Fonds number Name of the fonds Date from Date to
Showing 381 to 400 of 1,486 entries.
Fonds number Name of the fonds Border dates Number of
files
Number of scans Unroll
all
13/387/0 Rolnicza Spółdzielnia Wytwórcza im. Tadeusza Kościuszki w Jaszczurowej 1953-1957 36 0 Unroll
0 Number of files36
13/388/0 Rolnicze Zrzeszenie Spółdzielcze im."Przyszłość" we Frydrychowicach 1953-1958 33 0 Unroll
0 Number of files33
13/389/0 Narodowy Bank Polski Oddział w Kętach 1945-1986 194 0 Unroll
0 Number of files194
13/390/0 Bank Spółdzielczy w Kalwarii Zebrzydowskiej [1938-1947] 1948-1954 48 0 Unroll
1. Sprawy organizacyjne z lat 1945-1950 /sygn. 1/ okólniki, zarządzenia, instrukcje, korespondencja 2. Sprawy finansowo-kredytowe z lat 1938-1954 /sygn. 2-48/ księgi udziałów i pożyczek, wkłady oszczędnościowe, rachunki bieżące, księgi zgłoszeń o pożyczki, inwentarze pożyczek wekslowych, konto główne Banku, dzienniki główna, księgi kasowe, księga funduszu rezerwowego, książka kosztów handlowych, księga inwentarzowa i terminarz. Number of files48
13/391/0 Bank Spółdzielczy w Kętach 1947-1956 13 0 Unroll
1. Sprawy organizacyjne z lat 1947-1956 /sygn.1-5/ protokoły z posiedzeń Zarządu, Rady nadzorczej i Walnych Zebrań, protokoły z zebrań członkowskich i komisji rewizyjnej 2. Sprawy finansowo - kredytowe z lat 1947-1956 /sygn.6-13/ bilanse roczne, dzienniki główna Number of files13
13/392/0 Bank Spółdzielczy w Oświęcimiu 1947-1957 56 0 Unroll
1. Sprawy organizacyjne z lat 1947-1957 /sygn.1-2/ księgi protokołów Zarządu 2. Sprawy osobowe z lat 1949-1953 /sygn.3-5/ rejestr członków 3. Sprawy finansowo - kredytowe z lat 1948-1955 /sygn.6-56/ rejestr dłużników, księgi wkładów, udziałów, pożyczek, inwentarz pożyczek obrotowych, planowanie kasowe, bilanse netto, dochody i wydatki operacyjne i administracyjne, księgi i dzienniki główna, książka rachunków różnych. Number of files56
13/393/0 Bank Spółdzielczy w Wadowicach 1947-1951 19 0 Unroll
1. Sprawy finansowo-kredytowe z lat 1947-1951 /sygn.1-19/ księgi wkładów, udziałów i pożyczek oraz skryptów, inwentarze wkładów, udziałów i pożyczek, dzienniki główna, księga kosztów handlowych, księga kasowa Number of files19
13/394/0 Akta gminy Brzeszcze 1901-1923, 1934-1954 126 0 Unroll
Akta Gminy Brzeszcze I. Zarząd Gminy Brzeszcze z lat 1934-1950 /sygn.1-89/ 1. Dział ogólno-organizacyjny z lat 1934-1950 /sygn.1-18/ okólniki i zarządzenia, instrukcja kancelaryjna, wykazy stanów osobowych, miesięczne sprawozdania sytuacyjne, wybory sołtysów, protokoły z posiedzeń Zarządu Gminnego, GRN, z zebrań gromadzkich i gminnej komisji lokalowej, protokoły z kontroli, sprawy majątków porzuconych i opuszczonych, spisy nieruchomości w poszczególnych gromadach. 2. Dział finansowo - budżetowy z lat 1935, 1945-1951 /sygn.19-52/ preliminarze budżetowe, budżet administracyjny, gromadzki i szkolny, dzienniki główna, księgi dochodów i wydatków, zestawienia i sprawozdania rachunkowe, sprawy podatkowe, księgi biercze podatku od nieruchomości i świadczeń na budowę szkoły 3. Dział Gospodarki gminnej z lat 1944-1950 /sygn.53-69/ sprawy dotyczące zabudowy osiedla Brzeszcze, elektryfikacja wsi, podłączenie wody pitnej, sprawy dróg i placów publicznych, szarwarki, sprawy nielegalnych szkół, walka z analfabetyzmem, sprawy dotyczące pomników, martyrologii i cmentarzy wojskowych, wykazy żołnierzy sowieckich poległych na terenie gminy Brzeszcze, sprawy dotyczące zdrowia i opieki społecznej, sprawy rolne /m.in.. Rejestr pomiarowo- szacunkowy gruntów rozparcelowanych w Jawiszowicach/ 4. Dział Administracyjny z lat 1943, 1945-1951 /sygn.70-89/ dane statystyczne dot. Ludności w gminie, księgi kontroli ruchu ludności, narodowy spis powszechny, korespondencja w sprawie porządku i bezpieczeństwa publicznego, wykazy II, III, IV volkslisty, sprawy aprowizacyjne i wytyczne dot. Świadczeń dla Armii Czerwonej. II. Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Brzeszczach z lat 1950-1954 /sygn. 90-101/ 1. Referat ogólno - administracyjny z lat 1950-1952 /sygn.90-95 / zarządzenia, sprawy podziału administracyjnego, ewidencja składu osobowego, protokoły z sesji, posiedzeń GRN i zebrań gromadzkich, ankieta sprawozdawcza z działalności GRN i komisji, zarządzenia pokontrolne 2. Referat spraw socjalnych i kulturalnych z lat 1951-1954 /sygn.96-99/ wytyczne i korespondencja w sprawach kulturalno-oświatowych, zdrowia i opieki społecznej oraz gospodarczych, rejestr świadczeń w naturze 3. Referat rolny z lat 1951-1952 /sygn.100-101/ sprawozdania z zagospodarowania łąk i pastwisk, scalanie gruntów, spis powierzchni użytków oraz zasiewów III. Gminne organizacje społeczne z lat 1946-1951 /sygn.102-106 / Gminny Komitet Obrońców Pokoju, Gminny Komitet Obywatelski Odbudowy m. st. Warszawy, Gminny Komitet Przeciwpowodziowy, Gminny Komitet Opieki Społecznej, Komitet Radiofonizacji Wsi. Dopływy 1987 r. Akta z lat 1945-1954 /sygn.107-119/ Księgi uchwał Zarządu Gminy, Prezydium GRN i Gminnej Rady Narodowej, Protokoły posiedzeń Prezydium GRN Akta kat.B przekwalifikowane na kat.A w 2005 r. z lat 1948-1952 /sygn.120-123/ Sprawy osobowe pracowników urzędu, listy płac pracowników, sprawy budowlane; plany budowlane z zezwoleniami, kontrola ruchu ludności Dopływy 2006 r. Akta z roku 1950 /sygn.124/ Budżet gminy Dopływy 2020 r. Akta z lat 1901-1923 /sygn.125/ Księga uchwał rady gminnej Number of files126
13/395/0 Akta gminy Kęty 1917-1954 180 0 Unroll
I. Zarząd Gminy w Kętach z lat 1917, 1923-1950 [1951-1952] /sygn.1-84 / 1. Dział ogólno-organizacyjny z lat 1945-1950 /sygn.1-14/ instrukcje i okólniki, protest gminy Kęty w sprawie przyłączenia powiatu bialskiego do województwa śląskiego, wykazy gromad gminy Kęty, plany i sprawozdania z działalności GRN i jej organów, składy osobowe członków i pracowników, korespondencja w sprawach osobowych, protokoły z zebrań: Zarządu Gminnego, GRN, Prez. GRN, zebrań gromadzkich i sołtysów; wybory do Sejmu, protokoły z posiedzeń gminnych komisji, protokoły i zarządzenia polustracyjne. 2. Dział finansowo - budżetowy z lat 1938-1939, 1945-1950 /sygn.15-63/ zarządzenia i instrukcje, koresp. w spr. finans., preliminarz budżetowy, budżety, dzienniki główna, księgi dochodów i wydatków, zestawienia rachunkowe i roczne sprawozdania, statuty opłat adm., zestawienia wymiaru podatków, księgi biercze podatku od nieruchomości i podatku inwestycyjnego oraz szkolnego, Danina Narodowa, wykaz osób zobowiązanych do świadczeń na rzecz ofiar powodzi. 3. Dział gospodarki gminnej z lat 1917, 1923-1950 /sygn.64-74/ spr. majątku gminnego i gromad, dróg i placów publ., oświaty, kultury i sztuki, wykazy grobów żołnierzy radzieckich, materiały dot. walki z analfabetyzmem, opieka zdr. i rolnictwo, statystyka rolna, nadanie ziemi, wyciągi z protokołu parcelacyjnego 4. Dział administracyjny z lat 1946-1950 /sygn.75-84/ działalność kościołów i zborów, dane statyst. dot.: seminariów duchownych, darowizn i fundacji, wytyczne USC, świadectwa przynależności do gminy, wykazy cudzoziemców, ruch ludności, imienny spis volksdeutschów, bezp. i porządek publ., wykazy wydanych zezwoleń na budowę, skargi zażalenia II. Prezydium GRN w Kętach z lat [1946-1950] 1951-1954 /sygn.85-149/ 1. Referat ogólno - administracyjny z lat 1946-1954 /sygn.85-116/ zarządzenia i okólniki, instrukcje i sprawozd. z działalności GRN i jej organów, protokoły z: zebrań PGRN i sesji, odpraw sołtysów, zebrań grom., komisji gm.,spr. osob., plany szkolenia ideolog., wybory sołtysów, korespond. w spr. bezp. i porządku publ., aprowizacji i walki z drożyzna, spr. karno - adm., USC, rejestr świadectw przynależności do gm., zarządzenia pokontrolne, wykazy imienne księży, ewidencja kontroli ruchu ludności 2. Referat finansowy z lat 1951-1954 /sygn. 117-132/ zarządzenia i instrukcje, koresp. w spr. finans., preliminarze budżetowe, budżet, dzienniki główna, karty dochodów budżetowych, sprawozdania i zestawienia dochodów i wydatków, sprawozdania kasowe, rejestr podatku od nieruchomości, sprawozd. statyst. dot. zatrudnienia i płac 3. Referat spraw socjalnych i kulturalnych z lat 1951-1954 /sygn.133-141/ zarządzenia i korespondencja dot. spraw kulturalno - oświat., walka z analfabetyzmem, opieka zdrowotna i społeczna, majątek gromad, szarwark, spr. budowlane, wykazy prywatnych właścicieli nieruchomości 4. Referat rolny z lat 1951-1954 /sygn.142-149/ zarządzenia, statystyka rolna, spr. rolno - budowlane i leśne /koresp./ III. Gminne organizacje społeczne z lat 1945-1954 /sygn.150-164/ Ochotnicza Straż Pożarna, Gminny Komitet Obrońców Pokoju, Towarzystwo Przyjaźni Polsko - Radzieckiej, Komitet "Święta Pracy", Gminny Komitet Obchodu 6 Rocznicy PKWN, Obwodowy Komitet FJN, Gminny Komitet Akcji Pomocy Zimowej, Gminny Społeczny Komitet Współzawodnictwa, Gromadzka Komisja Dostaw Obowiązkowych, Gminny Zespół Rozdzielczy Materiałów Budowlanych, GS "Samopomoc Chłopska", protokoły z konferencji międzypartyjnej w Kętach Akta Kat. B 50 z lat 1945-1954 /sygn.165-176/ wynagrodzenia pracowników, pozwolenia na budowę. Dopływ z 2010 r. (przes. z Nr 16/172) z lat 1953-1954 /sygn.177, 178/ Akta wymiaru podatkowego, dostawy obowiązkowe. Dopływ z 2016 (nab. 1675) z lat 1934 - 1939 /sygn. 179, 180/ Księga protokołów z posiedzenia rady gromadzkiej. Number of files180
13/396/0 Akta gminy Osiek 1796, 1802, 1895-1954 [1955-1977] 0 0 Unroll
I. Zarząd Gminy w Osieku z lat 1941-1950 /sygn.1-84/ 1. Dział ogólno-administracyjny z lat 1945-1950 /sygn.1-12/ zarządzenia i okólniki, wykazy gromad gminy Osiek, plany i sprawozdania z działalności GRN i jej organów, miesięczne sprawozdania sytuacyjne, wykazy imienne członków GRN i pracowników zarządu, koresp. w spr. osobowych, protokoły z zebrań Zarządu Gminnego GRN, PGRN, gromadzkich i sołtysów i posiedzeń gminnych komisji 2. Dział finansowo-budżetowy z lat1945,1947-1950 /sygn.13-36/ zarządzenia i instrukcje, koresp. w spr. finansowych, preliminarz budżetowy, budżety, dzienniki główna, księgi wydatków budżetowych, różnych sum pozabudżetowych, sum przechodnich i księgi kasowe 3. Dział gospodarki gminnej z lat 1948-1950 /sygn.37-42/ plan robót szarwarkowych, spr. budowy szkół, spr. zdrowia i opieki społecznej oraz rolnictwa 4. Dział administracyjny z lat 1941-1949 /sygn.43-44/ przyznanie niemieckiej listy narodowościowej, rejestr przynależności do gminy, sprawozdania z lustracji przeciwpożarowej II. Prezydium GRN w Osieku z lat 1951-1954 /sygn.45-78/ 1. Referat ogólno-administracyjny z lat 1951-1954 /sygn.45-67/ zarządzenia i okólniki, plany pracy i sprawozdania z działalności PGRN, protokoły z: zebrań PGRN i GRN, odpraw sołtysów, zebrań gromadzkich i komisji gminnych, wybory do Sejmu, rad gromadzkich, sołtysów i podsołtysów, zarządzenia pokontrolne, koresp. w spr. bezp. i porządku publ., spr. karno - adm., rejestr świadectw przynależności do gminy 2. Referat finansowo - budżetowy z lat 1951-1954 /sygn.68-69/ księga główna i pozabudżetowych środków specjalnych 3. Referat spraw socjalnych i kulturalnych z lat 1951-1954 /sygn.70-74/ spr. działalności księży i zakonników, księży uczących w szkołach, spr. oświaty, kultury i sztuki, walka z analfabetyzmem, spr. zdrowia i opieki społecznej, wykaz cmentarzy położonych na terenie gminy 4. Referat rolny z lat 1951-1954 /sygn.75-78/ zarządzenia, statystyka rolna, plany i sprawozdania z zasiewów i kontraktacji roślin, wykazy zalesień nieużytków rolnych i wyrębów, resztówka Grojec III. Gminne organizacje społeczne z lat 1947-1954 /sygn.79-87/ protokoły z zebrań PO PZPR, aktywu polityczno - społecznego, Gminnego Zespołu Kierowniczego, Aktywu Gminnego, Gminnej Komisji Spisowej, Komisji Współzawodnictwa; Gminny Komitet Przeciwpowodziowy, Gminny Komitet Akcji Pomocy Zimowej, drobne informacje o różnych komitetach gospodarczych, wynagrodzenia pracowników, pozwolenia na budowę Dopływy 1997 Akta z lat 1796, 1802, 1941 - 1944 /sygn. 88-92/ spis powinności czynszowych, supliki włościan z Osieka i Włosienia/1802/, inwentarz dóbr wsi Bielany i Zasolany, niemiecka lista narodowościowa, rejestry mieszkańców gm. Osiek, księgi przybywających i opuszczających gminę. Dopływy 2002 Akta z lat 1945 - 1951 /sygn.93-100/ Księgi Kontroli ruchu ludności, protokoły w posiedzeń Prezydium GRN, protokoły z posiedzeń Zarządu Gminnego, protokoły z posiedzeń komisji Dopływy 2006 Akta z lat 1895 - 1954 /sygn.101- 106/ Flurbuch der Gemarkung Polanka Wlk. /1895 - 1924/, akta pensjonariusza domu opieki społecznej Jakuba Zawarusa, budżet gminy, wykazy osób posiadających gospodarstwa rolne. Dopływ 2012 Akta z lat 1915-1928 /sygn.107/ Księga uchwał Rady Gminnej w Osieku. Dopływ 2013 Akta z lat 1949-1954 [1955-1973] /sygn.108,109/ Rejestr pomiarowy gromady Osiek, wykazy posiadaczy nieruchomości. Number of files118
13/397/0 Akta gminy Oświęcim [1754] 1781-1954 202 0 Unroll
I. Zarząd Gminny w Oświęcimiu z lat 1928-1950 /sygn.1-123/ 1. Dział ogólno-organizacyjny z lat 1945 - 1950 /sygn.1-25/ okólniki i zarządzenia, spr. dot. organizacji Zarządu Gminnego, komitetów społecznych oraz organizacji urzędu gminnego, spr. osobowe, plany pracy i sprawozdania z działalności GRN, protokoły z zebrań Zarządu Gminnego, GRN, PGRN, z zebrań gromadzkich, z odpraw szkoleniowych pracowników, z odpraw sołtysów i poszczególnych komisji gminnych, księga uchwał, sprawozdania i zarządzenia pokontrolne, przydziały baraków po obozowych dla ludności cywilnej, świadczenia na rzecz Armii Czerwonej, parcele i przedsiębiorstwa gromadzkie 2. Dział finansowo - budżetowy z lat 1928-1950 /sygn.26-76/ zarządzenia, preliminarze budżetowe, budżet adm. gromadzki i szkolny, dzienniki główna, księgi dochodów i wydatków, zestawienia i sprawozdania rachunkowe, spr. podatkowe, księgi biercze podatku, księgi wymiaru daniny na oświatę, księga biercza podatku komunalnego i świadczenia w naturze, roczne sprawozdania rachunkowe 3. Dział gospodarki gminnej z lat 1945-1950 /sygn.77-98/ spr. budowy i konserwacji dróg i placów publicznych, wykazy zabytków przyrody i parcelowanych dworów, pałaców, zamków, opieka nad pomnikami męczeństwa, gromadzkie zespoły amatorskie, biblioteki, orzeczenia o organizacji szkół podstawowych, walka z analfabetyzmem, wytyczne i koresp. dot. opieki społ. i zdr., spr. lokalowo - mieszkaniowe, statystyka rolnicza, ankiety elektryfikacyjne 4. Dział administracyjny z lat 1936-1950 /sygn.99-123/ wytyczne i koresp. dot. USC, rejestr wydanych świadectw przynależności do gm. i wydanych dowodów tożsamości, poświadczenia obywatelstwa, spr. rehabilitacyjne III i IV grupy volkslisty, akcja przesiedleńcza na Zachód, księgi kontroli ruchu ludności, gromadzkie księgi meldunkowe, bezp. i porządek publ., spr. budowlane i aprowizacyjne, rozdzielanie darów z UNRRA II. Prezydium GRN w Oświęcimiu z lat 1950-1954 /sygn.124-175/ 1. Referat ogól no-administracyjny z lat 1950-1954 /sygn.124-155/ zarządzenia, spór podziału tryt. gm., ewidencja składu osobowego, wybory do Sejmu i rad narodowych, plany pracy i sprawozdania z działalności PGRN, wybory sołtysów i podsołtysów, dyscyplina pracy, protokoły z zebrań PGRN i sesji GRN, zebrań gromadzkich, z odpraw szkoleniowych pracowników i sołtysów, protokoły z posiedzeń komisji gminnych, protokoły i zarządzenia pokontrolne, spr. bezp. i porządku publ., karno - adm., skargi i zażalenia, ewidencja ruchu ludności, kościoły i zgromadzenia zakonne 2. Referat finansowy z lat 1951-1954 /sygn.156-165/ zarządzenia, budżet, sprawozdania z wykonania budżetu, bilanse, dzienniki główna, plany zużycia obowiązkowych świadczeń na cele publiczne 3. Referat spraw socjalnych i kulturalnych z lat 1950-1952 /sygn.166-174/ spr. dot. kultury i sztuki, zwalczanie analfabetyzmu, spr. zdrowia i opieki społ., majątku gm. i gromad, budowa i konserwacja dróg i placów publicznych, szarwarki, spr, budowlane i gospodarki komunalnej, przemysł i handel 4. Referat rolny z lat 1951-1954 /sygn. 75/ wymiana gruntów, przekazanie gruntów na cele Państwowego Muzeum w Oświęcimiu i Zakładów Chemicznych, spr. produkcji roślinnej i zwierzęcej III. Gminne organizacje społeczne z lat 1947-1954 /sygn.176-181/ protokoły z posiedzeń: Komisji Współzawodnictwa w Rolnictwie, Gminnego Komitetu Likwidacji Zadłużenia Wsi, Aktywu i Zespołu Gminnego, Gminny Komitet Budowy Domu Chłopa, pojedyncze protokoły z zebrań organizowanych w spr. adm.-gospod. IV. Dopływy 1997 Akta z lat [1754] 1781-1869, 1929-1953 /sygn.182-189/ księgi gromadzkie Monowic, Starych Stawów, Grojca i Włosienicy, metryka gruntowa Starych Stawów, protokół parcelowy Brzezinki, dziennik podawczy gminy Stare Stawy V. Akta Kat. B50 Zmiana kategorii w 2006 r. na kat. A w 2006 r. Akta z lat 1945-1953 /sygn.190-196/ akta osobowe, zezwolenia na budowę VI. Dopływ 2005 opracowany w 2006 r. Akta z lat 1876 - 1919 /sygn.197/ Księga gromadzka z Grojca VII. Dopływy 2006 Akta lat 1948-1953 /sygn.198-202 / Protokoły z sesji Rady, wykazy członków GRN, księga biercza podatków, wykazy posiadaczy nieruchomości. VIII. Dopływy 2010 Akta lat 1945-1952 /sygn.203 / Księga meldunkowa gromady Włosienica. Number of files203
13/398/0 Akta gminy Wilamowice 1845-1954 44 0 Unroll
I. Prezydium GRN w Wilamowicach z lat [1949-1950] 1951-1954 /sygn.1-32/ 1. Referat ogólno-administracyjny z lat [1949-1950] 1951-1954 sygn.1-22/ zarządzenia, sprawy. podziału terytorialnego gminy, plany pracy i sprawozdania z działalności GRN, wybory sołtysów i podsołtysów oraz GRN, spr. osob. protokoły z zebrań PGRN, GRN, gromadzkich i gminnych komisji, kontrole i protokoły powizytacyjne, wytyczne i koresp. dot. aprowizacji i porządku publ., spr. karno-adm., opinie o mieszkańcach gminy, wykazy księży i zakonników, zaświadczenia o przynależności do gminy 2. Referat finansowy z lat 1951-1954 /sygn.23/ miesięczne sprawozdania o podatku gruntowym 3. Referat spraw socjalnych i kulturalnych z lat 1951-1954 /sygn.24-31/ programy uroczystości kulturalnych, koresp. w spr. zdrowia i pomocy społ., majątku gminy i gromad, wykazy parków i zieleńców, szarwarki, sprawy budowlane, gospodarki komunalnej i mieszkaniowej, przedsiębiorstwa gminne 4. Referat rolny z lat 1951-1954 /sygn.32/ zarządzenia, komunikaty, zestawienia, spr. produkcji i ochrony roślin oraz hodowli bydła i koni. II. Gminne organizacje społeczne z lat 1951 - 1954 /sygn.33-38/ protokoły z zebrań: ZZ Pracowników Państwowych, Obywatelskiej Komisji Podatkowej, Aktywu i Zespołu Gminnego, Gminnego Komitetu Obrońców Pokoju, pojedyncze protokoły z zebrań organizowanych przez komitety gospodarcze III. Dopływy 1996 Akta z lat 1845, 1886 /sygn.39-40/ protokoły parcelowe Hecznarowic i Starej Wsi IV. Dopływ 2010. Akta z lat 1952-1954 /sygn.42-44/ Spisy wyborców z gromady Pisarzowice, umowy dzierżawne z mieszkańcami Pisarzowic. IV. Dopływ 2009 r. akta z lat 1948, 1953 /sygn.41/ Akta dotyczące parcelacji majątków. Number of files44
13/399/0 Akta gminy Zator 1868-1954 315 0 Unroll
I. Zarząd Gminy w Zatorze z lat 1931-1950 /sygn.1-91/ 1. Dział ogólno-administracyjny z lat 1935-1939, 1945-1950 /sygn.1-27/ zarządzenia, spr. ustalenia granic miedzy gromadami, plany pracy i sprawozdania z działalności GRN, wybory wójta, ławników, członków rady gminnej i komisji gminnej, wykazy imienne Zarządu i Rady Gminnej, statut etatów służbowych, księgi protokołów i uchwał Zarządu Gminnego i Rady Gminnej, protokoły z zebrań GRN, PGRN, z sesji rady, z zebrań gromadzkich, z sesji sołtysów i komisji gminnych, protokoły i zarządzenia pokontrolne 2. Dział finansowo-budżetowy z lat 1934-1939, 1945-1950 /sygn.28-45/ budżet adm., księgi dochodów i wydatków budżetowych, księgi sum przechodnich, sprawozdania z wykonania budżetu, statut opłat adm., księgi biercze, sprawozdania okresowe ze stanu zatrudnienia i wypłat 3. Dział gospodarki gminnej z lat 1935, 1943-1950 /sygn.46-52/ spr. ogólno-gospodarcze, księga inwentarzowa, ewidencja grobów wojennych, orzeczenia w spr. organizacji szkół podstawowych, spr. zdrowia i opieki społ., statystyka rolna 4. Dział administracyjny z lat 1931-1950 /sygn.53-91/ ewidencja majątków kościelnych i klasztornych, wykazy sekt religijnych, ewidencja obywateli sowieckich zamieszkałych w gminie, narodowy spis powszechny, rejestr wydanych dowodów osobistych, rejestry i skorowidze do rejestru mieszkańców, księgi kontroli ruchu ludności, spr. wojskowe, dane statystyczne dot. budownictwa, aprowizacja, rejestr nakazów karnych, Sąd Polubowny II. Prezydium GRN w Zatorze z lat [1935-1950] 1951-1954 /sygn.92-141/ 1. Referat ogólno-administracyjny z lat [1948-1950] 1951-1954 /sygn.92-130/ zarządzenia, spr. podziału teryt. gm., wybory do rad narodowych, plany pracy i sprawozdania z działalności GRN, wybory sołtysów i podsołtysów, sprawy osobowe., protokoły z zebrań PGRN i sesji GRN, zebrań gromadzkich, protokoły z posiedzeń poszczególnych komisji gminnych, protokoły i zarządzenia pokontrolne, spr. bezp. i porządku publ., karno - adm., wykazy domów parafialnych i pielgrzymek do Kalwarii Zebrzydowskiej, księgi meldunkowe 2. Referat finansowy z lat 1951-1954 /sygn.131-132/ plan wykonania preliminarza dochodów GRN, bilans 3. Referat spraw socjalnych i kulturalnych z lat [1935-1950] 1951-1954 /sygn.133-139/ spr. kulturalno-oświatowe, m. in. zabytkowe dwory w Graboszycach i Smolicach, spr. zdrowia i opieki społ., dane statystyczne dot. gminy, drogi i place publiczne, sprawy budowlane 4. Referat wojskowy z lat [1949-1950] 1951-1952 /sygn.140/ wykaz stanu hufca gminnego PO "Służba Polsce", luźna korespondencja dot. PO "SP" 5. Referat rolny z lat 1951-1954 /sygn.141/ akcja przesiedleńcza, produkcja roślinna, wykazy pni pszczelich III. Gminne organizacje społeczne z lat 1945,1947-1954 /sygn.142-151/ protokoły z zebrań: Aktywu i Zespołu Gminnego Komisji Współzawodnictwa w Rolnictwie, Gminnego Komitetu likwidacji Zadłużenia Wsi, działalność Gminnego Komitetu Budowy ZSL, Gminnego Komitetu Obrońców Pokoju, ZMP, TPPR, pojedyncze protokoły z zebrań org. przez różne komitety w spr. adm. - gosp. IV Dopływy 1997 Akta z lat 1902-1916, 1927-1944 /sygn. 152-244/ księga protokołów gminy Podolsze, rejestry spraw, wybory do Sejmu, rady powiatowej i gminnej, urzędowanie ciał samorządowych, kontrola zarządu, majątek gminy, budżety i sprawozdania rachunkowe /poszczególne gromady/, księgi biercze podatków, księgi kontowe i kasowe /poszczególne gromady/, koresp. w spr. ośw., zdrowia i sanitarnych, budowy dróg, świadczeń drogowych, spr. bezrobocia, rolnictwa, weterynarii i hodowli, budownictwa, przemysłu i handlu, ewidencja i kontrola ruchu ludności, spr. wojskowe /gł. spr. socjalne wojskowych/, zaciąg do Junackich Hufców Pracy, spr. karno - adm. V. Zmiana Kat. B50 na kat. A w 2006 r. Akta z lat 1935-1954 /sygn.245-250/ akta osobowe, zezwolenia na budowę VI. Dopływy 2006 Akta z lat 1935-1953 /sygn.251-286/ 1. Zezwolenia na budowę z lat 1935-1951 /sygn. 251/ 2. Zarząd Gminny i Gminna Rada Narodowa z lat 1945-1950 /sygn.252-269/ budżet gminy, sprawozdania rachunkowe, księgi biercze podatków, dzienniki główna, 3. Prezydium Gminnej Rady Narodowej z lat 1950-1953 /sygn.270-286/ budżet gminy, dziennik główna, wykazy posiadaczy gospodarstw VII. Przesunięcia z 2008 r. z lat 1936-1938 /sygn.287-290/ podania o wydanie dowodów osobistych VIII. Przesunięcia z 2009 r. z lat 1868-1939 /sygn.291-315/ Korespondencja dotycząca spraw finansowych i ewidencji ludności (1868... 1885), koperty z ankietami osób zamieszkujących w gminie wraz z arkuszami zbiorczymi i podaniami o wydanie dowodów osobistych. Number of files315
13/400/0 Akta gminy Andrychów 1720-1954 189 0 Unroll
I. Zarząd Gminny w Andrychowie z lat 1935-1940, 1943-1950 /sygn.1-96/ 1. Dział ogólno-organizacyjny z lat 1945-1959 /sygn.1-24/ zarządzenia i koresp. w spr. organizacyjnych., sprawy osobowe członków GRN i komisji, kwestionariusze. osobowe pracowników gminy, księgi protokołów z posiedzeń Zarządu Gminnego i GRN, protokoły z posiedzeń Gminnej Komisji Oświatowej, wybory sołtysów, protokoły kontroli, spr. dot. majątku gmin i gromad, spisy spraw 2. Dział finansowo-budżetowy z lat 1935-1940, 1945-1950 /sygn.25-55/ koresp. w spr. finansowych, preliminarz budżet., budżety adm., księga główna, dzienniki główne, księgi dochodów i wydatków budżet., księgi kasowe i kontowe, wykaz wierzycieli, sprawozdania finansowe, zarządzenia i koresp. w spr. ogólno - gospod. 3. Dział gospodarki gminnej z lat 1945-1950 /sygn.56-85/ spr. naprawy dróg i szarwarków, koresp. w spr. kulturalno - oświat., orzeczenia w spr. organizacji szkół podst., stypendia, walka z analfabetyzmem, kolonie, akcje sanitarno - porządkowe, opieki społ., zestawienia statystyczne gminy, spr. rolnictwa, leśnictwa i weterynarii, handlu i elektryfikacji wsi 4. Dział administracyjny z lat 1943-1950 /sygn.86-91/ spr. obywateli, którzy podpisali Volkslistę, ewidencja i kontrola ruchu ludności, budown. mieszkaniowe, spr. sądowe 5. Mapy i plany z lat 1943 /sygn.92-96/ mapy i plany obejmujące tereny gminy Andrychów II. Prezydium GRN w Andrychowie z lat 1950-1954 /sygn.97-159/ 1. Referat ogólno-administracyjny z lat 1951-1954 /sygn.97-120/ spr. organizacyjne, osobowe pracowników gminnych, protokoły z posiedzeń GRN, PGRN i poszcz. komisji gminnych, wybory sołtysów, protokoły pokontrolne, rejestr skarg i zażaleń 2. Referat finansowy z lat 1951-1954 /sygn.121-132/ koresp. w spr. finansowych, preliminarz wydatków, budżet adm., karty dochodów i wydatków, księgi różnych sum pozabudżetowych., księga sum depozytowych, księgi kasowe, sprawozdania finansowe 3. Referat spraw socjalnych i kulturalnych z lat 1951-1954 /sygn.133-144/ okólniki i korespondencja dot. spr. kulturalno-ośw., opieki społ., spr. ogólno-gospod., elektryfikacji gminy, dróg i szarwarków, budownictwa i spraw lokalowych 4. Referat rolny z lat 1950-1954 /sygn.145-159/ spr. akcji przesiedleńczej, statystyka rolna, spr. POM, spr. rolne, leśne, weterynaryjne III. Gminne organizacje społeczne z lat 1948-1949 /sygn.160-161/ koresp.dot. Tow. Przyjaźni Polsko - Radzieckiej, protokoły z posiedzeń gromadzkich rad gospodarczych IV Dopływy do zespołu z lat 1869-1886 /sygn.162/ księga uchwał gminy wsi Andrychów V. Akta osobowe, budowlane i podatkowe z lat 1946-1954 /sygn.163-180/ akta osobowe, zezwolenia na budowę, rejestry obowiązkowych dostaw, podatkowe VI. Przesunięcia z 2010 r. akta z lat, 1948-1954 /sygn.181-190/ Księgi wymiaru podatków i świadczeń (Rzyki, Sułkowice), sprawy elektryfikacji. VII. Nabyte do zespołu (2024 r.) z lat 1720-1867 /sygn.191,192/ Księgi gromadzkie (wiejskie) wsi Andrychów i Targanice oraz Rzyki Number of files192
13/401/0 Akta gminy Brzeźnica 1929-1954 [1955-1961] 57 0 Unroll
I. Zarząd gminny w Brzeźnicy z lat 1932-1933, 1943-1948 /sygn.1-9/ 1. Dział ogólno-organizacyjny z lat 1945-1948 /sygn.1-2/ zarządzenia, okólniki, instrukcje, spr. osobowe pracowników gminnych 2. Dział finansowo - budżetowy z lat 1943-1945 /sygn.3-8/ księgi biercze podatku grunt. 3. Dział administracyjny z lat 1932-1933 /sygn.9/ skorowidz do rejestru mieszkańców gminy Półwieś II. Prezydium GRN w Brzeźnicy z lat 1950-1954 /sygn.10-25/ 1. Referat ogólno-administracyjny z lat 1950-1954 /sygn.10-23/ zarządzenia, okólniki, instrukcje, plany i sprawozdania. PGRN, komisji i rady, protokoły z posiedzeń GRN, uchwały PGRN, wybory sołtysów i podsołtysów, spr. osobowe pracowników gminnych, protokoły z zebrań gromadzkich, protokoły i rejestr spraw karno - adm., skargi i zażalenia, interwencje prasy i radia 2. Referat finansowy z lat 1952 /sygn.24/ dziennik główna 3. Referat rolny z lat 1952 /sygn.25/ ankieta sprawozdawcza z zebrania w spr. obowiązkowych dostaw zboża III. Gminne organizacje społeczne z lat 1951-1953 /sygn.26-27/ protokoły z zebrań okazyjnych, spr. KO Frontu Narodowego IV. Dopływy 1987 Akta z lat 1950-1954 /sygn.28-31/ protokoły sesji GRN w Brzeźnicy, koresp. dot. budżetu, inf. dot. kultury i ośw., referat opracowany z okazji rocznicy rewolucji paźdź. V. Dopływy 2006 Akta z lat 1951-1959 /sygn.32-33/ książki meldunkowe gromady Lgota VI. Listy płac pracowników PGRN w Brzeźnicy / z lat 1952-1953 /sygn.34/ VII. Dopływy 2012, akta z lat 1931-1945 /sygn.35-39/ Rejestry mieszkańców wsi Jaśkowice, Marcyporęba, Kopytówka, Kossowa. VIII. Dopływy 2020, akta z lat 1951-1959 /sygn.40-57/. Książki meldunkowe gromad Brzeźnica, Kopytówka, Kossowa, Marcyporęba, Paszkóka, Sosnowice, arkusze klasyfikacyjne gruntów. IX. Dopływ 2023, akta z lat 1929-1936 /sygn. 58/. Korespondencja w sprawie scalenia gruntów miejscowości Sosnowice Number of files58
13/402/0 Akta gminy Budzów 1946-1954 149 0 Unroll
I. Zarząd Gminny w Budzowie z lat 1946-1950 /sygn.1-55/ 1. Dział ogólno-organizacyjny z lat 1946-1950 /sygn.1-16/ zarządzenia, okólniki, instrukcje, spr. podziału adm., sprawozdania sytuacyjne, kwestionariusze osobowe, protokoły posiedzeń Zarządu Gminnego, GRN, komisji i z odpraw prac. gminnych, sprawozdania i zarządzenia poinspekcyjne, księga inspekcyjna, spis przedsiębiorstw samorządowych 2. Dział finansowo-księgowy z lat 1946-1950 /sygn.17-26/ statuty dot. spr. finans., koresp., preliminarz, budżety adm., dzienniki główna, roczne sprawozdania finans. 3. Dział gospodarki gminnej z lat 1946-1950 /sygn.27-47/ statuty robót szarwarkowych, orzeczenia w spr. organizacji szkół podst., spr. szkolnictwa i walki z analfabetyzmem, spr. opieki społ., klasyfikacja gruntów, statystyka i pomiary, akcja osiedleńcza, koresp. w spr. rolnictwa, leśnictwa i weterynarii, rzemiosła i handlu, elektryfikacji wsi 4. Dział administracyjny z lat 1946-1950 /sygn.48-55/ spr. USC, księgi kontroli ruchu ludn., zarządzenia i koresp. w spr. sportowych, budowl., sadowych, rejestr spr. karno - adm. II. Prezydium GRN w Budzowie z lat 1950-1954 /sygn.56-125/ 1. Referat ogólno-administracyjny z lat 1951-1954 /sygn.56-95/ zarządzenia, okólniki, instrukcje, koresp. w spr. organiz., spr. podziału adm., wykazy czł. GRN, komisji, sołtysów i podsołtysów, sprawozd. o stanie zatrudnienia i funduszu płac, wybory sołtysów, plany pracy GRN, sprawozd. z działalności GRN, protokoły posiedzeń GRN, PGRN, komisji, kontroli, sprawozd. poinspekcyjne, spr. p. - poż., spr. karno - adm., rejestr ludności, koresp. w spr. skarg i zażaleń, akcja przedwyborcza do Sejmu i rad narodowych 2. Referat finansowy z lat 1951-1954 /sygn.96-104/ koresp. w spr. finansowych, sprawozdania. z wpływów podatkowych, preliminarz budżet., budżety, karty dochodów i wydatków budżet., dziennik główna, spr. podatkowe 3. Referat spraw socjalnych i kulturalnych z lat 1950-1954 /sygn.105-112/ walka z analfabetyzmem, korespondencja dot. spr. kulturalno-ośw., zdrowotnych, elektryfikacji wsi, budownictwa i spraw lokalowych, rzemiosła handlu i sportu 4. Referat rolny z lat 1951-1954 /sygn.113-123/ klasyfikacja gruntów, spr. akcji przesiedleńczej, statystyka rolna, spr. rolne, leśne, weterynaryjne III. Gminne organizacje społeczne z lat 1949-1954 /sygn.126-131/ protokoły zebrań wyborczych Gromadzkiego Komitetu FJN, plan pracy GK FJN, zarządzenia i protokoły z zebrań Gminnego Komitetu Obrońców Pokoju, protokoły z posiedzeń Gm. Kasy Oszczędności, spr. różnych stowarzyszeń społecznych z terenu gm. IV. Akta osobowo-płacowe, budowlane i podatkowe z lat 1945-1954 /sygn.132-149/ akta osobowe, listy płac, zezwolenia na budowę, księga biercza daniny narodowej Number of files149
13/403/0 Akta gminy Chocznia 1576-1907, 1935-1939, 1945-1954 87 0 Unroll
I. Zarząd Gminny w Choczni z lat 1945, 1947-1950 /sygn.1-11/ 1. Dział ogólno-organizacyjny z lat 1945, 1947-1950 /sygn.1-7/ zarządzenia władz zwierzchnich, wykazy przysiółków gm. Chocznia, spr. osobowe, protokoły posiedzeń komisji rolnej, sprawozdania i zarządzenia pokontrolne, kwestionariusze szkód wojennych 2. Dział gospodarki gminnej z lat 1948-1950 /sygn.8-11/ koresp. w spr. kult.-oświat., zdrowia publicznego, roln., wykazy posiadaczy lasów II. Prezydium GRN w Choczni z lat 1950-1954 /sygn.12-31/ 1. Referat ogólno-administracyjny z lat 1950-1954 /sygn.12-24/ zarządzenia, okólniki, plany pracy, sprawozdania z działalności PGRN, wykazy kurnych chat i budynków kościelnych, spr. osobowe, protokoły z zebrań PGRN, sesji GRN i komisji gminnych, z inspekcji, instrukcje w spr. bezpieczeństwa publicznego, rejestr spraw karno-adm. 2. Referat spraw socjalnych i kulturalnych z lat 1951-1954 /sygn.25-28/ instrukcje, korespondencja dot. spr. kulturalno - ośw., walka z analfabetyzmem, spr. zdrowia publ., zwalczanie prostytucji, spr. akcji sanitarno - porządkowe, place publicz. 3. Referat rolny z lat 1951-1954 /sygn.29-31/ wytyczne i koresp. w spr. rolnych i leśnych III. Gminne organizacje społeczne z lat 1946, 1949-1950, 1954 /sygn.32-34/ spr. Gminnego Komitetu Elektryfikacyjnego Kom. Fund. Budowy Szkół, protokoły z zebrań różnych komitetów IV. Sprawy osobowe, pozwolenia na budowę z lat 1950-1954 /sygn.35-36/ V. Dopływ 2009 z lat 1949-1954 /sygn.37-47/ Sprawy ogólne, organizacja rad narodowych, zaświadczenia wydawane dla ludności, sprawy administracyjne dot. szkół, elektryfikacji, handlu, sprawy karne i karno-administracyjne ludności gminy VI. Przesunięcie nr 360/2014 z lat 1844, 1859, 1935-1939, 1945-1954 /sygn.48-87/ 1. Akta gminy do 1950 roku. Protokoły parcelowe gminy z 1844 roku, księgi protokołów rady gromadzkiej, Zarządu Gminnego w Choczni, Gminnej Rady Narodowej w Choczni, oraz Prezydium Gminnej Rady Narodowej w Choczni. Księgi dochodów i wydatków budżetowych, księgi kasowe, wykazy podatkowe oraz szarwarkowe, księga pamiątkowa elektryfikacji Choczni. 2. Akta Prezydium Gminnej Rady Nardowej w Choczni z lat 1950-1954. Protokoły Gminnej Rady Narodowej w Choczni i jej Prezydium, akta komisji gminnych, budżet i jego wykonanie, rozliczenia szarwarków, skargi i zażalenia, podania w sprawie dostaw obowiązkowych. VII. Dopływ 2024 z lat 1576-1907 /sygn.88-92/ Sądowe księgi gromadzkie wsi Chocznia, oraz Barwałd, Jaroszowice, Gołuchowice, księga uchwał Rady Gminnej Choczni. Number of files92
13/404/0 Akta gminy Kalwaria 1931-1954 130 0 Unroll
I. Zarząd Gminny w Kalwarii z lat 1931-1950 /sygn.1-82/ 1. Dział ogólno-organizacyjny z lat 1935-1937, 1945-1950 /sygn.1-18/ sprawy podziału administracyjnego, składy osobowe Zarządu i PGRN, wykazy radnych, sołtysów i podsołtysów, wybory sołtysów, zarządzenia i koresp. w spr. szkoleniowych, sprawozdania. z działalności. GRN, protokoły z posiedzeń Zarządu, GRN, PGRN, Rady Gromadzkiej w Lanckoronie, komisji gminnych, protokoły inspekcji, spr. dot. majątku gminy i gromad, akta dot. zniszczeń wojennych i szkód wyrządzonych przez wojska radzieckie. 2. Dział finansowo-budżetowy z lat 1931-1950 /sygn.19-66/ preliminarze budżet., budżety, księga główna, dzienniki główna, księgi dochodów i wydatków budżet., roczne sprawozdania budżetowe, księgi biercze podatków, Danina Narodowa 3. Dział gospodarki gminnej z lat 1945-1950 /sygn.67-79/ zarządzenia i koresp. w spr. kulturalno - oświat., orzeczenia organizacyjne szkół podst., walka z analfabetyzmem, koresp. w sprawie zdrowia publ. i repatriacji dzieci, statystyka gminna, akcja przesiedleńcza i werbunkowa do pracy w przemyśle i górnictwie, plan gospodarczy w rolnictwie, spr. katastralne, zarządzenia i koresp. w spr. rolno - leśnych 4. Dział administracyjny z lat1942, 1945-1950 /sygn.80-82/ rejestr wydanych w Lanckoronie kenkart, rejestr mieszkańców gminy Kalwaria, zarządzenia i koresp. w spr. bezp. publ. II. Prezydium GRN w Kalwarii z lat 1950-1954 /sygn.83-115/ 1. Referat ogólno-administracyjny z lat 1950-1954 /sygn.83-99/ wybory sołtysów, wykazy członków Zarządu Gminnego, PGRN, radnych oraz sołtysów, szkolenie pracowników gminnych, sprawozdania z działalności GRN, komisji gminnych, protokoły z sesji GRN i posiedzeń PGRN, komisji, książka kontroli, protokoły inspekcji, spr. bezp. publ., rejestr spraw karno-adm., protokoły z rozpraw karno-adm. 2. Referat finansowy z lat 1950-1954 /sygn.100-104/ preliminarz budżetowy, budżet, dziennik główna, księga biercza podatku, księga świadczeń w naturze 3. Referat spraw socjalnych i kulturalnych z lat 1950-1954 /sygn.105-110/ koresp. w spr. kulturalno - oświat., spr. zdrowia publ., karty rzemieślnicze 4. Referat rolny z lat 1951-1954 /sygn.111-115/ wykazy gospodarstw rolnych, akcja przesiedleńcza, plan techniczno - eksploatacyjny SOM, spr. katastralne, koresp. dot. rolnictwa, leśnictwa i rybołówstwa III. Gminne organizacje społeczne z lat 1938-1939, 1945-1954 /sygn.116-120/ projekt budżetu Pow. Zw. Samorząd., protokoły z zebrań organizowanych przez gminne komisje i komitety, dziennik podawczy Koła TSL w Lanckoronie, spr. grobownictwa, wytwórstwa meblowego i drobnego rzemiosła wiejskiego, spr. Towarzystwa Przyjaciół ORMO IV. Listy płac, zezwolenia na budowę z lat 1948-1954 /sygn.121-123/ V. Nabytki 2008 r., z lat 1950-1954 /sygn.124-130/ książki meldunkowe wsi Lanckorona, Izdebnik, Jastrzębia Number of files130
13/405/0 Akta gminy Maków 1939-1954 100 0 Unroll
I. Zarząd Gminny w Makowie z lat 1939-1950/51 /sygn.1-54/ 1. Dział ogólno-organizacyjny z lat 1939-1950 /sygn.1-22/ spr. dot. podziału terytorialnego, sprawozdania ze stanu zatrudnienia w gm., spr. osobowe, wybory sołtysów i podsołtysów, protokoły z posiedzeń Zarządu, GRN, PGRN, poszczególnych komisji, księgi uchwał, protokoły z zebrań gromadzkich i sołtysów, sprawozdania z działalności GRN, Zarządu Gminnego, komisji, księga inspekcyjna, spr. nieruchomości ziemskich, ogólna charakterystyka gminy 2. Dział finansowo - budżetowy z lat 1939-1943, 1945-1949 /sygn.23-33/ preliminarze budżetowe, sprawozdania finansowe, księgi biercze podatku 3. Dział gospodarki gminnej z lat 1941-1943, 1945-1950 /sygn.34-50/ spr. budowy dróg i mostów, koresp. dot. urządzeń komunalnych, spr. kulturalno - oświatowe, orzeczenia o organizacji szkół podstawowych, walka z analfabetyzmem, spr. przesiedleńcze, statystyka gminna, spr. gospodarstw chłopskich i spółdzielczości produkcyjnej 4. Dział administracyjny z lat 1942-1944, 1948-1950 /sygn.51-54/ rejestr kenkart, rejestry spraw karno - administracyjnych, sprawa budowy kaplicy kościelnej bez zezwolenia II. Prezydium GRN w Makowie z lat 1950-1954 /sygn.55-89/ 1. Referat ogólno-administracyjny z lat 1950-1954 /sygn.55-77/ koresp. w spr. ogólno - adm., spr. podziału adm., wybory sołtysów i podsołtysów, protokoły z posiedzeń ,PGRN, sesji GRN, księgi uchwał, protokoły z zebrań gromadzkich i posiedzeń komisji, zarządzenia polustracyjne, plany pracy, sprawozdania z działalności PGRN, rejestry spraw karno - administracyjnych, skargi i zażalenia 2. Referat finansowy z lat 1951,1953 /sygn.78-79/ budżety 3. Referat spraw socjalnych i kulturalnych z lat 1951-1954 /sygn.80-83/ zarządzenia i koresp. dot. spr. kulturalno – oświatowo, urządzeń komunalnych .i elektryfikacji 4. Referat rolny z lat 1951-1954 /sygn.84-89/ spr. przesiedleńcze, koresp. w spr. rolnych, statystyka gminna, sprawozdania z akcji żniwno - omłotowej, protokoły z posiedzeń gromadzkich rad kontrolno - doradczych, spr. komisji podziału administracyjnego III. Gminne organizacje społeczne z lat 1945, 1947-1954 /sygn.90-92/ protokoły z posiedzeń komitetu oddłużenia wsi, protokoły z zebrań różnych komitetów i zespołów, sprawozdania Koła Gospodyń Wiejskich w Żarnówce IV. Akta osobowe, zezwolenia na budowę z lat 1937-1954 /sygn.93-99/ V. Dopływ 2009 z lat 1951-1953 /sygn.100/ Sprawy ściągania podatków. Number of files100
13/406/0 Akta gminy Mucharz 1939-1954 38 0 Unroll
I. Zarząd Gminny w Mucharzu z lat 1939, 1945-1950 /sygn.1-26/ 1. Dział ogólno-organizacyjny z lat 1949-1950 /sygn.1/ księga protokołów PGRN 2. Dział finansowo-budżetowy z lat 1939, 1945-1950 /sygn.2-21/ budżet adm. i gromadzki, dziennik główna, księgi dochodów i wydatków, roczne sprawozdania rachunkowe 3. Dział gospodarki gminnej z lat 1945-1948, 1950 /sygn.22-26/ akcja przesiedleńcza na tereny Ziem Zachodnich, wykazy mieszkańców poszczególnych gromad, sprawozdania w ruchu budowlanym, książka wydanych koncesji budowlanych i rejestr wydanych zezwoleń na budowę II. Prezydium GRN w Mucharzu z lat 1950-1951 /sygn.27-28/ 1. Referat spraw socjalnych i kulturalnych z lat 1950-1951 /sygn.27/ wykazy budynków kościelnych na terenie gminy 2. Referat rolny z lat 1951 /sygn.28/ statystyka rolna III. Gminne organizacje społeczne z lat 1947-1951 /sygn.29-30/ działalność Komitetu Budowy Domu Kultury i Elektryfikacyjnego w Tarnawie Dolnej IV. Dopływy do zespołu 1987. Akta z lat 1945-1954 /sygn.31-34/ księga uchwał GRN w Mucharzu, protokoły z sesji GRN, protokoły posiedzeń PGRN, budżet GRN w Mucharzu V. Zezwolenia na budowę z roku 1951 /sygn.35/ VI. Dopływ 2009 z lat 1949-1952 /sygn.36-38/ Szkolenia pracowników, preliminarze budżetowe. Number of files38
Showing 381 to 400 of 1,486 entries.