Fonds number | Name of the fonds | Border dates | Number of files | Number of scans | Unroll all Roll all |
45/2003/0 | Komitet Miejsko-Gminny Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej w Wołczynie | 1974-1987 | 36 | 0 | Unroll Roll |
| Konferencje - protokoły Konferencji Sprawozdawczo-Wyborczych, protokół Konferencji Przedzjazdowej 1974-1986 (4 j.a.), Plenarne posiedzenia 1974-1987 (5 j.a.), Protokoły posiedzeń plenarnych, materiały z posiedzeń 1974-1987 (5 j.a.), Egzekutywa - protokoły posiedzeń Egzekutywy 1974-1987 (4 j.a.), Komisje problemowe i zespoły KM-G - protokoły posiedzeń 1981-1986 (1 j.a.), Narady aktywu i sekretarzy - protokoły posiedzeń POP 1982-1986 (1 j.a.), Plany i programy działania organizacji partyjnej - plany pracy Plenum i Egzekutywy 1977-1986 (4 j.a.), Materiały statystyczne - ankiety statystyczne dotyczące stanu osobowego partii 1975-1983 (2 j.a.), Materiały dotyczące członków partii - kadra nomenklaturalna 1977-1980 (1 j.a.), Wizyta I Sekretarza Komitetu Wojewódzkiego - scenariusze spotkań, narady przygotowawcze, realizacja wniosków podjętych podczas wizyt 1978-1980 (1 j.a.), Kontrola i ocena KM-G - oceny dotyczące pracy Komitetu 1975-1982 (1 j.a.), Miejsko-Gminny Ośrodek Pracy Ideowo-Wychowawczej - informacje o pracy ośrodka 1976-1983 (1 j.a.), Realizacja uchwał, postanowień i zadań - informacje o realizacji wniosków i uchwał, biuletyn informacyjny Komitetu 1979-1982 (3 j.a.), Korespondencja merytoryczna KM-G - materiały dot. POP, Informacje dot. sytuacji społeczno-politycznej 1983-1986 (3 j.a.), przes.1324/2009: programy działania Komitetu Miejsko-Gminnego na lata 1976-1980 (1 j.a.) Number of files36 |
45/2004/0 | Komitet Miejsko-Gminny Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej w Zawadzkiem | 1972-1987 | 42 | 0 | Unroll Roll |
| Konferencje - protokoły Konferencji Sprawozdawczo-Wyborczych 1972-1979 (2 j.a.), Plenarne posiedzenia - protokoły posiedzeń plenarnych 1976-1979 (2 j.a.), Komisja Rewizyjna - protokoły kontroli 1975-1980 (1 j.a.), Egzekutywa - protokoły posiedzeń Egzekutywy 1976-1979 (4 j.a.), Plany i programy działania organizacji partyjnej - plany pracy Egzekutywy 1976-1987 (1 j.a.), Materiały statystyczne - ankiety statystyczne dotyczące stanu osobowego partii 1975-1983 (3 j.a.), Materiały dotyczące członków partii 1976-1980 - rozmowy indywidualne, skargi, zażalenia, interwencje, opłacalność składek partyjnych 1976-1980 (3 j.a.), Wizyta I Sekretarza Komitetu Wojewódzkiego - realizacja wniosków podjętych podczas wizyt 1980 (1 j.a.), Kontrola i ocena KM-G - ocena pracy Komitetu 1978 (1 j.a.), Miejsko-Gminny Ośrodek Pracy Ideowo-Wychowawczej - informacje o pracy ośrodka, WUML-u, informacje o obchodach świąt państwowych 1977-1982 (5 j.a.), Realizacja uchwał, postanowień i zadań - realizacja uchwał i postanowień KC i KW 1976-1978 (1 j.a.), Korespondencja merytoryczna KM-G - informacje o organizacjach młodzieżowych, wytyczne, uchwały, zalecenia instancji nadrzędnych, Informacje dot. sytuacji społeczno-politycznej, Informacje dotyczące wyborów do rad narodowych, Informacje dotyczące samorządu robotniczego 1975-1978 (8 j.a.), Materiały dotyczące gospodarki - informacje o przemyśle, rolnictwie, handlu, służba zdrowia 1975-1979 (8 j.a.), Sprawy osobowe 1976-1981 (2 j.a.). Number of files42 |
45/2005/0 | Komitet Miejsko-Gminny Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej w Zdzieszowicach | 1972-1987 | 31 | 0 | Unroll Roll |
| Konferencje - protokoły Konferencji Sprawozdawczo-Wyborczych, materiały z konferencji 1972-1983 (6 j.a.), Plenarne posiedzenia -protokoły posiedzeń plenarnych 1974-1985 (5 j.a.), Egzekutywa - protokoły posiedzeń Egzekutywy 1975-1987 (12 j.a.),Komisja Współdziałania Partii i Stronnictw Politycznych - protokoły posiedzeń komisji 1981-1982 (1 j.a.), Plany i programy działania organizacji partyjnej - programy działania 1977-1980 (1 j.a.), Materiały statystyczne - ankiety statystyczne dotyczące stanu osobowego partii 1975-1983 (2 j.a.), Materiały dotyczące członków partii - kadra nomenklaturalna, wnioski z kampanii przedzjazdowej 1977-1980 (1 j.a.), Wizyta I Sekretarza Komitetu Wojewódzkiego - scenariusze spotkań, narady przygotowawcze, realizacja wniosków podjętych podczas wizyt 1976-1980 (1 j.a.), Kontrola i ocena KM-G - ocena pracy komitetu 1980 (1 j.a.), Miejsko-Gminny Ośrodek Pracy Ideowo-Wychowawczej - informacje dotyczące pracy ośrodka 1977-1982 (1 j.a.). Number of files31 |
45/2006/0 | Gminna Rada Narodowa w Pakosławicach | 1973-1990 | 71 | 0 | Unroll Roll |
| Organizacja: regulamin gminnej rady narodowej; 1 j.a. (1988-1989) Działalność rad narodowych stopnia podstawowego: protokoły sesji gminnej rady narodowej, wystąpienia do organów wyższego stopnia, uchwał gminnej rady narodowej i ich realizacja, protokoły posiedzeń prezydium gminnej rady narodowej, postanowienia prezydium gminnej rady narodowej i ich realizacja, książki pracy komisji, protokoły posiedzeń, przeprowadzonych kontroli, składy osobowe, wnioski poszczególnych komisji gminnej rady narodowej, interpelacje, wnioski i postulaty; 66 j.a. (1973-1990) Działalność samorządu mieszkańców: protokoły zebrań wiejskich; 3 j.a. (1973-1987) Plany pracy własnej rady narodowej: plany pracy prezydium gminnej rady narodowej; 1 j.a. (1973-1985) Number of files71 |
45/2007/0 | Gminna Rada Narodowa w Lubrzy | 1973-1990 | 99 | 0 | Unroll Roll |
| Organizacja - 1 j.a. (1988) Organizacja Gminnej Rady Narodowej. Działalność rady narodowej - 79 j.a. (1973-1990) Protokoły sesji Gminnej Rady Narodowej, uchwały rady narodowej - 30 j.a. (1973-1990) Posiedzenia prezydium - 18 j.a. (1973-1990) Posiedzenia komisji stałych, realizacja wniosków komisji stałych - 21 j.a. (1973-1990) Wybory sołtysów i podsołtysów, protokoły zebrań wiejskich - 9 j.a. (1978-1990) Posiedzenia Gminnego Komitetu Kontroli Społecznej - 1 j.a. (1978-1983) nab.6941/2013: wybory do Gminnej Rady Narodowej w Lubrzy 1973-1976, 1988 (2 j.a.), realizacja postanowień Prezydium Rady Narodowej 1975-1977, 1985 (1 j.a.), protokoły zebrań wiejskich 1973-1978 (11 j.a.), ewidencja postulatów i wniosków zebrania wiejskiego 1978-1980 (1 j.a.), współpraca z Wojewódzką Radą Narodową 1982-1990 (2 j.a.); przes.1970/2014: przes.1970/2014: Informacje z realizacji] wniosk[ów] i postula[tów] radnych z lata 1976-1978 (1 j.a.), Wnioski i postulaty radnych 1979 (1 j.a.), Informacje z realizacji wniosków i postulatów radnych 1980 (1 j.a.), Rady Sołectw- protokoły posiedzeń, materiały z działalności 1979-1983 (1 j.a.). Number of files101 |
45/2008/0 | Urząd Gminy w Lubrzy | [1946] 1973-1990 [1992] | 93 | 0 | Unroll Roll |
| Organy kolegialne - 3 j.a. (1981-1986) Narady zespołu kolegialnego, kadry kierowniczej, protokoły narad pracowników. Organizacja i zarządzanie - 3 j.a. (1978-1984) Statut organizacyjny, regulamin organizacyjny. Plany pracy i ich realizacja - 12 j.a. (1978-1989) Program działania naczelnika i urzędu gminy. Statystyka - 1 j.a. (1978-1989) Sprawozdania o stanie i ruchu zatrudnionych. Ocena prawna, skargi i wnioski - 1 j.a. (1977-1990) Analizy i oceny skarg i wniosków. Nadzór, kontrola, badania - 1 j.a. (1985) Kontrole kompleksowe. Planowanie i wykonanie budżetów - 10 j.a. (1979-1989) Budżety. Sprawy wojskowe - 1 j.a. (1973) Wykazy imienne poborowych podlegajacych poborowi głównemu. nab.6939/2013: wnioski i postulaty radnych 1976-1980 (3 j.a.), rady sołectw 1979-1983 (1 j.a.), przepisy prawne dotyczące organizacji i zarządzania 1984 (1 j.a.), zarządzenia ministrów i kierowników urzędów centralnych 1984 (1 j.a.), realizacja uchwał instancji partyjnych 1984-1985 (2 j.a.), zbiorcze kwartalne plany pracy urzędu 1989 (1 j.a.), sprawozdawczość statystyczna za 1989 rok (1 j.a.), kontrole, inspekcje, lustracje - protokoły z jednostek nadrzędnych 1984-1985 (2 j.a.), plany kontroli, inspekcji, lustracji, zarządzenia pokontrolne 1984, 1985, 1989-1990 (3 j.a.), plany i programy szklenia pracowników terenowych organów administracji państwowej 1984 (1 j.a.), sprzedaż gruntów z Państwowego Funduszu Ziemi 1981-1984, 1992 (6 j.a.), sprzedaż gruntów dla Rolniczej Spółdzielni Produkcyjnej w Lubrzy 1984-1987 (1 j.a.), zmiany rodzaju użytkowania 1975-1979, 1986 (2 j.a.), klasyfikacja gruntów 1987-1989 (3 j.a.), przekazywanie gruntów dla jednostek gospodarstwa uspołecznionego 1984 (1 j.a.), scalanie gruntów 1985-1987 (1 j.a.), przejmowanie terenów i nieruchomości nierolniczych 1988 (1 j.a.), prawo pierwokupu, wywłaszczenia 1986-1988 (3 j.a.), przekazywanie terenów, sprzedaż, użytkowanie wieczyste 1989 (1 j.a.), sprzedaż domków jednorodzinnych i lokali 1982-1989 (2 j.a.), sprzedaż działek budowlanych na terenie wsi 1984-1988 (4 j.a.); nab. 8036/2015: kolegia, komisje i zespoły 1985 (1 j.a.), zarządzenia własne 1986-1990 (1 j.a.), protokoły kontroli, inspekcji, lustracji, zarządzenia pokontrolne i sprawozdania z ich realizacji w jednostkach podległych- książki kontroli 1984-1989 (1 j.a.), plan realizacji zadań wynikających z rządowego programu zapobiegania i zwalczania patologii 1986-1989 (1 j.a.), wieloletnie plany społeczno- gospodarczego rozwoju i sprawozdania z ich realizacji 1985-1988 (1 j.a.), roczne plany społeczno- gospodarczego rozwoju i sprawozdania z ich realizacji 1987-1989 (2 j.a.), problemowe opracowania statystyczne 1988-1989 (1 j.a.), ewidencja oznaczania granic, dokumentacja podstawowa nieruchomości 1985 (1 j.a.), zmiany rodzaju użytkowania nieruchomości- gleboznawcza klasyfikacja gruntów 1990 (1 j.a.), inwentaryzacja nieruchomości- regulowanie stanu prawnego 1983, 1990-1991 (2 j.a.), prawo pierwokupu, wywłaszczanie 1989-1990 (2 j.a.), nadawanie medalu za długoletnie pożycie 1980-1988 (2 j.a.), ewidencja zakładów przemysłowych i rzemieślniczych 1947-1990 (2 j.a.), wydawanie i cofanie uprawnień na wykonywanie rzemiosła 1946-1988 (5 j.a.), przekazywanie gruntów dla jednostek gospodarki uspołecznionej oraz przejmowanie od jednostek gospodarki uspołecznionej 1981 (1 j.a.). Number of files93 |
45/2009/0 | Urząd Gminy w Pawłowiczkach | [1969] 1973-1990 [1992] | 174 | 0 | Unroll Roll |
| Organy kolegialne 2 j.a. (1977-1981) Protokoły narad Kolegium Kierowników, protokoły narad koordynacyjnych. Organizacja i zarządzanie 6 j.a. (1976-1990) Regulamin organizacyjny, zarządzenia naczelnika, postanowienia i decyzje naczelnika. Nadzór, kontrola, badania 2 j.a. (1987-1988) Protokoły odbytych kontroli. Planowanie i wykonanie budżetów 17 j.a. (1973-1990) Budżety, bilanse. Plany społeczno-gospodarcze rozwoju i sprawozdawczość z ich realizacji 2 j.a. (1976-1986) Plany społeczno-gospodarcze rozwoju; nab. 8210/2016: plany Obrony Cywilnej, planowanie i organizowanie systemu ostrzegania ludności- dokumentacja posterunku alarmowego Gminy Pawłowiczki, statystyka urodzeń, małżeństw, zgonów, sprzedaż i dzierżawa gruntów, renty i emerytury dla domowników pomagających w gospodarstwie rolnym, darowizny i spadkobrania, scalanie gruntów, miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, zapewnienie terenów pod budownictwo mieszkaniowe, sprzedaż działek budowlanych, sprzedaż budynków, podziały nieruchomości, dokumentacja wskazań i decyzji ustalającej lokalizację inwestycji 1970-1990 (34 j.a.); nab. 8441/2016: zmiany adresowe osób duchownych, sprawozdania z ruchu wędrówkowego ludności, kontrola ruchu ludności, kontrole meldunkowe, współpraca z Centralnym Biurem Adresowym, podania o zezwolenia przemieszczania się, korespondencja ogólna, wybory do Sejmu i rad wojewódzkich, organizacja urzędów terenowych organów administracji państwowej, wybory do rad narodowych, obsługa organizacyjna wyborów, powoływanie kolegiów, komisji, zespołów, rejestry ustaleń z narad koordynacyjnych, regulaminy pracy, realizacja uchwał instancji partyjnych, program działania urzędu na lata 1985-1990, roczne plany pracy, plan działania urzędu na 1987 rok, plan pracy terenowych organów administracji publicznej, rozpatrywanie wniosków, pisma normatywne, ogłoszenia, współdziałanie z Gminna Radą Narodową, współdziałanie z jednostkami niepodporządkowanymi, urządzenia komunalne, plany i programy kontroli i badań, decyzje na zgromadzenia, korespondencja ogólna, program działania w celu usunięcia niedociągnięć po kontroli Głównej Inspekcji Terenowej, organizowanie imprez kulturalnych, plany i programy działania Gminnego Ośrodka Kultury, nadzór nad działalnością domów kultury i klubów, działalność kina, sprawy sportu, organizacja zabawy- korespondencja, zaopatrzenie rynku, sprzedaż odbiorcom pozarynkowym, artykuły trudno zbywalne, reglamentacja- protokoły kontroli zakładów pracy, pisma dotyczące reglamentacji, działalność zakładów usługowych, zakłady rzemieślnicze zlikwidowane, zakłady usługowe uspołecznione zlikwidowane, wydawanie zezwoleń na czasowe zamknięcie zakładów rzemieślniczych i usługowych, zezwolenia na wyłączenie zakładów rzemieślniczych, nadzór nad działalnością zakładów usługowych, działalność zakładów usługowych, upowszechnianie osiągnięć rad narodowych, ewidencja członków kolegiów i zespołów orzekających, przekazanie pośrednictwa pracy do Kędzierzyna-Koźla, urząd stanu cywilnego- korespondencja ogólna, nadzór nad działalnością, realizacja spraw otrzymanych do wykonania z innych urzędów, orzeczenia kolegium, sprawy przeciwpożarowe- korespondencja, utrzymanie dróg publicznych, mostów, przejazdów, plany pod budownictwo indywidualne, pozwolenia na budowę, ustalenie warunków wprowadzania ścieków do wody i ziemi, kart gospodarstw, księgi gospodarskie- zbiór dokumentów, protokoły kontroli księgowych 1969-1990 (103 j.a.); nab. 8455/2016: księgi gospodarskie Ostrożnica- zbiór dokumentów, pozwolenia na budowę 1970-1990 (8 j.a.). Number of files174 |
45/2010/0 | Gminna Rada Narodowa w Pawłowiczkach | 1973-1990 | 76 | 0 | Unroll Roll |
| Organizacja 1 j.a. (1975, 1984) Regulamin gminnej rady narodowej. Działalność rady narodowej 67 j.a. (1973-1990) Protokoły sesji Gminnej Rady Narodowej, uchwały rady narodowej, posiedzenia prezydium protokoły Komisji Kultury, Oświaty i Spraw Socjalnych, Komisji Ładu i Porządku Publicznego, Komisji Ładu, Porządku Publicznego i Ochrony Środowiska, Komisji ds. Odznaczeń, Komisji ds. Oświaty, Zdrowia, Spraw Socjalnych i Kultury, Komisji Rolnej, Komisji ds. Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej, Komisji Rozwoju Gospodarczego i Zaopatrzenia Ludności, Komisji ds. Rozwoju Gospodarczego, Budżetu i Zaopatrzenia Ludności, Komisji ds. Samorządu, realizacja wniosków komisji stałych, protokoły zebrań radnych z wyborcami. Protokoły zebrań wiejskich, narad sołtysów, Rady Sołectw, Gminnego Komitetu Kontroli Społecznej; nab. 8209/2016: protokoły sesji Gminnej Rady Narodowej, spotkania radnych z wyborcami, interpelacje, wnioski i postulaty, przebieg realizacji postulatów i wniosków zgłoszonych w kampanii wyborczej do Sejmu i rad narodowych, protokoły z przeprowadzonych kontroli, materiały na posiedzenia ładu i porządku publicznego, działalność Rady Narodowej i jej organów, przewodniczący GRN- wystąpienia do innych organów, koordynacja 1978-1989 (8 j.a.). Number of files76 |
45/2011/0 | Bank Zachodni S.A. I Oddział w Kędzierzynie - Koźlu | 1997-1998 | 14 | 0 | Unroll Roll |
| Planowanie, sprawozdawczość i analizy działalności 4 j.a. (1997-1998) Plany i sprawozdania z działalności własnej jednostki, sprawozdania z realizacji dochodów i kosztów. Sprawozdawczość i statystyka dotycząca działalności kredytowej 10 j.a. (1997-1998) Okresowa sprawozdawczość dotycząca działalności kredytowej, jednostek nie mających zdolności kredytowej, jednostek korzystających z kredytów oprocentowanych preferencyjnie oraz sprawozdawczość o udzielonych kredytach dewizowych. Number of files14 |
45/2012/0 | Rada Narodowa Miasta i Gminy w Brzegu | [1974]1975-1990 | 161 | 0 | Unroll Roll |
| Rady Narodowe: regulamin rady narodowej, protokoły sesji rady narodowej miasta i gminy, uchwały i ich realizacja, zakładowe zespoły radnych, spotkania radnych z wyborcami, interpelacje wnioski i postulaty radnych, programy i harmonogramy działania, sprawozdania z działalności, nadzór rady nad własnymi organami; (1975-1990) 55 j.a. Komisje rad narodowych: protokoły posiedzeń, protokoły przeprowadzonych kontroli, plany pracy, informacje i sprawozdania poszczególnych komisji gminnej rady narodowej, realizacja wniosków komisji; (1974-1990) 48 j.a. Prezydia rad narodowych: protokoły posiedzeń prezydium rady narodowej miasta i gminy, postanowienia prezydium rady narodowej miasta i gminy; (1975-1990) 59 j.a. Samorząd mieszkańców w miastach: statuty samorządu mieszkańców osiedli, realizacja wniosków komitetów obwodowych i osiedlowych, informacje i sprawozdania z działalności samorządu mieszkańców; (1976-1990) 4 j.a. Zebrania wiejskie, sołtysi, podsołtysi: protokoły z wyboru sołtysów i podsołtysów, zebrań wiejskich, realizacja wniosków zebrań wiejskich, informacje z działalności samorządu mieszkańców gminy; (1977-1989) 21 j.a. Number of files161 |
45/2013/0 | Miejska Rada Narodowa w Brzegu | 1974-1975 | 9 | 0 | Unroll Roll |
| Rady Narodowe: statut biura miejskiej rady narodowej, rejestr uchwał, postulatów i ustaleń miejskiej rady narodowej, kwestionariusze radnych, dane statystyczne o radnych, spotkania radnych z wyborcami; (1973-1975) 5 j.a. Komisje rad narodowych: protokoły posiedzeń miejskiej komisji odznaczeń państwowych; (1973-1975) 1 j.a. Prezydia rad narodowych: protokoły posiedzeń prezydium gminnej rady narodowej; 1 j.a. (1974-1975) 2 j.a. Samorząd mieszkańców w miastach: protokoły komitetów obwodowych, składy osobowe; (1973-1975) 1 j.a. Number of files9 |
45/2014/0 | Gminna Rada Narodowa w Łambinowicach | 1973-1990 | 68 | 0 | Unroll Roll |
| Dokumentacja aktowa: 68 j.a. - 0,87 mb 1. Działalność rad narodowych stopnia podstawowego (1973-1990) poz. 1-49 Protokoły z Sesji Gminnej Rady Narodowej, protokoły z posiedzeń Prezydium Gminnej Rady Narodowej, postanowienia Prezydium Gminnej Rady Narodowej, protokoły z posiedzeń i kontroli Komisji Ładu I porządku Publicznego, Komisji Rolnictwa, Komisji Rozwoju Gospodarczego i Zaopatrzenia, Komisji do Spraw Samorządu, Komisja Wychowania, Oświaty, Kultury i Spraw Socjalnych, spotkania z wyborcami- 49 j.a. 2. Działalność samorządu mieszkańców (1973-1990) poz. 50-68 Kwestionariusze radnych, protokoły zebrań wiejskich, wnioski zgłoszone na zebraniach wiejskich, wybory sołtysów i podsołtysów- ewidencja- 19 j.a. Number of files68 |
45/2015/0 | Urząd Gminy w Łambinowicach | [1972] 1973-1990 | 195 | 0 | Unroll Roll |
| Dokumentacja aktowa: 39 j.a. - 0,21 mb. 1. Zjazdy, narady, konferencje (1973-1990) poz. 1-3 Protokóły z narad aktywu partyjno-gospodarczego, protokóły z narad partyjno-służbowych, protokóły z narad pracowników własnej jednostki- 3 j.a. 2. Zarządzenia i organizacja (1985-1990) poz. 4 Zarządzenia Naczelnika Gminy- 1 j.a. 3. Plany pracy i ich realizacja (1986-1990) poz. 5 Plany pracy jednostki własnej- 1 j.a. 4. Statystyka (1983-1990) poz. 6-7 Sprawozdania statystyczne o wypadkach przy pracy, z przebiegu podnoszenia kwalifikacji, o stanie i ruchu zatrudnionych, z zatrudnienia i wynagrodzeń, cząstkowe opracowania statystyczne dotyczące komunikacji- 2 j.a. 5. Skargi i wnioski (1984-1989) poz. 8 Analizy i oceny skarg i wniosków- 1 j.a. 6. Współdziałanie, kontakty (1973-1975) poz. 9 Współpraca i współdziałanie z organizacjami społeczno-politycznymi i państwowymi- 1 j.a. 7. Nadzór, kontrola, badania (1982-1988) poz. 10-14 Protokóły kontroli kompleksowych i wtórnych jednostki własnej- 5 j.a. 8. Zatrudnienie i wynagrodzenie (1988-1990) poz. 15 Przydziały etatów- wykazy etatów, plany rozmieszczenia pracowników, wynagrodzenia- 1 j.a. 9. Budżety terenowe (1973-1990) poz. 16-32 Budżet Gminy i Plan Funduszu Gminnego- 17 j.a. 10. Plany społeczno-gospodarczego rozwoju i sprawozdawczość z ich realizacji (1973-1986) poz. 33-34 Sprawozdania z sytuacji społeczno-gospodarczej Gminy, sprawozdania z realizacji planu społeczno-gospodarczego rozwoju- 2 j.a. 11. Analizy ekonomiczne i bilanse (1983-1985) poz. 35 Analizy ekonomiczne- 1 j.a. 12. Imprezy i akcje kulturalne (1973-1975) poz. 36 Działalność kulturalna- organizacja konkursów, terminarze imprez, obchody rocznic- 1 j.a. 13. Geodezja rolna (1980-1987) poz. 37-38 Ewidencja gruntów rolnych, zmiany, aktualizacja- 2 j.a. 14. Geodezja i kartografia (1987) poz. 39 Numeracja domów i nieruchomości- 1 j.a. nab. 7882/2015: długofalowe i roczne plany pracy jednostek własnych 1988 (1 j.a.), ewidencja urządzeń komunalnych naziemnych 1983-1987 (1 j.a.), polityka lokalowa- przepisy szczegółowe 1987-1989 (3 j.a.), ewidencja terenów nierolniczych- zmiany w ewidencji 1986-1990 (11 j.a.), przejmowanie terenów i nieruchomości 1975-1989 (4 j.a.), przekazywanie terenów, sprzedaż, dzierżawy wieczyste 1975-1990 (25 j.a.), ewidencja gruntów i budynków 1976-1990 (7 j.a.), numeracja domów i nieruchomości 1987-1988 (1 j.a.), przepisy prawne dotyczące ochrony środowiska 1983-1988 (1 j.a.), plany, prognozy i normatywy dotyczące ochrony środowiska 1987-1988 (1 j.a.), uzgodnienia dokumentacji i wielkości emisji 1985-1988 (1 j.a.); nab. 7883/2015: cząstkowe opracowania statystyczne 1977-1983 (3 j.a.), przydziały etatów 1975-1977 (1 j.a.), ewidencja dróg i mostów 1984 (1 j.a.), ewidencja, oznaczanie granic, dokumentacja podstawowa nieruchomości 1976-1982 (6 j.a.), ewidencja terenów nierolniczych- zmiany w ewidencji 1975-1986 (13 j.a.), przejmowanie terenów i nieruchomości 1975-1989 (6 j.a.), zamiana terenów, zamiana użytkowania 1981-1988 (7 j.a.), przekazywanie terenów, sprzedaż, dzierżawy wieczyste 1975-1987 (5 j.a.), plany budownictwa jednorodzinnego i zagrodowego 1987 (1 j.a.), opinie i decyzje lokalizacji ogólnych i szczegółowych 1985-1989 (20 j.a.), analizy i oceny ruchu budowlanego 1985-1989 (5 j.a.), ewidencja gruntów i budynków 1975-1985 (8 j.a.); nab. 7884/2015: opracowania statystyczne 1974 (1 j.a.), zmiany w ewidencji gruntów 1972-1980 (7 j.a.), sprzedaż i dzierżawy nieruchomości 1974-1976 (1 j.a.), ewidencja gruntów i budynków 1963-1982 (3 j.a.), przekazanie, wykup przymusowy i przejęcia na własność państwa nieruchomości rolnych 1974 (1 j.a.), kontrole, inspekcje, lustracje 1981-1989 (1 j.a.)., prawo pierwokupu, wywłaszczanie 1982-1990 (5 j.a.), przekazywanie terenów, sprzedaż, dzierżawy wieczyste 1983-1990 (4 j.a.). Number of files195 |
45/2016/0 | Bank Zachodni S.A. Oddział w Kluczborku | 1997-1999 | 6 | 0 | Unroll Roll |
| Planowanie inwestycji 1 j.a. (1997-1999) Roczne plany inwestycyjne. Sprawozdawczość i statystyka dotycząca działalności kredytowej 3 j.a. (1997-1999) Okresowa sprawozdawczość dotycząca jednostek korzystających z kredytów oprocentowanych preferencyjnie oraz sprawozdawczość o udzielonych kredytach dewizowych. Sprawozdawczość finansowa 2 j.a. (1997-1999) Sprawozdawczość roczna - bilans. Number of files6 |
45/2017/0 | Bank Zachodni S.A. Oddział w Strzelcach Opolskich | 1997-1999 | 8 | 0 | Unroll Roll |
| Planowanie, sprawozdawczość i analizy działalności 3 j.a. (1997-1999) Plany i sprawozdania z działalności własnej jednostki. Sprawozdawczość i statystyka dotycząca działalności kredytowej 2 j.a. (1997-1999) Okresowa sprawozdawczość dotycząca działalności kredytowej. Sprawozdawczość finansowa 3 j.a. (1997-1999) Sprawozdania statystyczne, sprawozdawczość roczna - bilans. Number of files8 |
45/2018/0 | Bank Zachodni S.A. Oddział w Paczkowie | 1989-1999 [2000] | 30 | 0 | Unroll Roll |
| Biurowość, archiwum zakładowe, biblioteka 1 j.a. (1992-1998) Pieczęcie i stemple. Rewizje i kontrole 2 j.a. (1990-1998) Protokoły rewizji pełnych i problemowych. Sprawozdawczość i statystyka dotycząca działalności kredytowej 21 j.a. (1994-2000) Okresowa sprawozdawczość dotycząca działalności kredytowej, jednostek nie mających zdolności kredytowej, jednostek korzystających z kredytów oprocentowanych preferencyjnie. Sprawozdawczość finansowa 6 j.a. (1997-1998) Sprawozdania statystyczne, raporty i materiały z badań audytorskich. Number of files30 |
45/2019/0 | Narodowy Bank Polski Oddział w Głuchołazach | 1962-1988 | 45 | 0 | Unroll Roll |
| Wydział Operacyjno-Rachunkowy: rewizje pełne, problemowe, specjalne (1962- 1988) 45 ja . Number of files45 |
45/2020/0 | Bank Zachodni S.A. Oddział w Prudniku | 1989-1999 [2000] | 9 | 0 | Unroll Roll |
| Biurowość, archiwum zakładowe, biblioteka 1 j.a. (1989-1999) Pieczęcie i stemple. Rewizje i kontrole 3 j.a. (1993-1999) Protokoły rewizji pełnych i problemowych. Sprawy socjalno-bytowe 1 j.a. (1998-1999) Sprawozdania z realizacji akcji socjalno-bytowej. Sprawozdawczość i statystyka dotycząca działalności kredytowej 1 j.a. (1997) Okresowa sprawozdawczość dotycząca jednostek korzystających z kredytów oprocentowanych preferencyjnie. Sprawozdawczość finansowa 3 j.a. (1998-2000) Sprawozdania roczne. Number of files9 |
45/2021/0 | Bank Zachodni S.A. Oddział w Głuchołazach | [1978] 1989-1999 [2000] | 29 | 0 | Unroll Roll |
| Biurowość, archiwum zakładowe, biblioteka 1 j.a. (1978-2000) Pieczęcie i stemple. Rewizje i kontrole 9 j.a. (1989-1997) Protokoły rewizji specjalnych, kontrole przeprowadzane przez państwowe instytucje kontroli, rewizje i kontrole organów pozabankowych. Sprawy socjalno-bytowe 1 j.a. (1998-2000) Sprawozdania z realizacji akcji socjalno-bytowej. Sprawozdawczość i statystyka dotycząca działalności kredytowej 15 j.a. (1997-1999) Okresowa sprawozdawczość dotycząca jednostek korzystających z kredytów oprocentowanych preferencyjnie. Sprawozdawczość finansowa 3 j.a. (1998-2000) Sprawozdania roczne. Number of files29 |
45/2022/0 | Bank Zachodni S.A. Oddział w Niemodlinie | 1989-1999 [2001] | 22 | 0 | Unroll Roll |
| Planowanie, sprawozdawczość i analizy działalności 12 j.a. (1989-2001) Sprawozdania z działalności własnej jednostki – bilanse. Przepisy prawne 2 j.a. (1990-1997) Zbiory zarządzeń i wytycznych Oddziałów i jednostek specjalistycznych. Pomoc prawna, skargi i wnioski oraz krytyka prasowa 2 j.a. (1989-1997) Skargi i wnioski oraz krytyka prasowa. Biurowość, archiwum zakładowe, biblioteka 4 j.a. (1989-1995) Pieczęcie i stemple. Rewizje i kontrole 2 j.a. (1989, 1993-1997) Kontrole przeprowadzane przez państwowe instytucje kontroli Number of files22 |
45/2023/0 | Opolskie Przedsiębiortswo Budownictwa Przemysłowego Nr 1 w Opolu | 1951-1993 | 116 | 0 | Unroll Roll |
| 0 Number of files116 |
45/2024/0 | Wojewódzki Szpital Zespolony w Opolu | 1951-1997 | 0 | 0 | Unroll Roll |
| 0 Number of files401 |
45/2025/0 | Wojewódzka Rada Narodowa w Opolu | 1975-1990 | 305 | 0 | Unroll Roll |
| Sesje Wojewódzkiej Rady Narodowej - protokoły sesji WRN wraz z załącznikami, rejestry uchwał, zbiory uchwał (51 j.a.) Komisje i zespoły WRN - protokoły posiedzeń komisji i zespołów WRN z załącznikami, książki pracy komisji (163 j.a.) Działalność radnych WRN - interpelacje radnych, spotkania radnych z wyborcami, materiały z przygotowań do wyborów do Sejmu PRL, rad narodowych, referendum ogólnokrajowego, ławników i samorządu mieszkańców, ankiety statystyczne dotyczące uchylania uchwał rad stopnia podstawowego (23 j.a.) Posiedzenia Prezydium WRN - protokoły posiedzeń Prezydium WRN z załącznikami, ewidencja postanowień i zbiór postanowień prezydium oraz ich realizacja (57 j.a.) protokoły i notatki z narad, szkoleń, składy osobowe rad narodowych, skargi i wnioski (7 j.a.), przes. 686/2005: problemy funkcjonowania rad narodowych 1965 (1 j.a.) przes.1404/2009: Biuletyn Informacyjny 1974 (1 j.a.), nab. 6481/2012: Wojewódzki Komitet Kontroli Społecznej - sprawozdanie za rok 1978 (1 j.a.). Number of files305 |
45/2026/0 | Urząd Wojewódzki w Opolu | [1957, 1961] 1973-1990 [1992] | 208 | 0 | Unroll Roll |
| Biuro Organizacyjno-Prawne i Kontroli - organizacja UW, statut organizacyjny, organizacja terenowych organów administracji państwowej, posiedzenia Kolegium Wojewody, zarządzenia Wojewody, podział administracyjny, ustalanie nazw miejscowości, plany pracy UW i sprawozdania z ich wykonania, normatywy kancelaryjne, analizy skarg i wniosków 1973-1990 (72 j.a.) Wydział Prawny - plany pracy i sprawozdania z ich wykonania 1986-1987 (1 j.a.) Wydział Kadr i Szkolenia - plany pracy i sprawozdania z ich wykonania, sprawozdania o zatrudnieniu i wynagrodzeniach 1984-1990 (12 j.a.) Wojewódzka Komisja Planowania -plany społeczno-gospodarcze województwa, sprawozdania i analizy z realizacji planów, sprawozdania z kontroli 1973-1990 (49 j.a.) Wydział Kontroli - sprawozdania i analizy finansowe, komisja odwoławcza, inspekcje w jednostkach nadzorowanych, budżety jednostkowe i terenowe, rewizje finansowo-księgowe, rejestr przedsiębiorstw państwowych, plany pracy, sprawozdania, Oddział Podatków Wiejskich 1975-1989 (94 j.a.) Wydział Finansowy - protokoły kontroli jednostek podległych, inwentaryzacje miejscowości, plany zagospodarowania przestrzennego 1973-1991 (216 j.a.) Kuratorium Oświaty i Wychowania - plany zagospodarowania przestrzennego 1973-1990 (212 j.a.) Wydział Społeczno-Administracyjny - sprawozdania dotyczące budownictwa sakralnego i duchownych, analiza skarg i wniosków, nadzór na kościołem Rzymskokatolickim i wyznaniami nierzymskokatolickimi, oraz stowarzyszeniami 1957-1990 (52 j.a.) Wydział Rolnictwa, Gospodarki Żywnościowej i Leśnictwa - plany gospodarcze, kontrole, sprzedaż nieruchomości państwowych 1974-1989 (39 j.a.) Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej - plany pracy wydziału, sprawozdania z inwestycji gospodarki wodnej, bilanse wodne, plany perspektywiczne gospodarki wodnej województwa, dokumentacja hydrotechniczna 1974-1989 (15 j.a.) Wydział Ochrony Środowiska, Gospodarki Wodnej i Geologii - komunikaty o stanie czystości wód 1973-1989 (46 j.a.) Wydział Zdrowia i Opieki Społecznej - narady, plany produkcji i obrotu handlowego, analizy działalności produkcyjnej, kontrole, oceny zaopatrzenia 1969-1990 (26 j.a.) Wydział Przemysłu, Handlu i Usług - konferencje i narady, plany inwestycyjne, sprawozdania z czynów społecznych i funduszu gromadzkiego, sprawozdania o pojazdach i drogach, kontrola jednostek podległych, projekty budowy i remontów mostów 1973-1990 (75 j.a.) Wydział Komunikacji - organizacja wydziału i jednostek podległych, posiedzenia wydziału, Wojewódzkiej Rady Kultury, aktywu kulturalno-oswiatowego, szkolenia w zakresie działalności kulturalno-oświatowej, plany pracy i sprawozdania, protokoły kontroli jednostek podległych, preliminarze budżetowe, kwestionariusze sprawozdawczo-statystyczne dla bibliotek, sprawozdania z działalności jednostek organizacyjnych kultury i oświaty 1974-1990 (10 j.a.) Wydział Kultury i Sztuki - protokoły narad wydziału, plany pracy wydziału, programy inwestycyjne, plany finansowe przedsiębiorstw, analizy działalności gospodarczej, sprawozdania GUS o przedsiębiorstwach, kontrole w jednostkach podległych, zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej 1974-1990 (58 j.a.) Wydział Zatrudnienia i Spraw Socjalnych - zarządzenia dyrektora Wydziału, analizy zatrudnienia, kontrole w jednostkach podległych, ewidencja pracowników odznaczonych 1974-1990 (38 j.a.) Wydział do Spraw Wyznań - protokoły posiedzeń Zespołu Rolnego, odpraw kierowników, protokoły i sprawozdania pokontrolne, plany gospodarcze rolnictwa i leśnictwa, wnioski wydziału, sprawozdania z wykonania planów i sprawozdania statystyczne, budżety i sprawozdania z ich realizacji, przydziały i nadania gospodarstw, uwłaszczenia 1973-1989 (54 j.a.) Wydział Kultury Fizycznej, Sportu i Turystyki - protokoły odpraw roboczych i konferencji, protokoły kontroli, organizacja szkół, plany gospodarczo-finansowe, sprawozdania GUS 1973-1990 (30 j.a.) Wydział Geodezji i Gospodarki Gruntami - plany pracy, protokoły Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji Skupu, sprawozdania z wymiaru obowiązkowych dostaw, kontrola jednostek podległych 1975-1990 (72 j.a.) Wydział Budownictwa - plany pracy i sprawozdania w zakresie pośrednictwa pracy 1983-1989 (2 j.a.) Wydział Urbanistyki, Architektury i Nadzoru Budowlanego - protokoły i sprawozdania z narad, sprawozdania z kontroli, budżety, plany gospodarcze, plany zatrudnienia i funduszu płac, sprawozdanie z zatrudnienia 1982-1989 (3 j.a.) Komisja Cen - protokoły posiedzeń kolegium 1973-1974 (1 j.a.) Wojewódzka Komenda Straży Pożarnych - protokoły posiedzeń prezydium, protokoły posiedzeń Komitetów Kultury Fizycznej, kontrole, plany pracy, sprawozdania statystyczne, sprawozdania finansowe, budżety, inwentaryzacja bazy sportowej 1975-1990 (2 j.a.) Wojewódzki Inspektorat Obrony Cywilnej - organizacja jednostki własnej i jednostek podległych, skargi i zażalenia, konferencje, posiedzenia rad pedagogicznych, protokoły kontroli i wizytacji szkół, budżety i preliminarze budżetowe, plany pracy, plany gospodarcze, sprawozdania GUS, sprawozdania ze szkół 1976-1989 (2 j.a.) plany i sprawozdania Ośrodka Doskonalenia Kadr i Punktów Konsultacyjnych Szkół Wyższych przy UW (13 j.a.), dopływ 26 j.a.-0,78 mb. 1973-1990 nab.3739, dopływ 1j.a.-0,01 mb. 1974 przes.63, dopływ 1 j.a.-0,01 mb. 1975 przes.226, dopływ 16j.a.-0,31 mb. 1974-1994 nab.4689: ,dopływ; nab.5700: akta prawno-majątkowe kościołów i instytucji wyznaniowych 1963-1990 (593 j.a.), nab.5701: akta osobowe osób duchownych i zakonnych 1949-1990 (829 j.a.), przes. 1405/2009: wyniki współzawodnictwa pracy pomiędzy powiatami i miastami stanowiącymi powiaty województw opolskiego za rok 1973 (1 j.a.), przes. 1415/2009: informacja o przebiegu orzecznictwa w sprawach o wykroczenia na terenie województwa opolskiego w II półroczu 1974 1975 (1 j.a.), nab.5897/2010: planowanie pracy -ocena kadry nauczycielskiej, analiza działalności społeczno-politycznej nauczycieli 1984 (1 j.a.), scalenia gruntów 1986-1988 (1 j.a.), prawo pierwokupu, wywłaszczanie 1983-1984 (2 j.a.), sprzedaż domów jednorodzinnych i lokali 1984-1986 (3 j.a.), wnioski i postulaty radnych 1987-1989 (2 j.a.), realizacja uchwał instancji wojewódzkiej 1981-1987 (2 j.a.), rejestry skarg i wniosków 1985 1987-1988 (2 j.a.), ogólne zasady zaopatrzenia rynku 1986-1989 (37 j.a.), zasady rozmieszczania masy towarowej między uczestników 1983-1989 (8 j.a.), zasady reglamentowanej sprzedaży 1985-1988 (1 j.a.), ewidencja wydanych kart zaopatrzenia 1985-1988 (15 j.a.), zapotrzebowania i rozliczenia wydanych kart zaopatrzenia poszczególnych miejscowości województwa opolskiego 1984-1989 (38 j.a.), uprawnienia do kart zaopatrzenia 1985-1989 (1 j.a.), wnioski i postulaty radnych 1978 (1 j.a.), sprawy organizacyjne 1979-1988 (1 j.a.), realizacja postanowień Prezydium Rady 1986 (1 j.a.), interpelacje radnych (1984-1986 (1 j.a.), protokoły kontroli, inspekcji lustracji, zarządzenia pokontrolne i sprawozdania z ich realizacji 1986 (1 j.a.), kontrole problemowe 1986 (1 j.a.), wystąpienia pokontrolne Najwyższej Izby Kontroli 1987 (1 j.a.), realizacja uchwał instancji wojewódzkiej 1983 (1 j.a.), protokoły kontroli, inspekcji, lustracji, zarządzenia pokontrolne sprawozdania z ich realizacji w jednostkach własnych 1982 (1 j.a.), sprawy prawno-majątkowe Kościołów i instytucji wyznaniowych 1961-1973 (2 j.a.), przes.1498/2010: informator codzienny 1976-1979 (2 j.a.); nab. 8097/2015: nadzór nad nabywaniem nieruchomości przez jednostki gospodarki uspołecznionej 1977-1978 (2 j.a.), prawo pierwokupu, wywłaszczanie 1978-1992 (15 j.a.). Number of files2833 |
45/2027/0 | Urząd Miasta i Gminy w Gogolinie | [1946] 1973-1990 [1996] | 404 | 0 | Unroll Roll |
| Dokumentacja aktowa 122 j.a. 1, 46 mb Organy kolegialne 5 (1976-1988) Protokoły narad pracowników. Organizacja 5 j. a. (1973-1989) Statut i regulamin organizacyjny, zarządzenia i postanowienia naczelnika. Plany pracy i ich realizacja 1 j.a. (1983-1989) Programy działania urzędu. Obsługa prawna, skargi i wnioski 1 j.a. (1983-1987) Skargi i wnioski zgłoszone przez obywateli. Nadzór, kontrola, badania 5 j.a. (1974-1989) Kontrole kompleksowe, kontrole Głównej Inspekcji Terenowej, Najwyższej Izby Kontroli. Praca, płace, ewidencje osobowe, legitymacje 8 j.a. (1978-1985) Sprawozdania statystyczne o pracownikach, zatrudnieniu i funduszu płac. Zatrudnianie i wynagradzanie pracowników 1 j.a. (1976-1979) Przydziały i wykazy etatów. Planowanie i wykonanie budżetów 47 j.a. (1974-1990) Budżety, zmiany wprowadzone do budżetów, bilanse. Zobowiązania podatkowie i niepodatkowe 5 j.a. (1978-1982) Sprawozdania dotyczące informacji podatkowych. Rewizje finansowo-księgowe 11 j.a. (1976-1988) Protokoły rewizji, zarządzenia porewizyjne, sprawozdania. Oświata, Nauka, Wychowanie 2 j.a. (1978-1979) Ocena stanu przygotowań do rozpoczęcia roku szkolnego w Zbiorczej Szkole Gminnej w Gogolinie. Kolegia do Spraw Wykroczeń 6 j.a. (1976-1982) Sprawozdania z działalności kolegiów. Gospodarka Rolna, Weterynaria 1 j.a. (1979) Informacja dotycząca zabezpieczenia akcji żniwnej na terenie miasta i gminy Gogolin. Przemysł i Usługi 1 j.a. (1978) Informacje i oceny działalności zakładów i spółdzielni produkcyjnych. Budownictwo, Urbanistyka, Architektura 23 j.a. (1973-1989) Miejscowy plan ogólny zagospodarowania przestrzennego miasta Gogolin, plan zagospodarowania przestrzennego, opinie i decyzje lokalizacji, programy budownictwa wiejskiego. Dokumentacja kartograficzna 2 j.a. (1987) Mapy gminy Gogolin nab. 8810/2017: zaświadczenia i decyzje w sprawach handlu 1946-1996 (280 j.a.). Number of files404 |
45/2028/0 | Rada Narodowa Miasta i Gminy w Gogolinie | 1973-1990 | 87 | 0 | Unroll Roll |
| Działalność rady narodowej 87 j.a. (1973-1990) Protokoły sesji rady narodowej, posiedzenia prezydium, realizacja postanowień, posiedzenia Komisji ds. Czynów Społecznych, Komisji Gospodarki Terenowej i Ochrony Środowiska, Komisji Ładu i Porządku Publicznego, Komisji Oświaty, Kultury i Spraw Socjalnych, Komisji Oświaty, Kultury, Zdrowia i Spraw Socjalnych, Komisji Oświaty, Kultury i Wychowania Młodzieży, Komisji Planu, Budżetu i Finansów oraz Spraw Komunalnych i Zaopatrzenia, Komisji Prawa i Porządku Publicznego, Komisji Przemysłu, Drobnej Wytwórczości i Zaopatrzenia Ludności. Posiedzenia Komisji Rolnictwa, Komisji Rolnej, Komisji Rozwoju Gospodarczego i Zaopatrzenia, Komisja Rozwoju i Budżetu orz Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Komisji ds. Samorządu, Komisji Zdrowia, Spraw Socjalnych i Ochrony Środowiska, realizacja wniosków komisji, rejestr wniosków. Spotkania radnych z wyborcami, wybory sołtysów i podsołtysów, protokoły zebrań wiejskich, Rada Sołectw. Number of files87 |
45/2029/0 | Śląskie Zakłady Obuwnicze Spółka Akcyjna OTA w Otmęcie | 1940-1943 | 1 | 25 | Unroll Roll |
| 0 Number of files1 |
45/2030/0 | Kombinat Państwowych Gospodarstw Rolnych w Namysłowie | [1951]1972-1992 [1993] | 175 | 0 | Unroll Roll |
| Konferencja Samorządu Robotniczego, Rada Zakładowa; 1973-1992: protokoły posiedzeń i zebrań delegatów, uchwały, rejestr uchwał (10 j.a.) Organizacja zjednoczenia; 1982-1992: statut kombinatu, podział majątku kombinatu, regulamin organizacyjny (3 j.a.) Zbiór przepisów własnej jednostki; 1974-1993: zarządzenia wewnętrzne dyrektora kombinatu (4 j.a.) Plany i programy wieloletnie: 1958-1986: plany inwestycyjne, plany gospodarczo-finansowe, plany rozwoju (7 j.a.) Plany i programy roczne oraz preliminarze; 1951-1991: plany gospodarczo-finansowe, plan rozwoju i organizacji produkcji (26 j.a.) Analizy i oceny wykonania planów wieloletnich i rocznych, 1972-1991: analizy ekonomiczne (6 j.a.) Problemowe opracowania ekonomiczne; 1974-1991: wykaz zrealizowanych zadań inwestycyjnych, wykaz użytków rolnych, informacje z działalności gospodarczej (3 j.a.) Sprawozdawczość finansowa okresowa i roczna –bilanse; 1952-1993: bilanse, badanie bilansów (49 j.a.) Statystyka; 1959-1993: sprawozdania GUS rzeczowe i problemowe (44 j.a.) Skargi i wnioski; 1972-1991: rejestr skarg i wniosków, skargi i zażalenia (2 j.a.) Biurowość, archiwum zakładowe; 1980-1993: instrukcja obiegu dokumentów, spisy zdawczo-odbiorcze akt, wzory zlikwidowanych pieczęci (3 j.a.) Kontrola; 1956-1993: regulamin kontroli wewnętrznej, protokoły porewizyjne (11 j.a.) Ogólne zasady pracy i płac; 1972-1992: regulamin tworzenia i podziału funduszu premiowego, zakładowy system wynagrodzeń, regulamin pracy, zakładowa umowa zbiorowa (4 j.a.) Zasady i tryb realizacji spraw socjalno bytowych; 1987-1988: regulaminy funduszu socjalnego, mieszkaniowego i najmu mieszkań (2 j.a.) Finanse i księgowość. Podstawowe zasady; 1989: zakładowy plan kont (1 j.a.) Number of files175 |
45/2031/0 | Urząd Gminy w Domaszowicach | 1973-1990 | 57 | 0 | Unroll Roll |
| Organy kolegialne: narady pracowników własnej jednostki; 1 j.a. (1977-1987), Organizacja i zarządzanie: statut, regulamin organizacyjny, zarządzenia terenowych organów administracji państwowej-własne; 4 j.a. (1976-1988), Plany pracy i ich realizacja: długofalowe i roczne plany pracy jednostki własnej, programy realizacyjne i okresowe plany pracy jednostki własnej; 5 j.a. (1976-1988), Statystyka: problemowe opracowania statystyczne; 1 j.a. (1975-1985), Podział administracyjny: ustalanie nazw miejscowości i obiektów fizjograficznych, 1 j.a. (1976), Nadzór, kontrola, badania: tezy kontrolne i inne wytyczne w sprawach kontroli, inspekcji, lustracji, protokoły kontroli, inspekcji, lustracji, zarządzenia pokontrolne i sprawozdania z ich realizacji; 4 j.a. (1975-1984), Praca, płace, ewidencje osobowe i legitymacje: dane statystyczne o pracownikach; 2 j.a. (1973-1985), Zatrudnianie i wynagradzanie pracowników: przydziały etatów-wykazy etatów, plany rozmieszczenia pracowników; 1 j.a. (1978-1982), Szkolenie pracowników: plany i programy szkolenia pracowników terenowych organów administracji państwowej i ich realizacja; 1 j.a. (1976-1984), Planowanie i wykonanie budżetów: budżety gminy, sprawozdania z wykonania budżetu, bilanse, realizacja funduszy specjalnych; 13 j.a. (1973-1989), Zobowiązania podatkowe i niepodatkowe: realizacja planów rocznych i na okres krótszy – sprawozdawczość; 1 j.a. (1976-1978), Plany społeczno-gospodarcze rozwoju i sprawozdawczość z ich realizacji: ostateczne wersje planów rocznych i wieloletnich, sprawozdania i analizy dotyczące realizacji planów; 4 j.a. (1974-1987), Czyny społeczne: wieloletnie i roczne plany czynów społecznych, realizacja czynów społecznych – sprawozdawczość, 2 j.a. (1976-1987), Plastyka, muzealnictwo, ochrona zabytków: dokumentacja zabytków nieruchomych, historyczna i techniczna; 1 j.a. (1985-1988), Kolegia do spraw wykroczeń: analizy, oceny i sprawozdania z działalności kolegiów; 1 j.a. (1976-1981), Gospodarka rolna, weterynaria: inwentaryzacja nieruchomości; 4 j.a. (1976-1981), Geodezja rolna: ewidencja gruntów rolnych, zmiany, aktualizacja; 1 j.a. (1976-1980), Gospodarka komunalna: ewidencja urządzeń komunalnych naziemnych, ewidencja cmentarzy komunalnych i wyznaniowych, cmentarze i grobownictwo wojenne, polityka lokalowa-przepisy szczególne; 4 j.a. (1976-1986), Budownictwo, urbanistyka, architektura: opinie i decyzje lokalizacji ogólnych, ewidencja i rejestracja lokalizacji, programy budownictwa wiejskiego; 5 j.a. (1974-1987) Zatrudnienie i sprawy socjalne: analizy stanu zatrudnienia; 1 j.a. (1977-1978). Number of files57 |
45/2032/0 | Gminna Rada Narodowa w Domaszowicach | 1973-1989 | 50 | 0 | Unroll Roll |
| Rady narodowe: protokoły sesji rady narodowej, uchwały Gminnej Rady Narodowej, wnioski i postulaty radnych, spotkania radnych z wyborcami; 12 j.a. (1973-1989), Komisje rad narodowych: materiały na posiedzenia, książki pracy, protokoły posiedzeń, realizacja wniosków komisji; 25 j.a. (1974-1984), Prezydia rad narodowych: protokoły posiedzeń, postanowienia Prezydium Gminnej Rady Narodowej; 8 j.a. (1974-1989), Zebrania wiejskie, sołtysi, podsołtysi: wybory sołtysów i podsołtysów, protokoły zebrań wiejskich, 5 j.a. (1973-1984). Number of files50 |