Bestandssignatur Der Name des Bestandes Datum von Datum bis
Zeige 136 bis 180 von 1.294 Einträgen.
Bestandssignatur Bestandsname Laufzeit Anzahl der
Einheiten
Anzahl der Scans Alles
erweitern
71/137/0 Gminna Rada Narodowa Piaski powiat włocławski 1945-1954 112 0 erweitern
I. ZARZĄD GMINNY 1. Dział ogólno-organizacyjny, sygn. 1-29, sprawy członków organów gminy i pracowników gminnych, protokóły komisji: Opieki Społecznej, Komisji Kontroli Społecznej, Finansowo-Budżetowej, Oświatowej, Rolnej, Drogowej, wykazy analfabetów i półanalfabetów (1948-1950), protokóły sesji GRN (1945-1949), protokóły z zebrań sołtysów (1945-1949), kontrole wewnętrzne i społeczne, sprawy organizacyjne gminy i gromad, rejestracja szkód wojennych, likwidacja mienia poniemieckiego, pozbawienie obywatelstwa polskiego osób narodowości niemieckiej (1948), zarządzenie służbowe wójta (1945-1950); 2. Dział finansowo-budżetowy, sygn. 30-47, budżety na lata 1945-1950, roczne sprawozdania rachunkowe z lat 1945-1949; 3. Dział gospodarki gminnej, sygn. 48-53, sprawozdania rolne, sprawy przemysłu i handlu, dróg, spis gospodarstw poniemieckich (1948). 4. Dział administracyjny, sygn.54-60, ewidencja i kontrola ruchu ludności, spis ludności, sprawy USC i wyznaniowe, sprawy budowlane, protokóły z przeprowadzonej ekshumacji zwłok żołnierzy. II. PREZYDIUM GMINNEJ RADY NARODOWEJ 1. Referat ogólno-administracyjny, sygn. 61-85, kontrole i inspekcje wewnętrzne i zewnętrzne, sprawozdania z działalności GRN, skargi, zażalenia, protokóły z sesji GRN (1950-1953), z posiedzeń prezydium GRN (1950-1953), protokóły komisji: Oświaty i Kultuy, Komisji Zdrowia, Pracy i Pomocy Społecznej, Gminnej Komisji Współzawodnictwa, Komisji Rolnej, Drogowej, Finansowo-budżetowej, Urządzeń Osiedli, protokóły zebrań gromadzkich, zebrań sołtysów (1949-1954), spis sołtysów i podsołtysów; 2. Referat budżetowo-finansowy, sygn. 86-93, budżety i sprawozdania z wykonania budżetu (1951-1953), kontrole podatku gruntowego, protokóły z posiedzeń Gminnego Komitetu Współdziałania oraz Obywatelskich Komisji Podatkowych. 3. Referat ds. socjalno-kulturalnych, sygn. 94-96, sprawy oświatowe,Gminna Komisja Społeczna do walki z analfabetyzmem (1949-1953). 4. Referat ds. rolnych, sygn. 97-103, sprawy współzawodnictwa, eksploatacja torfu, osadnictwo rolne, statystyka rolna (1951-1953). DOPŁYW WŁĄCZONY W 2007r. Sygn. 104-112, księga kontroli ruchu ludności, protokóły prezydium GRN z lat 1946-1954 i sesji GRN (1954), budżet na 1954r. Anzahl der Einheiten112
71/138/0 Gminna Rada Narodowa Przedecz powiat włocławski 1945-1954 51 0 erweitern
I. ZARZĄD GMINNY 1. Dział ogólno-organizacyjny, sygn. 1-13, księga uchwał rady i prezydium GRN (1948-1950), działalność prezydium i jej komisji (1949-1950), protokóły posiedzeń GRN (1945-1950), zebrania sołtysów 1947-1948, protokóły posiedzeń prezydium GRN (1948-1949), protokóły Zarządu Gminnego (1948, 1950), protokóły Gminnej Komisji Oświatowej (1948). 2. Dział finansowo-budżetowy, sygn. 14-23, budżety na lata 1945-1946 i 1948-1950, roczne sprawozdania rachunkowe (1946, 1948-1950). 3. Dział gospodarki gminnej, sygn. 24, rolnictwo-sprawy ogólne (1950). II. PREZYDIUM GMINNEJ RADY NARODOWEJ 1. Referat ogólno-administracyjny, sygn.25-39, protokóły: z sesji GRN (1951, 1953-1954), z posiedzeń prezydium GRN(1953), plany pracy (1952), sprawozdania z działalności, sprawy organizacji, szkolenia, zarządzenia wewnętrzne, Gminna Komisja do walki z analfabetyzmem (1950-1951), protokóły z posiedzeń: Komisji Oświaty i Kultury, Komisji Budżetowo-Finansowej, komisji Zdrowia, Pracy i Pomocy Społecznej, Komisji Gospodarki Drogowej, Komisji Urządzeń Osiedli. 2. Referat budżetowo-finansowy, sygn. 40-42, budżet (1950, 1952), sprawozdania roczne z wykonania budżetu (1951-1952). 3. Referat ds. socjalno-kulturalnych, sygn. 43, walka z analfabetyzmem (1949-1951). 4. Referat ds. rolnych, sygn.44-45, likwidacja odłogów (1952), akcje siewne, żniwne i wykopki na terenie gminy (1953). 5. Komitety, sygn. 46, Gminny Komitet do Walki z Analfabetyzmem (1949-1950). DOPŁYW WŁĄCZONY W 2007r. Sygn. 47-51, księga ludności gminy Przedecz (1945-1946), protokóły z posiedzenia prezydium GRN (1951), budżet na lata 1951, 1953-1954. Anzahl der Einheiten51
71/139/0 Gminna Rada Narodowa Pyszkowo powiat włocławski 1945-1954 94 0 erweitern
I. ZARZĄD GMINNY 1. Dział ogólno-organizacyjny, sygn. 1-24, sprawy mieszkaniowe, orzeczenia Komisji Mieszkaniowej, kontrole wewnętrzne (1948-1950), protokóły z inspekcji Zarządu Gminy (1945-1946), sprawozdania z działalności GRN (1948-1949), sprawy osobowe radnych i członków Zarządu Gminy (1945-1949), protokóły z posiedzeń: Zarządu Gminnego (1945-1950), sesji GRN (1948-1950), prezydium GRN (1946-1951), protokóły z posiedzeń Gminnej Komisji Oświatowej (1948-1949), likwidacja mienia poniemieckiego, majątek gmin i gromad (1947-1948), zmiany granic (1948), zmiany nazw ulic i placów (1948-1949), rejestr osób pozbawionych obywatelstwa polskiego; 2. Dział finansowo-budżetowy, sygn. 25-42, budżet i roczne sprawozdania finansowe na lata 1945-1950, pobór podatku gruntowego;. 3. Dział gospodarki gminnej, sygn. 43-44, przedsiębiorstwa upaństwowione (1946), drogi i place publiczne (1948-1949). 4. Dział administracji społecznej, sygn. 45-46, oświata dla dorosłych 1945-1949). 5. Dział administracyjny, sygn. 47-48, rejestr wydanych pozwoleń na budowę (1946, 1948-1949). II. PREZYDIUM GMINNEJ RADY NARODOWEJ 1. Referat ogólno-administracyjny, sygn.. 49-89, plany pracy prezydium GRN (1953), sprawozdania z działalności GRN (1951-1954), kontrole i inspekcje prezydium GRN 1951-1953, skargi i zażalenia, protokóły: z sesji GRN (1951-1954), z posiedzeń prezydium GRN (1951-1953), z odpraw sołtysów (1952, 1954), posiedzeń Gminnej Komisji Gospodarki Drogowej, Komisji: Rolnej, Oświaty, Kultury, Zdrowia, Pracy i Pomocy Społecznej, Komunikacyjnej, Gospodarki Drogowej, Rolnictwa i Leśnictwa, Finansowo-budżetowej (1948-1954), ewidencja i sprawy osobowe członków rady i zarządu, protokóły z zebrań gromadzkich (1951-1954), ewidencja sołtysów, akcja społeczne 3. Referat budżetowo-finansowy, sygn. 90-92, budżet na lata 1951, 1952-1953. 4. Referat d/s rolnych, sygn. 93, sprawy rozdziału gospodarstw (1953-1954). DOPŁYW WŁĄCZONY W 2007r. Sygn. 94, budżet na 1952 r. Anzahl der Einheiten94
71/140/0 Gminna Rada Narodowa Śmiłowice powiat włocławski 1945-1954 99 0 erweitern
I. ZARZĄD GMINNY 1. Dział ogólno-organizacyjny, sygn. 1-12, protokóły i zarządzenia pokontrolne (1945-1947), protokóły z sesji GRN (1945-1950), z posiedzeń prezydium GRN (1946-1950), z posiedzeń Zarządu Gminnego (1945-1950), Gminnej Komisji Kontroli Społecznej, Komisji Drogowej, Komisji Finansowo-Budżetowe, Komisji Oświatowej i Sanitarnej;. 2. Dział finansowo-budżetowy, sygn. 13-19, budżet na lata 1946-1950, roczne sprawozdania rachunkowe za lata 1948-1949. 3. Dział gospodarki gminnej, sygn. 20-21, drogi i place publiczne (1946), wykazy gospodarstw rolnych (1950). 4. Dział administracji społecznej, sygn.22, sprawy gospodarcze, analfabetyzm(1949). 5. Dział administracyjny, sygn. 23-71, sprawy zniszczeń wojennych, wykazy Niemców z terenu gminy, rejestr cudzoziemców (1950), spisy ludności poszczególnych gromad z 1945r., sprawy wojskowe, nadzór budowalny;. II. PREZYDIUM GMINNEJ RADY NARODOWEJ 1. Referat ogólno-administracyjny, sygn. 72-85, protokóły z sesji GRN (1953-1954), z posiedzeń prezydium GRN (1951-1954),zebrania gromadzkie (1953-1954), protokóły komisji: Komisji Rolnej, Komisji Zdrowia, Pracy i Pomocy Społecznej, Komisji Oświaty i Kultury, Komisji Gospodarki Drogowej, Komisji Finansowo-budżetowej, Komisji Urządzeń Osiedli, protokóły z zebrań sołtysów 1945-1952. 2. Referat budżetowo-finansowy, sygn. 86-89, budżet na lata 1951-1953, sprawozdanie z wykonania budżetu za rok 1952. 3. Referat ds. socjalno-kulturalnych, sygn. 90-91, sprawy zwalczania analfabetyzmu 1949-1951, oświata i kultura 1953-1954. 4. Referat gospodarki komunalnej, sygn. 92-93, grobownictwo wojenne (ekshumacji żołnierzy), działalność straży pożarnej 5. Referat ds.. rolnych, sygn. 95, korespondencja dotycząca rolnictwa (1953-1954). 6. Komitety, sygn. 96, protokóły z posiedzeń Gminnego Komitetu Opieki Społecznej (1945-1946). DOPŁYW WŁĄCZONY W 2007r. Sygn. 97-99, budżet na lata 1952 i 1954. Anzahl der Einheiten99
71/141/0 Gminna Rada Narodowa Wieniec powiat włocławski 1945-1953 30 0 erweitern
I. ZARZĄD GMINNY 1. Dział ogólno-organizacyjny, sygn. 1-12, sprawozdania z działalności GRN (1949), kontrola społeczna i sprawozdania (1948-1950), protokóły: z sesji GRN (1948-1950), z posiedzeń prezydium GRN (1946, 1950), z posiedzeń Zarządu Gminnego (1945-1950), z posiedzeń komisji Kontroli Społecznej (1950), z odpraw sołtysów (1945-1946). 2. Dział finansowo-budżetowy, sygn. 13-18, budżet na lata 1945-1946 i 1949-1950, roczne sprawozdania rachunkowe (1947, 1949). II. PREZYDIUM GMINNEJ RADY NARODOWEJ. 1. Referat ogólno-administracyjny, sygn. 19-26, protokóły: z sesji GRN (1951-1952), z posiedzeń prezydium GRN (1951-1953), sprawozdania z działalności prezydium (1950-1951), skład osobowy GRN 1949-1950. 2. Referat budżetowo-finansowy, sygn. 27, budżet na rok 1951. DOPŁYW WŁĄCZONY W 2007r. Sygn. 28-30, budżet na lata 1952-1954. Anzahl der Einheiten30
71/142/0 Prezydium Powiatowej Rady Narodowej i Urząd Powiatowy w Aleksadrowie Kujawskim [1945] 1950-1975 2670 0 erweitern
I. WYDZIAŁ ORGANIZACYJNO-PRAWNY 1. Roczne i kwartalne plany pracy powiatowej rady narodowej i jej prezydium z lat 1974-1975, sygn. 1-2 2. Sprawy organizacyjne PRN, protokóły z sesji powiatowej rady narodowej wraz z materiałami z lat 1953-1975, sygn. 3-42; 3. Interpelacje i postulaty radnych z lat 1966-1975, sygn. 43-45; 4. Komisje stałe PRN- protokóły z posiedzeń, kontroli i plany pracy Komisji: Oświaty i Kultury, Rolnictwa i Leśnictwa, Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Finansów, Budżetu i Planu, Komisji Budownictwa, Komisji Zdrowia, Komisji Komunikacji, Komisji Pracy i Pomocy Społecznej, Komisji Handlu, Komisji Przemysłu Miejscowego i Drobnej Wytwórczości, Komisji Porządku Publicznego z lat 1950-1975, sygn. 46-119; 5. Protokóły z posiedzeń komisji doraźnych - Komisja Odznaczeń z lat 1974-1975, sygn. 120-121; 6. Protokóły z posiedzeń Prezydium PRN z lat 1950, 1952-1975, sygn. 122-207; 7. Decyzje i zarządzenia Przewodniczącego Prezydium PRN i Naczelnika Powiatu z lat 1968-1975, sygn. 208-211; 8. Organizacja urzędu powiatowego i rad narodowych niższych stopni z lat 1969-1975, sygn. 212-216; 9. Podział administracyjny powiatu - łączenie i likwidacja gromad na terenie powiatu aleksandrowskiego z lat 1961-1972, sygn. 217-220; 10. Materiały dot. członków organów kolegialnych PRN oraz rad narodowych niższego stopnia (sprawozdania, kwestionariusze radnych) z lat 1950-1975, sygn. 221-226; 11. Sprawozdania dot. zatrudnienia i kwalifikacji pracowników Prezydium PRN i jednostek podległych z lat 1968-1975, sygn. 227-236; 12. Analiza skarg i wniosków z lat 1973-1975, sygn. 237-239; 13. Kontrole i inspekcje (protokóły i zalecenia pokontrolne) z lat 1950-1975, sygn. 240-248; II. POWIATOWA KOMISJA PLANOWANIA GOSPODARCZEGO 1. Organizacja i funkcjonowania wydziału (statuty, regulaminy) z lat 1952-1973, sygn. 249-252; 2. Posiedzenia Kolegium Powiatowej Komisji Planowania Gospodarczego (protokóły) z lat 1953-1974, sygn. 253-273; 3. Protokóły posiedzeń Zespołu ds.. Koordynacji Inwestycji z lat 1967-1971, sygn. 274-276; 4. Zbiorcze plany gospodarcze i sprawozdaniach z ich wykonania (wieloletnie i roczne) z lat 1969-1975, sygn. 277-447; 5. Plany wieloletnie i roczne z różnych dziedzin życia gospodarczego (z zakresu budownictwa, inwestycji, przemysłu i usług, obrotu towarowego, komunikacji i łączności, rolnictwa i leśnictwa, urządzeń kulturalno-socjalnych, gospodarki komunalnej i mieszkaniowej, oświaty, czynów społecznych) z lat 1954-1974, sygn. 448-621; 6. Sprawozdania i analiy z realizacji planów wieloletnich i rocznych wg dziedzin życia gospodarczego z lat 1952-1975, sygn. 622-808; 7. Bilanse siły roboczej oraz dochodów i wydatków ludności z lat 1952-1969, sygn. 809-822; 8. Problemowe opracowania monograficzne z lat 1956-1974, sygn. 823-907; 9. Okresowa ocena sytuacji gospodarczej (sprawozdania i analizy) z lat 1957-1974, sygn. 908-926; 10. Kontrole i inspekcje (protokóły i zalecenia) z lat 1951-1970, sygn. 927-930; III. WYDZIAŁ FINANSOWY 1. Organizacja i działalność wydziału w latach 1963-1975, sygn. 931-937; 2. Plany finansowe wieloletnie i roczne z zakresu inwestycji i kapitalnych remontów, podatków i opłat z lat 1966-1975, sygn. 938-948; 3. Sprawozdania opisowe i analizy zbiorcze z lat 1957-1970, sygn. 949-960; 4. Opracowania statystyczne z zakresu zatrudnienia, funduszu płac, podatków obrotowych i dochodowych z lat 1956-1975, sygn. 961-988; 5. Kontrole i inspekcje (protokóły i zarządzenia pokontrolne przeprowadzonych kontroli w wydziale oraz w jednostkach podległych) z lat 1952-1975, sygn. 989-1023; 6. Budżety terenowe i sprawozdania z ich realizacji z lat 1954-1975, sygn. 1024-1093; 7. Rejestry przedsiębiorstw państwowych (zgłoszenia) z lat 1951-1956, sygn. 1094-1096; 8. Ewidencja pieczęci i stempli urzędowych prezydium z lat 1967-1973, sygn. 1097-1098; IV. WYDZIAŁ OŚWIATY 1. Zarządzenia i okólniki wydziału z lat 1953-1958, sygn. 1099-1102; 2. Posiedzenia organów kolegialnych z lat 1956-1975, sygn. 1103-1111; 3. Plany i sprawozdania z ich realizacji (plany wieloletnie i roczne z zakresu finansowania, struktury i stanu zatrudnienia, funduszu płac w szkolnictwie ogólnokształcącym i zawodowym w latach 1952-1974, sygn. 1112-1185; 4. Organizacja i sieć szkół oraz placówek oświatowo-wychowawczych w powiecie w latach 1951-1974, sygn. 1186-1264; 5. Wyniki nauczania, egzaminów, promowania i klasyfikacji uczniów (sprawozdania, opracowania) z lat 1958-1973, sygn. 1265-1267; 6. Kontrole i inspekcje (protokóły i zalecenia pokontrolne) z lat 1954-1974, sygn. 1268-1284; 7. Akta dot. szkół: Zasadniczej Szkoły Drzewa w Aleksandrowie Kuj, Liceum Ogólnokształcącego w Aleksandrowie, Ciechocinku i Nieszawie (korespondencja, plany, sprawozdania z lat 1951-1974), sygn. 1285-1293; 8. Skargi i zażalenia z lat 1968-1974, sygn. 1294-1299; V. WYDZIAŁ KULTURY 1. Plany i sprawozdania z działalności placówek kulturalno-oświatowych (biblioteki, świetlice) z lat 1953-1975, sygn. 1300-1309; 2. Opracowania statystyczne dot. stanu i działąlnosci placówek kulturalno-oświatowych w latach 1958-1973, sygn. 1310-1314; 3. Informacje o działalności własnej i jednostek podległych z lat 1956-1971, sygn. 1315-1317; 4. Konkursy i okolicznościowe imprezy artystyczne z lat 1970-1974, sygn. 1318-1319; 5. Kontrole i inspekcje własnej jednostki i jednostek podległych z lat 1971-1974, sygn. 1320-1321; VI. POWIATOWY KOMITET KULTURY FIZYCZNEJ 1. Organizacja Komitetu i jednostek podległych w latach 1966-1973, sygn. 1322-1328; 2. Plany pracy i protokóły posiedzeń Komitetu z lat 1956-1972, sygn. 1329-1344; 3. Protokóły posiedzeń Komisji Kultury Fizycznej i Turystyki z lat 1966-1971, sygn. 1345-1349; 4. Plany i sprawozdania wieloletnie i roczne z zakresu kultury fizycznej, turystyki i sportu z lat 1957-1975, sygn. 1350-1360; 5. Problemowe analizy i opracowania opisowe dot. działalności sportowo-rekreacyjnej i turystycznej z lat 1958-1974, sygn. 1361-1371; 6. Opracowania statystyczne z zakresu kultury fizycznej i turystyki z lat 1961-1973, sygn. 1372-1378; 7. Protokóły kontroli zewnętrzych PKKFiT oraz jednostek podległych z lat 1966-1975, sygn. 1379-1390; 8. Zagospodarowanie turystyczne (stan obiektów sportowych i turystycznych oraz plany ich rozbudowy) lata 1965-1975, sygn. 1391-1399; VII. WYDZIAŁ SPRAW WEWNĘTRZNYCH 1. Organizacja wydziału w latach 1957-1973, sygn. 1400-1412; 2. Plany i sprawozdania z działalności wydziału z lat 1951-1972, sygn. 1413-1433; 3. Opracowania statystyczne (ruch ludności w powiecie) w latach 1951-1974, sygn. 1434-1443; 4. Kontrole i inspekcje (zewnętrzne i jednostek podległych) z lat 1956-1974, sygn. 1444-1469; 5. Zmiana imion nazwisk z lat 1951-1974, sygn. 1470-1490; 6. Odtwarzanie i ustalanie treści aktów stanu cywilnego z lat 1956-1974, sygn. 1491-1514; 7. Stowarzyszenia (ewidencja i nadzór nad stowarzyszeniami) lata 1951-1973, sygn. 1515-1528; 8. Sprawy ludności rodzimej (sprawy potwierdzenia, nadania, pozbawienia obywatelstwa polskiego, sprawy przewłaszczeń, wywłaszczeń i odszkodowań) lata 1951-1974, sygn. 1529-1569; 9. Sprawy narodowościowe i społeczne (sprawy mniejszości narodowych i repatriacji obywateli polskich) lata 1950-1957, sygn. 1570-1573; VIII. WYDZIAŁ SKUPU 1. Protokóły z posiedzeń Zespołu Koordynacji Skupu z lat 1963-1965, sygn. 1574-1575; 2.Plany i sprawozdania (roczny plan skupu nasion oleistych i buraków cukrowych za 1965 r.), sygn. 1576; 3. Sprawozdania z realizacji obowiązkowych dostaw za lata 1952-1967, sygn. 1577-1600; 4. Opracowania statystyczne (wymiar obowiązkowych dostaw) lata 1957-1965, sygn. 1601-1607; 5. Kontrole i inspekcje (jednostek podległych i nadzorowanych) lata 1958-1965, sygn. 1608-1618; IX. WYDZIAŁ ROLNICTWA I LEŚNICTWA 1. Organizacja, plany pracy i sprawozdawczość wydziału lata 1955-1970, sygn. 1619-1632; 2. Narady i konferencje (protokóły) z 1962 r., sygn. 1633; 3. Komisje (protokóły z posiedzeń Komisji Nasiennej, Powiatowej Inspekcji Plonów i Powiatowego Zespołu ds. Koordynacji Kontraktacji Produkcji Roślinnej lata 1962-1971, sygn. 1634-1638; 4. Plany i sprawozdania z ich wykonania wieloletnie i roczne lata 1954-1974 (produkcja rolna, lesnictwo, ogrodnictwo, stan zdrowotny roślin, zwalczanie szkodników produkcja zwierzęca i drobiu), sygn. 1639-1751; 5. Analizy z zakresu sytuacji w rolnictwie i leśnictwie z lat 1960-1973, sygn. 1752-1773; 6. Sprawozdania z działalności jednostek podległych i nadzorowanych lata 1950-1974 (m. innymi organizacja, działalność i likwidacja spółdzielni produkcyjnych), sygn. 1774-1835; 7. Kontrole i inspekcje własnej jednostki i jednostek podległych (protokóły, zalecenia) z lat 1959-1975, sygn. 1836-1851; 8. Inwentaryzacja zadrzewień (sprawozdawczość, rezerwaty i pomniki przyrody) z lat 1954-1967, sygn. 1852-1876; X. POWIATOWA STACJA OCHRONY ROŚLIN 1. Narady i odprawy (protokóły) lata 1968-1970, sygn. 1877-1878; 2. Plany i sprawozdania z ich wykonania (z zakresu ochrony roślin i współzawodnictwa) lata 1967-1970, sygn. 1879-1885; 3. Opracowania statystyczne z wykonania zadań z zakresu ochrony roślin i kwarantanny lata 1967-1970, sygn. 1886-1889; 4. Kontrole (protokóły z kontroli jednostek podległych) lata 1967-1969, sygn. 1890-1892; XI. WYDZIAŁ GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ 1. Organizacja wydziału z lat 1963-1971, sygn. 1893-1899; 2. Plany i spraozdania z ich wykonania (plany wieloletnie i roczne oraz sprawozdania w zakresie budownictwa mieszkaniowego) z lat 1963-1973, sygn. 1900-1929; 3. Opracowania statystyczne z zakresu gospodarki komunalnej i mieszkaniowej za lata 1963-1975, sygn. 1930-1950; 4. Analizy ekonomiczne (operatywne i problemowe) lata 1951-1969, sygn. 1951-1967; 5. Organizacja przedsiebiorstw i zakładów (powstanie, działalność i likwidacja przedsiębiorstw i zakładów na terenie powiatu) z lat 1959-1969, sygn. 1968-1973; 6. Kontrole i inspekcje (protokóły, zarządzenia pokontrolne własnej jednostki i jednostek podległych) lata 1959-1975, sygn. 1974-1991; XII. WYDZIAŁ HANDLU, PRZEMYSŁU I USŁUG 1. Sprawy organizacyjne wydziału lata 1950-1970, sygn. 1992-2002; 2. Zespół ds. Koordynacji Usług z 1968 r. (protokóły, plany pracy), sygn. 2003; 3. Narady i konferencje własne z 1968 r., sygn. 2004; 4. Plany i sprawozdania (roczne i wieloletnie z zakresu handlu, przemysłu i usług) lata 1968-1974, sygn. 2005-2020; 5. Analizy ekonomiczne i inne dot. działąlności handlowej i gastronomicznej z lat 1968-1973, sygn. 2021-2024; 6. Opracowania statystyczne dot. uspołecznionej sieci handlowej i zakładów gastronomicznych z lat 1959-1973, sygn. 2025-2037; 7. Ewidencja placówek handlowych i usługowych w latach 1951-1974, sygn. 2038-2051; 8. Kontrole i inspekcje (protokóły, zarządzenia pokontrolne własnej jednostki i podległych jednostek gospodarczych) z lat 1968-1974, sygn. 2052-2067; XIII. WYDZIAŁ ZDROWIA I OPIEKI SPOŁECZNEJ 1. Narady i konferencje organizowane przez wydział z 1957 r., sygn. 2068; 2. Opracowania statystyczne ( z zakresu inwestycji, higieny szkolnej, obsencji chorobowej, szczepień ochronnych ludności, wczasów i kolonii letnich) z lat 1950-1969, sygn. 2069-2121; 3. Kontrole i inspekcje (protokóły i zarządzenia pokontrolne jednostek podległych i nadzorowanych) z lat 1954-1974, sygn. 2113-2134; 4. Opracowania analityczne (przyczyn zgonów i śmiertelności niemowląt) z lat 1965-1971, sygn. 2135-2137; 5. Analiza potrzeb i efektów pomocy społecznej z lat 1952-1973, sygn. 2138-2145; XIV. WYDZIAŁ ZATRUDNIENIA I SPRAW SOCJALNYCH 1. Sprawy organizacyjne wydziału (normatywy, plany pracy i sprawozdania) lata 1960-1969, sygn. 2146-2167; 2. Analizy ekonomiczne ( o stanie i ruchu zatrudnienia, pośrednictwa pracy) z lat 1961-1969, sygn. 2168-2179; 3. Opracowania statystyczne ( z zakresu werbunku i bilans siły roboczej) lata 1958-1969, sygn. 2180-2188; 4. Kontrole i inspekcje (protokóły, zarządzenia pokontrolne własnej jednostki i jednostek podległych) lata 1957-1969, sygn. 2189-2210; XV. WYDZIAŁ BUDŻETOWO-GOSPODARCZY 1. Organizacja wydziału (struktura wewnętrzna, rzeczowe wykazy akt) lata 1959-1966, sygn. 2211-2217; XVI. WYDZIAŁ ROLNICTWAI LEŚNICTWA -WŁĄCZONY DO ZESPOŁU W 2006 R. DECYZJĄ KOMISJI METODYCZNEJ ARCHIWUM PAŃSTWOWEGO W TORUNIU 1. Planowanie, sprawozdawczość, sygn. 2218-2234; 2. Kontrole, sygn. 2233; 3. Sprawy personalne urzędu, sygn. 2234-2239; 4. Powiatowa Wystawa Rolna, sygn. 2240; 5. Pomiary, granice gromad, klasyfikacja i ewidencja gruntów, sygn. 2241-2356; 6. Obrót ziemią, sygn. 2357-2471; 7. Akcja przesiedleńcza, sygn. 2472-2488 DOPŁYW DO ZESPOŁU WŁĄCZONY W 2007 R. I. WYDZIAŁ ORGANIZACYJNO-PRAWNY: protokóły z sesji PRN z 1952 r., posiedzeń Prezydium PRN z 1951 r., biuletyn informacyjny Prezydium PRN z 1959 r., zasady płacy i pracy z lat 1967-1975, budżet i sprawozdania finansowe wydziału lata 1973-74, sygn. 2489-2508; II. POWIATOWA KOMISJA PLANOWANIA GOSPODARCZEGO: plany pracy i sprawozdania Kolegium PKPG z lat 1971-1974, plany inwestycji przemysłu, komunikacji na lata 1971-1975, sygn. 2509-2519; III. WYDZIAŁ FINANSOWY: plany praci i sprawozdania wydziału lata 1962-1963, działalność komisji orzekającej ds. naruszenia dyscypliny finansowej w latach 1964-1965, zmiany w budżetach w latach 1965-1968, 1973-1974, sygn. 2520-2529; IV. WYDZIAŁ OŚWIATY I KULTURY: postulaty i wnioski wyborców dot. spraw oświaty i kultury z lat 1969-1971, budżety i sprawozdania finansowe wydziału za lata 1957-1974, organizacja placóek oświatowo-wychowawczych w latach 1972-1974, sygn. 2530-2550; V. WYDZIAŁ SPRAW WEWNĘTRZNYCH: organizacja i nadzór nad urzędami stanu cywilnego w latach 1949-1970, rejestr poświadczeń obywatelstwa polskiego z lat 1946-1962, akta spraw tajnych wydziału z lat 1950-1968, typowe akt spraw karno-administrcayjnych z lat 1970-1972, sygn. 2551-2615; VI. WYDZIAŁ ROLNICTWA I LEŚNICTWA: sprawy personalne pracowników, budżet wydziału z lat 1958-1963, sygn. 2616-2622; VII. WYDZIAŁ GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ; ogólne zasady pracy i płacy wydziału z lat 1968-1970, tereny pod budownictwo prywatne i spółdzielcze lata 1963-1964, sygn. 2623-2628; VIII. WYDZIAŁ PRZEMYSŁU I HANDLU; pozwolenia na prowadzenie rzemiosłą i usług w latach 1951-1974, likwidacja zakładów rzemieślniczych lata 1954-1962, sygn. 2629-2650; IX. WYDZIAŁ BUDOWNICTWA, URBANISTYKI I ARCHITEKTURY; decyzje w sprawach budowlanych z lat 1970-1973, rejestr lokalizacji z lat 1969-1972, rejestr pozwoleń na budowę z lat 1972-1975, sygn. 2651-2659; X. WYDZIAŁ ZDROWIA I OPIEKI SPOŁECZNEJ; budżety i sprawozdania finansowe wydziału z lat 1961-1964, sygn. 2660-2670; Akta Kat. B - dokumentacja techniczna szkół, przedszkoli i budynków użyteczności publicznej będących w użytkowaniu Prezydium PRN w latach 1950-1969; opinie lokalizacyjne z lat 1970-1972, protokóły ukończenia szkoły podstawowej dla pracujących w Ciechocinku z lat 1953-1955; umowy o pracę sprzątaczek i palaczy zawierane przez wydział oświaty z lat 1962-1965, łącznie 126 j.inw. Anzahl der Einheiten2778
71/143/0 Prezydium Powiatowej Rady Narodowej i Urząd Powiatowy w Lipnie [1945] 1950-1975 [1977] 2380 0 erweitern
I. WYDZIAŁ ORGANIZACYJNO-PRAWNY 1. Sesje powiatowej rady narodowej z lat 1950-1975 wraz materiałami sygn. 1-85; 2. Spotkania posłów i radnych z wyborcami z lat 1958-1975, sygn. 86-97; 3. Interpelacje i postulaty radnych PRN z lat 1950-1975, praca radnych w terenie, sygn. 98-132; 4. Komisje stałe PRN, protokóły z posiedzeń, kontroli, plany pracy komisji z lat 1950-1975: Komisji Budownictwa i Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Komisji ds. Drobnej Wytwórczości i Przemysłu Miejscowego, Komisji Finansów, Budżetu i Planu Gospodarczego, Gospodarki Komunalnej, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Komisji Komunikacji, Kontroli Społecznej, Mandatowej, Ochrony Porządku i Bezpieczeństwa Publicznego, Oświaty i Kultury, Powiatowej Komisji Podziału Administracyjnego, Komisji do Walki ze Spekulacją i Nadużyciami w Handlu, Powiatowej Komisji Pracy i Pomocy Społecznej, Produkcji Rolnej i Zaopatrzenia Ludności, Komisji Handlu, Zdrowia, Zatrudnienia i Opieki Społecznej, sygn. 133-348; 5. Komisje i komitety dorażne, protokóły, wnioski - Komisja Odznaczeniowa, Powiatowa Rada Kobiet, ZBOWID, Powiatowy Zespół ds. Zwalczania Spekulacji i Nadużyć Gospodarczych, sygn. 349-375; 6. Posiedzenia Prezydium PRN, protokóły posiedzeń , uchwały i ich realizacja z lat 1950-1973, sygn. 375-486; 7. Konferencje i narady członków organów kolegialnych, protokóły z odpraw, narad i konferencji z lat 1950-1973, sygn. 487-509; 8. Zarządzenia Naczelnika Powiatu z lat 1973-1974, sygn. 510; 9. Organizacja Prezydium PRN i UP z lat 1951-1974, regulaminy, wytyczne, zakresy działań, sygn. 511-551; 10. Podział administracyjny powiatu, wykazy miejscowości, gromad, sołectw, likwidacja i łączenie gromad z lat 1951-1975, sygn. 552-608; 11. Organizacja rad narodowych niższych stopni i ich prezydiów z lat 1951-1975, sygn. 609-632; 12. Analizy materiałów z sesji powiatowej rady narodowej i rad niższego szczebla z lat 1951-1972, sygn. 633-643; 13. Materiały dot. członków organów kolegialnych PRN i rad niższego stopnia z lat [1945]1951-1975, sygn. 644-675; 14. Sprawozdania dot. spraw pracowniczcyh jednostki własnej i jednostek podległych z lat 1952-1974, sygn. 676-710; 15. Skargi, wnioski, zażalenia - analizy z lat 1952-1973, sygn. 711-726; 16. Kroniki i monografie, mateiały dot. sporządzania kronik, wytyczne WRN z lat 1965-1966, sygn. 727-728; 17. Organizacja radiowęzłów powiatowych, programy audycji radiowych radiowęzła Lipno z lat 1952-1955, sygn. 729; 18. Sprawy kancelaryjno-archiwalne- instrukcje kancelaryjne, protokóły zdawczo-odbiorcze akt przekazanych do archiwum zakłądowego, sygn. 730-736; 19. Kontrole i inspekcje- kontrole zewnętrzne wydziału i zarządzenia pokontrolne, kontrole w jednostkach podległych, sygn. 737-913; II. POWIATOWA KOMISJA PLANOWANIA GOSPODARCZEGO 1. Organizacja i funkcjonowanie PKPG - plany pracy, sprawozdania z ich wykonania, szkolenia, zakresy działania z lat 1953-1962, sygn. 914-922; 2. Posiedzenia Kolegium PKPG - protokóły z lat 1953-1975, sygn. 923-936; 3. Protokóły posiedzeń komisji radzieckich z 1957 r., sygn. 937; 4. Plany gospodarcze i ich realizacja - wieloletnie, roczne, bilanse siły roboczej z lat 1951-1975, sygn. 938-1022; 5. Inne plany i sprawozdania z różnych dziedzin życia gospodarczego z lat 1950-1965[1975] - sygn. 1023-1110; 6. Czyny społeczne - plany i sprawozdania z ich wykonania z lat 1957-1965, sygn. 1111-1115; 7. Problemowe opracowania monograficzne: o stanie i ruchu ludności, struktury zatrudnienia, okresowe oceny sytuacji gospodarczej z lat 1951-1965, sygn. 1116-1135; 8. Kontrole i inspekcje - protokóły z kontroli i zarządzenia pokontrolne z lat 1956-1957, sygn. 1136-1137; 9. Narodowy spis powszechny - dane statystyczne dot. spisu powierzchni użytków, zasiewów, zwierząt gospodarskich z poszczególnych gmin i gromad, zestawienia powiatowe z lat 1950-1957, sygn. 1138-1248; III. WYDZIAŁ STATYSTYKI 1. Sprawozdania statystyczne z różnych dziedzin życia gospodarczego z lat 1950-1961, sygn. 1249-1274; IV. WYDZIAŁ FINANSOWY 1. Organizacja i zakres działania wydziału z lat 1955-1974, sygn. 1275-1282; 2. Sprawozdania opisowe i analizy sporządzane przez wydział z lat 1953-1975, sygn. 1283-1325; 3. Skarbowy Urząd Komorniczy - sprawozdania roczne dot. czynności egzekucyjnych z lat 1968-1975, sygn. 1326-1331; 4. Opracowania statystyczne dot. dochodów i wydatków państwowych z lat 1967-1975 i sprawozdania zbiorcze budżetowe z lat 1967-1973, sygn. 1332-1353; 5. Inspekcje zewnętrzne wydziału - protokóły i zarządzenia pokontrolne z lat 1962-1974, sygn. 1354-1357; 6. Budżety i sprawozdania i ich realizacji - budżety jednostkowe i zbiorcze powiatu z lat 1952-1975, sygn. 1358-1460; 7. Planowanie - planowanie inwestycji i kapitalnych remontów w latach 1954-1974, oraz planowanie dochodów państwowych w latach 1970-1975, sygn. 1461-1993; 8. Rewizje - planowanie i sprawozdania z lat 1967-1969, sygn. 1494-1502; 9. Skargi i wnioski - analizy z lat 1963-1969, sygn. 1503-1504; V. WYDZIAŁ SPRAW WEWNĘTRZNYCH 1. Organizacja wydziału - zarządzenia, pisma okólne z lat 1951-1971, sygn. 1505-1507; 2. Plany i sprawozdania z ich realizacji z lat 1956-1971, sygn. 1508-1523; 3. Narady i odprawy wydziałowe z 1965 r., sygn. 1524; 4. Kontrole i inspekcje - protokóły i zarządzenia pokontrolne z lat 1950-1964, sygn. 1525-1544; 5. Opracowania statystyczne dot.m. innymi orzecznictwa karno-administracyjnego, bezpieczeństwa z lat 1951-1971, sygn. 1545-1567; 6. Zmian imion i nazwisk z lat 1951-1971, sygn. 1568-1581; 7. Odtwarzanie i ustalanie aktów stanu cywilnego z lat 1955-1973, sygn. 1582-1770; 8. Stowarzyszenia - ewidencja i nadzór w latach 1952-1965, sygn. 1771-1784; 9. Sprawy ludności rodzimej- nadania, uznanie, utrata i zmiana obywatelstwa polskiego, sprawy z zakresu prawa wywłaszczeniowego oraz ustalanie odszkodowania na skutek zajęcia nieruchomości lub prowadzonych robót z lat 1951-1973, sygn. 1785-1819; 10. Sprawy narodowościowe i społeczne - statystyka ludności grup narodowościowych, opieka nad ludnością cygańską, imienne wykazy obywateli polskich narodowości niemieckiej, sygn. 1820-1823; 11. Rejestr spraw Kolegium Karno-Administracyjnego z 1965 r., sygn. 1824; 12. Akta tajne z lat 1950-1961 - protokóły zdawczo-odbiorcze kancelarii tajnej z lat 1951-1954, sprawozdanie z działalności referatu wojskowego z lat 1952-1961, sprawozdania z działalności stowarzyszeń, zbiórek i zgromadzeń publicznych, akta referatu ds. wyznań z lat 1951-1952, sygn. 1825-1833; VI. WYDZIAŁ SKUPU 1. Sprawozdania i zestawienia obowiązkowych dostaw i skupu z lat 1951-1961, sygn. 1834 - 1852; 2. Kontrole i inspekcje - protokóły z lat 1954-1958, 1972-1974, sygn. 1853-1857; VII. WYDZIAŁ ROLNICTWA I LEŚNICTWA 1. Organizacja wydziału oraz jednostek podległych z lat 1953-1974, sygn. 1858-1869; 2. Komisje i zespoły działające przy wydziale - protokóły Komisji Rolnej i Powiatowego Zespołu Rolnego, Powiatowego Zespołu ds.. Koordynacji Kontraktacji Produkcji Roślinnej, Zespołu Nasiennego, Komisji Kontroli i Klasyfikacji Zwierząt Rzeźnych z lat 1959-1973, sygn. 1870-1881; 3. Wnioski i interpelacje radnych w sprawach rolnictwa i leśnictwa z lat 1961-1971, sygn. 1882-1884; 4. Narady i konferencje organizowane przez wydział w latach 1951-1972, sygn. 1885-1894; 5. Plany i sprawozdania z ich realizacji - plany perspektywiczne, wieloletnie, roczne powiatu z zakresu rolnictwa i leśnictwa oraz sprawozdania z ich realizacji, sygn. 1895-1978; 6. Analizy z zakresu sytuacji w rolnictwie na terenie powiatu z lat 1953-1974, sygn. 1979-2002; 7. Opracowania statystyczne sporządzane przez wydział z lat 1950-1974, sygn. 2003-2035; 8. Kontrole i inspekcje - protokóły z inspekcji jednostek podległych i nadzorowanych z lat 1963-1974, sygn. 2036 - 2053; 9. Inwentaryzacja zdrzewień - ewidencja obwodów rybackich, lokalizacji lasów niepaństwowych, spraw zalesiania z lat 1949-1951, sygn. 2054-2057; VIII. WYDZIAŁ GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ 1. Organizacja wydziału w latach 1951-1974, sygn. 2058-2062; 2. Komisje działające przy wydziale - protokóły posiedzeń, sprawozdania Komisji Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Lokalowej i Komisji Czynszów z lat 1951-1962, sygn. 2063-2067; 3. Interpelacje i postulaty radnych dot. spraw gospodarki komunalnej i meiszkaniowej z lat 1967-1968, sygn. 2068-2069; 4. Plany i sprawozdania z ich realizacji - dot. budownictwa, remontów, inwestycji, sygn. 2070-2079; 5. Sprawozdawczość i statystyka z zakresu gospodarki komunalnej i mieszkaniowej z lat 1950-1975, sygn. 2080-2094; 6. Organizacja i działalność zakładów i przedsiębiorstw nadzorowanych przez wydział w latach 1955-1971, sygn. 2095-2100; 7. Kontrole i inspekcje - protokóły, zarządzenia pokontrolne jednostek podległych i nadzorowanych w latach 1961-1975, sygn. 2101-2107; 8. Grobownictwo wojenne - opieka nad cmentarzami i grobami wojennymi w latach 1967-1971, sygn. 2108; IX. WYDZIAŁ PRZEMYSŁU I HANDLU 1. Organizacja wydziału, plany, sprawozdania z lat 1950-1959, sygn. 2109-2113; 2. Działalność i organizacja komisji działających przy wydziale - protokóły posiedzeń, sprawozdania z działalności Komisji do Walki ze Spekulacją i Społeczną Komisją Kontroli Cen lata 1951-1974, sygn. 2114-2121; 3. Plany i sprawozdania - wieloletnie plany, roczne plany i sprawozdania z zakresu handlu, usług i przmeysłu z lat 1950-1975, sygn. 2122-2146; 4. Analizy ekonomiczne dot. sytuacji rynkowej, kształtowania się kosztów z lat 1953-1974, sygn. 2147-2159; 5. Opracowania statystyczne dot. uspołecznionej sieci handlowej, zakładów gastronomicznych oraz zaopatrzenia ludności z lat 1950-1974, sygn. 2160-2171; 6. Ewidencja placówek handlowych i usługowych, zakładów przemysłowych i rzemieślniczcyh w latach 1947-1974, sygn. 2172-2246; 7. Nadzór i kontrole - metodyka, planowanie, protokóły z kontroli zakładów rzemieślniczcyh i przemysłowych w latach 1952-1973, sygn. 2247 - 2255; X. WYDZIAŁ ZDROWIA I OPIEKI SPOŁECZNEJ 1. Sprawozdania wudziału dot. zatrudniania inwalidów i pomocy społecznej z lat 1955-1967, sygn. 2256-2259; XI WYDZIAŁ ZATRUDNIENIA I SPRAW SOCJALNYCH 1. Sprawy organizacyjne wydziału - plany pracy i sprawozdania z lat 1952-1958, sygn. 2260-2266; 2. Komisje wydziałowe - protokóły posiedzeń Komisji Pracy i Pomocy Społecznej i Komisji P.Pożarowej z lat 1951-1961, sygn. 2267-2270; 3. Planowanie i sprawozdawczość dot. pomocy społecznej z lat 1952-1960, sygn. 2271-2274; 4. Opracowania statystyczne dot. pośrednictwa pracy i werbunku z lat 1950-1954, sygn. 2275-2277; 5. Sprawy pracy i szkolenia inwalidów w latach 1952-1954, sygn. 2278-2281; 6. Kontrole i inspekcje - protokóły i zarządzenia z lat 1951-1956, sygn. 2282-2288; XII. WYDZIAŁ BUDŻETOWO-GOSPODARCZY 1. Organizacja wydziału - zarządzenia, zakresy działalnia z lat 1958-1975, sygn. 2289-2300; DOPŁYW DO ZESPOŁU OPRACOWANY W 2006 R. 1. Wydział Organizacyjno-Prawny, m. innymi protokóły z sesji PRN z 1950 i 1973 r, ewidencja archiwum zakładowego, sygn. 2301-2315; 2. Powiatowa Komisja Planowania Gospodarczego - plany gospodarcze powiatu na lata 1961-1967, sygn. 2316-2323; 3. Wydział Przemysłu - karty rzemieślnicze z lat 1946-1967, sygn. 2324-2326; 4. Wydział Rolnictwa i Leśnictwa - chrakterystyka rolnictwa w powiecie w 1970 r., inwentaryzacja lasów z lat 1952-1954, sygn. 2327-2334; 5. Wydział Budownictwa, Urbanistyki i Architektury a/ komisje działające przy wydziale - sygn. 2335-2336; b/ plany i sprawozdania wydziału z lat 1950-1962, sygn. 2337-2344; c/ sprawozdania z ruchu budowlanego z lat 1952-1965, sygn. 2345-2352; d/ korespondencja dot. planu zagospodarowania przestrzennego miast i wsi z lat 1951-1963, sygn. 2353-2364; e/ rejestr pozwoleń na budowę i użytkowanie z lat 1964-1970, sygn. 2365-2372; f/ lokalizacje szczegółowe - korespondencja z lat 1951-1958, sygn. 2373-2378; g/ dokumentacja technicza dot. Posterunku MO w Fabiankach i Jastrzębiu (1952 r.) i remontu kościoła w Czernikowie (1965 r.), sygn. 2379-2380; AKTA KAT. B Książki meldunkowe mieszkańców miasta Lipna i wsi z terenu powiatu lipnowskiego z lat 1950-1957 w ilości 369 j. inw. Anzahl der Einheiten2463
71/144/0 Prezydium Powiatowej Rady Narodowej i Urząd Powiatowy we Włocławku [1914-1949] 1950-1975 0 0 erweitern
I. WYDZIAŁ ORGANIZACYJNO-PRAWNY 1. Sprawy organizacyjne wydziału: rzeczowe wykazy akt, zakresy działania wydziałów, plany i sprawozdania, lata 1950-1973, sygn. 1-37; 2. Sesje PRN: protokóły sesji, rejestry uchwał, informacje z realizacji uchwał, protokóły posiedzeń Konwentu Seniorów lata 1950-1973, sygn. 38-77; 3. Spotkania posłów i radnych z wyborcami: rejestry postulatów i wniosków, sprawozdania z ich realizacji lata 1956-1971, sygn. 78-95; 4. Interpelacje i postulaty radnych lata 1956-1968, sygn. 96-105; 5. Komisje stałe PRN: protokóły posiedzeń, kontroli i sprawozdania z działalności komisji: Budżetu, Finansów i Planu, Budownictwa, Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Komisji Przemysłu Drobnego i Rzemiosła, Komisji Rozwoju Gospodarczego, Komisji Komunikacji i Łączności, Komisji Oświaty i Kultury, Ochrony Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego, Komisji Zdrowi, Zatrudnienia i Pomocy Społecznej, Komisji Rolnictwa, Leśnictwa i Zaopatrzenia Ludności, lata 1955-1973, sygn. 106-213; 6. Komisje doraźne i komitety: protokóły posiedzeń Komisji ds. Aktywizacji Małych Miasteczek, Komisji Mandatowej, Powiatowego Komitetu Odbudowy Warszawy, Powiatowej Komisji Akcji Sanitarno-Porządkowej, działalność komitetów redakcyjnych radiowęzłów, lata 1962-1973, sygn. 214-239; 7. Posiedzenia Prezydium PRN: protokóły posiedzeń, konferencji i zjazdów organizowanych przez prezydium, lata 1950-1975, sygn. 240-346; 8. Konferencje i narady członków organów kolegialnych: protokóły z posiedzeń, konferencji i zjazdów organizowanych przez Prezydium lata 1951-1966, sygn. 347-357; 9. Decyzje i zarządzenia przewodniczącego Prezydium PRN i Naczelnika Powiatu, lata 1965-1974, sygn. 358-365; 10. Organizacja prezydiów rad narodowych niższego szczebla, lata 1959-1966, sygn. 366-371; 11. Podział administracyjny powiatu: zmiany granice powiatu, gmin i gromad, nazw miejscowości, ulic i placów, lata 1951-1953, sygn. 372-396; 12. Analiza materiałów z sesji rad narodowych niższych stopni (GRN, MRN) i ich prezydiów, lata 1951-1966, sygn. 397-409; 13. Materiały dot. członków organów kolegialnych PRN i rad narodowych niższych stopni: zestawienia statystyczne z zakresu składu osobowego PRN, MRN, GRN, lata 1954-1974, sygn. 410-433; 14. Sprawozdania dot. spraw pracowniczych jednostki własnej i jednostek podległych, lata 1952-1955, sygn. 434-435; 15. Skargi i wnioski: rejestry i analizy, lata 1952-1975, sygn. 436-459; 16. Wydawnictwa własne: biuletyny, lata 1957-1966, sygn. 460-467; 17. Wycinki prasowe z 1960 r. sygn. 468; 18. Kontrole i inspekcje: protokóły i zarządzenia pokontrolne i informacja z wykonania zaleceń pokontrolnych własnej jednostki i jednostek podległych, lata 1950-1970, sygn. 469-502; 19. Akcje specjalne: sprawozdania sytuacyjno-gospodarcze, informacje z prowadzonych badań archeologicznych, lata 1959-1966, sygn. 503-509; II. POWIATOWA KOMISJA PLANOWANIA GOSPODARCZEGO 1. Posiedzenia Kolegium PKLG, protokóły z lat 1958-1965, sygn. 510-516; 2. Plany gospodarcze i sprawozdania z ich realizacji: programy rozwoju społeczno-gospodarczego miast i gromad wieloletnie i roczne z lat 1953-1974, sygn. 517-554; 3. Inne plany i sprawozdania z ich realizacji: plany wieloletnie i roczne z zakresu inwestycji, gospodarki komunalnej i mieszkaniowej, transportu, łączności, lata 1955-1965, sygn. 555-576; 4. Bilans siły roboczej, zestawienia roczne z lat 1958-1959, sygn. 577-578; 5. Okresowe oceny sytuacji gospodarczej: informacje i sprawozdania o realizacji ważniejszych zadań gospodarczych lata 1958-1975, sygn. 579-582; III. WYDZIAŁ FINANSOWY 1. Organizacja i działalność wydziału lata 1958-1974, sygn. 583-588; 2. Komisje działające przy wydziale: protokóły posiedzeń Powiatowej Komisji Orzekającej i Komisji Podatkowej lata 1961-1975, sygn. 589-598; 3. Konferencje, zjazdy, narady: protokóły i materiały pomocnicze lata 1962-1975, sygn. 599-604; 4. Plany gospodarcze i finansowe: roczne plany, fundusz płac i zatrudnienie, lata 1956-1974, sygn. 605-627; 5. Sprawozdania z wykonania planów: sprawozdania opisowe, bilans dochodów i wydatków, lata 1961-1974, sygn. 628-634; 6. Sprawozdawczość statystyczna roczna sporządzana przez wydział lata 1957-1974, sygn. 635-653; 7. Kontrole i inspekcje: protokóły i zarządzenia pokontrolne z kontroli wydziału i jednostek podległych lata 1952-1974, sygn. 654-724; 8. Budzety terenowe i sprawozdania z ich realizacji z lat 1952-1975, sygn. 725-829; 9. Rejestr przedsiębiorstw państwowych: wykazy, plany podatku obrotowego z lat 1950-1957, sygn. 830-832; 10. Repertoria spraw karno-skarbowych z lat 1962-1971, sygn. 833-843; IV. WYDZIAŁ OŚWIATY dla MIASTA WŁOCŁAWKA i POWIATU WŁOCŁAWSKIEGO 1. Organizacja wydziału: plany pracy, normatywy władz szkolnych, lata 1951-1975, sygn. 844-873; 2. Posiedzenia organów kolegialnych: protokóły Komisji Rehabilitacyjnej i Komisji ds..…………… Dzieci i Młodzieży, lata 1948-1975; 3. Konferencje i narady organizowane przez kierownikó szkół i przedszkoli, lata 1953-1965, sygn. 884-889; 4. Nieruchomości szkolne: inwentaryzacja budynków szkolnych i nieruchomości przekazywanych na rzecz Inspektoratu lata 1960-1973, sygn. 890-898; 5. Inwestycje i kapitalne remonty: plany i sprawozdawczość z realizacji kapitalnych remontów lata 1954-1974, sygn. 899-920; 6. Organizacja i sieć szkół i placówek oświatowo-wychowawczych: projekty organizacyjne, sprawozdawczość, programy rozwoju sieci szkół w mieście Włocławku i powiecie włocławskim: a) licea ogólnokształcące lata 1962-1975, sygn. 921-927; b) szkoły podstawowe lata 1946-1975, sygn. 928-974; c) zasadnicze szkoły zawodowe lata 1962-1975, sygn. 975-979; d) szkoły specjalne lata 1962-1973, sygn. 980-983; e) szkoły rolnicze lata 1960-1972, sygn. 984-988; f) szkoły dla pracujących lata 1948-1975, sygn. 989-994; g) domy dziecka lata 1967-1971, sygn. 995-996; h) przedszkola lata 1945-1971, sygn. 997-1000; 7. Plany i sprawozdawczość w zakresie nauczania i wychowania: analizy, oceny pracy szkół, sprawozdania opisowe z lat 1953-1975, sygn. 1001-1020; 8. Kontrole i inspekcje: protokóły, zarządzenia pokontrolne szkół i placówek oświatowo-wychowawczych lata 1952-1974, sygn. 1021-1044; 9. Sprawozdawczość statystyczna: a) z zakresu zatrudnienia i funduszu płac w szkolnictwie lata 1949-1974, sygn. 1045-1093; b) arkusze sprawozdawczo-statystyczne zbiorcze i jednostkowe liceów ogólnokształcących, szkół podstawowych, szkół zawodowych, szkół specjalnych, rolniczych, szkół dla pracujących, domów dziecka, przedszkoli z terenu miasta i powiatu z lat 1948-1974, sygn. 1094-1247; c) sprawozdawczość z zakresu opieki nad dzieckiem i młodzieżą: ewidencja sierot w powiecie, statystka placówek, sprawozdania z akcji wypoczynkowych, wczasów, kolonii z lat 1948-1974, sygn. 1248-1279; d) sprawozdania zbiorcze i jednostkowe w zakresie wychowania fizycznego i turystyki z lat 1951-1970, sygn. 1280-1294; e) kwestionariusze sprawozdawcze z działalności bibliotek z laty 1947-1953, sygn. 1295-1297; 10. Higiena szkolna i stan zdrowotny dzieci i młodzieży, sprawozdawczość z lat 1959-1974, sygn. 1298-1306; 11. Organizacje w szkołach i placówkach oświatowo-wychowawczych: sprawozdania z pracy ZHP, Kół SFOS, spółdzielni uczniowskich z lat 1960-1975, sygn. 1307-1312; 12. Uniwersytety powszechne, ludowe, kursy: organizacja i sprawozdania z kursów ogólnokształcących i problemowych, działalność Uniwersytetu Powszechnego lata 1949-1975, sygn. 1313-1342; 13. Akta dot. szkół, przedszkoli, domów dziecka: a) sprawy organizacyjne liceów ogólnokształcących z terenu m. Włocławka i powiatu z lat 1969-1975, sygn. 1343-1353; b) sprawy organizacyjne szkół podstawowych z terenu m. Włocławka (im. J. Długosza, SS Urszulanek, szkół od nr 1-18) i szkół z terenu powiatu włocławskiego z lat 1945-1973, sygn. 1354-1557; c) akta organizacyjne szkół zawodowych: ZSZ Ministerstwa Przemysłu Drobnego i Rzemiosł, Szkoły Rzemiosł Budowlanych z lat 1951-1972, sygn. 1558-1565; d) akta organizacyjne szkół przysposobienia rolniczego z terenu pow. włocławskiego z lat 1958-1971, sygn. 1566-1603; e) akta organizacyjne szkół dla pracujących - liceów i zasadniczych szkół zawodowych z terenu miasta i powiatu z lat 1952-1972, sygn. 1604-1622; f) akta organizacyjne Domów Dziecka w Brzeziu i Lubieniu z lat 1953-1956, sygn. 1623-1624; g) akta organizacyjne przedszkoli miejskich i wiejskich z lat 1945-1974, sygn. 1625-1672; 14. Czyny społeczne: plany i sprawozdania z realizacji czynów, działalność Komitetu Koordynacji Społecznego Funduszu Budowy szkół z lat 1957-1974, sygn. 1673-1692; 15. Plany gospodarcze w zakresie oświaty i sprawozdania z ich wykonania z lat 1951-1975, sygn. 1693-1707; 16. Budżety i sprawozdania z ich wykonania: budżety wydziałowe dla miasta i powiatu z lat 1951-1974, sygn. 1708-1775; V. WYDZIAŁ KULTURY 1. Sprawy organizacyjne wydziału: plany pracy, sprawozdania z ich realizacji z lat 1956-1960, sygn. 1776-1778; 2. Seminaria i narady - protokóły z lat 1955-1957, sygn. 1779; 3. Komisje wydziałowe - Rada Czytelnictwa i Książki z lat 1956-1957, sygn. 1780; 4. Plany i sprawozdania - plany w zakresie urządzeń kulturalnych z 1955-1956, sygn. 1781; 5. Koordynacja działalności instytucji kulturalnych: plany pracy i sprawozdania z działalności kin, bibliotek, świetlic z lat 1955-1961, sygn. 1782-1793; VI. WYDZIAŁ SPRAW WEWNĘTRZNYCH 1. Sprawy organizacyjne: olany pracy i sprawozdania wydziału z lat 1957-1960, sygn. 1794-1795; 2. Zmiana imion i nazwisk - orzeczenia z lat 1952-1975, sygn. 1796-1805; 3. Odtwarzanie i ustalanie treści akt stanu cywilnego w trybie administracyjnym i sądowym z lat 1957-1965; sygn. 1806-1826; 4. Stowarzyszenia - ewidencja i nadzór lata 1973-1971, sygn. 1827-1832; 5. Sprawy ludności rodzimej: a) przesiedlenia i wywłaszczenia - orzeczenia dot. odszkodowań za poniesione szkody, sprawy przepadku mienia lata 1950-1971, sygn. 1833-1846; b) poświadczenie obywatelstwa - stwierdzenie, nadanie, zmiany i utrata obywatelstwa polskiego lata 1950-1974, sygn. 1847-1857; 6. Sprawy narodowościowe i społeczne: orzeczenia o pozbawieniu obywatelstwa osób narodowości niemieckiej, wnioski w sprawie wyjazdów do Niemiec, rejestracja obywateli radzieckich lata 1945-1968, sygn. 1858-1869; 7. Urzędy Stanu Cywilnego: ewidencja i organizacja USC w powiecie lata 12950-1965, sygn. 1870-1873; 8. Akta tajne: a) Referat Wojskowy: organizacja kancelarii tajnej, sprawozdawczość, protokóły narad lata 1953-1970, sygn. 1874-1902; b) Referat Społeczno-Administracyjny: nadzór nad klerem, sprawy zgromadzeń i zbiórek publicznych lata 1961-1974, sygn. 1903-1920; c) Referat karno-Administracyjny: sprawy aresztów śledczych i zakładów karnych z 1967 r., sygn.1921; d) Inspektorat Oświaty: sprawy nauczania religii w szkole w 1961 r., sygn. 1922; e) Przewodniczący Prezydium PRN: sprawozdania z działalności księży, uroczystości kościelnych, informacje o pracy organów MO z lat 1967-1972, sygn. 1923-1926; f) Wydział Rolnictwa i Leśnictwa: sprawy budowy rurociągu "Przyjaźń" lata 1963-1972, sygn. 1927-1930; g) Wydział Finansowy: sprawy podatku dochodowego od osób kościelnych i zakonnych z 1972 r., sygn. 1931; h) Wydział Budownictwa, Urbanistyki i Architektury: dokumentacja dot. rozbudowy więzienia i budowy 2-ej nitki rurociągu naftowego "Przyjaźń" z lat 1961-1973, sygn. 1932-1942; VII. WYDZIAŁ GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ 1. Sprawy organizacyjne wydziału lata 1951-1975, sygn. 1943-1946; 2. Plany i sprawozdania: plany i realizacja narodowego planu gospodarczego, programy i prace naukowo-badawcze lata 1953-1974, sygn. 1947-1960; 3. Inwestycje i kapitalne remonty: plany inwestycyjne i sprawozdania z ich wykonania, inwentaryzacja potrzeb inwestycyjnych, stan potrzeb mieszkaniowych lata 1950-1969, sygn. 1961-2004; 4. Opracowania statystyczne: ewidencja nieruchomości, sprawozdawczość w zakresie przedsiębiorstw, zakładów i urządzeń komunalnych, lata 1950-1961, sygn. 2005-2014; 5. Kontrole: protokóły z kontroli jednostek podległych z lat 1951-1970, sygn. 2015-2020; 6. Przedsiębiorstwa, zakłady, urządzenia komunalne: sprawy organizacyjne i nadzór nad przedsiębiorstwami i urządzeniami komunalnymi, spisy grobów wojennych, lata 1951-1965, sygn. 2021-2038; VIII. WYDZIAŁ PRZEMYSŁU I HANDLU 1. Organizacja wewnętrzna i zakres działania wydziału lata 1953-1973, sygn. 2039-2055; 2. Komisje działające przy wydziale: protokóły posiedzeń Powiatowej komisji do spraw uzdrowienia finansów GS "Samopomoc Chłopska", Komisji do walki ze spekulacją, Komisji Przemysłowej, Komisji Opiniodawczej ds..…………… Zezwoleń na działalność gospodarczą w przemyśle i rzemiośle lata 1952-1972, sygn. 2056-2065; 3. Narady i konferencje - protokóły z 1968 r., sygn. 2066; 4. Plany i sprawozdania z ich wykonania: perspektywiczne, wieloletnie i roczne z zakresu inwestycji, rozwoju pracy nakładczej, przemysłu i drobnej wytwórczości, rozwoju usług lata 1951-1972, sygn. 2067-2136; 5. Organizacja i funkcjonowanie placówek handlowych: ewidencja sieci towarowej, lokalizacja handlu uspołecznionego i prywatnego, wykaz zakładów przemysłowych w powiecie lata 1951-1967, sygn. 2137-2162; 6. Zakłady przemysłowe i warsztaty rzemieślnicze: nadzór nad młynami i przedsiębiorstwami, wykazy warsztatów rzemieślniczych nowopowstałych i zlikwidowanych lata 1946-1973, sygn. 2163-2242; 7. Analizy ekonomiczne: z wykonania zadań produkcyjnych i usługowych oraz jednostek gospodarki uspołecznionej lata 1953-1974, sygn. 2243-2250; 8. Sprawozdania statystyczne z zakresu obrotu towarowego i zaopatrzenia rynku lata 1953-1972, sygn. 2251-2255; 9. Kontrole i inspekcje - protokóły z kontroli własnej jednostki, zakładów uspołecznionych i gospodarki nieuspołecznionej lata 1950-1973, sygn. 2256-2276; 10. Skargi i zażalenia: rejestry, sprawozdania lata 1959-1973, sygn. 2277-2280; 11. Publikacje, wycinki prasowe o własnej działalności lata 1967-1968, sygn. 2281-2282; 12. Akcje społeczne - protokóły z odbytych narad i sprawozdania ze zbiórki złomu z lat 1956-1972, sygn. 2283-2290; 13. Kart rzemieślnicze imienne z lat 1954-1972, sygn. 2291-2304; IX. WYDZIAŁ ZDROWIA I OPIEKI SPOŁECZNEJ 1. Sprawy organizacyjne wydziału: plany pracy i sprawozdania z lat 1953-1954, sygn. 2305; 2. Protokóły z narad i odpraw położnych i pracowników ośrodków zdrowia z lat 1951-1972, sygn. 2306-2308; 3. Analiza potrzeb i efektów pomocy społecznej: a) sprawozdania z działalności placówej lecznictwa otwartego z lat 1950-1968, sygn. 2309-2336; b) sprawozdania z akcji społecznych: z walki z żebractwem i włoczęgostwem i akcji przeciw krzywczej lata 1950-1955, sygn. 2337-2343. Dopływ: I. Wydział Organizacyjno-Prawny rejestry uchwał Powiatowej Rady Narodowej z lat 1962-1975, protokoły posiedzeń i kontroli Powiatowej Komisji Rolnej, skład osobowy PRN we Włocławku i jednostkach podległych, kronika powiatu z 1962 r., sygn. 2344-2348; II. Wydział Finansowy wykazy nieruchomości opuszczonych i poniemieckich, sygn. 2349-2350; III. Wydział Oświaty i Kultury akta osobowe pracowników, sygn. 2351-2459; IV. Wydział Spraw Wewnętrznych wywłaszczenia i odszkodowania, sprawy narodowościowe, sygn. 2460-2462; V. Wydział Przemysłu, Handlu i Usług rejestry zezwoleń na wykonywanie rzemiosła i przemysłu prywatnego, dokumentacja zakładów rzemieślniczych i usługowych, karty rzemieślnicze, sygn. 2463-2505; VI. Wydział Budownictwa, Urbanistyki i Architektury planowanie i sprawozdawczość Wydziału, lokalizacja szczegółowa inwetycji prywatnych i państwowych, wypadki i katastrofy budowlane, dokumentacja techniczna budynków mieszkalnych i gopodarczych, sygn. 2506-2531. Anzahl der Einheiten2717
71/145/0 Sąd Powiatowy we Włocławku [1949] 1950-1975 [1978] 0 0 erweitern
Wydział Karny: typowe akta spraw karnych z każdego pięciolecia, repertoria i skorowidze spraw karnych (935 ja.; 1950-1974) Wydział Cywilny: akta spraw: uznanie za zamarłego, sprawy spadkowe, przywrócenie stanu posiadania, ustalenie ojcostwa i alimenty, ustanowienie opieki nad małoletnimi (421 ja.; 1949-1956); Wydział Rodzinny: akta spraw karnych nieletnich (152 ja.; 1950-1978) Anzahl der Einheiten3042
71/146/0 "Społem" Związek Gospodarczy Spółdzielni Rzeczypospolitej Polskiej Oddział we Włocławku 1945-1950 0 0 erweitern
Akta organizacyjne (postanowienie sądu o przywrócenie własności, protokóły polustracyjne), księga protokółów Zarządu Oddziału, roczne bilanse wraz z bilansem likwidacyjnym, sygn. 1-7 Anzahl der Einheiten7
71/147/0 Bank Gospodarstwa Spółdzielczego Oddział w Lipnie 1948 0 0 erweitern
Bilans roczny za 1948 r. wraz z załącznikami. Anzahl der Einheiten1
71/148/0 Narodowy Bank Polski Oddział w Lipnie 1956-1957 0 0 erweitern
Roczne plany finansowe i bilanse zakładów, przedsiębiorstw i spółdzielni z terenu powiatu lipnowskiego. Anzahl der Einheiten44
71/149/0 Sąd Powiatowy w Aleksandrowie Kujawskim [1945-1948] 1950-1975 [1977] 0 0 erweitern
Wydział Karny: typowe akta spraw karnych Anzahl der Einheiten2371
71/150/0 Urząd Skarbowy w Aleksandrowie Kujawskim 1946-1950 0 0 erweitern
1. Sprawy ogólne: organizacja urzędu (sygn. 1-2; 1949-1950); 2. Podatek państwowy: ewidencja pracodawców i kontrola wynagrodzeń pracowniczych, rejestry wymiarowe podatku dochodowego i obrotowego (sygn. 3-19; 1946-1950); 3. Podatek gruntowy: rejestry gospodarstw rolnych i wymiar podatku gruntowego na terenie pow. aleksandrowskiego (sygn. 20-38; 1949-1950). Anzahl der Einheiten38
71/151/0 Miejska Rada Narodowa i Zarząd Miejski w Ciechocinku powiat aleksandrowski 1945-1950 0 0 erweitern
I. Miejska Rada Narodowa: protokóły posiedzeń MRN i komisji stałych, sprawozdawczość rady (sygn. 1-9; 1945-1950) II Zarząd Miejski: 1. Dział Ogólno-Organizacyjny: sprawy organizacyjne , protokóły posiedzeń ZM i komisji, lustracje i zarządzenia pokontrolne, regulaminy i statuty miejskie (sygn. 10-23; 1945-1950) 2. Dział Finansowo-Budżetowy: budżety i sprawozdania z ich realizacji (sygn. 24-45; 1945-1950); 3. Dział Gospodarki Gminnej: sprawy rewidykacji mienia wywiezionego przez Niemców, sprawy rozbudowy miasta i uzdrowiska, sprawy nieruchomości opuszczonych, sprawy rolne (sygn. 46-59; 1945-1950); 4. Dział Administracji Społecznej: sprawy opieki zdrowotnej, akcji sanitarno-porządkowych, sprawy aprowizacji mieszkańców i utrzymania domów miejskich (sygn. 60-67; 1945-1950); 5. Dział administracyjny: sprawy ewidencji ludności, USC, nadzór nad ludnością niemiecką, rejestracja szkód wojennych, nadzór nad związkami i stowarzyszeniami, sprawy zabezpieczenia przeciwpowodziowego i przecipożarowego miasta, sprawy wojskowe i własnościowe (sygn. 68-93;1945-1950); 6. Towarzystwa i Komitety: statuty, protokóły posiedzeń , sprawozdawczość z działalności towarzystw i komitetów oraz Związku Wałowego Nizniny Ciechocińskiej (sygn. 94-97; 1947-1950); dopływ do zespołu opracowany w 2013 r.: budżety Miejskiego Przedsiębiortwa Budowlanego w Ciechocinku i sprawozdanie z działalności Zarządu Miejskiego (sygn. 98-100; 1946-1950) Anzahl der Einheiten100
71/152/0 Bank Kujawski SA we Włocławku 1953-1955 1 0 erweitern
1. Korespondencja dotycząca likwidacji banku, sygn. 1. Anzahl der Einheiten1
71/153/0 "Kasa Stefczyka" w Byczynie powiat aleksandrowski 1950-1951 0 0 erweitern
Bilans otwarcia i zamknięcia wraz ze sprawozdaniem z likwidacji instytucji. Anzahl der Einheiten1
71/154/0 Rolnicze Zrzeszenie Spółdzielcze "Pięćsetna Spółdzielnia" w Grabiu powiat aleksandrowski 1953-1957 0 0 erweitern
Akta organizacyjne spółdzielni, ewidencja członków, protokóły ogólnych zebrań członków spółdzielni, roczne bilanse wraz z bilansem z likwidacji spółdzielni. Anzahl der Einheiten9
71/155/0 Rolnicze Zrzeszenie Spółdzielnicze "Zielony Sztandar" w Probostwie Górnym powiat aleksandrowski 1955-1957 0 0 erweitern
Akta rejestracyjne spółdzielni, księga ewidencyjna członków spółdzielni, protokóły zebrań członków, roczne bilanse wraz z bilansem likwidacji spółdzielni. Anzahl der Einheiten5
71/156/0 Rolnicze Zrzeszenie Spółdzielcze "Jedność" w Konstantynowie powiat aleksandrowski 1954-1957 0 0 erweitern
Akta rejestracyjne spółdzielni, księga ewidencji członków spółdzielni i ich rodzin wraz z wkładami, plany i sprawozdania roczne, protokóły zebrań członków, roczne bilanse wraz z bilansem likwidacji spółdzielni. Anzahl der Einheiten5
71/157/0 Rolnicze Zrzeszenie Spóldzielcze "X-lecie" w Jaranowie powiat aleksandrowski 1955-1958 0 0 erweitern
Akta rejestracyjne spółdzielni, księga ewidencji członków spółdzielni, ich rodzin i wkładów, protokóły zebrań członków spółdzielni, plany gospodarcze i sprawozdania. Anzahl der Einheiten4
71/158/0 Rolniczy Zespół Spółdzielczy "Lepsze Jutro" w Konarach powiat aleksandrowski 1954-1956 0 0 erweitern
Akta rejestracyjne spółdzielni, księga ewidencji członków spółdzielni i ich rodzin wraz z wkładami, protokóły zebrań członków i zarządu, plany i sprawozdania roczne, inwentaryzacja i bilans zamknięcia spółdzielni. Anzahl der Einheiten6
71/159/0 Rolnicza Spółdzielnia Wytwórcza "Sztandar Jedności" w Służewie powiat aleksandrowski 1950-1957 0 0 erweitern
Akta organizacyjno-prawne spółdzielni, ewidencja członków, protokóły zebrań członków i zarządu spółdzielni, bilanse roczne i sprawozdawczość. Anzahl der Einheiten13
71/160/0 Rolnicza Spółdzielnia Wytwórcza "II Zjazd" w Zdunach powiat aleksandrowski 1953-1957 0 0 erweitern
Akta rejestrowe spółdzielni, księga ewidencji członków ich rodzin i wkładów, protokóły posiedzeń członków spółdzielni, roczne plany i sprawozdania. Anzahl der Einheiten6
71/161/0 Rolnicze Zrzeszenie Spółdzielcze "IX Plenum" w Żabieńcu powiat aleksandrowski 1953-1957 0 0 erweitern
Akta rejestrowe spółdzielni, protokóły zebrań członków i zarządu spółdzielni, bilanse roczne. Anzahl der Einheiten3
71/162/0 Zrzeszenie Uprawy Ziemi "Grabianka" w Grabinach powiat lipnowski 1954-1957 0 0 erweitern
Akta organizacyjne spółdzielni, roczne sprawozdania z działalności gospodarczej, zestawienia rozliczeń z pracownikami i instytucjami. Anzahl der Einheiten5
71/163/0 Zrzeszenie Uprawy Ziemi "22-Lipca Wyzwolenie" w Nowej Wsi powiat lipnowski 1956 0 0 erweitern
Akta organizacyjne spółdzielni (statut, protokóły zebrań członków , wykazy imienne członków i ich rodzin), bilans likwidacyjny. Anzahl der Einheiten2
71/164/0 Zrzeszenie Uprawy Ziemi "Wyzwolenie" w Kwirynowie powiat lipnowski 1956 0 0 erweitern
Akta organizacyjne spółdzielni (statut, protokóły ogólne zebrań członków spółdzielni, listy członków i ich rodzin). Anzahl der Einheiten1
71/165/0 Zrzeszenie Uprawy Ziemi "Zgoda" w Baranach powiat lipnowski 1956 0 0 erweitern
Akta organizacyjne spółdzielni, sprawozdania z działalności gospodarczej. Anzahl der Einheiten2
71/166/0 Zrzeszenie Uprawy Ziemi "Nasze Zwycięstwo" w Piątkach powiat lipnowski 1953-1956 0 0 erweitern
Protokóły ogólnych zebrań członków spółdzielni, plany gospodarcze i bilanse spółdzielni. Anzahl der Einheiten3
71/167/0 Rolnicze Zrzeszenie Spółdzielcze im."700-ne Dobro" w Żakowie powiat radziejowski 1954-1957 0 0 erweitern
Akta organizacyjno-prawne spółdzielni, protokóły zebrań członków spółdzielni, ewidencja członków spółdzielni ich rodzin i wkładów, bilanse roczne i bilans likwidacji spółdzielni. Anzahl der Einheiten6
71/168/0 Rolniczy Zespół Spółdzielczy "Przyszłość" w Bytoniu powiat radziejowski 1950-1957 0 0 erweitern
Akta organizacyjno-prawne spółdzielni, protokóły zebrań ogólnych członków i posiedzeń zarządu, plany gospodarcze i sprawozdania z działalności, bilanse roczne, akta z likwidacji spółdzielni. Anzahl der Einheiten14
71/169/0 Rolnicza Spółdzielnia Wytwórcza "Promień" w Biskupicach powiat radziejowski 1953-1957 0 0 erweitern
Akta organizacyjno-prawne spółdzielni, protokóły zebrań członków, sprawozdania gospodarcze, bilanse roczne wraz z bilansem likwidacji spółdzielni. Anzahl der Einheiten5
71/170/0 Rolniczy Zespół Spółdzielczy "Jedność Robotnicza" w Płowcach powiat radziejowski 1955-1958 0 0 erweitern
Akta rejestracyjne spółdzielni, ewidencja członków, ich rodzin i wkładów, protokóły pokontrolne, bilanse roczne wraz z bilansem likwidacyjnym spółdzielni. Anzahl der Einheiten5
71/171/0 Rolnicza Spółdzielnia Wytwórcza "Nowe Życie" w Broniewku powiat radziejowski 1954-1956 0 0 erweitern
Sprawozdanie roczne ze stanu organizacyjno-gospodarczego spółdzielni, ewidencja dochodów w naturze i ich podział, ewidencja dniówek obrachunkowych pracujących w spółdzielni. Anzahl der Einheiten4
71/172/0 Rolnicza Spółdzielnia Wytwórcza "Nowe Życie" w Ośnie Górnym powiat radziejowski 1956-1957 0 0 erweitern
Akta organizacyjno-prawne spółdzielni, ewidencja członków, ich rodzin i wkładów, protokóły posiedzeń członków spółdzielni, plany gospodarcze i akta z likwidacji spółdzielni. Anzahl der Einheiten4
71/173/0 Rolniczy Zespół Spółdzielczy im. "Przełom" w Wołuszewie powiat aleksandrowski 1953-1957 0 0 erweitern
Akta organizacyjno-prawne spółdzielni, księga rozliczeń z pracującymi i ewidencja dniówek obrachunkowych Anzahl der Einheiten3
71/174/0 Rolnicze Zrzeszenie Spółdzielcze "Zagroda Leśna" w Szczutkowie powiat włocławski 1955-1957 0 0 erweitern
Akta organizacyjno-prawne spółdzielni, ewidencja członków, ich rodzin i wkładów, bilanse roczne. Anzahl der Einheiten3
71/175/0 Akta komisji wyborczych do rad narodowych z terenu woj. bydgoskiego, z wyborów przeprowadzonych w dniu 02.02.1958r. - konstrukcja archiwalna 1958 0 0 erweitern
A.POWIATOWE KOMISJE WYBORCZE 1. Powiatowa Komisja Wyborcza w Aleksandrowie Kujawskim: protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach wyborczych, protokóły głosowania w obwodach na radnych PRN i GRN (sygn. 1-2); 2. Powiatowa Komisja Wyborcza w Lipnie: protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach wyborczych, protokóły głosowania w obwodach na radnych PRN i GRN (syg. 3-4); 3. Powiatowa Komisja Wyborcza w Rypinie: plakaty wyborcze (sygn. 5); 4. Powiatowa Komisja Wyborcza we Włocławku: protokóły przyjęcia list kandydatów na radnych PRN i GRN, protokóły głosowania w obwodach na radnych PRN, plakaty wyborcze (sygn. 6-10); B. MIEJSKIE KOMISJE WYBORCZE 1. Miejska Komisja Wyborcza w Aleksandrowie Kujawskim, Ciechocinku, Nieszawie pow. aleksandrowski: listy kandydatów na radnych MRN, protokóły ustalające wynik głosowania w okręgach oraz protokóły głosowania na radnych MRN w obwodach (sygn. 11-19; 2. Miejska Komisja Wyborcza w Dobrzyniu n/Wisłą i Lipnie pow. lipnowski: protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach wyborczych na radnych MRN i protokóły głosowania w obwodach (sygn. 20-21); 3. Miejska Komisja Wyborcza w Brześciu Kujawskim, Chodczu, Kowalu, Lubieniu Kujawskim, Lubrańcu, Przedczu pow. włocławski: listy kandydatów na radnych MRN, protokóły głosowania w obwodach i ustalające wyniki głosowania na radnych MRN w okręgach (sygn. 22-29); C. OBWODOWE KOMISJE WYBORCZE Obwodowe komisje wyborcze z terenu powiatu włocławskiego: protokóły posiedzeń komisji, kartki do głosowania na radnych (sygn. 30). Anzahl der Einheiten30
71/176/0 Akta komisji wyborczych do Sejmu PRL i rad narodowych z terenu woj. bydgoskiego, z wyborów przeprowadzonych w dniu 16.04.1961r.-konstrukcja archiwalna 1961 0 0 erweitern
A. POWIATOWE KOMISJE WYBORCZE 1. PKW w Aleksnadrowie Kujawskim: listy kandydatów na radnych PRN i GRN, protokóły przyjęcia list, protokóły i obwieszczenia o wynikach wyborów, protokóły głosowania w obwodach, protokóły posiedzeń PKW (sygn. 1-5); 2. PKW w Lipnie: protokóły i obwieszczenia o wynikach wyborów, protokóły głosowania na radnych PRN i GRN w obwodach, protokóły posiedzeń PKW (sygn. 6-9); 3. PKW w Radziejowie: listy kandydatów na radnych PRN i GRN, protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach, protokóły głosowania na radnych PRN i GRN w obwodach (sygn. 10-12); 4. PKW w Rypinie: protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach na radnych PRN i GRN, protokóły głosowania w obwodach, plakaty wyborcze (sygn. 13-15); 5. PKW we Włocławku: listy kandydatów na radnych PRN i GRN, protokóły przyjęcia list, protokóły głosowania na radnych w obwodach, plakaty wyborcze (sygn. 16-19); MIEJSKIE KOMISJE WYBORCZE 1. MKW z terenu powiatu aleksnadrowskiego (Aleksandrów Kujawski, Ciechocinek, Nieszawa): protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach, obwiesczenia o wynikach wyborów na radnych MRN, protokóły głosowania w obwodach (sygn. 20-23); 2. MKW z terenu powiatu lipnowskiego (Dobrzyń n/Wisłą, Lipno): protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach na radnych MRN, obwieszczenia o wynikach wyborów do MRN, listy kandydatów i protokóły przyjęcia list kandydatów na radnych MRN (sygn. 24-27); 3. MKW w Radziejowie: listy kandydatów na radnych MRN, Protokóły ustalające wyniki wyborów w okręgach, protokóły głosowana na radnych MRN w obwodach (sygn. 28-29); 4. MKW w Rypinie: protokóły ustalające wyniki wyborów naradnych MRN w okręgach, protokóły głosowania na radnych MRN w obwodach, plakaty wyborcze (sygn. 30-31); 5. MKW z terenu pow. włocławskiego (Brześć Kujawski, Chodecz, Kowal, Lubień Kujawski, Lubraniec, Przedecz):listy kandydatów na radnych MRN i protokóły ich przyjęcia, protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach wyborczych na radnych MRN, protokóły głosowania na radnych w obwodach (sygn. 32-41); OBWODOWE KOMISJE WYBORCZE Obwodowe komisje wyborcze z terenu powiatu aleksandrowskiego, lipnowskiego, rypińskiego, włocławskiego: prtokóły posiedzeń obwodowych komisji wyborczych, kartki do głosowania na radncy i posłów, protokóły głosowania na posłów, plakaty wyborcze (sygn. 42-56) Anzahl der Einheiten56
71/177/0 Akta komisji wyborczych do Sejmu PRL i rad narodowych z terenu woj. bydgoskiego, z wyborów przeprowadzonych w dn. 30.05.1965r.-konstrukcja archiwalna 1965 0 0 erweitern
POWIATOWE KOMISJE WYBORCZE 1. PKW w Aleksandrowie Kujawskim: listy kandydatów na radnych PRN i GRN z protokółami ich przyjęcia, protokóły ustalające wyniki głosowania na radnych PRN i GRN w okręgach wyborczych, protokóły głosowania w obwodach na radnych PRN i GRN (sygn. 1-3); 2. PKW w Lipnie: listy kandydatów na radnych PRN i GRN z protokółami ich przyjęcia, protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach wyborczych i obwieszczenia o wynikach wyborów do PRN i GRN, protokóły głosowania w obwodach (sygn.4-7); 3. PKW w Radziejowie: listy kandydatów na radnych PRN i GRN z protokółami ich przyjęcia, protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach na radnych PRN i GRN, protokóły głosowania w obwodach, protokóły posiedzeń PKW (sygn. 8-11); 4. PKW w Rypinie: protokóły posiedzeń PKW, listy kandydatów na radnych PRN i GRN z protokółami ich przyjęcia, protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach i obwieszczenia o wynikach wyborów do PRN, plakaty wyborcze (sygn. 12-16); 5. PKW we Włocławku: listy kandydatów na radnych PRN i GRN z protokółami ich przyjęcia, protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach na radnych PRN i GRN, obwieszczenia o wynikach wyborów do PRN, protokóły głosowania w obwodach, protokóły posiedzeń PKW, plakaty wyborcze (sygn. 17-21); MIEJSKIE KOMISJE WYBORCZE 1. Miejskie komisje wyborcze z terenu pow. aleksandrowskiego (Aleksandrów Kujawski, Ciechocinek, Nieszawa), protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach wyborczych na radnych MRN, protokóły głosowania w obwodach (sygn. 22-24); 2. MKW w Lipnie: listy kandydatów na radnych MRN z protokółami ich przyjęcia, protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach, obwieszczenia o wynikach wyborów do MRN, protokóły głosowania w obwodach, protokóły posiedzeń MKW (sygn. 25-27); 3. MKW w Radziejowie: listy kandydatów na radnych MRN i protokóły ich przyjęcia, protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach i protokóły głosowania w obwodach na radnych MRN, protokóły posiedzeń komisji (sygn. 28-29); 4. MKW w Rypinie: protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach na radnych MRN (sygn. 30); 5. MKW z terenu pow. włocławskiego (Brześć Kujawski, Chodecz, Kowal, Lubień Kujawski, Lubraniec, Przedecz): listy kandydatów na radnych MRN z protokółami ich przyjęcia, protokóły i obwieszczenia z wyników wyborów radnych MRN, protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach i protokóły głosowania w obwodach (sygn. 31-39); OBWODOWE KOMISJE WYBORCZE 1. OKW z terenu pow. aleksandrowskiego: protokóły posiedzeń OKW, karty do głosowania na posłów i radnych, protokóły głosowania na posłów (sygn. 40-42); 2. OKW z terenu pow. lipnowskiego: karty do głosowania na posłów i radnych (sygn. 43); 3. OKW z terenu pow. radziejowskiego: protokóły posiedzeń OKW, karty do głosowania na posłów i radnych (sygn. 44-45); 4. OKW z terenu pow. włocławskiego: protokóły posiedzeń OKW, karty do głosowania na posłów i radnych, protokóły głosowania na posłów, plakaty wyborcze (sygn. 46-49). Anzahl der Einheiten49
71/178/0 Akta komisji wyborczych do Sejmu PRL i rad narodowych z terenu woj. bydgoskiego, z wyborów przeprowadzonych w dn. 01.06.1969r.-konstrukcja archiwalna 1969 0 0 erweitern
A. POWIATOWE KOMISJE WYBORCZE 1. PKW w Aleksandrowie Kujawskim: listy kandydatów na radnych PRN i GRN z protokółami przyjęcia list, protokóły ustalające wyniki głosowania na radnych PRN i GRN w okręgach wyborczych, obwieszczenia o wynikach wyborów, protokóły głosowania w obwodach (sygn. 1-4); 2. PKW w Lipnie: listy kandydatów na radnych PRN i GRN z protokółami ich przyjęcia, protokóły i obwieszczenia o wynikach wyborów w okręgach, protokóły głosowania na radnych PRN i GRN w obwodach (sygn. 5-9); 3. PKW w Radziejowie: listy kandydatów na radnych PRN i GRN z protokółami ich przyjęcia, protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach, protokóły głosowania na radnych PRN i GRN w obwodach (sygn. 10-12); 4. PKW w Rypinie: listy kandydatów na radnych PRN i GRN oraz protokóły ich przyjęcia, protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach na radnych PRN i GRN, protokóły głosowania w obwodach, protokóły posiedzeń PKW (sygn. 13-17); 5. PKW we Włocławku: listy kandydatów na radnych PRN i GRN, protokóły przyjęcia list, protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach i obwieszczenia o wynikach wyborów do PRN i GRN, protokóły głosowania na radnych w obwodach, plakaty wyborcze (sygn. 18-23); Miejska Komisja Wyborcza we Włocławku: listy kandydatów na radnych MRN i protokóły ich przyjęcia, protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach wyborczych, obwieszczenia o wynikach wyborów do MRN, protokóły głosowania w obwodach, plakaty wyborcze (sygn. 24-28); MIEJSKIE KOMISJE WYBORCZE 1. MKW z terenu powiatu aleksnadrowskiego (Aleksandrów Kujawski, Ciechocinek, Nieszawa): listy kandydatów na radnych MRN i protokóły ich przyjęcia, protokóły ustalające wyniki głosowania na radnych MRN w okręgach, obwieszczenia o wynikach wyborów na radnych MRN, protokóły głosowania w obwodach (sygn. 29-36); 2. MKW z terenu powiatu lipnowskiego (Dobrzyń n/Wisłą, Lipno): listy kandydatów na radnych MRN i protokóły ich przyjęcia, protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach na radnych MRN, obwieszczenia o wynikach wyborów do MRN, protokóły g łosowania w obwodach (sygn. 37-42); 3. MKW w Radziejowie: listy kandydatów na radnych MRN i protokóły ich przyjęcia, protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach na radnych MRN, protokóły głosowana na radnych MRN w obwodach (sygn. 43-45); 4. MKW w Rypinie: protokóły głosowania na radnych MRN w obwodach (sygn. 46); 5. MKW z terenu pow. włocławskiego (Brześć Kujawski, Chodecz, Kowal, Lubień Kujawski, Lubraniec, Przedecz): listy kandydatów na radnych MRN i protokóły ich przyjęcia, protokóły ustalające wyniki głosowania w okręgach wyborczych na radnych MRN, obwieszczenia o wynikach wyborów do MRN, protokóły głosowania w obwodach (sygn. 47-57); OBWODOWE KOMISJE WYBORCZE 1. OKW z terenu pow. aleksandrowskiego: karty do głosowania na posłów i radnych, protokóły głosowania na posłów (sygn. 58-59); 2. OKW z terenu pow. lipnowskiego: karty do głosowania na posłów i radnych (sygn. 60); 3. OKW z terenu pow. radziejowskiego: karty do głosowania na posłów i radnych (sygn. 61); 4. OKW z terenu pow. rypińskiego: karty do głosowania na posłów i radnych (sygn. 62); 5. OKW z terenu pow. włocławskiego: protokóły posiedzeń OKW, karty do głosowania na posłów i radnych, protokóły głosowania na posłów, plakaty wyborcze (sygn. 63-66). Anzahl der Einheiten66
71/179/0 Akta stanu cywilnego Parafii Rzymskokatolickiej Bądkowo 1717-1808; 1811-1914 96 0 erweitern
sygn. 1 - spis metryk kościelnych za lata 1717-1808; sygn. 2 - 96 - akta urodzeń, małżeństw i zgonów z lat 1811-1813, 1820, 1825-1895, 1897-1914. Anzahl der Einheiten96
71/180/0 Akta stanu cywilnego Parafii Rzymskokatolickiej Błenna 1866-1914 49 0 erweitern
sygn. 1- 49 - akta urodzeń, małżeństw i zgonów z lat 1866-1914. Anzahl der Einheiten49
71/181/0 Akta stanu cywilnego Parafii Rzymskokatolickiej Bobrowniki 1801-1923 109 0 erweitern
sygn. 1 - akta urodzonych w latach 1801-1825, 1828, 1840-1845, 1866 (unikaty) sygn. 2 - 116 - akta urodzeń, małżeństw i zgonów z lat 1808-1822, 1826-1923 (w latach 1808-1836 wpisywano także ludność wyznania ewangelicko-augsburskiego) Anzahl der Einheiten116
Zeige 136 bis 180 von 1.294 Einträgen.