. 106-213; 6. Komisje doraźne i komitety: protokóły posiedzeń Komisji ds. Aktywizacji Małych Miasteczek, Komisji Mandatowej, Powiatowego Komitetu Odbudowy Warszawy, Powiatowej Komisji Akcji Sanitarno-Porządkowej, działalność komitetów redakcyjnych radiowęzłów, lata 1962-1973, sygn. 214-239; 7. Posiedzenia Prezydium PRN: protokóły posiedzeń, konferencji i zjazdów organizowanych przez prezydium, lata 1950-1975, sygn. 240-346; 8. Konferencje i narady członków organów kolegialnych: protokóły z posiedzeń, konferencji i zjazdów organizowanych przez Prezydium lata 1951-1966, sygn. 347-357; 9. Decyzje i zarządzenia przewodniczącego Prezydium PRN i Naczelnika Powiatu, lata 1965-1974, sygn. 358-365; 10. Organizacja prezydiów rad narodowych niższego szczebla, lata 1959-1966, sygn. 366-371; 11. Podział administracyjny powiatu: zmiany granice powiatu, gmin i gromad, nazw miejscowości, ulic i placów, lata 1951-1953, sygn. 372-396; 12. Analiza materiałów z sesji rad narodowych niższych stopni (GRN, MRN) i ich prezydiów, lata 1951-1966, sygn. 397-409; 13. Materiały dot. członków organów kolegialnych PRN i rad narodowych niższych stopni: zestawienia statystyczne z zakresu składu osobowego PRN, MRN, GRN, lata 1954-1974, sygn. 410-433; 14. Sprawozdania dot. spraw pracowniczych jednostki własnej i jednostek podległych, lata 1952-1955, sygn. 434-435; 15. Skargi i wnioski: rejestry i analizy, lata 1952-1975, sygn. 436-459; 16. Wydawnictwa własne: biuletyny, lata 1957-1966, sygn. 460-467; 17. Wycinki prasowe z 1960 r. sygn. 468; 18. Kontrole i inspekcje: protokóły i zarządzenia pokontrolne i informacja z wykonania zaleceń pokontrolnych własnej jednostki i jednostek podległych, lata 1950-1970, sygn. 469-502; 19. Akcje specjalne: sprawozdania sytuacyjno-gospodarcze, informacje z prowadzonych badań archeologicznych, lata 1959-1966, sygn. 503-509; II. POWIATOWA KOMISJA PLANOWANIA GOSPODARCZEGO 1. Posiedzenia Kolegium PKLG, protokóły z lat 1958-1965, sygn. 510-516; 2. Plany gospodarcze i sprawozdania z ich realizacji: programy rozwoju społeczno-gospodarczego miast i gromad wieloletnie i roczne z lat 1953-1974, sygn. 517-554; 3. Inne plany i sprawozdania z ich realizacji: plany wieloletnie i roczne z zakresu inwestycji, gospodarki komunalnej i mieszkaniowej, transportu, łączności, lata 1955-1965, sygn. 555-576; 4. Bilans siły roboczej, zestawienia roczne z lat 1958-1959, sygn. 577-578; 5. Okresowe oceny sytuacji gospodarczej: informacje i sprawozdania o realizacji ważniejszych zadań gospodarczych lata 1958-1975, sygn. 579-582; III. WYDZIAŁ FINANSOWY 1. Organizacja i działalność wydziału lata 1958-1974, sygn. 583-588; 2. Komisje działające przy wydziale: protokóły posiedzeń Powiatowej Komisji Orzekającej i Komisji Podatkowej lata 1961-1975, sygn. 589-598; 3. Konferencje, zjazdy, narady: protokóły i materiały pomocnicze lata 1962-1975, sygn. 599-604; 4. Plany gospodarcze i finansowe: roczne plany, fundusz płac i zatrudnienie, lata 1956-1974, sygn. 605-627; 5. Sprawozdania z wykonania planów: sprawozdania opisowe, bilans dochodów i wydatków, lata 1961-1974, sygn. 628-634; 6. Sprawozdawczość statystyczna roczna sporządzana przez wydział lata 1957-1974, sygn. 635-653; 7. Kontrole i inspekcje: protokóły i zarządzenia pokontrolne z kontroli wydziału i jednostek podległych lata 1952-1974, sygn. 654-724; 8. Budzety terenowe i sprawozdania z ich realizacji z lat 1952-1975, sygn. 725-829; 9. Rejestr przedsiębiorstw państwowych: wykazy, plany podatku obrotowego z lat 1950-1957, sygn. 830-832; 10. Repertoria spraw karno-skarbowych z lat 1962-1971, sygn. 833-843; IV. WYDZIAŁ OŚWIATY dla MIASTA WŁOCŁAWKA i POWIATU WŁOCŁAWSKIEGO 1. Organizacja wydziału: plany pracy, normatywy władz szkolnych, lata 1951-1975, sygn. 844-873; 2. Posiedzenia organów kolegialnych: protokóły Komisji Rehabilitacyjnej i Komisji ds..…………… Dzieci i Młodzieży, lata 1948-1975; 3. Konferencje i narady organizowane przez kierownikó szkół i przedszkoli, lata 1953-1965, sygn. 884-889; 4. Nieruchomości szkolne: inwentaryzacja budynków szkolnych i nieruchomości przekazywanych na rzecz Inspektoratu lata 1960-1973, sygn. 890-898; 5. Inwestycje i kapitalne remonty: plany i sprawozdawczość z realizacji kapitalnych remontów lata 1954-1974, sygn. 899-920; 6. Organizacja i sieć szkół i placówek oświatowo-wychowawczych: projekty organizacyjne, sprawozdawczość, programy rozwoju sieci szkół w mieście Włocławku i powiecie włocławskim: a) licea ogólnokształcące lata 1962-1975, sygn. 921-927; b) szkoły podstawowe lata 1946-1975, sygn. 928-974; c) zasadnicze szkoły zawodowe lata 1962-1975, sygn. 975-979; d) szkoły specjalne lata 1962-1973, sygn. 980-983; e) szkoły rolnicze lata 1960-1972, sygn. 984-988; f) szkoły dla pracujących lata 1948-1975, sygn. 989-994; g) domy dziecka lata 1967-1971, sygn. 995-996; h) przedszkola lata 1945-1971, sygn. 997-1000; 7. Plany i sprawozdawczość w zakresie nauczania i wychowania: analizy, oceny pracy szkół, sprawozdania opisowe z lat 1953-1975, sygn. 1001-1020; 8. Kontrole i inspekcje: protokóły, zarządzenia pokontrolne szkół i placówek oświatowo-wychowawczych lata 1952-1974, sygn. 1021-1044; 9. Sprawozdawczość statystyczna: a) z zakresu zatrudnienia i funduszu płac w szkolnictwie lata 1949-1974, sygn. 1045-1093; b) arkusze sprawozdawczo-statystyczne zbiorcze i jednostkowe liceów ogólnokształcących, szkół podstawowych, szkół zawodowych, szkół specjalnych, rolniczych, szkół dla pracujących, domów dziecka, przedszkoli z terenu miasta i powiatu z lat 1948-1974, sygn. 1094-1247; c) sprawozdawczość z zakresu opieki nad dzieckiem i młodzieżą: ewidencja sierot w powiecie, statystka placówek, sprawozdania z akcji wypoczynkowych, wczasów, kolonii z lat 1948-1974, sygn. 1248-1279; d) sprawozdania zbiorcze i jednostkowe w zakresie wychowania fizycznego i turystyki z lat 1951-1970, sygn. 1280-1294; e) kwestionariusze sprawozdawcze z działalności bibliotek z laty 1947-1953, sygn. 1295-1297; 10. Higiena szkolna i stan zdrowotny dzieci i młodzieży, sprawozdawczość z lat 1959-1974, sygn. 1298-1306; 11. Organizacje w szkołach i placówkach oświatowo-wychowawczych: sprawozdania z pracy ZHP, Kół SFOS, spółdzielni uczniowskich z lat 1960-1975, sygn. 1307-1312; 12. Uniwersytety powszechne, ludowe, kursy: organizacja i sprawozdania z kursów ogólnokształcących i problemowych, działalność Uniwersytetu Powszechnego lata 1949-1975, sygn. 1313-1342; 13. Akta dot. szkół, przedszkoli, domów dziecka: a) sprawy organizacyjne liceów ogólnokształcących z terenu m. Włocławka i powiatu z lat 1969-1975, sygn. 1343-1353; b) sprawy organizacyjne szkół podstawowych z terenu m. Włocławka (im. J. Długosza, SS Urszulanek, szkół od nr 1-18) i szkół z terenu powiatu włocławskiego z lat 1945-1973, sygn. 1354-1557; c) akta organizacyjne szkół zawodowych: ZSZ Ministerstwa Przemysłu Drobnego i Rzemiosł, Szkoły Rzemiosł Budowlanych z lat 1951-1972, sygn. 1558-1565; d) akta organizacyjne szkół przysposobienia rolniczego z terenu pow. włocławskiego z lat 1958-1971, sygn. 1566-1603; e) akta organizacyjne szkół dla pracujących - liceów i zasadniczych szkół zawodowych z terenu miasta i powiatu z lat 1952-1972, sygn. 1604-1622; f) akta organizacyjne Domów Dziecka w Brzeziu i Lubieniu z lat 1953-1956, sygn. 1623-1624; g) akta organizacyjne przedszkoli miejskich i wiejskich z lat 1945-1974, sygn. 1625-1672; 14. Czyny społeczne: plany i sprawozdania z realizacji czynów, działalność Komitetu Koordynacji Społecznego Funduszu Budowy szkół z lat 1957-1974, sygn. 1673-1692; 15. Plany gospodarcze w zakresie oświaty i sprawozdania z ich wykonania z lat 1951-1975, sygn. 1693-1707; 16. Budżety i sprawozdania z ich wykonania: budżety wydziałowe dla miasta i powiatu z lat 1951-1974, sygn. 1708-1775; V. WYDZIAŁ KULTURY 1. Sprawy organizacyjne wydziału: plany pracy, sprawozdania z ich realizacji z lat 1956-1960, sygn. 1776-1778; 2. Seminaria i narady - protokóły z lat 1955-1957, sygn. 1779; 3. Komisje wydziałowe - Rada Czytelnictwa i Książki z lat 1956-1957, sygn. 1780; 4. Plany i sprawozdania - plany w zakresie urządzeń kulturalnych z 1955-1956, sygn. 1781; 5. Koordynacja działalności instytucji kulturalnych: plany pracy i sprawozdania z działalności kin, bibliotek, świetlic z lat 1955-1961, sygn. 1782-1793; VI. WYDZIAŁ SPRAW WEWNĘTRZNYCH 1. Sprawy organizacyjne: olany pracy i sprawozdania wydziału z lat 1957-1960, sygn. 1794-1795; 2. Zmiana imion i nazwisk - orzeczenia z lat 1952-1975, sygn. 1796-1805; 3. Odtwarzanie i ustalanie treści akt stanu cywilnego w trybie administracyjnym i sądowym z lat 1957-1965; sygn. 1806-1826; 4. Stowarzyszenia - ewidencja i nadzór lata 1973-1971, sygn. 1827-1832; 5. Sprawy ludności rodzimej: a) przesiedlenia i wywłaszczenia - orzeczenia dot. odszkodowań za poniesione szkody, sprawy przepadku mienia lata 1950-1971, sygn. 1833-1846; b) poświadczenie obywatelstwa - stwierdzenie, nadanie, zmiany i utrata obywatelstwa polskiego lata 1950-1974, sygn. 1847-1857; 6. Sprawy narodowościowe i społeczne: orzeczenia o pozbawieniu obywatelstwa osób narodowości niemieckiej, wnioski w sprawie wyjazdów do Niemiec, rejestracja obywateli radzieckich lata 1945-1968, sygn. 1858-1869; 7. Urzędy Stanu Cywilnego: ewidencja i organizacja USC w powiecie lata 12950-1965, sygn. 1870-1873; 8. Akta tajne: a) Referat Wojskowy: organizacja kancelarii tajnej, sprawozdawczość, protokóły narad lata 1953-1970, sygn. 1874-1902; b) Referat Społeczno-Administracyjny: nadzór nad klerem, sprawy zgromadzeń i zbiórek publicznych lata 1961-1974, sygn. 1903-1920; c) Referat karno-Administracyjny: sprawy aresztów śledczych i zakładów karnych z 1967 r., sygn.1921; d) Inspektorat Oświaty: sprawy nauczania religii w szkole w 1961 r., sygn. 1922; e) Przewodniczący Prezydium PRN: sprawozdania z działalności księży, uroczystości kościelnych, informacje o pracy organów MO z lat 1967-1972, sygn. 1923-1926; f) Wydział Rolnictwa i Leśnictwa: sprawy budowy rurociągu "Przyjaźń" lata 1963-1972, sygn. 1927-1930; g) Wydział Finansowy: sprawy podatku dochodowego od osób kościelnych i zakonnych z 1972 r., sygn. 1931; h) Wydział Budownictwa, Urbanistyki i Architektury: dokumentacja dot. rozbudowy więzienia i budowy 2-ej nitki rurociągu naftowego "Przyjaźń" z lat 1961-1973, sygn. 1932-1942; VII. WYDZIAŁ GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ 1. Sprawy organizacyjne wydziału lata 1951-1975, sygn. 1943-1946; 2. Plany i sprawozdania: plany i realizacja narodowego planu gospodarczego, programy i prace naukowo-badawcze lata 1953-1974, sygn. 1947-1960; 3. Inwestycje i kapitalne remonty: plany inwestycyjne i sprawozdania z ich wykonania, inwentaryzacja potrzeb inwestycyjnych, stan potrzeb mieszkaniowych lata 1950-1969, sygn. 1961-2004; 4. Opracowania statystyczne: ewidencja nieruchomości, sprawozdawczość w zakresie przedsiębiorstw, zakładów i urządzeń komunalnych, lata 1950-1961, sygn. 2005-2014; 5. Kontrole: protokóły z kontroli jednostek podległych z lat 1951-1970, sygn. 2015-2020; 6. Przedsiębiorstwa, zakłady, urządzenia komunalne: sprawy organizacyjne i nadzór nad przedsiębiorstwami i urządzeniami komunalnymi, spisy grobów wojennych, lata 1951-1965, sygn. 2021-2038; VIII. WYDZIAŁ PRZEMYSŁU I HANDLU 1. Organizacja wewnętrzna i zakres działania wydziału lata 1953-1973, sygn. 2039-2055; 2. Komisje działające przy wydziale: protokóły posiedzeń Powiatowej komisji do spraw uzdrowienia finansów GS "Samopomoc Chłopska", Komisji do walki ze spekulacją, Komisji Przemysłowej, Komisji Opiniodawczej ds..…………… Zezwoleń na działalność gospodarczą w przemyśle i rzemiośle lata 1952-1972, sygn. 2056-2065; 3. Narady i konferencje - protokóły z 1968 r., sygn. 2066; 4. Plany i sprawozdania z ich wykonania: perspektywiczne, wieloletnie i roczne z zakresu inwestycji, rozwoju pracy nakładczej, przemysłu i drobnej wytwórczości, rozwoju usług lata 1951-1972, sygn. 2067-2136; 5. Organizacja i funkcjonowanie placówek handlowych: ewidencja sieci towarowej, lokalizacja handlu uspołecznionego i prywatnego, wykaz zakładów przemysłowych w powiecie lata 1951-1967, sygn. 2137-2162; 6. Zakłady przemysłowe i warsztaty rzemieślnicze: nadzór nad młynami i przedsiębiorstwami, wykazy warsztatów rzemieślniczych nowopowstałych i zlikwidowanych lata 1946-1973, sygn. 2163-2242; 7. Analizy ekonomiczne: z wykonania zadań produkcyjnych i usługowych oraz jednostek gospodarki uspołecznionej lata 1953-1974, sygn. 2243-2250; 8. Sprawozdania statystyczne z zakresu obrotu towarowego i zaopatrzenia rynku lata 1953-1972, sygn. 2251-2255; 9. Kontrole i inspekcje - protokóły z kontroli własnej jednostki, zakładów uspołecznionych i gospodarki nieuspołecznionej lata 1950-1973, sygn. 2256-2276; 10. Skargi i zażalenia: rejestry, sprawozdania lata 1959-1973, sygn. 2277-2280; 11. Publikacje, wycinki prasowe o własnej działalności lata 1967-1968, sygn. 2281-2282; 12. Akcje społeczne - protokóły z odbytych narad i sprawozdania ze zbiórki złomu z lat 1956-1972, sygn. 2283-2290; 13. Kart rzemieślnicze imienne z lat 1954-1972, sygn. 2291-2304; IX. WYDZIAŁ ZDROWIA I OPIEKI SPOŁECZNEJ 1. Sprawy organizacyjne wydziału: plany pracy i sprawozdania z lat 1953-1954, sygn. 2305; 2. Protokóły z narad i odpraw położnych i pracowników ośrodków zdrowia z lat 1951-1972, sygn. 2306-2308; 3. Analiza potrzeb i efektów pomocy społecznej: a) sprawozdania z działalności placówej lecznictwa otwartego z lat 1950-1968, sygn. 2309-2336; b) sprawozdania z akcji społecznych: z walki z żebractwem i włoczęgostwem i akcji przeciw krzywczej lata 1950-1955, sygn. 2337-2343. Dopływ: I. Wydział Organizacyjno-Prawny rejestry uchwał Powiatowej Rady Narodowej z lat 1962-1975, protokoły posiedzeń i kontroli Powiatowej Komisji Rolnej, skład osobowy PRN we Włocławku i jednostkach podległych, kronika powiatu z 1962 r., sygn. 2344-2348; II. Wydział Finansowy wykazy nieruchomości opuszczonych i poniemieckich, sygn. 2349-2350; III. Wydział Oświaty i Kultury akta osobowe pracowników, sygn. 2351-2459; IV. Wydział Spraw Wewnętrznych wywłaszczenia i odszkodowania, sprawy narodowościowe, sygn. 2460-2462; V. Wydział Przemysłu, Handlu i Usług rejestry zezwoleń na wykonywanie rzemiosła i przemysłu prywatnego, dokumentacja zakładów rzemieślniczych i usługowych, karty rzemieślnicze, sygn. 2463-2505; VI. Wydział Budownictwa, Urbanistyki i Architektury planowanie i sprawozdawczość Wydziału, lokalizacja szczegółowa inwetycji prywatnych i państwowych, wypadki i katastrofy budowlane, dokumentacja techniczna budynków mieszkalnych i gopodarczych, sygn. 2506-2531. Number of files2717
71/145/0 Sąd Powiatowy we Włocławku [1949] 1950-1975 [1978] 0 0 Unroll
Wydział Karny: typowe akta spraw karnych z każdego pięciolecia, repertoria i skorowidze spraw karnych (935 ja.; 1950-1974) Wydział Cywilny: akta spraw: uznanie za zamarłego, sprawy spadkowe, przywrócenie stanu posiadania, ustalenie ojcostwa i alimenty, ustanowienie opieki nad małoletnimi (421 ja.; 1949-1956); Wydział Rodzinny: akta spraw karnych nieletnich (152 ja.; 1950-1978) Number of files3042
71/146/0 "Społem" Związek Gospodarczy Spółdzielni Rzeczypospolitej Polskiej Oddział we Włocławku 1945-1950 0 0 Unroll
Akta organizacyjne (postanowienie sądu o przywrócenie własności, protokóły polustracyjne), księga protokółów Zarządu Oddziału, roczne bilanse wraz z bilansem likwidacyjnym, sygn. 1-7 Number of files7
71/147/0 Bank Gospodarstwa Spółdzielczego Oddział w Lipnie 1948 0 0 Unroll
Bilans roczny za 1948 r. wraz z załącznikami. Number of files1
71/148/0 Narodowy Bank Polski Oddział w Lipnie 1956-1957 0 0 Unroll
Roczne plany finansowe i bilanse zakładów, przedsiębiorstw i spółdzielni z terenu powiatu lipnowskiego. Number of files44
71/149/0 Sąd Powiatowy w Aleksandrowie Kujawskim [1945-1948] 1950-1975 [1977] 0 0 Unroll
Wydział Karny: typowe akta spraw karnych Number of files2371
71/150/0 Urząd Skarbowy w Aleksandrowie Kujawskim 1946-1950 0 0 Unroll
1. Sprawy ogólne: organizacja urzędu (sygn. 1-2; 1949-1950); 2. Podatek państwowy: ewidencja pracodawców i kontrola wynagrodzeń pracowniczych, rejestry wymiarowe podatku dochodowego i obrotowego (sygn. 3-19; 1946-1950); 3. Podatek gruntowy: rejestry gospodarstw rolnych i wymiar podatku gruntowego na terenie pow. aleksandrowskiego (sygn. 20-38; 1949-1950). Number of files38
71/151/0 Miejska Rada Narodowa i Zarząd Miejski w Ciechocinku powiat aleksandrowski 1945-1950 0 0 Unroll
I. Miejska Rada Narodowa: protokóły posiedzeń MRN i komisji stałych, sprawozdawczość rady (sygn. 1-9; 1945-1950) II Zarząd Miejski: 1. Dział Ogólno-Organizacyjny: sprawy organizacyjne , protokóły posiedzeń ZM i komisji, lustracje i zarządzenia pokontrolne, regulaminy i statuty miejskie (sygn. 10-23; 1945-1950) 2. Dział Finansowo-Budżetowy: budżety i sprawozdania z ich realizacji (sygn. 24-45; 1945-1950); 3. Dział Gospodarki Gminnej: sprawy rewidykacji mienia wywiezionego przez Niemców, sprawy rozbudowy miasta i uzdrowiska, sprawy nieruchomości opuszczonych, sprawy rolne (sygn. 46-59; 1945-1950); 4. Dział Administracji Społecznej: sprawy opieki zdrowotnej, akcji sanitarno-porządkowych, sprawy aprowizacji mieszkańców i utrzymania domów miejskich (sygn. 60-67; 1945-1950); 5. Dział administracyjny: sprawy ewidencji ludności, USC, nadzór nad ludnością niemiecką, rejestracja szkód wojennych, nadzór nad związkami i stowarzyszeniami, sprawy zabezpieczenia przeciwpowodziowego i przecipożarowego miasta, sprawy wojskowe i własnościowe (sygn. 68-93;1945-1950); 6. Towarzystwa i Komitety: statuty, protokóły posiedzeń , sprawozdawczość z działalności towarzystw i komitetów oraz Związku Wałowego Nizniny Ciechocińskiej (sygn. 94-97; 1947-1950); dopływ do zespołu opracowany w 2013 r.: budżety Miejskiego Przedsiębiortwa Budowlanego w Ciechocinku i sprawozdanie z działalności Zarządu Miejskiego (sygn. 98-100; 1946-1950) Number of files100
71/152/0 Bank Kujawski SA we Włocławku 1953-1955 1 0 Unroll
1. Korespondencja dotycząca likwidacji banku, sygn. 1. Number of files1
71/153/0 "Kasa Stefczyka" w Byczynie powiat aleksandrowski 1950-1951 0 0 Unroll
Bilans otwarcia i zamknięcia wraz ze sprawozdaniem z likwidacji instytucji. Number of files1
71/154/0 Rolnicze Zrzeszenie Spółdzielcze "Pięćsetna Spółdzielnia" w Grabiu powiat aleksandrowski 1953-1957 0 0 Unroll
Akta organizacyjne spółdzielni, ewidencja członków, protokóły ogólnych zebrań członków spółdzielni, roczne bilanse wraz z bilansem z likwidacji spółdzielni. Number of files9
71/155/0 Rolnicze Zrzeszenie Spółdzielnicze "Zielony Sztandar" w Probostwie Górnym powiat aleksandrowski 1955-1957 0 0 Unroll
Akta rejestracyjne spółdzielni, księga ewidencyjna członków spółdzielni, protokóły zebrań członków, roczne bilanse wraz z bilansem likwidacji spółdzielni. Number of files5
71/156/0 Rolnicze Zrzeszenie Spółdzielcze "Jedność" w Konstantynowie powiat aleksandrowski 1954-1957 0 0 Unroll
Akta rejestracyjne spółdzielni, księga ewidencji członków spółdzielni i ich rodzin wraz z wkładami, plany i sprawozdania roczne, protokóły zebrań członków, roczne bilanse wraz z bilansem likwidacji spółdzielni. Number of files5
71/157/0 Rolnicze Zrzeszenie Spóldzielcze "X-lecie" w Jaranowie powiat aleksandrowski 1955-1958 0 0 Unroll
Akta rejestracyjne spółdzielni, księga ewidencji członków spółdzielni, ich rodzin i wkładów, protokóły zebrań członków spółdzielni, plany gospodarcze i sprawozdania. Number of files4
71/158/0 Rolniczy Zespół Spółdzielczy "Lepsze Jutro" w Konarach powiat aleksandrowski 1954-1956 0 0 Unroll
Akta rejestracyjne spółdzielni, księga ewidencji członków spółdzielni i ich rodzin wraz z wkładami, protokóły zebrań członków i zarządu, plany i sprawozdania roczne, inwentaryzacja i bilans zamknięcia spółdzielni. Number of files6
71/159/0 Rolnicza Spółdzielnia Wytwórcza "Sztandar Jedności" w Służewie powiat aleksandrowski 1950-1957 0 0 Unroll
Akta organizacyjno-prawne spółdzielni, ewidencja członków, protokóły zebrań członków i zarządu spółdzielni, bilanse roczne i sprawozdawczość. Number of files13
71/160/0 Rolnicza Spółdzielnia Wytwórcza "II Zjazd" w Zdunach powiat aleksandrowski 1953-1957 0 0 Unroll
Akta rejestrowe spółdzielni, księga ewidencji członków ich rodzin i wkładów, protokóły posiedzeń członków spółdzielni, roczne plany i sprawozdania. Number of files6
71/161/0 Rolnicze Zrzeszenie Spółdzielcze "IX Plenum" w Żabieńcu powiat aleksandrowski 1953-1957 0 0 Unroll
Akta rejestrowe spółdzielni, protokóły zebrań członków i zarządu spółdzielni, bilanse roczne. Number of files3
71/162/0 Zrzeszenie Uprawy Ziemi "Grabianka" w Grabinach powiat lipnowski 1954-1957 0 0 Unroll
Akta organizacyjne spółdzielni, roczne sprawozdania z działalności gospodarczej, zestawienia rozliczeń z pracownikami i instytucjami. Number of files5
71/163/0 Zrzeszenie Uprawy Ziemi "22-Lipca Wyzwolenie" w Nowej Wsi powiat lipnowski 1956 0 0 Unroll
Akta organizacyjne spółdzielni (statut, protokóły zebrań członków , wykazy imienne członków i ich rodzin), bilans likwidacyjny. Number of files2
71/164/0 Zrzeszenie Uprawy Ziemi "Wyzwolenie" w Kwirynowie powiat lipnowski 1956 0 0 Unroll
Akta organizacyjne spółdzielni (statut, protokóły ogólne zebrań członków spółdzielni, listy członków i ich rodzin). Number of files1
71/165/0 Zrzeszenie Uprawy Ziemi "Zgoda" w Baranach powiat lipnowski 1956 0 0 Unroll
Akta organizacyjne spółdzielni, sprawozdania z działalności gospodarczej. Number of files2
71/166/0 Zrzeszenie Uprawy Ziemi "Nasze Zwycięstwo" w Piątkach powiat lipnowski 1953-1956 0 0 Unroll
Protokóły ogólnych zebrań członków spółdzielni, plany gospodarcze i bilanse spółdzielni. Number of files3
71/167/0 Rolnicze Zrzeszenie Spółdzielcze im."700-ne Dobro" w Żakowie powiat radziejowski 1954-1957 0 0 Unroll
Akta organizacyjno-prawne spółdzielni, protokóły zebrań członków spółdzielni, ewidencja członków spółdzielni ich rodzin i wkładów, bilanse roczne i bilans likwidacji spółdzielni. Number of files6
71/168/0 Rolniczy Zespół Spółdzielczy "Przyszłość" w Bytoniu powiat radziejowski 1950-1957 0 0 Unroll
Akta organizacyjno-prawne spółdzielni, protokóły zebrań ogólnych członków i posiedzeń zarządu, plany gospodarcze i sprawozdania z działalności, bilanse roczne, akta z likwidacji spółdzielni. Number of files14
71/169/0 Rolnicza Spółdzielnia Wytwórcza "Promień" w Biskupicach powiat radziejowski 1953-1957 0 0 Unroll
Akta organizacyjno-prawne spółdzielni, protokóły zebrań członków, sprawozdania gospodarcze, bilanse roczne wraz z bilansem likwidacji spółdzielni. Number of files5
71/170/0 Rolniczy Zespół Spółdzielczy "Jedność Robotnicza" w Płowcach powiat radziejowski 1955-1958 0 0 Unroll
Akta rejestracyjne spółdzielni, ewidencja członków, ich rodzin i wkładów, protokóły pokontrolne, bilanse roczne wraz z bilansem likwidacyjnym spółdzielni. Number of files5
71/171/0 Rolnicza Spółdzielnia Wytwórcza "Nowe Życie" w Broniewku powiat radziejowski 1954-1956 0 0 Unroll
Sprawozdanie roczne ze stanu organizacyjno-gospodarczego spółdzielni, ewidencja dochodów w naturze i ich podział, ewidencja dniówek obrachunkowych pracujących w spółdzielni. Number of files4
71/172/0 Rolnicza Spółdzielnia Wytwórcza "Nowe Życie" w Ośnie Górnym powiat radziejowski 1956-1957 0 0 Unroll
Akta organizacyjno-prawne spółdzielni, ewidencja członków, ich rodzin i wkładów, protokóły posiedzeń członków spółdzielni, plany gospodarcze i akta z likwidacji spółdzielni. Number of files4
71/173/0 Rolniczy Zespół Spółdzielczy im. "Przełom" w Wołuszewie powiat aleksandrowski 1953-1957 0 0 Unroll
Akta organizacyjno-prawne spółdzielni, księga rozliczeń z pracującymi i ewidencja dniówek obrachunkowych Number of files3
71/174/0 Rolnicze Zrzeszenie Spółdzielcze "Zagroda Leśna" w Szczutkowie powiat włocławski 1955-1957 0 0 Unroll
Akta organizacyjno-prawne spółdzielni, ewidencja członków, ich rodzin i wkładów, bilanse roczne. Number of files3
71/175/0 Akta komisji wyborczych do rad narodowych z terenu woj. bydgoskiego, z wyborów przeprowadzonych w dniu 02.02.1958r. - konstrukcja archiwalna 1958 0 0 Unroll
A.POWIATOWE KOMISJE WYBORCZE 1. Powiatowa Komisja Wyborcza w Aleksandrowie Kujawskim: protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach wyborczych, protokóły głosowania w obwodach na radnych PRN i GRN (sygn. 1-2); 2. Powiatowa Komisja Wyborcza w Lipnie: protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach wyborczych, protokóły głosowania w obwodach na radnych PRN i GRN (syg. 3-4); 3. Powiatowa Komisja Wyborcza w Rypinie: plakaty wyborcze (sygn. 5); 4. Powiatowa Komisja Wyborcza we Włocławku: protokóły przyjęcia list kandydatów na radnych PRN i GRN, protokóły głosowania w obwodach na radnych PRN, plakaty wyborcze (sygn. 6-10); B. MIEJSKIE KOMISJE WYBORCZE 1. Miejska Komisja Wyborcza w Aleksandrowie Kujawskim, Ciechocinku, Nieszawie pow. aleksandrowski: listy kandydatów na radnych MRN, protokóły ustalające wynik głosowania w okręgach oraz protokóły głosowania na radnych MRN w obwodach (sygn. 11-19; 2. Miejska Komisja Wyborcza w Dobrzyniu n/Wisłą i Lipnie pow. lipnowski: protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach wyborczych na radnych MRN i protokóły głosowania w obwodach (sygn. 20-21); 3. Miejska Komisja Wyborcza w Brześciu Kujawskim, Chodczu, Kowalu, Lubieniu Kujawskim, Lubrańcu, Przedczu pow. włocławski: listy kandydatów na radnych MRN, protokóły głosowania w obwodach i ustalające wyniki głosowania na radnych MRN w okręgach (sygn. 22-29); C. OBWODOWE KOMISJE WYBORCZE Obwodowe komisje wyborcze z terenu powiatu włocławskiego: protokóły posiedzeń komisji, kartki do głosowania na radnych (sygn. 30). Number of files30
71/176/0 Akta komisji wyborczych do Sejmu PRL i rad narodowych z terenu woj. bydgoskiego, z wyborów przeprowadzonych w dniu 16.04.1961r.-konstrukcja archiwalna 1961 0 0 Unroll
A. POWIATOWE KOMISJE WYBORCZE 1. PKW w Aleksnadrowie Kujawskim: listy kandydatów na radnych PRN i GRN, protokóły przyjęcia list, protokóły i obwieszczenia o wynikach wyborów, protokóły głosowania w obwodach, protokóły posiedzeń PKW (sygn. 1-5); 2. PKW w Lipnie: protokóły i obwieszczenia o wynikach wyborów, protokóły głosowania na radnych PRN i GRN w obwodach, protokóły posiedzeń PKW (sygn. 6-9); 3. PKW w Radziejowie: listy kandydatów na radnych PRN i GRN, protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach, protokóły głosowania na radnych PRN i GRN w obwodach (sygn. 10-12); 4. PKW w Rypinie: protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach na radnych PRN i GRN, protokóły głosowania w obwodach, plakaty wyborcze (sygn. 13-15); 5. PKW we Włocławku: listy kandydatów na radnych PRN i GRN, protokóły przyjęcia list, protokóły głosowania na radnych w obwodach, plakaty wyborcze (sygn. 16-19); MIEJSKIE KOMISJE WYBORCZE 1. MKW z terenu powiatu aleksnadrowskiego (Aleksandrów Kujawski, Ciechocinek, Nieszawa): protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach, obwiesczenia o wynikach wyborów na radnych MRN, protokóły głosowania w obwodach (sygn. 20-23); 2. MKW z terenu powiatu lipnowskiego (Dobrzyń n/Wisłą, Lipno): protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach na radnych MRN, obwieszczenia o wynikach wyborów do MRN, listy kandydatów i protokóły przyjęcia list kandydatów na radnych MRN (sygn. 24-27); 3. MKW w Radziejowie: listy kandydatów na radnych MRN, Protokóły ustalające wyniki wyborów w okręgach, protokóły głosowana na radnych MRN w obwodach (sygn. 28-29); 4. MKW w Rypinie: protokóły ustalające wyniki wyborów naradnych MRN w okręgach, protokóły głosowania na radnych MRN w obwodach, plakaty wyborcze (sygn. 30-31); 5. MKW z terenu pow. włocławskiego (Brześć Kujawski, Chodecz, Kowal, Lubień Kujawski, Lubraniec, Przedecz):listy kandydatów na radnych MRN i protokóły ich przyjęcia, protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach wyborczych na radnych MRN, protokóły głosowania na radnych w obwodach (sygn. 32-41); OBWODOWE KOMISJE WYBORCZE Obwodowe komisje wyborcze z terenu powiatu aleksandrowskiego, lipnowskiego, rypińskiego, włocławskiego: prtokóły posiedzeń obwodowych komisji wyborczych, kartki do głosowania na radncy i posłów, protokóły głosowania na posłów, plakaty wyborcze (sygn. 42-56) Number of files56
71/177/0 Akta komisji wyborczych do Sejmu PRL i rad narodowych z terenu woj. bydgoskiego, z wyborów przeprowadzonych w dn. 30.05.1965r.-konstrukcja archiwalna 1965 0 0 Unroll
POWIATOWE KOMISJE WYBORCZE 1. PKW w Aleksandrowie Kujawskim: listy kandydatów na radnych PRN i GRN z protokółami ich przyjęcia, protokóły ustalające wyniki głosowania na radnych PRN i GRN w okręgach wyborczych, protokóły głosowania w obwodach na radnych PRN i GRN (sygn. 1-3); 2. PKW w Lipnie: listy kandydatów na radnych PRN i GRN z protokółami ich przyjęcia, protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach wyborczych i obwieszczenia o wynikach wyborów do PRN i GRN, protokóły głosowania w obwodach (sygn.4-7); 3. PKW w Radziejowie: listy kandydatów na radnych PRN i GRN z protokółami ich przyjęcia, protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach na radnych PRN i GRN, protokóły głosowania w obwodach, protokóły posiedzeń PKW (sygn. 8-11); 4. PKW w Rypinie: protokóły posiedzeń PKW, listy kandydatów na radnych PRN i GRN z protokółami ich przyjęcia, protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach i obwieszczenia o wynikach wyborów do PRN, plakaty wyborcze (sygn. 12-16); 5. PKW we Włocławku: listy kandydatów na radnych PRN i GRN z protokółami ich przyjęcia, protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach na radnych PRN i GRN, obwieszczenia o wynikach wyborów do PRN, protokóły głosowania w obwodach, protokóły posiedzeń PKW, plakaty wyborcze (sygn. 17-21); MIEJSKIE KOMISJE WYBORCZE 1. Miejskie komisje wyborcze z terenu pow. aleksandrowskiego (Aleksandrów Kujawski, Ciechocinek, Nieszawa), protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach wyborczych na radnych MRN, protokóły głosowania w obwodach (sygn. 22-24); 2. MKW w Lipnie: listy kandydatów na radnych MRN z protokółami ich przyjęcia, protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach, obwieszczenia o wynikach wyborów do MRN, protokóły głosowania w obwodach, protokóły posiedzeń MKW (sygn. 25-27); 3. MKW w Radziejowie: listy kandydatów na radnych MRN i protokóły ich przyjęcia, protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach i protokóły głosowania w obwodach na radnych MRN, protokóły posiedzeń komisji (sygn. 28-29); 4. MKW w Rypinie: protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach na radnych MRN (sygn. 30); 5. MKW z terenu pow. włocławskiego (Brześć Kujawski, Chodecz, Kowal, Lubień Kujawski, Lubraniec, Przedecz): listy kandydatów na radnych MRN z protokółami ich przyjęcia, protokóły i obwieszczenia z wyników wyborów radnych MRN, protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach i protokóły głosowania w obwodach (sygn. 31-39); OBWODOWE KOMISJE WYBORCZE 1. OKW z terenu pow. aleksandrowskiego: protokóły posiedzeń OKW, karty do głosowania na posłów i radnych, protokóły głosowania na posłów (sygn. 40-42); 2. OKW z terenu pow. lipnowskiego: karty do głosowania na posłów i radnych (sygn. 43); 3. OKW z terenu pow. radziejowskiego: protokóły posiedzeń OKW, karty do głosowania na posłów i radnych (sygn. 44-45); 4. OKW z terenu pow. włocławskiego: protokóły posiedzeń OKW, karty do głosowania na posłów i radnych, protokóły głosowania na posłów, plakaty wyborcze (sygn. 46-49). Number of files49
71/178/0 Akta komisji wyborczych do Sejmu PRL i rad narodowych z terenu woj. bydgoskiego, z wyborów przeprowadzonych w dn. 01.06.1969r.-konstrukcja archiwalna 1969 0 0 Unroll
A. POWIATOWE KOMISJE WYBORCZE 1. PKW w Aleksandrowie Kujawskim: listy kandydatów na radnych PRN i GRN z protokółami przyjęcia list, protokóły ustalające wyniki głosowania na radnych PRN i GRN w okręgach wyborczych, obwieszczenia o wynikach wyborów, protokóły głosowania w obwodach (sygn. 1-4); 2. PKW w Lipnie: listy kandydatów na radnych PRN i GRN z protokółami ich przyjęcia, protokóły i obwieszczenia o wynikach wyborów w okręgach, protokóły głosowania na radnych PRN i GRN w obwodach (sygn. 5-9); 3. PKW w Radziejowie: listy kandydatów na radnych PRN i GRN z protokółami ich przyjęcia, protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach, protokóły głosowania na radnych PRN i GRN w obwodach (sygn. 10-12); 4. PKW w Rypinie: listy kandydatów na radnych PRN i GRN oraz protokóły ich przyjęcia, protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach na radnych PRN i GRN, protokóły głosowania w obwodach, protokóły posiedzeń PKW (sygn. 13-17); 5. PKW we Włocławku: listy kandydatów na radnych PRN i GRN, protokóły przyjęcia list, protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach i obwieszczenia o wynikach wyborów do PRN i GRN, protokóły głosowania na radnych w obwodach, plakaty wyborcze (sygn. 18-23); Miejska Komisja Wyborcza we Włocławku: listy kandydatów na radnych MRN i protokóły ich przyjęcia, protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach wyborczych, obwieszczenia o wynikach wyborów do MRN, protokóły głosowania w obwodach, plakaty wyborcze (sygn. 24-28); MIEJSKIE KOMISJE WYBORCZE 1. MKW z terenu powiatu aleksnadrowskiego (Aleksandrów Kujawski, Ciechocinek, Nieszawa): listy kandydatów na radnych MRN i protokóły ich przyjęcia, protokóły ustalające wyniki głosowania na radnych MRN w okręgach, obwieszczenia o wynikach wyborów na radnych MRN, protokóły głosowania w obwodach (sygn. 29-36); 2. MKW z terenu powiatu lipnowskiego (Dobrzyń n/Wisłą, Lipno): listy kandydatów na radnych MRN i protokóły ich przyjęcia, protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach na radnych MRN, obwieszczenia o wynikach wyborów do MRN, protokóły g łosowania w obwodach (sygn. 37-42); 3. MKW w Radziejowie: listy kandydatów na radnych MRN i protokóły ich przyjęcia, protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach na radnych MRN, protokóły głosowana na radnych MRN w obwodach (sygn. 43-45); 4. MKW w Rypinie: protokóły głosowania na radnych MRN w obwodach (sygn. 46); 5. MKW z terenu pow. włocławskiego (Brześć Kujawski, Chodecz, Kowal, Lubień Kujawski, Lubraniec, Przedecz): listy kandydatów na radnych MRN i protokóły ich przyjęcia, protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach wyborczych na radnych MRN, obwieszczenia o wynikach wyborów do MRN, protokóły głosowania w obwodach (sygn. 47-57); OBWODOWE KOMISJE WYBORCZE 1. OKW z terenu pow. aleksandrowskiego: karty do głosowania na posłów i radnych, protokóły głosowania na posłów (sygn. 58-59); 2. OKW z terenu pow. lipnowskiego: karty do głosowania na posłów i radnych (sygn. 60); 3. OKW z terenu pow. radziejowskiego: karty do głosowania na posłów i radnych (sygn. 61); 4. OKW z terenu pow. rypińskiego: karty do głosowania na posłów i radnych (sygn. 62); 5. OKW z terenu pow. włocławskiego: protokóły posiedzeń OKW, karty do głosowania na posłów i radnych, protokóły głosowania na posłów, plakaty wyborcze (sygn. 63-66). Number of files66
71/179/0 Akta stanu cywilnego Parafii Rzymskokatolickiej Bądkowo 1717-1808; 1811-1914 96 0 Unroll
sygn. 1 - spis metryk kościelnych za lata 1717-1808; sygn. 2 - 96 - akta urodzeń, małżeństw i zgonów z lat 1811-1813, 1820, 1825-1895, 1897-1914. Number of files96
71/180/0 Akta stanu cywilnego Parafii Rzymskokatolickiej Błenna 1866-1914 49 0 Unroll
sygn. 1- 49 - akta urodzeń, małżeństw i zgonów z lat 1866-1914. Number of files49
71/181/0 Akta stanu cywilnego Parafii Rzymskokatolickiej Bobrowniki 1801-1923 109 0 Unroll
sygn. 1 - akta urodzonych w latach 1801-1825, 1828, 1840-1845, 1866 (unikaty) sygn. 2 - 116 - akta urodzeń, małżeństw i zgonów z lat 1808-1822, 1826-1923 (w latach 1808-1836 wpisywano także ludność wyznania ewangelicko-augsburskiego) Number of files116
Showing 136 to 180 of 1,294 entries.